طراحی اپلیکیشن خبری

مردم عاشق شنیدن اخبار هستند. از وضعیت ژئوپلیتیک گرفته تا شایعات مشهور! همه ما به دنیای اطلاعات علاقه مندیم. با توجه به سرعت زیاد زندگی امروزه و انواع مختلفی از اخبار، تقاضا برای طراحی اپلیکیشن اندروید خبری بسیار زیاد شده است. عصر رسانه‌های دیجیتال تغییری در نحوه دسترسی به اطلاعات ایجاد کرده است. اکثر مردم برای دنبال کردن اخبار به سمت اپلیکیشن‌های خبری می‌روند. ساخت اپلیکیشن خبری اندروید به شما کمک کند در میان رقبای خود برجسته شوید. در ادامه توضیحات کاملی از طراحی اپلیکیشن خبری و مزایای آن ارائه می‌دهیم.

طراحی اپلیکیشن خبری

مشاوره رایگان  و اختصاصی 

شرکت نرم افزاری ویستا تیمی درجه یک و حرفه ای از مشاوران فنی و حرفه ای را ایجاد کرده است که پاسخگوی نیازهای شما باشد. برای آگاهی از تعرفه طراحی سایت کافی است شماره تلفن خود را وارد کنید تا مشاوران ویستا با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

نمونه کار طراحی اپلیکیشن

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

ظهور طراحی اپلیکیشن خبری

در دنیای مدرن اخبار با سرعت نور حرکت می‌کند و هر ثانیه مقادیر زیادی بر آن افزوده می‌شود. در گذشته روزنامه‌ها هفته ای یکبار منتشر می‌شدند. بعدها با اختراع تلگراف، رادیو، تلویزیون و سپس اینترنت اطلاعات در ۲۴ ساعت از شبانه روز در دسترس مردم قرار می‌گرفت. اخبار به ویژه از طریق گوگل نیوز سهم قابل توجهی از ترافیک وب را تشکیل می‌دهد. اما با ظهور تلفن‌های همراه سهم قابل توجهی از اخبار به اپلیکیشن‌ها منتقل شد. CNN، BBC و نیویورک تایمز بزرگترین بازیگران رسانه، اپلیکیشن‌های خود را معرفی کردند. ساخت اپلیکیشن خبری ایده بسیار هوشمندانه ای است.

مزایای ساخت اپلیکیشن خبری اندروید

بالاتر بردن اعتبار فروشگاه

بالا بردن اعتبار 

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن خبری، ایجاد برندینگ برای کسب و کار شما است. با داشتن یک اپلیکیشن خبری حرفه ای، رتبه و اعتبار برند خود را افزایش می‌دهید و نسبت به رقبا برتری می‌یابید.

دسترسی سریعتر به اخبار

دسترسی سریع تر به اخبار

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن خبری، دسترسی آسان و سریع به کلیه منابع خبری است. این دسترسی حتی در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید نیز می‌تواند امکان پذیر باشد.

کسب درآمد

کسب درآمد

یکی از ویژگی های داشتن اپلیکیشن خبری کسب درآمد از اپلیکیشن است. می‌توانید بخشی از دسترسی ها را رایگان بگذارید و دسترسی برای بخش‌هایی خاص را با پرداخت هزینه امکان پذیر کنید.

تجربه کاربری بهتر

طراحی اپلیکیشن خبری از اپلیکیشن‌های پرکاربرد محسوب می‌شود. اگر طراحی این اپلیکیشن با تجربه کاربری خوبی همراه باشد در جذب مشتریان موفق تر عمل خواهد کرد و کسب درآمد از اپ بیشتر خواهد بود.

افزایش تعامل با کاربر

افزایش تعامل با کاربر

با طراحی اپلیکیشن خبری می‌توانید با مخاطبان خود ارتباط بیشتری برقرار کنید. اینکه هر مخاطب چه نوع دسته بندی دوست دارد و کدام خبرها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند از ویژگی اپ خبری است.

محتوای چند رسانه ای

محتوای چند رسانه ای

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب طراحی اپ خبری استفاده از محتواهای چند رسانه ای است. علاوه بر متن می‌توانید از محتوای صوتی، تصویری و ویدیوئی استفاده کنید. امکان پخش آنلاین نیز وجود دارد. 

اهمیت طراحی اپلیکیشن خبری

اپلیکیشن های خبری بهترین گزینه برای دسترسی به اطلاعات برای کاربران هستند. بجای خریدن روزنامه از دکه های روزنامه فروشی و در نتیجه نامرتب شدن کیف و میز شما راه حل بهتر و آسان تر بیرون آوردن تلفن های همراه و خواندن انواع مختلفی از اخبار است. تازه با خواندن اخبار در گوشی‌ها درختان کمتری برای ساخته شدن کاغذها کنده می‌شود! کسب و کارهایی که شغلشان به اخبار مربوط است طراحی اپلیکیشن خبری مزایای بسیاری برای آنها دارد. از مهمترین مزایای آن افزایش چشمگیر مخاطبان به ویژه نسل های جوان برای شما می‌شود. مخاطب بیشتر به معنای درآمد بیشتر است.  

فواید طراحی اپلیکیشن خبری

فواید طراحی اپلیکیشن خبری

نحوه دسترسی به اخبار در دهه گذشته تغییر چشمگیری داشته است. داشتن یک وب‌سایت اختصاصی دیگر کفایت نمی‌کند. مردم انتظار دارند اخبار به سرعت در دسترسشان قرار بگیرد و به راحتی در شبکه های اجتماعی قابل انتشار باشد. ساخت وب اپلیکیشن همچنین منبع موثقی برای اخبار است و افراد به اپلیکیشن ها خیلی بیشتر از خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی اعتماد دارند.

چرا ساخت اپلیکیشن خبری ؟

اپلیکیشن‌های خبری محبوب تر هستند

مردم اپلیکیشن‌ها را به سایت‌ها ترجیح می‌دهند

اپلیکیشن‌ خبری شخصی سازی بیشتری ارائه می دهد

تعامل با کاربر با طراحی اپ خبری افزایش می‌یابد

کسب درآمد از اپلیکیشن خبری آسان تر است

اپلیکیشن‌های خبری تجربه کاربری بهتری ارائه می‌دهند

چرا به یک اپلیکیشن خبری برای مجله خود نیازمندید؟!

مطمئنا اگر می‌خواهید در بازار رقابتی امروز باقی بمانید به یک استراتژی بازاریابی کاملا مطمئن نیاز دارید تا منجر به ترافیک بالا و حفظ بازدیدکننده شود. از در نظر بگیریم که ۵۲ درصد از بازدید سایت از طریق تلفن های همراه انجام شده، به اهمیت بهینه سازی برای گوشی های همراه بیشتر پی می‌بریم. سوالی که پیش می‌آید این است که آیا یک سایت خبری بهینه شده برای جذب و نگهداری مشتری کافی است و یا یک اپلیکیشن خبری گزینه بهتری است؟ آیا می‌دانید که اپلیکیشن خبری یک سرمایه گذاری قابل توجه است و ۱۰ برابر بازدهی بیشتری دارد؟!

انواع اپلیکیشن‌های خبری

گردآورنده اخبار 

در نوع اول اپلیکیشن خبری، اخبار مختلفی از وقایع گوناگون در یک شهر یا کشور و یا حتی در سراسر جهان را گردآوری می‌کند. اگر رویکردی ماهرانه و هوشمندانه داشته باشید می‌توانید درآمد زیادی از این طریق کسب کنید. این کار برای کاربران نیز روش مفیدی محسوب می‌شود زیرا می‌توانند تمامی اخبارهای موثق را در آن مشاهده کنند. زیرا ما امروزه به تلفن های همراه خود بیش از گذشته وابسته هستیم. محتوای متنوع مانند ویدئو، متن، صوت و عکس باعث درک بیشتر مخاطب می‌شود. 

گردآورنده اخبار
اپلیکیشن‌های درگاه خبری

اپلیکیشن‌های درگاه خبری

در صورتی که صاحب یک منبع اطلاعاتی خبری مانند روزنامه، مجله و … هستید باید بیشتر به فکر توسعه برنامه خود باشید. یعنی در مورد نسخه های موبایل و وب باید تفکر بیشتری کنید. زیرا امروزه اینها تنها موارد موفقیت و سعادت شما هستند. تعامل خود را با کاربر افزایش دهید. مخاطبان شما می‌توانند اخبار را در سفر، محل کار و هر زمان دیگری بررسی کنند. تعامل با کاربر باعث می‌شود متوجه شوید کاربر به کدام دسته علاقه بیشتری دارد و اعلان را برای اخبار مورد علاقه خود روشن کند. توسعه اپ خبری باعث افزایش مخاطبان شما می‌شود. از طریق تبلیغات درون برنامه ای می‌توانید سود خود را افزایش دهید. 

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما
مزیت طراحی اپ خبری بر سایت خبری

مزیت طراحی اپ خبری بر سایت خبری

علاوه بر طراحی اپلیکیشن خبری، راه حل دیگر طراحی سایت خبری است. می‌توانید وب سایتی طراحی کنید و در آن اخبار مربوطه را درج کنید. هرچند که طراحی اپلیکیشن خبری اولویت بیشتری دارد. زیرا باز کردن صفحه یک سایت نیاز به زمان و تلاش بیشتری دارد زیرا مخاطب باید مرورگر را باز کند صفحه مورد نظر را تایپ کند و سپس منتظر لود شدن سایت شود. اما در اپلیکیشن خبری تنها با یک کلیک بر روی صفحه امکان خبر در گوشی همراه وجود دارد. با این حال طراحی سایت ارزان تر از طراحی اپ است. 

بی بی سی BBC

اپلیکیشن خبری بی بی سی یکی از غول های رسانه ای جهان است که شرکت آن در بریتانیا قرار دارد. این اپلیکیشن برای هردو پلتفرم اندروید و ios در دسترس است. مهمترین ویژگی‌های این اپلیکیشن هشدار اخبار (دادن آلارم)، شخصی سازی خبرها برای هر فرد، فیلم ها، داستانها و پخش مستقیم است.

لوگو اپلیکیشن بی بی سی
لوگو اپلیکیشن نیویورک تایمز

نیویورک تایمز New York Times

یکی از بزرگترین روزنامه های آمریکایی روزنامه نیویورک تایمز است که برای سیستم عامل‌های اندروید، ios و کیندل نیز اپلیکیشن دارد. دانلود این اپلیکیشن رایگان است اما برای دسترسی کامل به اخبار نیاز به خرید یک اشتراک است. ویژگی‌های اصلی اپ ذخیره مقالات در موبایل، جستجو، فیلتر و سفارشی سازی است.

فلیپ بورد Flipboard

برخلاف دو اپلیکیشن قبلی اپلیکیشن فلیپ بورد یک جمع کننده محتوا است. هدف این اپلیکیشن جمع آوری آوردن بهترین داستان ها به صورت منظم برای کاربران است. ویژگی های اصلی این اپلیکیشن دسته بندی منابع، شخصی سازی محتوا، ذخیره داستان ها و ایجاد مجموعه های شخصی است.

لوگو اپلیکیشن فلیپ بورد
لوگو اپلیکیشن گوگل نیوز

گوگل نیوز Google News

گوگل نیوز یکی از محبوب ترین سرویس های خبری در جهان است. ویژگی اصلی این اپلیکیشن خلاصه کردن به روز رسانی ها است. ۵ داستان در روز با توجه به علایق شما انتخاب می‌شود. سایر ویژگی های این اپلیکیشن تجزیه و تحلیل نحوه گزارش منابع مختلف، اشتراک در مجلات مورد علاقه و انتخاب منبع است.

ویژگی محتوای اپلیکیشن خبری

محتوای با کیفیت پیش شرط موفقیت یک اپلیکیشن خبری است. اطلاعات شما باید بروز، هیجان انگیز باشد و مخاطب را خسته نکند. می‌توانید علاوه بر مقاله از قالب‌های دیگر استفاده کنید. اخبار ویدیویی یکی از محبوب ترین روش ها در میان کاربران است. اگر یک محتوای باکیفیت می‌خواهید محتوای ویدیویی بسازید. محتوای صوتی نیز تقاضای زیادی دارد. مردم همیشه امکان خواندن متن یا دیدن ویدیو را ندارند. مردم در هنگامی رانندگی معمولا به موسیقی یا رادیو گوش می‌دهند. اخبار صوتی باعث محبوبیت بیشتر اپلیکیشن خبری شما می‌شود. 

ویژگی‌هایی برای موفقیت بیشتر اپلیکیشن خبری 

امکان ایجاد پروفایل شخصی کاربر

ایجاد فیلتر هوشمند برای دسته بندی های مختلف

دریافت اخبار بر اساس موقعیت جغرافیایی

امکان پخش آنلاین شبکه های تلویزیونی

یادآوری اخبار از طریق اعلان

امکان اشتراک اخبار در شبکه های اجتماعی

امکان ذخیره مقاله مورد علاقه کاربر

امکان جستجوی پیشرفته

انتقال اطلاعات به روش اینفوگرافیک

امکان سفارشی سازی تنظیمات برنامه برای کاربر

ویژگی VR یک ویژگی خارق العاده!

ویژگی VR یک ویژگی جذاب محسوب می‌شود. هرچند این ویژگی چند سالی است که ظهور کرده و هنوز بسیاری از مردم با آن آشنا نیستند اما می‌تواند یک ویژگی برای منحصر کردن اپلیکیشن شما باشد. هرچند VR یک ویژگی گران قیمت محسوب می‌شود و به صرفه نیست. اما می‌توان به آن در آینده فکر کنید… کاربران نه تنها دوست دارند در مورد یک خبر بخوانند یا فیلم تماشا کنند بلکه تمایل دارند به معنای واقعی کلمه در صحنه حادثه (طوفان، اعتراض و…) حضور داشته باشند بدون اینکه سلامتی خود را به خطر بیندازند. VR باعث بهبود تجربه کاربری می‌شود.

مراحل ساخت طراحی اپلیکیشن خبری

مشخص کردن ایده

در آغاز کار لازم است که شما ویژگی و مزیت های طراحی اپلیکیشن خبری خود را با سایر اپلیکیشن‌های خبری مشخص نمایید. این مزایا و برتری باعث سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت شما خواهد شد. آسان تر کردن کار با اپلیکیشن خبری و طراحی خاص تر باعث افزایش محبوبیت اپلیکیشن شما خواهد شد.

مشخص کردن طرح

بعد از مشخص کردن ایده نوبت به مشخص کردن طرح اپلیکیشن شما می‌رسد. در این مرحله می‌توانید بر روی برگه ای طرح اولیه خود را با جزئیات رسم نمایید. در این مرحله براحتی می‌توانید از مشاوره رایگان ویستا بهره مند شوید و طراحی وایرفریم حرفه ای را در ساخت اپلیکیشن به ما بسپارید.

طرح گرافیکی اولیه

بعد از مرحله طراحی وایرفریم تیم طراحی تجربه کاربری یا همان تیم ui/ux شروع به طراحی گرافیکی و ساخت اپلیکیشن شما می‌کند که با نرم افزارهای گرافیکی، ظاهر اپلیکیشن شما طراحی می‌شود. این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که نمایانگر فضای کلی اپلیکیشن شماست.

پیاده سازی ظاهر اپلیکیشن

در این مرحله برنامه نویسی front طراحی اپلیکیشن خبری آغاز می‌شود. در این مرحله ظاهر اپلیکیشن بصورت کد نویسی منطبق بر طراحی اولیه که توسط تیم ui انجام شده بود پیاده سازی می‌شود و بعد از آن وبسایت به صورت کامل طراحی شده و تست تجربه کاربری انجام می‌گیرد.

برنامه نویسی

در این مرحله تیم برنامه نویسی ویستا دیتابیس نرم افزار را متناسب با ظاهر و جزئیات آن طراحی می‌نماید سپس روبط میان آن‌ها را مشخص کرده و شروع به api  نویسی نرم افزار می‌نماید تا نرم افزار پویا و داینامیک سازی شود. برنامه نویس های front-end از api ها ی طراحی شده در نرم افزار بهره می برند.

پشتیبانی اپلیکیشن

بعد از تمامی مراحل در مرحله آخر تست نرم افزار در حالات مختلف انجام می‌شود. بعنوان مثال اپلیکیشن بر اساس تعداد کاربران تست و کلیه ایرادات آن برطرف می‌شود. در جلسات آخر بصورت آنلاین یا حضوری نحوه کار در جلسه با شرکت طراحی سایت گفته شده  و کلیه توضیحات به ایشان داده می‌شود.

چرا ویستا ؟

طراحی حرفه ای

مشاوره کاملا رایگان

یکسال پشتیبانی رایگان

تیم جوان و حرفه ای

قیمت مناسب و به صرفه

سالها تجربه کاری و حرفه ای

طراحی اپلیکیشن و سایت خبری

شرکت طراحی سایت ویستا طراحی سایت و اپلیکیشن را به صورت تخصصی انجام می‌دهد. این شرکت در زمینه طراحی اپلیکیشن و سایت تجربه ای طولانی داشته و از مجموعه ای از افراد خبره و باتجربه تشکیل شده است. طراحی سایت با وردپرس یکی از طراحی‌های پرطرفدار محسوب شده که می‌توانید برای آنلاین شدن تجارت خود و معرفی خدمات و فروش محصولات آن را طراحی کنید. از سایت‌های معروف دیگر می‌توان به سفارش سایت شرکتی اشاره کرد که شرکت‌ها و سازمان‌ها با استفاده از آن باعث افزایش اعتبار و رشد خود می‌شوند.

مراحل سفارش دهی طراحی اپلیکیشن خبری

check logo

تکمیل فایل داکیومنت یا پروپزال

check logo

جلسات فنی با شرکت نرم افزاری

check logo

طراحی نمونه اولیه یا prototype

check logo

بررسی زیرساخت های مورد نیاز

check logo

تعیین هزینه و زمان - بررسی موضوعات قرارداد

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن موبایل

روش های قدیمی و سنتی رو به پایان می‌باشند. شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ یا کوچک همواره به دنبال سود بیشتر و حفظ مشتریان خود هستند. آنها در این بازار بزرگ رقابتی، حریفان بسیار قدرتمندی دارند که همواره به نیاز کاربران وسهولت استفاده آنان از امکانات توجهی ویژه داشته اند. اگر بخواهیم مثل زمان گذشته تنها به استفاده از برنامه های کاربردی کامپیوتر به نیاز مشتریان پاسخ دهیم نتیجه ای جز شکست برای ما حاصل نخواهد شد. ما باید خدمات و امکانات خود را در هر لحظه و بصورت آنلاین ارائه دهیم. سرعت در خدمات رسانی و کیفیت بالا در اجرای آن راه حل ما با ساخت اپلیکیشن موبایل می‌باشد.

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن حرفه ای
طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری

علاوه بر طراحی اپلیکیشن یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد طراحی سایت است. شرکت طراحی سایت ویستا تجربه ای حرفه ای در این زمینه دارد. طراحی سایت خبری یکی از فعالیت‌های این شرکت است که به صورت تخصصی در آن مشغول به کار است. همچنین برای طراحی سایت حرفه ای در هر زمینه ای می‌توانید با تیم مشاوران ما در ارتباط باشید. ویستا به شما کمک می کند با هزینه طراحی سایت وردپرس مناسب سایت خبری خود را راه اندازی کنید.

سئو سایت خبری

بعد از طراحی سایت، سئو از مهمترین مواردی است که هر طراح سایت باید به آن اهمیت دهد. شرکت سئو ویستا برای رسیدن به رتبه یک گوگل سایت شما تلاش کرده می‌کند. قیمت سئو ویستا با ارائه خدمات باکیفیت ارائه شده به مشتری کاملا همخوانی دارد. سئو وب سایت باعث افزایش اعتبار و رتبه گوگل برای سایت شما می‌شود.

سوالات متداول

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس:02188551470

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تیم مارکتینگ ویستا از طریق یکی از راهای زیر اقدام کنید:

1- تماس با شماره 02188551470

2- ارتباط با آی دی تلگرامی @technical_vistacode

درباره ویستا

ویستا یک شرکت نرم افزاری است که در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، سئو وب سایت، نرم افزار تحت وب، طراحی پورتال و… مشغول فعالیت است. از نرم افزار های موفق در این زمینه می‌توان به نرم افزار حسابداری آنلاین اشاره کرد. سئو سایت نیز یکی از مهم ترین فعالیت ها برای سایت است که باعث افزایش رتبه و در نهایت افزایش درامد شما می‌شود.

از نمونه های طراحی اپلیکیشن می‌توان به طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا، طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار، طراحی اپلیکیشن رستوران، طراحی اپلیکیشن خدماتی، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن بیمه، طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ، طراحی اپلیکیشن فیلم، طراحی اپلیکیشن کتاب و… اشاره کرد.

ویستا در طراحی سایت نیز سابقه ای طولانی و حرفه ای دارد. تعدادی از نمونه های طراحی سایت را می‌توان طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت دانلود، طراحی سایت با وردپرس، طراحی سایت صرافی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت شبیه دیجی کالا و… اشاره کرد.

‫4.9/5 ‏‫(16 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا