ساخت اپلیکیشن کتاب

این روزها اکثر مردم برای مطالعه کتاب‌ها و محتوای آموزشی از اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند که این موضوع می تواند جهشی بزرگ در صنعت کتاب خوانی و کتاب فروشی مجازی باشد. با طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در زمینه‌های مختلف می‌توانید به کسب و کار خود رونق بخشیده و به سود قابل توجهی دست یابید، اپلیکیشن کتاب  از  جمله مواردی محسوب می شود که از این قاعده مستثنی نبوده  و استقبال و استفاده قابل توجهی از آن صورت گرفته  از این رو شرکت ویستا با استفاده از متخصصین حرفه ای و مجرب و سابقه درخشان در زمینه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت کتابخوان می تواند با استفاده از جدید ترین زبان های برنامه نویسی و پلتفرم ها، اپلیکیشن مورد نظر را مطابق با سلیقه  شما طراحی نماید، برای دریافت اطلاعات در ارتباط با قیمت طراحی اپلیکیشن ، مراحل ساخت و … می توانید با مشاورین ویستا تماس حاصل فرمایید.

طراحی اپلیکیشن کتاب | book application design

مشاهده آخرین نمونه کار طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

ویژگی های فنی اپلیکیشن

ویژگی های ظاهری اپلیکیشن

ویژگی های عملکردی اپلیکیشن

جهت مشاهده انواع نمونه کار طراحی اپلبیکیشن با ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان  و اختصاصی 

مشاوره رایگان  و اختصاصی 

مشاورین ویستا  تیمی درجه یک و متخصص هستند که جهت راهنمایی شما عزیزان آماده خدمت رسانی می باشند  همچنین شما   می توانید جهت دریافت اطلاعات در ارتباط با قیمت طراحی ،مدت زمان ساخت اپلیکیشن  و دیگر مواردی از این جمله  با مشاوران ویستا تماس حاصل فرمایید .برای ارتباط با تیم مشاوران می توانید شماره تماس خود را در کادر موجود در بخش پایین وارد نموده تا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل نمایند و یا طریق لینک های موجود در این بخش به صورت مستقیم و در لحظه با مشاوران ارتباط برقرار نمایید.

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

کتاب الکترونیکی چیست؟

Ebook  کتاب الکترونیکی است که در تلفن های همراه، تبلت یا لپ تاپ قابل خواندن می باشد.  از دیگر کتاب های الکترونیکی   می‌توان به Kindle، Kobo و … اشاره کرد شاید این گونه به نظر برسد که این کتاب ها دارای متنی سرد و بی روح بوده و انسان از خواندن این گونه کتاب ها خسته شود اما این گونه نیست ، کتاب های الکترونیکی با بهره گیری از متن ، صوت ، تصویر و…  محیط کاملا متفاوت را به شما ارائه می دهند ،بنابر این می توان گفت که کتاب های الکترونیکی و اپ های کتاب امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته  که در ادامه با امکانات بیشتری از این  نوع کتاب ها آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

کتاب الکترونیکی | Ebook

مزایای ساخت اپلیکیشن کتاب

مرجع کاملی از هزاران کتاب

مرجع کاملی از هزاران کتاب

یک اپلیکیشن کتاب شامل هزاران کتاب با موضوعات مختلف است که دائما به تعدادش افزوده می‌شود و مخاطب را از خرید فیزیکی کتاب بی نیاز می‌کند.

همیشه در دسترس و همراه شما

همیشه در دسترس و همراه شما

می‌توانید در هر زمان و هر مکانی به کتابهای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و به صورت آنلاین و آفلاین کتابهای مورد نظر خود را مطالعه کنید.

امکان گوش کردن به کتاب صوتی

امکان گوش کردن به کتاب صوتی

در هر زمانی و در هر جایی که امکان مطالعه کتاب یا حوصله خواندن متن کتاب را نداشتید می‌توانید به صورت صوتی به کتاب گوش دهید.

قیمت ارزان و حتی رایگان!

قیمت ارزان و حتی رایگان!

قیمت کتابهای الکترونیکی نسبت به کتابهای فیزیکی بسیار ارزان تر است. حتی با پرداخت یک هزینه کم می‌توان تعداد زیادی کتاب خواند! بسیاری از کتابها نیز رایگان هستند.

امکان خرید کاربران خارج از کشور

امکان خرید کاربران خارج از کشور

کاربران خارج از کشور که به تمامی کتابهای فارسی زبان دسترسی ندارند به راحتی می‌توانند تمامی کتاب های مورد نظر خود را در اپلیکیشن کتابخوان بیابند و مطالعه کنند.

برخورداری از تخفیف ها

برخورداری از تخفیف ها

قیمت بعضی از کتابها با تخفیف 100درصدی همراه است. همچنین می‌توان در زمان های خاص یا هفته ای یکبار کتاب های پر فروش را به صورت رایگان یا بسیار ارزان تهیه کرد.

اپلیکیشن شما آماده تحویل است!

کارشناسان ما آنلاین هستند! جهت سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل همین الان با مشاوران ما در ویستا ارتباط بگیرید و یا با تکمیل فرم ، منتظر تماس کارشناسان ما باشید

اپلیکیشن شما آماده تحویل است!

کارشناسان ما آنلاین هستند! جهت سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل همین الان با مشاوران ما در ویستا ارتباط بگیرید و یا با تکمیل فرم ، منتظر تماس کارشناسان ما باشید

تماس با کارشناسان ویستا

امکانات اپلیکیشن کتاب

امکانات اپلیکیشن کتاب
  • می‌توان قبل از خرید کتاب، بخشی از کتاب را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار داد. 
  • برای خسته نشدن چشم و متفاوت بودن سلیقه ها می‌توان به دلخواه کاربر رنگ و فونت متن تغییر کند. 
  • می‌توان هر قسمتی از متن کتاب هرجا که کاربر خواست یادداشت بگذارد.
  • تمامی کتاب ها و یادداشت ها در سرورهای ابری محفوظ نگه داشته می‌شود.
  • کاربر  می تواند  هر قسمت از متن کتاب را علامت گذاری (های لایت) کند.
  • می‌توان امکانی را تعبیه کرد که هر بار کاربر وارد می‌شود از ادامه متن قبلی، کتاب را مشاهده کند.
  • برای خواندن کتاب در اپلیکیشن لازم نیست درختی بریده شود!
معروف ترین اپلیکیشن های کتاب
فیدیبو

نرم افزار کتابخوان فیدیبو یکی از معروف ترین نرم افزارهای کتابخوان فارسی است که با رعایت حق نشر به صورت کاملا قانونی اجازه دانلود کتاب و مطالعه آن را به مخاطب می‌دهد. از امکانات فیدیبو می‌توان به مطالعه کتاب بدون نیاز به اینترنت، امکان گوش کردن صوتی کتاب، دسترسی به هزاران کتاب رایگان، امکان ثبت نظر و امتیازدهی، دسترسی به کتابهای بیش از 700 ناشر، قابلیت جستجو و دسته بندی کتاب‌ها اشاره کرد. در فیدیبو آرشیو بزرگی از کتاب های دیجیتالی وجود دارد که می‌توانید آنها را ارزان تر از نسخه چاپی بخرید. فیدیبو یکی از بهترین نرم افزارهای خرید کتاب است.

لوگو فیدیبو
لوگوی طاقچه
طاقچه

طاقچه یکی از 3 نرم افزار کتابخانه دیجیتال است که در آن می‌توانید به هزاران کتاب، رمان، مجله و… دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن کتابخوان طاقچه هم مانند فیدیبو با صدها ناشر همکاری می‌کند. میتوانید کتابها را به صورت قانونی دانلود و مطالعه نمایید. از مزایای اپلیکیشن طاقچه می‌توان به قابلیت “طاقچه بی نهایت” اشاره کرد که با عضویت در کتابخانه طاقچه و پرداخت هزینه یک کتاب میتوانید بی نهایت کتاب بخوانید. طاقچه یکی از بهترین های اپ کتاب صوتی است. از دیگر قابلیت های طاقچه امکان خرید برای کاربران خارج از کشور است.

کتابراه

کتابراه یکی از برترین نرم افزار کتابخوان الکترونیک است که محبوبیتش از نرم افزار طاقچه و فیدیبو کمتر است ولی قابلیت‌های آن باعث شده نتوان به راحتی از کنار آن گذشت. کتابراه به رضایت مخاطب اهمیت زیادی می‌دهد به همین دلیل از بهترین پشتیبانی نسبت به دو اپلیکیشن دیگر برخوردار است. اپلیکیشن کتابراه نسبت به فیدیبو و طاقچه از تعداد کتابهای کمتری برخوردار است اما خبر خوب این است که این اپلیکیشن هر هفته یک کتاب رایگان در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد.

لوگو کتاراه
طراحی و ساخت اپ کتاب 

طراحی و ساخت اپ کتاب 

شرکت ویستا مفتخر است در ساخت انواع اپلیکیشن نظیر طراحی وب اپلیکیشن طراحی وب اپلیکیشن کتاب مشابه طاقچه یا فیدیبو و … در خدمت شما باشد. با ساخت اپلیکیشن کتابخوان می‌توانید مرجع معتبری از هزاران کتاب الکترونیک را در اختیار مخاطبان قرار دهید. در هر مکان و هر زمان به صورت آنلاین کتاب بخوانید و اپلیکیشن کتابخانه شخصی خود را مدیریت کنید. این شرکت بهترین اپلیکیشن کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل مجموعه ای از ویژگی های نرم افزار فیدیبو، طاقچه و کتاب راه است. همچنین می‌توانید تمامی ویژگی‌های مد نظر خود را به آن اضافه کنید همچنین برای کسانی که به دنبال ساخت اپلیکیشن کتاب صوتی هستند هم تمامی این قابلیت ها و امکانات وجود دارد.

ساخت اپلیکیشن کتاب برای کتاب فروش ها

صاحبان کتابفروشی ها می‌توانند اپلیکیشنی داشته باشند که در آن بتوانند به صورت آنلاین و غیر حضوری کتابهای خود را به فروش برسانند. ساخت اپلیکیشن فروش کتاب از کاربردهای دیگر طراحی اپلیکیشن کتاب است. برای خرید اپلیکیشن فروش کتاب به بخش نمونه کارهای طراحی فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. از قابلیت هایی که می‌توانید برای اپلیکیشن کتاب اندروید یا آی او اس خود استفاده کنید ارائه کد تخفیف به مشتریان، ارسال رایگان و… است تا بتوانید از رقبایتان پیشی گرفته و فروش بیشتری داشته باشید. با افزایش استفاده مردم از تلفن های همراه و راحتی خرید آنلاین، نرم افزار خرید کتاب از بهترین نرم افزارها برای کتابفروشی ها است.

طراحی اپلیکیشن فروش کتاب

هزینه طراحی اپلیکیشن کتاب

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

ساخت اپلیکیشن کتاب توسط اپ ساز!

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید به صورت اصولی ممکن است یک ماه یا حتی بیشتر هم طول بکشد. ساخت اپلیکیشن با اپ سازها کاری غیر منطقی و اشتباه است. اگر اینکار جوابگوی نیازهای مشتریان بود هیچکس میلیون ها تومان هزینه طراحی اپلیکیشن نمیکرد! ساخت اپلیکیشن توسط اپ سازها دارای محدودیت هایی است که قابل توسعه نیستند. معمولا مدتی بعد دیگر اصلا به کار نمی آیند و از کار می افتند. ساخت اپلیکیشن به صورت اختصاصی جوابگوی تمامی نیازهای شما تا همیشه خواهد بود. حتی اگر سالهای بعد نیاز به تغییرات جزیی یا کلی داشتید می‌توانید تمامی تغییرات خود را در آن اعمال کنید.

ساخت اپلیکیشن با اپ سازها

روش‌های کسب درآمد از طراحی اپ کتاب

روش های مختلفی برای کسب درآمد از ساخت کتاب اندروید وجود دارد. شما می‌توانید اپلیکیشن خود را در بازار اندروید، سایتها و شبکه های اجتماعی بگذارید تا کاربر برای دانلود آن پول پرداخت کند.همچنین می‌توانید بعضی از کتابها را به رایگان در اختیار مخاطبان قرار دهید و مخاطب باید برای سایر کتابها مبلغی پرداخت کند و یا می‌توانید در اپلیکیشن خود تبلیغات قرار دهید، این کار را می‌توانید از طریق نوتیفیکیشن اپلیکیشن انجام دهید و یا داخل اپلیکیشن قسمتی را برای تبلیغات قرار دهید. که این روش ها نیز روش هایی می باشند که برای شما به نوعی کسب درآمد می باشد. 

اپلیکیشن شما آماده تحویل است!

کارشناسان ما آنلاین هستند! جهت سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل همین الان با مشاوران ما در ویستا ارتباط بگیرید و یا با تکمیل فرم ، منتظر تماس کارشناسان ما باشید

اپلیکیشن شما آماده تحویل است!

کارشناسان ما آنلاین هستند! جهت سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل همین الان با مشاوران ما در ویستا ارتباط بگیرید و یا با تکمیل فرم ، منتظر تماس کارشناسان ما باشید

تماس با کارشناسان ویستا

تفاوت اپلیکیشن کتابخوان با اپ کتاب در تلفن همراه

ویژگی کتابخوان ها

چند مورد وجود دارد که باعث تفاوت در اپلیکیشن های کتابخوان با کتاب خواندن در گوشی های همراه و تبلت ها می‌شود. اولین مورد صفحه نمایش است. بخاطر lcd بودن تلفن های همراه چشم ها زودتر خسته می‌شوند. اما خواندن کتاب در کتابخوان ها حسی مانند کتاب خواندن چاپی است. زیرا کتابخوان ها از جوهر الکترونیک استفاده می‌کنند که باعث می‌شود متن به صورت سیاه و سفید نمایش داده شود.

ویژگی کتابخوان ها

ساخت اپلیکیشن کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی به کتاب هایی گفته می‌شود که بتوان آن را در تلفن های همراه، تبلت و یا در کتابخوان ها مطالعه کرد. اگر در این زمینه اطلاعات لازم را ندارید می توانید   ساخت اپلیکیشن کتاب الکترونیکی را به شرکت های معتبر بسپارید. طراحی اپلیکیشن از امور حساس و زمانبر است و نیازمند دانش و حرفه تخصصی در این زمینه می‌باشد. ویستا با داشتن نیروهای متخصص در این زمینه و با هزینه مناسب شما را برای داشتن اپلیکیشن کتابخوان راهنمایی می‌کند.

ساخت اپلیکیشن کتاب الکترونیکی

روش سفارش ساخت اپلیکیشن کتابخوان

ثبت درخواست مشتری
طراحی و کد نویسی توسط تیم ویستا

شروع کدنویسی توسط تیم تخصصی ویستا و طراحی رابط کاربری طبق نیاز مشتری، بهینه سازی نرم افزار جهت استفاده در دستگاه‌های مختلف از جمله دسکتاپ، موبایل و تبلت.

تحویل نمونه اولیه
اعمال تغییرات درخواستی مشتری

در این مرحله تمامی تغییرات درخواستی مشتری به صورت دقیق و طبق صحبت‌هایی که با شرکت انجام شده اعمال می‌شود.

تحویل قرارداد به مشتری
ثبت درخواست و مشاوره رایگان

ارسال درخواست شما به شرکت، بررسی درخواست و ایده شما، مشاوره رایگان با شرکت جهت نهایی کردن ایده درخواستی و تکمیل قرارداد. زمان پروژه ساخت اپلیکیشن اندروید با توجه به کسب و کار و نیاز شما متفاوت است. این مورد در قرارداد به صورت دقیق ذکر می‌شود.

ساخت نرم افزار

مشتری در این مرحله می‌تواند نمونه اولیه اپلیکیشن را به صورت کامل مشاهده و بررسی کرده و در نهایت تغییرات درخواستی خود را به شرکت اعلام کند.

طراحی اپلیکیشن
تحویل اپلیکیشن به مشتری

در این مرحله اپلیکیشن درخواستی به صورت کامل به مشتری تحویل داده شده که این خدمت شامل یک سال پشتیبانی رایگان توسط شرکت ویستا می‌باشد.

مزایا و معایب کتاب الکترونیک

به صورت خلاصه می‌توان مزایای کتاب الکترونیک در موارد زیر خلاصه کرد: اولین مورد مهم نجات درختان است که باعث می‌شود با کتاب های الکترونیک آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود. مورد دیگر دسترسی آسان است که میلیون ها کتاب می‌تواند در تلفن های همراه ما باشد که استفاده از آنها بسیار آسان است. مورد بعدی قیمت مناسب است که این مورد به دلیل حذف کاغذ و چاپ کاغذ اتفاق می‌افتد. آپدیت راحت نیز از مزایای کتاب الکترونیک است که نسخه های جدید همیشه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که معمولا این کار بدون هزینه یا بسیار کم هزینه است.

از معایب کتاب های الکترونیک هم می‌توان به خسته شدن چشم بعد از استفاده طولانی مدت، عدم پشتیبانی بعضی از کتاب های الکترونیک در ایبوک ریدرها، کیفیت پایینتر ایبوک ریدرها نسبت به کاغذ چاپی، جابجایی سخت ایبوک ریدر ها در بعضی مواقع اشاره کرد.

تاریخچه کتاب الکترونیکی

برای نشان دادن تاریخچه کتاب های الکترونیکی می‌توان به پروژه گوتنبرگ اشاره کرد که در سال ۱۹۷۱ میلادی رخ داد. پروژه گوتنبرگ با هدف تبدیل کتاب های کاغذی به کتاب های الکترونیک پایه گذاری شد. پروژه گوتنبرگ از قدیمی ترین کتابخانه های دیجیال است. امروزه با تلاش داوطلبان این جنبش هزاران کتاب که به صورت چاپی در کتابخانه های عمومی قرار داشتند هم اکنون به صورت دیجیتالی در اختیار عموم قرار گرفته اند.

تاریخچه کتاب الکترونیکی

سوالات متداول

افرادی که اپلیکیشنی مشابه فیدیبو، طاقچه و… می‌خواهند و با ایجاد برندینگ با رقبا رقابت می‌کنند و حتی می‌توانند اپلیکیشن خود را به فروش برسانند. صاحبان کتابفروشی ها نیز می‌توانند نرم افزاری داشته باشند که کتابهایشان را به صورت آنلاین بفروشند. 

با توجه به کسب و کار شما تعرفه ها متفاوت است. قیمت ها و اطلاعات کامل در داخل سایت ویستا ذکر شده است. 

تمامی امکانات موجود در اپلیکیشن های فیدیبو، طاقچه و کتاب باز در این اپلیکیشن وجود دارد. همچنین می‌توان امکانات مورد نظر شما را به آن اضافه کرد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

برای خرید این بسته نرم افزاری لطفا با پشتیبانی شرکت ویستا تماس حاصل فرمایید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند. شماره تماس شرکت ویستا 88551470-021 می‌باشد.

بله. در صورت تمایل می‌توانید علاوه بر اپلیکیشن کتاب یک صفحه وب‌سایت داشته باشید. در صورت درخواست طراحی سایت با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

طبق قرارداد، پرداخت در سه مرحله انجام می‌شود. قسمت اول مبلغی به عنوان پیش پرداخت گرفته می‌شود. قسمت دوم بعد از تکمیل نمونه اولیه و قسمت سوم پس از تکمیل کامل پروژه است که مشتری نرم افزار را به صورت کامل بررسی کرده و از آن رضایت کامل دارد.

تمام خدمات طراحی اپ و نرم افزارهای ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است.پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

سوالات متداول FAQ

درباره ویستا

شرکت ویستا از سال 1394 شروع به فعالیت در عرصه طراحی اپلیکیشن نموده  که تا امروز در این امر بسیار موفق بوده و توانسته نمونه کارهای قابل قبولی را به مشتریان خود ارائه کند.  ویستا با بهره گیری از نیروهای جوان و متخصص توانسته با بهترین و به روز متدهای برنامه نویسی نمونه کارهای قابل قبولی را طراحی و تولید کند، از جمله فعالیت ها ویستا می توان به  طراحی اپلیکیشن رستوران، طراحی اپلیکیشن پزشکی، طراحی اپلیکیشن آموزشی، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا، طراحی اپلیکیشن خبری، طراحی اپلیکیشن املاک، طراحی اپلیکیشن خدماتی و بسیاری دیگر از انواع طراحی اپلیکیشن اشاره کرد همچنین طراحی اپلیکیشن حرفه ای از تخصص های تیم ویستا محسوب می‌شود.

‫4.8/5 ‏‫(13 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا