طراحی اپلیکیشن خدماتی

کسب و کارهای امروزی برای توسعه فعالیت‌های خود نیازمند یک بازنگری در ارائه خدمات  هستند. آنها برای جذب مشتریان بیشتر و رسیدن به سود قابل توجه بایستی برای آنلاین شدن تجارت و افزایش خدمات خود اقدام کنند ،  تیم ویستا با ارائه خدمات متنوع در زمینه طراحی اپلیکیشن  فرصتی را برای کسب و کارهای  خدماتی  فراهم کرده تا بتوانند   فعالیت و خدمات خود را توسعه بخشند ، برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  نحوه طراحی اپلیکیشن خدماتی و مراحل ساخت آن با مشاوران ویستا تماس حاصل فرمایید.

طراحی اپلیکیشن خدماتی
اپلیکیشن شما آماده تحویل است!

کارشناسان ما آنلاین هستند! جهت سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل همین الان با مشاوران ما در ویستا ارتباط بگیرید و یا با تکمیل فرم ، منتظر تماس کارشناسان ما باشید

تماس با کارشناسان ویستا
اپلیکیشن شما آماده تحویل است!

کارشناسان ما آنلاین هستند! جهت سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل همین الان با مشاوران ما در ویستا ارتباط بگیرید و یا با تکمیل فرم ، منتظر تماس کارشناسان ما باشید

تماس با کارشناسان ویستا
ارتباط با تیم مشاورین ویستا

مشاهده آخرین نمونه کار طراحی اپلیکیشن خدماتی ویستا

ویژگی های فنی اپلیکیشن

ویژگی های ظاهری اپلیکیشن

ویژگی های عملکردی اپلیکیشن

جهت مشاهده انواع نمونه کار طراحی اپلبیکیشن با ما در ارتباط باشید.

قیمت طراحی اپلیکیشن خدماتی

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

امکانات و قابلیت های طراحی اپلیکیشن خدماتی

اهمیت طراحی اپلیکیشن خدماتی

طراحی اپلیکیشن خدماتی یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها برای کسب و کارهایی است که خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهند. انواع اپلیکیشن ها و حتی ساخت وب اپلیکیشن دارای اهمیت های بسیاری برای شرکت ها و مشتریان می باشد که در ادامه هر یک از این ویژگی ها را  عنوان خواهیم کرد.

معرفی کسب و کار

ارائه خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی

افزایش مشتریان

افزایش اعتماد مشتریان

مشاوره رایگان  و اختصاصی 

مشاورین ویستا  تیمی درجه یک و متخصص می باشد که جهت راهنمایی شما عزیزان آماده خدمت رسانی می باشند  همچنین شما   می توانید جهت دریافت اطلاعات در ارتباط با قیمت طراحی ،مدت زمان ساخت اپلیکیشن  و …  با مشاوران ویستا تماس حاصل فرمایید .

مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی

بالا بردن اعتبار فروشگاه

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی، ایجاد برندینگ برای کسب و کار شما است. با داشتن یک اپلیکیشن خدماتی اعتبار فروشگاه خود را نسبت به فروشندگان سنتی بالاتر می‌برید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی، صرفه جویی در زمان و هزینه است. مشتری به جای اتلاف وقت در رسیدن به فروشگاه مورد نظر، به صورت آنلاین خرید خود را انجام می‌دهد.

داشتن مشتریان وفادار

با ارائه خدمات با کیفیت به صورت آنلاین و هرآنچه که مشتری می‌خواهد، باعث رضایت مشتری می‌شوید و در نتیجه مشتریانی وفادار خواهید داشت. از این رو طیف مشتریان خود را افزایش می‌دهید.

تبلیغات موثر و هدفمند

از ویژگی‌های داشتن یک ساخت اپلیکیشن خدماتی، ایجاد تبلیغات موثر و هدفمند برای مشتریان  است. با طراحی اپلیکیشن خدماتی درحال تبلیغ برند و شاخه فعالیت خود هستید.

خرید ساده و سریع

سادگی استفاده از اپلیکیشن و سرعت استفاده از آن از ویژگی های مهم ایجاد اپلیکیشن خدماتی است. با طراحی رابط و تجربه کاربری عالی می‌توانید در این عرصه موفقیت بسیاری بدست آورید. 

پشتیبانی آنلاین

برای دستیابی به رضایت مشتری و ایجاد اعتماد مشتری، اپلیکیشن خدماتی باید پشتیبانی آنلاین داشته باشد تا در هر زمان مشتری بتواند با شما ارتباط برقرار کند و سوالاتش را بپرسد.

اپلیکیشن خدماتی برای چه کسب و کارهایی مناسب است ؟

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که اپلیکیشن خدماتی مناسب چه شرکت هایی می باشد ؟ در این بخش سعی داریم مشاغل و کسب و کار هایی که طراحی اپلیکیشن   خدماتی مناسب می باشد را به شما معرفی کنیم ، از جمله مشاغلی مانند تعمیرات خودرو ، تاسیسات ، نظافت ، نگهداری از سالمندان ، خدمات پرستاری و… اشاره کرد.

همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات در ارتباط با ساخت اپلیکیشن خدماتی از طریق بخش مقابل با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.شرکت ویستا علاوه بر ساخت اپلیکیشن های خدماتی  در بخش طراحی اپلیکیشن رزرو بلیط ، طراحی اپ فروشگاهی ، طراحی اپلیکیشن آموزیشی و … نیز دارای نمونه کارهای متعددی می باشد . 

دریافت مشاوره رایگان

جهت ثبت سفارش ساخت اپلیکیشن و یا دریافت مشاوره می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

پرستاری
خدمات نظافتی
تعمیر خودرو
تاسیسات
قالیشویی
تعمیرات لوازم خانگی
نگهداری از سالمندان
پرستار کودک
حمل اسباب منزل
آشپزی
چرا طراحی اپلیکیشن با ویستا؟

شرکت برنامه نویسی ویستا  با استفاده از نیروهای مجرب و خبره با بکارگیری از به روز ترین زبان های برنامه نویسی  نمونه کارهای بسیاری در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، اپلیکیشن خدماتی و …  دارا می باشد . شرکت ویستا علاوه بر ساخت انواع اپلیکیشن  ها  در ساخت و طراحی سایت صرافی سابقه ای درخشان دارد که در این زمینه توانسته  رضایت اکثریت را به خود جلب کند. در ادامه این بخش  برخی از ویژگی ها  طراحی اپلیکیشن ویستا را برای شما عنوان خواهیم کرد .

ویژگی های ویستا
طراحی ویژه

یکی از ویژگی های شرکت ویستا طراحی ویژه و منحصربفرد آن می باشد و تمامی اپلیکیشن ها دارای طراحی متفاوت و UI کاربر پسند هستند که این یکی از بارز ترین ویژگی های ویستا به شمار می آید 

سرعت بالا

از جمله مواردی که اهمیت بسیاری برای کاربران و شرکت ویستا دارد سرعت اپلیکیشن می باشد که ما توانسته ایم با استفاده از به روز ترین زبان های برنامه نویسی، اپلیکیشنی بهینه طراحی کنیم که از سرعت بالایی پشتیبانی می‌نماید.

امنیت بالا

امنیت در هر اپلیکیشن یک عضو جدا نشدنی می‌باشد که باید به آن توجه بسیاری داشت. نبود امنیت در اپلیکیشن بزرگترین ضعف آن به حساب می‌آید که شرکت ویستا با استفاده از بهترین پروتکل های امنیتی در اپلیکیشن ها امنیت اپ شما را تضمین می کند.

مراحل سفارش طراحی اپلیکیشن خدماتی

مشخص کردن ایده

در ابتدای کار طراحی اپ می‌تواند کسب و کار شما را بسیار گسترش دهد، طراحی اپلیکیشن برای شما  مزایای فراوانی را به همراه خواهد داشت در آغاز کار لازم است که شما ویژگی و مزیت های طراحی اپلیکیشن اندروید خود را با سایر اپلیکیشن‌های موبایل مشخص نمایید. تعیین هدف و ایده باعث سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت شما می‌شود. آسان تر کردن کار با طراحی اپلیکیشن اندروید و طراحی خاص تر باعث افزایش محبوبیت اپلیکیشن شما خواهد شد.

مشخص کردن ایده
تماس با ویستا

تماس با ویستا

 اگر که قصد سفارش طراحی اپلیکیشن دارید باید بگوییم که ویستا گزینه مناسبی برای انتخاب شما است  تیم ویستا با مجموعه‌ای جوان و حرفه‌ای در زمینه طراحی اپلیکیشن، شما را برای داشتن یک اپلیکیشن حرفه‌ای کمک خواهد کرد. در این بخش شما می توانید با تیم مشاورین ویستا تماس حاصل نموده و پس از دریافت مشاوره دقیق در صورت رضایت شما جلسه ای حضوری جهت بررسی دقیق تر و جامع تر  برگزار خواهد شد.

پیاده سازی طرح UI و UX

پس از انتخاب طرح مورد نظر  تیم طراحی تجربه کاربری یا همان تیم ui/ux شروع به طراحی گرافیکی و طراحی اپلیکیشن شما می‌کند تیم طراحی توسط نرم افزارهای گرافیکی، ظاهر اپلیکیشن شما طراحی کرده و نمایی کلی از اپلیکیشن شما را می سازد در نظر داشته باشید که  این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که نمایانگر فضای کلی اپلیکیشن شما می باشد ، پس از طراحی تیم ویستا با شما جلسه حضوری برقرار خواهد کرد که طرح اپلیکیشن در صورت رضایت نهایی شود و اگر که نکته و یا موضوعی مد نظر شما می باشد در این بخش لحاظ شود و یا  بخش ظاهری اپلیکیشن تغییر نماید

پیاده سازی طرح UI و UX
پرداخت هزینه

پرداخت هزینه

پرداخت هزینه اپلیکیشن به گونه ای است که شما می توانید آن طی سه قسط پرداخت نمایید ، یعنی یک سوم مبلغ را در ابتدای پروژه برای شروع پرداخت می کنید و مابقی  مبلغ طی انجام مراحل بعدی تا زمان تکمیل شدن پروژه   می توانید پرداخت کنید .

برنامه نویسی

در این مرحله تیم برنامه نویسی ویستا دیتابیس نرم افزار را متناسب با ظاهر و جزئیات آن طراحی می‌نماید سپس روابط میان آن‌ها را مشخص کرده و شروع به api نویسی نرم افزار می‌نماید تا نرم افزار پویا و داینامیک سازی شود. برنامه نویس های front-end نیز در این بخش اقدام به کد نویسی ظاهر اپلیکیشن  می نمایند.شما نیز  می توانید در این بخش اگر که ایده و یا تغییراتی مد نظر می باشد را با هماهنگی تیم ویستا اعمال نمایید.

برنامه نویسی
تحویل اپلیکیشن

تحویل اپلیکیشن

پس از اتمام مراحل برنامه نویس و تکمیل اپلیکیشن تیم ویستا با شما تماس بر قرار نموده و جهت تحویل و تست اپ با شما جلسه ای تنظیم خواهد کرد. پس از برگزاری جلسه اپلیکیشن مورد نظر به شما تحویل داده می شود و می توانید اپ خود را برای تست ها و رفع باگ بررسی نمایید.پس از تست نرم افزار و رفع باگ اگر که تغییر و فیچری مد نظرشما می باشد می توانید درخواست نمایید و برای افزودن تغییرات و… جلسه ای جهت انجام و بررسی موارد در خواستی انجام گیرد.(نکته : شرکت ویستا پس از تحویل اپلیکیشن شما به صورت یکسال رایگان خدمات پشتیبانی از اپلیکیشن را به شما عزیزان ارائه خواهد کرد)

امکانات اپلیکیشن‌های خدماتی

با طراحی اپلیکیشن خدماتی می‌توانید خدمات آنلاین خود را به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشتری قرار دهید. از ویژگی‌های داشتن یک اپلیکیشن خدماتی می‌توان موارد زیر را نام برد: معرفی خدمات، دریافت سفارش مشتریان، امکان ثبت نام مشتریان، نظرسنجی از مشتریان، امکان دسته بندی خدمات، امکان جستجوی خدمات، مشخص کردن زمان خدمت رسانی، امکان دریافت پیشنهادات و انتقادات از مشتریان.

طراحی اپلیکیشن خدماتی اندروید و ios

تیم ویستا با هدف جلب رضایت و همینطور موفقیت مشتریان خود، در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل خدمات بی نظیری را ارائه کرده است. با توجه به اینکه امروزه اکثر گوشی‌های هوشمندی که کاربران استفاده می‌نمایند شامل یکی از سیستم عامل‌های اندروید و یا ios می‌باشد، این امکان توسط تیم ویستا فراهم شده که شما بتوانید متناسب با نیاز خود درخواست طراحی اپلیکیشن اندروید و ios را ارائه دهید. این اطمینان را داشته باشید در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی اپلیکیشن خدماتی پرداخت می‌کنید به مزایایی همچون جذب مشتریان بیشتر و افزایش درآمد دست خواهید یافت.

نکات مهم ساخت اپلیکیشن خدماتی

در طراحی اپلیکیشن خدماتی می بایست به یک سری پارامترهای مهم توجه ویژه ای داشت. نخست ظاهر اپلیکیشن و رابط کاربری آن می‌باشد. در اولین استفاده کاربر از برنامه، نمای اپلیکیشن و ظاهر آن تاثیر فراوانی بر جلب رضایت کاربر خواهد داشت. همینطور سهولت در استفاده و نبود پیچیدگی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. مورد دیگر در ساخت اپلیکیشن خدماتی می توان به نیازسنجی مناسب و امکانات گسترده ای که ارائه می‌دهد اشاره کرد. یک اپلیکیشن کارامد خدماتی می‌بایست به طیف وسیعی از نیازها پاسخگو باشد. در آخر نیز می‌توان به اجرای بدون ایراد و صحیح دستورات کاربران، اشاره کرد. این مورد بیشتر مربوط به بخش فنی و کدنویسی بهینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد.

سوالات متداول

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس:02188551470

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تیم مارکتینگ ویستا از طریق یکی از راهای زیر اقدام کنید:

1- تماس با شماره 02188551470

2- ارتباط با آی دی تلگرامی @technical_vistacode

سوالات متداول FAQ

پرسش و پاسخ

6 پاسخ

  1. سلام وقت شمابخیر. امکان سفارش یک اپلیکیشن خدماتی شبیه انواع اپلیکیشن های خدماتی بالا ولی با تم و ويژگی های اضافی دیگر هست؟

    1. سلام. بله شما هر سفارش اپلیکیشن خدماتی شبیه به هر کدام از اپ ها داشته باشید براتون دقیقا به همون شکل طراحی میشه. اگه مطالعه کرده باشید امکان طراحی اختصاصی به سلیقه خودتون وجود داره. برای آگاهی از جزییات کامل میتونید مشاوره ای رایگان با متخصصین ما داشته باشید.

    1. سلام. بله شما هر اپلیکیشن خدماتی بخواید ما براتون انجام میدیم. ساخت اپلیکیشن شبیه تخفیفان هم جز اپلیکیشن های خدماتی محسوب میشه.

  2. سلام آقای دانشور عزیز. بله شما هر سفارش اپلیکیشن خدماتی شبیه به هر کدام از اپ ها داشته باشید براتون دقیقا به همون شکل طراحی میشه. اگه مطالعه کرده باشید امکان طراحی اختصاصی به سلیقه خودتون وجود داره. برای آگاهی از جزییات کامل میتونید مشاوره ای رایگان با متخصصین ما داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.4/5 ‏‫(28 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا