طراحی اپلیکیشن در اهواز

امروزه اینترنت به بهتر شدن ارائه خدمات و سودآوری بیشتر کسب و کارها کمک ویژه ای کرده است. افزایش بیش از پیش تعداد استفاده کنندگان از تلفن های همراه باعث شده که اکثر مردم برای انجام امور روزمره خود از اپلیکیشن ها استفاده کنند. هدف ما این است که با طراحی اپلیکیشن در اهواز با توجه به ظرفیت های موجود در تجارت الکترونیک، به هرچه بهتر شدن خدمات اینترنتی و همینطور افزایش مشتریان کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک کنیم که ثمره آن گسترش تجارت آن ها و سودآوری بیشتر می باشد. برای مشاهده قیمت طراحی اپلیکیشن در اهواز روی لینک زیر کلیک کنید.

طراحی اپلیکیشن در اهواز
پشتیبانی ویستا

مشاوره رایگان و اختصاصی

مشاوران مجرب شرکت ویستا آماده ارائه مناسب‌ترین قیمت طراحی اپلیکیشن در اهواز به شما هستند. مشاوران ما به شما کمک می‌کنند تا با صرف هزینه کمتر و کیفیت بالاتر تصمیم درستی را برای توسعه کسب و کار خود بگیرید. کافی است تا از طریق فرم زیر شماره تلفن خود را وارد نمایید. 

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در اهواز  

برای طراحی و ساخت اپلیکیشن در اهواز نیاز به یک شرکت طراحی اپلیکیشن در اهواز دارید که در این زمینه ماهر و کاربلد باشد. برای یافتن بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در اهواز باید به چند نکته مهم و اساسی توجه کرد. معیارهای مهمی که توجه به آن ضروری است می‌توان به داشتن نمونه کارهای باکیفیت، پشتیبانی دائمی، هزینه ساخت اپلیکیشن، تکنولوژی مورد استفاده، رضایت مشتریان، طراحی توسط یک تیم و در یک مکان مشخص اشاره کرد. ویستا یک شرکت طراحی اپلیکیشن حرفه ای است که سابقه خوبی در تمامی موارد فوق دارد. 

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در تبریز

اهمیت طراحی اپلیکیشن در اهواز  

روش های قدیمی و سنتی در ارائه خدمات و فروش محصولات رو به پایان است. کسب و کارهای کوچک و بزرگ و همینطور شرکت ها پیوسته به دنبال سودآوری بیشتر و جذب کردن کاربران می‌باشند. برای ساخت وب اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در این بازار بزرگ شما رقیبان سرسختی دارید. با اصل قرار دادن نیازهای مشتری و سهولت در استفاده از خدمات، رقیبان شما همواره به دنبال این هستند که سهم بزرگتری از این بازار را داشته باشند. اگر بخواهیم همانند گذشته تنها بصورت سنتی و حضوری به نیاز مشتریان پاسخ دهیم، نتیجه ای جز شکست برای ما نخواهد داشت! ما باید خدمات و محصولات خود را در هر لحظه از زمان و مکان بصورت اینترنتی با رعایت اصول ارائه دهیم. بهترین راه حل ها برای پاسخ گویی به این نیاز ها طراحی سایت تخصصی و طراحی اپلیکیشن موبایل در اهواز می باشد .

اهواز مرکز استان خوزستان و یکی از کلان شهرهای ایران است که به لحاظ وسعت سومین شهر و به لحاظ جمعیت هفتمین شهر پر جمعیت ایران است. وجود کارخانجات و تاسیسات بزرگ صنعتی، شرکت های مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ، اهواز را به یکی از مهم‌ترین مراکز صنعتی ایران تبدیل کرده و همین موضوع باعث شده تا رفت و آمدهای کاری به اهواز زیاد باشد . وجود جاذبه های فراوان گردشگری و همجواری این شهر با شهرهای تاریخی همچون : آبادان، دزفول ، شوش، شوشتر، اندیمشک و خرمشهر باعث شده تا افراد زیادی برای تفریح به این شهر سفر کنند. رود کارون سهم به سزایی در شکل گیری شهر اهواز و بعدها جاذبه های این شهر داشته است.

طراحی انواع

اپلیکیشن های کاربردی در اهواز 

اهواز مرکز استان خوزستان و یکی از کلان شهرهای ایران است که به لحاظ وسعت سومین شهر و به لحاظ جمعیت هفتمین شهر پر جمعیت ایران است. وجود کارخانجات و تاسیسات بزرگ صنعتی، شرکت های مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ، اهواز را به یکی از مهم‌ترین مراکز صنعتی ایران تبدیل کرده و همین موضوع باعث شده تا رفت و آمدهای کاری به اهواز زیاد باشد . وجود جاذبه های فراوان گردشگری و همجواری این شهر با شهرهای تاریخی همچون : آبادان، دزفول ، شوش، شوشتر، اندیمشک و خرمشهر باعث شده تا افراد زیادی برای تفریح به این شهر سفر کنند. رود کارون سهم به سزایی در شکل گیری شهر اهواز و بعدها جاذبه های این شهر داشته است.

طراحی انواع
اپلیکیشن های کاربردی
در اهواز

طراحی اپلیکیشن توریستی و گردشگری

با استفاده از طراحی اپلیکیشن گردشگری می‌توان خدمات گوناگونی بصورت تمام وقت به مشتریان خود ارائه کرد. مشتریان می‌توانند با اپلیکیشن توریستی براحتی به خرید بلیط و همینطور رزرو هتل برای اقامت خود اقدام نمایند. با ساخت اپلیکیشن در اهواز در زمینه توریست و گردشگری، کمک بزرگی به صنعت توریست و گردشگری اهواز کنید.

طراحی اپلیکیشن گردشگری و توریستی تبریز
طراحی اپلیکیشن رستوران در تبریز

طراحی اپلیکیشن رستوران

تقریبا این روزها طراحی اپلیکیشن رستوران بسیار مرسوم شده است. صاحبان رستوران‌ها یا فست فودها می‌توانند با برند خود اپلیکیشنی طراحی کنند تا مشتریان آنلاین زیادی را جذب خود کرده و به سود زیادی برسند. اکثر کاربران امروزی از اپلیکیشن های آنلاین سفارش غذا در اهواز استفاده می‌کنند. به همین دلیل تجارت سنتی دیگر جوابگوی نیازهای جامعه نیست. برای طراحی اپلیکیشن رستوران دراهواز می‌توانید با شرکت ویستا تماس بگیرید. 

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب

اهواز شهر بزرگ و پرجمعیتی است که نیاز مبرمی به تاکسی آنلاین دارد. طراحی اپلیکیشن تاکسی آنلاین در اهواز از مباحث مهمی است که امروزه اکثریت مردم از آن استقبال کرده اند. با طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب  می توانید به یکی از رقیبان قدرتمند تبدیل شوید.

طراحی اپلیکیشن تاکسی در تبریز

توسعه کسب و کارها با طراحی اپلیکیشن 

در گذشته اگر قصد داشتیم به مسافرت برویم، نیاز بود که به ترمینال و یا دفاتر گردشگری برای تهیه بلیط مراجعه می‌کردیم و یا اینکه اگر قصد خرید شارژ اعتباری برای گوشی خود را داشتیم می‌بایست به سوپرمارکت میرفتیم و شارژ کاغذی خریداری می‌کردیم. مثال‌های بسیار زیادی را می‌توان زد که برای انجام دادن تک تک هرکدام باید هزینه‌ و زمان بسیار زیادی را تلف می‌کردیم. اینها مواردی نبودند که بتوانند رضایت کامل کاربران را فراهم نمایند. نارضایتی تنها مختص مشتریان و خریدارن نبود، بلکه ارائه دهندگان خدمات نیز گله‌های خود را داشتند. آنها نمی‌توانستند در تمام 24 ساعت روز به فروش و پشتیبانی محصولات خود بپردازند و همین امر در گسترش تجارت و افزایش مشتریانشان تاثیر منفی می‌گذاشت.طراحی اپلیکیشن موبایل چاره ای برای این مشکلات بود.

طراحی و ساخت اپلیکیشن در تبریز با هدف آسان سازی کارها

سود حاصل از ساخت اپلیکیشن

طراحی و ساخت اپلیکیشن در اهواز  نه تنها برای کاربران رضایت و آسایش را به همراه خواهد آورد، بلکه باعث بهبود شرایط کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیز می‌شود. آنها می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز به فروش محصولات خود بپردازند و خدمات خود را به راحتی به کاربران معرفی کنند و به سود بیشتری دست پیدا کنند. صاحبان اپ می‌توانند اپلیکیشن خود را در شبکه های اجتماعی، سایت ها و کافه بازار قرار دهند و ازین رو توسط میلیون ها کاربر ایرانی دیده می‌شوند.

اپلیکیشن خود را سفارش دهید…

برای درخواست ساخت اپلیکیشن اندروید و ios  میتوانید با شماره تلفن 88551470-021 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق چت آنلاین موجود در وب‌سایت و یا فرم مشاوره شماره تلفن خود را قرار دهید تا در اسرع وقت تیم بازاریابی شرکت ویستا با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

ویژگی های طراحی اپلیکیشن ویستا

طراحی اختصاصی

شما می توانید با سفارشی طراحی اپلیکیشن از شرکت نرم افزاری ویستا طرح اختصاصی خود را برای اپلیکیشن بصورت کاملا اختصاصی داشته باشید. قبل از فاز تولید اپلیکیشن تیم طراحی رابطه کاربری ویستا، برای شما و متناسب با سلیقه شما اپلیکشن شما را به صورت کامل طراحی می‌کنند.

کدنویسی اختصاصی

کدنویسی اختصاصی

پس از تایید نمونه اولیه اپلیکیشن از طرف شما و همچنین بررسی همه نکات مهم در ساخت اپلیکیشن، تیم فنی ویستا اقدام به تولید اپلیکیشن می‌کند. در مجموعه ویستا اپلیکیشن‌ها با استفاده از تکنولوژی  REACT NATIVE کد زنی می‌شود و قابلیت توسعه نیز دارد و سورس کد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مشتریان وفادار

پشتیبانی رایگان

پس از طراحی اپلیکیشن بصورت کامل تیم فنی و پشتیبانی ویستا تا 1 سال پشتیبانی اپلیکیشن شما را بصورت رایگان انجام می‌دهند. پشتیبانی شامل مسائل فنی، امنیتی، تغییرات و تا حدودی توسعه اپلیکیشن است. درصورت درخواست توسعه بزرگ اپلیکیشن، این ویژگی باید از طرف تیم فنی بررسی شود.

مشاوره اختصاصی

مشاوره اختصاصی بازار

یکی از ویژگی های مهم ویستا مشاوره رایگان است. پس از طراحی و تولید اپلیکیشن، تیم مارکتینگ ویستا به شما مشاوره بازار اختصاصی خواهد داد. به این صورت که چگونه میزان فروش و بازار خود را گسترش دهیم و اینکه چطور می‌توانیم باتوجه به بازار پیش رو فضای کار را گسترش دهیم.

پشتیبانی آنلاین

مشاوره در هاستینگ و سرور

یکی از مسائل مهم و حیاتی اپلیکیشن سرور ها و هاستینگ هایی هستند که اپ روی آن ها سوار می‌شود. به همین منظور تیم فنی ویستا برای آن دسته از افرادی که نمی‌دانند چه نوع هاستی را تهیه کنند، مشاوره اختصاصی خواهد داد.

تست امنیتی اپلیکیشن

تست های امنیتی اپلیکیشن

پس از ساخت اپلیکیشن و رفع باگ‌های اولیه، تیم فنی ویستا اقدام به تست‌های امنیتی متناسب با بروزترین متودهای امنیتی می‌کند. همچنین درصورت درخواست کارفرمای محترم می‌توانیم تست های خاص امنیتی مد نظر را نیز انجام دهیم.

طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل در اهواز  

مواردی که در بالا ذکر شد تنها بخشی از انواع ساخت اپلیکیشن در اهواز می‌باشد. علاوه بر موارد بالا تجارت های زیادی وجود دارند که نیاز زیادی به ساخت اپلیکیشن در اهواز دارند. تقریبا بیش از ۹۰ درصد کسب و کارهایی که در اهواز هستند به طراحی اپ در اهواز نیازمند. با افزایش تعداد کاربران موبایلی و افزایش فعالیت های اینترنتی تقریبا تمامی مردم علاقه دارند در اینترنت جستجو کنند و اپلیکیشن های مورد نیاز خود را برای شهرشان در گوشی خود نصب کنند. تا بتوانند از محصولات متنوع، خدمات گوناگون، مقایسه قیمتها، فعالیت های مختلف شهرشان، کدهای تخفیف، آخرین خبرها و… مطلع شوند. یکی از خدمات مهم طراحی اپلیکیشن املاک دراهواز می‌باشد.

سفارش اپلیکیشن اندروید اهواز 

علاوه بر طراحی اپلیکیشن تاکسی، رستوران و گردشگری، اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که برای شهر اهواز مهم و ضروری هستند. از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان به طراحی اپلیکیشن بیمه در اهواز ، طراحی اپلیکیشن موزیک در اهواز ، ساخت اپلیکیشن خبری در اهواز ، ساخت اپلیکیشن فیلم در اهواز ، ساخت اپلیکیشن شبیه دیوار در اهواز ، طراحی اپ شبیه دیجی کالا در اهواز ، ساخت اپلیکیشن دانلود در اهواز ، ساخت اپلیکیشن پزشکی در اهواز و بسیاری دیگر از اپلیکیشن‌ها اشاره کرد. ویستا با داشتن برنامه نویسان حرفه ای در اهواز ، همواره در جلب رضایت مشتریان می‌کوشد.

سفارش اپلیکیشن اندروید در تبریز

چرا ویستا ؟

طراحی حرفه ای

مشاوره کاملا رایگان

یکسال پشتیبانی رایگان

تیم جوان و حرفه ای

قیمت مناسب و به صرفه

سالها تجربه کاری و حرفه ای

طراحی سایت و اپلیکیشن در اهواز 

از دیگر فعالیت‌های مهم کسب و کارها طراحی سایت و اپلیکیشن در اهواز است. بعضی از کسب و کارها علاوه بر طراحی اپلیکیشن نیاز به طراحی سایت دارند. در صورت نیاز همگام سازی بین سایت و اپلیکیشن انجام می‌شود. شرکت ویستا یک شرکت برنامه نویسی اندروید در اهواز است که خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه می‌دهد. برای اطمینان از کیفیت ساخت اپلیکیشن درخواستی شما می‌توانید نمونه‌های طراحی شده ویستا را مشاهده نمایید. 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اهواز 

یکی از مهمترین موارد طراحی اپلیکیشن اهواز، ساخت اپلیکیشن فروشگاهی در اهواز است. خیلی از کسب و کارهای سنتی می‌توانند با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی باعث رونق و رشد کسب و کار خود شوند. از طریق اپلیکیشن فروشگاهی می‌توانید با مشتریان و مخاطبان خود همواره ارتباط مستقیم داشته باشید و محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید. همچنین با طراحی اپ فروشگاهی برای کسب و کار خود ایجاد برندینگ کرده و ازین رو باعث افزایش اعتبار فروشگاه خود می‌شوید.

طراحی اپلیکیشن و سایت در اهواز 

شرکت برنامه نویسی اندروید اهواز علاوه بر اینکه در طراحی اپلیکیشن اندروید و ios رتبه برتر را در سطح کشور دارد در طراحی سایت نیز فعالیت حرفه ای دارد. طراحی سایت وردپرسی از مهمترین فعالیت های ویستا است که می‌توانید از این طریق باعث افزایش اعتبار تجارت خود شوید و کسب و کار خود را توسعه دهید. از دیگر فعالیت های مهم ویستا طراحی سایت شرکتی است. گروه طراحی و برنامه نویسی اهواز با در نظر گرفتن شرایط منطقه و نیاز مخاطب، اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی کرده که می‌توان به راحتی محصولات خود را فروخت. ویستا همچنین به صورت حرفه ای طراحی سایت در خوزستان را انجام می‌دهد که می‌توانید از طریق مشاوره از قیمت های طراحی سایت باخبر شوید.

رشد کسب و کار

رشد کسب و کار با طراحی اپ در اهواز

می توان گفت امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، میزان استفاده کنندگان از گوشی های همراه و اپلیکیشن‌های موبایل کاملا رو به افزایش است. چرا که کاربران با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل به راحتی می‌توانند نیاز های روزمره خودشان را برطرف کنند. به همین دلیل یکی از مواردی که باعث رشد کسب و کار شما می شود، ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید کالاها و خدمات خود را فارغ از محدوده جغرافیایی که درون آن هستید ارائه دهید. تیم طراحی اپلیکیشن ویستا با ارائه خدمات متنوع، اقدام به ساخت اپلیکیشن موبایل در اهواز بر روی پلتفرم‌های مختلف کرده است.

طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز

طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز یکی از پرکاربردترین نمونه‌های طراحی سایت است. از مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی می‌توان به ایجاد بستری آنلاین برای فروش محصولات مختلف اشاره کرد. در این فضای آنلاین، هیچگونه واسطه ای بین خریدار و فروشنده وجود ندارد. از قابلیت‌های فروشگاه آنلاین می‌توان به ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اشاره کرد. طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای در اهواز، باعث در دسترس بودن خدمات و کالاهای شما در هر لحظه و مکان برای مشتریان خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دی تبریز
سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت در اهواز 

یکی از مهمترین کارها بعد از طراحی سایت، سئو وب‌سایت است. شرکت نرم افزاری ویستا یک شرکت سئو است که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت تجربه ای حرفه ای دارد. ویستا همواره در تلاش است با بهترین قیمت سئو به صورت اصولی و در کمترین زمان سایت شما را به رتبه ۱ گوگل برساند. برای سفارش سئو با مشاوران ویستا تماس حاصل فرمایید. 

برنامه نویسی اندروید در اهواز 

شرکت ویستا متشکل از تیمی حرفه ای و متخصص در زمینه برنامه نویسی اندروید در اهواز است. این شرکت تجربه ای چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن اهواز است. اصولا اپلیکیشن بعد سایت حرفه ای ترین کار برای دیجیتالی شدن کسب و کار است. هرچند که تعداد افراد استفاده کننده از تلفن های موبایل بیشتر از کاربران دسکتاپی است ولی با این حال این مورد از ارزش طراحی سایت کم نمی‌کند. طراحی و برنامه نویسی اندروید در اهواز یکی از مهمترین اقدامات شرکت نرم افزاری ویستا است. این شرکت در خدمت تمامی مشتریان عزیز اهوازی می‌باشد.

سوالات متداول

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس:02188551470

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تیم مارکتینگ ویستا از طریق یکی از راهای زیر اقدام کنید:

1- تماس با شماره 02188551470

2- ارتباط با آی دی تلگرامی @technical_vistacode

درباره ویستا

شرکت نرم افزاری ویستا یکی از شرکت های فعال و باتجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ می باشد. سئو سایت، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، ساخت نرم افزارهای تحت وب و سایر کارهای گرافیکی از خدمات مهم و اصلی ویستا است. نرم افزار حسابداری آنلاین یکی از پروژه های بسیار موفق ویستا محسوب می‌شود.

تیم تخصصی ویستا از جمعی از بهترین های حوزه طراحی اپلیکیشن تشکیل شده است. این شرکت در تمام زمینه های موبایل، اپلیکیشن طراحی کرده است. از نمونه های انجام شده می‌توان به طراحی اپلیکیشن رستوران، طراحی اپلیکیشن تاکسی، طراحی اپلیکیشن موزیک، طراحی اپلیکیشن فیلم، طراحی اپلیکیشن خبری، طراحی اپلیکیشن خدماتی، طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار، طراحی اپلیکیشن املاک، طراحی اپلیکیشن بیمه و… اشاره کرد. 

شرکت طراحی سایت ویستا، فعالیت های مهمی در زمینه طراحی سایت داشته است. طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت تاکسی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت شبیه دیوار، طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت دانلود، طراحی سایت املاک، طراحی سایت شبیه دیجی کالا، طراحی سایت شبیه آچاره و… تعدادی از نمونه های طراحی سایت ویستا است.

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا