سئو سایت در مشهد

این روز ها همه می خواهند کسب و کار خود را اینترنتی کنند ، اما تبدیل آن از حالت سنتی به آنلاین ، چند پیش نیاز دارد که اکثر مردم فقط به طراحی سایت که فقط یکی از این پیش نیاز ها است ، توجه می کنند که اغلب باعث شکستشان هم می شود. چون بعد از طراحی ، نیاز داریم تا سایت را به مردم بشناسانیم . قرار گرفتن در نتایج برتر جستجوی گوگل راه مناسبی برای این کار است که با سئو امکان پذیر است.

چرا سئو سایت در مشهد مهم است؟

در پاراگراف بالا ، به صورت جزیی دلیل ضرورت سئو سایت در مشهد بررسی شد. در این بخش همراه ما باشید تا بیشتر این مساله را بشکافیم و ببینیم که سئو سایت مشهد می تواند چه سودی برای شهروندان و به خصوص صاحبان کسب و کار مشهدی داشته باشد و اصلا چرا مهم است ؟ 

افزایش درآمد

بیایید بیخیال توضیحات زیاد بشویم و یک راست برویم سر اصل مطلب . امروزه دیگر مردم خیلی مثل قبل ، وقت و حوصله ندارند. هر کسی مشغله های خاص خودش را دارد و اصلا زمانی برای گشت و گذار و خرید را پیدا نمی کند. به سادگی گوشی هوشمندش را بر میدارد و با یک سرچ ساده ، به هر آنچه که می خواهد دسترسی پیدا می کند. حال این وسط چه کسی برنده و چه کسی بازنده است ؟ پاسخ : برنده صاحب فروشگاه اینترنتی و بازنده صاحب کسب و کار سنتی است. حال نقش سئو این وسط چیست ؟

نقش سئو وب سایت در رونق کسب و کار های شهر مشهد

با این حساب هر که فروشگاه اینترنتی داشته باشد بار خود را بسته و پول پارو می کند . ولی آیا این درست است ؟ داشتن یک سایت کافیست ؟ پاسخ . البته که خیر . گوگل فقط ظرفیت 10 نتیجه را در صفحه اول خودش دارد . هر کسی که جایگاه بهتری داشته باشد ، فروش بهتری هم دارد. حالا چطور جایگاه بهتری داشته باشیم ؟ پاسخ . با سئو . کسب و کار هایی که می خواهند در نتایج برتر گوگل باشند و از آن طریق بتوانند محصولات و خدماتشان را به مشتریان ارائه کنند باید حداقل در شهر خود مطرح باشند. برای همین هم است که می گوییم سئو در مشهد عامل اصلی و اساسی رونق کسب و کار های اینترنتی مشهدی است.

اگر برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مشتاق و هیجان زده هستید ، شرکت سئو کار ویستا مشتاق با همکاری با شما و دیدن ما در برترین جایگاه گوگل است. پس کافی است شماره همراه خود را در باکس  مشاوره برای ما بفرستید تا متخصصان ما با شما تماس بگیرند.

گام های بهبود سئو سایت در مشهد

بهینه سازی کد ها و صفحات

خیلی از مواقع ، پس از طراحی سایت ، میبینیم که سرعت سایت پایین آمده و یا این که به هم ریختگی در خیلی از جا های آن مشاهده می شود و یا یک کد کوچک که باعث اشتباهات و خطا های زنجیر وار در سایت می شود. یکی از مراحل انجام سئو سایت در مشهد ، بهینه سازی کد ها و بهبود سرعت سایت می باشد.

تولید محتوا

می توان گفت که اساسی ترین گام برای سئو کردن یک سایت ، اقدام به تولید محتوای با ارزش برای آن است. منظور از تولید محتوا فقط نوشته نیست. ویرایش و بارگذاری عکس و فیلم ، انواع فایل های SVG ، انواع آمار ها و اطلاعات و به طور کلی از این قبیل موارد ، جزء تولید محتوا قرار می گیرد. شما باید تلاش زیادی برای تولید محتوای سایت خود بکنید چرا که محتوا است که کاربر را به سایت شما می آورد و باعث ایجاد حس اعتماد در او می شود.

ساختار بندی صفحات

ایجاد ساختار منظم برای سایت ، اصطلاحا از اوجب واجبات برای هر سایتی است. سایتی که ساختار مند نباشد ، تکلیفش با خودش مشخص نیست و فقط کاربر را بیشتر گیج می کند. یک ساختار اصولی ، همواره کار را برای پیدا کردن صفحات دیگر سایت راحت تر می کند و به کاربران دیگر اجازه می دهد که به راحتی ، صفحه هایی که علاقه مند به آن هستند را پیدا کنند. این برای سایت شما بسیار ارزشمند است.

ریسپانسیو کردن صفحات

افزایش گوشی های هوشمند و انواع تبلت ها در دست مردم ، باعث شده تا بازدید از سایت ها اکثرا به وسیله موبایل ها انجام شود. از این رو ، موبایل فرندلی بودن یک سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. و گوگل هم برای آن ضرورت تعیین کرده است. اگر سایتتان واکنشگرا باشد ، نمره ای مثبت برای سئو و اگر نباشد ، نباید انتظار بازدید و کلیک زیادی از سایت خود داشته باشید.

سئو بیرون صفحه

در صورتی که سایت طراحی شده توسط شرکت های دیگر و یا خودتان ، از نظر ظاهر شما را راضی نمی کرد و یا اینکه متخصصان سئو سرکت ویستا تشخیص دادند که تاثیر منفی بر سئو می گذارد. با باز طراحی سایت شما به آن سر و شکل بسیار بهتر و استاندارد می دهیم تا هم بیشتر مشتریانتان را جذب کند و هم استاندارد های UI و UX در آن رعایت شود.

لینک سازی داخلی

پس از ساختار مند کردن سایت و تولید محتوا ، مرتبط کردن صفحاتمان به یکدیگر ، از گام های اساسی بهینه سازی سایت است. دلیل اهمیت این کار ، مرتبط کردن صفحات به یکدیگر به منظور پایین آوردن نرخ پرش (bounce rate) ، پخش کردن ارزش صفحات و بالا آوردن صفحات با ارزش بالاتر است.

سئو سایت در مشهد مناسب چه کسانی است؟

شرکت های خدماتی

سایت های پزشکی

مشاورین املاک و مستغلات

 فروشگاه های اینترنتی

موسسه های مالی

 کسب و کار های کوچک

سایت های خبری

سایت های آموزشی

قیمت سئو سایت در مشهد

قیمت ، همیشه اولین چیزی که موقع تهیه یا سفارش چیزی به ذهنمان می رسد این عنصر تاثیر گذار است. قیمت یک محصول (یا خدمت) همواره یکی از مهمترین عناصر برای تصمیم گیری ما برای خرید است. ابتدا حساب می کنیم که قیمت آن به نسبت کاربردش می ارزد یا خیر . اگر به این نتیجه رسیدیم که از این خرید سود می کنیم ، اقدام به خرید آن می کنیم.

سئو سایت هم یک خدمتی است که از سوی شرکت های خدمات سئو و بهینه سازی ، به مدیران سایتی که خواهان قرار گرفتن سایتشان در صفحه اول گوگل هستند ، ارائه می شود و بابت آن هم پول پرداخت می شود. اگر به فکر سفارش پکیچ سئو برای سایت خود هستید ولی قیمت آن برایتان بالا بنظر می رسد ، به آن باید به چشم یک سرمایه گذاری نگاه کنید. یک سرمایه گذاری با نرخ بازگشت سرمایه بسیار بالا. این ادعا ، ادعای بزرگی است ، ولی بی اساس این ادعا را مطرح نکردیم. سایت های فروشگاهی که در حال حاضر در نتایج اولیه موتور های جستجو هستند ، هفتگی و یا حتی روزانه مبلغ خرج کرده برای سئو سایت خود را به دست می آورند. کمتر سرمایه گذاری ای پیدا می شود که با این سرعت و به صورت مستقیم ، نرخ بازگشت داشته باشد. اگر نگاهی به تعداد جستجو های روزانه در صنف فعالیت خودتان بیاندازید و با در نظر گرفتن سود و قیمتی که برای خود در نظر می گیرید و نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری 2 الی 5 درصدی ، خواهید دید که چندین برابر مقدار خرج شده را پس از قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به دست خواهید آورد. شما هم می توانید با سئو سایت فروشگاهی و یا سئو سایت پزشکی خود ، درآمدتان را چند برابر کنید.

پکیج پایه

5.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های عمومی سئو
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 30 کلمه پایه / 7 تا 10 کلمه متوسط

افزایش نرخ کلیک تا 50 عدد روزانه
کسب رتبه‌های برتر در موتورهای جستجو
مشاوره جهت انتخاب مناسب‌ترین کلمات
گواهینامه SSL رایگان
بهینه سازی On-Page و Off-Page تخصصی
آپدیت و به‌روزرسانی ظاهر سایت
طراحی لوگو و پوسترهای وب
تدوین استراتژی تخصصی محتوا
ارائه مشاوره و تحلیل محتواهای موجود در سایت

پکیج پیشرفته

7.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج پایه
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 40 کلمه پایه / 10 تا 13 کلمه متوسط / 3 تا 5 کلمه سخت

افزایش نرخ کلیک تا 100 عدد روزانه
تدوین استراتژی و نگارش رپرتاژ
افزایش DA وب‌سایت
CDN » شبکه توزیع محتوا
رفع خطاهای وب‌سایت و کنسول گوگل
پیاده سازی Structured Data در گوگل
ارائه روش‌های کاربردی جهت افزایش CTR
طراحی و صفحه سازی تخصصی برای هر محتوا
تشکیل جلسات مشاوره‌‌ای در زمینه بهبود بهینه سازی

پکیج حرفه ای

10.000.000 تومان /ماهانه

تمام ویژگی‌های پکیج پیشرفته
+
تعداد کلیدواژه هدف‌ : حدود 60 کلمه پایه / 15 تا 18 کلمه متوسط / 5 تا 8 کلمه سخت / 1 کلمه خیلی سخت

افزایش نرخ کلیک تا 200 عدد روزانه
راه اندازی بخش فروش آنلاین وب‌سایت
تخصیص کارشناس و نیروی اختصاصی
تدوین استراتژی Google-Ads ( ادورز )
تدوین استراتژی شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات

مشاوره در زمینه بازاریابی اینترنتی و برندسازی
آموزش کنترل‌پنل سئو و تحلیل کنسول گوگل
تدوین استراتژی تبلیغات کلیکی در سایت‌های مطرح

مراحل سفارش سئو سایت در مشهد

نیاز سنجی مشتری

بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا (COVID-19) و درجه همه گیری بسیار بالای آن ، اکثر کسب و کار ها مجبور به محدود کردن کار خود شدند و عده ای هم اجازه فعالیت به آن ها داده نشد. به این ترتیب بود که خیلی از کار ها و شغل ها و سرمایه گذاری ها به ورشکستگی کشانده شد. در این بین ، از کسب و کار هایی هم غافل نشویم که به صورت انفجاری مسیر موفقیت را طی کردند و گویی که کرونا و قرنطینه به کسب و کارشان کمک کرده است. اغلب این کسب و کار ها ، قبل از همه گیری کرونا ، اقدام به آنلاین کردن کار خود کردند و یا با آماده کردن زیرساخت های آن ، به سرعت خود را با شرایط وفق دادند ؛ مثل فروشگاه های اینترنتی یا سایت های آموزشی و … . اگر شما هم در این وضع و اوضاع به این نتیجه رسیدید که فعالیت به صورت سنتی دیگر سود زیادی برایتان ندارد و باید خود را به روز کنید به این معنی است که این نیاز مهم را در خود حس کرده اید و نیازسنجی خود را شناسایی کرده اید.

اقدام به عمل و تماس با ویستا برای عقد قرارداد

پس از مرحله نیاز سنجی و اینکه باید برای به روز کردن کسب و کار خود حرکتی بکنید ، نوبت به پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت و سئو سایت می رسد. برای اینترنتی کردن خدمات و یا به فروش رساندن محصولات خود باید ، استارت کار را با طراحی سایت تخصصی بزنید. اما برخلاف عقیده بعضی از شرکت های غیر حرفه ای ، طراحی سایت به تنهایی پاسخگوی هیچ چیزی نیست و مثل این می ماند که یک شعبه از فروشگاه خود را وسط کویر بنا کرده باشید که هیچ بازدید کننده ای ندارد. بعد از مرحله طراحی سایت شما باید به فکر شناساندن آن به مشتریانتان باشید. می توانید این کار را با تبلیغ انجام دهید که مزیت آن سریع بودن و عیب آن مقطعی بودن است. پیشنهاد ما به شما سئو و بهینه سازی سایت خود است ؛ سئو درست برعکس تبلیغ کردن ، زمانبر و طولانی مدت است. اینکه سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد یک کار زمانبر است ولی با قرار گرفتن در نتایج برتر گوگل ، نقطه عطفی در کارتان به وجود می آید که خودتان از آن تعجب می کنید. به یکباره فروش چند برابری نسبت به روش سنتی را تجربه می کنید.

تدوین استراتژی توسط تیم ویستا

حالا که شما مراحل نیاز سنجی و تصمیم گیری را پشت سر گذاشته اید ، نوبت به تیم با تجربه ویستا می رسد. یک شرکت سئو کار معتبر ، اول از همه باید رزومه و تجربه های زیادی در بهینه سازی و سئو سایت های مختلف داشته باشد و قیمت سئو منصفانه و مناسبی هم داشته باشد. تدوین استراتژی سئو ، یکی از مراحلی است که یک سئو کار یا تجربه به آن توجه می کند و با بی توجهی از کنار آن نمی گذرد. استراتژی باید خیلی دقیق طراحی شود چرا که قرار است نقشه راه بهینه سازی سایت را به ما نشان دهد . یک اشتباه و نقصان کوچک در تدوین استراتژی سئو ، اشتباهات غیر قابل جبرانی برای شرکت سئو کار و ضرر های زیادی را برای صاحب کسب و کار به وجود می آورد. شرکت ویستا ، با تکیه بر دانش و تجربه فراوان خود در این زمینه ، استراتژی هایی را به کار می گیرد که سوددهی هر چه بیشتر را برای کارفرمای خود به ارمغان بیاورد.

تولید محتوای با ارزش 

بعد از مرحله تدوین استراتژی ، نوبت به یکی از مهمترین و یا به گفته بسیاری از سئو کار ها ، مهمترین ، مرحله از عملیات سئو می رسد.در مرحله تعیین و تدوین استراتژی که در قبل تر انجام شد ، می بایست کلمه کلیدی اصلی و جایگزین هایش شناسایی می شد. کلمه کلیدی همان عبارت و مفهومی است که شما خواهان رسیدن سایت خود به صفحه اول ، هنگام جستجوی آن در گوگل هستید. اساس تولید محتوا ، کلمه کلیدی اصلی و جایگزین هایش هستند. تولید محتوای متنی باید طوری نگارش شود که به تعداد کافی از کلیدواژه ها درونش وجود داشته باشد. تعدادشان نه کم باشد که نشود محتوا را نسبت داده شده به آن دانست و نه آنقدر زیاد که متن را خراب بکند و یا به عبارتی زننده باشد. در تولید محتوا باید تلاش شود که محتوا یکتا باشد نه کپی . در محتوای تصویری باید سعی کنیم تصویر اختصاصی برای خود بسازیم که هم به نوشته و هم به موضوع کلی سایت مربوط باشد.

در محتوای تولید شده علاوه بر اینکه همه نکات بالا باید در آن رعایت شود ، باید با ارزش هم باشد . یعنی باید به درد کاربر بخورد. به عبارت دیگر محتوا باید برای کاربر تولید بشود نه گوگل.

لینک سازی و به روز رسانی محتوا

مرحله تولید محتوا که تقریبا طولانی ترین مرحله در کل عملیات سئو است را پشت سر گذاشتیم و حالا نوبت به کار لینک سازی می رسد . لینک سازی اساسا چیست و به چه کاری می آید و اصلا چرا انجام می شود؟ لینک سازی برای معرفی یک سایت با ارزش انجام می شود. گوگل و بقیه موتور های جستجو سایت و صفحه های سایت ها را بر اساس ارزش کلی و همچنین ارزش محتوای آن ها رده بندی می کنند. این ارزش با لینک سازی و گرفتن بک لینک ها و همچنین سطح علاقه کاربر به محتوای تولیدی ما محاسبه می شود. لینک سازی به این صورت است که سایتی دیگر که نزد گوگل از ارزش خوبی برخوردار است ، ما را به عنوان یک سایت با ارزش معرفی می کند و با انجام این عمل برای صفحه های سایتمان به تعداد کافی ، ما هم پیش گوگل با ارزش می شویم. برای بالا بردن سطح علاقه کاربران به محتوای سایتمان ، علاوه بر اینکه باید در مرحله تولید محتوا اقدام به تولی محتوای با ارزش بکنبم ، باید هر چند وقت یکبار نسبت به بروزرسانی محتوا نیز اقدام کنیم تا هم الگوریتم های گوگل ما را به عنوان یک سایت زنده و پویا شناسایی کنند و هم اینکه کاربران محتوای به روز شده را بخوانند ، نه محتوایی که تاریخ انقضایش تمام شده و دیگر به دردی نمیخورد

رسیدن به صفحه اول گوگل

چی بهتر از این ؟ حالا شما در نتایج برتر موتور های جستجو در حضور دارید و می توانید محصولات و خدماتتان را به راحتی به فروش برسانید. حالا که شما طبق توقعات گوگل ، محتوایتان را به روز کرده اید ، گوگل هم در ازایش صفحات شما را در نتایج برتر و در صفحه اول نمایش می دهد. حتما به این نکته رسیده اید که هیچ تبلیغی به اندازه قرار گرفتن در رتبه یک تا سه موتور های جستجو موثر نیست. 

در همین شهر مشهد بسیار بوده اند کسانی که در فروشگاه های خود مشتری نداشته اند و توانسته اند با طراحی و سئو در مشهد بدرخشند و فروش میلیونی تجربه کنند. به قدری که دیگر وقت سر خاراندن هم نداشته اند. عالی نیست ؟ شما با یک تصمیم درست ، با کسی همراه شدید که مسیر موفقیت را طی کرده و سایت های کسب و کاری زیادی را مثل برای شما به صفحه یک گوگل رسانده است. از قدیم گفته اند که کسی می تواند راهنمای تو باشد که خود ، آن راه را رفته باشد.

مشاوره سئو و تحلیل رایگان سایت شما !

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر کاری از تیم مجرب ویستا مشاوره ای رایگان بگیرید  تا از روند سئو سایت در مشهد و نحوه بهینه سازی سایتتان آگاهی لازم را بیابید.

فعالیت های دیگر شرکت ویستا در مشهد

اگر در شهر مشهد هستید و در فکر راه اندازی سایت برای کسب و کار خود هستید ، به جای درستی آمده اید. شرکت طراحی سایت ویستا ، با تجربه بالای خود در طراحی سایت های مختلف از جمله طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی و … ، با بهره گیری از تازه ترین متد های طراحی صفحه ، یک سایت بسیار زیبا را به شما تحویل می دهد. خیلی از مردم برای طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود ابتدا به این فکر می کنند که طراحی سایت با وردپرس کار ساده ای است و نیاز به برون سپاری ندارم ، اما طراحی سایت حرفه ای اول از همه به تجربه نیاز دارد و ممکن است حتی با صرف هزینه نتوانید سایت دلخواه خود را طراحی کنید. گذشته از این ها قیمت طراحی سایت در سایت ویستا بسیار مناسب بوده و ما به فکر هزینه های شما نیز بوده ایم

طراحی اپلیکیشن در مشهد

با این روند پیشرفت تکنولوژی و افزایش گوشی های هوشمند در درست مردم ، نیاز به اپلیکیشن هم بیشتر و بیشتر می شود. ساخت اپلیکیشن نیاز به احاطه کامل بر زبان های برنامه نویسی در این حوزه را دارد و شرکت طراحی اپلیکیشن با استخدام نیرو های ذبده ، دست به این کار می زند .

قیمت طراحی اپلیکیشن به این دلیل که نیاز به کدنویسی مخصوص دارد و مدتی به طول می انجامد از  قیمت طراحی سایت با وردپرس بیشتر است. شما هم اگر کسب و کاری دارید که نیاز به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را در آن حس می کنید با تیم مشاوره ویستا تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی ها را به شما بکنند.

سوالات متداول

با افزایش روز افزون وب سایت های متعدد در اینترنت و تلاش هر کدام برای حضور در نتایج بالای موتور های جستجو ، شما هم باید سایت بهینه و سئو شده ای داشته باشید تا گوگل هم شما را به عنوان یک کسب و کاربا ارزش به بقیه معرفی کند.

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی و یا حتی سایت شخصی برای خود دارید ولی کاربران به آن سر نمیزنند و به قولی کلیک پایینی می گیرد ، وب سایتتان باید سئو و بهینه شود.

بسته به نوع قرارداد و زمینه فعالیت شما این میزان متغیر است و هر چقدر درحوزه کاری شما رقابت بیشتری باشد ، بیشتر به طول می انجامد. با تماس با تیم پشتیبانی ویستا و مشاوره رایگان می توانید دقیقتر به پاسخ خود برسید.

اساسا مرحله سئو وبسایت پس از طراحی سایت مطرح می شود و در این مرحله سعی بر رفع اشکالات و باگ های موجود در وبسایت می شود . پس پشتیبانی تا زمان اعتبار قرار داد انجام خواهد شد.

طبق قوانین شرکت ویستا ، هزینه سئو سایت در مشهد  به این صورت است که 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

2 پاسخ

  1. سلام و احترام
    اگه بخواین یه سایت فروشگاهی رو فقط برای مشهد سئو کنید چقدر هزینه می گیرید ؟

    1. سلام سجاد عزیز …
      منطقه ، فقط یکی از عوامل موثر در هزینه سئو هستش. برای اینکه بتونیم به سوالتون دقیق پاسخ بدیم ، باید شرایط سایت و حوزه فعالیت و یک سری عوامل دیگر بررسی بشه .
      شماره تماستون رو در فیلد مشاوره برای ما بفرستید تا باهاتون تماس بگیریم و راهنماییتون کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3.7/5 ‏‫(3 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا