سئو سایت فروشگاهی

احتمالا الان که به این صفحه از سایت آمدید ، صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید ؛ ولی هنوز نتوانسته اید فروشی را تجربه کنید یا به تازگی کار طراحی سایتتان به اتمام رسیده است. به هر حال ، فروش تنها چیزی است که می تواند تلاش های شما را به ثمر برساند که با سئو سایت فروشگاهی تان می توانید آن را به حداکثر مقدار برسانید.

افزایش تضمینی فروش محصولات با بهینه سازی سایت های فروشگاهی

اهمیت سئو فروشگاه اینترنتی

بیش از 80 درصد از کاربران گوگل ، بعد از جستجو به صفحه دو نمیروند
بیش از 20 درصد کلیک ها روی لینک یک گوگل می شود
مزایا و اهمیت های سئو فروشگاه اینترنتی
میانگین بیش از 5 هزار جستجوی در هر ماه ، از مزایای سئو
افزایش نرخ فروش به بیش از 40 درصد با سئو مناسب سایت فروشگاهی

با سئو سایت فروشگاهی ، محصولات خود را در معرض دید خریداران بگذارید!

حتما ویدیو را تماشا کنید !

خدمات ویستا برای سئوی سایت فروشگاهی

بهبود سرعت سایت

افزایش نرخ کلیک سایت

تحلیل و بررسی کلمات کلیدی پر بازدید

خدمات ویژه سئوسایت فروشگاهی ویستا

دیگر خدمات سئو فروشگاه اینترنتی ویستا

بهترین تعرفه و قیمت

با توجه به خدمات بسیار زیادی که شرکت ویستا ارائه می دهد ، در بین تمام شرکت های سئو سایت فروشگاه اینترنتی و غیره ، بهترین تعرفه را دارد . شرکت ویستا همواره مشتری مداری را در اولویت خود قرار داده است . این را می توانید از نتایجی که در نمونه کار های سئو وجود دارد را مشاهده نمایید.

مشاوره در تولید محتوا

تیم ویستا به منظور آگاهی و اطمینان خاطر مشتریان عزیزمان، بصورت هفتگی یک گزارش کامل از فرایند های سئو صورت گرفته بر روی فروشگاه اینترنتی ، ارائه میدهد. همچنین جلساتی تعیین می شود که که تیم سئو و مشتری ، بر روی اهداف و برنامه های خود صحبت های کاملی انجام دهند.

گزارش هفتگی منظم و دقیق

تولید محتوا ، که بدون شک بزرگترین عنصر در سئو و بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی است ، مشکل خیلی از صاحبان کسب و کار می باشد و نمی دانند چطور باید برای سایت خودشان محتوای بهینه تهیه کنند. تیم سئو سایت شرکت ویستا به صورت تخصصی و با جزییات کامل نحوه نگارش و جمع آوری محتوا را به شما خواهد گفت که کمک شایانی خواهد کرد.

بهینه سازی و سئو حرفه ای

تیم سئو ویستا ، با بررسی اخبار هر روزه در مورد سئو و الگوریتم های گوگل و با بهره گیری از ابزار هایی که در اختیار دارد ، اقدام به سئو فروشگاه اینترنتی شما می کند تا بتوانید با دیده شدن روز افزون فروشگاهتان ، محصولات خود را به فروش برسانید.

سئو ، سکوی پرتاب فروشگاه اینترنتی شما

بخشی از نمونه کار های سئو فروشگاه اینترنتی

samenmark.com

ثامن مارک

لوگو فلزی

مارک فلزی

مارک سازی

لوگو اسمارت

و بسیاری بیشتر

electeropakhsheamin.ir

الکترو پخش امین

داکت

داکت ساده

ترانکینگ

گیرنده دیجیتال

و بسیاری بیشتر

ptzmed.com

فروشگاه شفا

تجهیزات زیبایی

درما اف

مینی هایفو

دستگاه پلاسما

و بسیاری بیشتر

bnksanat.ir

فروشگاه بانک صنعت

گیج فشار و دما

پدال صنعتی

میکروسوئیچ

لوگو اسمارت

و بسیاری بیشتر

adibcable.com

سیم و کابل پارسا

سیم و کابل

کابل آلومینیوم

خرید سیم و کابل

سیم شبکه

کابل مفتول

adibcable

سیم و کابل پارسا

تجهیزات زیبایی

کابل سه فاز

سیم ارت

کابل قدرت

و بسیاری بیشتر

mahdeabzar.com

مهد ابزار

خرید ابزار

ابزار صنعتی

مینی فرز

ابزار نجاری

ابزار فروش

mahdeabzar.com

مهد ابزار

کمپرسور باد

فرز آهنگری

بکس بادی

ابزار بادی

و بسیاری بیشتر

تعرفه سئو سایت فروشگاهی

پکیج پایه

5.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های عمومی سئو
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 30 کلمه پایه / 7 تا 10 کلمه متوسط

افزایش نرخ کلیک تا 50 عدد روزانه
کسب رتبه‌های برتر در موتورهای جستجو
مشاوره جهت انتخاب مناسب‌ترین کلمات
گواهینامه SSL رایگان
بهینه سازی On-Page و Off-Page تخصصی
آپدیت و به‌روزرسانی ظاهر سایت
طراحی لوگو و پوسترهای وب
تدوین استراتژی تخصصی محتوا
ارائه مشاوره و تحلیل محتواهای موجود در سایت

پکیج پیشرفته

7.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج پایه
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 40 کلمه پایه / 10 تا 13 کلمه متوسط / 3 تا 5 کلمه سخت

افزایش نرخ کلیک تا 100 عدد روزانه
تدوین استراتژی و نگارش رپرتاژ
افزایش DA وب‌سایت
CDN » شبکه توزیع محتوا
رفع خطاهای وب‌سایت و کنسول گوگل
پیاده سازی Structured Data در گوگل
ارائه روش‌های کاربردی جهت افزایش CTR
طراحی و صفحه سازی تخصصی برای هر محتوا
تشکیل جلسات مشاوره‌‌ای در زمینه بهبود بهینه سازی

پکیج حرفه ای

10.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج پیشرفته
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 60 کلمه پایه / 15 تا 18 کلمه متوسط / 5 تا 8 کلمه سخت / 1 کلمه خیلی سخت

افزایش نرخ کلیک تا 200 عدد روزانه
راه اندازی بخش فروش آنلاین وب‌سایت
تخصیص کارشناس و نیروی اختصاصی
تدوین استراتژی Google-Ads ( ادورز )
تدوین استراتژی شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات

مشاوره در زمینه بازاریابی اینترنتی و برندسازی
آموزش کنترل‌پنل سئو و تحلیل کنسول گوگل
تدوین استراتژی تبلیغات کلیکی در سایت‌های مطرح

به جرات می توانیم بگوییم که سئو ، یکی از نقاط قوت تیم حرفه ای ویستا می باشد. مزایایی که مشتریان قبلی ما از آن بهره مند شدند شامل افزایش سرعت سایت ، افزایش رضایت کاربران ، بازگشت سرمایه سریع ، بی نیازی به تبلیغات و عدم پرداخت هزینه برای بازاریابی می باشد ؛ که شما را هم دعوت به بهره مندی از آن ها می کنیم. برای سفارش سئو و بهره مندی از خدمات سئو حرفه ای کافیست شماره تلفن خود را در باکس مشاوره برای ما بفرستید تا در سریع ترین موقع ممکن همکاران ما با شما تماس بگیرند و با کسب اطلاعات در مورد کسب و کارتان ، اقتصادی ترین و بهترین پکیج سئو فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی کنند.

یک مشاوره تخصصی مهمان ما باشید !

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر کاری از تیم مجرب ویستا مشاوره ای رایگان و بسیار کارآمد بگیرید  تا از نحوه سئو سایت فروشگاهی و نحوه بهینه سازی سایتتان آگاهی لازم را بیابید.

مشاوره و تحلیل رایگان سئو سایت

آموزش جامع سئو سایت های فروشگاهی

تحقیق و بررسی کلمه کلیدی

گام یک : تحقیق و انتخاب کلمه کلیدی

اگر برای سئوی فروشگاه اینترنتی خود مصمم هستید و تصمیمتان نهایی است ، مطمئن شوید که فرایند انتخاب کلمه کلیدی را به دقت و وسواس تمام تکمیل کنید.

چرا ؟ به این دلیل که تعیین کلمه کلیدی بر همه موضوعات دیگر سایت شما تاثیر گذار است .(مثلا بدون کلمه کلیدی ، غیر ممکن است که بتوانید صفحات محصول و یا دسته بندی سایت خود را بهینه سازی کنید.)

نحوه پیدا کردن کلیدواژه برای سئو محصولات فروشگاه اینترنتی

در بیشتر آموزش هایی که برای سئو و بهینه سازی وب سایت ساخته شده اند ، کمتر پیدا می شود که نحوه پیدا کردن کلیدواژه های مربوط به خرید یا فروش محصولات تدریس شود و یا نکات آن ها بررسی شود. معمولا کلیدواژه های به اصطلاح “حاوی اطلاعات” مورد هدف قرار می گیرد . مثلا : “نحوه انجام فلان کار” یا “چگونه بهمان کار را انجام دهیم”

البته شاید بعضی اوقات این نوع از کلیدواژه ها در فروشگاه های اینترنتی هم مورد استفاده قرار بگیرد ولی یادمان باشد که هدف چیز دیگری است . باید خود را جای مشتری بگذاریم و ببینیم که وقتی میخواهد یکی از محصولات ما را بخرد چه چیزی جستجو می کند. علاوه بر این ، می توانیم از ابزار های دیگری کمک بگیریم تا گستره بیشتری از کلیدواژه ها را برای صفحاتمان مورد هدف قرار دهیم .

پیشنهادات دیجیکالا :

بله ، دیجیکالا به احتمال خیلی زیاد رقیب شما هم هست. همچنین دیجیکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که آن را تبدیل به معدن طلای کلیدواژه های مبتنی بر محصول می کند.

حالا چطور این کار را انجام دهیم ؟ پاسخ : ساده است ؛ وارد سایت شوید ، به قسمت جستجو بروید و عبارت مرتبط با محصول خودتان را جستجو کنید و ببینید که چه پیشنهاداتی برای شما می آورد . این عبارات همان هایی هستند که باید هدف بگیرید.

کلمات کلیدی پیشنهادی دیجیکالا بسیار هدفمند هستند (که به long tail keyword هم معروف است) . این مدل از کلیدواژه ها نه تنها بهتر از 2 یا 3 کلمه ای ها هستند ، بلکه کمتر هم روی آن ها رقابت می شود.

کلمات پیشنهادی گوگل :

اختلاف بهترین راه برای پیدا کردن کلیدواژه هایی که در چند وقت اخیر توسط مردم جستجو می شود . یک کلمه یا عبارت کلیدی مرتبط ، برای اینکه در پیشنهاد های گوگل نشان داده شود ، باید زیاد جستجو شده باشد . مثلا وقتی جستجو می کنیم : ” نحوه سئو سایت فروشگاهی ” ؛ در پیشنهاد ها ، در آخر صفحه جستجو ، چند کلیدواژه نسبتا پر جستجو در مورد چگونگی سئو فروشگاه اینترنتی در اختیار ما قرار می دهد .

چی بهتر از این ؟ هم اینکه متوجه می شویم که مردم چه چیز هایی جستجو می کنند و هم اینکه مترادف های گوناگون برای کلیدواژه های اصلی به دست می آوریم .

البته وبسیما هم ابزاری ارائه می دهد که راه خوبی برای پیدا کردن ساجسشن ( کلمات پیشنهادی ) های گوگل است . نحوه کار با آن بسیار راحت است. ابتدا شما کلمه کلیدی اصلی خود را در فرم وسط صفحه می نویسید و دکمه جستجو را می زنید ؛ سپس با فشردن دکمه دانلود کلمات ، پیشنهاد های هر کدام از این پیشنهادات را بررسی می کند و در قالب یک فایل اکسل در اختیار شما قرار می دهد . لینک صفحه کلمات پیشنهادی گوگل وبسیما

به عنوان تیمی که به چندین فروشگاه اینترنتی مشاوره مربوط به سئو داده ایم ، دیده ایم که خیلی از آن ها بدون هیچ استراتژی خاصی ، دسته بندی هایشان را روی یکسری کلمات رندوم سئو می کنند و بر این عقیده هستند که مشتریان اینطوری راحت تر صفحاتشان را پیدا می کنند.

این اشتباه بسیار بزرگی است که به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود انجامش دهید . با اینکه صفحات دسته بندی ، نرخ تبدیل به مشتری کمتری نسبت به صفحات محصول دارند ، ولی باز هم بهتر است که استراتژی اصلی و هدف خود را روی بهینه سازی دسته بندی محصولات تنظیم کنید.

حتما حتما حتما زمان کافی به این کار اختصاص دهید تا بهینه سازی فروشگاهتان به بهترین نحو ممکن انجام شود.

حالا شما لیستی از کلمات کلیدی با پتانسیل بالا دارید.  ممکن است برایتان سوال شود که : از کجا بدانم که کدام را استفاده کنم ؟ کدام  یکی بهتر است ? پاسخ . در ادامه 4 گام را برای مشخص کردن جواب شما بررسی می کنیم تا بهترین بازدهی را از سئو فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید.

1. حجم جستجو :

این معیار ، با اختلاف ، مهمترین معیار برای انتخاب کلمه کلیدی محسوب می شود. اگر هیچ کسی کلمه کلیدی شما را جستجو نکند ، واقعا نمی توان اهمیتی برای آن متصور شد . حالا می خواهد نرخ تبدیل مشتری بالایی داشته باشد یا پایین.
عدد خاصی را نمی توانم به شما بگویم که ، آیا این مقدر جستجوی ماهانه برای این کلیدواژه کم است یا زیاد. برای هر حوزه ای متفاوت است. در برخی صنایع و حوزه ها ، 100 جستجوی ماهانه خیلی زیاد محسوب می شود و در برخی دیگر 10000 هم عدد بسیار کمی است.
در حین بررسی حجم جستجوی کلیدواژه های درون لیست تان ، متوجه می شوید که این کلیدواژه‌ی به خصوص ، در حوزه فعالیت شما ، از جستجوی کمی برخوردار است یا زیاد.

برای یافتن مقدار جستجو هر کلمه کلیدی ، می توانید از ابزار google keyword planner استفاده کنید. با این ابزار می توانید میانگی حجم جستجوی ماهانه را به صورت تقریبی به دست آورید.

حالا شما لیستی از کلمات کلیدی با پتانسیل بالا دارید و ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که : از کجا بدانم که کدام را استفاده کنم ؟ کدام یکی بهتر است ؟
پاسخ . در ادامه 4 گام را برای مشخص کردن جواب شما بررسی می کنیم تا بهترین بازدهی را از سئو فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید.

• نکته : برخی از کلمات کلیدی در بعضی از مواقع سال ، جستجو های بیشتری نسبت به بقیه مواقع می گیرند. مثل : “خرید کاپشن ” که واضح است در فصل زمستان جستحوی بیشتری در این کلمه کلیدی می شود. اما برخی دیگر ، نرخ جستجویشان بستگی به فصل خاصی ندارد. مثل : خرید قطعات الکترونیکی خاص .

2. کلیدواژه مناسب :

برای محصول : این معیار ، تاثیر گذاری بسیار زیادی دارد. مثلا تصور کنید که شما کلیدواژه ای پیدا کردید که میلیون ها بار جستجو می شود . احتمالا فروشتان به یکباره چندین برابر می شود. همینطور است دیگر ؟
نه دقیقا … حالا چرا ؟!

چون ممکن است کلیدواژه ای که هدف گرفته شده مفهوم فروش را به خوبی منتقل نکند مثلا ممکن است کسی واژه کلمه “روسری” را جستجو کند. و معلوم نیست که به دنبال چه چیزی است ، شاید فقط می خواهد چند عکس ببیند و برود. حالا شاید بگویید خب در هر صورت ورودش به سایت ما که ضرری ندارد. درست است؛ ضرری ندارد ولی جایگاه گرفتن روی کلیدواژه سنگینی مثل روسری و آن هم در ابتدای کار ، خرج و زمان زیادی روی دستتان می گذارد.

بنابر این قبل از اینکه گام های بعدی را بررسی کنیم،  کلیدواژه ها را از فیلتر این مرحله رد می کنیم تا دردسر کمتری داشته باشیم.

گام های بعدی در روز های آتی و بروز رسانی های بعدی …

وردپرس ، یک سیستم مدیریت محتوای بسیار انعطاف پذیر است که با وجود افزونه و قالب های متعدد آن می توان اقدام به طراحی سایت با کاربری های متفاوت کرد. مثل همین سایت های فروشگاهی که به راحتی با نصب افزونه ووکامرس امکان پذیر خواهد بود . برای انجام فزایند سئو فروشگاه اینترنتی وردپرسی، افزونه یواست سئو می تواند بسیار کمک کننده باشد. سئو سایت فروشگاه اینترنتی وردپرسی به دو علت راحت تر و سریعتر از بقیه cms ها خواهد بود ؛ یکی اعتبار بالای وردپرس و دیگری وجود ابزار های فراوان برای این کار. اگر سایت وردپرسی داشته باشید ، شرکت سئو هزینه کمتری هم از شما بابت بهینه سازی سایتتان می گیرد.

وردپرس لوگو

فعالیت های دیگر شرکت ویستا

طراحی سایت

اگر در فکر طراحی وب برای کسب و کار خود هستید ، به جای درستی آمده اید. شرکت طراحی سایت ویستا ، با تجربه بالای خود در طراحی سایت های مختلف از جمله طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و … ، با بهره گیری از تازه ترین متد های طراحی صفحه ، یک سایت بسیار زیبا را به شما تحویل می دهد. خیلی از مردم برای طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود ابتدا به این فکر می کنند که طراحی سایت با وردپرس کار ساده ای است و نیاز به برون سپاری ندارم ، اما طراحی سایت حرفه ای اول از همه به تجربه نیاز دارد و ممکن است حتی با صرف هزینه نتوانید سایت دلخواه خود را طراحی کنید. گذشته از این ها قیمت طراحی سایت در سایت ویستا بسیار مناسب بوده و ما به فکر هزینه های شما نیز بوده ایم. بهتر است نمونه کار طراحی وب سایت ویستا را ببینید و بعد از آن سفارش طراحی وب سایت خود را ثبت کنید.

انتخاب دامنه و طراحی سایت
طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن

با این روند پیشرفت تکنولوژی و افزایش گوشی های هوشمند در درست مردم ، نیاز به اپلیکیشن هم بیشتر و بیشتر می شود. ساخت اپلیکیشن نیاز به احاطه کامل بر زبان های برنامه نویسی در این حوزه را دارد و شرکت طراحی اپلیکیشن با استخدام نیرو های ذبده ، دست به طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می زند .

قیمت طراحی اپلیکیشن به این دلیل که نیاز به کدنویسی مخصوص دارد و مدتی به طول می انجامد از  قیمت طراحی سایت با وردپرس بیشتر است. شما هم اگر کسب و کاری دارید که نیاز به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را در آن حس می کنید با تیم مشاوره ویستا تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی ها را به شما بکنند.

پس از بررسی فروشگاه اینترنتی شما توسط تیم فنی و مارکتینگ ویستا،یک بازه زمانی تقریبی به شما با جزئیات و اهداف برنامه ریزی شده ارائه خواهد شد.

سئو نه تنها برای زیبایی سایت شما مشکل ایجاد نمیکند بلکه استفاده از آن اطمینان بخش این است که سایت شما قطعا سایت مناسبی برای همه ی کاربران خواهد بود.

از آنجا که الگوریتمها در موتور های جستوجو مختلف ، تقریبا  به یک شکل عمل میکنند ؛ تیم ویستا اپ باتوجه به محبوبیت گوگل تمرکز خود را در راستای بهینه سازی برای این موتور جست و جو قرار میدهد و  اقدامات اساسی لازم را در موتور های جست و جوی معروف مانند یاهو و بینگ انجام میدهد .

با توجه به اینکه تبلیغات و مارکتینگ برای سایت های فروشگاهی از ارکان اولیه و اصلی برای موفقیت میباشد و سئو با درنظر گرفتن آمارهای فوق العاده آن از بخش های مهم تبلیغات در سطح اینترنت میباشند پس جواب بله میباشد. 

این هزینه ها باتوجه به ترافیک کلمات کلیدی سایت شما محاسبه میشود .هر چقدر کلمات کلیدی متناسب با سایت شما پر ترافیک تر باشند و بیشتر جست و جو شوند هزینه ی بهینه سازی را افزایش میدهد.

12 پاسخ

    1. سلام سحر عزیز …
      ان شاء الله در دو سه روز آتی و به محض آماده سازی مطالب ، بخش بعدی اضافه خواهد شد.

  1. سلام . من یه دوره گرون قیمت 3 میلیونی برای سئو تهیه کردم از یکی از سایت های مثلا معتبر ولی الان بعد از گذشت 3 ماه هنوز نتونستم سایت فروشگاهیم رو تو هیچ کلمه ای بیارم صفحه یک. چیکار باید بکنم ؟ شما برای پروژه هاتون چیکار می کنید ؟

    1. سلام سینای عزیز. سئو و مخصوصا سئو برای سایت های فروشگاهی ، فراتر از دیدن فیلم های آموزشی و آموزش های تئوریک هست. پیشنهاد من برای شما اینه که اول از همه یک استراتژی معتبر و ثابت شده ای که بقیه ازش استفاده می کنند و نتیجه می گیرند رو انتخاب کنید و طبق اون سایتتون رو سئو کنید. و بعد از مدتی که مسلط شدید ، برای خودتون یک استراتژی مخصوص تدوین کنید.

  2. یه سوال فنی داشتم. شما برای سئو سایت ووکامرسی مشتریانتون ، توی همون قسمت محصولات و صفحه هر محصول تولید محتوا انجام میدین یا بلاگ میسازین و لینک میدین به محصول ؟
    من یه سایت برا خودم راه انداختم ولی تو سئوش به مشکل خوردم . جواب بدید لطفا.

    1. سلام محمد رضا عزیز. ساختن یه بلاگ مجزا و قرار دادن توضیحات محصول در اون میشه گفت که کار درستی در سئو نیست. و زمانی این کار رو میکنند که بخوان دو محصول رو با همدیگه مقایسه کنند. مثلا برای مقایسه دو تا گوشی از برند apple و samsung یا حالا هر مقایسه دیگه که مد نظرت باشه این روش جوابگوعه.
      برای توضیحات محصولت هم تو صفحه خودش هر چی نیازه رو بنویس.
      امیدوارم مشکلت رو حل کرده باشم.
      بازم هر سوالی داشتی همینجا بپرس. حتما پاسخگو خواهیم بود.

    1. سلام آرمان عزیز. می تونید از سایت فری پیک و استوری ست از این وکتور های جذاب پیدا و استفاده کنید.

  3. سلام و وقت بخیر. شما برای مشتریانتون که پروژه سئو برای فروشگاه اینترنتیشون دارن ، با سئو محصولات سایتشون رو میارین بالا یا دسته بندی ها رو سئو می کنید؟

    1. سلام و احترام خدمت جناب محبی عزیز .
      از اینکه همچنین سوال خوبی پرسیدین متشکرم . تیم سئو ویستا برای بهینه سازی سایت های فروشگاهی ، دسته بندی رو هدف اصلی خودش قرار میده .دسته بندی ها که جایگاه خوبی داشته باشند ، هم برای کاربران و مشتریان بالقوه خوشایند تره و هم اینکه محصولات راحت تر کسب جایگاه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.8/5 ‏‫(16 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا