طراحی سایت در یزد

طراحی وب سایت اولین و مهم‌ترین گام برای هر کسب‌وکار هنگام ورود به دنیای دیجیتال است. قدمی که اگر اشتباه برداشته شود تمام کسب‌وکار شما را در فضای آنلاین تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. ما اینجا هستیم تا تمام این مسائل را از 0 تا 100 در مورد طراحی سایت در یزد به شما توضیح بدهیم تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. با ما در ادامه همراه باشید.

طراحی سایت در یزد

پشتیبانی 24/7

تضمین سرمایه

خدمات برتر

نکات مربوط به طراحی سایت در یزد

طراحی وب سایت در یزد مراحل متنوعی مانند قیمت، انتخاب شرکت و در نهایت انجام آن دارد. در این بخش به بررسی و معرفی هر یک از مراحل می‌پردازیم. با دیدن ویدئو‌هایی که در ادامه قرار داده شده‌اند، در چند دقیقه با تمام جزئیات طراحی سایت در یزد آشنا شوید.

گام اول: اصول اولیه طراحی وب سایت

طراحی سایت
نمایش ویدیو درباره طراحی سایت

گام دوم: عوامل موثر بر قیمت سایت

قیمت طراحی سایت
نمایش ویدیو درباره قیمت طراحی سایت

گام سوم: طراحی توسط کدوم شرکت؟

طراحی سایت
نمایش ویدیو درباره طراحی سایت

مقایسه شرکت های طراحی سایت در یزد

قطعا مهم‌ترین راه برای پیدا کردن متناسب‌ترین شرکت طراحی سایت در یزد  ، مقایسه شرکت‌ها با یکدیگر است. ما در این بخش به مقایسه بهترین شرکت های طراحی سایت در یزد پرداخته‌ایم و شما می‌توانید به راحتی شرکت طراحی سایت یزد مناسب خود را پیدا کنید.

شرکت طراحی سایت ایمپرزا فارسی

کیفیت خدمات
طراح وب 70%

قیمت خدمات : معمولی

شرکت طراحی سایت در همدان ایمپرزا - شرکت طراحی سایت یزد-min

طراحی سایت کدزنی : ندارد 

طراحی سایت با cms شروع از : تومان

خدمات :

شرکت طراحی سایت یوتاب

کیفیت خدمات
طراح وب 60%

قیمت خدمات : ارزان

شرکت طراحی سایت در یزد یوتاب - شرکتهای طراحی سایت در یزد-min

طراحی سایت کدزنی : ندارد

طراحی سایت با cms شروع از : 288.000 تومان

خدمات :

شرکت طراحی سایت داده ورزان

کیفیت خدمات
طراح وب 75%

قیمت خدمات : بسیار گران

داده ورزان

طراحی سایت کدزنی : ندارد 

طراحی سایت با cms شروع از : 11.000.000 تومان

خدمات :

شرکت طراحی سایت ویستا

کیفیت خدمات
طراح وب 80%

قیمت خدمات : گران

لوگو ویستا | vista-logo

طراحی سایت کدزنی شروع از :30.000.000 تومان

طراحی سایت با cms شروع از : 14.800.000 تومان

خدمات :

94%

طبق آمار بدست آمده، 94٪ از کاربران هنگام ورود به سایت ابتدا به طراحی آن توجه می کنند.

52%

٪52 مشتریان فروشگاه های آنلاین به دلیل اینکه وب‌سایت زیبایی مشاهده نمی‌کنند، پس از خرید به وب‌سایت باز نمی‌گردند.

42%

٪42 از کاربران نظر خود را درباره یک وب‌سایت فقط بر اساس طراحی هنگام ورود به سایت قرار می‌دهند.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در یزد

ساخت فروشگاه اینترنتی دسته ای از وب سایت ها هستند که دقیقا مانند فروشگاه ها و مغازه ها محصول را به فروش می رسانند؛ در حقیقت شما با طراحی فروشگاه اینترنتی به تمامی افرادی که در ایران زندگی می کنند اجازه ی خرید از خودتان را می دهید. این دسته از وب سایت ها دارای درگاه بانکی هستند و کاربران پس از انتخاب محصول و اضافه نمودن آن به سبد خرید مبلغ آن را پرداخت می کنند و بعد محصول برایشان ارسال می شود. وب سایت های فروشگاهی اکثرا با دامنه .ir و .com طراحی می شوند. اما دامنه ای که باعث می شود تا سئو آن ها بهتر، سریع تر انجام گیرد دامنه .shop است. ما در شرکت نرم افزاری ویستا حتی به کوچک ترین نکات در سئو و طراحی سایت فروشگاهی اهمیت می دهیم و از این جهت می توانید اطمینان خاطر داشته باشید.

طراحی سایت فروشگاهی در یزد
طراحی سایت شرکتی در یزد

طراحی سایت شرکتی در یزد

وب سایت های شرکتی وب سایت هایی هستند که به معرفی یک شرکت می پردازند. این دسته از وب سایت ها با وب سایت های فروشگاهی تفاوت دارند و در اکثر مواقع در آن ها محصولی برای فروش قرار داده نمی شود. اما این استثنا هم وجود دارد که از فروشگاه برای آن ها استفاده شود. وب سایت های شرکتی دارای صفحات درباره ما و تماس با ما هستند که باعث می شود کاربر پس از مطالعه آن ها تا حدودی نسبت به شرکت اعتماد کند و همین امر سبب می شود تا بتوان در نهایت نظر ایشان را جلب کرد و راحت تر خدمات را به مشتری ارائه کرد. شرکت نرم افزاری ویستا به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در یزد، خدمت طراحی وب سایت شرکتی را به مردم یزد ارائه می دهد.

در اولین قدم هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت در یزد برای خود، باید به این نکته دقت کنید که نمونه کار های این شرکت، نمونه کار های خوبی باشند. به این دلیل که در آینده شما هم سایتی به همان شکل تحویل خواهید گرفت. اگر شرکت طراحی سایت، نمونه کار طراحی وب سایت در یزد ضعیفی داشت نباید انتظار داشته باشید که وب سایت شما وب سایتی حرفه ای و خلاقانه باشد. نمونه کار ها را کاملا با صبر و حوصله مطالعه کنید. امیدواریم پس از مشاهده نمونه کار طراحی سایت در یزد  شرکت های مختلف، انتخابتان شرکت نرم افزاری ویستا باشد.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

قیمت طراحی سایت در یزد

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

برآورد هزینه طراحی وبسایت

شما می‌توانید قبل از انجام طراحی سایت در یزد با پر کردن فرمی که در ادامه قرار داده شده است ویژگی‌های وب‌سایت خود را انتخاب کنید و این فرم را ارسال نمایید یا برای آگاهی از مراحل سفارش طراحی وب سایت می‌توانید به طور مستقیم با شماره 88930113-021 تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش ساخت و طراحی وب سایت
[metform form_id="92024"]

همین حالا قیمت طراحی سایت خود را مشخص نمایید

با مشخص نمودن نوع وبسایت و ویژگی های آن در فرم روبه‌رو می‌توانید همین حالا از هزینه طراحی وبسایت مورد نیاز خود مطلع شوید. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان از سمت کارشناسان ویستا، با ما تماس بگیرید و یا با پرکردن فرم منتظر تماس همکاران ما باشید.

تماس با کارشناسان ویستا

نیاز به وب سایت دارید؟

قطعا برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از طراحی سایت یزد دریافت کنید نیاز دارید تا وب سایت خود را از بهترین شرکت طراحی سایت در یزد سفارش دهید. برای سفارش طراحی وب سایت یزد توسط بهترین شرکت طراحی سایت در یزد کافیست شماره تماس خود را ارسال کنید تا مشاورین ما در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

مشاوره طراحی سایت در تهران - طراحی سایت تهران

شهر هایی که ما به آن ها خدمات خود را ارائه می دهیم

خدمات دیگر شرکت نرم افزاری ویستا

سئو سایت در یزد

خدمات سئو سایت در یزد

در نهایت پس از طراحی سایت می رسیم به بحث سئو. سئو سایت چیست و برای انجام سئو چه پروسه ای باید طی شود. سئو به زبان ساده به این معنی است که هنگام جستجو یک عبارت در گوگل شما با تعدادی وب سایت رو به رو می شوید که کاملا مرتبط با عبارت جستجو شده توسط شما هستند. این وب سایت ها بر روی کلماتی که شما جستجو میکنید کار کرده اند و در نهایت شما محصول خود را از این وب سایت ها تهیه می کنید. کاری که سئو انجام می دهد دقیقا همین است و برای سفارش سئو سایت باید قبل از هر چیزی قیمت سئو برای سایت را در بهترین شرکت سئو بررسی کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

طراحی اپلیکیشن در یزد

خدمات طراحی اپلیکیشن در یزد

حتما تمام افرادی که با تلفن همراه سرو کار دارند در طول روز به دفعات وارد گوشی می شوند و از اپلیکیشن های مختلف استفاده می کنند. همین امر باعث می شود تا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی به اندازه طراحی سایت اختصاصی حائز اهمیت باشد. در این میان قطعا اگر کسب و کار شما طراحی اپلیکیشن اندروید را به سرانجام رسانده باشد دسترسی کاربران به شما بیشتر می شود و می توانید مشتریان بیشتری جذب کنید. سفارش ساخت اپلیکیشن خوب در کنار یک وب سایت حرفه ای در بهترین شرکت طراحی سایت در یزد، یعنی در شرکت ویستا قطعا باعث رشد چند برابری فروش شما خواهد شد. برای آگاهی از قیمت اپ می توانید از اینجا وارد شوید.

حسابداری آنلاین در یزد

خدمات حسابداری آنلاین در یزد

هنگامی که شما کاملا وارد فضای دیجیتال می شوید برای سهولت در انجام امور حسابداری خود قطعا نیاز خواهید داشت تا حسابداری خود را به صورت انلاین پیش ببرید. نرم افزار حسابداری شرکتی و نرم افزار حسابداری فروشگاهی چرتکه توسط متخصصین شرکت نرم افزاری ویستا و هم تراز با نرم افزار های حسابداری آنلاین محبوب و معروف در سطح جهان طراحی شده است. این نرم افزار یک نرم افزار حسابداری آنلاین است که هدف از طراحی آن سهولت در انجام امور حسابداری است. به این صورت که بدون نیاز به نصب برنامه میتوانید از آن استفاده کنید. همین امر سبب می شود تا فضایی از شما سیستم شما اشغال نشود و در هر مکان به آن دسترسی داشته باشید.

مقالات ما را از دست ندهید…

Search

سوالاتی که شما پرسیدید …

شما در هر مقطعی که قرار گرفته باشید برای معرفی خود به افراد در دنیای اینترنت نیاز به  سایت دارید. این سایت می تواند کسب و کار شما را از هزینه هایی مانند کرایه آزاد کند.

شما میتوانید برای اینکه بهترین و مناسب ترین حالت ممکن را انتخاب کنید با همکاران ما در ویستا تماس بگیرید تا آن ها بهترین و مناسبترین وب سایت را با توجه به بودجه شما پیشنهاد دهند.

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت ، کاملاً بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد. با اینحال، انجام پروژه‌های استاندارد طراحی وب سایت معمولاً حدود 1 تا 2 ماه زمان می‌برد.

شما در طراحی سایت اختصاصی خود می توانید هر گزینه را که میخواهید به سایت اضافه کنید و تمام سایت را به صورت کد نویسی اختصاصی پیش ببرید. اما این کار نسبت به تعرفه طراحی سایت وردپرسی بسیار هزینه بر و زمان بر تر است. با این حال هنگامی که شما یک طراحی سایت با وردپرس دارید هم میتوانید هر گزینه ای را به آن اضافه کنید.

شرکت ویستا پشتیبانی سایت های طراحی کرده را تا 12 ماه تضمین میکند . در ضمن تمام مدت پشتیبانی هزینه ای از شما دریافت نمیشود.

طبق قوانین شرکت ویستا ، نحوه پرداخت هزینه طراحی وب سایت 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.8/5 ‏‫(6 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا