طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

امروزه با افزایش استفاده مردم از تلفن‌های همراه، طراحی اپلیکیشن اندروید برای هر  کسب و کار الزامی است. در زمینه رستوران، فست فود و کیترینگ‌ها بدست آوردن مشتریان دائمی و وفادار از مهمترین نکات یک بازاریابی حرفه‌ای است. با طراحی اپلیکیشن رستوران می‌توانید یک ارتباط دائمی و رایگان با مشتریان خود داشته باشید. هدف اصلی ساخت نرم افزار رستوران دسترسی آسان مشتری به منو، قیمت‌ها، رزرو، سفارش و پرداخت آنلاین است. اپلیکیشن رستوران می‌تواند نماینده خوبی برای تبلیغات رستوران شما باشد.

طراحی اپلیکیشن رستوران

مشاهده آخرین نمونه کار طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا ویستا

ویژگی های فنی اپلیکیشن

ویژگی های ظاهری اپلیکیشن

ویژگی های عملکردی اپلیکیشن

جهت مشاهده انواع نمونه کار طراحی اپلبیکیشن با ما در ارتباط باشید.

پشتیبانی ویستا

مشاوره رایگان  و اختصاصی 

شرکت نرم افزاری ویستا تیمی درجه یک و حرفه ای از مشاوران فنی و حرفه ای را ایجاد کرده است که پاسخگوی نیازهای شما باشد. کافی است شماره تلفن خود را وارد کنید تا مشاوران ویستا با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

نمونه طراحی اپلیکیشن

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

فواید طراحی اپلیکیشن رستوران

ساخت اپلیکیشن رستوران فواید بسیاری دارد. اکثر مردم خرید آنلاین را نسبت به خرید سنتی بیشتر می‌پسندند. مخصوصا در عصر تکنولوژی که زمان اهمیت فوق العاده ای برای افراد دارد و اکثر مردم ترجیح می‌دهند به جای ماندن در صف، از قبل غذا را سفارش داده و در تایم مشخصی سفارش خود را دریافت کنند. این روزها اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا در لیست محبوب ترین اپلیکیشن ها قرار دارد. اهمیت ندادن به پیشرفت و جا ماندن از تکنولوژی باعث عقب افتادن از رقبا و محو شدن شما از عرصه کاری می‌شود.

اهمیت طراحی اپلیکیشن رستوران

مزایای طراحی اپ رستوران

طراحی اپلیکیشن موبایل رستوران

منجر به افزایش مخاطبان هدف می‌شود

منجر به ارائه خدمات سریع به مشتریان می‌شود

با اپ رستوران نقاط قوت رستوران خود را معرفی کنید

باعث حفظ مشتریان خود می‌شوید

با اپ رستوران یک شعبه آنلاین داشته باشید!

چرا به طراحی اپ رستوران نیاز داریم؟

صرف نظر از اینکه شما اپ شما یک برنامه آنلاین تحویل غذا است یا یک برنامه رستوران یاب است شما در یک مسیر موفق قرار گرفته اید. مراکز فروش مواد غذایی از جمله مشاغلی هستند که از ظهور اپ موبایل سود بیشتری برده اند. طبق نظرسنجی اخیر در حدود 1500 کاربر تلفن همراه، 81٪ از مشتریان گزارش داده اند که از طریق یک اپ موبایل به دنبال رستوران یا هر غذاخوری بوده اند. از طرف دیگر، 92٪ این کار را در بستر  موبایل انجام داده اند. سهم بازار برنامه‌های مرتبط با رستوران یکی از بالاترین نرخ های رشد را نشان می‌دهد. خرید اپلیکیشن آماده رستوران و یا طراحی اپ رستوران نه تنها به مشتریان شما اجازه می دهد از خدمات شما استفاده کنند بلکه به کسب و کار رستوران شما کمک می‌کند تا برند شما یک تصویر تجاری با نام تجاری قوی در ذهن کاربران باقی بگذارد.

مزایای ساخت اپلیکیشن رستوران

رزرو میز رستوان

امکان رزرو میز

با استفاده از نرم افزار رستوران خود می‌توانید به مشتریان خود این امکان را دهید که جای میز خود را خودشان مشخص کنند و از این طریق میزان رضایت مشتریان را بالا برده و آنها را مشتری همیشگی خود کنید.

طراحی منوی رستوران

مشاهده منو و قیمت‌ها

با استفاده از نرم افزار رستوران می‌توانید به مشتریان خود امکان مشاهده منو و همچنین قیمت هر غذا را بدهید. در حالت سنتی، امکان پرسیدن قیمت همه غذاها نیست و اینکار باعث اتلاف وقت مشتری می‌شود.

لوگو سفارش غذا

سفارش غذا​

مشتری با استفاده از اپلیکیشن رستوران، می‌تواند قبل از ورود به رستوران غذای خود را سفارش داده تا هنگامی که به رستوران می‌رسد بدون انتظار و اتلاف وقت غذای خود را تحویل بگیرد و در رستوران میل کند یا به خانه ببرد.

رزرو جای پارک

رزرو جای پارک

در شهرهای شلوغ مانند تهران امکان پیدا کردن جای پارک کار سختی است. این مسئله باعث اتلاف وقت شما شده و شما را از تصمیمتان منصرف می‌کند! با این اپلیکیشن می‌توانید ازقبل جای پارک خود را رزرو کنید.

لوگو کد تخفیف

کد تخفیف

با استفاده از اپلیکیشن رستوران خود می‌توانید برای مشتریان ثابت و دائمی خود کد تخفیف بفرستید. این کار باعث جلب رضایت مشتری و ترغیب بیشتر مشتریان جدید می‌شود. با اینکار آنها را مشتری دائمی خود می‌کنید.

سفارش آنلاین غذا

امکان سفارش آنلاین

گاهی اوقات پیش می‌آید که مردم حوصله رفتن به رستوران را ندارند! با این نرم افزار رستوران می‌توانید برای مشتریانی که امکان یا وقت رفتن به رستوران را ندارند قابلیت سفارش اینترنتی را فراهم کنید.

طراحی اپلیکیشن برای کیترینگ‌ها

این روزها پخت و فروش غذای خانگی بسیار مرسوم شده که با نام کیترینگ در اپلیکیشن های سفارش غذا مشاهده می‌کنیم. از آنجایی که راه اندازی و اجاره مغازه برای پخت و پخش غذا کاری پر هزینه است، طراحی اپلیکیشن سفارش غذای خانگی برای افرادی که به دنبال هزینه پایینتر و سود بیشتر هستند بسیار مفید است. میتوانید در منزل یا هرجایی که می‌توان در آنجا آشپزی کرد غذاهای خود را آماده کرده و توسط یکی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا آن را برای مشتریان بفرستید.

چرا ساخت اپلیکیشن سفارش غذا؟

منتظر نماندن در صف و صرفه جویی در وقت

افزایش شفافیت در قیمت گذاری

راحتی سفارش در هر زمان و در هر مکان

افزایش اعتبار نام تجاری رستوران

روش های متعدد برای پرداخت هزینه

افزایش جذب و نگهداری مشتری

لزوم ساخت اپلیکیشن سفارش غذا
اهمیت طراحی اپلیکیشن رستوران restaurant application design

چرا طراحی اپلیکیشن سفارش غذا؟!

صاحبان رستوران‌ها می‌توانند علاوه بر کسب و کار سنتی خود، کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنند تا هم مشتریان سنتی خود را حفظ کرده و هم برای رضایت مشتریان آنلاین خود تلاش کنند. طراحی اپ سفارش غذا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان شده و همچنین باعث افزایش اعتبار برندتان شده که همین مورد باعث جذب مشتریان بیشتر و سودآوری بسیاری خواهد شد. طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود این روزها بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته و روز به روز استفاده از آن بیشتر می‌شود. با توجه به فواید بیشماری که اپلیکیشن اسنپ فود دارد، ساخت وب اپلیکیشن مشابه آن، امری بسیار پردرآمد و محبوب است.

چرا باید اپلیکیشن سفارش غذا طراحی کنیم؟

طبق یک نظرسنجی که توسط سایت Statista انجام شده، حدود ۵۵ درصد از افراد برای مشاهده منو رستوران ها و همچنین مشاهده قیمت ها از اپلیکیشن سفارش غذا استفاده می‌کنند. ۴۶ درصد از افراد برای مشاهده ساعات کاری رستوران، ۴۵ درصد برای مشاهده رستوران های اطراف از اپ رستوران استفاده می‌کنند. سایر افراد هم سفارش آنلاین غذا، مشاهده تلفن تماس و موقعیت مکانی رستوران، رزرو کردن، درج نظر بعد از سفارش غذا و… از اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا استفاده می‌کنند. دلایل بالا از مهمترین دلایل برای طراحی اپ رستوران و سفارش غذا است که باید برای ساخت اپ رستوران به آن توجه کنید.

معروف ترین اپلیکیشن های رستوران

اسنپ فود

اسنپ فود از محبوب ترین اپلیکیشن‌های سفارش غذا است که از امکانات زیادی برخوردار است. از امکانات این برنامه می‌توان به امکان جستجوی رستوران‌های اطراف، مشاهده منو رستوران‌ها، تصاویر غذاها، نظرات کاربران، امتیاز هر رستوران، تنوع زیاد غذاها، پیگیری سفارش به صورت لحظه‌ای، تخفیفات ویژه برای هر غذا، اضافه نمودن رستوران جدید، همکاری با سوپرمارکت‌ها، شیرینی فروشی‌ها، کافی شاپ‌ها، میوه فروشی ها، نانوایی‌ها، فیلترهای مختلف برای جستجوی آسان‌تر، ذخیره آدرس، پشتیبانی آنلاین و… اشاره کرد.

لوگو اسنپ فود

چیلیوری

چیلیوری هم مانند اسنپ فود از نرم افزارهای رستوران محبوب در بین کاربران ایرانی است. چیلیوری هم شامل امکاناتی مانند دسته بندی رستوران‌ها، امکان جستجو در محل، تخفیف در رستوران‌های اطراف مشتری، نظرخواهی از مشتریان، پشتیبانی آنلاین، نظرات مشتریان، شیوه پرداخت متفاوت، امکان گرفتن غذا در رستوران توسط مشتری، تضمین زمان اعلام شده برای تحویل غذا، تضمین کیفیت سرویس‌دهی، ذخیره رستوران‌های مورد علاقه در پروفایل مشتری، راهنمای خرید و راهنمای پراخت آنلاین، سوالات متداول و… است.

ریحون

ریحون هم یکی از برترین اپلیکیشن‌های رستوران‌یاب است که بیشتر تمرکزش را روی تخفیف‌ از رستوران‌ها گذاشته است. یعنی روزی نیست که ریحون تخفیف نداشته باشد! ریحون شامل امکاناتی از جمله تنوع رستوران‌ها و تنوع غذاها، روش‌های پرداخت مختلف، تمرکز بر روی تخفیف از رستوران‌های مختلف، امکان مشاهده منو همراه با عکس، دستورات آشپزی برای کاربران، امکان مقایسه قیمت‌ها در رستوران‌های مختلف، رستوران‌های برتر ماه بر اساس امتیاز مشتریان، پشتیبانی در زمان سفارش آنلاین غذا، فعالیت در شبکه اجتماعی و… می‌باشد.

لوگو ریحون

طراحی اپلیکیشن رستوران مشابه اسنپ فود، چیلیوری، ریحون

تیم ویستا مفتخر است برای طراحی اپلیکیشن  مشابه اسنپ فود و نمونه های معروف دیگر در خدمت شما باشد. از آنجایی که هر کدام از این نرم افزارهای رستوران یاب دارای مشکلاتی هستند، تیم طراحی نرم افزار رستوران ویستا با تمامی تلاش خود در رفع این مشکلات می‌کوشد تا بتواند نمونه کامل‌تری از این اپلیکیشن‌ها را ارائه دهد. از جمله معایب اسنپ فود عدم وجود پرداخت در منزل، تاخیر ارسال غذا در بعضی از شهرها است. از معایب چیلیوری می‌توان به محدود بودن تعداد شهرها و نداشتن عکس برای بعضی غذاها به ویژه فست‌فودها اشاره کرد. معایب اپلیکیشن ریحون هم دور بودن بعضی از رستوران‌های نشان داده شده نسبت به مکان مشتری، نداشتن پشتیبانی آنلاین در سایت، محدود بودن شهرهای قابل جستجو و پشتیبانی ضعیف در اپلیکیشن است.

رستوران‌های تهران
طراحی اپ رستوران اختصاصی

طراحی اپلیکیشن رستوران اختصاصی

علاوه بر اپلیکیشن رستوران یاب، نوع دیگری از نرم افزار رستوران وجود دارد که مختص هر رستوران یا فست فود است. در دنیای تکنولوژی امروز، که زمان ارزش زیادی برای انسان‌ها دارد داشتن نرم افزارهای موبایلی از نیازهای اساسی هر کسب و کار است. امروزه هر رستوران برای خود اپلیکیشنی دارد که امکانات زیادی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. تیم ویستا مفتخر است طراحی اپلیکیشن با نام و لوگوی اختصاصی برند شما را انجام دهد. این وجه تمایز بزرگی بین شما و رقبایتان ایجاد می‌کند. داشتن یک اپلیکیشن رستوران خوب می‌تواند باعث وفاداری مشتریانتان شود و از این رو فروشتان را چند برابر می‌کند. نرم افزارهای سفارش گیر رستوران گزینه بسیار خوبی برای صاحبان رستوران است.

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

برند رستوران خود را تقویت کنید

یکی از مهمترین استراتژی ها افزایش اعتبار برند کسب و کار است. قطعا غذای با کیفیت، خدمات خوب و فضای رستوران زیبا باعث تعریف  تمجید مشتریان از رستوران شما برای آشنایان و دوستان می‌شود. روش تبلیغ دهان به دهان روشی خوب برای جذب مشتریان است ولی اینکار برای افزایش مشتریان جدید کافی نیست. طراحی اپ رستوران پتانسیل زیادی برای جذب زیاد مشتریان جدید دارد. تشویق مداوم مشتریان برای بازدید از رستوران شما تاثیر بسزایی دارد. با طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای خودتان اعتبار کسب کنید.

افزایش اعتبار رستوران با طراحی اپلیکیشن

چرا ویستا ؟

چرا ویستا | طراحی اپلیکیشن ویستا

طراحی منحصر به فرد

مشاوره رایگان

یکسال پشتیبانی رایگان

تیم جوان و حرفه ای

قیمت مناسب و به صرفه

سالها تجربه کاری و حرفه ای

مراحل سفارش طراحی اپلیکیشن رستوران

مشخص کردن ایده

در آغاز کار لازم است که شما ویژگی و مزیت های طراحی اپلیکیشن رستوران خود را با سایر اپلیکیشن‌های سفارش غذا مشخص نمایید. این مزایا و برتری باعث سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت شما خواهد شد. آسان تر کردن کار با اپلیکیشن رستوران و طراحی خاص تر باعث افزایش محبوبیت اپلیکیشن شما خواهد شد.

مشخص کردن طرح

بعد از مشخص کردن ایده نوبت به مشخص کردن طرح اپلیکیشن شما می‌رسد. در این مرحله می‌توانید بر روی برگه ای طرح اولیه خود را با جزئیات رسم نمایید. در این مرحله براحتی می‌توانید از مشاوره رایگان ویستا بهره مند شوید و طراحی وایرفریم حرفه ای را در ساخت اپلیکیشن به ما بسپارید.

طرح گرافیکی اولیه

بعد از مرحله طراحی وایرفریم تیم طراحی تجربه کاربری یا همان تیم ui/ux شروع به طراحی گرافیکی و ساخت اپلیکیشن شما می‌کند که با نرم افزارهای گرافیکی، ظاهر اپلیکیشن شما طراحی می‌شود. این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که نمایانگر فضای کلی اپلیکیشن شماست.

پیاده سازی ظاهر اپلیکیشن

در این مرحله برنامه نویسی front طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا آغاز می‌شود. در این مرحله ظاهر اپلیکیشن بصورت کد نویسی منطبق بر طراحی اولیه که توسط تیم ui انجام شده بود پیاده سازی می‌شود و بعد از آن وبسایت به صورت کامل طراحی شده و تست تجربه کاربری انجام می‌گیرد.

برنامه نویسی

در این مرحله تیم برنامه نویسی ویستا دیتابیس نرم افزار را متناسب با ظاهر و جزئیات آن طراحی می‌نماید سپس روبط میان آن‌ها را مشخص کرده و شروع به api  نویسی نرم افزار می‌نماید تا نرم افزار پویا و داینامیک سازی شود. برنامه نویس های front-end از api ها ی طراحی شده در نرم افزار بهره می برند.

پشتیبانی اپلیکیشن

بعد از تمامی مراحل در مرحله آخر تست نرم افزار در حالات مختلف انجام می‌شود. بعنوان مثال اپلیکیشن بر اساس تعداد کاربران تست و کلیه ایرادات آن برطرف می‌شود. در جلسات آخر بصورت آنلاین یا حضوری نحوه کار در جلسه با شرکت طراحی سایت گفته شده  و کلیه توضیحات به ایشان داده می‌شود.

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن موبایل

روش های قدیمی و سنتی رو به پایان می‌باشند. شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ یا کوچک همواره به دنبال سود بیشتر و حفظ مشتریان خود هستند. آنها در این بازار بزرگ رقابتی، حریفان بسیار قدرتمندی دارند که همواره به نیاز کاربران وسهولت استفاده آنان از امکانات توجهی ویژه داشته اند. اگر بخواهیم مثل زمان گذشته تنها به استفاده از برنامه های کاربردی کامپیوتر به نیاز مشتریان پاسخ دهیم نتیجه ای جز شکست برای ما حاصل نخواهد شد. ما باید خدمات و امکانات خود را در هر لحظه و بصورت آنلاین ارائه دهیم. سرعت در خدمات رسانی و کیفیت بالا در اجرای آن راه حل ما با ساخت اپلیکیشن می‌باشد.

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن حرفه ای
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

یکی از فعالیت های مهم ویستا طراحی فروشگاه اینترنتی است. یعنی می‌توانید علاوه بر ساخت اپلکیشن فروشگاهی یک سایت فروشگاهی نیز طراحی کنید.  در صورت داشتن دو ابزار باید آنها را باهم همگام سازی کرد. طراحی سایت فروشگاهی برای رشد کسب و کار شما بسیار مفید است. می‌توانید با گسترش کسب و کار خود به سود قابل توجهی دست یابید.

طراحی سایت رستوران

یکی دیگر از راه های توسعه کسب و کار رستوران ها طراحی سایت است. طراحی سایت رستوران و سفارش غذا در کنار طراحی اپلیکیشن سفارش غذا روش بسیار خوبی برای رسیدن به سود قابل توجه است. زیرا با داشتن این دو ابزار می‌توانید هم کاربران موبایلی و هم کاربران دسکتاپی را جذب کنید. همچنین با این روش مشتری اعتمادش به برند شما بیشتر شده و این کار می‌تواند باعث ترغیب مشتریان بیشتر برای شما شود. امروزه اکثر افراد برای آشنایی با یک برند ابتدا نام آن را در گوگل سرچ می کنند پس چه خوب که علاوه بر اپلیکیشن یک سایت داشته باشید تا بتوانید خود را به مشتریان بهتر معرفی کنید. می‌توانید اپلیکیشن خود را برای دانلود در سایت گذاشته و از این طریق برای اپ خود تبلیغ کرده باشید. طراحی سایت  وردپرس یکی از روش های پرطرفدار در میان کاربران ایرانی است که با مناسب ترین هزینه  ارائه می شود.

سئو سایت رستوران

سئو سایت از ابزارهای مهم برای هر کسب و کاری است. بدون سئو نمیتوانید شناخته شوید و سایت شما در رتبه های بسیار پایین گوگل قرار می‌گیرد و کسی آنها را نمی‌بیند. شرکت سئو ویستا شما را برای آوردن به لینک ۱ گوگل کمک خواهد کرد. برای سفارش سئو و همچنین مشاهده قیمت سئو می‌توانید با همکاران ما مشاوره ای رایگان داشته باشید.

سئو سایت رستوران

سوالات متداول

نرم افزار رستوران یاب برای کسانی که می‌خواهند نرم افزاری مشابه اسنپ فود، چیلیوری، ریحون و یا هر نرم افزار مشابه دیگری داشته باشند مناسب است. همچنین اپلیکیشن رستوران مختص هر رستوران برای کسانی که صاحب یک رستوران، کیترینگ یا فست فود هستند و همچنین کسانی که غذای خانگی درست می‌کنند و می‌فروشند مناسب است.

با توجه به نیاز کسب و کار شما تعرفه های نرم افزار متفاوت است. برای آگاهی از تعرفه دقیق نرم افزار رستوران مناسب با کسب و کار شما، با تیم مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

تمامی امکانات موجود در اپلیکیشن اسنپ فود، چیلیوری و ریحون در این اپلیکیشن وجود دارد. همچنین می‌توان تمامی امکانات مورد نظر شما را در آن اعمال کرد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

برای خرید این بسته نرم افزاری لطفا با پشتیبانی شرکت ویستا تماس حاصل فرمایید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند. شماره تماس شرکت ویستا 88551470-021 می‌باشد.

بله. در صورت تمایل می‌توانید برای رستوران خود علاوه بر اپلیکیشن رستوران یک صفحه وب‌سایت داشته باشید. در صورت درخواست طراحی سایت با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

طبق قرارداد، پرداخت در سه مرحله انجام می‌شود. قسمت اول مبلغی به عنوان پیش پرداخت گرفته می‌شود. قسمت دوم بعد از تکمیل نمونه اولیه و قسمت سوم پس از تکمیل کامل پروژه است که مشتری نرم افزار را به صورت کامل بررسی کرده و از آن رضایت کامل دارد.

تمام خدمات طراحی اپ و نرم افزارهای ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است.پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

درباره ویستا

شرکت طراحی سایت ویستا با سالها تجربه در زمینه طراحی اپلیکیشن، از بهترین‌های این عرصه در کشور محسوب می‌شود. علاوه بر طراحی اپلیکیشن، ویستا در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت حرفه‌ای دارد. از جمله این خدمات می‌توان به طراحی وب سایت و طراحی سایت حرفه ای، سئو سایت و ساخت نرم افزارهای تحت وب مانند نرم افزار حسابداری آنلاین اشاره کرد. از مهمترین فعالیت‌ها برای هر کسب و کار آنلاین، سئو و بهینه سازی سایت است. سئو مجموعه ای از فعالیت هاست که بتوانیم جایگاه بهتری در گوگل داشته باشیم.

از نمونه های طراحی اپلیکیشن نیز می‌توان موارد زیر را نام برد: طراحی اپلیکیشن املاک، بیمه، گردشگری، رستوران، فیلم، موزیک، آموزشی، طراحی اپ پزشکی و… . طراحی اپلیکیشن خبری و طراحی اپلیکیشن خدماتی نیز بخشی از خدمات طراحی اپلیکیشن ویستا است که با بهترین تجربه کاربری و رابط کاربری، به کسب رتبه برتر در این زمینه رسیده و باعث رضایت مشتریان شده است .

از انواع طراحی سایت نیز می‌توان طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت هنری، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت دانلود، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت خبری، طراحی سایت موزیک، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت املاک، طراحی سایت رستوران و بسیاری از نمونه دیگر را نام برد. کافیست به صفحه نمونه کار طراحی وب سایت ویستا مراجعه کنید و پس از دیدن نمونه کار ها سفارش طراحی وب سایت خود را ثبت کنید.

انواع طراحی اپلیکیشن ویستا

پرسش و پاسخ

10 پاسخ

    1. سلام طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا بسته به نیازها و خواسته های شما بین ۲ ماه تا ۶ماهه.

  1. سلام من یه نرم افزار رستوران اندروید میخواستم تفاوتی داره از لحاظ هزینه با اپ ios?

    1. سلام تمامی طراحی های اپلیکیشن شرکت ویستا برای هردو پلتفرم اندروید و ios انجام میشه و تفاوتی در هـزینـه ها ندارد.

  2. سلام وقتتون بخیر باشه. من نیاز به ساخت اپلیکیشن فست فود دارم. با طراحی اپ رستوران که فرقی نداره؟؟؟

    1. سلام وقت شماهم بخیر. بله امکان ساخت اپلیکیشن فست فود وجود داره و از لحاظ ساختاری تفاوتی با طراحی اپلیکیشن رستوران نداره.

  3. اپلیکیشن سفارش غذا که میگید برای یه رستوران طراحی میکنید یا مثل اسنپ فوده؟

    1. سلام. ما هردوی این اپلیکیشن ها رو طراحی میکنیم. بستگی داره شما چی بخواید. هم طراحی اپلیکیشن رستوران با نام برند شما و هم طراحی اپلیکیشن شبیه ا‌سـنپ فـود امکان پذیره.

  4. سلام من یه اپلیکیشن اختصاصی سفارش آنلاین غذا میخواستم. امکان طراحی بصورت اختــصــ‌اصی هست؟

    1. سلام بله کاملا. هرچه که مد نظر شما باشه با تمام جزئیات براتون پیاده سازی میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.4/5 ‏‫(19 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا