عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت با وردپرس
Search

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت وردپرس

فهرست مطالب

قیمت طراحی سایت با وردپرس یکی از مهم ترین پارامترهایی است که کاربران در هنگام سفارش طراحی سایت برای کسب و کار خود به آن توجه می‌نمایند. اگرچه در مجموع هزینه طراحی سایت کدنویسی شده بیشتر از سایت های وردپرسی برآورد می‌شود، اما در این بخش قصد داریم کمی بیشتر در خصوص هزینه های راه اندازی سایت وردپرسی عمیق شویم و عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی را تشریح کنیم.

اما پیش از شناخت مولفه های تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت با وردپرس، مهم ترین سوالاتی که قصد داریم در ادامه به آنها پاسخ دهیم را برای شما ذکر کنیم. سوالاتی نظیر

  • چه عواملی بر هزینه ساخت سایت وردپرسی تاثیر می‌گذارند؟
  • چگونه می‌توانیم قیمت طراحی سایت با وردپرس را تخمین بزنیم؟
  • آیا استفاده از افزونه ها و پلاگین های وردپرسی قیمت طراحی سایت افزایش می‌دهد؟
  • چه تفاوت‌هایی بین یک سایت وردپرسی ارزان و یک سایت وردپرسی گران قیمت وجود دارد؟
  • آیا استفاده از قالب‌های رایگان به معنای کاهش هزینه طراحی سایت است؟
  • چگونه می‌توانیم قیمت طراحی سایت با وردپرس را کاهش دهیم؟

نگران نباشید! در ادامه این محتوا سعی داریم پاسخی جامع برای سوالات ذکر شده به شما ارائه دهیم تا علاوه بر شناخت پارامترهای موثر بر هزینه سایت وردپرسی، راهنمایی جامع در خصوص کاهش قیمت طراحی سایت با وردپرس به شما ارائه دهیم. پس ادامه مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرس عبارتند از :

  • حوزه فعالیت کسب و کار
  • امکانات و قابلیت های وبسایت
  • قابلیت ریسپانسیو و واکنش گرایی
  • نوع و میزان هاست
  • نوع دامنه سایت
  • تعداد زبان های سایت شما
  • اعتبار شرکت طراحی سایت
  • ظاهر و  طراحی UI و UX
  • قالب های وردپرس
  • افزونه های وردپرس
  • پشتیبانی سایت وردپرس
  • سئو سایت وردپرسی
  • امکانات امنیتی 
  • موقعیت و مکان جغرافیایی
عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت با وردپرس

هزینه طراحی سایت وردپرسی چگونه محاسبه می شود؟

بررسی شاخص های موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت ورردپرس با همه مزایایی که دارد، بازه قیمتی بسیار متفاوتی را شامل می‌شود و برخی از افراد تصور می‌کنند شاید نتوان از پس هزینه های آن برآمد.  اگرچه هزینه ساخت سایت وردپرسی نسبت به طراحی سایت اختصاصی کمتر است، اما بازهم به پارامترهای متفاوتی وابسته است که تفاوت های قیمتی برجسته ای را نیز به همراه دارد. به عنوان مثال طراحی ui اختصاصی در سایت وردپرسی، از هزینه بالاتری به نسبت استفاده از قالب های آماده برخوردار است. شناخت این پارامترها باعث می‌شود در این خصوص هوشمندانه تصمیم بگیریدو تا حدودی هزینه طراحی سایت با وردپرس را کاهش دهید. ما در این مقاله شما را با عوامل مؤثر برقیمت طراحی سایت با وردپرس آشنا می کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهتر است زمان را از دست ندهیم و هرچه سریع تر پارامترهای موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی را مطرح کنیم. همچنین در ادامه هر پارامتر قصد داریم چند نکته جهت کاهش هزینه ها به عنوان راهکار کاهشی برای شما مطرح کنیم. پس ادامه این محتوا را از دست ندهید!

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - حوزه فعالیت کسب و کار

حوزه فعالیتی کسب و کار

چگونه با شناخت حوزه فعالیت، برای کاهش هزینه طراحی سایت وردپرس برنامه‌ریزی کنیم؟

یکی از مهم ترین و اصلی ترین عواملی که می تواند قیمت سایت های وردپرسی را تا حد بسیار زیادی تغییر دهد، نوع کسب و کار شماست. سایت ها با توجه به نوع کسب و کار انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال سایت های خبری، پزشکی، شرکتی، فروشگاهی و … که هر کدام امکانات خاص خود را نیز دارند. هزینه طراحی سایت وردپرس هم با در نظر گرفتن همین امکانات مشخص می شود. برای مثال در طراحی فروشگاه اینترنتی، ایجاد قابلیت چند فروشندگی می تواند هزینه طراحی سایت شما را افزایش بدهد.

چرا بررسی حوزه فعالیت و آنالیز رقبا اولین گام است؟

البته این نکته رو هم در نظر داشته باشید که بعضی از سایت ها مثل طراحی سایت صرافی یا کاریابی را نمی توان با cmsهای آماده نظیر وردپرس طراحی کرد. بنابراین اولین عامل اثرگذار و کلیدی بر قیمت طراحی سایت و مخصوصا سایت وردپرسی شما، حوزه فعالیتی کسب و کار شما است.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - امکانات و قابلیت های سایت

امکانات و قابلیت های وبسایت

سیرتکاملی قابلیت های وبسایت همسو با رشد آن

یکی از مهم ترین مواردی که بر کارایی یک پلتفرم اثرگذار است، لیست امکانات و قابلیت های وبسایت است. به عنوان مثال طراحی سایت مشابه دیوار هزینه بیشتری به نسبت سایت آگهی با امکانات کم را شامل می‌شود. البته بسیاری از این امکانات باید به صورت پیشفرض وجود داشته باشند و به دلیل اهمیت آنها قصد داریم آنها را به صورت مجزا و با جزئیات بیشتر بررسی نماییم. مانند طراحی سایت واکنش گرا، نوع هاست و دامنه، ظاهر و طراحی UI و UX و … .

هزینه بیشتر قابلیت‌های پیشرفته در جهت بهبود نرخ تبدیل و افزایش فروش

بنابراین منظور از امکانات، فیچرهای اختصاصی و پیشرفته ای است که بر پارامتر قیمت تاثیرگذارند. به طور مثال قابلیت های پیچیده و در نتیجه قیمت سایت های فروشگاهی بالاتر از وبسایت های شرکتی برآورد می‌شود. مانند قابلیت چندفروشندگی و درگاه پرداخت متنوع، اتصال به شبکه های اجتماعی، امکان مدیریت و عضویت کاربران، اخبار و مقالات و آرشیو، تعداد صفحات و پیچیدگی دسته‌بندی، پیاده سازی فرم‌های پیچیده، طراحی لندینگ حرفه ای و … .

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - قابلیت ریسپانسیو و واکنش گرایی

قابلیت ریسپانسیو یا واکنش گرایی

رها از محدودیت های صفحه نمایش: طراحی سایتی که با هر دستگاهی سازگار است

واکنش گرایی وبسایت به معنای نمایش صحیح و مناسب وب سایت در دستگاه های مختلف (موبایل، تبلت و..) می باشد. اگرچه طراحی سایت غیرریسپانسیو ارزان تر انجام می‌شود، واکنشگرا بودن وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است. پس پیشنهاد می‌کنیم بودجه کافی در خصوص این قابلیت در نظر بگیرید.

چرا هزینه های بیشتر طراحی سایت واکنش گرا منطقی به نظر می‌رسد؟

طراحی سایت ریسپانسیو به جهت آنکه علاوه بر رقم زدن تجربه کاربری مناسب، اهمیت بالایی از دید الگوریتم های گوگل دارا هستند و تاثیر بسیار زیادی نیز بر سئو وبسایت شما ایفا می‌کنند. این قابلیت در سایت های وردپرسی نیز امکان پذیر است اما تفاوت های قیمتی و زمانی را شامل می‌شود.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - نوع و میزان هاست مصرفی

نوع و میزان هاست مصرفی

پرداخت هزینه بیشتردر قبال حجم بالاتر، پاسخگویی سریع تر و میزبانی بهتر

هاست‌ها به فضاهای میزبانی گفته می‌شود که دیتا و اطلاعات وبسایت شما را در خود جمع‌آوری و نگهداری می‌کنند. هاست هایی با حجم بالاتر علاوه بر دارابودن فضای بیشتر جهت میزبانی،  پشتیبانی از سرعت بالاتر و قابلیت پاسخ سریع تر  به تعداد بالای کاربران تعرفه های بیشتری را هم شامل می‌شوند.  هزینه هاست به حجم اطلاعات سایت و میزان بازدیدی که قراره از سایت شما شود بستگی دارد.

راهنمای انتخاب هاست مقرون به صرفه متناسب با نیازهای شما

بهتر است در شروع، برای کاهش تعرفه طراحی سایت با وردپرس از یک هاست کم حجم استفاده کرده و با پیشرفت کسب و کارتان حجم و کیفیت هاست را افزایش دهید. برای تهیه هاست می‌توانید از شرکت های هاستینگ، هاست خود را خریداری کنید که هزینه آن بین 100 هزار تومان تا 1 میلیون تومان با توجه به ویژگی ها متغیر می‌باشد.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - نوع دامنه سایت

نوع دامنه سایت

دامنه ای مقرون به صرفه : انتخابی مناسب برای بودجه شما

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی دامنه یا همان آدرس اختصاصی است که برای وارد شدن به سایت خود در مرورگرتان وارد می‌کنید مثل www.vistaapp.ir. دامنه های متعددی وجود دارند و هزینه ثبت هرکدام هم با توجه به ویژگی های آن متفاوت ارزیابی می‌شود. 

تاثیر نوع دامنه و انتخاب پسوند مناسب برای سایت وردپرسی متناسب با بودجه

کاربردی ترین دامنه ها IR ، .COM ، .NETو .ORG هستند. همچنین در برخی از صنایع و مناطق جغرافیایی ترجیح به استفاده از دامنه های خاص‌تر وجود دارد که مسلما هزینه های بالاتری را شامل می‌شوند. برای ثبت  دامنه IR. بایستی در سایت ایرنیک ثبت نام و اقدام کنید. هزینه خربد دامنه 80 هزار تومان تا 300 هزار تومان است.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - تعداد زبان های سایت

تعداد زبان های سایت

قیمت و هزینه یکی از چالش های وب سایت چند زبانه

سایت های چندزبانه به دلیل وجود فیچر پیشرفته‌تر و پیچیدگی بیشتر هزینه های بیشتری را شامل می‌شوند. برای اینکه سایت شما قابلیت نمایش در زبان های دیگر را هم داشته باشد باید تغییراتی کلی، در طراحی آن ایجاد شود. به همین دلیل قیمت طراحی سایت چند زبانه در سایت های وردپرسی به ازای اضافه شدن هر زبان، به هزینه پروژه نهایی اضافه می کند. اگر سایت شما به صورت بین المللی کار می کند، پس لازم است تا قابلیت نمایش به زبان مقصد را هم داشته باشید و بودجه مورد نیاز را به این قابلیت اختصاص دهید.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - اعتبار شرکت طراحی سایت

اعتبار شرکت طراحی سایت شما

تصمیم هوشمندانه در خصوص تعرفه متناسب با میزان اعتبار شرکت طراح

سابقه و اعتبار شرکت طراحی یکی از مهم ترین فاکتور های موثر هم بر قیمت و هم خروجی طراحی سایت وردپرس شما است. اما یکی از ابتدایی ترین پارامترهایی مهم که اکثر افراد و کسب و کارها در نظر می‌گیرند، هزینه و تعرفه طراحی سایت است. پیشنهاد می‌کنیم در این خصوص با تحقیق بیشتری تصمیم گیری نمایید. به این معنی که تعرفه پایین تر لزوما مقرون به صرفه نیست.

پارامترهای تاثیرگذار قیمتی وابسته به شرکت طراحی سایت

پیشنهاد می‌کنیم برای اطمیمنان از کیفیت خروجی مواردی مانند سابقه کار، تجربه و مهارت نیروهای مشغول، تکنولوژی مورد استفاده، نمونه کار و … را به دقت بررسی نمایید. ایجاد تعادل بین قیمت خدمات و کیفیت خدمات، بهترین راه برای انتخاب شرکت طراحی مناسب و به صرفه است. طبیعتا انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران در مقابل برون سپاری پروژه به یک فریلنسر یا شرکت تازه وارد، هزینه های بیشتری را متوجه کسب و کار شما می‌کند.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - ظاهر و طراحی ui و ux

ظاهر و طراحی UI و UX

طراحی UI متناسب با برند شما: ایجاد هویتی منحصر به فرد با پرداخت هزینه معقول

یکی دیگر از برجسته ترین عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت با وردپرس،ظاهر سایت و پارامترهای UI و UX در نظر گرفته می‌شود. user interface جزو اولین المان هایی است که کاربر به محض ورود به سایت شما آن با آن مواجه می‌شود. پس پیشنهاد می‌کنیم آن را به بهترین وجه و مطابق استانداردهای موجود طراحی کنید. دومین المان User experience شامل تجربه کاربر در وبسایت شما می‌شود که از اهمیت فوق العاده بالای برخوردار است. 

جزئیات هزینه های ui و ux

چنانچه قصد طراحی اختصاصی و شخصی سازی شده برای UI و UX پلتفرم خود در مقابل استفاده از پوسته ها و قالب های آماده داشته باشید طبیعتا باید هزینه بیشتری را در نظر بگیرید. همچنین در طرح‌های شخصی سازی شده شامل طراحی پیچیده، تعامل پذیری، جذابیت بصری کاربرپسندتر و … باشد قیمت بالاتری نسبت به تعرفه پایه را شامل می‌شود. اگر هم تمایل به استفاده از قالب ها و افزونه های وردپرسی برای طراحی المان های گرافیکی را داشته باشد، هزینه شما کمتر برآورد می‌شود که در ادامه آنها را با جزئیات بیشتری بررسی می‌نماییم.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - نوع قالب های وردپرسی

قالب های وردپرس

قیمت قالب های وردپرس: از رایگان تا ....

یکی از مزایای ساخت سایت با وردپرس، استفاده از پوسته ها و قالب های آماده وردپرسی است که می‌توانید متناسب با نوع کسب و کار خود از آنها استفاده نمایید. به طور کلی پوسته های وردپرسی در دو نوع آماده و اختصاصی موجود هستند. پوسته های آماده که از پیش طراحی شده اند را می‌توان رایگان یا با پرداخت مبلغی معقول تهیه و استفاده کرد. در مقابل اما برای بهره مندی از قالب های سفارشی باید بودجه بیشتری را در نظر بگیرید. چرا که هرکدام از آنها متناسب با نیازهای برند و کسب و کار شما توسعه داده می‌شود. 

چگونه قالب وردپرسی مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

برای تصمیم گیری در مورد قالب وردپرسی بهتر است ابتدا نیازها و اهداف وبسایت و کسب و کار و بودجه خود را مشخص نمایید و سپس از بین قالب های رایگان، آماده مقرون به صرفه و یا سفارشی انتخاب کنید. به این ترتیب تا حد زیادی در هزینه طراحی سایت با وردپرس خود صرفه جویی کرده اید.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - تعداد و افزونه های وردپرسی

افزونه های وردپرس

گسترش قابلیت های وب سایت شما با پرداخت هزینه های اندک

یکی دیگر از مزایای سایت های وردپرسی موضوع اشاره کرد که می‌توان قابلیت ها و امکانات وبسایت را با هزینه کمتر و به کمک افزونه های وردپرسی ارتقا داد. تعداد و نوع افزونه ها مستقیما بر هزینه طراحی سایت با وردپرس تاثیر می گذارد. پس قبل از طراحی سایت حرفه ای باید امکانات مورد نیاز خود را بررسی کنید تا بتوان مشخص کرد چه تعداد و چند نوع افزونه برای وبسایت شما مورد نیاز است. بعضی از افزونه ها رایگان هستند اما برای برخی دیگر نسخه پولی وجود دارد که این مورد به اهمیت و کاربرد افزونه مربوط می شود.

شناسایی نیازها و انتخاب بین افزونه های رایگان، پولی یا سفارشی

همچنین اگر پلاگین های غیر رایگان وردپرسی نتواند نیازهای شما را برطرف سازد، می‌توان از افزونه های سفارشی و اختصاصی کمک گرفت. پلاگین های سفارشی متناسب با نیاز شما و توسط توسعه دهنده وردپرس توسعه داده می‌شود که طبیعتا باید هزینه بیشتری را برای آن در نظر گرفت. 

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - نگهداری و پشتیبانی سایت وردپرسی

پشتیبانی سایت وردپرس

انواع بسته های پشتیبانی وردپرس: انتخابی متناسب با نیازها و بودجه شما

تجربه نشان می‌دهد که پشتیبانی سایت یکی از مهمترین مسائل برای مشتریان به حساب می‌آید. پشتیبانی در واقع می‌تواند شامل فرایندهای نگهداری وبسایت، بروزرسانی، ایجاد تغییرات در سایت و… در نظر گرفته شود. در این حالت می‌توان وبسایت را به یک اتومبیل تشبیه کرد که در صورت عدم نگهداری و سرویس، پاسخگوی نیازهای شما نباشد. پس پیشنهاد می‌کنیم با پرداخت هزینه معقول در این خصوص از پرداخت هزینه های گزاف در آینده جلوگیری نمایید.

پشتیانی یکساله رایگان ویستا در کنار طراحی سایت حرفه ای

سایتی که پشتیبانی خوبی دارد حس اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری برای مشتری به همراه خواهد داشت. پشتیبانی سایت باید با مداومت انجام شود و دوره ای نباشد تا در صورت بروز مشکلات فنی و کسب و کاری، به سرعت به آنها رسیدگی شود. طراحی سایت در ویستا همراه با پشتیبانی یکساله رایگان به شما عرضه می‌شود و در صورت رضایت طرفین می‌توان با پرداخت مبلغی، آن را تمدید کرد.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - سئو و بهینه سازی سایت وردپرس

سئو و بهینه سازی سایت وردپرس

فرآیند سئو و نقش آن در دیده شده کسب و کار شما

بعد از این که طراحی سایت وردپرس شما به پایان رسید، باید وبسایت خود را در معرض دید کاربران قرار دهید. بدین شکل که در صورت سرچ کلیدواژه حوزه خدماتی یا محصول شما توسط کاربران در گوگل، وبسایت شما در دسترس مخاطبین قرار بگیرد. به فرآیند بهینه سازی صفحات وبسایت مطابق الگوریتم های موتورهای جستجو نظیر گوگل سئو گفته می‌شود.

ارتباط قیمتی و فرآیند بهینه سازی وبسایت

هزینه های سئو و بهینه سازی وبسایت بایستی مجزا از هزنیه های طراحی سایت در نظر گرفته شود. معمولا خدمات سئو سایت های وردپرسی ارزان تر از وبسایت های کدنویسی شده در نظر گرفته می‌شوند. از عمده ترین دلایل آن نیز می‌توان به نیاز محدودتر به دانش برنامه نویسی، اتوماسیون بخشی از فرآیند به کمک افزونه ها، قالب های سئوفرندلی و واکنش‌گرا و … اشاره کرد. البته باید توجه شود تعرفه این خدمت خود به پارامترهای متنوعی نظیر صنعت فعالیت، رقبا، ابعاد کسب و کار، پیچیدگی وبسایت و … وابسته است.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - امکانات و قابلیت های امنیتی

امکانات امنیتی

ارتقاء امنیت سایت وردپرس با پرداخت هزینه های جانبی

از آنجایی که وردپرس یک بستر اپن سورس محسوب می‌شود، آیتم امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است. برقراری قابلیت های امنیتی در سایت های وردپرسی بسته به شرایط تفاوت های قیمتی متفاوتی را شامل می‌شوند. به عنوان مثال سطح امنیت مورد نیاز با توجه به حساسیت دیتا وبسایت و کاربران، نوع اقدام امنیتی نظیر استفاده از افزونه های امنیتی ساده یا راه حل های امنیتی پیچیده تر مانند فایروال های وب و اسکنرهای بدافزار و … بازه قیمتی متفاوتی را برای برقراری امنیت پلتفرم شما به همراه دارند. 

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی - موقعیت جغرافیایی

موقعیت جغرافیایی

تاثیر موقعیت جغرافیایی بر بازار هدف و در نتیجه قیمت طراحی سایت وردپرس

شاید این پارامتر را باید یک عامل کوچک در نظر بگیریم، اما نمی‌توان از تاثیر آن بر قیمت طراحی سایت با وردپرس چشم پوشی کرد. باید این واقعیت را پذیرفت که هزینه توسعه وبسایت و همچنین ساخت سایت های وردپرسی در کلان شهرها، به دلیل بالاتر بودن سایر هزینه های جانبی، تخصص و مهارت بیشتر طراحان، وجود شرکت های تخصصی و … معمولا بالاتر برآورد می‌شود. 

جمع بندی و کلام پایانی - موارد موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی

جمع بندی و کلام پایانی

مروری بر شناخت عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرسی

بسیار خب؛ خسته نباشید. شما به انتهای مقاله عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرس رسیده اید. در طول این محتوا سعی کردیم مهم ترین پارامترهایی بر هزینه سایت های وردپرسی موثرند را به همراه جزئیاتشان ذکر کردیم . اما پیش از اتمام این بلاگ قصد داریم مروری بر محتوای ذکر شده را به شما ارائه دهیم.

مهم ترین پارامترهایی که بر قیمت طراحی سایت وردپرسی شما موثرند عبارتند از :

  • حوزه فعالیت کسب و کار
  • امکانات و قابلیت های وبسایت
  • قابلیت ریسپانسیو و واکنش گرایی
  • نوع و میزان هاست
  • نوع دامنه سایت
  • تعداد زبان های سایت شما
  • اعتبار شرکت طراحی سایت
  • ظاهر و  طراحی UI و UX
  • قالب های وردپرس
  • افزونه های وردپرس
  • پشتیبانی سایت وردپرس
  • سئو سایت وردپرسی
  • امکانات امنیتی 
  • موقعیت و مکان جغرافیایی

سوالات متداول

شما با مطالعه در مورد هزینه های مؤثر بر قیمت طراحی سایت وردپرس می توانید با مدیریت هرینه های خود و انتخاب موارد مورد نیاز ، در هزینه های طراحی سایت صرفه جویی کنید.

افزونه ها و قالب های وردپرسی به نوعی طاهر سایت شما رو شکل می دهند. در نتیجه انتخاب قالب و نیز افزونه های مورد نیاز می تواند هزینه های شما رو تا حد زیادی کاهش بده

خیر-  سئو سایت وردپرس پکیج جداگانه ای دارد . در نتیجه هزینه سئو سایت وردپرس از هزینه های طراحی سایت جداست. 

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا