طراحی سایت کتابخوان

طراحی سایت کتابخوان

شرکت ویستا طراحی‌کننده انواع سایت‌ کتابخوان و اپلیکیشن کتاب

طراحی سایت کتابخوان، یک نوع طراحی سایت است که می‌تواند برای مقاصد متفاوتی از قبیل فروش کتاب، خواندن آنلاین کتاب یا به وجود آوردن یک کتابخانه دیجیتال انجام شود. تیم ویستا  می‌تواند طراحی سایت کتابخوان برای شما را با تمامی کارکردهای گفته شده و به صورت طراحی سایت اختصاصی انجام دهد. شرکت نرم‌افزاری ویستا در زمینه طراحی اپلیکیشن کتاب نیز می‌تواند شما را یاری کند. در ادامه به جزئیات طراحی سایت کتابخوان، طراحی سایت مشابه فیدیبو و دیگر سایت‌های کتابخوان مشهور مانند طاقچه و کتابراه نیز می‌پردازیم.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مشاهده آخرین نمونه کار طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

ویژگی های فنی پلتفرم

ویژگی های ظاهری وبسایت

ویژگی های عملکردی سایت

جهت مشاهده انواع نمونه کار طراحی سایت با ما در ارتباط باشید.

ساخت سایت کتابخوان

فیچرهای تکمیلی سایت کتابخوان در ویستا

سایت کتابخوان می‍ تواند زیر مجموعه ای از طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی  به شمار رود. ویستا در طراحی سایت کتابخوان، علاوه بر اعمال قابلیت های اصلی یک سایت کتاب، چند ویژگی تکمیلی را نیز لحاظ کرده است؛ کاربر می‌تواند با استفاده از فیچرهای تکمیلی در طراحی سایت کتابخوان، تجربه بهتری از مطالعه بدون کتاب فیزیکی داشته باشد.

کتابخوان یا eBook Reader چیست؟

ویژگی‌های اصلی یک سایت کتابخوان خوب

1- داشتن دو بخش کتابخوان و فروشگاه

2- ارائه جزئیات اطلاعات کتاب و مجلات

3- داشتن سبد خرید

4- داشتن حساب کاربری

5- داشتن قابلیت پشتیبانی

6- امکان افزودن کارت هدیه

7- داشتن بخش بلاگ

مزایای طراحی سایت کتابخوان
تاریخچه مطالعه در سایت کتابخوان
تاریخچه میزان مطالعه

کاربر می‌تواند گزارش ساعاتی که در سایت مشغول به مطالعه بوده است را از این طریق مشاهده کند.

پیشنهاد کتاب مشابه

سایت کتابخوان بر اساس کتاب‌های قبلی که خوانده‌اید، کتاب‌های مشابه را به شما معرفی می‌کند.

پنل بازاریاب

بازاریابان کتاب از طریق این پنل می‌توانند، کتاب‌های کتاب‌فروشی‌ها و انتشارات مختلف را بفروشند و درصد سود خود را دریافت کنند. این پنل قابلیت ویرایش اطلاعات، افزودن کارت و حسابرسی مالی از طریق حسابداری را داراست.

ویژگی های متمایزکننده ویستا از سایر شرکت ها

در

راه اندازی سایت کتابخوان

توجه به UI , UX
توجه ویژه به (UI و UX)
توجه به سئو از ابتدای طراحی
توجه به سئو از ابتدای طراحی
هماهنگ با گوشی
ارائه نسخه هماهنگ با گوشی
کدنویسی و طراحی اختصاصی
صفر تا صد کدنویسی اختصاصی
پنل پشتیبانی
آموزش و پشتیبانی پس از تحویل

قیمت‌ها در ویستا

هزینه طراحی سایت کتابخوان و مشابه فیدیبو

سایت یا اپ کدنویسی شده

140.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

170.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

200.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

260.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما
مشاوره طراحی سایت کتابخوان

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

اگر در زمینه طراحی سایت کتابخوان و طراحی سایت مشابه فیدیبو سوالی دارید، می‌توانید با ما در میان بگذارید. اگر شماره موبایل خود را وارد کنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند. همچنین می‌توانید از طریق واتسپ با مشاوران ما در ارتباط باشید.

انواع طراحی سایت کتابخوان

طراحی سایت فروش کتاب صوتی، طراحی سایت کتابخانه دیجیتال، طراحی سایت فروشگاه کتاب

طراحی سایت کتابخوان با قابلیت پخش کتاب صوتی

این روزها کتاب‌های صوتی بسیار پرطرفدار شده‌اند؛ امکان استفاده از کتاب‌های صوتی در مکان‌های شلوغ و پر سروصدا دلیل اصلی استقبال از آن‌هاست. طراحی سایت کتابخوان می‌تواند دارای قابلیت افزودن نسخه صوتی کتاب باشد. همچنین می‌توان برای فروش کتاب‌های صوتی، یک فروشگاه آنلاین جداگانه نیز طراحی کرد. تیم ویستا می‌تواند علاوه بر طراحی سایت کتابخوان به همراه فروشگاه کتاب متنی، فروشگاه کتاب صوتی را نیز به این سایت بیافزاید.

طراحی سایت کتابخوان با قابلیت کتاب صوتی
طراحی سایت کتابخانه دیجیتال

طراحی سایت کتابخانه دیجیتال

در طراحی سایت کتابخانه دیجیتال یا کتابخانه آنلاین باید دانست که این سایت باید قابلیت افزودن تعداد بسیار زیادی کتاب را داشته باشد. این نوع از طراحی سایت کتابخوان مناسب کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های مراکز آموزشی بزرگ به خصوص دانشگاه‌هاست. سایت کتابخانه دیجیتال باید دارای موتور جستجوی قوی برای سرچ انواع کتاب بر اساس فیلترهای متنوع مثل عنوان، نام نویسنده، سال انتشار و … باشد. تیم ویستا می‌تواند با استفاده از طراحی سایت اختصاصی، کتابخانه دیجیتال مورد نیاز شما را طراحی کند.

طراحی سایت فروشگاه کتاب

طراحی سایت فروشگاهی  کتاب یا کتاب فروشی زیرمجموعه طراحی سایت فروشگاهی قرار می‌گیرد؛ در طراحی سایت فروشگاه کتاب، اصلی‌ترین ویژگی فروش کتاب است. سفارش طراحی سایت فروشگاه کتاب می‌تواند توسط یک کتاب فروشی، یک انتشارات یا یک فروشنده بدون داشتن محل فیزیکی برای خرید و نگهداری کتاب انجام شود. همچنین طراحی سایت فروشگاه کتاب می‌تواند به صورت چندفروشگاهی انجام شود. به این صورت که کتاب فروشی ها و انتشارات مختلف همگی کتاب های خود را در یک سایت برای فروش عرضه کنند.

طراحی سایت فروشگاه کتاب

طراحی سایت‌های کتابخوان محبوب

شرکت نرم‌افزاری ویستا ارائه‌کننده انواع طراحی سایت مشابه برندهای مختلف

طراحی سایت مشابه فیدیبو

طراحی سایت فیدیبو حرفه‌ای و زیباست. وجود کتاب صوتی، کدهای تخفیف و کاربری مناسب سایت فیدیبو باعث محبوبیت این سایت بین کاربران شده است. تیم ویستا می‌تواند با طراحی سایت مشابه فیدیبو  باعث افزایش فروش شما از طریق این سایت فروشگاه کتاب شود.

طراحی سایت مشابه طاقچه

طراحی سایت طاقچه ساده و مناسب خواندن کتاب است. از مزایای طاقچه می توان به قیمت‌های آن اشاره کرد که از فیدیبو کمتر است. از معایب آن می توان به تنوع کمتر کتاب نسبت به فیدیبو اشاره کرد. اما در کل از لحاظ طراحی سایت کتابخوان شبیه به به فیدیبوست. تیم ویستا می‌تواند با طراحی سایت مشابه طاقچه  باعث افزایش فروش شما از طریق این سایت فروشگاه کتاب شود.

طراحی سایت فروشگاهی مشابه کتابراه

کتابراه نیز یک سایت کتابخوان مشابه طاقچه و فیدیبوست با این تفاوت که امکانات جامعی مانند سایت فیدیبو ندارد. این سایت برای نیازهای ساده تر کاربران مناسب است. تیم ویستا می‌تواند با طراحی سایت مشابه کتابراه  باعث افزایش فروش شما از طریق این سایت فروشگاه کتاب شود.

چرا طراحی سایت کتابخوان

چرا سایت کتابخوان به جای کتاب؟

مهم‌ترین دلایل استفاده از سایت و اپلیکیشن کتابخوان به جای کتاب

وقتی استفاده از یک سایت یا اپلیکیشن فراگیر می‌شود، همیشه دلیلی برای آن وجود دارد. کتابخوان‌های حرفه‌ای می‌دانند که چقدر ورق زدن کتاب فیزیکی لذت‌بخش است، اما چرا بازهم محبوبیت کتابخوان‌های الکترونیکی با این شدت رو به افزایش است؟ در این بخش مهم‌ترین این دلایل را برای شما ذکر کرده‌ایم.

خواندن کتاب در همه جا

با استفاده از سایت کتابخوان می‌توانید در هرجایی کتابتان را با خیال راحت بخوانید؛ چه در تاکسی و مترو و چه موقع سفر حتی وقتی در هواپیما نشسته‌اید!

یادداشت گذاری و هایلایت

بعضی افراد روی تمیزی کتاب خود حساس هستند و امکان ندارد در ان چیزی بنویسند؛ در سایت و اپلیکیشن کتابخوان امکان افزودن یادداشت و تغییر رنگ متن وجود دارد.

تغییر نوع و اندازه فونت

در سایت و اپلیکیشن کتابخوان، شما می‌توانید نوع و اندازه فونت را مطابق میلتان تغییر دهید. این ویژگی برای افراد پیرچشم بسیار سودمند است. 

مقرون به صرفه‌تر از کتاب

 فعالان حوزه کتاب برای جبران ضرر ناشی از کاهش خرید کتاب، محصولات خود را با قیمتی بالاتر می‌فروشند. بنابراین استفاده از سایت کتابخوان مقرون به صرفه تر از خرید کتاب است.

امکان وجود نسخه صوتی

برای افرادی که زمان زیادی صرف رفت و آمد می‌کنند، کتاب صوتی یک نعمت است! چراکه ممکن است نتوانن به راحتی کتابشان را در دست بگیرند. در سایت کتابخوان، بسیاری از کتاب‌ها نسخه صوتی نیز دارند.

استفاده از هزاران کتاب

داشتن عضویت در یک سایت کتابخوان، مانند داشتن کارت عضویت یک کتابخانه بزرگ است. با این تفاوت که با سایت کتابخوان شما در هر زمان و هر مکان می‌توانید کتاب مورد نیاز خود را بخوانید و دیگر منتظر مسئول کتابخانه نمانید!

قطع نشدن درختان!

سالیانه تعداد زیادی درخت برای ساخت کاغذ قطع می‌شود؛ اگرچه اکثر این درختان به همین منظور کاشته شده‌اند، اما جایگزینی آن‌ها سال‌ها زمان می‌برد. با سایت و اپ کتابخوان، هیچ درختی قطع نمی‌شود.

خواندن چند صفحه اول

اگر شما هم مدتی در کتاب‌فروشی کار کرده باشید، می‌دانید فروشندگان تمایل ندارند به شما فرصت کافی برای خواندن کتاب بدهند و دوست دارند آن را بخرید. اما شما در سایت کتابخوان می‌توانید با خیال راحت چند صفحه اول کتاب را رایگان بخوانید.

ذخیره آخرین بازدید

با سایت یا اپلیکیشن کتابخوان هیچوقت لازم نیست نگران فراموش کردن صفحه اخر مطالعه‌تان باشید. مکان آخرین صفحه مظالعه شما به طور خودکار ذخیره می‌شود.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

اگر در زمینه طراحی سایت کتابخوان و طراحی سایت مشابه فیدیبو سوالی دارید، می‌توانید با ما در میان بگذارید. اگر شماره موبایل خود را وارد کنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند. همچنین می‌توانید از طریق  واتسپ با مشاوران ما در ارتباط باشید.

طراحی اپلیکیشن کتابخوان

یکی دیگر از خدمات ویستا در کنار طراحی سایت کتابخوان، طراحی اپلیکیشن کتابخوان است. استفاده از اپلیکیشن کتاب در میان جوانان به خصوص دانشجویان بسیار افزایش یافته است. امکان خرید آسان و سهولت استفاده از آن در هر زمان و مکان به جای تحمل وزن کتاب و قیمت کمتر کتاب‌ها، باعث محبوبیت اپلیکیشن کتاب در بین کاربران شده است.

خرید اسان از اپ فروشگاهی
استفاده و خرید آسان
راحتی در اپ فروشگاهی
استفاده راحت درهمه جا
قیمت کمتر اپلیکیشن کتاب
قیمت کمتر از کتاب
طراحی اپلیکیشن کتاب

سوالات متداول طراحی سایت کتابخوان

به دلیل آن که طراحی سایت کتابخوان زیرمجموعه ای از وب سایت فروشگاهی است، امکانات بیش تری نسب به وب سایت های دیگر را دارد ،بنابراین طراحی سایت های فروشگاهی را بین 2 تا 3 ماه کاری تخمین زده می شود.

تیم ویستا پس از تکمیل طراحی وب سایت کتابخوان شما، تا یک سال به صورت کامل از تمام مسائل فنی سایت شما پشتیبانی خواهد کرد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت.

طبق قوانین ویستا، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدای شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

تیم ویستا با افزودن فیچرهای تکمیلی به طراحی سایت کتابخوان، یکی از کامل ترین سایت های فروش کتاب را برای مشتریان ارائه می کند.

نظر مشتریان ویستا

سارا چهره گشا

دقت در جزئیات جز خصوصیات منه. ویستا با دقت زیادی برای من سایتمو طراحی کردن.

نظرات مشتریان ما

نظر مشتریان ویستا

فرناز آگشته

همیشه دوست داشتم با تیمی کار کنم که پیگیر باشن. ممنون بابت پشتیبانی عالی ویستا!

نظر مشتریان ویستا

علی احمدوند

تیم حرفه‌ای برای من خیلی مهم بود. ویستا یک تیم جوان و حرفه‌ای!

ویژگی های پنل ادمین سایت کتابخوان

شرکت نرم افزاری ویستا در ساخت سایت کتابخوان به طور حرفه ای و اختصاصی فعالیت می‌کند. طراحی سایت فروشگاه کتاب و طراحی سایت شبیه فیدیبو از جمله این فعالیت هاست. همچنین ویستا در سایت کتابخوان ویژگی های تکمیلی را طراحی کرده است. در ادامه به ویژگی های خاص پنل ادمین سایت کتابخوان می پردازیم.

داشبورد سایت کتابخوان
  • نمایش آمار کاربران سایت
  • آمار پرفروش ترین‌های سایت
  • نمایش آمار فعالیت کاربران سایت
  • نمایش میزان فروش کل
  • نمایش آمار مطالعه کل
  • نمایش آمار گوش دادن کل
مدیریت مدیران در طراحی سایت کتابخوان
  • امکان اضافه کردن و ویرایش مدیران
  • امکان حذف و غیرفال کردن حساب مدیران
  • امکان مدیریت سطح دسترسی مدیران
  • افزودن و مشاهده جزئیات نقش‌های متفاوت در پنل مدیران
  • ویرایش نقش‌های مدیران
  • حذف نقش‌های تعریف شده
ویژگی های پنل ادمین سایت کتابخوان از سمت کاربر
  • امکان افزودن کاربران، ناشران و بازاریابان
  • امکان ویرایش و مشاهده جزئیات کاربران
  • امکان حذف و غیرفعال کردن حساب کاربران تعریف شده
  • دسترسی و مدیریت موجودی کیف پول‌ها
  • امکان آپلود مدارک و آپلود لوگو انتشارات برای ناشران ثبت شده
  • ثبت اطلاعات انتشارات برای ناشران ثبت شده
  • امکان تغییر درصد سود برای ناشران
بخش محصولات
  • امکان مشاهده جزئیات محصولات
  • امکان حذف، فعال و غیرفعال کردن محصولات
بخش مسئولان کتاب
  • افزودن گوینده‌ها، نویسندگان و مترجمان
  • مشاهده و ویرایش مسئولان
  • امکان حذف، فعال و غیر فعال کردن حساب مسئولان کتاب
دسته‌بندی‌ها
  • امکان ایجاد دسته‌بندی جدید
  • امکان مشاهده و ویرایش دسته‌بندی‌های سایت
  • امکان حذف دسته‌بندی
بخش نظرات
  • امکان مشاهده نظرات ثبت شده محصولات
  • تایید نظرات ثبت شده برای نمایش
  • حذف نظرات ثبت شده
  • امکان پاسخ به نظرات ثبت شده
بخش سفارش ها
  • امکان مشاهده جزئیات سفارشات ثبت شده (اطلاعات کاربر، محصول، سفارش و تراکنش)
  • امکان ویرایش وضعیت پرداخت سفارش (پرداخت شده/ پرداخت نشده)
  • امکان ویرایش وضعیت پرداخت تراکنش
بخش تراکنش‌ها
  • امکان مشاهده جزئیات تراکنش‌های ثبت شده
بخش درخواست کتاب
  • مشاهده جزئیات کتاب‌های درخواست شده
  • حذف محصول درخواست شده
اسلایدر
  • امکان افزودن و ویرایش اسلایدر
  • امکان مشاهده جزئیات اسلایدرها
  • امکان حذف اسلایدر ایجاد شده
  • امکان تغییر وضعیت اسلایدرها (فعال/غیرفعال)
بنر تبلیغاتی
  • امکان افزودن و ویرایش بنر تبلیغاتی
  • امکان مشاهده جزئیات بنرهای تبلیغاتی
  • امکان لینک سازی محصولات سایت با بنر ایجاد شده
  • امکان انتخاب نوع دسته بندی
  • امکان تغییر وضعیت بنرها (فعال/غیرفعال)
  • امکان حذف بنرتبلیغاتی
  •  
کد تخفیف
  • امکان ایجاد کد تخفیف
  • امکان مشخص کردن تعداد دفعات استفاده از کد
  • امکان مشخص کردن بازه زمانی برای کد تخفیف
  • امکان افزودن عنوان و توضیحات برای تخفیف
  • امکان مشخص کردن درصد تخفیف
  • امکان حذف تخفیف
بخش تماس‌ با ما
  • امکان مشاهده گزارشات و مشکلات ارسال شده به پشتیبانی (از سمت کاربران)
  • امکان پاسخ دادن به پیام ارسال شده
  • امکان حذف گزارشات و پیام‌های دریافتی
اعلانات
  • مشاهده اعلانات
  • امکان حذف اعلانات
تنظیمات
  • امکان افزودن، ویرایش و حذف افزودن مجموعه سوالات متداول
  • ایجاد مبلغ پیش فرض هدیه
  • امکان افزودن، ویرایش و حذف قانون جدید به قوانین و مقررات
  • امکان افزودن، ویرایش و حذف بخش جدید به درباره ما
  • امکان افزودن، ویرایش و حذف بخش جدید به راهنما
  • تنظیمات سایت (اطلاعات پشتیبانی، کارت بانکی، خوش‌آمدگویی، درصد سود و شبکه‌های اجتماعی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خدمات ویستا

شرکت ویستا در زمینه های مختلفی نظیر طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی وب سایت نیز به مشتریان خدمات متنوعی را ارائه می نماید. از نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن می توان به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، اپلیکیشن تاکسی‌یاب و اپلیکیشن خدماتی اشاره کرد. همینطور در زمینه طراحی سایت فروشگاهی نیز می‌توان به طراحی سایت مشابه دیوار اشاره کرد که امروزه متقاضیان بسیاری دارد. شما با هر نوع فعالیت و تخصصی که دارید می توانید اقدام به ساخت وبسایت شخصی خود کنید. مثلا اگر مدیر و مسئول شرکتی هستید، با هدف معرفی خدمات و توانمندی‌های خود، این امکان را دارید که برای سفارش طراحی سایت شرکتی اقدام کنید. طراحی سایت اختصاصی امروزه به یک پیش نیاز جهت موفقیت در کسب و کار تبدیل شده است. این کار نه تنها باعث می شود که مشتریان زیادی که در فضای آنلاین اقدام به خرید می‌کنند را از دست ندهید، بلکه در کنار آن می‌توانید به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود بپردازید و از این طریق کسب و کارتان را توسعه دهید.

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا