بهینه سازی سایت

اگر مسئول یا مدیر یک فروشگاه اینترنتی باشید ، می دانید که یک سایت فروشگاهی بدون بهینه سازی عملا هیچ تفاوتی با یک سایت طراحی نشده ندارد. نه فقط برای سایت های فروشگاهی ، بلکه برای هر سایتی که نیاز دارد در دیدرس عموم باشد. وبسایت های پزشکی ، شرکتی یا هر مدل دیگر. بهینه سازی سایت ، به فرآیند قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می گویند که هر سایتی باید این فرایند را طی کند. در غیر اینصورت می تواند به تبلیغات بپردازد که ضرر آن ها این است که موقتی است و مبالغ زیادی را طلب می کند.

مشاوره رایگان و هدفمند ویستا

به شما پیشنهاد می کنیم ، قبل از هر کاری برای آگاهی یافتن از نحوه بهینه سازی وبسایت ، از تیم مجرب ویستا مشاوره رایگان و هدفمندی بگیرید. با دریافت مشاوره کارآمد می توانید از چند و چون بهینه سازی سایت خود اطلاع پیدا کنید. برای بازدهی حداکثری سایتتان باید سایت خود را بهینه کنید ، وگرنه نتیجه ای برایتان نخواهد داشت ؛ چرا که هر روز بر تعداد سایت های فروشگاهی و خدماتی افزوده می شود. برای مشاوره کافیست شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد کند تا متخصصین تیم ویستا در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند و بهترین تعرفه بهینه سازی سایت  و نیز بهترین قیمت طراحی سایت وردپرسی را برایتان شرح دهند.

چرا بهینه سازی وب سایت مهم است؟

اگر در گذشته قصد آنلاین کردن کسب و کار خود را داشته اید و اقدام به طراحی سایت فروشگاهی برای خود کرده بودید ، حتما از این موضوع شاکی شده اید که چرا هیچ کسی به سایتم سر نمی زند . خب طبیعتا اگر مراجعه کننده ای نباشد ، خریداری هم پیدا نخواهد شد. و همه تقصیر را گردن شرکت طراحی سایت اختصاصی انداخته اید . باید بگویم که آن شرکت تقصیر زیادی ندارد و یک سایت را طبق درخواستتان به شما تحویل داده است. این شما هستید که می بایست تکنیک های بهینه سازی سایت را رویی ان پیدا می کردید تا بتوانید در نتایج جستجو گوگل حضور یابید. سایتی که هیچ محتوای مفید و کاربر پسندی برای ارائه نداشته باشد ، گوگل هم اولویتی برای نمایش آن سایت قائل  نمی شود . پس لازم است هر چه سریعتر کار بهینه سازی وبسایت خود را آغاز کنید . تیم بهینه سازی ویستا ، با ارائه بهترین تعرفه بهینه سازی وب سایت ، به بهترین نحو این کار را برای شما انجام خواهد داد . کافی است شماره تلفن خود را در باکس مشاوره برای ما بفرستید.

افزایش درآمد

افزایش چشمگیر مشتریان

نرخ بالای بازگشت سرمایه اولیه

شناسانده  شدن  بهتر  به  مشتریان

مزایای بهینه سازی سایت

افزایش سرعت سایت

هر سایت موفقی را که دقت کنید ، سرعت بالایی دارد ، چرا که پر سرعت بودن یک سایت باعث بهبود تجربه کاربری و رضایت مشتریان از شما و کسب و کارتان خواهد شد. به همین ترتیب هر چقدر سرعت یک سایت پایین باشد ، مشتریان کمتری هم دارند

افزایش رضایت کاربران

یکی از انتظارات گوگل از شما همواره افزایش رضایت کاربران از شما است. شما می توانید با بهینه کردن سایت خود رضایت کاربران را به میزان چشمگیری افزایش دهید و توجه گوگل و سایر موتور های جستجو را به خود جلب کنید.

افزایش نرخ کلیک

هر چقدر که رتبه بالا تری در موتور های جستجوی معتبری مثل گوگل داشته باشید ، کاربران و مشتریان بالقوه بیشتری هم روی لینک سایت شما کلیک خواهند کرد که همین امر موجبات درامد بیشتر را هم برای شما فراهم می آورد.

بازگشت سرمایه سریع

بهینه سازی همواره به بهتر شدن کسب و کار ها کمک میکند ، حال چه میخواهد آنلاین باشد چه سنتی. شما می توانید با بهینه سازی سایت خود از بازگشت سرمایه ای که روی کسب و کار آنلاین خود گذاشتید مطمئن شوید و خیالی آسوده داشته باشید.

تبلیغ ارگانیک و رایگان

اگر سایت بهینه ای برای خود داشته باشید دیگر نیازی به تبلیغات پر هزینه و سنتی نیست ؛ چرا که موتور های جستجو با قرار دادن لینک شما در صدر نتایج ، خود تبلیغ شما را عهده دار خواهند بود.

کمک به گسترش برند

با دیده شدن هر چه بیشتر شما توسط موتور های جستجو و به خصوص گوگل ، نیازمندان به خدمات و محصولات شما بیشتر و بیشتر به شما اعتماد کرده و با سرعت زیادی برندتان گسترش می یابد.

بهینه سازی سایت برای چه کسانی مفید است؟

 کسب و کار های کوچک

موسسه های مالی

شرکت های ارائه دهنده خدمات

مشاورین املاک و مستغلات

 سایت های خبری

 فروشگاه های اینترنتی

آموزشگاه ها

صنعت های گرانقیمت

قیمت بهینه سازی سایت

پکیج پایه

5.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های عمومی بهینه سازی
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 30 کلمه پایه / 7 تا 10 کلمه متوسط

افزایش نرخ کلیک تا 50 عدد روزانه
کسب رتبه‌های برتر در موتورهای جستجو
مشاوره جهت انتخاب مناسب‌ترین کلمات
گواهینامه SSL رایگان
بهینه سازی On-Page و Off-Page تخصصی
آپدیت و به‌روزرسانی ظاهر سایت
طراحی لوگو و پوسترهای وب
تدوین استراتژی تخصصی محتوا
ارائه مشاوره و تحلیل محتواهای موجود در سایت

پکیج پیشرفته

7.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج پایه
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 60 کلمه پایه / 10 تا 13 کلمه متوسط/ 3 تا 5 کلمه سخت

افزایش نرخ کلیک تا 100 عدد روزانه
تدوین استراتژی و نگارش رپرتاژ
افزایش DA وب‌سایت
CDN » شبکه توزیع محتوا
رفع خطاهای وب‌سایت و کنسول گوگل
پیاده سازی Structured Data در گوگل
ارائه روش‌های کاربردی جهت افزایش CTR
طراحی و صفحه سازی تخصصی برای هر محتوا
تشکیل جلسات مشاوره‌‌ای در زمینه بهبود بهینه سازی

پکیج حرفه ای

10.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج پیشرفته
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 60 کلمه پایه / 15 تا 18 کلمه تخصصی / 5 تا 8 کلمه سخت / 1 کلمه خیلی سخت

افزایش نرخ کلیک تا 200 عدد روزانه
راه اندازی بخش فروش آنلاین وب‌سایت
تخصیص کارشناس و نیروی اختصاصی
تدوین استراتژی Google-Ads ( ادورز )
تدوین استراتژی شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات

مشاوره در زمینه بازاریابی اینترنتی و برندسازی
آموزش کنترل‌پنل سئو و تحلیل کنسول گوگل
تدوین استراتژی تبلیغات کلیکی در سایت‌های مطرح

خدمات ویژه ویستا در زمینه بهینه سازی وب سایت

افزایش سرعت سایت

سرعت سایت همواره یک عامل بسیار مهم در رضایت کاربران از سایت می باشد. شما با بهینه سازی سایت خود و در نتیجه ی آن ، افزایش سرعت سایت ، می توانید رضایت مشتریان خود را بدست آورید و آن ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

افزایش نرخ کلیک

می توان گفت که هر چقدر تعداد کلیک یک سایت از موتور های جستجو بالاتر برود ، سایت پرطرفدارتری است و بالقوه توانایی برند شدن را دارد. شما هم می توانید با کمک تیم توانای ویستا به این مهم دست یابید و برند خودتان را گسترش دهید.

کسب رتبه های برتر در گوگل

با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و به خصوص رتبه های برتر آن ، نرخ بازدید بسیار بالایی را برای خود و کسب و کارتان به ارمغان بیاورید. می دانید که کسب رتبه های اول گوگل به معنی بازدید و دآمد بیشتر خواهد بود و سود زیادی را برایتان خواهد داشت.

مشاوره جهت انتخاب کلمه مناسب

تعیین کلمه کلیدی یا به شناسایی عبارتی کلید واژه تقریبا مهمترین قدم در تدوین استراتژی بهینه سازی وب سایت است که فقط با فراگیری دانش تخصصی این حوزه می توان به درستی آن را انتخاب کرد. اگر زمان کافی برای این امر مهم ندارید آن را با بهترین قیمت بهینه سازی سایت ، به ویستا بسپارید.

بازطراحی سایت در صورت نیاز

طراحی مناسب و کاربر پسند از ارکان اصلی طراحی سایت حرفه ای است که طراحان سایت می بایست از دانش کافی درمورد رابط کاربری (UI)و تجربه کاربری(UX) برخوردار باشند وگرنه کاربران ورودی به سایت شما حس اعتماد به سایتتان نمی کنند. با طراحی اصولی وبسایت خود بازدهی فروش خود را چند برابر کنید. 

طراحی لوگو و پوستر

یک لوگو مناسب می تواند علاوه بر ایجاد حس اعتماد برای مشتری ، بیانگر مباحثی همچون حوزه فعالیت ، قدرت کسب و کار شما خواهد بود. لوگو همچنین می تواند یادآور کسب و کار شما برای مشتریان وفادار و همچنین کاربرانی باشد که ممکن است در آینده به مشتریان شما تبدیل شوند. طراحی لوگو هم یکی از خدمات ویژه ویستا برای مشتریانش است.

تدوین استراتژی تخصصی

استراتژی تخصصی قطعا مهمترین قسمت در بهینه کردن سایت است . بدون تعیین و تدوین استراتژی ، هیچ بهینه سازی ای موفق نخواهد بود ؛ حتی اگر بیشترین وقت را پای آن صرف کنید و تلاش های زیادی برایش بکنید ، که خب بی ثمر خواهد بود. با تدوین استراتژی تخصصی توسط متخصصان ذبده ، خیال خود را از این بابت راحت کنید.

ارائه دقیق آمار

آمار و به طور کلی اطلاعات همیشه به شما ابتکار عمل می دهد. جمله معروفی وجود دارد که می گوید داشتن اطلاعات همان داشتن قدرت است که به اهمیت اطلاعات و آمار به خوبی اشاره می کند. شما هم می توانید با بررسی آمار سایت و کاربران ورودی به سایت خود بهترین تصمیم را بگیرید و رشد خود را مشاهده کنید.

ارائه مشاوره و تحلیل

اینکه شما برای شروع و اوج گیری کسب و کارتان بتوانید از راهنمایی های یک مشاور بهره مند شوید که کسب و کار های زیادی را به اوج خود رسانده است ، خود نعمت بزرگی برای خود و کسب و کارتان است. یک نقشه راهی که بتواند به شما راه درست و غلط را بگوید ، بهترین ها را برای کسب و کارتان رقم می زند.

مراحل بهینه سازی

نیاز سنجی مشتری

نیاز سنجی همیشه اولین مرحله از شروع هر کاری است. شما تا نیاز به چیزی را احساس نکنید به دنبال رفع آن نیاز هم قدمی بر نمی دارید. در طول تاریخ ، هر اختراعی به دلیل نیاز بشر و یا خود شخص به وجود آمده و فکر نکنم که بتوان اختراعی را مثال زد که شانسی به وجود آمده باشد. در کسب و کار هم همین است. شما تا نیاز به طراحی و بهینه سازی سایت را شناسایی نکنید ، هیچوقت برای آن اقدام نمی کنید. این مرحله ، خود شامل چند پیش نیاز می شود . یکی از آن ها طراحی سایت است. شما باید ابتدا کار طراحی سایت خود را به اتمام برسانید و سپس بهینه کردن سایت برای موتور های جستجو را استارت بزنید. به مرور و با فهماندن ارزش کسب و کار خود به موتور های جستجو ، لینک های صفحات شما هم در نتایج برتر قرار خواهد گرفت.

احساس نیاز به یک تغییر

اقدام به عمل و مراجعه به شرکت های معتبر بهینه سازی

مرحله دوم ، مرحله اعتبار سنجی شرکت ها و پس از آن اقدام به عمل می باشد. در این مرحله است که شما به دنبال شرکت های بهینه سازی وب سایت برای فرایند بهبود سایت برای موتور های جستجو می گردید. شرکت های بسیار زیادی برای این کار وجود دارند و این به عهده شماست که تصمیم بگیرید به کدام یک اعتماد کنید. یک شرکت معتبر باید یکسری ویژگی هایی را داشته باشد که شما هنگام عقد قرارداد باید به آن توجه کنید. در ادامه به بررسی چند مورد از آن می پردازیم. استفاده نکردن از روش های کلاه سیاه ، استخدام متخصصان حرفه ای ، قیمت دهی مناسب و ندادن قول هایی مثل تضمینی ، قطعی ، فوری و … . در مقاله شرکت بهینه سازی سایت به تفصیل در مورد جزییات یک شرکت مناسب صحبت کرده ایم که پیشنهاد می شود حتما مطالعه کنید.

تدوین استراتژی توسط تیم ویستا

به گفته بسیاری از متخصصان با تجربه بهینه سازی سایت ، مرحله سوم ، یعنی تعیین و تدوین استراتژی ، مهمترین گام برای شروع بهینه سازی می باشد. به دلیل اینکه در این مرحله است که هدف های کسب و کار مشخص شده و برای آن برنامه ریزی می شود. به قول ، ضرب المثل معروف : خشت اول را گر نهد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار کج ! در این مرحله است که کلیدواژه های اصلی و جایگزین تعیین و در مراحل بعدی استفاده می شوند. کوچکترین خطا یا نقصان در مرحله تدوین استراتژی ، می تواند همه رشته ها را پنبه کند. مثلا اگر شما روی کلمه کلیدی با میزان جستجوی کم ، یا نرخ تبدیل کم ، سایتتان را بهینه کنید ، هیچ بازخورد مثبتیی برایتان نخواهد داشت و زمان و پولی که در این مدت هزینه کردید به هدر می رود.

تلاش برای تولید محتوای با ارزش

تولید محتوای با ارزش 

بعد از تدوین استراتژی می رسیم به مرحله چهارم یعنی تولید محتوای ارزشمند برای کاربر و برای موتور های جستجو از جمله گوگل . قطعا می دانید که هیچ سایتی بدون تولید محتوا به رتبه ی بالایی نرسیده ، مثلا اگر یک سایت فروش لباس اگر راجع به کار خود و جنس لباس هایش و ویژگی های آن ها صحبتی نکند ، در دید گوگل هم بی ارزش به شمار می روند حالا می خواهد باارزش باشد یا بی ارزش. اینطور بگوییم که بدون محتوا کاربری هم در کار نخواهد بود. اصطلاحی میان سئو سایت کار ها وجود دارد که می گوید محتوا پادشاه است! و یک حکومت بدون حکمران خردمند خود محکوم به زوال است ؛ در اینجا منظور از حکمران خردمند یا پادشاه خردمند همان محتوای مناسب است ، محتوایی که کاربران سایت را به خواندن و چه بسا خرید ترغیب می کند.

بالا بردن قدرت دامنه از طریق بک لینک های معتبر

به مرحله پنجم یعنی مرحله پس از تولید محتوا می رسیم ؛ حال که کار تولید محتوا به جای خوبی رسیده است نوبت آن است که به موتور های جستجو بفهمانیم سایت ما مورد تایید وبسایت های ارزشمند است. همانطور که شما برای رفتن به یک رستوران خوب از دوست مورد اعتماد خود سوال می کنید و می گویید : رستوران کجا برم؟  و او هم در جواب ، رستوران مورد علاقه خود را به شما معرفی می کند ؛ یعنی ارزش و اعتبار زیادی را به آن رستوران می دهد که باعث مراجعه شما به آنجا می شود. در کار بهینه سازی سایت ، گرفتن بک لینک از سایت های معتبر نزد گوگل دقیقا به معنای گرفتن اعتبار است؛ و هر چقدر اعتبارتان بالاتر باشد دارای جایگاه بالاتر ، کلیک بیشتر ، و در نتیجه فروش بیشتر خواهید بود. هدفتان همین بود دیگر! غیر این است؟ اصلا و ابدا

کمک گرفتن از دیگران برای رسیدن به موفقیت
قهرمان شدن ، و پس از آن به فکر قهرمان ماندن

به روز رسانی محتوا 

مرحله ششم ، که مرحله به روز رسانی محتوا است که بعد از تولید محتوا انجام می شود. لزوم این مرحله به دلیل وجود الگوریتم تازگی محتوا (Freshness) می باشد. گوگل اعتقاد دارد ، همامطور که علم پیشرفت می کند و همه چیز در حال تغییر است ، محتوا هم باید پا به پای آن به روز شود. یکی از عواملی که صفحه ها را در بالای نتایج نگه می دارد ، به روز رسانی و بهینه سازی مداوم محتوا می باشد. وقتی برای بار اول ما یک محتوا را منتشر می کنیم قطعا ایراداتی دارد که می توانیم در به روز رسانی های بعدی اقدام به رفع ایرادات و همچنین بهینه کردن آن محتوا بکنیم . تیم پشتیبانی ویستا ، با ارائه خدمات پشتیبانی سئو و بهینه سازی ، این کار را به نحو احسن برای شما انجام می دهد.

انواع بهینه سازی سایت

بهینه سازی کلاه سفید

به جرات بگویم که به طور کلی برای انجام هر کاری دو مدل وجود دارد ؛ یکی انجام به روش درست و اصولی که زمان مخصوص به خود را هم طلب می کند و نیازمند صبر زیادی برای رسیدن به نتیجه مناسب است. و دیگری ، که روش افراد عجول و عموما بازنده هم هست یک شبه ره صد ساله را رفتن است. مبحث بهینه سازی سایت هم از این قضیه مستثنی نیست و دو روش برای انجامش وجود دارد ، روش درست که به بهینه سازی کلاه سفید معروف است ، با برآورده کردن توقعات موتور های جستجو از ما انجام می شود .مرور ضرب المثل معروف هم در اینجا خالی از لطف نیست ، که می گوید :

“گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی”

بهینه سازی کلاه سیاه

در اینجا با بهینه سازی سایت به روش کلاه سیاه آشنا می شویم که خیلی ها آن را زرنگی عنوان می کنند و تصور زرنگ بودن از خود دارد. تنها کاری که آن ها می کنند گول زدن گوگل است و الگوریتم های گوگل را دور می زنند که به خواسته خود برسند . فقط کافیست تا گوگل و یا بقیه موتور های جستجو آپدیتی یا بازنگری ای بر الگوریتم های خود داشته باشند تا دمار از روزگار کلاه سیاه باز ها در بیاید . همیشه این را بدانید که راهی که خیلی سریع و بدون حساب و کتاب پیموده می شود یک جای کارش می لنگد. یک بیت از علیرضا آذر عزیز در اینجا مَخلَص کلام را می رساند که می گوید : 

هر پسر بچه که راهش به خیابان تو خورد ، یک شبه مرد شد و یکه به میدان زد و مُرد!

جریمه گوگل برای سئو کلاه سیاه

فعالیت های دیگر شرکت ویستا

طراحی سایت

شرکت نرم افزاری ویستا یک شرکت همه کاره در حوزه رونق به کسب و کار های شما عزیزان است.حالا که این وضعیت خراب اقتصادی ، که دامن گیر همه اقشار جامعه شده است ، بسیاری از مردم خوب و صبور کشورمون به فکر طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای طراحی سایت شخصی  برای خود ،  با سفارش سایت شرکتی کسب و کار خود را توسعه می دهند. که خب فکر بسیار خوبی است اگر بتوانند آن را به ثمر برسانند و از آن کسب درامد کنند. از آنجایی که طراحی سایت یک بحث کاملا تخصصی است و فوت و فن های خود را دارد و نیاز به دو عنصر تجربه و دانش کافی است ، بسیاری از مردمی که از دانش کافی برای طراحی سایت حرفه ای برخوردار نیستند ، پروژه خود را به شرکت طراحی سایت می سپارند.

دو عامل است که بیشتر از بقیه ی عوامل ، مشتریان را به سپردن پروژه های طراحی سایت خود به ویستا ترغیب می کند ؛ یکی قیمت طراحی سایت و دیگری حرفه ای و کامل بودن آن ؛ به طوری که پاسخگوی کامل نیاز های مشتری باشد.

سئو سایت

معمولا بحثی که همیشه بعد از طراحی سایت مطرح می شود بحث سئو سایت است . بگذارید اینطور بگوییم که اگر سایتی سئو نشده باشد ، طراحی آن به خودیِ خود به دردی نمیخورد ، اما حالا سئو چیست؟ سئو سایت به مجموعه کار هایی که انجام می شود تا سایت را در نتایج جستجو در کلیدواژه های معینی به رتبه های بالا بیاورد ، می گویند ؛ یا به عبارتی کارهایی که باعث آوردن سایت به صفحه اول گوگل می شود را سئو می گویند.

شرکت سئو به تعداد زیاد در سطح کشور وجود دارد. ولی معمولا مردم به اعتبار شرکت ، کیفیت انجام پروژه و قیمت سئو توجه می کنند . شما می توانید برای سفارش سئو برای سایت خود مشاوره ای با متخصصان شرکت ویستا داشته باشید تا از کیفیت کار و قیمت آن خیالتان راحت شود.

طراحی اپلیکیشن

امروزه با افزایش روز افزون گوشی های هوشمند موبایل ، مردم تقریبا هر کاری را که داشته باشند ابتدا اپلیکیشن آن را در گوشی خود نصب می کنند ، سپس به انجام کار خود در آن می پردازند.

مثل اپلیکیشن اسنپ ، که هر کسی که بخواهد سفر درون شهری ای داشته باشد سریع گوشی موبایل خود را از جیب خود بیرون می آورد و در عرض چند ثانیه تاکسی خود را سفارش داده و انتظار می ایستد.

ساخت اپلیکیشن کاری است تخصصی ، که باید آن را به دست متخصصان طراحی اپلیکیشن سپرد. از این رو قیمت طراحی اپلیکیشن معمولا بیشتر از هزینه طراحی سایت است . شما هم اگر قصد طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود را دارید بهتر است ابتدا با مشاوران تیم ویستا تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم در این زمینه انجام شود.

سوالات متداول

با افزایش روز افزون وب سایت های متعدد در اینترنت و تلاش هر کدام برای حضور در نتایج بالای موتور های جستجو ، شما هم باید سایت بهینه ای داشته باشید تا گوگل هم شما را به عنوان یک کسب و کاربا ارزش به بقیه معرفی کند.

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی و یا حتی سایت شخصی برای خود دارید ولی کاربران به آن سر نمیزنند و به قولی کلیک پایینی می گیرد ، وب سایتتان نیاز به بهینه سازی دارد.

بسته به نوع قرارداد و زمینه فعالیت شما این میزان متغیر است و هر چقدر درحوزه کاری شما رقابت بیشتری باشد ، بیشتر به طول می انجامد. با تماس با تیم پشتیبانی ویستا و مشاوره رایگان می توانید دقیقتر به پاسخ خود برسید.

اساسا مرحله بهینه سازی پس از طراحی سایت مطرح می شود و در این مرحله سعی بر رفع اشکالات و باگ های موجود در وبسایت می شود . پس پشتیبانی تا زمان اعتبار قرار داد انجام خواهد شد.

طبق قوانین شرکت ویستا ، هزینه بهینه سازی سایت به این صورت است که 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا