بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی | بهترین طراحی سایت فروشگاهی | ویستا
Search

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

فهرست مطالب

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای یکی از مهم ترین فاکتور ها برای کسب و کار های فروشگاهی محسوب می شود. تا جایی که یک طراحی بهینه می تواند تاثیر مستقیم و فوق العاده مهم بر درآمد و دیگر لایه های آن کسب و کار داشته باشد. همین موضوع باعث شده امروز به سراغ المان های بهترین طراحی سایت فروشگاهی برویم. با ما در ادامه همراه باشید تا مهم ترین نکاتی که در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی باید به آنها توجه کنید را برای شما یادآور شویم.

اگر به دنبال لیست بهترین شرکت های طراحی سایت بوده باشید، احتمالا سوالاتی در خصوص تصمیم گیری و انتخاب بهترین طراحی سایت برایتان پیش آمده. سوالاتی از قبیل :

  • طراحی فروشگاه اینترنتی از چه طریقی به کسب و کار من کمک می کند؟
  • چگونه برای ساخت فروشگاه اینترنتی بهترین شرکت طراحی سایت در تهران را پیدا کنیم؟ 
  • چه عواملی وجود دارند که در سفارش طراحی سایت و انتخاب شرکت باید به آنها توجه کنیم؟
  • چرا تعرفه ها در شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن متفاوت در نظر گرفته می شود؟
 

 جای نگرانی نیست! در این مقاله به طور جامع و از صفر تا صد هر آنچه برای رقم زدن بهترین طراحی سایت فروشگاهی به آن نیاز دارید را پوشش می دهیم. علاوه بر آن نکات کلیدی را بیان می کنیم که باعث می شود در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی، تصمیمی هوشمندانه بگیرید. پس ادامه مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

طراحی اپلیکیشن اختصاصی ویستا

شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای + مشاوره اختصاصی رایگان!

با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی، موفقیت خود را تضمین کنید!

تیم طراحی سایت فروشگاهی ویستا، با طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی، فرصتی بی نظیر برای توسعه کسب و کار دیجیتالی شما را فراهم می سازد.  

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی فروشگاه اینترنتی

مشاوره رایگان با کارشناسان ویستا را از دست ندهید!

طراحی اپلیکیشن اختصاصی ویستا

شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای + مشاوره اختصاصی رایگان!

با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی، موفقیت خود را تضمین کنید!

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی فروشگاه اینترنتی

تیم طراحی سایت فروشگاهی ویستا، با طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی، فرصتی بی نظیر برای توسعه کسب و کار دیجیتالی شما را فراهم می سازد.  

مشاوره رایگان با کارشناسان ویستا را از دست ندهید!

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی - اهمیت انتخاب

چرا نیاز است بهترین طراحی سایت فروشگاهی را انتخاب کنیم؟

طراحی سایت فروشگاهی چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

اگر بخواهیم در یک جمله اشاره کنیم طراحی سایت فروشگاهی چیست باید گفت شکلی از تجارت الکترونیکی است که افراد می توانند دورن این بستر خرید و فروش کنند. در سال های گذشته برخی عوامل تاثیر بسیاری بر پررنگ شدن نقش این پلتفرم ها داشتند. عواملی مانند گسترش همه گیری ویروس کرونا، بالا رفتن سرعت زندگی بشر امروزی، پیشرفت تکنولوژی و عرصه فناوری، کمبود وقت و…. 

همه این عوامل سبب شده که امروزه پلتفرم های فروش اینترنتی به یکی از بزرگترین کانال های فروش و کسب درآمد بیزینس ها تبدیل شود.  معمولا کسب و کار ها بعد از درک اهمیت واقعی فروشگاه اینترنتی آنلاین، هزینه های بسیار زیادی را صرف ساخت بهترین طراحی سایت فروشگاهی می کنند. اما به راستی آیا طراحی پلتفرم فروش به این هزینه های بسیار می ارزد؟

مزیت های داشتن بهترین طراحی سایت فروشگاهی

اصلی ترین مزیت طراحی فروشگاه اینترنتی را می توان فروش شبانه روزی و بدون محدودیت زمانی دانست. تصور کنید  لازم نباشد افراد حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنند و شما نیز نیازی به حضور فیزیکی دائم در فروشگاه خود ندارید.  دوم اینکه عدم محدودیت جغرافیایی در این نوع کسب و کار ها است. افراد از هرجایی می توانند خرید خود را انجام دهند و تنها بسته بندی و ارسال محصول مسئله است که در آن هم  راه ها و خلاقیت های بسیاری جای دارد. سوم کاهش هزینه های مارکتینگ و تبلیغات در این روش است که بسیار کمتر در نظر گرفته می شود. و ده ها مزیت دیگر که اشاره به آنها در این بحث نمی گنجد. در یک کلام اما می توان گفت طراحی فروشگاه اینترنتی به شدت بر تعامل شما و مخاطبانتان تاثیر گذار است. 

اما این همه ماجرا نیست!! پلتفرم فروشگاه اینترنتی شما نه تنها معرف کسب و کار و برند شما است بلکه می تواند به  اصلی ترین منبع درآمد شما تبدیل شود. پس اگر بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی را انتخاب نکنیم علاوه بر تاثیر منفی بر برندینگ ما و شخصیت کسب و کارمان می تواند موجب از دست رفتن بخش عظیمی از سرمایه ما نیز بشود.

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی - شناخت عوامل

10 فاکتور مهم برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

اگر تا به حال برای برون سپاری پروژه طراحی فروشگاه اینترنتی خود به دنبال لیست بهترین شرکت های طراحی سایت رفته باشید، احتمالا با لیستی طولانی مواجه شده که انتخاب بین بهترین سایت های شرکتی را برای شما دشوار می کند. عوامل و پارامتر های بسیار متفاوتی وجود دارد که یک شرکت به بهترین فعال در حوزه خود تبدیل شود. حالا اما قصد داریم المان ها و ویژگی هایی را مطرح کنیم که به شما کمک می کند در شناخت و مقایسه طراحان و حتی شرکت های طراحی سایت در تهران، هوشمندانه تر عمل کنید. در ادامه نیز هر یک از ویژگی های مطرح شده را در مجموعه دانش بنیان ویستا که به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن در ایران شناخته می شود، بررسی کنیم. به شما اطمینان می دهیم مطالعه ادامه این مقاله کمک می کند، تصمیمی مطمئن و هوشمندانه، هنگام انتخاب بهترین طراحی سایت فروشگاهی داشته باشید.  

بهترین طراحی سایت فروشگاهی - تحربه و سابقه کار

1. تجربه و سابقه کاری

به سابقه کاری و تجارب شرکت طراح توجه ویژه کنید!

تصور کنید طراحی فروشگاه خود را به مجموعه ای واگذار می کنید که قصد تست و آموزش طراحی سایت فروشگاهی را روی پلتفرم شما دارند. این موضوع قطعا بر خروجی کار شما تاثیر گذار است. تیم و شرکتی را انتخاب کنید که صلاحیت لازم برای طراحی سایت اختصاصی و همچنین طراحی اپلیکیشن حرفه ای شما را داشته باشد. البته منظور از سابقه و تجربه کار حرفه ای، تنها کمیت سال های فعالیتی آن شرکت نیست. بلکه باید تجربه و عملکرد افراد آن تیم، میزان تخصص و … نیز مورد بررسی قرار دهیم.

سابقه درخشان ویستا در زمینه طراحی سایت فروشگاهی

تیم طراحی سایت و اپلیکیشن ویستا  در زمینه طراحی اپلیکیشن و ساخت فروشگاه اینترنتی دارای سابقه طولانی و حرفه ای می باشد. همکاری با تیم حرفه ای و متخصص، صد ها نمونه ساخته و اجرا شده موفق نیز، اعتباری برای کارنامه درخشان تیم طراحی سایت و اپ ویستا به شمار می آید.

بهترین طراحی سایت فروشگاهی - بررسی نمونه کار

2. نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی

بررسی دقیق نمونه کار های طراحی شده شرکت را دست کم نگیرید!

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی یک تیم و شرکت طراح، رزومه کاری و شناسنامه آن شرکت محسوب می شوند. با بررسی جزئی نمونه کار های اجرا شده، راحت تر می توان به دانش، تجربه، و تخصص آن تیم اعتماد کرد. همچنین پیشنهاد می کنیم قابلیت ها و امکاناتی که قصد دارید بر روی پلتفرم فروشگاهی شما اجرا شود را به دقت روی نمونه کار های آن شرکت ارزیابی کنید. این کار به شما کمک می کند هم با ایده های تازه و ناب مواجه شوید و هم آگاهانه در این زمینه تصمیم گیری کنید.

نمونه کارهای درخشان، حاکی از رزومه قوی ما است!

یکی از مهم ترین افتخارات مجموعه ویستا، ارائه نمونه کار های موفق و حرفه ای در زمینه های مختلف می باشد. ده ها پروژه برجسته توسط تیم برنامه نویسان حرفه ای این مجموعه طراحی و اجرا شده است. 

نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی ویستا

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و پلتفرم های فروشگاه اینترنتی ویتسل و سالمد، دو نمونه از بهترین نمونه های اجرا شده توسط تیم متخصص ویستا هستند. این دو نمونه مطرح همه قابلیت ها و امکاناتی را که از بهترین طراحی سایت فروشگاهی انتظار دارید را، برآورده می کند.

بهترین طراحی سایت فروشگاهی - قیمت طراحی سایت فروشگاهی

3. هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی

قیمت پایین تر طراحی، لزوما به صرفه نیست!!

قیمت سایت فروشگاهی یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام بررسی و انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در ایران باید به آن دقت کنید. هزینه راه اندازی این پلتفرم ها بسته به اینکه از چه امکانات و قابلیت هایی پشتیبانی کند یا چه عملکردی را به نمایش بگذارد، متفاوت در نظر گرفته می شود. علاوه بر آن، تجربه تیمی که طراحی فروشگاه اینترنتی شما را به عهده می گیرد هم طبیعتا بر روی خروجی پروژه و هم بر قیمت نهایی تاثیر گذار است. 

تصمیم گیری نهایی درباره قیمت طراحی سایت فروشگاهی

اما حقیقتا چگونه درباره قیمت و هزینه طراحی سایت فروشگاهی تصمیم گیری کنیم؟ آیا انتخاب شرکت ها و طراحی هایی با تعرفه های ارزان تر به نفع ما است؟  یا  قرار است هزینه های گزافی را در آینده بر روی دست ما بگذارد؟

توصیه می کنیم بر روی بررسی این ویژگی به شدت سختگیرانه عمل کنید. در بسیاری از موارد، طراحی سایت ارزان شما را با مشکلاتی جبران ناپذیر در آینده رو به رو می کند. به عنوان مثال امنیت، سرعت، ظرافت، رابط کاربری جذاب و… مواردی هستند که معمولا با طراحی سایت فروشگاهی ارزان دست نیافتنی می شوند. پس در بسیاری از موارد طراحی سایت ارزان موجب از دست دادن حجم عظیمی از سرمایه شما برای ارائه یک محصول ناکارآمد می شود. از طرفی هم، از دست دادن رضایت مخاطبان و کاربران خسارتی است که جبران آن به راحتی امکان پذیر نیست.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با به صرفه ترین قیمت در ویستا!

ویستا خدمات طراحی سایت فروشگاهی با بالاترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت را در اختیار شما قرار می دهد. امکانات و  قابلیت هایی که طراحی فروشگاه اینترنتی ویستا در اختیار شما قرار می دهد، در مقابل هزنه های پرداختی از سمت شما بسیار ناچیز است. از سوی دیگر، معمولا بهترین طراحی سایت فروشگاهی این قابلیت را دارد که چندین برابر هزینه های انجام شده را از کانال های درآمدی به شما بازگرداند.

با پرداخت هزینه طراحی اختصاصی، درآمد فروشگاه اینترنتی خود را چندین برابر کنید!

مزیت رقابتی ویستا با مجموعه های مشابه، طراحی صفر تا صد و اختصاصی پلتفرم های پیشنهادی شما است. هزینه های بیشتر برای طراحی اختصاصی، تفاوت چشمگیری بین پلتفرم شما و نمونه های موجود ایجاد کرده و چندین برابر  هزینه های انجام شده را باز می گرداند.

بهترین طراحی سایت فروشگاهی - ترسیم فرآیند پروژه

4. روند طراحی سایت فروشگاهی

نقشه مسیر پروژه را همان اول ترسیم کنید!

یکی از مشکلاتی که احتمالا در شرکت طراحی سایت با تجربه کم با آن مواجه می شوید، مشخص نبودن مسیر کلی پروژه، چشم انداز،  اهداف سایت فروشگاهی و… است. بخش اعظمی از این موضوع به دلیل عدم ارتباط کارفرما و شرکت طراحی سایت  به صورت واضح بر می گردد.

ترسیم نقشه راه، پیمودن نیمی از مسیر است!

 معمولا بهترین طراحی سایت ها زمانی انجام می شود که شرکت طراح به درستی مسیر پیش پا را ترسیم کند. به عنوان مثال شناخت نیاز ها و اهداف سایت فروشگاهی و کارفرما، نحوه آنالیز رقبا، عملکرد تیم فنی و گرافیکی و…. بنابراین اگر با پیشنهاداتی رو به رو شدید که توانایی ترسیم مسیر و روند طراحی سایت فروشگاهی به صورت شفاف را دارا نیستند، وقت آن رسیده که کمی در انتخاب خود دقت بیشتر کنید.

جلسات متعدد پیش از شروع کار، ترسیم دقیق تر روند را مسبب می شود!!

جلسات هماهنگی و مشاوره در ویستا یکی از قابلیت های مهم برای رسیدن به بهترین طراحی سایت فروشگاهی است. این جلسات با هدف آگاهی کامل ما از ایده ها و نیازهای شما و اشنایی کامل شما با فرآیند اجرای پروژه در ویستا انجام می شود.

فرآیند طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی در ویستا

اگر چه مسیر جزئی برای هر کسب و کار، متناسب با آن برند شخصی سازی می شود، اما مسیر کلی روند پروژه در ویستا به این شکل خواهد بود.

  1. ایده پردازی اولیه
  2. طراحی UI و UX
  3. کدنویسی و اجرا
  4. تست و بهینه سازی
  5. آموزش پنل به مشتری
  6. پشتیبانی یکساله رایگان
طراحی اپلیکیشن اختصاصی ویستا

شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای + مشاوره اختصاصی رایگان!

با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی، موفقیت خود را تضمین کنید!

تیم طراحی سایت فروشگاهی ویستا، با طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی، فرصتی بی نظیر برای توسعه کسب و کار دیجیتالی شما را فراهم می سازد.  

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی فروشگاه اینترنتی

مشاوره رایگان با کارشناسان ویستا را از دست ندهید!

طراحی اپلیکیشن اختصاصی ویستا

شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای + مشاوره اختصاصی رایگان!

با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی، موفقیت خود را تضمین کنید!

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی فروشگاه اینترنتی

تیم طراحی سایت فروشگاهی ویستا، با طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی، فرصتی بی نظیر برای توسعه کسب و کار دیجیتالی شما را فراهم می سازد.  

مشاوره رایگان با کارشناسان ویستا را از دست ندهید!

بهترین طراحی سایت فروشگاهی - سرعت و کیفیت تحویل

5. سرعت و کیفیت طراحی فروشگاه اینترنتی

سرعت تحویل را فدای کیفیت پروژه نکنید!!

المان کیفیت و سرعت پیشبرد پروژه، یکی دیگر از شاخصه هایی است که در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران حتما باید به آن توجه کنید. این دو عامل، نه به تنهایی بلکه در راستای یک دیگر و به صورت موازی برای کسب و کار ها حائز اهمیت است. به این صورت که نه سرعت تحویل را فدای کیفیت کنیم و نه با در نظر گرفتن کیفیت ایده آل، زمان را نادیده بگیریم.

 

سرعت بالا همیشه سازنده نیست!!

علی رغم طراحان و برنامه نویسان فریلنسر که صفر تا صد پروژه را خودشان به عهده می گیرند، و این موضوع باعث تحویل سریع پروژه می شود، در شرکت های مطرح و بزرگ، هر بخش از کار به متخصص و کارشناس همان حوزه سپرده می شود. بنابراین منطقی است که زمان بیشتری برای تحویل پروژه در نظر گرفته شود. چرا که تایم مورد نیاز بیشتری برای هماهنگی های تیمی، تست و بازبینی های متعدد، گرفتن تائیدیه از مدیر پروژه و کارفرما و… در هر مرحله نیاز است. اما در عوض پلتفرم فروشگاهی با بی نهایت امکانات و قابلیت و ظرافت در دسترس شما است.

تحویل بهترین طراحی سایت فروشگاهی در کوتاه ترین زمان در ویستا !

برنامه نویسان متخصص ویستا، آماده طراحی و اجرای پلتفرم های فروشگاهی با بی نهایت امکانات و در کوتاه ترین زمان هستند. معمولا تحویل پروژه های فروشگاه اینترنتی در ویستا با بی نهایت قابلیت و امکانات برنامه نویسی شده، چندین قالب و تم فروشگاهی و… به صورت آنی انجام می شود. اما چنانچه مایل به افزدون المان و فیچری برای شخصی سازی هستید،  پلتفرم فروشگاهی شما در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار گرفته و به شما تحویل داده خواهد شد.

بهترین طراحی سایت فروشگاهی - پشتیبانی و خدمات مشتری

6. پشتیبانی و خدمات مشتری

مراقب فراموش شدن از جانب شرکت طراح پس از تحویل پروژه باشید!

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در ایران هم بدون وجود حس مسئولیت پذیری و پشتیبانی حرفه ای در قبال مشتری، به سادگی به فراموشی سپرده می شود. این دو شاخصه از حرفه ای ترین ویژگی هایی هستند که هنگام بررسی باید در نظر بگیرید. منطقی است که از تیم و شرکت طراح بخواهید خدمات پشتیبانی مجموعه را برای شما تشریح کند. همچنین با پرس و جو از مشتریان پیشین و … نیز می توانید نسبت به این موضوع اطمینان پیدا کنید. 

مشاوره رایگان با کارشناسان ویستا را از دست ندهید!

در هر قدم از مسیر که باشید، کارشناسان ویستا کنار شما گام بر می دارند. حتی اگر تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی را هم نداشته باشید، مشاوران و کارشناسان ما آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به شما در خصوص راه اندازی فروشگاه اینترنتی و ایده های مناسب توسعه کسب و کارتان را دارند. پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید!

تا پایان مسیر، کنارتان خواهیم ماند!!

پیش از سفارش طراحی سایت امکان مشاوره تلفنی و حتی بازدید و برگزاری جلسات حضوری برای شما امکان پذیر است.

پس از سفارش نیز همچنان امکان برگزاری جلسات و بررسی عمیق تر ایده های توسعه کسب و کار شما، کاملا مهیا است.  دریافت امکانات پشتیبانی پیشرفته نظیر شخصی سازی های مدنظر، پرسش و پاسخ ها و… نیز با هماهنگی مدیر پروژه و کارشناس مربوطه کاملا امکان پذیر است.

بهترین طراحی سایت فروشگاهی - سیستم مدیریت محتوا

7. CMS یا سیستم مدیریت محتوا پلتفرم فروشگاهی

بستری برای کنترل و مدیریت دیتا، محتوا و اطلاعات پلتفرم شما.

CMS یا سیستم مدیریت محتوا، همان طور که از نام آن مشخص است، بستری است که به شما اجازه می دهد محتوای مد نظر خود را مدیریت، منتشر و ارزیابی کنید. نکته قابل توجه این است که برخی از این شرکت ها از سیستم های مدیریت محتوای آماده نظیر وردپرس استفاده می کنند. در مقابل اما برخی دیگر از شرکت ها به سراغ استفاده از CMSهای اختصاصی می روند. 

مقایسه ای شفاف برای تصمیم درست!!

هر سیستم مدیریت محتوایی، ویژگی ها، مزایا و معایب خود را دارد. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب و تصمیمی هوشمندانه، از شرکت طراح بخواهید ویژگی ها و توضیحات مورد نیاز در ارتباط با هر CMS را در اخیار شما قرار دهد.  بنابراین در انتخاب بهترین طراحی سایت فروشگاهی، این نکته طلایی را به خاطر داشته باشید که CMS تحویلی باید استاندارد، بهینه، راحت و قابل ارتقا باشد.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی در ویستا متناسب با ایده های شما!

یکی از برجسته ترین نقاط قوت تیم ویستا، ارائه پلتفرم های اختصاصی متناسب با نیاز و ایده های مشتریان است. همین موضوع باعث شده تا شرکت نرم افزاری ویستا به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در ایران شناخته شود. 

بهترین طراحی سایت فروشگاهی - رابط کاربری و تجربه کاربری

8. UI و UX فروشگاه اینترنتی

به رابط کاربری و تجربه کاربری پلتفرم خود توجه ویژه داشته باشید!

یکی دیگر از شاخصه ها و ویژگی هایی که هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی باید مدنظر قرار دهید، المان های گرافیکی و توجه ویژه به رابط کاربری (UI) و تجربه کاری (UX) پلتفرم است. شرکت انتخابی توسط شما باید متشکل از بهترین تیم طراحان UX را داشته باشد و طرح های منحصر به فردی را برای خلق تحربه کاربری بی نظیر خلق کنند. رویکرد مشتری مدارانه برای درک شخثیت کاربران و پرسونای مخاطب را الگو قرار داده و به این ترتیب پلتفرمی مورد رضایت کاربران را ایجاد کنند.

 

تیم ویستا پلتفرمی با رابط کاربری و تجربه کاربری بی نظیر را برایتان طراحی می کند.

پلتفرم های طراحی شده توسط مجموعه ویستا، بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران، قالب ها و تم هایی آماده با امکان شخصی سازی حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد. اما حضور تیمی حرفه ای و متخصص در زمینه  UI و UX،  اطمینان از طراحی ظاهر اختصاصی سایت و اپ را نیز برای شما فراهم می کند. 

اختصاصی سازی فروشگاه اینترنتی شما در ویستا با توجه به المان های UI و UX

شخصی سازی پلتفرم فروشگاهی شما، با توجه به رنگ بیزینسی کسب و کار شما، پرسونا و علایق مخاطبان، المان های مدرن و … انجام می شود. در ادامه نیز با بهینه سازی و پرموت پلتفرم، تجربه کاربری موثر و کارایی را نیز برای کاربران شما فراهم می سازد. 

 

بهترین طراحی سایت فروشگاهی - سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی

9. سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی

هر سئویی، سئو سایت فروشگاهی نیست!!

سئو و بهینه سازی یک شاخص کلیدی برای تشخیص بهترین طراحی سایت فروشگاهی به حساب می آید. روزانه بر تعداد فروشگاه های اینترنتی افزوده می شود و جستجو بین ده ها و هزاران محصول اهمیت سئو برای کسب و کارهای فروشگاهی را بیشتر از پیش می کند. نکته قابل توجه تفاوت بهینه سازی سایت های فروشگاهی و سئو سایر سایت ها است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که سئو پلتفرم فروشگاهی برای بهترین طراح سایت فروشگاهی برای شما، را در نظر گرفته و پشتیبانی می کند. بررسی نمونه کارهای پیشین نیز، یک راه پیش رو برای اطمینان از عملکرد سئویی شرکت طراح است.

خدمات بهینه سازی سایت فروشگاهی ویستا

تیم سئو و بهینه سازی استارتاپ های ویستا، سابقه ای درخشان در زمینه بهینه سازی سایت های فروشگاهی برای موتور جستجو گوگل را دارند. این تیم با توجه به میزان تخصص و تبحر خود، نه تنها به اجرای به روزترین و بهترین تکنیک های سئو فروشگاهی مطابق با الگوریتم های موتور جستجو گوگل می پردازد، بلکه با آنالیز و بررسی عمیق رقبا، جایگاه فروشگاه اینترنتی شما را ارتقا داده و افزایش درآمد شما را رقم خواهد زد.

بهترین طراحی سایت فروشگاهی - طراحی ریسپانسیو واکنش گرا

10. طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو

وبسایت فروشگاهی خود را برای همه کاربران یکسان نمایش دهید!

تصور کنید سایت فروشگاهی شما فقط در دستگاه هایی با مدل خاص قابل نمایش است. چند درصد از مخاطبانتان را با این موضوع از دست می دهید؟ بهترین طراحی سایت فروشگاهی زمانی به ثمر می نشیند که کاربران بتوانند در دیوایس ها و ابعاد متفاوت، نمایشی بدون مشکل از سایت و پلتفرم شما را دریافت کنند. لذا حتما بررسی کنید شرکت طراح، پلتفرمی واکنش گرا و ریسپانسیو را برایتان طراحی کند تا مجبور به هزینه های مجدد در آینده نشوید. 

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو را از ویستا بخواهید.

تمامی وب سایت ها و پلتفرم های طراحی شده توسط تیم ویستا، واکنش گرا و ریسپانسیو بوده و متناسب با ابعاد دستگاه مورد استفاده، نمایش داده می شود. و از آنجایی که بخش اعظمی از کاربران و مشتریان فروشگاه های اینترنتی را کاربران تلفن همراه تشکیل می دهند، ویستا همواره سعی داشته تا با جلب رضایت حداکثری کاربران شما، رضایت  شما را نیز جلب کند.

جمع بندی و کلام پایانی

بسیار خب! خسته نباشید. شما به انتهای مطالعه بررسی و انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی رسیدید. 

در این مقاله ابتدا از اهمیت و مزایای طراحی سایت فروشگاهی سخن گفتیم. در ادامه 10 فاکتور بسیار بسیار مهم که هنگام انتخاب بهترین طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر داشته باشید را بیان کردیم. نکات جزئی و ویژه درباره هر فاکتور را بازگو کردیم و در ادامه نیز شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا که به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران شناخته می شود را برای شما ذکر کردیم.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. به عنوان نکته پایانی فراموش نکنید هر شرکتی را که برای انتخاب پلتفرم فروشگاه اینترنتی خود انتخاب می کنید، نباید هیچ هدفی جز توسعه و پیشرفت کسب و کار شما را هدف قرار دهد. اما آیا فکر می کنید نکته ای باقی مانده که هنگام بررسی بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی به آن اشاره نکرده و آن را هدف نگرفته باشیم؟ مشتقانه منتظر تحلیل و بررسی نظر شما در بخش کامنت این بلاگ هستیم.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی ویستا

شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای + مشاوره اختصاصی رایگان!

با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی، موفقیت خود را تضمین کنید!

تیم طراحی سایت فروشگاهی ویستا، با طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی، فرصتی بی نظیر برای توسعه کسب و کار دیجیتالی شما را فراهم می سازد.  

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی فروشگاه اینترنتی

مشاوره رایگان با کارشناسان ویستا را از دست ندهید!

طراحی اپلیکیشن اختصاصی ویستا

شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای + مشاوره اختصاصی رایگان!

با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی، موفقیت خود را تضمین کنید!

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی فروشگاه اینترنتی

تیم طراحی سایت فروشگاهی ویستا، با طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی، فرصتی بی نظیر برای توسعه کسب و کار دیجیتالی شما را فراهم می سازد.  

مشاوره رایگان با کارشناسان ویستا را از دست ندهید!

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا