سئو سایت در تبریز

سئو ، به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو و با هدف دیده شدن وب سایت در نتایج برتر گوگل انجام می شود. خدمات سئو سایت در تبریز که توسط شرکت ویستا انجام می شود ، به صاحبان کسب و کار آنلاینی که در تبریز مشغول به مدیریت آن هستند کمک می کند تا بهترین نتیجه را از آن بگیرند . اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید پیشنهاد می کنم حتما یک مشاوره رایگان مهمان تیم سئو ویستا باشید.

چرا سئو وبسایت در تبریز مهم است؟

شاید هنوز هم برایتان مبهم باشد که چرا طراحی سایت به تنهایی کافی نیست؟ مگر وقتی سایت را طراحی کنیم داخل موتور های جستجو قرار نمی گیریم؟ باید بگویم که خیر ، اصلا قرار نیست که شما به محض اتمام طراحی سایتتان بتوانید در نتایج برتر گوگل و بقیه موتور های جستجو قرار بگیرید. تا سایتتان برای موتور های جستجو بهینه نباشد ، خبری از رتبه های برتر نیست. اگر شما به دلایل مختلفی از جمله افزایش درامد ، گسترش کسب و کار ، شناخته شدن بیشتر در شهر تبریز و … به سمت طراحی سایت و آنلاین سازی کسب و کار کشیده شده اید ، برای رسیدن به هدفتان باید سئو وب سایت در تبریز را جدی بگیرید. شرکت های زیادی در زمینه آنلاین سازی کسب و کار ها خدمات مختلفی ارائه می دهند و هر کدام هم ادعای بهترین بودن را دارند. اما به هنگام انتخاب شرکت ، باید خیلی از متغیر ها را در نظر گرفت. اعتبار شرکت ، قیمت خدمات ، هم راستا بودن با زمینه ذهنی شما ، و خیلی موارد دیگر ، می توانند بر تصمیم گیری برای انتخاب شرکت تاثیر گذار باشند. 

قبل از هر چیز پیشنهاد می کنم شماره تماس خود را در باکس مخصوص مشاوره قرار بگیرید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و شما را در بیشتر راهنمایی کنند.

افزایش درآمد

کسب اعتبار بالا

گسترش کسب و کار

افزایش رضایت مشتری

افزایش چشمگیر مشتریان حضوری

مزایای سئو در تبریز

افزایش تعداد فروش

قرار گرفتن در رتبه های بالای موتور های جستجو مثل گوگل ، بازدید کنندگان از وبسایت شما را افزایش داده و احتمال خرید از سایتتان را بالا می برد. گوگل طوری مشتریان را به سمت سایت شما سرازیر می کند که خودتان از خوشحالی بال در می آورید.

گسترش منطقه فروش

اگر صاحب مغازه هستید و فکر امکان خدمت رسانی یا فروش محصولات به یک خیابان و منطقه را دارید ؛ می توانید با طراحی فروشگاه اینترنتی و پس از آن بهینه سازی و سئو ، آن را به سر تا سر کشور عرضه کنید و حتی در سطح تبریز و منطقه آذربایجان هم به اعتبار بالایی برسید.

افزایش اعتبار برندتان

وقتی در مدت زیادی جلوی چشم کاربران اینترنت باشید و با جستجو در موتور های جستجو به سایت شما بر بخورند ، خواه ناخواه پیششان اعتبار پیدا می کنید و هر چقدر هم اعتبارتان پیش مشتریانتان بیشتر شود به احتمال بیشتری خرید می کنند.

بازگشت سرمایه سریع

اگر نگران این هستید که این پولی که بابت سئو سایتم خرج می کنم مقدار زیادی است یا اینکه آیا سرمایه گذاری سود دهی خواهد بود یا ضرر ده؟ باید این را بهتان بگویم که خیالتان ازین بابت کاملا راحت باشد . چرا که فروش اینترنتی جواب خود را پس داده است.

تبلیغ ارگانیک و رایگان

اگر سایت بهینه ای برای خود داشته باشید دیگر نیازی به تبلیغات پر هزینه و سنتی نیست ؛ چرا که موتور های جستجو با قرار دادن لینک شما در صدر نتایج ، تبلیغات شما را به بهترین نحو به عهده می گیرند.

سبقت از رقیبان

با دیده شدن هر چه بیشتر شما توسط موتور های جستجو و به خصوص گوگل ، نیازمندان به خدمات و محصولات شما بیشتر و بیشتر به شما اعتماد کرده و با سرعت زیادی برندتان گسترش می یابد و به سرعت می توانید از رقبایتان جلو بزنید.

نمونه کار های سئو سایت ویستا

samenmark.com

ثامن مارک

لوگو فلزی

مارک فلزی

مارک سازی

لوگو اسمارت

و بسیاری بیشتر

electeropakhsheamin.ir

الکترو پخش امین

داکت

داکت ساده

ترانکینگ

گیرنده دیجیتال

و بسیاری بیشتر

ptzmed.com

فروشگاه شفا

تجهیزات زیبایی

درما اف

مینی هایفو

دستگاه پلاسما

و بسیاری بیشتر

bnksanat.ir

فروشگاه بانک صنعت

گیج فشار و دما

پدال صنعتی

میکروسوئیچ

لوگو اسمارت

و بسیاری بیشتر

adibcable.com

سیم و کابل پارسا

سیم و کابل

کابل آلومینیوم

خرید سیم و کابل

سیم شبکه

کابل مفتول

adibcable

سیم و کابل پارسا

تجهیزات زیبایی

کابل سه فاز

سیم ارت

کابل قدرت

و بسیاری بیشتر

mahdeabzar.com

مهد ابزار

خرید ابزار

ابزار صنعتی

مینی فرز

ابزار نجاری

ابزار فروش

mahdeabzar.com

مهد ابزار

کمپرسور باد

فرز آهنگری

بکس بادی

ابزار بادی

و بسیاری بیشتر

مراحل انجام سئو در تبریز

1.انتخاب نام دامنه مناسب

2.بهبود کد های صفحات

3.بهبود سرعت سایت

4.بهینه سازی ساختار سایت

5.انتخاب کلمه کلیدی 

6.گذاشتن کلمه کلیدی در URL صفحه

7.نوشتن محتوای با ارزش

8. واکنشگرا کردن صفحات ساخته شده

9.بهینه سازی عنوان صفحه و متا

10. لینک سازی بین صفحات

11. کسب لینک از سایت های معتبر

12. به روز رسانی محتوای سایت

13. چک کردن جایگاه در گوگل

14. صبر و صبر و صبر !

تعرفه سئو سایت در تبریز

احتمالا قبل از ورود به این صفحه هم از مزایای داشتن سایت و فروشگاه اینترنتی شنیده بودید . میزان درامد آن ها ، سطح معروفیتشان و تعداد مشتریان وفادار آن ها و شما هم به این فکر افتادید که من هم می توانم با طراحی سایت فروشگاهی ، یا طراحی سایت مربوط به کسب و کارم به این میزان درامد برسم و در نهایت به زندگی رویایی ام دست پیدا کنم. و بعد که هزینه سئو سایت و طراحی سایت را شنیدید بیخیال آن شده اید. بیخیال شدن ، پاک کردن صورت مساله است. مگر غیر این است که هر کاری نیاز به سرمایه اولیه دارد؟ اصلا و ابدا. برای شروع هر کاری باید با یک سرمایه معین ، کار خود را شروع کنید. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل هم هزینه های مخصوص به خودش را دارد. به عنوان مثال ، نمی توانید انتظار کسب سود از بازار بورس را داشته باشید وقتی هنوز در آن سرمایه گذاری نکرده اید. حتی اگر هم اقدام به طراحی سایت کرده باشید ، باز هم فقط یکی از شرط های لازم آن را پذیرفته اید ، شرط کافی آن سفارش سئو سایت می باشد که با صرف هزینه ای منطقی می توانید به رتبه های برتر گوگل برسید . 

با سئو سایت تضمینی ، خیال خود را از جایگاه عالی راحت کنید و مطمئن باشید فروشتان به قدری زیاد می شود که دیگر این سرمایه گذاری ای که می خواهید روی آن بکنید آنموقع اصلا به چشمتان نمی آید. 

پکیج پایه

5.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های عمومی سئو
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 30 کلمه پایه / 7 تا 10 کلمه متوسط

افزایش نرخ کلیک تا 50 عدد روزانه
کسب رتبه‌های برتر در موتورهای جستجو
مشاوره جهت انتخاب مناسب‌ترین کلمات
گواهینامه SSL رایگان
بهینه سازی On-Page و Off-Page تخصصی
آپدیت و به‌روزرسانی ظاهر سایت
طراحی لوگو و پوسترهای وب
تدوین استراتژی تخصصی محتوا
ارائه مشاوره و تحلیل محتواهای موجود در سایت

پکیج پیشرفته

7.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج پایه
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 40 کلمه پایه / 10 تا 13 کلمه متوسط / 3 تا 5 کلمه سخت

افزایش نرخ کلیک تا 100 عدد روزانه
تدوین استراتژی و نگارش رپرتاژ
افزایش DA وب‌سایت
CDN » شبکه توزیع محتوا
رفع خطاهای وب‌سایت و کنسول گوگل
پیاده سازی Structured Data در گوگل
ارائه روش‌های کاربردی جهت افزایش CTR
طراحی و صفحه سازی تخصصی برای هر محتوا
تشکیل جلسات مشاوره‌‌ای در زمینه بهبود بهینه سازی

پکیج حرفه ای

10.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج پیشرفته
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 60 کلمه پایه / 15 تا 18 کلمه متوسط / 5 تا 8 کلمه سخت / 1 کلمه خیلی سخت

افزایش نرخ کلیک تا 200 عدد روزانه
راه اندازی بخش فروش آنلاین وب‌سایت
تخصیص کارشناس و نیروی اختصاصی
تدوین استراتژی Google-Ads ( ادورز )
تدوین استراتژی شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات

مشاوره در زمینه بازاریابی اینترنتی و برندسازی
آموزش کنترل‌پنل سئو و تحلیل کنسول گوگل
تدوین استراتژی تبلیغات کلیکی در سایت‌های مطرح

شرکت سئو سایت در تبریز

بهترین شرکت سئو سایت در تهران

ذات راحت طلبی انسان را که در نظر بگیریم به این نکته می رسیم که همیشه تلاش می کند که در منطقه امن خود بماند. مثلا برای همین سئو ؛ قطعا به شرکتی که داخل شهرمان باشد بهتر می توانیم اعتماد کنیم به این دلیل که اگر به مشکلی بخوریم ، راحت تر می توانیم پیگیری کنیم و خیالمان هم راحت تر است. برای کسی که مثلا در شهر تبریز زندگی می کند ، قرار داد بستن با یک شرکت طراحی و سئو وب سایت در تبریز بسیار عقلانی تر است.به این دلیل که با دیدن فضای شرکت ، راحت تر اعتماد کرده و با خیال راحت تری قرار داد خود را منعقد می کند. شما هم اگر می خواهید سایت خود را سئو کنید ، با بهترین شرکت سئو در تبریز وارد معامله شوید. چون خیالتان راحت تر خواهد بود .

برای سفارش سئو سایت تبریز چه مراحلی طی می شود؟

نیاز سنجی مشتری

در طول تاریخ ، نیاز به هر چیزی باعث تکامل و رشد انسان در آن مورد به خصوص شده است. مثلا نیاز به سرپناه برای در امان ماندن از طبیعت وحشی ، انسان را مجبور به ساختن خانه برای خود کرده ، یا برای رفع گرسنگی خود ، طریقه شکار و کشاورزی را آموخته است. در این وضع و اوضاع اقتصادی مملکت ، و همزمان شدن با ویروس کرونا ، کسب و کار های زیادی به مشکل خورده اند . حالا که کسب و کار های اینترنتی قدرت گرفته و مردم خرید های خود را اینترنتی انجام می دهند ، به این معنی است که بسیاری نیاز خود را به فروش بیشتر شناسایی کرده اند و اقدام به رفع آن کرده اند. شما هم اگر احساس نیاز به فروش بیشتر محصولات و یا خدمات خود می کنید ، با طراحی و سئو سایت در تبریز اقدام به رفع نیاز خود کنید. بعد از قرار گرفتن سایتتان در صفحه اول گوگل می بینید که تا چه حد فروشتان بیشتر شده است.

قرار داد با شرکت ویستا

اقدام به عمل و تماس با بهترین شرکت سئو در تبریز

بعد از اینکه نیاز خود را سنجیدید ، قدم بعدی ، انجام کار های لازم و ابتدایی برای برطرف کردن آن است. در مرحله اول برای آنلاین کردن کسب و کار خود ، باید اقدام به طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی کسب و کار خود بکنید . مثلا اگر فروشگاه لباس دارید ، باید اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کنید و سپس سئو سایت فروشگاهی را در دستور کار خود قرار دهید.

برای عقد قرار داد باید شرکت مناسبی برای این کار پیدا کنید که هم تجربه کافی برای این کار داشته باشد و هم منصف باشد. بهترین شرکت سئو تبریز را شناسایی کنید و خدمات خود را به آن ها بسپارید و از باقی کار ها خیال خود را راحت کنید. مهم نیست که سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی دارید یا با وردپرس طراحی شده باشد. شرکت ویستا ، با ارائه خدمات سئو حرفه ای ، اعم از سئو سایت وردپرس ، خدمات کم نظیری را در زمینه سئو ارائه می دهد.

تدوین استراتژی توسط تیم ویستا

با اقدام شما برای طراحی و سئو سایت در تبریز و شناسایی بهترین شرکت سئو ، حال نوبت به تیم ویستا برای شروع کار ها می رسد . اولین و مهمترین قدم برای انجام سئو سایت ، تدوین استراتژی مناسب و صحیح است. استراتژی ، نقشه راه سئو کار ها برای شروع و انجام کارهایشان است. در قدم اول استراتژی ، شناسایی کلمه کلیدی اصلی و همچنین کلیدواژه های جایگزین در دستور کار قرار می گیرد. کلمه کلیدی و تولید محتوا حول محور آن ، کار اصلی متخصصان سئو محسوب می شود. همچنین ، استراتژی چون قدم اول و نقشه راه به حساب می آید ، کوچکترین اشتباه و خطایی نباید در آن دیده شود وگرنه به صورت دومینو وار اشتباهات پشت سر هم تکرار می شوند. بنابر این بسیار مهم است که پروژه سئو خود را به کسی بسپارید که سابقه خوبی داشته باشد و سایت های زیادی را به لینک های برتر گوگل رسانده باشد.

توضیح اهمیت سئو فروشگاه اینترنتی

تولید محتوای با ارزش 

مرحله تدوین استراتژی را که پشت سر گذاشتیم ، نوبت به تولید محتوا می شود. حال تولید محتوا یعنی چه ؟ چرا باید اصلا تولید محتوا بکنیم ؟ در جواب سوال اول باید بگوییم که تولید هر گونه محتوای متنی ، تصویری ، گرافیکی ، موشن گرافیکی و به طور کلی هر چیزی که محتوای خاصی در آن وجود داشته باشد تولید محتوا گفته می شود. گاهی اوقات اطلاعات و توضیحات یک محصول به نوشتن ویژگی ها و توضیحات جزئی ، خلاصه می شود و گاهی اوقات هم باید اقدام به تولید محتوا با طول چند هزار کلمه بکنیم تا مناسب صفحه مورد نظر باشد. در جواب سوا دوم هم بگویم که ، تولید محتوا دلیلی است که گوگل و موتور های جستجو یک سایت و صفحه به خصوص را در نتایج جستجو نمایش می دهند. بدون محتوا ، صفحه اولی هم در کار نخواهد بود. 

لینک سازی و به روز رسانی محتوا

مرحله تولید محتوا که تقریبا طولانی ترین مرحله در کل عملیات سئو است را پشت سر گذاشتیم و حالا نوبت به کار لینک سازی و به روز رسانی متداوم می رسد . لینک سازی اساسا چیست و به چه کاری می آید و اصلا چرا انجام می شود؟ لینک سازی برای معرفی یک سایت با ارزش انجام می شود. ارزشی که یک سایت با لینک دادن به سایت دیگر می دهد در نزد گوگل با اهمیت است و یکی از مواردی است که تاثیر زیادی در جایگاه صفحات دارد. بعد از لینک سازی بحث بروز رسانی محتوا مطرح می شود که به گوگل و ربات هایش نشان می دهد که این صفحه به دلیل اهمیت زیادی که برای ما دارد ، محتوایش هم هر چند مدت یکبار به روز می شود. در اصل ، اهمیت به روز رسانی محتوا پس از روی کار آمدن الگوریتم Freshness رنگ و بوی جدی شدن به خود گرفت. شما هم اگر صفحاتی از سایت برایتان اهمیت بیشتری دارد ، حتما روی بروز رسانی هایشان وسواس به خرج دهید.

کسب لینک و لینکسازی و بروزرسانی محتوا
رسیدن به مقام اول

رسیدن به صفحه اول گوگل

حالا نوبت لذت بردن از رسیدن به جایگاه برتر گوگل رسیده است. وقت این که خود را آماده فروش فوق العاده بکنید و مشتریان را از کانال گوگل به سمت سایت خود سرازیر کنید. با قرار گرفتن در صفحه اول ، می بینید که بازدید کننده های زیادی به سایت شما سر می زنند و کلیک خوبی می گیرید. دیگر فقط کافیست با ترغیب کردن آن ها ، و ارائه خدمات و محصولات مرغوب خود آن ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید. 

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کار ساده ای نیست ، ولی همه این ها با یک تصمیم ساده از طرف شما آغاز می شود. تصمیم برای تغییر ، خود بزرگترین قدم برای رسیدن به موفقیت است. کافیست در مسیر موفقیت بیافتید تا ببینید که یکی یکی به قله های موفقیت در زندگی خود می رسید.

قبل از هر چیز ، مشاوره سئو!

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر کاری از تیم مجرب ویستا مشاوره ای رایگان و بسیار کارآمد بگیرید  تا از روند بهینه سازی سایت در تبریز و نحوه سئو سایتتان آگاهی لازم را بیابید.

مشاوره و تحلیل رایگان سئو سایت

فعالیت های دیگر شرکت ویستا در تبریز

اگر در شهر تبریز هستید و در فکر راه اندازی سایت برای کسب و کار خود هستید ، به جای درستی آمده اید. شرکت طراحی سایت ویستا ، با تجربه بالای خود در طراحی سایت های مختلف از جمله طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی و … ، با بهره گیری از تازه ترین متد های طراحی صفحه ، یک سایت بسیار زیبا را به شما تحویل می دهد. خیلی از مردم برای طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی برای کسب و کار خود ابتدا به این فکر می کنند که طراحی سایت با وردپرس کار ساده ای است و نیاز به برون سپاری ندارم ، اما طراحی سایت حرفه ای اول از همه به تجربه نیاز دارد و ممکن است حتی با صرف هزینه نتوانید سایت دلخواه خود را طراحی کنید. گذشته از این ها قیمت طراحی سایت با وردپرس یا اختصاصی در مجموعه ویستا بسیار مناسب بوده و ما به فکر هزینه های شما نیز بوده ایم

انتخاب دامنه و طراحی سایت
طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن در تبریز

با این روند پیشرفت تکنولوژی و افزایش گوشی های هوشمند در درست مردم ، نیاز به اپلیکیشن هم بیشتر و بیشتر می شود. ساخت اپلیکیشن نیاز به احاطه کامل بر زبان های برنامه نویسی در این حوزه را دارد و شرکت طراحی اپلیکیشن با استخدام نیرو های ذبده ، دست به این کار می زند .

قیمت طراحی اپلیکیشن به این دلیل که نیاز به کدنویسی مخصوص دارد و مدتی به طول می انجامد از  قیمت طراحی سایت با وردپرس بیشتر است. شما هم اگر کسب و کاری دارید که نیاز به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را در آن حس می کنید با تیم مشاوره ویستا تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی ها را به شما بکنند.

سوالات متداول

با افزایش روز افزون وب سایت های متعدد در اینترنت و تلاش هر کدام برای حضور در نتایج بالای موتور های جستجو ، شما هم باید سایت بهینه و سئو شده ای داشته باشید تا گوگل هم شما را به عنوان یک کسب و کاربا ارزش به بقیه معرفی کند.

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی و یا حتی سایت شخصی برای خود دارید ولی کاربران به آن سر نمیزنند و به قولی کلیک پایینی می گیرد ، وب سایتتان باید سئو و بهینه شود.

بسته به نوع قرارداد و زمینه فعالیت شما این میزان متغیر است و هر چقدر درحوزه کاری شما رقابت بیشتری باشد ، بیشتر به طول می انجامد. با تماس با تیم پشتیبانی ویستا و مشاوره رایگان می توانید دقیقتر به پاسخ خود برسید.

اساسا مرحله سئو وبسایت پس از طراحی سایت مطرح می شود و در این مرحله سعی بر رفع اشکالات و باگ های موجود در وبسایت می شود . پس پشتیبانی تا زمان اعتبار قرار داد انجام خواهد شد.

طبق قوانین شرکت ویستا ، هزینه سئو سایت در تبریز  به این صورت است که 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.8/5 ‏‫(5 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا