جهت ارتباط با مجموعه ویستا با شماره 88551470-021 تماس بگیرید  

قیمت سئو سایت | هزینه سئو در انواع پکیج ها

وضعیت اقتصادی کشورمون تو سالهای اخیر دچار تلاطم‌های زیادی بوده و هست. خیلی از کسب و کارها ثبات خودشون رو از دست دادن و به دنبال فروش هرچه بیشتر و بهتر محصولات یا خدمات خودشون هستن. از طرفی طبق آمارها حدود هشتاد درصد از مردم برای خرید محصول یا خدمتی اول در موردش سرچ میکنن. بنابراین اگر کسب و کاری تو نتایج جست و جوی کاربران نباشه حجم زیادی از مشتریان بالقوه رو از دست میده. خب برای اینکه تو دید کاربرا باشیم باید چه کنیم؟ باید سایت خودتون رو بسپارین دست یه شرکت سئو حرفه ای. هزینه ای که باید متقبل بشیم چقدره؟ واقعیت اینه که محاسبه هزینه سئو به عوامل زیادی بستگی داره که تو این مقاله میخواییم در موردش صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

  قیمت  انواع سئو  و  پکیج های بهینه سازی سایت  متناسب با نیاز  شما

برآورد هزینه سئو بر اساس انواع سئو

پس از اینکه به اهمیت بالای بهینه سازی سایت خود واقف شده و تصمیم نهایی برای انجام سئو گوگل گرفتید، احتمالا اولین سوالی که در ذهنتان میچرخد این است که برای این کار باید از نظر مالی چقدر هزینه کنیم؟ تیم سئو شرکت ویستا این مقاله را جهت راهنمایی کامل شما عزیزان در مورد هزینه سئو فراهم کرده است. 

توجه کنید که سئو یک کالا نیست که قیمت مشخص و ثابت داشته باشد. سئو یک خدمت و یک هنر است. بنابراین تحت شرایطی قیمت‌های مختلفی خواهد داشت. اما عمده ترین عامل تاثیرگذار در هزینه بهینه سازی نوع قرارداد شما با شرکت است. منظور از نوع قرارداد از نظر زمانی و حجم کار مورد نیاز بر اساس الویت‌های شماست. بهترین شرکت های سئوکار معمولا چند نوع قرارداد در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تا مشتری بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. انواع قراردهای سئو به چه صورتی است؟

پشتیبانی سئو

We're Online

شماره تماس خود را وارد کنید تا در اسرع وقت مشاوران ویستا با شما تماس بگیرند

قیمت سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی چیست؟

منظور از سئو داخلی (on page) همه اقداماتیه که در داخل خود سایت انجام میشه تا رتبه سایت بالا بره بدون سئو داخلی فرایند بهینه سازی عملا وجود نداره. میپرسید مثلا چند مورد از کارهای سئو داخلی چیه؟

  • لینک سازی داخلی سایت
  • افزایش سرعت سایت
  • تولید محتوای غیرتکراری
  • بهینه سازی کدهای سایت
  • و ده ها کار دیگه
قیمت سئو داخلی

هزینه سئو داخلی چقدر است؟

حتما میگین خب حالا تعرفه سئو داخلی چقدره. باید بگیم بازم بستگی داره به وضعیت سایت شما که باید بررسی شه آیا کدنویسی سایت از ابتدا به صورت اصولی نوشته شده یا به ویرایش نیاز داره و… اما ویستا قیمتهای خیلی معقولی برای سئو داخلی در نظر گرفته که از حدود یک میلیون تومن شروع میشه و تا پنج میلیون هم ادامه داره. قیمت دقیق سئو داخلی پس از جلسه مشاوره رایگان مشخص میشه.

سئو داخلی چیست

مزایا و معایب سئو داخلی چیست؟

سئو داخلی در واقع برای بهینه سازی سایت یه انتخاب نیست و یکی از مراحل واجب هستش. بدون سئو داخلی، هر کاری مثل سئو خارجی حتی اگه به بهترین شکل ممکن هم انجام بشه، بازم برای بهینه کردن سایت پاسخگو نیست. پس اینطور نیست که صاحب سایت به دنبال معایب سئو داخلی باشه تا بتونه با سایر روش ها مقایسه اش کنه. مزایای سئو داخلی سایت برای سایت به شدت لازم و کارساز و ضروری هستن.

قیمت سئو خارجی سایت

سئو خارجی چیست؟

منظور از سئو خارجی(off page) تمام اقداماتیه که در خارج از سایت انجام می‌شه تا برای بهینه سازی بیشتر سایت عمل کنه و در واقع یکی از الزامات اجتناب ناپذیر سئو به حساب میاد. تعداد و کیفیت این فعالیت‌ها در نتیجه کار خیلی موثره. چند تا مثال از کارهای سئو خارجی چیه؟

  • ایجاد بک لینک ها
  • فعالیت در شبکه های مجازی
  • رپورتاژ آگهی

هزینه سئو خارجی چقدر است؟

سئو خارجی هم جز جدایی ناپذیر بهینه کردن سایت هست. برای این مورد چقدر باید هزینه کنیم؟ فراموش نکنید که تعیین قیمت کلی برای سئو به صورت یه عدد مشخص یه کار اشتباه و مشکوکی هست. بررسی وضعیت فعلی سایت و همینطور هدف واضح از نتیجه سئو میتونه قیمت نهایی رو تعیین کنه. اگر شرکتی مدعی بشه قیمت من برای سئو خارجی مثلا سه میلیون تومان هست، باید بهش شک کرد.

مزایا و معایب سئو خارجی چیست؟

مزیت سئو خارجی برای بهینه کردن سایت خیلی محسوس و قابل توجه هست و در واقع اگر کسی قصد افزایش سئو داشته باشه بدون استفاده از سئو خارجی به هدف نمیرسه. در مورد معایب سئو خارجی فقط میشه گفت که احتیاط و تخصص بالا میطلبه چون در صورت درست استفاده نکردن از این تکنیک‌ها نه تنها برای سئو گوگل تاثیر مثبتی نخواهد داشت بلکه موجب پنالتی و جریمه شدن سایت هم میشه.

تعرفه سئو را چه عواملی تعیین میکنند؟

برآورد هزینه سئو بر اساس انواع قراردادهایی که برای سئو وجود داره انجام میشه و تعرفه سئو تغییر میکنه. سئو داخلی و خارجی سایت رو مرور کردیم. در ادامه سایر قراردادهای سئو رو هم بررسی خواهیم کرد. اما قبلش بهتره یک دید کلی از عوامل موثر بر قیمت سئو داشته باشیم. صرف نظر از نوع قرارداد یک سری عوامل وجود دارن که هزینه سئو را بالا پایین میکنن؛ اشاره به این عوامل هم برای بررسی همه ابعاد قیمت سئو لازمه:

  • تعداد کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار
  • درجه رقابت و سختی کلمات کلیدی انتخاب شده
  • میزان محتوای تخصصی مورد نیاز در رابطه با کسب و کار سایت
  • جایگاه فعلی سایت در مقایسه با رقبا و میزان فعالیت رقبا در حوزه مرتبط
  • دستمزد سئوکار و میزان تخصص او
  • و سایر عوامل
عوامل موثر بر سئو

بالاتر گفتیم که محاسبه هزینه سئو بر اساس نوع قراردادی انجام میشه که طرفین در موردش باهم توافق میکنن. یعنی روند کار به این صورت هست که شما به عنوان صاحب سایت، اندازه کسب و کار، هزینه لازم برای سئو سایت خودتون، و هدف از سئو سایت رو مشخص میکنین و شرکت سئو بر اساس اون بررسی های لازم رو انجام میده و بهتون یکی از انواع سئو رو پیشنهاد میده که میتونه به صورت ساعتی، ماهانه، پروژه‌ای و یا بر اساس کلمات کلیدی باشه. بعد از اینکه نوع قرارداد مشخص شد، حالا سایت و وضعیت کسب و کار شما بررسی میشه، تا بر اساس نوع قرارداد و اون عوامل تاثیرگذار بر تعرفه سئو، تعیین قیمت نهایی سئو برای شما انجام بشه. ادامه مقاله در مورد این چهار نوع سئو صحبت میکنه!

سئو ساعتی | هزینه سئو ساعتی

  • معرفی: تعرفه سئو ساعتی بر اساس تعداد ساعت هایی که متخصص سئو در اختیار شما میزاره تعیین میشه. توی این نوع قرارداد صاحب سایت تا حد قابل قبولی به مباحث فنی و سئویی سایت آشنا هست و فقط نیاز به مشاوره داره که با صرف چند ساعت زمان این مشاوره رو از متخصص سئو دریافت میکنه. 
  • هزینه: این نوع از بهینه سازی مناسب کسب و کارهای کوچیکی هست که تمایل ندارن برای بهینه کردن سایت یا اپلیکیشن خودشون هزینه زیاد متحمل بشن. هر ساعت مشاوره سئو قیمتی در حدود 100هزارتومان تا 500هزار تومان داره.
  • مزایا و معایب: مزیت سئو ساعتی این هست که با بودجه کم میتونین در جهت افزایش سئو سایت خودتون کار کنین و به همون اندازه ای هزینه صرف کنین که نیاز دارین، اما عیب سئو ساعتی هم باید گفته بشه و اون لزوم  برخورداری از دانش کافی صاحب سایت و قطعی نبودن نتیجه کار هستش.

سئو ماهانه | هزینه سئو ماهانه

  • معرفی: سئو ماهانه تقریبا میشه گفت کامل ترین نوع سئو هست که صرفا دنبال کردن هدف مشخص یا تمرکز روی کلمه کلیدی مشخصی نداره و وضعیت سایت رو به صورت کلی از همه لحاظ بهتر میکنه. تعرفه سئو ماهانه در آخر هر ماه و پس از دریافت گزارش کار از شرکت سئوکار، توسط صاحب سایت پرداخت میشه.
  • هزینه: تعرفه سئو ماهانه به عوامل متعددی بستگی داره دلیلش هم اینه که تو این روش سایت از همه لحاظ سئو و پشتیبانی میشه. قیمت سئو ماهانه از یک میلیون تومان تا پنج میلیون تومان در ماه هست.
  • مزایا و معایب: مزیت سئو ماهانه نسبت به سایر قراردادها محسوس و قابل توجه هست. سئو ماهانه نتایج کامل، مشخص و ماندگاری داره که کیفیت سایت رو در طولانی مدت هم حفظ میکنه. یکی از معایب سئو ماهانه هزینه نسبتا بالای اون هست.

سئو پروژه ای | هزینه سئو پروژه ای

  • معرفی: این نوع از قرارداد سئو به این صورت هست که طی جلسه مشاوره و عقد قرارداد سئو، اهداف مشخصی برای سایت تعیین میشه. مثلا صاحب سایت بهبود رتبه، افزایش فروش یا هر هدفی رو مد نظر قرارداده. شرکت سئو بر اساس این اهداف و با بررسی وضعیت موجود یک قیمت برای رسیدن به اون اهداف تعیین میکنه. 
  • هزینه: تعرفه سئو پروژه ای میتونه برحسب اهداف تعیین شده خیلی متفاوت باشه. قیمت سئو پروژه ای عددی بین 1میلیون تومان تا 7میلیون تومان هست و معمولا کسب و کارهای متوسط و یا بزرگ مشتریان این نوع سئو هستن. 
  • مزایا و معایب: مزیت سئو پروژه ای نسب به سایر قراردادها این هست که میشه از عملیات سئو در آخر گزارش کار گرفت و نتایج مشخص و ماندگاری داره. اما یکی از معایب سئو پروژه ای هزینه نسبتا بالای اون هست که معمولا هم به صورت اقساطی دریافت نمیشه.

سئو کلمه کلیدی | هزینه سئو بر اساس کلمه کلیدی

  • معرفی: روند کار سئو بر حسب کلمه کلیدی به این صورت هست که تعدادی کلمه یا عبارت در جلسه عقد قرارداد تعیین میشه و هدف کلی بالا اومدن سایت با کلمه های مشخص شده است. یعنی گوگل برای نتایج جستجوی کاربران سایت ما را نمایش دهد که خود مسیری برای اهداف دیگه صاحب سایت هست. 
  • هزینه: تعرفه سئو براساس کلمه کاملا به تعداد کلمات یا عبارت های انتخاب شده، سختی و میزان رقابت بر سر کلمات و چند سیلابی بودن عبارت های منتخب بستگی داره. اگر تعداد کلمات زیاد باشه یا کلمات پررقابتی باشن هزینه سئو هم بیشتر میشه. هزینه سئو هر کلمه از حدود 1میلیون تومان شروع میشه.
  • مزایا و معایب: اصلی ترین مزیت سئو کلمه کلیدی، نتیجه مشخص و قابل اندازه گیری اون هست. کاملا میشه دید که کلمات کلیدی انتخاب شده تو نتایج گوگل چه رتبه ای کسب کردن. یکی از معایب سئو کلمه کلیدی هم ناپایدار بودن اون در طولانی هست. علاوه بر اون سئو کلمه کلیدی اگه پوشش وسیعی از کلمات رو داشته باشه پرهزینه هم خواهد بود. 
پشتیبانی سئو

We're Online

شماره تماس خود را وارد کنید تا در اسرع وقت مشاوران ویستا با شما تماس بگیرند

پکیج سئو | لیست قیمت سئو

تا اینجا در مورد انواع قراردادهای سئو و همه عوامل تاثیرگذار بر تعرفه سئو صحبت کردیم. شرکت ویستا با در نظر گرفتن تمام این عوامل و همینطور همه آنچه که شما به عنوان صاحب کسب و کار و صاحب سایت ممکن است بدان نیاز داشته باشید، سه پکیج سئو مختلف طراحی کرده است. هر کدام از پکیج ها امکانات، ویژگی‌ها و تعرفه‌های مختلفی دارند. هر فردی بر اساس آنچه که الویت و خواسته خودش هست یکی از پکیج‌ها را انتخاب می‌کند و بدون اینکه هزینه مضاعفی برای رسیدن به اهداف سئویی خود صرف کند به همه آنها می‌رسد. خلاصه‌ای از امکانات و قیمت پکیج‌ سئو در زیر آمده است. البته توجه کنید که این پکیج ها، به صورت کلی و ترکیب چند خدمت طراحی شده‌اند. هر کدام از خدمات سئو به صورت جداگانه نیز ارائه می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر با ویستا تماس بگیرید.

پکیج استاندارد

3.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های عمومی سئو
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : 25 تا 35 کلمه پایه / 7 تا 10 کلمه تخصصی

افزایش نرخ کلیک تا 50 عدد روزانه
کسب رتبه‌های برتر در موتورهای جستجو
مشاوره جهت انتخاب مناسب‌ترین کلمات
گواهینامه SSL رایگان
سئو On-Page و Off-Page تخصصی
آپدیت و به‌روزرسانی ظاهر سایت
طراحی لوگو و پوسترهای وب
تدوین استراتژی تخصصی محتوا
ارائه مشاوره و تحلیل محتواهای موجود در سایت

پکیج پریمیوم

5.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج استاندارد
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : 40 تا 45 کلمه پایه / 10 تا 13 کلمه تخصصی / 3 تا 5 کلمه پیشرفته

افزایش نرخ کلیک تا 100 عدد روزانه
تدوین استراتژی و نگارش رپرتاژ
افزایش DA وب‌سایت
CDN » شبکه توزیع محتوا
رفع خطاهای وب‌سایت و کنسول گوگل
پیاده سازی Structured Data در گوگل
ارائه روش‌های کاربردی جهت افزایش CTR
طراحی و صفحه سازی تخصصی برای هر محتوا
تشکیل جلسات مشاوره‌‌ای در زمینه بهبود و ارتقا سئو

پکیج پریمیوم پلـاس+

7.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج پریمیوم
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : 60 تا 70 کلمه پایه / 15 تا 18 کلمه تخصصی / 5 تا 8 کلمه پیشرفته / 1 کلمه فوق پیشرفته

افزایش نرخ کلیک تا 200 عدد روزانه
میزبانی در فضای ابری پر سرعت
راه اندازی بخش فروش آنلاین وب‌سایت
تخصیص کارشناس و نیروی اختصاصی
تدوین استراتژی Google-Ads ( ادورز )
تدوین استراتژی شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات
مشاوره در زمینه بازاریابی اینترنتی و برندسازی
آموزش کنترل‌پنل سئو و تحلیل کنسول گوگل
تدوین استراتژی تبلیغات کلیکی در سایت‌های مطرح

پشتیبانی سئو سایت

هزینه پشتیبانی سئو  چقدر است؟

منظور از پشتیبانی سایت چیست؟

لیست قیمت سئو را دیدیم. فرض کنید یکی از پکیج ها و یکی از انواع سئو را انتخاب کردیم و بر طبق آن سایت را بهینه کرده و به رتبه های برتر رساندیم. دوام سایت در رتبه کسب شده ماندگار نیست و نیاز به فعالیت مستمر و پشتیبانی کامل دارد. در غیر این صورت با افزایش تعداد و همینطور فعالیت رقبا به مرور رتبه خود را از دست می‌دهد. این فعالیت‌های مستمر و رفع ایرادات پیش آمده برای سایت در حیطه کاری پشتیبان سئو قرار دارد.

قیمت پشتیبانی سئو سایت

گفتیم پشتیبان سایت باید در حفظ جایگاه کسب شده برای سایت فعالیت کند اما میزان فعالیت و تعرفه پشتیبانی سایت به میزان زیادی به قرارداد توافق شده بین شما و شرکت سئو بستگی دارد. شرکتهای سئو بر حسب نوع پشتبانی خود برای سایت، هزینه‌های متفاوتی برای این کار درخواست می‌کنند.

پرسش و پاسخ در مورد تعرفه سئو

سئو ارزان، چرا تعرفه سئو در برخی از شرکتهای سئو خیلی پایین است؟

علت تفاوت هزینه سئو در شرکتهای مختلف به چند عامل وابسته است. در مورد سئو ارزان یک پیشنهاد قطعی این است که از این شرکتها دوری کنید. سئو کم هزینه برای شما دردسرساز خواهد شد. چون شرکت سئو ارزان یا از روش‌های کلاه سیاه برای بهینه سازی سایت استفاده خواهد کرد و یا از سئوکاران غیرمتخصص و بی تجربه.

هزینه سئو سایت فروشگاهی با سایر سایت ها متفاوت است؟

خیر. همان طور که در بالا توضیح داده شد قیمت سئو وبسایت بستگی به نوع قرارداد، تعداد کلمات کلیدی و میزان رقابت در حوزه مربوطه دارد و اینکه سایت شما فروشگاهی ست یا نه تاثیری در تعیین تعرفه بهینه سازی ندارد.

هزینه سئو سایت وردپرس و جوملا و سایر سایت ها باهم متفاوت است؟

در بالا گفتیم که اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت سئو وبسایت؛ نوع قرارداد، تعداد کلمات کلیدی و میزان رقابت در حوزه مربوطه هستند و اینکه سایت شما از نوع وردپرس، جوملا یا هر نوع سایت دیگری باشد تاثیر محسوسی در تعیین تعرفه بهینه سازی ندارد.