سفارش طراحی سایت

 با توجه به پیشرفت دنیای اینترنت یکی از مواردی که می‌تواند به شما کمک کند، طراحی سایت اختصاصی است که شما با توجه به نوع کسب و کار خود ممکن است طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایت شرکتی و… را انتخاب کنید؛ پس موقع ثبت سفارش طراحی وب سایت حتما نوع سایت خود را بیان کنید.  در ادامه می‌توانید فرم سفارش طراحی سایت را مشاهده کنید.

با ما همراه باشید.

سفارش طراحی سایت

پشتیبانی 24/7

تضمین سرمایه

خدمات برتر

فرم سفارش طراحی سایت

مهم‌ترین مسیر برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و یا سفارش پروژه طراحی سایت و انجام آن، ارسال فرم سفارش طراحی سایت است. شما می‌توانید قبل از درخواست طراحی سایت، با پر کردن فرم سفارش طراحی وب سایت ویژگی‌های سایت خود را انتخاب کنید. هم‌چنین اگر در هر مرحله از فرم ثبت سفارش طراحی سایت یا فرم آن ابهامی دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت

همین حالا قیمت طراحی سایت خود را مشخص نمایید

با مشخص نمودن نوع وبسایت و ویژگی های آن در فرم روبه‌رو می‌توانید همین حالا از هزینه طراحی وبسایت مورد نیاز خود مطلع شوید. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان از سمت کارشناسان ویستا، با ما تماس بگیرید و یا با پرکردن فرم منتظر تماس همکاران ما باشید.

تماس با کارشناسان ویستا

قیمت طراحی سایت

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

انواع ثبت سفارش طراحی سایت

شما برای آنکه بتوانید طراحی سایت مورد نیاز خود را سفارش دهید نیاز  است تا با دو نوع سیستم مدیریت محتوا آشنا شوید.

سفارش طراحی سایت وردپرسی

CMS مخفف عبارت Content Management System به معنای سامانه مدیریت محتوا می‌باشد که به واسطه آن می‌توان محتوای سایت را مدیریت کرد. از مناسب‌ترین CMS های رایج برای طراحی سایت می‌توان به وردپرس و جوملا اشاره کرد. طراحی سایت با وردپرس یکی از خدمات شرکت نرم افزاری ویستا نیز است.

درخواست طراحی سایت

سفارش ساخت سایت اختصاصی

در کنار طراحی وب سایت با CMS این امکان وجود دارد که سایت به‌صورت اختصاصی نیز ساخته شود. برای اینکار از زبان‌های برنامه‌نویسی رایجی همچون php و پایتون استفاده می‌شود. به علت تخصص بالا برای کدنویسی و همین‌طور زمان بیشتر، میزان هزینه برای طراحی سایت اختصاصی تا چندین برابر نیز افزایش می‌یابد.

مراحل سفارش طراحی سایت

برای آنکه بتوانید یک وب‌سایت سفارش دهید، نیاز است تا در ابتدا بهترین شرکت طراحی سایت مناسبی پیدا کنید. در این مرحله باید به مقایسه نمونه‌کار‌ها، کیفیت خدمات و البته قیمت طراحی سایت بپردازید. در ادامه پس از انتخاب شرکت مناسب، شما می‌توانید نسبت ارسال فرم ثبت سفارش طراحی سایت خود اقدام کنید. هر کدام از مراحلی که ذکر شد نیاز به زمان گذاشتن، تجزیه‌و‌تحلیل و صرف انرژی دارد. ما در این بخش به صورت خیلی خلاصه به این موضوع پرداخته‌ایم.

شرکت وب وان

کیفیت خدمات
طراح وب 45%
طراحی سایت وب وان

طراحی سایت کدزنی : ندارد 

طراحی سایت با cms شروع از : 12.000.000 تومان

خدمات :

شرکت وب رمز

کیفیت خدمات
طراح وب 75%
طراحی وب سایت وب رمز

طراحی سایت کدزنی : ندارد 

طراحی سایت با cms شروع از : 4.500.000 تومان

خدمات :

شرکت نرم افزاری ویستا

کیفیت خدمات
طراح وب 65%
طراحی وبسایت ویستا

طراحی سایت کدزنی شروع از :30.000.000 تومان

طراحی سایت با cms شروع از : 14.800.000 تومان

خدمات :

شرکت پیام آوا پردازش

کیفیت خدمات
طراح وب 70%
طراحی وبسایت پیام آوا پرداز

طراحی سایت کدزنی شروع از :70.000.000 تومان

طراحی سایت با cms شروع از : 30.000.000 تومان

خدمات :

شرکت آویناپرداز

کیفیت خدمات
طراح وب 65%
طراحی وب سایت آوینا پردازش

طراحی سایت کدزنی : ندارد

طراحی سایت با cms شروع از : 4.500.000 تومان

خدمات :

شرکت داده ورزان

کیفیت خدمات
طراح وب 55%
طراحی سایت داده ورزان

طراحی سایت کدزنی : ندارد 

طراحی سایت با cms شروع از : 11.000.000 تومان

خدمات :

نحوه سفارش طراحی سایت

اگر پس از مشاهده لیست بالا و یا مطالعه مقاله‌ای که پیشنهاد دادیم، انتخاب شما شرکت نرم‌افزاری ویستا می‌باشد، کافیست تا فرم سفارش طراحی سایت را پر کنید و برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. باید این مورد را ذکر کنم که می‌توانید در آینده بخش‌هایی را کم و یا اضافه کنید.

نکات مهم در سفارش طراحی سایت

قبل از اینکه وب سایت خود را سفارشی دهید، باید به نکاتی توجه کنید که می توانند باعث جلوگیری از مشکلات آتی شوند. همیشه نکاتی وجود دارد که اگر به آن ها دقت نکنید احتمالا مجبور خواهید بود تا دوباره وب سایت خود را باز طراحی کنید. در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت.

قبل از طراحی سایت حتما کیفیت طراحی سایت شرکت هدف را در نظر بگیرید. مطمئن باشید که تمام شرکت ها به دنبال این هستند تا بهترین سایت موجود را داشته باشند و به همین جهت می توانید وب سایت خود شرکت را به طور کامل بررسی کنید.

این موضوع شامل سرعت مناسب، طراحی بصری زیبا، سادگی کار با آن و در دسترس بودن هر چیزی که فکرش را بکنید می شود.

حتما نمونه کار های موجود شرکت را بررسی کنید نمونه کار ها را از زوایایی مانند سرعت طراحی و تمام چیزهایی که بالاتر نام بردیم بررسی کنید. در صورت امکان با صاحبین سایت ها تماس بگیرید و در مورد رضایت بخش بودن پروژه ها صحبت کنید.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی بخش مهم دیگری است. قطعا هر سایتی که طراحی می شود، دارای ایراداتی است و نمی توان در مرحله اول طراحی این ایرادات را رفع کرد. به همین دلیل تیم طراحی در مرحله پشتیبانی به رفع ایرادات به وجود آمده خواهد پرداخت.

تمام موضوعاتی که در بالا به آن ها اشاره شد وابسته به یک بخش هستند و آن چیزی نیست جز شرکت طراحی سایت. شرکت طراحی سایتی که انتخاب می کنید به خوبی باید بتواند شما را راهنمایی کند. برای آنکه یک شرکت طراحی سایت مناسب را بشناسید، پیشنهاد می کنیم تا مقاله ما در زمینه انتخاب شرکت طراحی سایت را مطالعه کنید.

همچنین اگر وقت برای مطالعه این مقاله و انتخاب شرکت را ندارید برای راحتی شما در مقاله ای دیگر، بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران را معرفی کرده ایم.

چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم

برای گرفتن سفارش طراحی سایت به عنوان یه برنامه‌نویس راه‌های زیادی پیش روی شماست. ما در این بخش به راهی که اکثر افراد طی می‌کنند و درصد موفقیت بالایی دارد خواهیم پرداخت مسیر اول ثبت‌نام در سایت‌هایی مانند انجام میدم، پونیشا و … است که به عنوان رابط میان کارفرما و مجری عمل می‌کنند. با عضویت در این وب‌سایت‌ها می‌توانید با تعدادی زیادی کارفرما که قصد طراحی سایت دارند صحبت کنید و به صورت شخصی یا فریلنسر کار کنید. روش دیگر استخدام در یک شرکت طراحی است، با استخدام در این شرکت‌ها می‌توانید از حقوق و مزایا بهره‌مند شوید. اگر نیاز به استخدام دارید و فردی خلاق هستید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.‌ از همکاری با شما خوشحال خواهیم شد.

گرفتن سفارش طراحی سایت

چرا ویستا؟

شرکت نرم‌افزاری با این هدف پا به عرصه دنیای آنلاین گذاشت که بتواند به کسب‌و‌کار‌های کوچک و بزرگ در جهت اینترنتی شدن کمک کند. به همین منظور برای نیاز‌های مختلف مشتریان خدمات متنوعی در نظر گرفت تا در مسیر رشد و  ترقی بتواند هم‌پا و همراه کارفرمایان محترم باشد. در ادامه به چند مورد از خدمات شرکت ویستا پرداخته‌ایم.‌

طراحی اپلیکیشن پس از ارسال فرم درخواست و سفارش طراحی سایت

طراحی اپلیکیشن

دسترسی آسان به گوشی‌های همراه سبب شده است تا بصورت وسیعی در میان مردم مورد استفاده قرار گیرند. اکثر افراد تمایل دارند کارهای روزانه خود نظیر خریدهای اینترنتی را با تلفن همراه خود انجام دهند. همین موضوع سبب ایجاد یک فرصت مناسب برای کسب‌وکارهای مختلف شده تا با اقدام برای طراحی اپلیکیشن اندروید و ios خود ، بتوانند مشتریان بسیاری را جذب کنند. طراحی اپلیکیشن یکی از خدماتی است که شرکت نرم افزار ویستا ارائه می‌کند.

سفارش سئو سایت برای طراحی سایت اختصاصی

سئو و بهینه سازی سایت

پس از طراحی سایت شما نیاز دارید که خدمات و محصولاتی را که به واسطه سایت خود ارائه می‌کند به مشاهده کاربران برسانید. از این جهت نیاز دارید تا با مراجعه به یک شرکت سئو مناسب ، اطلاعات سایتتان را به اشتراک بگذارید و با اطلاع از شیوه و قیمت سئو ، گام بلندی در زمینه افزایش بازدید بیشتر بردارید. به این منظور با استفاده از خدمات سئو سایت تیم ویستا این امکان را خواهید داشت که سایت شما در نتایج نخستین موتورهای جستجو قرار گیرد.

استفاده از نرم افزار حسابداری چرتکه هنگام طراحی سایت اصولی

نرم افزار حسابداری آنلاین

همان‌طور که می‌دانید در دنیای امروز قطعا هر شخصی نیاز به استفاده از نرم‌افزار حسابداری برای رسیدگی به حساب‌های شخصی، دریافت‌ها ، پرداخت و … دارد. اگر این نرم افزار همه‌جا حتی در تلفن همراه در دسترس باشد می‌تواند در لحظه به شما کمک کند تا حساب‌های خود را بروز کنید. به همین منظور با استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی یا نرم افزار حسابداری شرکتی چرتکه می‌توانید به راحتی در هر نقطه و در هر زمان به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

مقالات ما را از دست ندهید…

Search

سوالاتی که شما پرسیدید …

همان‌طور که گفته شد یکی از راه‌های سفارش طراحی سایت ارسال فرم ثبت سفارش طراحی سایت است. اما راه‌های دیگری نیز وجود دارند. مانند تماس مستقیم با مشاورین شرکت نرم‌افزاری ویستا و یا ارسال شماره تماس.

پس از ارسال فرم سفارش طراحی وب‌سایت کارشناسان ویستا در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت. این زمان ساعتی میان 8 الی 17 خواهد بود.

تمام امکاناتی که در فرم ثبت سفارش طراحی سایت انتخاب شده باشند، در آینده قابلیت تغییر ، کاهش و افزایش را دارند. پس از بررسی کامل نیاز‌ها و پرسونا مشتری شما، امکانات ضروری، مهم و امکانات اضافه قابل تشخیص خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3.7/5 ‏‫(3 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا