طراحی سایت آموزشی

آموزش یکی از موضوعاتی است که تغییرات زیادی به خود دیده است و امروزه به خاطر دوران کرونا  آموزش از راه دور فراگیر شده است . این اتفاق یک فرصت ایده آل برای موسسات آموزشی ایجاد شده است تا با طراحی سایت آموزش آنلاین خدمات آموزشی را به طیف وسیعی از افراد جامعه ارائه دهد. ویستا به شما کمک می کند تا با آسودگی خاطر اقدام به طراحی سایت اختصاصی کنید. برای مشاهده قیمت طراحی سایت آموزش آنلاین و نیز نمونه کار های ویستا روی دکمه های زیر کلیک کنید. 

مشاوره رایگان و هدفمند

برای سفارش طراحی سایت  سایت آموزشی و سئو سایت و اطلاع از هزینه طراحی سایت آموزشی ، فرم زیر را پر کرده تا مشاورین ما در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:

مشاوره

با دیدن این ویدئو ، با فرآیند طراحی سایت آموزش مجازی در ویستا آشنا شوید !

روی فیلم روبرو کلیک کنید...
طراحی سایت
نمایش ویدیو درباره طراحی سایت

نمونه کار طراحی سایت

ساخت سایت آموزشی در این دوره و با شروع کرونا افزایش پیدا کرد. اگر این نوع از سایت ها به صورت اصولی طراحی شوند، می تواند در روند یادگیری موثر باشد. برای این که بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت را برای سفارش سایت آموزشی پیدا کنید باید نمونه طراحی سایت آن شرکت را بررسی کنید. تیم ویستا با داشتن نمونه کار در زمینه طراحی سایت آموزشی ، طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی ، طراحی سایت شرکتی و سایت های فروشگاهی می تواند در طراحی سایت به شما کمک کند.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

اهمیت طراحی سایت آموزشی

با افزایش همه گیری بیماری کووید19 ، افراد بسیاری نگران ادامه فرآیند آموزش و یادگیری بودند.  اما چیزی نگذشت که  آموزش های مدارس و دانشگاه به صورت آنلاین آغاز شد . این مسئله یک چالش بسیار بزرگ برای موسسات و مدارسی بود که هیچ ابزاری برای تدریس آنلاین نداشتند. اما تعطیلی مدارس برای موسساتی که دارای سیستم آموزش آنلاین بودند تاثیر زیادی نگذاشت. به همین خاطر در این دوران طراحی وب سایت آموزش آنلاین رشد بسیار زیادی در بین انواع سایت ها داشت.  با استفاده از طراحی سایت حرفه ای  آموزشی این امکان وجود دارد که کاربران دسترسی راحتی به مطالب شما داشته باشند و در زمان و هزینه هایشان صرفه جویی شود.

برگزاری آزمون های آنلاین
مشاوره تخصصی به کاربران سایت
ارائه خدمات به صورت 24 ساعته
برگزاری کلاس های غیر حضوری
فروش جزوات و کتاب های آموزشی
برگزاری کلاس ها غیر حضوری

هدف از طراحی سایت آموزشی چیست؟

همان طور که از نام سایت آموزشی پیداست ، هدف از طراحی سایت آموزش آنلاین ، آموزش است. این آموزش ها با توجه به نیاز و هدف شما از آموزش های مبتدی گرفته تا آموزشگاه های تخصصی باشد. علاوه بر آن یکی از مهم ترین اهداف ساخت سایت کلاس مجازی ، ارائه خدمات آموزشی به صورت آنلاین با مناسب ترین هزینه و نیز افزایش سطح دسترسی به ویژه در مناطق محروم به این خدمات است. امروزه با وجود بستر اینترنت می توانید هر چیزی را در اینترنت آموزش دهید و در کنار آن آموزش ببینید. تیم ویستا به مشا 

اهداف طراحی سایت آموزشی

امکانات طراحی سایت آموزشی آنلاین

امکانات-سایت-آموزشی
معرفی امکانات و خدمات آموزشی
معرفی دوره های متنوع آموزشی در حا ل برگزاری
ایجاد و فروش دوره های آموزشی
برنامه درسی و خط زمانی دوره
بانک سوال
انتخاب انواع سوالات (چهارگزینه ای ،جای خالی و …)
ارزیابی خودکار یا دستی آزمون
پشتیبانی آزمون از فایل های صوتی
آمار آزمون، دانلود نمرات دانشجو
پنل مدرس و دانشجو
امکان  ایجاد وبینار
امکان تعریف حق  اشتراک

طراحی سایت آموزشی برای چه کسانی مناسب می باشد ؟

از ویژگی های مثبت طراحی سایت آموزش آنلاین می توان به گستردگی آن برای بسیاری از مراکز و خدمات آموزش محور اشاره کرد. با توجه به این موضوع  طراحی وب سایت آموزش تنها برای دانش آموزان و دانشجویان کاربرد ندارد . بلکه هر فردی که با آموزش دادن و آموزش دیدن سروکار دارد می تواند از سایت های آموزشی استفاده کند. حال این آموزش ها می تواند در زمینه هنر ، آشپزی ، موسیقی و یا هر چیز دیگری باشد. اما معمولا ساخت سایت آموزشی برای مدارس ، دانشگاه ها  ، آموزشگاه ها ، اساتید و مربیان و همه فرادی که دوست دارند دانش خود را به دیگران آموزش دهند ،گزینه خوبی می باشد. 

انواع طراحی سایت آموزش آنلاین

طراحی-سایت-مدرسه

طراحی سایت مدارس

طراحی سایت آموزشگاه زبان

طراحی سایت آموزشگاه زبان

طراحی سایت آموزشگاه هنری

طراحی سایت آموزشگاه هنری

طراحی سایت آموزشگاه فنی

طراحی سایت آموزشگاه فنی

طراحی سایت آموزشگاه موسیقی

طراحی سایت آموزشگاه موسیقی

طراحی سایت آموزشگاه کنکور

طراحی سایت آموزشگاه کنکور

طراحی-سایت-تدریس-خصوصی

طراحی سایت تدریس خصوصی

طراحی سایت مهدکودک

طراحی سایت  آموزشگاه ورزشی

طراحی سایت دانشگاه

طراحی سایت دانشگاه

مخاطبان طراحی سایت آموزشی

برای طراحی سایت آموزش آنلاین دو نوع مخاطب وجود دارد. گروه اول کسانی هستند که با توجه به نیازشان، از سایت های آموزشی استفاده می کنند. گروه دوم از مخاطبان سایت های آموزشی کسانی هستند که حرفه ، مهارت و یا تخصص دارند و می خواهند آموزش های خود را در اختیار افراد قرار دهند. اگر شما جزواین دو گروه نیستید با طراحی سایت آموزش می توانید واسطه ای بین این دو گروه باشید و از این راه درآمدزایی کنید.

طراحی سایت آموزش آنلاین با توجه به نیاز کسب و کار خود امکانات متفاوتی دارند که می تواند روی هزینه طراحی سایت شرکتی تاثیر بگذارد. در نتیجه یکی از عوامل موثر در زمان و تعرفه طراحی سایت آموزشی ، امکانات سایت می باشد. ما در این بخش با توجه به عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت آموزشی، سفارشات طراحی سایت شما رو در سه پکیج آماده کردیم که شما می تونید با توجه به نیازتون یکی از این پکیج هارو انتخاب کنید. برای اطلاعات بیش تر در مورد هزینه طراحی سایت آموزشی می توانید بلاگ ما در مورد “عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت آموزشی” رو مطالعه کنین.

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

قابلیت های پکیج پایه

قابلیت های پکیج متوسط

تمام پکیج پایه به اضافه

قابلیت های پکیج پیشرفته

تمام پکیج متوسط به اضافه

راه اندازی طراحی سایت آموزشی

سامانه آموزش مجازی یک بستر اینترنتی برای برای آموزش و یادگیری است . موفقیت سایت هایی همچون فرانش ، فرادرس و مکتب خونه باعث شده است تا افرادی که در زمینه خاصی مهارت دارند اقدام به ساخت سایت کلاس آنلاین کنند. اما باید این نکته را درنظر داشت که برای این که بتوان با ساخت سایت های درسی به موفقیت رسید ، باید یک سری اصول و قوانین را دعایت کنیم .  با این حال شرایط برای راه اندازی سایت آموزش آنلاین مهیاست. شما می توانید با رعایت اصول و قوانین خاص در سایت آموزشی می توانید به درآمد برسید. سه راه برای رسیدن به درآمد در سایت های آموزشی وجود دارد که به آن ها اشاره می کنیم. 

استخدام و مصاحبه

استخدام و مصاحبه

فرایند استخدام در برخی از شرکت ها پروسه ای سنگین ، زمان بر و پر هزینه است . با استفاده از سامانه آموزش مجازی روند استخدام را با ویدئو کنفرانس انجام می شود . این سامانه ها اکثرا می توانند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کنند. 

تشکیل گروه های مجازی

گروه مجازی

یکی از راهکارهایی که در یادگیری و آموزش مؤثر است ، ارتباط با فراگیران و یا مدرسان است . شما می توانید از طریق سامانه های آموزش مجازی با یکدیگر ارتباط داشته باشید . به علاوه هر کاربر می تواند ولاگ شخصی داشته باشد و نظرات خود را مطرح کند.  

راه اندازی سامانه آموزش مجازی

آموزش مجازی

راه اندازی سامانه آموزش مجازی از اصلی ترین اهداف ایجاد این سامانه ها محسوب می شود . با استفاده از این سامانه اساتید می توانید از طریق ویدئو ، محتواهای آموزشی خود را در سات آپلود کردن و افراد در ازای مبلغ ناچیزی از آن استفاده می کنند.

همین الان وب سایت سایت آموزشی خود را سفارش دهید!

ساخت سایت آموزشی تاثیر بسیار زیادی در کسب و کار  آموزشگاه ها داردبه شرطی که به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود .شما می توانید برای درخواست طراحی سایت ، ساخت اپلیکیشن و یا برای سئو و بهینه سازی سایت ، با شماره 88930113-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

سفارش-طراحی-سایت

طراحی سایت موسسات آموزشی

موسسات آموزشی  برای این که بتنوانند خدمات خود را به سایر افراد معرفی کنند به طراحی سایت موسسه آموزشی نیاز دارند. فرقی نمی کند زمینه فعالیت این موسسات چی باشد . از آموزشگاه های آموزشی دانشگاه گرفته تا آموشگاه های هنری ، می توانند از طراحی سایت آموزش مجازی استفاده کنند . طراحی سایت آموزشگاه بهترین راه معرفی سوابق ، فعالیت ها می باشو نیز یک مزیت زقابتی در بین آموزشگاه ها ایجاد می شود.  مخصوصا اینکه امروزه اکثر مردم به ویژه افرادی که اهل کسب مهارت و آموزش هستند، برای تحقیق و کسب اطلاعات و در نهایت تصمیم گیری بیشتر از اینترنت و جست و جوهای اینترنتی استفاده می نمایند.

طراحی سایت - مشاغل

معروف ترین سایت های آموزشی

طراحی سایت مشابه فرادرس

ساخت سایت کلاس آنلاین فرادرس یک سایت آموزشی است که در بستر اینترنت به منظور گسترش آموزش های آنلاین ایجاد شده است و در اختیار دانشجویان ، دانش آموزان و… قرار گرفته است. این سایت دوره های آموزشی بسیاری را از دروس عمومی گرفته تا مهندسی و برنامه نویسی را برگزار می کند.تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت شبیه فرادرس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین ما تماس بگیرید.

فرادرس
لوگو مکتب خونه maktab khoone logo

طراحی سایت مشابه مکتب خونه

طراحی سایت آموزشی  مکتب خونه سایتی است که در آن ویدئو های آموزشی و دانشگاهی را در آن قرار می دهند. دانشگاه های تهران ، صنعتی شریف ، علوم پزشکی تهران و دانشگاه امیرکبیر از اصلی ترین دانشگاه هایی هستند که با این سایت همکاری می کنند.اخیرا یک آیتم با عنوان مکتب پلاس به سایت مکتب خونه اضافه شده است و آن ارائه دوره های کاربردی و کوتاه مدت است. تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت شبیه مکتب خونه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت مشابه فرانش

ساخت سایت آموزشی فرانش در سال 1386 با عنوان “کائسنا”  شروع به کار کرد. در این سایت می توان تازه ترین دوره های آموزشی و پرمخاطب ترین دوره های آموزشی را یافت . دسته بندی های متنوعی در سایت فرانش وجود دارند که عبارتند از کسب و کار ، فناوری و نرم افزار ، سبک زندگی ، زبان خارجی و مجموعه دروس دانشگاهی . فرانش تمام این دوره ها را با قیمت مناسب در احتیار مشتریان قرار می دهد. تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت شبیه فرانش آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین ما تماس بگیرید.

فرانش-لوگو

مراحل ساخت سایت آموزشی در ویستا

مشخص کردن هدف در طراحی سایت حرفه ای

مشخص کردن هدف

اهداف خود را از طراحی سایت آموزشی مشخص کنید.

طراحی گرافیکی سایت حرفه ای

طراحی عناصر اولیه گرافیکی

طراحی بصری یا همان UI/UXسایت که بیانگر نمای سایت است شروع می شود.

تولید محتوا برای طراحی سایت

تولید محتوا برای سایت

تولید محتوا برای سایت آموزشی با در نظر گرفتن اصول سئو سایت انجام می شود.

پشتیبانی سایت حرفه ای ویستا

پشتیبانی سایت

بعد از طراحی وب سایت آموزشی خدمات پشتیبانی به مدت مشخص انجام می شود.

لذت یادگیری آموزش آنلاین

لذت یادگیری با آموزش آنلاین

چند سالی است که با گسترش اینترنت بسیاری از کارهای روزمره بصورت آنلاین انجام می گیرند. مبحث آموزش نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد . استفاده از آموزش آنلاین برای کاربران مزیت های بسیاری دارد. آموزش موسیقی ، آموزش مباحث درسی  و دانشگاهی ، آموزش زبان و بسیاری از موارد دیگر این قابلیت را دارند که به صورت آنلاین ارائه شوند. کاربران به راحتی در هر مکانی که حضور دارند می توانند به مطالب وب سایت دسترسی داشته باشند. با ثبت نام در وب سایت و پرداخت هزینه ای معین فیلم ها و صوت های آموزشی را دانلود کنند. به این طریق حجم بسیاری زیادی از اطلاعات در هر لحظه و مکان در اختیار آنان قرار خواهد داشت. طراحی سایت آموزش آنلاین این ویژگی ها را امکان پذیر کرده است.

نکات مهم در مورد طراحی سایت آموزشی مجازی

برای موفقیت در هر کاری می بایست اصول و نکات مربوط به آن را بدرستی انجام داد. طراحی وب سایت آموزش آنلاین نیز از این قاعده مستثنا نیست.  طراحی سایت آموزشی باعث ایجاد تحولی شگرف در زندگی بشر شده است ، به طوری که امروزه اکثر افراد برای یادگیری هر چیزی به سایت های آموزشی مراجعه می کنند.  برای اینکه بهترین بازخورد را از کاربران دریافت کنید، رعایت یکسری نکات اهمیت پیدا خواهد کرد.

طراحی ظاهری سایت آموزشی

مورد اول شکل طراحی و ظاهری طراحی سایت آموزشی می باشد که می بایست با توجه به رعایت اصول کاربری مناسب و تجربه کاربر به هنگام استفاده رعایت شود. توجه به محل قرارگیری صحیح المان ها، پیمایش مناسب صفحات و نداشتن پیچیدگی می تواند تاثیر زیادی بر جلب نظر کاربران داشته باشد.

طراحی سایت آموزشی

استفاده از هاست و سرور قدرتمند

مورد بعدی استفاده از سرور و هاست قدرتمند برای طراحی سایت آموزش مجازی می باشد. به علت اینکه خدمات شما بصورت آنلاین در حال اجرا می باشد و تعداد کاربران بسیاری را خواهید داشت این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. سایت شما می بایست به درخواست های کاربران در کمترین زمان ممکن به شکل درست پاسخگو باشد.

شرکت ویستا چه خدماتی در زمینه طراحی سایت آموزشی ارائه می دهد؟

خدمات ویستا قیمت- مشاوره
مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله
خدمات ویستا قیمت - استاندارد گوگل
رعایت کلیه استانداردهای گوگل و سئو سایت
خدمات ویستا قیمت - دامنه
ارائه مالکیت دامنه و پنل به نام خریدار
خدمات ویستا قیمت -طراحی گرافیکی
عدم محدودیت در طراح گرافیکی home page
خدمات ویستا قیمت - پروژه
ارائه سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب
خدمات ویستا قیمت - ضمانت
ضمانت و تضمین عملکرد صحیح کلیه امکانات سایت تا سه ماه از زمان قرارداد.
خدمات ویستا قیمت - پول قرارداد
45 درصد قیمت سفارش طراحی سایت ابتدا و 30 در صد مبلغ قرارداد بعد از طراحی UI و 25 درصد مابقی انتهای کار خواهد بود.
خدمات ویستا قیمت - تیم ویستا
انجام پرژه توسط تیم طراحی سایت و گرافیست و سئو مجرب در ویستا
انتخاب هاست و سرور مناسب
طراحی منحصر به فرد
داشتن برنامه معین برای درآمدزایی
مشاوره حرفه ای
پشتیبانی تمام وقت
مشاوره در زمینه بازار فروش

طراحی اپلیکیشن آموزشی

طراحی اپلیکیشن موبایل یکی دیگر از خدمات تیم نرم افزاری ویستا می باشد که به شما کمک می کند تا علاوه بر طراحی سایت آموزشی ،اپلیکیشن همگام با آن را با مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن نیز داشته باشید . در این صورت می توانید سایت خود را به اپ آموزشی متصل کنید تا در صورت ایجاد تغییرات ، به طور همزمان در هر دو ایجاد شود. شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی ویستا در این زمینه تجربه ای حرفه ای  دارد. طراحی اپلیکیشن آموزشی نیر یکی از خدمات طراحی اپ ویستا می باشد.

سئو سایت آموزشی

بعد از طراحی سایت آموزش مجازی ، برای اینکه بتوانید کاربران بیشتری را جذب سایت آموزشی کنید نیازمند بهینه سازی وب سایت خود می باشید. دلیل این موضوع این است که بسیاری از کاربران در ابتدا در موتور جستجویی همچون گوگل عبارت مورد نظر خود را جستجو می کنند. و در نهایت روی لینک های ابتدایی کلیک می کنند. شرکت سئو ویستا به شما کمک می کند تا سایت آموزشی خود را در به لینک های ابتدائی گوگل بیاورید . برای اطلاع در مورد هزینه سئو با همکاران ما تماس گرفته و یا روی لینک زیر کلیک کنید.

سوالات متداول طراحی سایت آموزشی ویستا

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت آموزش بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد.

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما ، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت.

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی جزئیات فعالیت کاری شما ، تیم مارکتینگ ویستا مناسب ترین بسته را به شما معرفی می کند.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

در طراحی سایت آموزشی ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد کنید.

خدمات ویستا در زمینه انواع طراحی سایت

شرکت ویستا یکی از شرکت های حرفه ای در زمینه طراحی سایت می باشد . علاوه بر آن ویستا خدمات متنوعی را در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل ، سئو سایت ، نرم افزار حسابداری ویستا و … را ارائه می دهد. ویستا خدمات طراحی سایت در دو نوع طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت اختصاصی ارائه می دهد.  طراحی سایت انواع مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به نوع کسب و کارتان برای سفارش طراحی سایت اقدام کنید.

از نمونه های طراحی سایت که ویستا در آن فعالیت دارد می توان به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت بیمه ، طراحی سایت پزشکی ،طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت املاک،  طراحی سایت مشابه دیوار ، طراحی سایت شرکتی ،  طراحی سایت خدماتی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

سایر خدمات ویستا

نرم افزار CRM

CRM که مخفف ارتباط با مشتریان است که شامل تعاملات با مشتریان مثل فروش و فرآیند های خدماتی با مشتریان است. تیم ویستا برای شما مشتریان عزیز خدمات نرم افزار ارتباط با مشتری را در نظر گرفته است. برای مشاوره در این خصوص می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید. 

نرم افزار حسابداری

قیمت-طراحی-سایت---نرم-افزار-حسابداری

شرکت های بزرگ نیاز دارند تا حساب های خود را نیز آنلاین کند  نرم افزار حسابداری آنلاین باعث می شود تا در هر لحظه به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید . تیم ویستا با داشتن تیم متخصص خدمات نرم افزار حسابداری آنلاین را برای مشتریان عزیز فراهم می کند. برای مشاوره می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید. 

موشن گرافیک

قیمتموشن-گرافیک

طراحی موشن گرافیک یا متحرک سازی تصاویر و صداگذاری روی آن ها از طریق  طراحی موشن گرافیک است که به کمک گرافیک های دو و سه بعدی می توان ویدئو تبلیغاتی، آموزشی برای مخاطبان خود ایجاد کرد. شرکت ویستا ارائه دهنده خدمات گرافیکی مختلف مانند موشن گرافیک ، لوگو موشن و … می باشد .

انواع مطالب طراحی سایت ویستا

8 پاسخ

  1. سلام
    من یه سایت آموزشی با امکانات سایت فرانش میخاستم. شما چنین سایتی رو میتونید تحویل بدین ؟

    1. سلام
      تیم ویستا هر سایتی که مورد نظر شما باشه رو میتونه طراحی کنه . طراحی سایت مشابه فرانش هم نمونه ای از طراحی سایت آموزش مجازیه که در آن میتوانید دوره های مختلف آموزشی رو شروع کنید و یا در این سایت آموزش بدهید . برای این که جزئیات سایت مورد نظرتون رو با ما در میون بذارید و مشاوره رایگان دریافت کنید می توانید با مشاورین ویستا تماس بگیرید.

  2. سلام
    من یه سایت آموزشی برای آپلود فیلم های آموزش زبان و آموزش های غیر حضوری میخاستم .
    شما چنین سایتی رو طراحی می کنید؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله – تیم ویستا میتونه طراحی سایت آموزش شما رو انجام بده . برای اطلاعات بیش تر در مورد جزئیات سایتتون میتونید از طریق شماره تماس 02188551470 با مشاورین ویستا در ارتباط باشید .

    1. سلام آقای خدایی
      قراداد های ویستا به این صورته که 45 درصد مبلغ قرارداد در ابتوا باید پرداخت بشه . 30 درصد بعد از طراحی UI و 25 درصد نهایی در پایان کار باید پرداخت بشه .

    1. سلام
      بله – شما میتوانید با طراحی سایت آموزشگاه از سراسر کشور دانشجو داشته داشته باشید . تیم ویستا سایت شما را با تمام ویژگی های مورد نظرتون طراحی می کنه . کافیه با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را از روند کار و قرارداهای سایت های آموزشی مطلع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.4/5 ‏‫(8 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا