طراحی سایت مشابه علی بابا

شرکت ویستا، طراحی کننده سایت‌های مشابه برندهای مختلف

طراحی سایت مشابه علی بابا زیرمجموعه‌ای از طراحی سایت خدماتی به طور کلی و به طور خاص زیرمجموعه‌ای از طراحی سایت گردشگری است. به تازگی بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی و موسسات فعال در حوزه‌ی گردشگری به دنبال طراحی سایت منحصربه‌فرد خود هستند. شرکت ویستا با بهره‌گیری از طراحان حرفه‌ای، می‌تواند سایت مشابه  علی بابا را برای شما طراحی کند. 

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

طراحی سایت مشابه علی بابا

نمونه کار طراحی سایت مشابه علی بابا

برای دیدن جزئیات بیشتر طراحی سایت شبیه علی بابا و سایر نمونه کارهای ما از قبیل طراحی سایت شبیه دیجی کالا ، طراحی سایت مشابه دیوار و طراحی سایت شبیه ترب با ما تماس بگیرید.

مشاهده آخرین نمونه کار طراحی سایت گردشگری ویستا

ویژگی های فنی وبسایت

ویژگی های ظاهری وبسایت

ویژگی های عملکردی وبسایت

جهت مشاهده انواع نمونه کار طراحی وبسایت با ما در ارتباط باشید.

ساخت سایت علی بابا

فیچرهای تکمیلی سایت شبیه علی بابا در ویستا

ویستا در طراحی سایت مشابه علی بابا، علاوه بر اعمال قابلیت های اصلی سایت آژانس مسافرتی علی بابا، چند ویژگی تکمیلی را نیز لحاظ کرده است؛ این ویژگی ها در سایت علی بابا وجود ندارند و مختص ویستا هستند. کاربر می‌تواند با استفاده از این فیچرهای تکمیلی در طراحی سایت مشابه علی بابا ، بلیط مورد نظر خود را راحت تر پیدا کند.

مزایای سایت علی بابا ویستا

ویژگی های اصلی سایت علی بابا:

امکان استرداد آسان

فیلترهای کاربردی و متنوع

پشتیبانی 24 ساعته

ذخیره مسافران پیشین

امکان خرید بدون ثبت نام

کیف پول آنلاین

تکمیلی ویستا
پنل آژانس

پنل آژانس

پنل هتل

پنل هتل

پنل بازاریاب

پنل بازاریاب

ویژگی های متمایزکننده ویستا از سایر شرکت ها

توجه به UI , UX

توجه ویژه به (UI و UX)

توجه به سئو از ابتدای طراحی

توجه به سئو از ابتدای طراحی

هماهنگ با گوشی

ارائه نسخه هماهنگ با گوشی

کدنویسی و طراحی اختصاصی

صفر تا صد کدنویسی اختصاصی

پنل پشتیبانی

آموزش و پشتیبانی پس از تحویل

هزینه طراحی سایت شبیه علی بابا

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

عوامل موثر بر قیمت

طراحی سایت علی بابا

عوامل زیادی بر قیمت سایت اثرگذار هستند اما به طور کلی چند فاکتور اصلی برای قیمت وجود دارد. یکی از آن ها طراحی سایت اختصاصی است. بسیاری از شرکت ها و طراحان سایت از قالب های آماده ی وردپرس استفاده می کنند که بسیار ارزان تر و راحت تر است. تیم ویستا طراحی سایت را به صورت اختصاصی و منحصر به هر مشتری انجام می دهد. در ادامه مهم ترین عوامل موثر بر قیمت یک وبسایت مشابه علی بابا آورده شده است.

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

مشاوره طراحی سایت دیوار
امنیت دامنه و هاست

کیفیت و امنیت هاست

کیفیت و امنیت هاست عامل مهم تاثیرگذار بر قیمت سایت است. در طراحی سایت مانند دیوار، امنیت مهم است. بنابراین باید از یک هاست معتبر قبل استفاده کرد.

نوع شرکت طراحی سایت

نوع شرکت طراحی سایت

نوع شرکت به عنوان عامل اثرگذار بر قیمت، به معنای میزان حرفه‌ای بودن تیم طراحی سایت آن است. هرقدر تیم طراحان حرفه‌ای تر باشند، پروژه را  با حداقل میزان خطا ارائه دهند.

آپشن های مورد نیاز مشتری

آپشن های مورد نیاز مشتری

طبیعی است که هرقدر تعداد آپشن های مورد نیاز مشتری، بیشتر شود، هزینه طراحی سایت نیز بیشتر می شود. در مورد طراحی سایت شبیه علی بابا این آپشن ها همان مزیت های اصلی سایت علی باباست که در قسمت های قبلی بررسی شد.

نوع CMS در طراحی سایت دیوار

نوع CMS سایت

CMS یا سیستم مدیریت محتوای سایت، یکی از تعیین‌کننده‌ترین عوامل اثرگذار بر قیمت طراحی سایت است. از معروفترین CMS ها، می‌توان به وردپرس اشاره کرد که به واسطه راحتی در استفاده، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

اگر در زمینه طراحی سایت مشابه علی بابا سوالی دارید، می‌توانید با ما در میان بگذارید. اگر شماره موبایل خود را وارد کنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند. همچنین می‌توانید از طریق  واتس اپ با مشاوران ما در ارتباط باشید.

طراحی اپلیکیشن مشابه علی بابا

اپلیکیشن مشابه علی بابا، تمامی قابلیت‌های کلیدی سایت علی بابا را در برمی‌گیرد. در این اپلیکیشن کاربر پس از ورود با شماره موبایل، می تواند بلیط ها را مشاهده، انتخاب و در نهایت از درگاه پرداخت، خریداری کند. لزوم سفارش اپلیکیشن شبیه علی بابا در این است که کاربران بیشتر تمایل دارند از گوشی خود استفاده کنند تا به سراغ کامپیوتر شخصی یا لپتاپ بروند و  وارد سایت شوند. سهولت استفاده از اپ مهم ترین ویژگی آن است. بنابراین با سفارش اپلیکیشن شبیه علی بابا می توانید احتمال خرید کاربران را بالا ببرید. برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی اپلیکیشن شبیه علی بابا، با ما تماس بگیرید.

خرید سریع تر و آسان تر

استفاده در هر زمان و مکان

چت راحت تر با پشتیبانی

اپلیکیشن علی بابا
لوگو علی بابا

طراحی سایت مشابه علی بابا با وردپرس

علی بابا به عنوان یکی از انواع سایت های خرید و فروش انواع بلیط مسافرتی، گردشگری و توریستی توانسته است در رقابت با سایر شرکت ها پیروز شود. همین امر باعث اشتیاق بسیاری از آژانس های مسافرتی برای داشتن یک سایت گردشگری در قالب طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای شده است. باید بدانیم که طراحی سایت علی بابا به صورت اختصاصی انجام شده است، اما اگر کسی بخواهد یک سایت مشابه علی بابا داشته باشد، می تواند آن را با وردپرس سفارش دهد. شرکت ویستا می تواند سایت شما را با وردپرس طراحی کند که هزینه ی بسیار کمتری در مقایسه با طراحی سایت اختصاصی دارد. تیم ویستا علاوه بر طراحی با وردپرس، می تواند طراحی اختصاصی سایت شما را نیز انجام دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره مند شوید.

سوالات متداول شما

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت، کاملاً بستگی به ویژگی ها و گستردگی آن دارد. با این‌ حال، انجام پروژه های استاندارد طراحی وب سایت مشابه علی بابا معمولاً حدود 1 تا 2 ماه زمان می برد.

پس از ارتباط گرفتن مشتریان با ما و بعد از انجام مشاوره، فرم نیاز‌سنجی طراحی سایت مانند علی بابا به کارفرما ارسال می‌ شود. کارفرما با پر کردن این فرم و ارسال مجدد برای مشاورین ما، نسبت به نیاز‌سنجی ها سه نوع پیش فاکتور ارسال می شود که پایه، استاندارد و حرفه ای نام دارند. پس از تایید شدن هر پیش فاکتور قابلیت جابه جایی نیز وجود خواهد داشت. اگر پیش فاکتور پس از بازبینی تایید شد قرارداد ارسال شده و همکاری شروع می شود.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 45 درصد مبلغ پروژه در ابتدای کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در دو مرحله به صورت کامل تسویه خواهد شد. مرحله اول پرداخت 30 درصد از کل مبلغ پروژه بعد از طراحی UI و 25 درصد باقیمانده پس از تحویل کامل پروژه. تیم ویستا این اطمینان را می دهد که بهترین خدمات در کنار مناسب‌ترین قیمت طراحی سایت را به شما ارائه نماید.

شرکت نرم افزاری ویستا وب سایت ها را به گونه ای طراحی می کند که در آینده بتوان تمام بخش های آن را ارتقا داد و همچنین می توان امکانات جدیدی را متناسب با نیاز وب سایت به آن اضافه کرد.

پس از اینکه وب سایت توسط کارفرما تایید شد و به ایشان تحویل داده شد، مرحله بعد آموزش سایت است که پس از تسویه کامل، این آموزش ها در پروتال ویستا، برای کارفرما فعال می شود. در صورت برخورد با هرگونه سوالی کارفرما می تواند با بخش پشتیبانی ویستا نیز در تماس باشد.

نظر مشتریان ویستا

سارا چهره گشا

دقت در جزئیات جز خصوصیات منه. ویستا با دقت زیادی برای من سایتمو طراحی کردن.

نظرات مشتریان ما

نظر مشتریان ویستا

فرناز آگشته

همیشه دوست داشتم با تیمی کار کنم که پیگیر باشن. ممنون بابت پشتیبانی عالی ویستا!

نظر مشتریان ویستا

علی احمدوند

تیم حرفه‌ای برای من خیلی مهم بود. ویستا یک تیم جوان و حرفه‌ای!

مزیت های طراحی سایت شبیه علی بابا

 در ادامه از مزیت های سایت علی بابا خواهیم گفت و دلایل مجبوبیت آن در بین کاربران را نام می بریم.

دسترسی آسان و طراحی کاربر پسند

در طراحی سایت علی بابا منوها طوری طراحی شده اند که کاربر به گزینه های اصلی مورد نیازش مثل بلیط، هتل و تور سریع و راحت دسترسی پیدا می کند.

امنیت در محافظت اطلاعات کاربر

به دلیل وجود اطلاعات محرمانه کاربران مثل کدملی و کارت بانکی، امنیت بالای سایت یک ضرورت است و سایت علی بابا از امنیت بالایی برخوردار است.

خرید بدون نیاز به ثبت نام اولیه

سادگی در انجام مراحل خرید و پرداخت، از مهم ترین نکات برای کاربران است. در سایت علی بابا بدون نیاز به ثبت نام اولیه می توان مراحل خرید را تکمیل کرد.

امکان استرداد بلیط آنلاین

امکان استرداد آنلاین بلیط  از مزیت های اصلی سایت علی بابا است و کاربران را از مراجعه حضوری به آژانس ها، فرودگاه و ایستگاه های راه آهن بی نیاز می کند.

قابلیت کیف پول آنلاین

برای کسانی که زیاد مسافرت می کنند، این ویژگی بسیار مهم است. کاربر به جای چندین بار استفاده از درگاه پرداخت، می تواند تنها یکبار کیف پول خود را شارژ کند.

ذخیره اطلاعات مسافران پیشین

برای کسانی که زیاد مسافرت می کنند، این ویژگی بسیار مهم است. کاربر به جای چندین بار استفاده از درگاه پرداخت، می تواند تنها یکبار کیف پول خود را شارژ کند.

هماهنگی نمایش سایت در گوشی

از آنجایی که اکثر کاربران بیشتر با گوشی کار می کنند، عملکرد مناسب سایت در گوشی بسیار اهمیت دارد. طراحی سایت علی بابا به خوبی با گوشی هماهنگ است.

فیلترها و جستجوی پیشرفته

کاربران می خواهند بلیط ها را از لحاظ زمانی و مکانی و… مشاهده کنند، بنابراین وجود انواع فیلتر و جستجوی حرفه ای، به سهولت در خرید کمک می کند.

پشتیبانی 24 ساعته

از آنجایی که مسافران ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز بلیط تهیه کنند، پشتیبانی 24 ساعته وب سایت علی بابا، اهمیت بسیاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خدمات ویستا

شرکت ویستا در زمینه های مختلفی نظیر طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی وب سایت نیز به مشتریان خدمات متنوعی را ارائه می نماید. از نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن می توان به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، اپلیکیشن تاکسی یاب و اپلیکیشن خدماتی اشاره کرد. همینطور در زمینه طراحی سایت فروشگاهی نیز می توان به طراحی سایت دیجی کالا اشاره کرد که امروزه متقاضیان بسیاری دارد. شما با هر نوع فعالیت و تخصصی که دارید می توانید اقدام به ساخت وبسایت شخصی خود کنید. مثلا اگر مدیر و مسئول شرکتی هستید، با هدف معرفی خدمات و توانمندی های خود این امکان را دارید که برای سفارش طراحی سایت شرکتی اقدام کنید. طراحی سایت اختصاصی امروزه به یک پیش نیاز جهت موفقیت در کسب و کار تبدیل شده است. اینکار باعث می شود که مشتریان بسیار زیادی که در فضای آنلاین اقدام به خرید و استفاده از خدمات می کنند را از دست ندهید، در کنار آن به معرفی محصولات و توانمندی های خود بپردازید و از این طریق کسب و کارتان را توسعه دهید.

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا