طراحی اپلیکیشن گردشگری

با محبوبیت رسانه‌های دیجیتال، از جمله تلفن‌های هوشمند و تبلت ها، اپلیکیشن‌های زیادی برای کمک به گردشگران در لحظات مختلف سفرهایشان طراحی شده است مانند نقشه ها، تصاویر و واقعیت های افزوده که می‌توان برای کمک به کاربران در مکان یابی در یک شهر استفاده شود. گردشگران در مناطق مختلف با نصب اپلیکیشن گردشگری می‌توانند با جزئیات کلی یک کشور و فرهنگ‌های مختلف هر منطقه آشنا شوند و بتوانند نیازهای خود را از طریق اپلیکیشن گردشگری رفع کنند. اگر که شما هم قصد راه اندازی اپلیکیشن گردشگری یا طراحی سایت گردشگری را دارید می توانید برای دریافت اطلاعات در ارتباط با طراحی اپلیکیشن  مورد نظر و طراحی اپلیکیشن مشابه علی بابا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

مشاهده آخرین نمونه کار طراحی اپلیکیشن گردشگری ویستا

ویژگی های فنی اپلیکیشن

ویژگی های ظاهری اپلیکیشن

ویژگی های عملکردی اپلیکیشن

جهت مشاهده انواع نمونه کار طراحی اپلبیکیشن با ما در ارتباط باشید.

اهمیت ساخت اپلیکیشن گردشگری

در دنیای امروزی  گردشگری  یک صنعت مهم و سودآور شناخته می شود و  از  جمله مهم ترین صنایع برای رشد اقتصاد کشور به حساب می آید. از سوی دیگر نیز همزمان با گسترش تکنولوژی و روی کار آمدن اپلیکیشن گوشی های هوشمند، زمینه ای فراهم شده تا اکثر مشاغل و صنایع مختلف برای جذب مخاطبان خود، به طراحی اپ های موبایلی مخصوص به خود روی بیاورند؛ صنعت گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سال های اخیر طراحی اپلیکیشن گردشگری در کشور ما  مورد توجه نهادهای مختلف قرار گرفته است. صنعت گردشگری یکی از  گسترده ترین صنایع در جهان است که سالانه به میلیون‌ها نفر  خدماتی از جمله رزرو بلیط پرواز، رزرو هتل، یافتن مکان‌هایی برای بازدید و … ارائه می دهند ، گردشگران در مناطق مختلف با نصب اپلیکیشن گردشگری می‌توانند فعالیت هایی از جمله رزرو هتل ، رزرو بلیط ، مسیریابی و تمامی نیازهای خود را رفع کنند. ریکی از معروف ترین برندهای این حوزه، علی بابا است. شرکت ویستا با طراحی اپلیکیشن مشابه علی بابا می تواند شما را در ساخت اپلیکیشن گردشگری تان یاری کند.

دریافت مشاوره رایگان

جهت ثبت سفارش ساخت اپلیکیشن و یا دریافت مشاوره می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

مزایای طراحی اپلیکیشن توریستی

بالا بردن اعتبار فروشگاه

یکی از مزایای ساخت اپلیکیشن گردشگری، کسب اعتبار و محبوبیت برای برند تجاری شما است. با طراحی اپلیکیشن توریستی اعتبار نام تجاری خود را نسبت به خدمات دهندگان دیگر بالاتر ببرید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

از مهمترین مزایای ساخت اپلیکیشن گردشگری، صرفه جویی در زمان و هزینه است. مشتریان در هر زمان و در هر مکان نیاز به خدمت داشتند تنها با چند کلیک ساده، درخواست خدمات می‌کنند.

داشتن مشتریان وفادار

با ارائه خدمات با کیفیت به صورت آنلاین و هرآنچه که مشتری می‌خواهد، باعث رضایت مشتری می‌شوید و در نتیجه مشتریانی وفادار خواهید داشت. از این رو طیف مشتریان خود را افزایش می‌دهید.

تبلیغات موثر و هدفمند

از ویژگی‌های داشتن یک ساخت اپلیکیشن گردشگری، ایجاد تبلیغات موثر و هدفمند برای مشتریان  است. با طراحی اپلیکیشن توریستی و گردشگری درحال تبلیغ برند و شاخه فعالیت خود هستید.

خرید ساده و سریع

سادگی استفاده از اپلیکیشن و سرعت استفاده از آن از ویژگی های مهم ایجاد اپلیکیشن گردشگری است. با طراحی رابط و تجربه کاربری عالی می‌توانید در این عرصه موفقیت بسیاری بدست آورید. 

پشتیبانی آنلاین

برای دستیابی به رضایت مشتری و ایجاد اعتماد مشتری، اپلیکیشن گردشگری باید پشتیبانی آنلاین داشته باشد تا در هر زمان مشتری بتواند با شما ارتباط برقرار کند و سوالاتش را بپرسد.

اپلیکیشن شما آماده تحویل است!

کارشناسان ما آنلاین هستند! جهت سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل همین الان با مشاوران ما در ویستا ارتباط بگیرید و یا با تکمیل فرم ، منتظر تماس کارشناسان ما باشید

تماس با کارشناسان ویستا
اپلیکیشن شما آماده تحویل است!

کارشناسان ما آنلاین هستند! جهت سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل همین الان با مشاوران ما در ویستا ارتباط بگیرید و یا با تکمیل فرم ، منتظر تماس کارشناسان ما باشید

تماس با کارشناسان ویستا
ارتباط با تیم مشاورین ویستا

هزینه ساخت اپلیکیشن گردشگری

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما
ویژگی های طراحی اپلیکیشن ویستا
شرکت ویستا با بهره گیری از تیمی متخصص و تجربه کاری  بالا در ساخت اپلیکیشن های کوچک و بزرگ  مانند ساخت وب اپلیکیشن برای سازمانها و شرکت‌ها راهی هموار را برای خود در این عرصه فراهم کرده است.  تیم  ویستا با استفاده از  بهترین کد نویسی و بهینه ترین سازوکارها اپلیکیشن هایی با سرعت و عملکرد مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد  و یکی از مهم‌ترین نکات در ساخت اپلیکیشن‌های شرکتی که ویستا تمرکز و دقت ویژه ای روی آن دارد؛ ایجاد لایه‌های امنیتی قدرتمند و فراهم کردن بستر ایمن برای اطلاعات شخصی و حریم شخصی شماست.

معروف ترین اپلیکیشن های گردشگری

طراحی اپلیکیشن شبیه علی بابا

علی بابا

4.8
4.5/5

اپلیکیشن علی بابا اپلیکیشن برنامه ریزی سفر و خرید بلیط است که این امکان را فراهم آورده است که کاربران بتوانند در هر زمان و مکان پروازهای سیستمی و چارتری خریداری کنند. 

لوگو اپلیکیشن آی بنزین

آی بنزین

4.2
4.2/5

اپلیکیشن آی بنزین به شما کمک می‌کند تا به سادگی نزدیک ترین پمپ بنزین به مکان خود را پیدا کنید. با نصب و اجرای این اپلیکیشن کافی است به اینترنت متصل شوید و gps را فعال کنید. 

لوگو اپلیکیشن چمدان

چمدان​

4.5
4.5/5

چمدان یک اپلیکیشن سفر است که با داشتن آن هیچ وسیله ای را هنگام سفر فراموش نخواهید کرد. اپلیکیشن چمدان برای جلوگیری از فراموش کردن وسایل قبل از سفر طراحی شده است. 

مراحل ساخت اپلیکیشن گردشگری

مشخص کردن ایده

در آغاز کار لازم است که شما ویژگی و مزیت های طراحی اپلیکیشن خدماتی گردشگری خود را با سایر اپلیکیشن‌های گردشگری مشخص نمایید. این مزایا و برتری باعث سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت شما خواهد شد. آسان تر کردن کار با اپلیکیشن گردشگری و طراحی خاص تر باعث افزایش محبوبیت اپلیکیشن شما خواهد شد.

مشخص کردن طرح

بعد از مشخص کردن ایده نوبت به مشخص کردن طرح اپلیکیشن شما می‌رسد. در این مرحله می‌توانید بر روی برگه ای طرح اولیه خود را با جزئیات رسم نمایید. در این مرحله براحتی می‌توانید از مشاوره رایگان ویستا بهره مند شوید و طراحی وایرفریم حرفه ای را در ساخت اپلیکیشن گردشگری به ما بسپارید.

طرح گرافیکی اولیه

بعد از مرحله طراحی وایرفریم تیم طراحی تجربه کاربری یا همان تیم ui/ux شروع به طراحی گرافیکی و ساخت اپلیکیشن شما می‌کند که با نرم افزارهای گرافیکی، ظاهر اپلیکیشن شما طراحی می‌شود. این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که نمایانگر فضای کلی اپلیکیشن شماست.

پیاده سازی ظاهر اپلیکیشن

در این مرحله برنامه نویسی front طراحی اپلیکیشن گردشگری آغاز می‌شود. در این مرحله ظاهر اپلیکیشن بصورت کد نویسی منطبق بر طراحی اولیه که توسط تیم ui انجام شده بود پیاده سازی می‌شود و بعد از آن وبسایت به صورت کامل طراحی شده و تست تجربه کاربری انجام می‌گیرد.

برنامه نویسی

در این مرحله تیم برنامه نویسی ویستا دیتابیس نرم افزار را متناسب با ظاهر و جزئیات آن طراحی می‌نماید سپس روبط میان آن‌ها را مشخص کرده و شروع به api  نویسی نرم افزار می‌نماید تا نرم افزار پویا و داینامیک سازی شود. برنامه نویس های front-end از api ها ی طراحی شده در نرم افزار بهره می برند.

پشتیبانی اپلیکیشن

بعد از تمامی مراحل در مرحله آخر تست نرم افزار در حالات مختلف انجام می‌شود. بعنوان مثال اپلیکیشن بر اساس تعداد کاربران تست و کلیه ایرادات آن برطرف می‌شود. در جلسات آخر بصورت آنلاین یا حضوری نحوه کار در جلسه با گروه طراحی سایت گفته شده و کلیه توضیحات به ایشان داده می‌شود.

چه مکان هایی از اپلیکیشن گردشگری استفاده می‌کنند؟

برخلاف باور افکار عمومی که اپلیکیشن گردشگری را مختص هتل ها و تورها می‌دانند، اما باید بدانید که خیلی از مکان‌های فرهنگی و گردشگری به ساخت اپلیکیشن گردشگری نیاز اساسی دارند. در واقع هر مکانی که نیاز به جذب گردشگر از طریق اپلیکیشن دارد، طراحی اپلیکیشن گردشگری بهترین گزینه برای آن شهر خواهد بود. تفاوت در نوع خدمات ارائه شده است؛ برای مثال، موزه آپشنی به نام رزرو اتاق ندارد؛ اما می‌تواند خدمات و اطلاعات و چگونگی دسترسی راحت را در اپلیکیشن خود قرار دهد.

سئو سایت گردشگری

سئو سایت از ضروری ترین مسائل بعد از طراحی سایت است. با سئو و بهینه سازی سایت شناخته می‌شوید و به رتبه های برتر گوگل می‌رسید. با رسیدن به جایگاه های برتر موتورهای جستجو به سود قابل توجهی دست پیدا می‌کنید. شرکت سئو ویستا با بهترین قیمت سئو و با بروزترین فناوری و در سریعترین زمان ممکن شما را به لینک ۱ گوگل می‌رساند. 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

یکی از فعالیت های حرفه ای ویستا، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است. با سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می‌توانید تمامی کالاهای خود را بصورت آنلاین در بستر اینترنت بفروش برسانید. برای آشنایی با مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی از لینک آبی رنگ وارد صفحه مربوطه شوید. در کنار طراحی اپلیکیشن، طراحی سایت فروشگاهی نیز کاربرد بسیاری دارد. داشتن هردو ابزار سایت و اپلیکیشن باهم مزایای دوچندانی برای شما به ارمغان می‌آورد. امروزه نزدیک به ۸۰% مردم از اپلیکیشن‌های فروشگاهی برای خرید کالاهای خود استفاده می‌کنند.

طراحی سایت گردشگری

یکی دیگر از فعالیت‌های مهم شرکت ویستا، طراحی سایت است. این شرکت در زمینه طراحی سایت سابقه زیادی دارد. طراحی اختصاصی سایت و استفاده از بروزترین فناوری از مزایای طراحی سایت ویستا است. طراحی سایت گردشگری در کنار طراحی اپلیکیشن گردشگری مزیت بسیاری برای برند تجاری شما دارد. هرچند که تعداد کاربران اپلیکیشن بسیار بیشتر از کاربران سایت است اما سایت تاثیر زیادی بر اعتبار تجارت شما دارد.

سوالات متداول

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس:02188551470

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تیم مارکتینگ ویستا از طریق یکی از راهای زیر اقدام کنید:

1- تماس با شماره 02188551470

2- ارتباط با آی دی تلگرامی @technical_vistacode

‫4/5 ‏‫(12 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا