طراحی سایت ورزشی

وب سایت های ورزشی امروزه یکی از پربازدیدترین سایت ها می باشند. دلیل آن نیز مخاطبان بسیاری است که تمایل دارند از آخرین اخبار، اطلاعات و نتایج بازی ها را بصورت آنلاین مطلع شوند. به این دلیل طراحی سایت اختصاصی ورزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در طراحی وب سایت ورزشی می بایست به نکات ظاهری از قبیل چیدمان المان ها و رنگ های بکار رفته توجه ویژه ای شود. درخواست طراحی وب در حوضه ورزش دارای اهداف و گستردگی بسیاری می باشد. برای مثال طراحی سایت ورزشی خبری با هدف بازگو کردن جدیدترین اخبار و نتایج مسابقات ورزشی، طراحی سایت باشگاه ورزشی به منظور اطلاع رسانی از آخرین اخبار باشگاه و شرایط آن و همینطور طراحی سایت فروشگاه ورزشی با هدف فروش محصولات ورزشی بصورت آنلاین. تیم ویستا در زمینه نمونه طراحی سایت ورزشی خدمات فوق العاده ای را جهت رضایت مشتریان ارائه می نماید.

طراحی-سایت-ورزشی
مشاوره

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت ورزشی ویستا

قبل از این که تصمیمی در خصوص طراحی وب سایت شرکتی بگیرید ، تیم ویستا به شما یک مشاوره اختصاصی در مورد امکانات مورد نیاز سایت شرکتی پیشنهاد کند. شما می توانید برای اطلاع از هزینه طراحی سایت شرکتی ، فرم زیر را پر کرده تا مشاورین ما در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:

چرا طراحی سایت ورزشی ؟!

چرا این فضای جدید اهمیت دارد؟!

معرفی-شدن

فرصتی برای معرفی شدن

بهبود-خدمات-رسانی

بهبود کیفیت خدمات رسانی

افزایش-درآمد

کسب درآمد

جلب-رضایت-کاربران

جلب رضایت کاربران

اهمیت طراحی سایت ورزشی

زمانی که بصورت امروزی دسترسی به اینترنت در میان مردم وجود نداشت،برای اطلاع از آخرین اخبار ورزشی نیاز بود که به دکه های روزنامه فروشی مراجعه می کردیم.اما امروزه با گسترش خدمات آنلاین و اینترنت پرسرعت،این امکان وجود دارد که از آخرین اخبار تیم محبوب خود و همینطور نتایج سایر مسابقات آگاه شویم. طراحی سایت ورزشی مزایای بسیاری را برای افرادی که اقدام به طراحی سایت اختصاصی خود کرده اند دارا می باشد. به علت بازدید بسیار بالایی که از سایت های ورزشی صورت می گیرد این امکان وجود دارد که در زمینه تبلیغات به درآمدزایی بپردازید. به این شکل که بسیاری از شرکت ها و موسسات با هدف معرفی خود و همینطور خدماتی که ارائه می کنند حاضرند در ازای  پرداخت مبلغی به شما، تبلیغاتشان درون وب سایت ورزشی شما انتشار پیدا کند. در کنار خدمات رسانی بصورت آنلاین می توانید اعتبار و درآمد بدست آورید.

ساخت وب سایت ورزشی شباهت های بسیاری به طراحی سایت خدماتی دارد. به اینصورت که شما در قالب یک سایت شخصی خدماتی را از قبیل ارائه آخرین اخبار و حوادث ورزشی را ارائه می نمایید. همینطور این امکان وجود دارد که با قرار دادن بخش مقالات ورزشی و تخصصی ، اطلاعات مفیدی در زمینه نحوه صحیح ورزش کردن و رژیم های غذایی سالم را جهت بالابردن اطلاعات عمومی مردم قرار دهید. این اطمینان را داشته باشید در ازای مبلغی که بابت قیمت طراحی سایت ورزشی پرداخت می نمایید به مزایایی از قبیل شناخته شدن و کسب اعتبار در فضای مجازی ، جذب مخاطبین بی شمار و همینطور افزایش درآمد دست خواهید یافت. شرکت نرم افزاری ویستا با ارائه جدیدترین متد طراحی سایت و خدمات بهینه سازی سایت سعی در جلب رضایت حداکثری مشتریان و همینطور کاربران فضای مجازی را دارد.

خدات ویستا در مورد طراحی سایت ورزشی

طراحی ریسپانسیو

تمام نمونه کارهای تیم ویستا نظیر طراحی سایت شرکتی  و طراحی وب سایت خدماتی ، این قابلیت را دارند که در وسایلی نظیر موبایل، تبلت و انواع نمایشگرها با ابعاد گوناگون، به صورت درست و بدون بهم ریختگی نمایش داده شوند. به این قابلیت طراحی ریسپانسیو و یا همان واکنشگرا گفته می شود که سایت می تواند چیدمان خود را با تغییر ابعاد صفحه سازگار نماید.

سئو و بهینه سازی سایت

بصورت کلی در تمام مراحل کدنویسی و طراحی سایتی که توسط تیم ویستا انجام می گیرد، به استانداردها و اصول سئو توجه ویژه ای می شود. اینکه سایت شما در نتایج خروجی موتورهای جستجو چه جایگاهی را دارد، در موفقیت و پیشرفت شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. با انجام خدمات سئو و بهینه سازی ، وبسایت شما رتبه بالاتری نسبت به رقبایتان خواهد داشت.

طراحی اپلیکیشن موبایل

تیم ویستا با تخصص در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل ، این فرصت را فراهم کرده است که همراه با ایجاد سایت ورزشی خود، یک اپلیکیشن همگام و کارآمد را بتوانید سفارش دهید. با استفاده طراحی اپلیکیشن قادر خواهید بود که امکانات و خدمات سایت خود را با کیفیتی به مراتب بالاتر به وسیله یک اپلیکیشن حرفه ای و کاربردی به کاربران ارائه نمایید.

پشتیبانی آنلاین

شرکت نرم افزاری ویستا در طی تمامی مراحل طراحی وب سایت و همینطور پس از اتمام کار، این وظیفه را برای خود می داند که به تمامی سوالات و ایرادات به وجود آمده، به بهترین شکل پاسخگو باشد. شما این اطمینان را می توانید داشته باشید که در مراحل طراحی وب سایت ورزشی خود، پاسخگویی و راهنمایی تیم ویستا را همراه خود داشته باشید.

قیمت طراحی سایت ورزشی

قیمت طراحی سایت از جمله مواردی است که متناسب با نوع وبسایت و پلتفرمی که مدنظر دارید، می‌تواند متفاوت در نظر گرفته شود. در این بخش پکیج های متنوع طراحی سایت و اپلیکیشن ورزشی برای شما قرار داده شده است تا متناسب با نیاز کسب و کار خود آن را انتخاب نمایید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره و رفع ابهامات موجود، می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

طراحی سایت فروشگاه ورزشی

از دیگر نمونه های ساخت سایت ورزشی می توان به طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای ورزشی اشاره کرد. فروشگاه ورزشی شباهت های بسیاری با ساخت فروشگاه اینترنتی دارد. به اینصورت که شما این امکان را دارید که وسایل ورزشی را بصورت آنلاین بفروش برسانید. از قابلیت های فروشگاه آنلاین ورزشی می توان به امکان مشاهده محصولات و مقایسه آنان با یکدیگر، دسترسی آسان و سریع برای کاربران در هر نقطه از کشور، امکان پرداخت آنلاین و ایمن، صرفه جویی در زمان و هزینه و موارد بسیاری دیگر اشاره کرد. شما در کنار طراحی سایت شخصی خود قادر خواهید بود که کسب درآمد کنید.

طراحی سایت باشگاه ورزشی

یکی دیگر از موارد پر استفاده طراحی قالب سایت ورزشی ، طراحی سایت باشگاه ورزشی می باشد. باشگاه های ورزشی در زمینه هایی همچون فوتبال ، بسکتبال و والیبال به منظور اطلاع رسانی و آگاه ساختن طرفداران خود از آخرین اتفاقات باشگاه و همینطور درآمدزایی می توانند اقدام به طراحی وب سایت نمایند. این فرصت برای باشگاه های ورزشی همچون فیتنس و بدن سازی نیز وجود دارد که با هدف معرفی امکانات خود و ارائه دستور العمل های ورزشی و همینطور معرفی رژیم های غذایی به کاربران خود، یک وب سایت حرفه ای ورزشی را داشته باشند. طراحی سایت برای این موارد یاد شده باعث ایجاد ارتباط و تعامل هرچه بهتر با مخاطبان خود خواهد شد.

طراحی-سایت-باشگاه-ورزشی

امکانات طراحی سایت ورزشی

نمونه-طراحی-سایت-ورزشی

طراحی سایت خود را به ما بسپارید!

شما می توانید برای درخواست طراحی سایت ورزشی و همینطور خدمات سئو سایت با شماره 88551470-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

طراحی سایت ورزشی برای هر تمامی شرکت ها یک اقدام ضرورری به نظر می رسد. در نتیجه هر شرکتی باید برای توسعه کسب و کار خود برای طراحی سات خود و ارائه خدمات خود به صورت آنلاین اقدام کند. برای این که بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت را برای سفارش خود انتخاب کنید باید نمونه طراحی سایت  را در آن شرکت بررسی کنید و سپس برای سفارش اقدام کنید . تیم ویستا با داشتن بهترین نمونه سایت و نیز داشتن نمونه کار در طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت بیمه و … می تواند شما را در این راه کمک کند.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان و اختصاصی ویستا

برای اطمینان از اینکه در مسیر درستی گام برمی دارید و سرمایه‌ شما در بهترین حالت ممکن هزینه می‌شود ، لازم است در ابتدا کارتان را با یک برنامه‌ریزی اصولی و مشورت با افراد متخصص و آگاه شروع کنید . تیم ویستا با داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده ، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ارائه خواهد کرد.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

سوالات متداول طراحی سایت ورزشی ویستا

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد نمونه طراحی سایت ورزشی بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما ، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

شما می توانید با تیم مشاوران ویستا تماس بگیرید، جزئیات و درخواست های خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی کامل تمامی جوانب ، تیم ویستا مناسب ترین بسته را به شما معرفی می کند.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

در طراحی سایت ورزشی ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی وب سایت دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل مدیریت خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت تعیین نمایید.

انواع خدمات طراحی سایت ویستا
‫5/5 ‫(1 نظر)
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا