بهترین جایگزین‌های ایرانی اپ استور-بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور
Search

بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

فهرست مطالب

طراحی و ساخت اپلیکیشن ایرانی برای سیستم عامل IOS در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. اپ استور به عنوان مرجع و منبع اصلی دانلود برنامه های آیفون محدودیت هایی را برای دانلود این برنامه ایجاد می کند که این موضوع، نیاز به انتخاب جایگزین های ایرانی اپ استور برای نصب اپلیکیشن های ios ایرانی را تشدید می کند.

از طرفی، با استفاده از برخی از این استورهای ایرانی ios دیگر نیازی به پرداخت های دلاری جهت دانلود برخی اپ ها نخواهید داشت و یا هزینه های شما تا میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

بهترین جایگزین‌های ایرانی اپ استور برای کاربران آیفون

امن ترین منابع ایرانی برای اپلیکیشن ها و بازی های ios که می توانید استفاده کنید!

با وجود افزایش نیاز به دانلود اپلیکیشن های ایرانی ios، بالارفتن آمار استفاده از این سیستم عامل توسط کاربران آیفون در طول چند سال گذشته و عدم وجود بستر مناسب برای انتشار بهترین اپلیکیشن های آیفون (ایرانی)، استورهای ایرانی خوبی برای آیفون طراحی شده و توسعه یافته اند. در ادامه قرار است به بررسی برخی از بهترین جایگزین‌های ایرانی اپ استور برای کاربران آیفون بپردازیم که میتوانند بهترین انتخاب برای دانلود اپلیکیشن های تلفن همراه تان باشند. 

سیب اپ-بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

1. اپ استور ایرانی سیب اپ

استور جامع ایرانی برای آیفون!

سیب اپ را به عنوان بزرگ ترین اپ استور ایرانی جایگزین اپ استور اپل می شناسند. برای استفاده از نرم افزارهای ارائه شده در سیب اپ باید اشتراک ماهانه تهیه کنید اما توجه داشته باشید که این هزینه نهایی برای تمام امکانات، بازی ها و اپلیکیشن ها در سیب اپ نیست و برای آیتم های پولی و غیررایگان ارائه شده در اپ ها باید هزینه پرداخت کنید.

با این حال، اگر سری به سایت این استور غیررسمی آیفون بزنید، خواهید دید که هزینه تعیین شده برای دریافت برنامه ها در این فروشگاه اپلیکیشن ایرانی، کاملا بصرفه و بسیار کمتر از هزینه ای است که از طریق اپ استور اپل باید پرداخت می کردید.

سیبچه-بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

2. اپ استور ایرانی سیبچه

از ایمن ترین های ایرانی برای دانلود اپلیکیشن و بازی IOS!

برای استفاده از خدمات سیبچه  هم نیاز به تهیه اشتراک این استور ایرانی جایگزین اپ استور خواهید داشت. هزینه اشتراکی که برای استفاده از این استور ایرانی پرداخت می کنید، برای ثبت دستگاه شما در سرویس ادهاک دریافت می شود. ازآنجایی که این هزینه بصورت دلاری محاسبه می شود، با نوسان قیمت دلار ممکن است با کاهش یا افزایش هزینه اشتراک سیبچه هم مواجه شوید.

اما باز هم این روش، نسبت به حالت عادی ( دانلود از اپ استور اپل ) صرفه زمانی و اقتصادی بیشتری دارد! در این پلتفرم همچنین می توانید گیفت کارت نیز تهیه کنید. بعلاوه، در صورتی که اپلیکیشن یا بازی مورد جستجوی شما در این استور ارائه نشده بود، میتوانید درخواست افزودن آیتم را به فروشگاه سیبچه بدهید.

اناردونی-بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

3. اپ استور ایرانی اناردونی

استور محبوب و شناخته شده ایرانی برای دانلود منابع آیفون!

اناردونی، سرویس اشتراکی دیگری است که میتوانید به عنوان جایگزین مناسب ایرانی برای اپ استور اپل اعتماد کنید! مشابه سایر استورهای معرفی شده در این مطلب، میتوانید پیش از تهیه اشتراک، وضعیت انتشار یا عدم انتشار بازی ها یا اپلیکیشن هایی را که می خواهید دانلود کنید، بررسی نمایید.

سرعت بالای دانلود، بدون اپل‌آیدی و جیلبریک، بدون تحریم و گیفت‌کارت، وجود بیش از پنج هزار اپ قابل دانلود و بالغ بر هزار توسعه دهنده که با اناردونی کار میکنند، از مهم ترین دلایلی هستند که باید از اناردونی اپلیکیشن هایتان را دانلود کنید!

آی اپس-بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

4. اپ استور ایرانی آی اپس

اپ استور ایرانی با تنوع اپلیکیشن بالا!

آی اپس از جوان ترین جایگزین های ایرانی اپ استور اپل شناخته می شود که در سال 97 راه اندازی شد؛ اما با این وجود از آرشیو قدرتمندی از اپلیکیشن ها و بازی ها برخوردار است که درصد خوبی از نیازهای کاربران آیفون را پشتیبانی می کند. همچنین اگر به عنوان یک شرکت طراحی اپلیکیشن یا توسعه دهنده بخواهید برنامه IOS خود را منتشر کنید، آی اپس شرایط ویژه ای هم برای شما در نظر گرفته است!

 دسترسی به بیشتر از ۲۰ هزار برنامه و بازی، امکان دانلود بدون اپل آیدی و گیفت کارت، امکان انتشار رایگان برنامه ها توسط توسعه دهندگان ایرانی در راستای حمایت از کسب و کارها، پشتیبانی خوب، ارائه رایگان برخی برنامه های پولی به صورت هفتگی (در صورت تهیه اشتراک) و… از جمله مهم ترین ویژگی هایی است که کاربران آی اپس را متقاعد به استفاده از این استور باکیفیت ایرانی می کند.

آی تیپس-بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

5. اپ استور ایرانی آی تیپس

استور ایرانی با خدمات و آیتم های متنوع!

آی تیپس هم از جمله بهترین استورهای ایرانی جایگزین برای اپ استور اپل شناخته می شود. مشابه سایر استورهای ایرانی معرفی شده، برای دانلود برنامه های IOS از آی تیپس نیازی به گیفت کارت و اپل آیدی ندارید؛ اما خدمات این استور ایرانی همین جا تمام نمی شود و پس از تکمیل مراحل ساخت اپلیکیشن، میتوانید برای انتشار برنامه تان در پلتفرم های مختلف ( IOS و اندرویدی ) از خدمات آی تیپس کمک بگیرید.

در آی تیپس میتوانید به صورت رایگان بازی ها و اپلیکیشن های مورد توسعه تان را منتشر کنید، اپ ها و بازی هایتان را در اپ استور به شیوه آسان تر از معمول انتشار دهید، از نصب اپلیکیشن توسط قابلیت تست فلایت استفاده کنید و… . حتی این خدمات تنها مختص به سیستم عامل ios نیست و شرایطی فراهم شده است که بتوانید در عرض کمتر از 24 ساعت، نسبت به انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی اقدام کنید!

سیبانه-بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

6. اپ استور ایرانی سیبانه

اپ استور ایرانی با کاربری آسان!

سیبانه به عنوان ششمین استور ایرانی جایگزین برای دانلود برنامه های آیفون از امکانات مشابهی برخوردار است که نیاز کامل مخاطبان خود را برای دانلود نصب اپلیکیشن ها برطرف می کند.

امکان دانلود و نصب نرم افزارهای App Store با قیمت های ریالی، امکان خرید برنامه ها با لایسنس و تاییدیه اپل‌‌، عدم نیاز به جیلبریک، امکان دریافت مرتب آپدیت ها و رفع مشکلات هر برنامه در صورت وجود، ارائه آموزش ها و ترفندهای مرتبط با محصولات و خدمات اپل برای کاربران جدیدتر، از جمله مهم ترین مشخصه های مارکت ایرانی سیبانه محسوب می شود.

سیبجو-بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

7. اپ استور ایرانی سیبجو

ساده ترین اپ استور ایرانی آیفون!

با توجه به محدودیت های موجود در اپل استور، در سیبجو علاوه بر امکان تهیه و دانلود اپلیکیشن های خارجی، شرایط دانلود نسخه IOS تمامی برنامه های معتبر و شناخته شده ایرانی (مشابه آنلاین شاپ ها و فروشگاه های ایرانی، همراه بانک ها، برنامه های تاکسی آنلاین و…) هم به ساده ترین شکل ممکن فراهم شده است. 

دسترسی رایگان به بازی ها و برنامه های آیفون بدون نیاز به پرداخت دلاری، عدم  نیاز به اپل آیدی یا گیفت کارت، صرفه جویی در زمان به علت سرعت بالای دریافت خدمات و اشتراک و… از ویژگی های استور ایرانی سیبجو است.

بسیار خوب! تا به این قسمت با 7 مورد از بهترین استورهای ایرانی جایگزین اپ استور آشنا شدید. اما ممکن بخواهید بهترین نمونه های خارجی این استورهای جایگزین را هم بشناسید. در ادامه 3 مورد از بهترین جایگزین های خارجی اپ استور  هم برای استفاده کاربران ایرانی آیفون را معرفی و بررسی کرده ایم.

بهترین استورهای خارجی آیفون جایگزین اپ استور

بهترین جایگزین‌های خارجی اپ استور برای کاربران آیفون

استورهای غیررسمی آیفون که می توانید اعتماد کنید!

از میان منابع خارجی هم استورهای آیفون خوبی طراحی شده اند که به عنوان کاربر ایرانی سیستم عامل IOS می توانید اپلیکیشن های موبایل خود را از این استورهای معتبر هم دانلود کنید. مشابه استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور، این منابع نیز از شرایط بسیار آسان تری نسبت به اپ استور برای دانلود و نصب اپ های ios برخوردار اند که در ادامه، سه نمونه از بهترین آنها را معرفی می کنیم.

TutuApp-بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

دنیایی از برنامه‌ها و بازی‌ها!

این استور خارجی برنامه های آیفون، دسترسی به برنامه‌های غیرقابل دسترس ( اپلیکیشن های پولی و مود شده ) را که در اپ استور یافت نمی شود هم فراهم می کند. TutuApp رایگان است و بدون نیاز به جیل‌بریک قابل نصب و استفاده خواهد بود. رابط کاربری ساده ای دارد و دریافت آپدیت‌های خودکار برای برنامه‌های نصب شده را به سادگی فراهم می کند. این استور خارجی اپل را می توانید از وب‌سایت TutuApp دانلود و در تلفن همراه خود نصب کنید.

iOSEmus-بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

دروازه‌ای به دنیای برنامه‌های غیرقابل دسترس!

این استور غیررسمی IOS به ارائه طیف وسیعی از برنامه های ios و از مطمئن ترین اپل استورهای خارجی شناخته می شود. به روز رسانی منظم، نصب آسان، پشتیبانی خوب، جایگزین مناسب برای کاربران ایرانی آیفون بدلیل استفاده آسان، حداقل استفاده از فضای دستگاه، عاری از بدافزار یا ویروس و ویژگی های امن دیگر از جمله مواردی است که این استور مدعی است به کاربران خود ارائه می کند.

App Cake-بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

استور غیررسمی اما جامع و مطمئن برای اپلیکیشن های IOS!

اپ استور App Cake سومین و از شناخته شده ترین فروشگاه های اپلیکیشن برای ios است که در این مطلب به بررسی می پردازیم. از مهم ترین مشخصه های آن می توانیم اشاره کنیم به تعداد زیاد زبان‌های قابل پشتیبانی شامل انگلیسی، عربی، فرانسوی و…، رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای، نظرات کاربران در مورد کارآمد بودن برنامه، حفظ حريم خصوصي کاربران، امکان نصب برنامه‌ها و بازی‌ها با فرمت IPA بر روی دستگاه‌های iOS، امکان تهیه اشتراک و… .

با وجود همه دلایلی که برای استفاده از استورهای جایگزین اپ استور وجود دارد، ممکن است برخی کاربران ایرانی آیفون با وجود اطلاع یا عدم اطلاع از چالش های دانلود اپلیکیشن از طریق اپ استور اپل، هنوز هم ترجیح دهند این مشکلات را بپذیرند و هزینه های زمانی و مالی این اقدام را عهده دار شوند! با این حال به این دسته از کاربران نیز توصیه میکنیم تا در ادامه، یکبار دیگر چالش های این انتخاب را بررسی کنند.

چرا باید از جایگزین های اپ استور استفاده کنیم؟-بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

دلایل استفاده از استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

برای کاربران ایرانی ممکن است دلایل مطمئنی برای جایگزینی استورهای آیفون وجود داشته باشد!

دلایل زیادی برای کاربران ایرانی گوشی های آیفون وجود دارد که از استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور استفاده کنند. فراهم بودن امکان دسترسی به بازی ها و اپلیکیشن های IOS بدون نیاز به خرید گیفت کارت یا پرداخت هزینه برای ساخت اپل آیدی از علت های مورد بررسی است. در وهله دوم، عدم امکان دانلود و یا انتشار اپ های ایرانی به علت تحریم های موجود، دلیل دیگری است که باید به عنوان یک کاربر ios از استورهای ایرانی جایگزین اپ استور استفاده کنید.

جمع بندی-بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور

کلام پایانی

در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور پرداختیم. مارکت های آیفون مورد بررسی در این مطلب از ویستا عبارت بودند از اپ استورهای ایرانی سیب اپ، سیبچه، اناردونی، آی اپس، آی تیپس، سیبانه و سیبجو

همچنین در ادامه 3نمونه از بهترین جایگزین‌های خارجی اپ استور برای کاربران آیفون را هم معرفی کردیم که در صورت نیاز می توانید با درصد اطمینان بهتری نسبت به سایر مارکت ها و استورهای ناشناخته، اپلیکیشن های IOS خود را دانلود و نصب کنید؛ این استورها هم شامل اپ استورهای خارجی TutuApp، iOSEmus و App Cake می شدند.

در پایان نیز از دلایل استفاده از استورهای ایرانی آیفون جایگزین اپ استور گفتیم و بیان کردیم که برای کاربران ایرانی گوشی های آیفون، در مواقعی استفاده از استورهای غیررسمی بهترین راهکار ممکن از نظر صرفه اقتصادی و زمانی است. امیدواریم این مطلب برای شما همراهان ویستا مفید باشد.

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا