سئو کار کیست؟

امروز می خواهیم به مسئله ای بپردازیم که اصولا فرد سئوکار کیست؟ میخواهیم از دو دید مختلف به این مسئله نگاه کنیم اول از دید فردی که میخواهد سئو کار شود و دوم از نگاه فردی که نیاز به سئو کار دارد چرا که اصولا امروزه در بحث های مهمی مانند طراحی وب سایت مسئله سئو برای دیده شدن در نتایج گوگل بشدت حائز اهمیت است.ابتدا از خود سئو شروع می کنیم با ما همراه باشید.

اگر بخواهیم به زبان خیلی ساده درباره این موضوع صحبت کنیم، سئو سایت جنگ رقابتی دیده شدن سایت های مختلف در موتور جست و جو میباشد و مهم ترین سلاح رقابتی،محتوای هر سایت میباشد.

همیشه به یاد داشته باشید، محتوا پادشاه است.

هدف سئو چیست؟

سئو مخفف search engine optimization می باشد. سئو به منظور بهینه سازی وبسایت مطابق استاندارها و الگوریتم های موتورهای جستجو صورت می گیرد تا نرخ بازدید سایت افزایش یابد. در واقع در سئو یه سری تکنیک ها توسط سئوکار ها بکار گرفته می شود، تا موتورهای جستجو سایت شما را قابل اعتماد و کاربر پسند تشخیص دهند و میزان نمایش سایت را  در نتایج سرچ طبیعی  افزایش دهند.

یک سئو کار یا متخصص سئو با آنالیز و مطالعه سعی میکند محبوبیت یک وب سایت را نزد موتور جستجو افزایش دهد، با اجرای استراتژی ها و تکنیک ها ، رتبه یک وبسایت را در نتایج سرچ بهبود ببخشد. سئو کار ها افرادی هستند و در نهایت به هدف اصلی خود، یعنی افزایش تعداد بازدید برای وبسایت مورد نظر برسند.

چگونه سئوکار شویم؟

یکی از عواملی که علاقه مندان به بحث سئو به آن می پردازند این سوال است که از کجا شروع کنند. فرد باید همان ابتدا نقطه شروع و نقطه هدف خود را مشخص کند. بدین منظور به دنبال راهکار های یادگیری و فراگیری دانش سئو می پردازد. روش های مختلفی برای یادگیری سئو وجود دارد. شرکت و حضور در دوره های تخصصی سئو، دیدن فیلم های آموزشی استفاده و مطالعه کتاب های آموزش سئو از روش های یادگیری سئو می باشد.

چناچه قصد دارید یک سئو کار شوید، این نکته را باید همواره مد در نظر قرار دهید، که الگوریتم ها و استاندارهای موتورهای جستجو همراه در حال تغییر و بروز رسانی هستند،پس شما هم همواره باید اطلاعات و دانش خود را به روز نگه دارید. درپایان، اگر به دنبال یادگیری و کسب درآمد در سئو هستید، پیشنهاد ما این است که از همین حالا شروع کنید زیرا نیاز بازار امروز است.

قبل از هر چیز ، مشاوره سئو!

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر کاری از تیم مجرب ویستا مشاوره ای رایگان و بسیار کارآمد بگیرید  تا با نحوه قرارداد بستن با یک سئوکار حرفه ای مطلع شوید. اگر شما هم نمی دانید که کسب و کارتان را باید به دست چه کسی بسپارید تا بتواند آن را به نتیجه برساند و یا چه ویژگی هایی داشته باشد ، شماره همراه خود را در کادر زیر قرار دهید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید تا شما را در این باره راهنمایی کنند.

مشاوره و تحلیل رایگان سئو سایت

اهمیت سئو در کسب و کار

اهمیت سئو در کسب و کار

اگر وب سایت فروشگاهی دارید و نمی توانید محصولات خود را در آن به فروش برسانید ، تنها یک دلیل دارد و آن هم این است که سایت شما پیش مردم شناخته شده نیست. شناخته شدن یک سایت در نزد مردم و کاربران موتور های جستجو ، به این بستگی دارد که تا چه میزان آن سایت در دیدرس باشد . مثلا دیجیکالا که یک سایت فروشگاهی است در اکثر نتایج در جایگاه لینک یک و دو قرار دارد ؛ همین ، کمک به شناخته شدن برندش کرد. شما هم برای اینکه بتوانید سایت خود را در نتایج گوگل بالا بیاورید ، باید سئو سایت فروشگاهی خودتان را آغاز کنید و برای این کار هم باید یک سئو کار حرفه ای استخدام کنید. 

سئو کار حرفه ای کسی است که با تجربه فراوان خود ، وبسایت ها و کسب و کار های زیادی را با استفاده از قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل ، به اوج خود رسانده و همواره در حال به روز کردن اطلاعات خود درباره گوگل و الگوریتم هایش است. چرا که هر روزه ، گوگل الگوریتم هایش را آپدیت کرده و هر سئو کار باید با اِشراف به این مساله ، کار بهینه سازی وب سایت را انجام دهد. شما هم اگر می خواهید برای سایت خود سفارش سئو بدهید ، حتما به این نکات توجه کنید.

استخدام سئو کار حرفه ای

شما هم اگر تمایل به استخدام سئو کار برای انجام خدمات سئو و بهینه سازی وبسایت خود دارید ، لازم است که مطالعات و بررسی های دقیقی را در زمینه سئو انجام دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

در هنگام استخدام سئوکار، شاید با مراجعه به برخی افراد سئو کار و یا شرکت سئو، که هدف اصلی آنها فقط کسب درآمد است به این جمله مواجه شویم که وبسایت شما در عرض یک یا دو ماه در صفحه اول گوگل قرار میگیرد! این ادعا کاملا غیر منطقی و غیر حرفه ای است زیرا اگر افراد آگاه باشند متوجه خواهند شد که نمی شود یک شبه به این نتیجه دست یافت.بالا رفتن رتبه سایت و افزایش ترافیک بازدید کنندگان که از اصلی ترین اهداف متخصصان سئو می باشد، خود ملزم تلاش و فعالیت بسیار و امری زمان بر است. مخصوصا برای سایت هایی که به تازگی تاسیس شده اند راحت تر بگوییم “باید جا بیفتند!”.

ویژگی های یک سئو کار حرفه ای

استفاده از سئو کلاه سفید

پرهیز از قول های نابجا

رفتار حرفه ای

تعهد به کار

مسلط به الگوریتم  گوگل

دارای رزومه و نمونه کار قوی

دستمزد سئوکار

دستمزد سئوکار

دستمزد سئو کار

دستمزد سئو کار بسته به روش کاری متفاوت می باشد. دریک حالت، شرکت یا کسب و کار یک سئوکار را بصورت کارمند تمام وقت و یا نیمه وقت استخدام می کند و دستمزد سئوکار به صورت ماهیانه پرداخت می شود. در این حالت سئوکار موظف می باشد در ساعت کاری مشخص در شرکت حضور داشته باشد، که حقوق او بسته به میزان تخصص و ساعات کاری مشخص می شود.

در حالت دیگر دستمزد سئو کار براساس کلمات کلیدی مشخص می شود. در این حالت سئوکار و یا شرکت خدمات سئو متعهد می شود، که برای کلمات کلیدی مشخص در ازای دریافت مبلغی، وبسایت را به جایگاه مشخص در نتایج سرچ گوگل بیاورد. به عنوان مثال به زبان خودمونی برای کلمه فلان، در ازای دریافت فلان قدر، سایت شما طی زمان مشخصی در صفحه اول گوگل قرار می گیرد.

برون سپاری سئو  سایت یکی دیگر از روشهایی است که می توانید با استفاده از آن سایت خود را سئو کنید. در این حالت شما بهینه سازی سایت را به شرکت ارائه دهنده خدمات سئو می سپارید.شرکت خدمات سئو نیز متعهد می شود که براساس قرارداد امضاء شده، وبسایت شما را در طی زمان تعیین شده و کلمات کلیدی مشخص در نتایج سرچ موتوهای جستجو بیاورد. در این حالت دستمزد سئوکار بر اساس کلمات کلیدی و میزان تخصص و تجربه شرکت ارائه دهنده خدمات سئو تعیین می شود. 

حقوق کارمند سئو

یکی از بهترین روش های برای پیدا کردن بهترین سئو کار این است، که او چه مدت و چه قیمت سئو را برای سایت پیشنهاد می‌کند. زیرا سئو سازی سایت یک فرآیند زمانبر با هزینه نسبتا بالا است. اینکه سئو کار و یا شرکت سئو ادعا می کند، می تواند سایت شما را مدت یک یا دو ماه و با قیمت های غیر معقول و پایین در صفحه اول گوگل میاورد، شک نکنید که یک دروغی بیش نیست! و یا اینکه از روش های کلاه سیاه ( روشهایی که فقط یه قصد فریب دادن موتور های جستجو انجام می شود ) برای بالا آورد سایت شما استفاده می کند، که تنها به بهینه سازی سایت شما کمک نمیکند،بلکه به سایت شما آسیب نیز وارد می کند.

بهترین سئوکار کسی است که با استفاده از روشهایی که مطابق استاندارها و الگوریتم های  به روز گوگل و دیگر موتور های جستجو که اصطلاحا به آنها روش های کلاه سفید گفته می شود، سایت را بهینه سازی می کند. در این روش همه تکنیک ها مورد استفاده فقط در جهتی است که کاربر بتواند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود بیابد.

بهترین سئوکار

بهترین سئوکار تهران و ایران

بهترین سئو کار در ایران کیست؟

اگر به دنبال بهترین سئو کار در ایران هستید، باید بگوییم همان افراد باهوشی هستند که با تحقیق و مطالعه بی وقفه، یک سایت و در نتیجه یک کسب و کار را به موفقیت می رسانند. برای اینکه بهترین سئوکار ایران رو شناسایی کنید، باید به دنبال ویژگی هایی که باعث افزایش فروش یا دیدن شدن بیشتر در نتایج جستجو میشوند باشید. در هنگام انتخاب سئوکار و یا شرکت ارائه دهنده خدمات سئو حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • توانایی آنالیز صحیح استراتژی کسب و کار، کلمات کلیدی و نیاز های پروژه
  • ارائه گزارش منظم بر مبنای میزان پیشرفت کار و افزایش نرخ بازدید
  • تجربه کاری موفق
  • پاسخگو بودن به تماس ها ، ایمیل و پیام ها

در پایان باید حتما به این نکته توجه کرد که اغلب سئوکاران با روش های بلک هت، نه تنها برای سایت کار مفیدی انجام نمیدهند، بلکه منجر به آسیب رساندن به وبسایت هم می شوند. اغلب سئوکاران معروف ایران به صرف اینکه قبلا در سمت متخصص سئوی یک سایت معروف کار کرده اند، جز سئو کاران حرفه ای ایران معرفی شده اند. در صورتی که این پارامتر و معیار خوبی نیست که شما بخواهید او را به عنوان برترین سئوکاران ایران معرفی کنید. ما سعی میکنیم رویکرد افراد و مشتریان رو نسبت به استانداردها و اصول سئو در سطح داخلی منطبق با معیارها و استانداردهای بین المللی و ترندهای روز شکل بدهیم و افراد عادی که رو متقاضیان این خدمت هستند نسبت به سئوی اصولی و هدفمند مطلع کنیم.

فعالیت های دیگر شرکت ویستا

طراحی سایت

اگر در فکر طراحی سایت برای کسب و کار خود هستید ، به جای درستی آمده اید. شرکت طراحی سایت ویستا ، با تجربه بالای خود در طراحی سایت های مختلف از جمله طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و … ، با بهره گیری از تازه ترین متد های طراحی صفحه ، یک سایت بسیار زیبا را به شما تحویل می دهد. خیلی از مردم برای ساخت فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود ابتدا به این فکر می کنند که طراحی سایت با وردپرس کار ساده ای است و نیاز به برون سپاری ندارم ، اما طراحی سایت حرفه ای اول از همه به تجربه نیاز دارد و ممکن است حتی با صرف هزینه نتوانید سایت دلخواه خود را طراحی کنید. گذشته از این ها قیمت طراحی سایت در سایت ویستا بسیار مناسب بوده و ما به فکر هزینه های شما نیز بوده ایم. اگر وب سایت ندارید پیشنهاد می کنیم ابتدا نمونه کار های طراحی وب سایت ویستا را مشاهده نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش طراحی سایت خود کنید

انتخاب دامنه و طراحی سایت
طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن

پیشرفت روز افزونی که بشر در حال تجربه آن است ، باعث شده که روند آنلاین شدن همه چیز ، با نهایت سرعت به جلو برود . افزایش گوشی های هوشمند در دست مردم ، نیاز به ساخت اپلیکیشن های گوناگون را هم افزایش می دهد. از این رو شرکت های زیادی اقدام به این کار می کنند که به جرات می گوییم که شرکت نرم افزاری ویستا ، بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن ایران است.

قیمت طراحی اپلیکیشن به این دلیل که نیاز به کدنویسی مخصوص دارد و مدتی به طول می انجامد از  قیمت طراحی سایت با وردپرس بیشتر است. شما هم اگر کسب و کاری دارید که نیاز به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را در آن حس می کنید با تیم مشاوره ویستا تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی ها را به شما بکنند.

سوالات متداول FAQ

بهترین سئوکار کسی است که به بررسی دقیق کلمات کلیدی شما با بررسی رقبا بپردازد و با استفاده از روشهایی که مطابق استاندارها و الگوریتم های  به روز گوگل و دیگر موتور های جستجو که اصطلاحا به آنها روش های کلاه سفید گفته می شود، سایت شما را بهینه سازی می کند.

اگر بخواهید وب سایت شما در نتایج خروجی موتورهای جستجو از رتبه بالایی برخوردار باشد و بازدیدکنندگان بیشتری را برای سایت خود جذب نمایید و که  نتیجه این اتفاق چیزی به جز افزایش اعتبار و درآمد نخواهد بود، نیاز به استخدام سئوکار حرفه ای دارید.

در واقع سئو کار حرفه ای مدرکی نیست که بتوانید با یک دوره آموزشی اون رو بدست بیاورید ، سئو حرفه ای نه در دانشگاهی تدریس میشود و نه در موسسه آموزشی خاصی ، شما خودتون باید با فعالیت و کسب تجربه در این زمینه به این مقام دست پیدا کنید .

میزان دستمزد سئو کار بسته به روش کاری متفاوت می باشد. تمام وقت و یا نیمه وقت استخدام می کند و دستمزد سئوکار به صورت ماهیانه پرداخت می شود. یا برای کلمات کلیدی مشخص در ازای دریافت مبلغی، وبسایت را به جایگاه مشخص در نتایج سرچ گوگل بیاورد در دیگر حالت شما بهینه سازی سایت را به شرکت ارائه دهنده خدمات سئو می سپارید.شرکت خدمات سئو نیز متعهد می شود که براساس قرارداد امضاء شده، وبسایت شما را در طی زمان تعیین شده و کلمات کلیدی مشخص در نتایج سرچ موتوهای جستجو بیاورد.یکی دیگر از عوامل میزان تجربه کاری و نمونه کارهای موفق است ومیزان تعهد کاری کارشناس سئو می باشد.

سئوکاران حرفه ای بر تمامی ابزار های سئو، الگوریتم های گوگل تسلط کامل دارند. برای حل مشکلات سئو راه حل های حرفه ای و تخصصی اخذ می کنند.

Executive Anvil
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا