طراحی اپلیکیشن آموزشی

طراحی اپلیکیشن آموزشی از موارد مهمی است که تقریبا همیشه و همه جا کاربرد دارد این روزها باتوجه به تعطیلی مراکز آموزشی و افزایش تعداد کاربران تلفن همراه،  تقاضا برای  طراحی اپلیکیشن موبایل بسیار افزایش یافته اهمیت این موضوع باعث شد تا تیم ویستا  در همین راستا اقدام به ساخت و طراحی اپلیکیشن های آموزشی نماید. ساخت سایت کتابخوان خود نوعی از طراحی سایت های آموزشی است. ویستا با داشتن تجربه کافی در زمینه ساخت سایت و اپلیکیشن می تواند شما را در ایجاد اپلیکیشن مورد نظرتان یاری نماید ،برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه  ساخت و طراحی اپلیکیشن آموزشی می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

تماس مستقیم با مشاورین ویستا

شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد کنید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل نمایند

طراحی اپلیکیشن آموزشی

اهمیت ساخت اپلیکیشن آموزشی

طراحی اپلیکیشن نقش پررنگی در زندگی افراد ایفا می‌کند. با ساده تر شدن کارها و همچنین کاهش هزینه ها، افراد بیشتری به منبعی برای آموزش ساخت اپلیکیشن روی آورده اند . طراحی اپلیکیشن آموزشی ابزاری است که منابع آنلاین و آفلاین آموزشی برای افراد فراهم می‌کند. از مزایای مهم ساخت اپلیکیشن آموزشی فراهم کردن یک بانک اطلاعاتی جامع از فایل ها و ویدئو های آموزشی است. گفتگوی دانشجویان باهم و نیز با استاد از اهمیت یک اپلیکیشن تعاملی است که امکان پرسش و پاسخ را در اپلیکیشن فراهم می‌آورد.

طراحی اپلیکیشن آموزش مجازی

با طراحی اپلیکیشن آموزش مجازی می‌توانید دسترسی به فایل های زیادی را برای کاربران فراهم کنید. از جمله فایل های متنی مانند کتاب و pdf، منابع صوتی، تصویری، کتابخانه های الکترونیک، منابع آموزشی و کمک آموزشی، ویدئوهای آموزشی و… نمونه از منابع آموزشی برای کاربران است. دسترسی به این فایل ها با اپلیکیشن‌های موبایل بسیار آسان است. حتی کلاس‌های آنلاین و گفتگوی مجازی با دانش آموزان و دانشجویان در اپ های آموزشی قابل اجرا است. فروش فایل های آموزشی نیز یکی از روش‌های کسب درآمد از اپلیکیشن‌های آموزشی است.

اهمیت ساخت اپلیکیشن آموزشی
مشاوره رایگان  و اختصاصی 

مشاوره رایگان  و اختصاصی 

مشاورین ویستا  تیمی درجه یک و متخصص می باشد که جهت راهنمایی شما عزیزان آماده خدمت رسانی می باشند  همچنین شما   می توانید جهت دریافت اطلاعات در ارتباط با قیمت طراحی ،مدت زمان ساخت اپلیکیشن  و …  با مشاوران ویستا تماس حاصل فرمایید .

نمونه طراحی اپلیکیشن موبایل

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

مزایای ساخت اپلیکیشن آموزشی 

بالا بردن اعتبار برند

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن آموزشی، ایجاد برندینگ برای کسب و کار شما است. با داشتن یک اپلیکیشن آموزشی حرفه ای، رتبه و اعتبار آموزشگاه خود را افزایش می‌دهید و نسبت به دیگران ارتقا می‌یابید.

دسترسی سریع به منابع آموزشی

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن آموزشی، دسترسی آسان و سریع به کلیه منابع آموزشی است. این دسترسی حتی در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید نیز امکان پذیر است.

ایجاد ارتباط تعاملی

ارتباط میان مدرس و دانشجویان و همچنین دانشجویان با یکدیگر، از مزایای داشتن یک اپلیکیشن آموزشی است. آنها با استفاده از قابلیت چت در اپلیکیشن می‌توانند در هر لحظه بایکدیگر ارتباط برقرار کنند.

استفاده از منابع آموزشی در تلفن همراه

امروزه مطالعه آنلاین از ویژگی‌های ساخت اپلیکیشن آموزشی است که افراد زیادی به آن تمایل دارند. با داشتن یک منبع آنلاین در گوشی همراه در هر زمان و هرمکان می‌توانند به منابع آموزشی دسترسی داشته باشند.

امکان تحلیل روند آموزش

یکی از ویژگی‌های مهم در طراحی اپلیکیشن‌های آموزشی بررسی و تحلیل روند آموزش است. اپ‌های آموزشی نتایج آزمون‌ها را به صورت نمودار به کاربران نشان می‌دهند تا درصد رشد یا افت خود را ببینند.

ایجاد سرگرمی در کنار آموزش

آموزش به صورت بازی و سرگرمی باعث یادگیری هرچه بهتر افراد به خصوص کودکان می‌شود. بازی آموزشی باعث می‌شود که یادگیری بسیار آسان تر شود و همچنین اشتباق برای یادگیری هم بالاتر برود.

مخاطبان اپلیکیشن آموزشی چه کسانی هستند؟

دو گروه مخاطب برای اپلیکیشن آموزشی وجود دارد. گروه اول افرادی هستند که از اپلیکیشن‌های آموزشی استفاده می‌کنند و گروه دوم افرادی هستند که حرفه و تخصصی دارند و می‌خواهند آموزشی را در اختیار مجموعه ای از افراد قرار دهند. شما می‌توانید واسطی بین گروه اول و دوم باشید و اگر دارای تخصصی هستید که می‌خواهید آن را در اختیار عموم و یا عده خاصی قرار دهید می‌توانید با ساخت اپلیکیشن آموزشی اندروید برای خود درآمدزایی کنید.

مخاطبان اپلیکیشن آموزشی چه کسانی هستند؟

قابلیت‌های اپلیکیشن آموزشی

قابلیت درج بدون محدودیت فایل آموزشی

آرشیو مطالب به صورت کتابخانه ای

ارسال پیام انفرادی و نوتیفیکیشن به کاربران

قابلیت اتصال به درگاه پرداخت

ایجاد فروشگاه فایل‌های آموزشی

تعریف کلاس آنلاین و دوره های آموزشی

پلیر اختصاصی برای پخش فایل‌های تصویری

قابلیت اتصال به پنل اس ام اس

نمایش اخبار مرتبط با دوره‌ها

معرفی شبکه‌های مجازی

کاربردهای طراحی اپلیکیشن آموزشی

در ابتدا بهتر است بگوییم اپلیکیشن آموزشی چیست و سپس به معرفی ویژگی‌ها و کاربردهای آن بپردازیم: اپلیکیشن آموزشی در واقع نرم افزاری است که با هدف آموزش برای مجموعه ای از افراد و یا یک بخش یا سازمان ایجاد می‌شود. این اپلیکیشن می‌تواند شامل اطلاعات و نرم افزارهای مختلفی باشد. به عنوان مثال اپلیکیشن آموزش زبان‌های خارجه، اپلیکیشن آموزشی برای والدین و کودکان، اپلیکیشن آموزشی برای معلمان، پزشکان و … نمونه ای از اپلیکیشن‌های آموزشی هستند. هدف این برنامه‌ها آموزش سریع‌تر، موثرتر و بروزتر می‌باشد. چرا که این روزها فضای آنلاین در میان افراد جامعه بسیار پرطرفدار بوده و کاربران با صرف هزینه و زمان کمتر با استفاده از اپلیکیشن کارهای روزانه خود را انجام می‌دهند. از این رو ساخت انواع اپلیکیشن ها و طراحی وب اپلیکیشن در بین کسب و کارها رواج بسیاری پیدا کرده است.

هزینه ساخت اپلیکیشن آموزشی

برای سفارش ساخت و استعلام آنی قیمت طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

معروف ترین اپلیکیشن های آموزشی

دولینگو Duoingo

اپلیکیشن آموزش زبان دولینگو از معروف ترین اپلیکیشن‌های آموزشی در سراسر دنیا است. اپلیکیشن دولینگو در سال ۲۰۱۴ شروع به فعالیت کرد و تحول بزرگی در صنعت آموزش زبان انگلیسی ایجاد کرد. این اپلیکیشن چندین زبان زنده دنیا را در قالب بازی آموزش می‌دهد. بعد از پیروزی در هر مرحله به شما جوایزی داده می‌شود که انگیزه شما را برای یادگیری بیشتر تقویت می‌کند. سازنده دولینگو می‌گوید گذراندن ۳۴ ساعت در این اپلیکیشن معادل نیم ترم کلاس درسی در مدرسه است.

لوگو دولینگو duolingo logo

یودمی Udemy

یکی از اپلیکیشن‌های معروف در زمینه آموزش اندروید اپلیکیشن یودمی است. این اپلیکیشن نزد کاربران محبوبیت زیادی دارد. این اپلیکیشن به آموزش مهارت‌ها توجه ویژه ای دارد. در این اپلیکیشن آموزش هایی در زمینه های مختلف از جمله آموزش نرم افزارهای Adobe، نرم افزارهای Microsoft و حتی آموزش‌هایی مربوط به آشپزی و فن سخنوری و … است. اکثر آموزش های یودمی بر اساس ویدئو است و مثالهای آن هم از نوع ویدئویی است. یودمی شامل آموزش‌های رایگان نیز می‌باشد.

لوگو یودمی Udemy logo

مکتب خونه

مکتب خونه یکی از اپلیکیشن های آموزشی معروف در زمینه آموزش دروس برترین دانشگاه های ایران از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و… است. مکتب خونه آرشیوی بزرگ از آموزش های فارسی در زمینه های مختلف است. همچنین با گذراندن دوره های آنلاین مکتب خونه می‌توانید مدرک رسمی از برگزارکننده آن دانشگاه دریافت کنید. هدف مکتب خونه در دسترس قرار دادن آموزش های فارسی با کیفیت بالا برای همه فارسی زبانان است.

لوگو مکتب خونه maktab khoone logo

پرگار

اپلیکیشن پرگار نیز یکی از اپلیکیشن های معروف در زمینه آموزشی است که مجموعه بزرگی از آموزش ها را به صورت ویدئویی ارائه می‌دهد. موضوعات ارائه شده در اپلیکیشن پرگار بسیار متنوع هستند و تقریبا برای همه افراد با هر سن و هر علاقه ای قابل استفاده است. بیشتر آموزش های ارائه شده در پرگار مهارت های بازار کار است تا افراد آمادگی لازم قبل از کار کردن را بیاموزند. همچنین محتواهای زبان اصلی پرگار با دوبله یا زیرنویس فارسی نیز ارائه شده است.

لوگو پرگار pargar logo

گاجینو

گاجینو نام یک اپلیکیشن موبایل در زمینه آموزش برنامه های درسی است. استفاده کنندگان این اپلیکیشن محصلان و شاگردان هستند. آموزش های ارائه شده در این اپلیکیشن، شامل کتاب های درسی انتشارات گاج است. همچنین تست‌ها و آزمون‌های مختلفی نیز در این اپلیکیشن از محصلان گرفته می‌شود تا بتوانند خود را بهتر بسنجند و در امتحانات بعدی آمادگی بهتری داشته باشند. فیلم های آموزشی گاجینو و بانک تست در این اپلیکیشن آموزشی گنجانده شده است.

لوگو گاجینو logo gajino

مزایای طراحی اپلیکیشن آموزشی

با طراحی و ساخت اپ آموزشی می‌توانید دانش و علم خود را به راحتی به دیگران منتقل کنید.  خیلی از مدرسان اطلاعات و فایل‌های آموزشی خود را در بستر فضای مجازی قرار نمی‌دهند زیرا امکان کپی برداری و انتشار غیرقانونی زیاد است اما در بستر اپلیکیشن آموزشی امنیت کامل برقرار می‌شود و امکان استفاده از فایل های آموزشی تنها در خود اپ میسر است، همچنین می‌توانید فایل های خود را به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه در اختیار استفاده کنندگان قرار دهید. طراحی اپ آموزشی مانند یک کتابخانه عمل می‌کند که به جای حمل کتاب ها و جزوات آموزشی، آنها را در اپلیکیشن قرار می‌دهد. افزایش ارتباط بین استاد و استفاده کنندگان از اپلیکیشن هم از مهمترین مزیت های ساخت اپلیکیشن اندروید است.اپلیکیشن ها امروزه مزایای بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهند که ویستا در این زمینه اپلیکیشن ها بسیاری را تولید و طراحی نموده است از جمله  اپلیکیشن های طراحی شده توسط ویستا می توان به  طراحی اپلیکیشن گردشگری، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید، طراحی اپلیکیشن کتاب   و …. اشاره کرد.

مزایای طراحی اپلیکیشن آموزشی

مراحل سفارش اپلیکیشن آموزشی 

مشخص کردن ایده

در آغاز کار لازم است که شما ویژگی و مزیت های طراحی اپلیکیشن آموزش آنلاین خود را با سایر اپلیکیشن‌های آموزشی مشخص نمایید. این مزایا و برتری باعث سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت شما خواهد شد. آسان تر کردن کار با اپلیکیشن آموزشی و طراحی خاص تر باعث افزایش محبوبیت اپلیکیشن شما خواهد شد.

مشخص کردن طرح

بعد از مشخص کردن ایده نوبت به مشخص کردن طرح اپلیکیشن شما می‌رسد. در این مرحله می‌توانید بر روی برگه ای طرح اولیه خود را با جزئیات رسم نمایید. در این مرحله براحتی می‌توانید از مشاوره رایگان ویستا بهره مند شوید و طراحی وایرفریم حرفه ای را در ساخت اپلیکیشن به ما بسپارید.

طرح گرافیکی اولیه

بعد از مرحله طراحی وایرفریم تیم طراحی تجربه کاربری یا همان تیم ui/ux شروع به طراحی گرافیکی و ساخت اپلیکیشن شما می‌کند که با نرم افزارهای گرافیکی، ظاهر اپلیکیشن شما طراحی می‌شود. این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که نمایانگر فضای کلی اپلیکیشن شماست.

پیاده سازی ظاهر اپلیکیشن

در این مرحله برنامه نویسی front ساخت اپلیکیشن آموزشی آنلاین آغاز می‌شود. در این مرحله ظاهر اپلیکیشن بصورت کد نویسی منطبق بر طراحی اولیه که توسط تیم ui انجام شده بود پیاده سازی می‌شود و بعد از آن وبسایت به صورت کامل طراحی شده و تست تجربه کاربری انجام می‌گیرد.

برنامه نویسی

در این مرحله تیم برنامه نویسی ویستا دیتابیس نرم افزار را متناسب با ظاهر و جزئیات آن طراحی می‌نماید سپس روبط میان آن‌ها را مشخص کرده و شروع به api  نویسی نرم افزار می‌نماید تا نرم افزار پویا و داینامیک سازی شود. برنامه نویس های front-end از api ها ی طراحی شده در نرم افزار بهره می برند.

پشتیبانی اپلیکیشن

بعد از تمامی مراحل در مرحله آخر تست نرم افزار در حالات مختلف انجام می‌شود. بعنوان مثال اپلیکیشن بر اساس تعداد کاربران تست و کلیه ایرادات آن برطرف می‌شود. در جلسات آخر بصورت آنلاین یا حضوری نحوه کار در جلسه با شرکت طراحی سایت سفارشی گفته شده  و کلیه توضیحات به ایشان داده می‌شود.

سوالات متداول

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس:02188551470

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تیم مارکتینگ ویستا از طریق یکی از راهای زیر اقدام کنید:

1- تماس با شماره 02188551470

2- ارتباط با آی دی تلگرامی @technical_vistacode

سوالات متداول FAQ

6 پاسخ

    1. سلام. میتونید اپلیکیشن آموزشی مورد نظر خودتون رو به مشاوران ما بگید تا به صورت اختصاصی براتون طراحی کنیم. با شماره ۰۲۱۸۸۵۵۱۴۷۰ تماس بگیرید.

  1. سلام. من یک طراحی اپلیکیشن آموزش میخواستم که به شاگردام به صورت آنلاین و غیر حضوری آموزش بدم. شما میتونید طراحیش کنید؟

    1. سلام خانم بهشتی. بله ویستا میتونه طراحی اپلیکیشن آموزش مجازی رو براتون طراحی کنه لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

  2. سلام. وقتتون بخیر. من نیاز به ساخت اپلیکیشن آموزشی اندروید و ios دارم. اپلیکیشن های شما توی دونسخه تحویل داده میشه یا هزینش جداس؟

    1. سلام. شما میتونید ساخت اپلیکیشن آموزشی خودتون رو در دو نسخه اندروید و ios از شرکت ویستا تحویل بگیرید و اینکار نیازی به پرداخت هزینه جدا نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.9/5 ‏‫(17 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا