14 روش برای کسب درآمد دلاری از ایران
Search

روش های کسب درآمد دلاری واقعی در ایران

فهرست مطالب

در سال های اخیر مشاغل فریلنسری مشابه ساخت اپلیکیشن، ساخت وبسایت، مشاغل گرافیکی(طراحی گرافیک، تولید انیمیشن، تیزر و…)، انواع برنامه نویسی، پروژه های سئوی سایت، گویندگی… همگی منجر به افزایش درآمد زایی افراد متخصص از طریق بهبود جریان های حرفه ای در محیط آنلاین شدند. یکی از محبوب ترین نکات این دسته از مشاغل، امکان کسب درآمد دلاری واقعی در ایران است که فرصت های متخصصین را تا بی نهایت افزایش می داد!

در این مقاله از ویستا میخواهیم روش های واقعی برای کسب درآمد دلاری در ایران را معرفی و بررسی کنیم. در این مطلب علاوه بر مشاغل فریلنسری، روش هایی را معرفی خواهیم کرد که نیاز چندانی به داشتن مهارت و تخصص برای کسب درآمد دلاری از طریق آنها دیده نمی شود! یعنی بدون نیاز به کسب آموزش و تخصص می توانید اقدام به کسب درآمد دلاری در ایران کنید.

چرا که این تنها مشاغل فریلنسری نیستند که امکان کسب درآمد دلاری را فراهم می کنند و ایجاد جریانی از درآمد ارزی به زندگی تان ممکن است آنقدرها هم که فکر میکنید چالش برانگیز نباشد! برخی از آنها شامل مشاغل فریلنسری هستند که با توجه به میزان کسب درآمد فریلنسری در ایران، جزو بهترین گزینه های این فهرست به شمار می روند؛ اما سایر آنها نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارند. 

روش های کسب درآمد دلاری واقعی آخرین آپدیت

بهترین روش های کسب درآمد دلاری واقعی در سال 2024

آسان ترین و در عین حال، امن ترین منابعی که میتوانید اپ و بازی اندرویدی تان را دانلود کنید!

روش هایی که در ادامه به بررسی خواهیم پرداخت، از انواع متفاوتی در نظر گرفته شده اند تا متناسب با شرایط شغلی، مهارت ها و زمانی که در حال حاضر اختیار دارید، روش مناسب خود را برای کسب درآمد دلاری در ایران انتخاب کنید و سپس به سراغ روش های معرفی شده برای هریک بروید.

برنامه نویسی

جهان آینده وابسته به این تخصص پولساز خواهد بود!

این روش کسب درآمد دلاری از ایران را در اولین مورد از روش های مورد بررسی پیشنهاد می کنیم! دلایل زیادی هم برای این اولویت وجود دارد؛ گستردگی حوزه های برنامه نویسی (حق انتخاب قطعی از میان زمینه های کاری برنامه نویسی فرانت اند، بک اند، اپلیکیشن، بازی سازی، هوش مصنوعی و…)، درآمد خوب در صورت داشتن رزومه حرفه ای، پرستیژ کاری بالا در سطح جهانی، آینده کاری خوب و… همگی از جمله دلایلی هستند که شما را برای انتخاب قطعی این روش کسب درآمد دلاری در ایران قانع خواهند کرد.

برای داشتن درآمد دلاری از طریق برنامه نویسی در ایران از کجا شروع کنیم؟

پیش از هرچیز لازم است تا با فیلدهای کاری مختلف برنامه نویسی به خوبی آشنا شوید و بدانید که پس از یادگیری، میخواهید وارد چه بازار کاری شوید. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با ساخت وبسایت سازمانی ممکن است نیاز به مهارت ها و تخصص های یکسانی نداشته باشند و این انتخاب شما است که میخواهید بطور عمده در چه زمینه ای مشغول بکار شوید. آیا این بازار کار با خواسته ها، نیازها، توانایی ها و بطور کلی شرایط و استعدادهای شما مطابق است یا باید به سراغ انتخاب دیگری بروید؟! 

سپس در زمینه کاری مورد انتخاب تان شروع به دریافت آموزش کنید؛ این آموزش بسته به زمینه مورد فعالیت، زمانی که اختصاص می دهید و کیفیت آموزشی که دریافت می کنید ممکن است از 6 ماه تا 2سال طول بکشد. سپس میتوانید با ایجاد رزومه و پورتفولیوی حرفه ای، مقدمات ورود به بازار کار بین المللی را فراهم کنید.

سئو

قدرت سئو را در افزایش درآمد کسب و کارها و ایجاد درآمد دلاری جدی بگیرید!

سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization به معنای مجموعه اقداماتی است که محتوا و سایت مورد انتشار در محیط گوگل را برای این پلتفرم و کاربران آن بهینه سازی میکند و بهبود می بخشد. در فضای وبسایت ها و محیط قدرتمند گوگل، هر تجارتی که به بقا در بازار رقابت، پیشرفت و فروش خوب فکر می کند به سئو نیاز دارد! چه در بازار کار داخلی و چه در محیط کاری خارج از کشور (دورکاری و یا حضوری) میتوانید به کسب درآمد دلاری خوب از این روش فکر کنید!

با در نظر گرفتن اینکه انواع طراحی سایت (از جمله طراحی سایت فروشگاهی تا ساخت وبسایت های سازمانی، تجاری و…) همگی برای افزایش فروش، برندینگ، افزایش مخاطب و… نیاز به سئو دارند، میزان درآمد سئو نیز در صورت عملکرد حرفه ای رضایت بخش خواهد بود.

کسب درآمد دلاری از بازار کار سئو را چطور شروع کنیم؟

بخش مهمی از فرایند یادگیری سئو و تبدیل شدن به یک متخصص سئوی حرفه ای، مربوط به تجربه ای است که در پروژه های خود و تعامل با گوگل کسب می کنید! بنابراین، در این مورد بیش از اندازه نیاز، زمان خود را صرف دریافت آموزش های تئوری نکنید و پس از یادگیری کافی از منابع رایگان و غیررایگان، خود را با پروژه های واقعی درگیر کنید! ممکن است این پروژه ها را بصورت تمرینی و آزمایشی اجرا کنید و یا اینکه به کسب تجربه از طریق کارآموزی و همکاری در یک کسب و کار بپردازید.

طراحی UIUX

با یادگیری طراحی UI/UX می توانید از هر اپلیکیشن و سایت حرفه ای که ساخته می شود، کسب درآمد کنید!

طراحی UI مخفف User Interface Design و طراحی UX مخفف عبارت User Experience Design عمدتا حرفه هایی با اشتراکات زیاد در نظر گرفته می شوند اما در حقیقت تعاریف مجزایی دارند. ui به معنای طراحی ظاهر و عناصر بصری یک پلتفرم دیجیتال در نظر گرفته می شود.

مثلا، هرآنچه در ظاهر همین وبسایت در حال مشاهده هستید توسط یک طراح ui ( رابط تجربه کاربری) ایجاد شده است. طراحی ux را میتوانیم کمی تکنیکال تر (!) معرفی کنیم؛ چرا که بر تجربه خوب و حرفه ای مخاطبی تمرکز دارد که از یک سایت یا اپلیکیشن بازدید و استفاده می کند.

برای ایجاد جریان درآمد دلاری از طریق طراحی ui ux از کجا باید شروع کنیم؟

طراحی رابط و تجربه کاربری را برای انواع پلتفرم های مختلفی می توانید انجام دهید، اما برای یادگیری هریک نیازی نیست که آموزش جداگانه دریافت کنید؛ چرا که به طور معمول در دوره های آموزشی این مهارت، مبانی و اصول مقدماتی و پیشرفته مورد نیاز برای طراحی هریک از انواع سایت ها و اپلیکیشن ها باهم تدریس می شوند!

 اما باید بدانید که جزئیات زیادی برای توجه در این روش کسب درآمد دلاری وجود دارند! بنابراین اگر روش مورد انتخاب شما همین است، بلافاصله شروع به دریافت آموزش کنید و تنها به یک منبع هم قائل نشوید! پس از چند مرحله از دریافت آموزش، هم زمان با یادگیری، برای یادگیری عملی به سراغ کیس استادی (Case Study) و پروژه تمرینی هم بروید تا با کسب تجربه هرچه بیشتر برای ورود به بازار کار آماده شوید. چرا که مبالغ و هزینه های سفارش طراحی ui ux با تخصص و تجربه شما رابطه مستقیم خواهد داشت.

انتشار محتوا در یوتیوب

محتوای باکیفیت بسازید و با جذب مخاطب علاقمند، جریان مداومی از درآمد دلاری ایجاد کنید!

تولید محتوای پربازدید و انتشار آن در یوتیوب، از جمله منابع درآمد دلاری پربحث سال های اخیر در ایران به شمار می رود که هنوز هم استقبال خوبی از آن دیده می شود. با وجود همه گفتگوهایی که در مورد این روش وجود دارد، این روش همچنان جزو بکر ترین راهکارها برای افراد و علاقمندان ایرانی به شمار می رود و بازار کار آن بدلیل چالش هایی که بعلت تحریم ها ایجاد شده است، هنوز فاصله زیادی با اشباع شدن دارد! میزان درآمد هر یوتیوبر در سال 2024 به ازای هر بازدید، حدود 0.01 تا 0.03 دلار تخمین زده می شود.

برای ایجاد جریان درآمد دلاری از یوتیوب از کجا باید شروع کنیم؟

کسب درامد دلاری از طریق یوتیوب تا میزان زیادی به خلاقیت و مهارت شما در ارائه محتوایی دارد که می دانید مخاطب به آن علاقمند است! در ارائه نوع محتوای خود (آموزشی، سرگرمی، مصاحبه یا…) حق انتخاب گسترده ای دارید اما باید بدانید که همه چیز به خودتان بستگی دارد و این محتوای شما است که تعیین کننده موفقیت یا عدم موفقیت این روش خواهد بود!  

مسیر شروع کسب درآمد از طریق یوتیوب بطور کلی و بترتیب شامل مراحل روبرو خواهند بود؛ ساخت کانال یوتیوب، تولید محتوای جذاب، افزایش تعداد دنبال کنندگان، پیوستن به برنامه یوتیوب پارتنر و فعال کردن گزینه کسب درآمد.

انتشار پادکست و کتاب صوتی

اگر به زبان خاصی تسلط دارید، این فرصت را برای تولید محتوا از دست ندهید!

در دهه اخیر، با پیشرفت تکنولوژی و امکان دریافت آموزش های آنلاین (و معمولا رایگان یا با هزینه بمراتب کمتر!) افراد زیادی به محتواهای مشابه کتاب صوتی و پادکست جذب شده اند! به طوریکه در حال حاضر عده زادی از افراد مخاطب کانال های صوتی پادکست و انتشار آنلاین کتب صوتی قرار گرفته اند و تعداد این مخاطبان هم به طرز امیدوار کننده ای (!) در حال افزایش است.

برای ایجاد جریان درآمد دلاری از یوتیوب از کجا باید شروع کنیم؟

روش های متعددی برای کسب درآمد ارزی از این روش وجود دارد؛ فروش کتاب صوتی در پلتفرم‌های بین‌المللی، تولید کتاب صوتی برای ناشران خارجی، عضویت در پلتفرم‌های Patreon و دریافت حمایت های مالی از مخاطبان و طرفداران، جذب اسپانسر و درج تبلیغات از رایج ترین روش های کسب درآمد از طریق محتوای صوتی است. برای شروع، مسیر مورد علاقه خود را برای کسب درآمد انتخاب کنید و به تولید محتوای ارزشمند متناسب با راهکار انتخابی بپردازید.

تولید محتوای بصری

با فعالیت بین المللی در زمینه گرافیک، همزمان از طریق محتوای آنلاین و فیزیکی درآمد دلاری کسب کنید!

نقش تصاویر گرافیکی و محتواهای ویدیویی حرفه ای در تجارت امروزی و به ویژه دنیای مارکتینگ و تبلیغات کاملا غیرقابل انکار است! از بنرهای فیزیکی مستقر در مسیرهای شهری و بین شهری گرفته تا تبلیغات مورد نمایش در میانه ویدیوهای یوتیوب همگی حاصل مهارت و زمان یک گرافیست هستند. بنابراین در رابطه با میزان درآمد و تقاضای این حرفه نگرانی وجود ندارد و اگر علاقه دارید، توصیه می کنیم بلافاصله اقدامات لازم را شروع کنید.

چطور از طریق طراحی گرافیک و تولید محتوای تصویری شروع به کسب درآمد دلاری کنیم؟

ابزارها و نرم افزارهای گرافیکی را می توانیم مهم ترین عامل مورد بررسی در شروع کسب درآمد از این روش بدانیم. ابتدا انتخاب کنید که میخواهید به طور عمده تولید محتوای گرافیکی کدام قسمت از بازار را بر عهده بگیرید! سپس، متناسب با زمینه انتخابی، نرم افزار آن را یاد بگیرید. نگران نباشید! حتی بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن هم به محتوای خوب نیاز دارد و دایره مشتریان شما بنابر تخصص و زمانی که برای حرفه خود به خرج می دهید، گستره و طیف جالب توجهی خواهند داشت.

 برای مثال، اگر به تولید و عرضه عمده محصولات چاپی فکر می کنید، شاید یادگیری فتوشاپ کار شما را راه می اندازد و نیاز چندانی به سیستم کامپیوتری با گرافیک قدرتمند هم ندارید. اما اگر به طراحی و تولید تیزرهای تبلیغاتی علاقه دارید باید یک کارت گرافیک خوب با سیستم کامپیوتری حرفه ای کنار بگذارید و شروع به یادگیری نرم افزارهایی چون Adobe after effect و Camtasia کنید.

دیجیتال مارکتینگ

به کسب و کارهای آنلاین کمک کنید تا بیشتر بفروشند و درآمد دلاری داشته باشید!

دیجیتال مارکتینگ هم از آن دسته مهارت هایی است که حوزه های کاری مختلفی را شامل می شود؛ اما در تعریف و دیدگاه کلی تر آن، این تخصص شامل مجموعه مهارت هایی است که برای بازاریابی موفق دیجیتال و عموما آنلاین نیاز است.  SEO (بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو) ، SEM (تبلیغات در موتورهای جستجو) ، SMM (بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی)، ایمیل مارکتینگ و تحلیل داده از زیرمجموعه های عمده دیجیتال مارکتینگ هستند.

کسب درآمد دلاری از کارشناسی دیجیتال مارکتینگ را از کجا شروع کنیم؟

ابتدا فیلد و زمینه کاری مورد علاقه خود را از بین زیرمجموعه های حوزه دیجیتال مارکتینگ انتخاب نمایید؛ سپس بدون اتلاف وقت، شروع به دریافت آموزش های به روز کنید. اما این نکته را بخاطر داشته باشید که در زمینه های کاری دیجیتال مارکتینگ هرگز نباید منتظر اتمام آموزش باشید؛ بلکه باید بدانید یادگیری و کسب تجربه های جدید در دیجیتال مارکتینگ یک فرایند دائمی است و بخش مهمی از کار را باید در حین انجام پروژه فرا بگیرید.

پلتفرم های وابسته گوگل

از سرویس های متعددی که گوگل در اختیار کاربران قرار داده است، غافل نشوید!

شرکت گوگل، سرویس های متعددی را برای کسب درآمد کاربران فعال خود ارائه می دهد. عمده این سرویس ها بر روی تبلیغات کسب و کارها و فعالیت های مارکتینگی متمرکز است. برخی از برجسته ترین این سرویس ها میتوانیم نام ببریم از  گوگل ادسنس (Google Adsense)، Google Opinion Rewards، Google Affiliate Network، گوگل ادوردز (Google Adwords) و… .

چطور میتوانیم از گوگل به کسب درآمد دلاری بپردازیم؟

برای کسب درآمد بهتر از بسیاری سرویس های درآمد زایی گوگل نیاز دارید تا در یکی از زیرمجموعه های این شرکت گسترده یک پلتفرم برای خود ایجاد کنید و آن را رشد دهید. سپس با جستجوی نام هریک از سرویس های معرفی شده در سرچ باکس خود گوگل، وارد صفحه اصلی آن سرویس شوید و پس از مطالعه صفر تا صد قوانین و شرایط درآمد زایی تصمیم به شروع کار بگیرید.

 همانطور که اشاره هم کردیم، برخی از این موارد ممکن است احتیاجی به ایجاد سایت یا کانال اختصاصی نداشته باشند اما لازم است تا نحوه کسب درآمد را در وبسایت اصلی با دقت مطالعه کنید.

معاملات ارزهای دیجیتال

معاملات ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید و با اختصاص سرمایه و زمان، درآمدهای بالای دلاری کسب کنید!

کسب درآمد از طریق معامله ارزهای دیجیتال، از جمله پر سر و صدا ترین روش های کسب درآمد دلاری در چندسال گذشته محسوب می شود. روش های متعددی برای کسب درآمد ارزی از این روش وجود دارد که از جمله عمده ترین این راهکار ها می توانیم اشاره کنیم به معامله‌گری یا تریدینگ، سرمایه‌گذاری بلندمدت (هولد)، استخراج (ماینینگ)، استیکینگ و مشارکت در ایردراپ و لانچ‌ پد.

شروع کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال چگونه است؟

در دیدگاه کلی، آموزش و یادگیری، انتخاب روش مناسب کسب درآمد و انتخاب پلتفرم معتبر باید مراحل آمادگی شما برای رسیدن به درآمد قابل انتظار دلاری از طریق ارزهای دیجیتال باشد. نکته ای که توصیه می کنیم فراموش نکنید؛ پرهیز از معاملات هیجانی و عدم توجه به جوهای معاملاتی ایجاد شده توسط افراد مختلف (تحت عناوین مختلف) است. تلاش کنید با دریافت آموزش های اصولی و بر اساس دانسته های منطقی و حرفه ای در این زمینه پیش بروید.

فارکس

پس از دریافت آموزش های حرفه ای و تخصص لازم، از خانه خود در بازارهای مالی به کسب دلار بپردازید!

فارکس یا بازار تبادل ارزهای خارجی از تخصصی ترین روش های کسب درآمد دلاری شناخته می شود. اگر می خواهید به دنبال یک راهکار ایجاد درآمد دلاری بروید که شامل یک نوع سرمایه گذاری حرفه ای و البته پیچیده باشد، احتمالا یادگیری و معامله در فارکس جزو اولین گزینه های مناسب برای شما است.

برای شروع کسب دلاری از فارکس لازم است چه اقداماتی را انجام دهیم؟

مشابه هر روش دیگری پیش از ورود به بازار کار و یا معامله، لازم است تا آموزش های کافی و ضروری را دریافت کنید. برای یادگیری میتوانید از آموزش های آنلاین یا آموزشگاه ها و یا دوره های موسسات آموزش مالی استفاده کنید. سپس یک بروکر معتبر برای انجام معاملات انتخاب نمایید و با افتتاح حساب دمو، سرمایه گذاری خود را با مبالغ پایین تر شروع کنید. باید اشاره کنیم که هریک از این مراحل، دقت و توجه خود را نیاز دارند و لازم است تا در رابطه با هریک، آموزش اصولی و به روز دریافت کرده باشید. 

بازی

با اختصاص چند ساعت در روز بازی کنید و دلار دریافت کنید!

برخی از بازی ها به گونه ای طراحی شده اند که پس از ورود به بازی و ایجاد اکانت، بتوانید با انجام ماموریت ها و دستیابی به نتایج اهداف خاصی ارزهای دیجیتال یا NFT دریافت کنید. سپس میتوانید درآمدهای خود را به دلاری تبدیل و درآمد دلاری ایجاد نمایید. 

چطور با انجام بازی های آنلاین درآمد دلاری کسب کنیم؟

هریک از بازی هایی که میتوانید از طریق آنها درآمد دلاری کسب کنید، قوانین متفاوتی ممکن است داشته باشند. بنابراین باید در رابطه با هریک اطلاعات کافی را کسب و سپس اقدام به فعالیت های لازم کنید. برخی از این بازی ها که می توانید انتخاب نمایید عبارتند از Axie Infinity، Alien Worlds، The Sandbox ، Splinterlands، Gods Unchained، FaraLand، Spells of Genesis.

سیستم همکاری در فروش

با کسب و کارهای معتبر و گسترده در فروش همکاری کنید!

سیستم همکاری در فروش (Affiliate Marketing) یکی از روش های مورد توصیه ما برای شروع کسب درآمد دلاری در ایران، بدون نیاز به سرمایه اولیه است! تعریف ساده ای هم برای این راهکار کسب درآمد وجود دارد؛ افیلیت مارکتینگ روشی از کسب درآمد است که درآن محصولات یا خدمات سایر افراد یا کسب و کارها را به فروش می رسانید و به ازای هر فروش، مبلغی را به عنوان درآمد از برند اصلی مورد فروش دریافت می کنید. 

برای ایجاد جریان درآمد دلاری در ایران به روش افیلیت مارکتینگ از کجا شروع کنیم؟

چند مورد از فروشگاه های گسترده و شناخته شده جهانی (از جمله معروف ترین آمازون)، برنامه های همکاری در فروش برای علاقمندان ایجاد کرده اند. می توانید با مراجعه به وبسایت اصلی این برنامه ها در رابطه با شرایط ورود به برنامه همکاری، مطالعه کنید. برخی از برنامه های همکاری در فروش محبوب که میتوانید به کسب درآمد دلاری در ایران از طریق آنها بپردازید میتوانیم اشاره کنیم به Amazon Associates، ShareASale، ClickBank، CJ Affiliate.

برگزاری دوره و فروش محتوای آموزشی

مهارت و تخصص خود را آموزش دهید و به قیمت های دلاری بفروشید!

تا به این قسمت از مقاله، متوجه شدیم که برای کسب درآمد دلاری در ایران با استفاده از درصد عمده راهکارها و مشاغل، پیش از ورود به بازار کار نیاز قطعی به یادگیری و دریافت آموزش های اصولی دیده می شود. این موضوع حتی برای اقدام هایی که لزوما به کسب درآمد منجر نمی شوند هم صادق است؛ برای مثال تصور کنید میخواهید نقاشی حرفه ای بیاموزید و برای اهداف غیرمالی این رشته هنری را دنبال کنید، باز هم نیاز به آموزش دیده می شود و این، بخش جدایی ناپذیری از جامعه ایرانی یا خارجی امروز است که میتوانید با پر کردن خلاء های موجود به کسب درآمد دلاری از ایران بپردازید.

چه روش هایی برای کسب درآمد دلاری با فروش دوره های آموزشی وجود دارد؟

اگر مهارتی دارید که فکر می کنید با ارائه آن، قسمتی از نیازهای جامعه (عموما خارجی یا ایرانی مقیم خارج از کشور) را پوشش می دهید، وقت آن است که تولید محتوا را شروع کنید. بسته به نوع محتوایی که انتخاب می کنید ( صوتی، ویدیویی یا…) پلتفرم مورد نظرتان را هم انتخاب و محتوای دوره آموزشی خود را برای فروش به مخاطبان بارگذاری کنید. بطور عمده چنین پلتفرم هایی ممکن است وبسایت شخصی شما باشد یا پلتفرم های آموزش آنلاین معتبر مشابه Udemy، Coursera و Skillshare.

تماشای تبلیغات

در پلتفرم های ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی بیننده باشید و دلار دریافت کنید!

سایت هایی وجود دارند که به ازای کلیک، تماشای تبلیغات و یا تکمیل نظرسنجی مبلغ اندکی به صورت دلاری به حساب کاربر واریز می کنند. به این پلتفرم ها عمدتا PTC (Paid-to-Click) گفته می شود. همانطور که اشاره شد میزان درآمد از این روش به اندازه ای نیست که به عنوان یک منبع درآمدی اصلی و یا طولانی مدت بتوانید روی آن حساب کنید؛ اما از جمله روش های کسب درآمد دلاری از ایران است که مطرح می شود.

مطرح ترین سایت های PTC (Paid-to-Click) کدام ها هستند؟

برای اینکه از شرایط و نحوه کسب درآمد دلاری از طریق تماشای تبلیغات، کلیک بر روی تبلیغات و یا تکمیل نظرسنجی میتوانید به کسب درآمد بپردازید باید وارد پلتفرم اختصاصی هریک شده و راهنمای شروع بکار را مطالعه کنید. برخی از مطرح ترین این سایت ها میتوانیم اشاره کنیم به PTCClicks، ClixSense، ScarletClicks، Neobux.

پلتفرم های برتر فریلنسینگ برای روش های درآمدزایی دورکاری

بهترین سایت های فریلنسری برای کسب درآمد دلاری

اگر روش مورد انتخاب شما فریلنسینگ است، بهترین سایت ها را برای دریافت پروژه انتخاب کنید!

در صورتی که از روش های معرفی شده، مشاغل فریلنسری را برای کسب درآمد دلاری در ایران انتخاب کرده باشید، باید از سایت های فریلنسری خارجی هم در مسیر کاری خود استفاده کنید. برخی از بهترین این وبسایت ها میتوانیم نام ببریم از سایت های فریلنسینگ Upwork، Fiverr.com، Freelancer.com و Toptal. این پلتفرم ها شرایط و امکانات خوبی را برای متخصصین از سرتاسر جهان فراهم آورده اند که میتوانید برای دریافت پروژه و خدمات حرفه ای دیگر در این مسیر از فیچرهای آنها کمک بگیرید.

مزایای کسب درآمد دلاری

مزایای کسب درآمد دلاری واقعی در ایران

چرا باید ایجاد کسب درآمد دلاری را به عنوان یک روش کسب درآمد جدی در نظر بگیریم؟

یکی از بهترین راهکارهایی که میتوانید با استفاده از آن، از چالش های اقتصادی مشابه تورم پیشی بگیرید، ایجاد جریان های درآمدی دلاری است. بعلاوه، بسیاری از مشاغلی که میتوانید به این طریق شروع به یادگیری و کسب درآمد ارزی کنید، بصورت جهانی از اعتبار و آینده شغلی خوبی برخوردار اند که با شروع آنها و کسب تجربه هرچه بیشتر، آینده خود و در صورت موفقیت های برجسته تر، آیندگان خود را تضمین می کنید!

مشکلات مسیر دستیابی به درآمد دلاری

چالش های کسب درآمد دلاری واقعی در ایران

در مسیر کسب درآمد دلاری از ایران با چه مشکلاتی روبرو خواهیم شد؟

عمده چالش هایی که به طور قطع و در شرایط حال حاضر برای کسب درآمد دلاری با آنها روبرو خواهید شد، تحریم برخی پلتفرم های درآمدزایی و فیلترینگ آنها است. تحریم های بانکی و مشکلات پرداخت و دریافت ارز هم گوشه دیگری از مشکلات موجود در مسیر درآمدزایی دلاری از ایران است که میتوانید به کمک برخی شرکت ها و کسب و کارهای فعال در این زمینه، با پرداخت درصدی کارمزد این چالش را برطرف کنید.

سخن آخر

جمع بندی و کلام پایانی

در پایان توصیه می کنیم، نکات و تذکرات پیرامون روش مورد انتخاب خود را برای کسب درآمد دلاری در ایران جدی بگیرید. برای مثال اگر سرمایه گذاری در ارز دیجیتال یا فارکس انتخاب شما است، توصیه هایی چون عدم سرمایه گذاری هیجانی و صرف مقادیر بالا در معاملات ابتدایی و تجربه های اولیه را هرگز فراموش نکنید! در انتهای این مطلب از ویستا و برای مرور هرچه سریع تر، روش های معرفی شده را در زیر آورده ایم :

  • کسب درآمد دلاری واقعی با برنامه نویسی
  • کسب درآمد دلاری واقعی با سئو
  • کسب درآمد دلاری با طراحی UI/UX (رابط و تجربه کاربری)
  • کسب درآمد دلاری از یوتیوب
  • کسب درآمد دلاری از کتاب صوتی و پادکست
  • کسب درآمد دلاری با طراحی گرافیک و تولید محتوای ویدیویی
  • کسب درآمد دلاری از کارشناسی دیجیتال مارکتینگ
  • کسب درآمد دلاری از گوگل
  • کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال
  • کسب درآمد دلاری از فارکس
  • کسب درآمد دلاری از بازی
  • کسب درآمد دلاری از سیستم همکاری در فروش
  • کسب درآمد دلاری از طریق فروش دوره آموزشی 
  • کسب درآمد دلاری با تماشای تبلیغات

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا