سئو سایت در اصفهان

سئو سایت در اصفهان با توجه به افزایش روز افزون تعداد سایت ، به یک لزوم برای هر کسب و کاری در شهر اصفهان یا هر شهر دیگری تبدیل شده است . حالا شاید بپرسید که سئو اصلا یعنی چی ؟ یا اصلا چرا باید یک سایت سئو بشود؟ در پاسخ سوال اول ، سئو یا SEO ، مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. و در پاسخ سوال دوم این را بگویم که اگر می خواهید فروش خوبی داشته باشید ، باید به جذب مشتری از طریق موتور های جستجو مثل گوگل ، به صورت جدی فکر کنید و آن هم با سئو محقق می شود.

چرا سئو وبسایت در اصفهان مهم است؟

دلیل اهمیت سئو را در پاراگراف قبلی به صورت خلاصه گفتیم . اگر متوجه نشدید یا هنوز قانع نشدید پیشنهاد می کنم این قسمت و قسمت های بعدی را هم مطالعه کنید. 

حتما پیش آمده که دنبال پاسخ سوالی یا به دنبال رفع نیازی هستید و آن را در موتور های جستجو و به خصوص گوگل جستجو می کنید. هر سایتی که در نتایج مشاهده می کنید ، سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه کرده است. عملا غیر ممکن است که یک سایتی بدون انجام هیچ کاری ، در نتایج گوگل بالا باشد . اگر می بینید که دیجیکالا در زمینه فروش محصولات مختلف صدر نتایج را همیشه برای خود کرده است ، به این معنی است که یک کمپانی به چنین عظمت هم روی بازاریابی محتوایی و به خصوص حساب بزرگی باز کرده است. البته ، این را هم بگویم که اگر شما هم سایت فروشگاهی دارید ، نباید نا امید بشوید و فکر کنید که با وجود دیجیکالا دیگر من نمی توانم فروشی داشته باشم. شما می توانید در حوزه تخصصی خودتان موفق تر باشید ، چون متمرکز تر هستید .  قطعا با آوردن سایت به صفحه اول گوگل می توانید علاوه بر افزایش درآمد ، اعتبار بالایی کسب کنید و کسب و کارتان هم گسترش دهید. فقط کافیست شروع کنید. اگر هم وقت یا دانش این کار را ندارید به یک شرکت خدمات سئو معتبر بسپارید.

 

افزایش درآمد

کسب اعتبار بالا

گسترش کسب و کار

افزایش رضایت مشتری

افزایش چشمگیر مشتریان حضوری

با سئو وب سایت در اصفهان، مشتریان خود را چندین برابر کنید!

ویدیو هم ببینید!

سئو در اصفهان مناسب چه کسانی است؟

شرکت های ارائه دهنده خدمات

 سایت های خبری

مشاورین املاک و مستغلات

 فروشگاه های اینترنتی

موسسه های مالی

 کسب و کار های کوچک

صنعت های گرانقیمت

آموزشگاه ها

نمونه کار های سئو سایت ویستا

samenmark.com

ثامن مارک

لوگو فلزی

مارک فلزی

مارک سازی

لوگو اسمارت

و بسیاری بیشتر

electeropakhsheamin.ir

الکترو پخش امین

داکت

داکت ساده

ترانکینگ

گیرنده دیجیتال

و بسیاری بیشتر

ptzmed.com

فروشگاه شفا

تجهیزات زیبایی

درما اف

مینی هایفو

دستگاه پلاسما

و بسیاری بیشتر

bnksanat.ir

فروشگاه بانک صنعت

گیج فشار و دما

پدال صنعتی

میکروسوئیچ

لوگو اسمارت

و بسیاری بیشتر

adibcable.com

سیم و کابل پارسا

سیم و کابل

کابل آلومینیوم

خرید سیم و کابل

سیم شبکه

کابل مفتول

adibcable

سیم و کابل پارسا

تجهیزات زیبایی

کابل سه فاز

سیم ارت

کابل قدرت

و بسیاری بیشتر

mahdeabzar.com

مهد ابزار

خرید ابزار

ابزار صنعتی

مینی فرز

ابزار نجاری

ابزار فروش

mahdeabzar.com

مهد ابزار

کمپرسور باد

فرز آهنگری

بکس بادی

ابزار بادی

و بسیاری بیشتر

خدمات ویستا در زمینه سئو سایت در اصفهان

تولید محتوای اختصاصی

تولید محتوا قطعا مهمترین کاری است شما در فرایند سئو باید انجام دهید. ولی با رعایت یکسری نکات ، باید محتوای سئو شده تولید کنید تا گوگل آن را به عنوان نحتوای با ارزش به حساب بیاورد.

خدمات سئو محلی وب سایت

1ین مورد شامل آیتم های گوناگونی می شود، به شکلی که در نتیجه جستجو کاربران، محل هایی که از نظر موقعیت مکانی به شخص نزدیک تر است را نمایش خواهد داد.

ارتقا رتبه وب سایت در گوگل

بطور کل با استفاده از تکنیک های سئو داخلی و خارجی، به وب سایت شما کمک خواهد کرد که امتیاز بالاتری را طبق معیار های گوگل بدست آورده و در لینک های ابتدایی نمایش دهد.

رفع کردن ایرادات فنی سایت

تیم ویستا با رفع نمودن مشکلات و ایرادات فنی که باعث شده، سایت شما در جایگاه مناسبی نباشد، کمک خواهد کرد که بصورت بهینه تبدیل شود و در سرعت و اجرای آن ارتقا داده شود.

بررسی رقبا و جایگاهشان در گوگل

از مهمترین نکات در سئو وب سایت در اصفهان ، آنالیز رقیبان و جایگاه فعلیشان در نتایج گوگل می باشد. با استفاده از این اصل می توانیم به نقاط قوت و ضعف آنان پی ببریم.

ایجاد بک لینک های استاندارد

ایجاد و ساخت بک لینک های معتبر و استاندارد در وب سایت های معتبر، باعث می شود که تاثیر بسیاری در رتبه و ارزش سایت شما ایجاد نماید و در نتایج گوگل به رده های بالا برسد.

قیمت سئو سایت در اصفهان

همیشه ، بحث اولی که در شروع هر کاری پیش می آید ، بحث هزینه آن است. اینکه من چقدر باید خرج کنم تا بازگشت خوبی برای من داشته باشد؟ این سرمایه گذاری سود ده است یا ضرر ده ؟ در ادامه به بررسی جواب این سوالات می پردازیم. فکر می کنید که فروش یک سایت فروشگاهی معمولی (نه در حد دیجیکالا) که در کلمه کلیدی اصلی در شغل خود در صفحه اول گوگل حضور دارد چقدر درامد ماهانه دارد؟ بگذارید با حساب و کتاب منطقی جلو برویم. در حوزه لباس مردانه ، در بدترین روز و در کمترین حالت ممکن روزانه 2000 جستجو می شود. یعنی اگر سایت شما در صفحه اول باشد روزانه 2000 مرتبه در معرض دیده شدن قرار دارد. حالا اگر یک چهارم این مقدار به سایت شما سر بزنند و از هر ده نفر ، یک نفر خرید کند . می شود روزی 50 قلم فروش برای فروشگاه اینترنتی شما. چند فروشگاه لباس مردانه را سراغ دارید که بدون صرف هزینه کرایه مغازه و انواع قبض ها ، بتواند انقدر فروش داشته باشد؟ مطمئنا هیچ. پس منتظر چه هستید ، از همین حالا شروع کنید. سایت خود را راه اندازی کرده و آن را سئو کنید. سئو سایت به اندازه طراحی آن مهم است. اگر سایتی سئو و بهینه سازی نشده باشد، به کاربران هم نمایش داده نمی شود. درست به مانند مغازه ای که پاخور نداشته باشد ، فروشی هم نخواهد داشت.

اگر در شهر اصفهان زندگی می کنید ، سئو سایت اصفهان را جدی بگیرید. همین الان شماره خود را برای شرکت سئو ویستا ارسال کنید تا همکاران ما ، با شما تماس بگیرند و با ارائه مناسب ترین قیمت سئو ، بهترین پکیج را برای کسب و کارتان معرفی کنند. شما هم با سفارش سئو از سایت ویستا ، موفقیت خود را تضمین کنید.

پکیج پایه

5.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های عمومی سئو
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 30 کلمه پایه / 7 تا 10 کلمه متوسط

افزایش نرخ کلیک تا 50 عدد روزانه
کسب رتبه‌های برتر در موتورهای جستجو
مشاوره جهت انتخاب مناسب‌ترین کلمات
گواهینامه SSL رایگان
بهینه سازی On-Page و Off-Page تخصصی
آپدیت و به‌روزرسانی ظاهر سایت
طراحی لوگو و پوسترهای وب
تدوین استراتژی تخصصی محتوا
ارائه مشاوره و تحلیل محتواهای موجود در سایت

پکیج پیشرفته

7.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج پایه
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 40 کلمه پایه / 10 تا 13 کلمه متوسط / 3 تا 5 کلمه سخت

افزایش نرخ کلیک تا 100 عدد روزانه
تدوین استراتژی و نگارش رپرتاژ
افزایش DA وب‌سایت
CDN » شبکه توزیع محتوا
رفع خطاهای وب‌سایت و کنسول گوگل
پیاده سازی Structured Data در گوگل
ارائه روش‌های کاربردی جهت افزایش CTR
طراحی و صفحه سازی تخصصی برای هر محتوا
تشکیل جلسات مشاوره‌‌ای در زمینه بهبود بهینه سازی

پکیج حرفه ای

10.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج پیشرفته
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 60 کلمه پایه / 15 تا 18 کلمه متوسط / 5 تا 8 کلمه سخت / 1 کلمه خیلی سخت

افزایش نرخ کلیک تا 200 عدد روزانه
راه اندازی بخش فروش آنلاین وب‌سایت
تخصیص کارشناس و نیروی اختصاصی
تدوین استراتژی Google-Ads ( ادورز )
تدوین استراتژی شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات

مشاوره در زمینه بازاریابی اینترنتی و برندسازی
آموزش کنترل‌پنل سئو و تحلیل کنسول گوگل
تدوین استراتژی تبلیغات کلیکی در سایت‌های مطرح

مزایای سئو در اصفهان

افزایش تعداد فروش

قرار گرفتن در رتبه های بالای موتور های جستجو مثل گوگل ، بازدید کنندگان از وبسایت شما را افزایش داده و احتمال خرید از سایتتان را بالا می برد. گوگل طوری مشتریان را به سمت سایت شما سرازیر می کند که خودتان از خوشحالی بال در می آورید.

گسترش منطقه فروش

اگر صاحب مغازه هستید و فکر امکان خدمت رسانی یا فروش محصولات به یک خیابان و منطقه را دارید ؛ می توانید با طراحی فروشگاه اینترنتی و پس از آن بهینه سازی و سئو ، آن را به سر تا سر کشور عرضه کنید و در سطح اصفهان هم به اعتبار بالایی برسید.

افزایش اعتبار برندتان

وقتی در مدت زیادی جلوی چشم کاربران اینترنت باشید و با جستجو در موتور های جستجو به سایت شما بر بخورند ، خواه ناخواه پیششان اعتبار پیدا می کنید و هر چقدر هم اعتبارتان پیش مشتریانتان بیشتر شود به احتمال بیشتری خرید می کنند.

بازگشت سرمایه سریع

اگر نگران این هستید که این پولی که بابت سئو سایتم خرج می کنم مقدار زیادی است یا اینکه آیا سرمایه گذاری سود دهی خواهد بود یا ضرر ده؟ باید این را بهتان بگویم که خیالتان ازین بابت کاملا راحت باشد . چرا که فروش اینترنتی جواب خود را پس داده است.

تبلیغ ارگانیک و رایگان

اگر سایت بهینه ای برای خود داشته باشید دیگر نیازی به تبلیغات پر هزینه و سنتی نیست ؛ چرا که موتور های جستجو با قرار دادن لینک شما در صدر نتایج ، خود تبلیغ شما را عهده دار خواهند بود.َ

سبقت از رقیبان

با دیده شدن هر چه بیشتر شما توسط موتور های جستجو و به خصوص گوگل ، نیازمندان به خدمات و محصولات شما بیشتر و بیشتر به شما اعتماد کرده و با سرعت زیادی برندتان گسترش می یابد و به سرعت می توانید از رقبایتان جلو بزنید.

سئو سایت وردپرس در اصفهان

همانطور که در تصویر هم مشخص است ، حدود نصف سایت هایی که از سیستم های مدیریت محتوا یا همان CMS ها استفاده می کنند ، وردپرس را به عنوان CMS سایت خود برگزیده اند. وردپرس علاوه بر افزونه های بسیار کاآمد و قدرتمندی که برایش طراحی شده است ، می تواند قالب های بسیار متنوعی را هم بپذیرد و این امکان را فراهم می کند که هر مدل سایتی و با هر امکاناتی را داشته باشیم. برای مثال ، با نصب افزونه ووکامرس و پوسته فروشگاهی وودمارت می توانیم سایتی شبیه دیجیکالا داشته باشیم. 

مهمتر از همه ، سئو سایت وردپرس ، از نظر قیمت ، بسیار کمتر برای صاحب سایت می افتد. به این دلیل که ابزار های زیادی برای وردپرس وجود دارد که کمک زیادی به شرکت سئو در اصفهان می کند. مثل افزونه یواست سئو (Yoast SEO) که می تواند بسیار کمک کننده باشد. گوگل هم به دلیل اعتبار بالای وردپرس و استاندارد بودن آن ، فرایند سئو وردپرس را تسریع می کند.

میزان محبوبیت سیتم های مدیریت محتوا

سئو وب سایت خود را به ما بسپارید

شما می توانید برای درخواست سئو سایت در اصفهان با شماره 88930113-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره اختصاصی بگیرید!

برای اطمینان از اینکه در مسیر درستی گام برمی دارید و سرمایه‌ های مالی و زمانی شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند ، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی اصولی و مشورت با افراد آگاه و متخصص شروع کنید . تیم ویستا با داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده ، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ارائه خواهد کرد.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

انواع سئو در سایت های مختلف

سئو سایت فروشگاهی در تهران

سئو سایت فروشگاهی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، و زیاد شدن گوشی های هوشمند در دست مردم و همچنین کامپیوتر های رومیزی یا همان لپ تاپ ها ، استقبال مردم از خرید اینترنتی و طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای بیشتر و بیشتر شده و فروشگاه های آنلاین، روز های خوشی را سپری می کنند. اما چطور می شود که همیشه سایت دیجیکالا همیشه در نتایج اول است ؟ واضح است . سایت دیجیکالا علاوه بر قدرت دامنه بسیار زیاد خود ، روی کلید واژه های پرجستجو هم ، سایت خود را سئو و بهینه سازی می کند. شما هم اگر سایت فروشگاهی راه اندازی کرده اید ولی نمیدانید که چرا بازدهی زیادی برایتان ندارد ، حالا دیگر فهمیده اید که دلیل آن چیست . سئو فروشگاه اینترنتی ، می تواند شما را در صفحه اول به کاربرانتان نمایش دهد تا بتوانید به فروش محصولات خود به تعداد زیاد برسید.

سئو سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی ، یکی از انواع طراحی سایت هایی است که توجهی زیادی به آن نشده و هنوز حوزه اشباعی به نظر نمی رسد. اساسا سایت های پزشکی چند نوع دارند. از انواع سایت های پزشکی می توان به ارائه دهنده های خدمات پزشکی ، سایت خصوصی یک پزشک یا سایت درمانگاه یا بیمارستان اشاره کرد. اگر شما پزشک هستید و قصد بیشتر شدن مراجعه کنندگان خود را دارید. ابتدا اقدام به طراحی سایت پزشکی کرده و سپس سئو در اصفهان را در دستور کار خود قرار دهید. با سپردن پروژه سئو خود به یک شرکت طراحی و سئو وب سایت در اصفهان ، سایت خود را برای عموم در دسترس قرار دهید.

سئو سایت پزشکی در تهران

مشاوره سئو و تحلیل رایگان سایت شما !

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر کاری از تیم مجرب ویستا مشاوره ای رایگان و بسیار کارآمد بگیرید  تا از روند بهینه سازی سایت در اصفهان و نحوه سئو سایتتان آگاهی لازم را بیابید. درنگ نکنید و شماره تلفن و آدرس سایت خود (اختیاری) را در کادر زیر قرار دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و علاوه بر راهنمایی شما در این مورد ، تحلیلی برای سایت شما ارائه دهند.

مشاوره و تحلیل رایگان سئو سایت

فعالیت های دیگر شرکت ویستا در اصفهان

طراحی وب سایت در اصفهان

اگر در شهر اصفهان هستید و در فکر سفارش طراحی وب سایت برای کسب و کار خود هستید ، به جای درستی آمده اید. شرکت طراحی سایت ویستا ، با تجربه بالای خود در طراحی سایت های مختلف از جمله طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و … ، با بهره گیری از تازه ترین متد های طراحی صفحه ، یک سایت بسیار زیبا را به شما تحویل می دهد. خیلی از مردم برای طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود ابتدا به این فکر می کنند که طراحی سایت با وردپرس کار ساده ای است و نیاز به برون سپاری ندارم ، اما طراحی سایت حرفه ای اول از همه به تجربه نیاز دارد و ممکن است حتی با صرف هزینه نتوانید سایت دلخواه خود را طراحی کنید. گذشته از این ها قیمت طراحی سایت در سایت ویستا بسیار مناسب بوده و ما به فکر هزینه های شما نیز بوده ایم. اگر حس می کنید نیاز به طراحی سایت در اصفهان دارید، قبل از هر کاری  نمونه کار طراحی وبسایت ویستا را مشاهده کنید.

انتخاب دامنه و طراحی سایت
طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن در اصفهان

با این روند پیشرفت تکنولوژی و افزایش گوشی های هوشمند در درست مردم ، نیاز به اپلیکیشن هم بیشتر و بیشتر می شود. ساخت اپلیکیشن نیاز به احاطه کامل بر زبان های برنامه نویسی در این حوزه را دارد و شرکت طراحی اپلیکیشن با استخدام نیرو های کاربلد و کدنویس ، این کار را می کنند.

قیمت طراحی اپلیکیشن به این دلیل که نیاز به کدنویسی مخصوص دارد و مدتی به طول می انجامد از  قیمت طراحی سایت با وردپرس بیشتر است. شما هم اگر کسب و کاری دارید که نیاز به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را در آن حس می کنید با تیم مشاوره ویستا تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی ها را به شما بکنند.

سوالات متداول

با افزایش روز افزون وب سایت های متعدد در اینترنت و تلاش هر کدام برای حضور در نتایج بالای موتور های جستجو ، شما هم باید سایت بهینه و سئو شده ای داشته باشید تا گوگل هم شما را به عنوان یک کسب و کاربا ارزش به بقیه معرفی کند.

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی و یا حتی سایت شخصی برای خود دارید ولی کاربران به آن سر نمیزنند و به قولی کلیک پایینی می گیرد ، وب سایتتان باید سئو و بهینه شود.

بسته به نوع قرارداد و زمینه فعالیت شما این میزان متغیر است و هر چقدر درحوزه کاری شما رقابت بیشتری باشد ، بیشتر به طول می انجامد. با تماس با تیم پشتیبانی ویستا و مشاوره رایگان می توانید دقیقتر به پاسخ خود برسید.

اساسا مرحله سئو وبسایت پس از طراحی سایت مطرح می شود و در این مرحله سعی بر رفع اشکالات و باگ های موجود در وبسایت می شود . پس پشتیبانی تا زمان اعتبار قرار داد انجام خواهد شد.

طبق قوانین شرکت ویستا ، هزینه سئو سایت در اصفهان  به این صورت است که 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.7/5 ‏‫(6 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا