سئو و شروع اوج گیری

 سئو سایت در کرج

سئو سایت ، در دنیای امروزه به یکی از پیش نیاز های گسترش کسب و کار های آنلاین محسوب می شود. اگر کسب و کاری را دیدید که از فضای وب به خوبی کسب درآمد می کند و برند قدرتمندی برای خود ساخته است ، مطمئن باشید که سئو را جدی گرفته است. شما هم اگر سایتی برای کسب و کار خودتان راه اندازی کرده اید پیشنهاد می کنیم یک مشاوره سئو رایگان مهمان ما باشید .

 

چرا به سئو وب سایت در کرج نیاز دارم؟!

نیاز به سئو اصلا از کجا آمده است ؟ چرا می گوییم کسب و کار ها به سئو نیاز دارند ؟ یک دلیل بیشتر ندارد و آن هم این است که کسی که سایتی برای ارائه محصولاتش (و خدمات) راه اندازی می کند باید آن را به مردم بشناساند و چه راهی بهتر از گوگل ؟ قطعا هیچ . خب چطور می شود به صفحه یک و لینک های برتر گوگل رسید ؟ پاسخ : با سئو .

حال اهمیت سئو کجا بیشتر می شود ؟ از آنجایی روز به روز بر تعداد مردم در اینترنت افزوده می شود و سایت های زیادی در این فضای گسترده توسعه داده می شوند ؛ رقابتی باید بین وبسایت های با موضوع یکسان وجود داشته باشد که هر رقابت کننده با بهینه سازی وبسایت خود پای در این رقابت پر شور می گذارد. شهر کرج هم از این قاعده مستثنی نیست و شما بعد از طراحی سایت در کرج باید به فکر سئو در کرج باشید تا یارای رقابت با دیگران را داشته باشید.

پیشرفت روز افزون

گسترش کسب و کار

توانایی رقابت با رقبا

افزایش رضایت مشتری

افزایش درآمد به میزان چشمگیر

شناخته تر شدن در محل کسب و کار

نمونه کار های سئو سایت ویستا

samenmark.com

ثامن مارک

لوگو فلزی

مارک فلزی

مارک سازی

لوگو اسمارت

و بسیاری بیشتر

electeropakhsheamin.ir

الکترو پخش امین

داکت

داکت ساده

ترانکینگ

گیرنده دیجیتال

و بسیاری بیشتر

ptzmed.com

فروشگاه شفا

تجهیزات زیبایی

درما اف

مینی هایفو

دستگاه پلاسما

و بسیاری بیشتر

bnksanat.ir

فروشگاه بانک صنعت

گیج فشار و دما

پدال صنعتی

میکروسوئیچ

لوگو اسمارت

و بسیاری بیشتر

adibcable.com

سیم و کابل پارسا

سیم و کابل

کابل آلومینیوم

خرید سیم و کابل

سیم شبکه

کابل مفتول

adibcable

سیم و کابل پارسا

تجهیزات زیبایی

کابل سه فاز

سیم ارت

کابل قدرت

و بسیاری بیشتر

mahdeabzar.com

مهد ابزار

خرید ابزار

ابزار صنعتی

مینی فرز

ابزار نجاری

ابزار فروش

mahdeabzar.com

مهد ابزار

کمپرسور باد

فرز آهنگری

بکس بادی

ابزار بادی

و بسیاری بیشتر

مزایای سئو در کرج

گسترش منطقه فروش

می توانید با راه اندازی و سئو سایت در کرج ، منطقه خدمات رسانی خود را تا سطح کشور افزایش دهید. نه تنها از شهر کرج ، بلکه از شهر های کوچک و بزرگ ایران هم سفارش می گیرید. کسب و کاری که یک روز فقط توان فروش محصولات و خدمات خود به یک محله و منطقه را داشت ، حالا دارد به کل کشور می فروشد.

مشتریان جدید در شهر کرج

وقتی کسب و کار خود را که به فضای آنلاین تحت وب بیاورید ، و در موتور های جستجو بالا بیایید ، علاوه بر خدمت رسانی به کل کشور ، می بینید که شمار بیشتری از همشهریان شما و کسب و کارتان را می شناسند و به صورت حضوری به فروشگاه شما می آیند. به این ترتیب است که مشتریان حضوری محصولات شما هم افزایش می یابد.

افزایش اعتماد به شما

اساسا سایت هایی که در رتبه های بالای موتور های جستجو هستند ، سایت ها و کسب و کار های کار درستی بوده و قابل اعتماد هستند و به همین دلیل است که گوگل هم به آن ها اعتماد کرده و آن ها را به صدر نتایج برده است. شما هم می توانید با کسب رتبه های برتر موتور های جستجو به افزایش اعتماد مشتریانتان کمک کنید.

کمک به برند سازی

علاوه بر تبلیغاتی که شما می توانید در زمینه برند سازی و شناساندن برند خود به مشتریان انجام دهید ، انجام سئو و بهبود شرایط سایت برای برند سازی شما بسیار مفید واقع می شود. چرا که قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل می تواند اعتماد زایی را به بهترن نحو برای شما به ارمغان بیاورد.

بازگشت سریع سرمایه

کمتر سرمایه گذاری هایی هستند که نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارند . در صورتی که شما اگر سایتی داشته باشید و محصولات و خدماتتان را به مشتریان ارائه کنید ، با قرار گرفتن در جایگاه های برتر گوگل می توانید به سرعت هزینه سرمایه گذاری اولیه خود را به جیبتان بازگردانید.

تبلیغ رایگان

با سئو ، تبلیغات سنتی و بدون بازدهی قدیم را دور می ریزید و نوین ترین و پربازده ترین نوع تبلیغات را برای کسب و کار خود فراهم می کنید. بازدهی موتور های جستجو آنقدری بالاست که در مقابل درآمد ، مبلغی ناچیز و رایگان به حساب می آید.

سئو در کرج مناسب چه کسانی نیست؟!

کسانی که در کرج زندگی نمی کنند

کسانی که تمایل به افزایش فروش ندارند

کسانی که تمایل به پیشرفت ندارند

کسب و کار ها و افراد فراری از پول

افراد بیش از حد ثروتمند

و هر کسی که به فکر آینده خود نیست

تذکر بسیار مهم : در صورتی که به هر دلیلی جزو این دسته از افراد و کسب و کار ها نیستید ، حتما سئو سایت در کرج مناسب شما و کسب و کارتان است.

قیمت سئو در کرج

شرکت سئو و طراحی سایت ویستا به منظور ارتقا وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو، 3 بسته پیشنهادی را ارائه کرده است. دلیل تفاوت قیمت ها، وجود یکسری امکانات بیشتر در بسته های عرضه شده می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز و نوع کسب و کارتان، سفارش سئو برای سایت خود بدهید. به منظور مشاوره گرفتن و اطلاع از شرایط دیگر سئو سایت در کرج ، می توانید با مشاوران تیم ویستا ارتباط برقرار کنید. با توجه به جزئیاتی که از نوع فعالیت خود با ما به اشتراک می گذارید، بهترین راهکار جهت پیشرفت و موفقیت شما ارائه خواهد شد. این اطمینان را داشته باشید در ازای مبلغی که بابت قیمت سئو پرداخت می نمایید، به مزایای بسیاری دست پیدا می کنید. بصورت کلی سئو و بهینه سازی وبسایت یک سرمایه گذاری هوشمندانه و بسیار خوب برای توسعه کسب و کارتان در فضای آنلاین می باشد.

پکیج پایه

5.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های عمومی سئو
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 30 کلمه پایه / 7 تا 10 کلمه متوسط

افزایش نرخ کلیک تا 50 عدد روزانه
کسب رتبه‌های برتر در موتورهای جستجو
مشاوره جهت انتخاب مناسب‌ترین کلمات
گواهینامه SSL رایگان
بهینه سازی On-Page و Off-Page تخصصی
آپدیت و به‌روزرسانی ظاهر سایت
طراحی لوگو و پوسترهای وب
تدوین استراتژی تخصصی محتوا
ارائه مشاوره و تحلیل محتواهای موجود در سایت

پکیج پیشرفته

7.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج پایه
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 40 کلمه پایه / 10 تا 13 کلمه متوسط / 3 تا 5 کلمه سخت

افزایش نرخ کلیک تا 100 عدد روزانه
تدوین استراتژی و نگارش رپرتاژ
افزایش DA وب‌سایت
CDN » شبکه توزیع محتوا
رفع خطاهای وب‌سایت و کنسول گوگل
پیاده سازی Structured Data در گوگل
ارائه روش‌های کاربردی جهت افزایش CTR
طراحی و صفحه سازی تخصصی برای هر محتوا
تشکیل جلسات مشاوره‌‌ای در زمینه بهبود بهینه سازی

پکیج حرفه ای

10.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج پیشرفته
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 60 کلمه پایه / 15 تا 18 کلمه متوسط / 5 تا 8 کلمه سخت / 1 کلمه خیلی سخت

افزایش نرخ کلیک تا 200 عدد روزانه
راه اندازی بخش فروش آنلاین وب‌سایت
تخصیص کارشناس و نیروی اختصاصی
تدوین استراتژی Google-Ads ( ادورز )
تدوین استراتژی شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات

مشاوره در زمینه بازاریابی اینترنتی و برندسازی
آموزش کنترل‌پنل سئو و تحلیل کنسول گوگل
تدوین استراتژی تبلیغات کلیکی در سایت‌های مطرح

خدمات ویژه ویستا در زمینه سئو سایت کرج

افزایش سرعت سایت

احتمالا شما هم قبلا به سایت های بسیار کند برخورده اید و آنقدر فرایند پردازش به طول انجامیده است که بیخیالش شده اید و عطایش را به لقایش بخشیده اید . شرکت ویستا با بررسی و بهبود کد های سایت شما ، سرعت سایتتان را هم بهینه می کند.

افزایش نرخ کلیک

افزایش نرخ کلیک ، به معنای افزایش بازدید از سایت شما می باشد و هر چقدر که نرخ کلیک سایت شما بیشتر باشد ، فروش بیشتری را هم تجربه خواهید کرد. با سئوی سایت در شهر کرج ، نرخ کلیک را بالا ببرید تا علاوه بر مشتریان کرجی ، بتوانید کل ایرران را مشتری خود بکنید.

کسب رتبه های برتر در گوگل

اینکه سئو اساسا به چه منظوری به وجود آمده است به این دلیل است که سایت ها را به لینک های اول موتور های جستجو ببرد. رتبه های برتر گوگل همواره دیده می شوند و با احتمال بالایی روی آن ها کلیک می شود. شما هم خدمات سئوی کرج در سایت ویستا را تهیه کنید تا در مقام اول خوش بدرخشید.

مشاوره جهت انتخاب کلمه مناسب

همیشه برداشتن اولین قدم ، ظرافت بسیار زیادی را می طلبد ؛ به طوری که اگر قدم اول را کج برداری بقیه راه را هم به اشتباه خواهی رفت. تعیین کلمه کلیدی هم اولین قدم در تدوین استراتژی سئو می باشد. شناسایی کلمه کلیدی اشتباه نه تنها شما را به جلو نمی برد ، بلکه باعث افت ارزش سایت شما نزد موتور های جستجو می شود. پیشنهاد ما به شما سپردن سئوی سایت خود به متخصصان ویستا است.

بازطراحی سایت در صورت نیاز

طراحی صفحات یک سایت به صورت حرفه ای ، اتفاقی است که شما را نزد مشتریان بالقوه با ارزش تر و قابل اعتماد تر جلوه می دهد. کاربر اگر متوجه حرفه ای بودن سایت کسب و کاری شما بشود ، راحت تر می تواند به شما اعتماد کند و خرید خود را تکمیل کند. در صورت عدم رضایت شما از طراحی اولیه سایت و در صورت صلاحدید متخصصان سئو ، اقدام به  باز طراحی سایت شما می شود تا بتوانید حرفه ای به بازار قدم بگذارید.

طراحی لوگو و پوستر

شاید این سوال پیش بیابید که لوگو و پوستر به چه دردی می خورد؟ کافیست سری به سایت دیجیکالا بزنید تا متوجه لوگو بسیار حرفه ای و پوستر های جذاب آن شوید . طراحی پوستر و به خصوص لوگو کاری است که بیشتر از همه، به تخصص نیاز داشته باشد و تکرار ؛ که می توانید از این امکان استثنایی شرکت نرم افزاری ویستا هم بهترین استفاده و سود را ببرید.

مراحل سئوی سایت در کرج

احساس نیاز مشتری

ابتدای شروع هر چیز ، از اول تاریخ تا به الان بر اساس احساس نیاز بوده است. بشر احساس نیاز به غذا می کرد و سپس به فکر شکار می افتاد ، برای شکار به اسلحه نیاز داشت ، برای ساخت اسلحه به سنگ و چوب و فلز نیاز داشت . به این ترتیب بود که انسان توانست یک راهکار برای ادامه حیات خویش بیابد و آن هم توانایی برآورده کردن نیاز بود. امروزه باز هم همان بحث به میان است؛ در همین حوزه اگر بخواهیم این بحث را پیش بگیریم به این می رسیم که پس از طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن باید بهینه باشند تا مورد پسند کاربر و یا موتور های جستجو واقع شوند. شما هم برای اینکه بتوانید به فروش خوبی از طریق اینترنت برسید باید اقدام به سئو سایت یا سئو اپلیکیشن خود کنید . یا می توانید با پر کردن فرم مشاوره ، به صورت رایگان مشاوره بگیرید و از راهنمایی های متخصصان ما بهره مند شوید.

اقدام به عمل و مراجعه به بهترین شرکت بهینه سازی سایت در کرج

پس از احساس نیاز ، نوبت به عمل می رسد ؛ به این صورت که شما برای برطرف کردن نیاز خود باید یا خودتان دست به سئوی سایت خود بزنید و یا اینکه برون سپاری کنید و شرکت سئو برایتان این کار را انجام دهد. شرکت های زیادی برای این کار وجود دارد ، اما با توجه به اهمیت این کار آیا شما حاضر به سپردن کار به این مهمی به هر کسی می شوید؟ مطمئنا خیر . چرا که اگر شرکتی که شما پروژه بهینه کردن وبسایت خود را به آن ها سپرده اید از متد های کلاه سیاه استفاده کند ، موتور های جستجو در صورت فهم این موضوع سایت شما را سریعا از نتایج جستجو حذف می کند و کسب و کارتان را بر زمین می زند. شرکت نرم افزاری ویستا با تجربه بالای خود در زمینه ی طراحی و سئو تضمینی سایت و با استفاده از متد های مورد تایید موتور های جستجو یا به اصطلاح کلاه سفید ، بهترین شرکت طراحی و سئو وب سایت در کرج به شمار می آید. این را با مقایسه ی نمونه کار ها متوجه خواهید شد.

تدوین استراتژی تخصصی توسط تیم ویستا

مهمترین قدم در شروع فرایند سئو ، که خیلی از سئو کار ها و شرکت های سئو تازه کار آن را نا دیده می گیرند ، تدوین و به کار گیری استراتژی مناسب برای سایت مشتری است. و همین قضیه باعث نارضایتی مشتری از بابت نرخ تبدیل و فروش بسیار کم می شود. در قدم اول تعیین استراتژی ، مشتری و شرکت سئو در کرج ، باید جلسه ای را با هم ترتیب دهند تا اهداف کوتاه و بلند مدت را مشخص کنند و برای رسیدن به آن اهداف سئو را شروع کنند. یکی از المان های موثر در استراتژی ، تعیین کلمه کلیدی مناسب است. کلمه کلیدی یا کلیدواژه ، ارتباط مستقیم ، به بالا یا پایین بودن نرخ تبدیل (نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری) دارد. انتخاب کلیدواژه پر جستجو و با نرخ تبدیل بسیار کم ، تنها چیزی که برای کسب و کار به همراه دارد هزینه های گزاف است. از طرفی ممکن است کلیدواژه هایی با نرخ تبدیل بالا و با درجه سختی کم برای کسب و کار وجود داشته باشد . پس از سئو کار یا شرکت سئو خود بخواهید تا استراتژی خود را برایتان به صورت شفاف توضیح دهد تا در صورت ناهمسو بودن با اهداف شما ، اقدام به تغییر آن کند.

انتخاب استراتژی مناسب

تولید محتوای با ارزش

نقطه و نکته اصلی رسیدن به صفحه اول گوگل ، همین تولید محتوا است. اگر محتوایی وجود نداشته باشد چرا اصلا یک سایت باید به صفحه اول بیاید ؟ بیاید که چکار کند ؟ در ضمن ، تولید هر نوع محتوایی هم ارزشی ندارد. و نه تنها باعث آمدن کاربران به سایت نمی شود ، بلکه آن ها سایت شما را بخاطر تولید محتوای کم ارزش هم بخاطر خواهند داشت.  هر چقدر کاربر از شما راضی تر باشد ، گوگل هم این را درک می کند و در رتبه سایت شما هم تاثیر می دهد.

تولید محتوای با ارزش ، باید به نوعی باشد که به بهبود تجربه کاربری (UX) بیانجامد. یعنی وقتی کاربر به سایت شما آمد ، با یک تجربه خوب از آن بیرون برود و شما را به عنوان مرجعی که می تواند پاسخ نیاز هایش را بدهد بشناسد. بیخود نیست که سئو کار ها می گویند : محتوا پادشاه است.

رسیدن به صفحه اول گوگل!!

حالا همه چیز مهیا شده برای تجربه فروش باور نکردنی از موتور های جستجو. حالا که گوگل شما را یک سایت معتبر تشخیص داده و شما را در معرض دید عموم قرار داده است نوبت شماست که محصولات و خدمات کسب و کار خود را به مشتریان خود بفروشید و کسب درآمد کنید. جمله ای وجود دارد که می گوید کسی که راه موفقیت را یک بار طی کرده است بار دیگر هم می تواند ؛ حالا منظور از این جمله چیست ؟ منظور این است که ویستا تا کنون چندین کسب و کار را به اوج قله موفقیت رسانده و توانسته سئوی آن سایت ها را به درستی انجام دهد و به رتبه های برتر موتور های جستجو بکشاند. 

شما هم برای بهره مندی از خدمات ویژه ویستا در زمینه سئو در شهر کرج حتما با مشاوران ما صحبت کنید ، پکیج مناسب خود را تهیه کنید و بعد بوووم! به قله رسیده اید و خود را در حال فروش محصولات و خدمات خود می یابید.

انواع سئو در سایت های مختلف

سئو سایت فروشگاهی در تهران

سئو سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی  امروزه خیلی مورد توجه کسب و کار های اینترنتی قرار می گیرد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. از طرفی ، سایت هایی که پیشینه بیشتری دارند ، یا به اصطلاح قدیمی تر هستند نزد گوگل از اعتبار بیشتری برخوردار هستند. به دلیل وجود CMS های قدرتمندی مثل وردپرس ، طراحی سایت از هر زمان دیگری آسانتر شده است. و به دلیل اعتبار بالای وردپرس ، سئو سایت وردپرس هم خیلی آسانتر و سریعتر و ارزانتر از CMS های اختصاصی خواهد بود. اگر کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کرده اید ولی هنوز برای موتور های جستجو بهینه سازی نشده است ، سریعا کار سئو سایت خود را استارت بزنید تا بتوانید مشتریان بالقوه را به سایت خود هدایت کنید. شرکت سئو ویستا ، با ارائه خدمات طراحی و بهینه سازی سایت در کرج و دیگر شهر های ایران ، خدمات قابل توجهی را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهد.

سئو سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی ، یکی از انواع طراحی سایت هایی است که توجهی زیادی به آن نشده و هنوز حوزه اشباعی به نظر نمی رسد. اساسا سایت های پزشکی چند نوع دارند. از انواع سایت های پزشکی می توان به ارائه دهنده های خدمات پزشکی ، سایت خصوصی یک پزشک یا سایت درمانگاه یا بیمارستان اشاره کرد. اگر شما پزشک هستید و قصد بیشتر شدن مراجعه کنندگان خود را دارید. ابتدا اقدام به طراحی سایت پزشکی کرده و سپس سئو در کرج را در دستور کار خود قرار دهید. با سپردن پروژه سئو خود به یک شرکت طراحی و سئو وب سایت در کرج ، سایت خود را برای عموم در دسترس قرار دهید.

سئو سایت پزشکی در تهران

همیشه ابتدا مشاوره بگیرید!

شما برای ثبت سفارش طراحی سایت و انجام خدمات سئو سایت در کرج ، نیاز به مشورت با افراد متخصص و آگاه دارید.

مشاوره و تحلیل رایگان سئو سایت

فعالیت های دیگر شرکت ویستا در کرج

اگر در شهر کرج هستید و در فکر راه اندازی سایت برای کسب و کار خود هستید ، به جای درستی آمده اید. شرکت طراحی سایت معتبر ویستا ، با تجربه بالای خود در طراحی وب های مختلف از جمله طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی و … ، با بهره گیری از تازه ترین متد های طراحی صفحه ، یک سایت بسیار زیبا را به شما تحویل می دهد.

خیلی از مردم برای طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود ابتدا به این فکر می کنند که طراحی سایت با وردپرس کار ساده ای است و نیاز به برون سپاری ندارم ، اما طراحی سایت حرفه ای اول از همه به تجربه نیاز دارد و ممکن است حتی با صرف هزینه نتوانید سایت دلخواه خود را طراحی کنید. گذشته از این ها قیمت طراحی سایت در سایت ویستا بسیار مناسب بوده و ما به فکر هزینه های شما نیز بوده ایم. حتما نمونه کار  طراحی وب سایت ویستا را مشاهده کنید.

انتخاب دامنه و طراحی سایت
طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن در کرج

با این روند پیشرفت تکنولوژی و افزایش گوشی های هوشمند در درست مردم ، نیاز به اپلیکیشن هم بیشتر و بیشتر می شود. ساخت اپلیکیشن نیاز به احاطه کامل بر زبان های برنامه نویسی در این حوزه را دارد و شرکت طراحی اپلیکیشن  با استخدام نیرو های ذبده ، دست به این کار می زند .

قیمت طراحی اپلیکیشن به این دلیل که نیاز به کدنویسی مخصوص دارد و مدتی به طول می انجامد از  قیمت طراحی سایت با وردپرس بیشتر است. شما هم اگر کسب و کاری دارید که نیاز به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را در آن حس می کنید با تیم مشاوره ویستا تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی ها را به شما بکنند.

مشاوره اختصاصی بگیرید

برای اطمینان از اینکه در مسیر درستی گام برمی دارید و سرمایه‌ های مالی و زمانی شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند ، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی اصولی و مشورت با افراد متخصص شروع کنید . تیم ویستا با داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده ، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ارائه خواهد کرد.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

سوالات متداول

با افزایش روز افزون وب سایت های متعدد در اینترنت و تلاش هر کدام برای حضور در نتایج بالای موتور های جستجو ، شما هم باید سایت بهینه و سئو شده ای داشته باشید تا گوگل هم شما را به عنوان یک کسب و کاربا ارزش به بقیه معرفی کند.

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی و یا حتی سایت شخصی برای خود دارید ولی کاربران به آن سر نمیزنند و به قولی کلیک پایینی می گیرد ، وب سایتتان باید سئو و بهینه شود.

بسته به نوع قرارداد و زمینه فعالیت شما این میزان متغیر است و هر چقدر درحوزه کاری شما رقابت بیشتری باشد ، بیشتر به طول می انجامد. با تماس با تیم پشتیبانی ویستا و مشاوره رایگان می توانید دقیقتر به پاسخ خود برسید.

اساسا مرحله سئو وبسایت پس از طراحی سایت مطرح می شود و در این مرحله سعی بر رفع اشکالات و باگ های موجود در وبسایت می شود . پس پشتیبانی تا زمان اعتبار قرار داد انجام خواهد شد.

طبق قوانین شرکت ویستا ، هزینه طراحی سایت در تبریز به این صورت است که 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

‫4.9/5 ‏‫(9 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا