تبدیل-بیت-کوین-به-پول-نقد
Search

تبدیل بیت کوین به پول نقد در ایران- چگونه بیت کوین به ریال تبدیل کنیم؟

فهرست مطالب

بیت-کوین--تبدیل-بیت-کوین-به-ریالاحتمالا شما هم با شنیدن اسم ارز های دیجیتال ، بیت کوین را به خاطر میارین. بیت کوین اولین و پر طرفدار ترین ارز دیجیتال شناخته شده می باشد که در چندین ماه اخیر پیشرفت بسیاری داشته است. این اتفاق باعث شده تا افراد زیادی از طریق طراحی سایت صرافی و یا خرید و فروش بیت کوین به سرمایه گذاری بپردازن و کسب سود کنند.

شما با داشتن دانش کافی در مورد ارز های دیجیتال می توانید با پول نقد برای خرید و فروش بیت کوین و به عنوان راهی برای سرمایه گذاری استفاده کرده و سود خوبی به دست آورید. اما یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما و افرادی که مبتدی هستن پیش بیاد اینه که” چطوری بیت کوین را به پول نقد در ایران تبدیل کنم.” اگه میخاین جواب این سوال رو پیدا کنین این مقاله رو تا آخر بخونین.

راه های تبدیل بیت کوین به پول نقد

برای خرید بیت کوین راه های مختلفی وجود دارد. خرید از صرافی های معتبر مثل نوبیتکس ، استخراج بیت کوین و… از جمله راه های خرید بیت کوین با پول ملی می باشد. اما برای تبدیل بیت کوین به پول نقد دو راه وجود دارد:

  • تبدیل بیت کوین به پول نقد به طور مستقیم
  • تبدیل بیت کوین به پول از طریق صرافی های معتبر

با استفاده از این دو روش می توانید بیت کوین خریداری شده را به پول نقد تبدیل کنین. اگه میخاین بیش تر در مورد این دو روش بدونین تا بتونین بهترین روش را برای تبدیل بیت کوین به پول نقدر در ایران را انتخاب کنین.

فروش بیت کوین به صورت مستقیم

در این روش، شما معامله خود را با یک فرد حقیقی انجام می دهد و شما قصد فروش مستقیم بیت کوین خود را به آن فرد دارید. این فرد می توانید یک آشنا ، دوست، فامیل و یا حتی یک فرد معامله گر باشد. شما می توانید معامله خود را به صورت حضوری ، تلفنی و یا به صورت مجازی باشد. مهم ترین چیزی که در این نوع معامله وجود دارد، امنیت معامله شماست. این معامله ریسک زیادی دارد، چرا که زمانی که شما بیت کوین خود را به کیف پول آن شخص ارسال می کنند، در مقابل آن پول تقد دریافت می کنند. پس باید تمام حواس خود را جمع کنید تا در این معامله مشکلی پیش نیاید و پول خود را به موقع دریافت کنین. این معامله بسیار پر ریسک است. پس بهتر است تا حد امکان از این نوع معامله خودداری کنید.

فروش-مستقیم-بیت-کوین--تبدیل-بیت-کوین-به-پول-نقد..

تبدیل بیت کوین به پول نقد از طریق صرافی ها

خرید و فروش بیت کوین از طریق صرافی های معتبر ایرانی مانند نوبیتکس و والکس، روشی امن نسبت به روش اول می باشد. شما می توانید در یکی از صرافی های ایرانی ثبت نام کرده و بعد از اتمام مراحل احراز هویت ، حساب کیف پول خود را شارژ کرده ، و از این طریق بیت کوین خریداری کرده و یا به فروش برسانید. خوبه که بدونین تیم ویستا طراحی سایت نوبیتکس و والکس رو هم انجام میده. پس اگه میخاین همچین سایتی طراحی کنید با تیم ویستا تماس بگیرید.

بهترین روش برای تبدیل بیت کوین به پول نقد در ایران

با توجه به دو روشی که در مورد تبدیل بیت کوین به پول نقد گفته شد، بهترین و ایمن ترین روش، فروش بیت کوین از طریق صرافی های معتبر ایرانی است. این صرافی در مقابل بیت کوینی که از شما خرید می کنند ، به شما ریال می پردازند و آن پول زا به حساب بانکی که شما معرفی کرده اید واریز می کنند. اگر می خواهید با امکانات صرافی های ارز دیجیتال آشنا بشین، میتونین نگاهی به صفحه “اسکریپت صرافی رمز ارز” بیندازین و به طور کامل با این امکانات آشنا شوید.

مراحل تبدیل بیت کوین به پول نقد در ایران

بعد از طراحی صرافی p2p و انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ، باید در صرافی ثبت نام کرده و بعد از اتمام مراحل احراز هویت بیت کوین خود را به فروش رسانده و در ازای آن ریال دریافت کنید.در ادامه مقاله مراحل ثبت نام در صرافی و فروش بیت کوین را به شما معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین صرافی برای خرید و فروش بیت کوین در ایران

در ایران صرافی های معتبر بسیاری وجود دارن که می توان بیت کوین را از آن جا خریداری کردو در عوض بیت کوین خود را فروخت و در ازای آن ریال دریافت کرد. در این صرافی ها تفاوت هایی در قیمت خرید و فروش بیت کوین ، میزان کارمزد بیت کوین، پشتیبانی و پاسخگویی به کاربران ، تعداد ارز های دیجیتال و … وجود دارد. پس برای انتخاب بهترین صرافی ، ابتدا باید آن ها را با هم مقایسه کرده و سپس بهترین صرافی را انتخاب کنید. ما در مقاله 10 صرافی برتر ایرانی را به شما معرفی کرده ایم تا شما بتوانید سریع تر به نتیجه برسید.

تبدیل بیت کوین به ریال

ثبت نام و احراز هویت

اولین کاری که برای خرید و فروش بیت کوین در صرافی ها باید انجام داد، ثبت نام است و برای ثبت نام در صرافی ها ابتدا شماره تلفن همراه و ایمیل کاربر گرفته می شود و بعد از آن کاربران باید یک رمز قوی برای حسب خود تعریف کنند. برای خرید بیت کوین مطابق قوانینی که برای ارز های دیجیتال وجود دارد ، کامل کردن مراحل احراز هویت اجباری است ولی برای فروش بیت کوین نیازی به تکمیل احراز هویت نیست.

آشنایی با نحوه انتقال بیت کوین به کیف پول

شما برای این که بتوانید بیت کوین خود را در صرافی مورد نظر بفروشید ، باید بتوانید مقدار بیت کوین مورد نظر را به کیف پول آن صرافی انتقال داده تا در ازای آن پول به حسابتان واریز شود. در نتیجه شما باید با نحوه دریافت آدرس کیف پول و انتقال بیت کوین به صرافی آشنایی کامل داشته باشید. اگر شما آدرس کیف پولتان را اشتباه وارد کنید ، بیت کوین شما به فرد دیگری ارسال خواهد شد که امکان بازگشت وجود نخواهد داشت. دراین صورت بخشی از دارایی شما از بین خواهد رفت و صرافی هم هیچ مسئولیتی در قبال آن بر عهده نخواهد داشت.

ثبت حساب بانکی به صرافی برای واریز پول

شما باید حساب بانکی خود در صرافی ثبت کنید تا زمانی که می خواهید بیت کوین خود را به صرافی انتقال دادین، صرافی با توجه به قیمت لحظه ای بیت کوین آن را به ریال تبدیل کرده و به حساب شما واریز کند. همه این فرایند ها در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

نکات مهم در تبدیل بیت کوین به پول نقد در ایران

تبدیل بیت کوین به پول نقد

شما تا این جای مقاله با مراحل تبدیل بیت کوین به ريال آشنا شدین. اما حالا باید با خطراتی که در این راه می توانید با آن ریرو می شوید، آشنایی کامل داشته باشید:

  • هنگامی که شما می خواهید بیت کوین خود را به صورت مستقیم به فروش برسانید، از پرداخت وجه توسط فرد مطمئن شوید. چون در غیر این صورت به این راحتیا نمی تونین پول خود را دریافت کنین.
  • ممکن است زمانی که شما با فرد دیگری در حال معامله بیت کوین هستید، از زمانی که شما بیت کوین خود را انتقال داده اید تا زمانی که فرد پول آن را پرداخت می کند، قیمت بیت کوین افت داشته باشد و آن طرف هم بعد از افت بیت کوین پول را پرداخت کند. در این صورت به شما ضرر وارد می شود.
  • اگر فردی که معامله را با آن انجام داده اید، پولی که قرار است برای شما واریز کند را از طریق کارت های فیشینگ انقال دهد، شما هم در جرم آن شریک هستید.

همه این مواردی که در بالا گفته شد، در فروش بیت کوین به صورت مستقیم امکان داد اتفاق بیفتد. اما در فروش بیت کوین در صرافی های معتبر این خطرات وجود ندارد و مشا می توانید با اطمینان کامل بین کوین خود را به صرافی انتقال داده و در ازای آن ریال دریافت کنین.

در پایان…

با توجه به تحریم هایی که برای خرید و فروش بیت کوین در ایران در نظر گرفته اند، خرید و فروش بیت کوین در ایران به صورت مستقیم انجام نمی شود.در نتیجه فروش بیت کوین و تبدیل آن به بیت کوین یکی از موضوعات مهم محسوب می شود. حالا که با خوندن این مقاله با روش های فروش بیت کوین و تبدیل آن به بیت کوین آشنا شدید، باید به درستی صرافی معتبری را انتخاب کرده و با تحلیل قیمت بیت کوین، آن را در بهتررین زمان ممکن بفروشید تا سود خوبی از این راه به دست بیارین. اگر هم قصد طراحی سایت صرافی را دارین می تونین با تیم ویستا که بهترین نمونه های طراحی صرافی غیر متمرکز و  p2p را در اختیار دارد تماس بگیرین و سایت خود را سفارش بدین.

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا