ساخت اپلیکیشن با گوشی
Search

ساخت اپلیکیشن با گوشی

فهرست مطالب

آموزش ساخت اپلیکیشن با گوشی

ساخت اپلیکیشن در روزگاری که اپلیکیشن های موبایل بخش مهمی از زندگی روزمره ما را تحت تاثیر خود قرار می دهند، بیشتر از هر زمانی اهمیت پیدا کرده است. اگر شما هم به فکر  ساخت اپلیکیشن با گوشی  هستید و می خواهید بهترین نرم افزار ساخت اپلیکیشن را بشناسید،  این مقاله برای شما گرد آوری شده. احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که:

  • آیا می توان ساخت اپلیکیشن رایگان را به کمک گوشی انجام داد؟
  • برای طراحی یک اپلیکیشن موبایل چه مراحلی را باید طی کنیم؟
  • برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای چه نکاتی را باید به یاد داشته باشیم؟
  • هزینه ساخت اپلیکیشن چقدر است؟
  • بهترین نرم افزار ساخت اپلیکیشن اندروید کدام است؟
طراحی اپلیکیشن اختصاصی ویستا

شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا

طراحی اپلیکیشن حرفه ای + مشاوره اختصاصی رایگان!

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی، موفقیت خود را تضمین کنید!

تیم برنامه نویسی ویستا، با طراحی اپلیکیشن و سایت  اختصاصی، فرصتی بی نظیر برای توسعه کسب و کار دیجیتالی شما را فراهم می سازد.
طراحی اپلیکیشن

مشاوره رایگان با کارشناسان ویستا را از دست ندهید!

طراحی اپلیکیشن اختصاصی ویستا

شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا

طراحی اپلیکیشن حرفه ای + مشاوره اختصاصی رایگان!

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی، موفقیت خود را تضمین کنید!

طراحی اپلیکیشن
تیم برنامه نویسی ویستا، با طراحی اپلیکیشن و سایت  اختصاصی، فرصتی بی نظیر برای توسعه کسب و کار دیجیتالی شما را فراهم می سازد.

مشاوره رایگان با کارشناسان ویستا را از دست ندهید!

در این مقاله علاوه بر اینکه ساخت  اپلیکیشن رایگان اندروید با گوشی و بدون برنامه نویسی را به کمک اپلیکیشن ساز Appy Pie آموزش داده ایم، توضیحات جامعی در ارتباط با سوالات مطرح شده در بالا ارائه کردیم. پس ادامه مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

در تصویر مقابل، شما مراحل ساخت اپلیکیشن با گوشی به کمک  اپلیکیشن ساز Appy Pie را مشاهده می کنید. این اپلیکیشن ساز به عنوان یکی از بهترین نرم افزار ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی شناخته می شود. در ادامه مقاله ساخت اپلیکیشن با گوشی قصد داریم هر یک از این مراحل را عمیق تر بررسی کنیم و نکات طلایی هر مرحله را نیز  برای شما بیان کنیم. پس با ما در ادامه همراه باشید

Previous slide
Next slide
ساخت رایگان اپلیکیشن با گوشی

ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین در سایت appypie

همان طور که قبل تر اشاره کردیم، با افزایش ساعات مصرف افراد از گوشی های تلفن همراه، طراحی و راه اندازی یک اپلیکیشن موبایل، می تواند منجر به توسعه و گسترش کسب و کار شما شود. 

به طور معمولی طراحی و اجرای  یک اپلیکیشن موبایل می تواند بسیار هزینه بر باشد. علاوه بر آن نیاز به دانش برنامه نویسی و کدنویسی قابل قبولی را از شما می طلبد. همچنین ممکن است فرآیند بهینه سازی  و توسعه آن هم بسیار فشرده و فرسایشی برای شما تلقی شود.

اما حالا که داشتن اپلیکیشن موبایل برای رقابت و توسعه کسب و کار ما لازم است، چگونه می توان اقدام به ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی رایگان کرد؟

برای ساخت اپلیکیشن با موبایل باید مراحلی مهمی را طی کنید که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. اما پیش از راه اندازی و شروع طراحی خود باید به سوالاتی پاسخ دهید. مثلا اینکه:

  • اپلیکیشن شما چگونه می تواند نیاز کاربران را پاسخگو باشد؟ 
  • اپلیکیشن شما قرار است از کدام سیستم عامل ها پشتیبانی کند ؟
  • چه پلتفرم هایی را برای انتشار اپ خود در نظر دارید؟
  • رقبای شما  و کسب و کارتان در چه سطحی قرار دارند؟
  • چه مقدار بودجه برای راه اندازی اپلیکیشن موبایل خود در نظر گرفته اید؟
  • از چه طریق می خواهید به بازاریابی اپلیکیشن خود بپردازید؟ 

یا حتی می توانید به بررسی  بهترین اپلیکیشن های ایرانی  بپردازید و از فیچرها، قابلیت ها، نحوه معرفی و … آنها ایده بگیرید.همه این اقدامات می تواند مسیر طراحی اپلیکیشن  را برای شما شفاف تر کند. دانستن پاسخ هر یک از این سوالات بسیاری از موانعی که در طی این فرآیند ممکن است متوجه شما و کسب و کارتان شود را، تا حد قابل قبولی برطرف می کند.

آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید حرفه ای بدون برنامه نویسی

آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید حرفه ای بدون برنامه نویسی

برای طراحی اپلیکیشن موبایل، سه راه پیش پای شماست. یک اینکه خودتان کدنویسی های مربوطه را انجام دهید که احتیاج به دانش فراوانی دارد. دو اینکه برنامه نویس استخدام کنید که معمولا پرداخت هزینه زیادی را می طلبد. و سه اینکه از اپلیکیشن ساز ها کمک بگیرید. البته برای ساخت اپلیکیشن با گوشی، می توانید از مسیرهای دیگری مثل برنامه نویسی با پایتون هم کمک بگیرید، اما استفاده از این اپلیکیشن سازها منطقی ترین راه به نظر می رسد. در مقاله بهترین اپلیکیشن سازهای رایگان شما  می توانید با بهترین نرم افزارهای ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی آشنا شوید . در این مقاله اما ما بهترین نرم افزار  ساخت اپلیکیشن  را معرفی کردیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ساخت اپلیکیشن با گوشی-مرحله 1. دانلود بهترین اپلیکیشن ساز رایگان

مرحله 1. دانلود بهترین اپلیکیشن ساز رایگان

از آنجایی که اپلیکیشن ساز Appy Pie یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت اپلیکیشن با گوشی به شمار می رود، قصد داریم مراحل ساخت اپلیکیشن حرفه ای را به کمک این اپ ساز برای شما بیان کنیم. چرا که همه ویژگی های یک نرم افزار ساخت اپلیکیشن حرفه ای را برای شما فراهم می کند.

استفاده از این نرم افزار علاوه بر رابط کاربری آسان، رایگان هم هست و شما می توانید به کمک آن اقدام به ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی کنید.

ساخت اپلیکیشن با گوشی-مرحله 2. انتخاب نام اپلیکیشن

مرحله 2. نام اپلیکیشن خود را انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید برای اپلیکیشن خود نام انتخاب کنید. نام اپلیکیشن شما در واقع درک مخاطبان و کاربران از پلتفرم شما را ممکن می سازد. پس در انتخاب آن بسیار هوشیارانه عمل کنید. 

اگر در حال حاضر کسب و کار پرو رونقی دارید و کاملا شناخته شده هستید، بهتر است با همین نام و نام های مشابه ادامه دهید تا احتیاج به فرآیند بازاریابی اولیه نداشته باشید. اما اگر به تازگی شروع کرده اید، دستتان برای انتخاب نام باز تر است.

چند نکته برای انتخاب نام اپلیکیشن

  • نامگذاری شما باید تصویر برند را در ذهن مخاطب تداعی کند.
  • این نام باید متانسب با پرسونا و مخاطبان هدفتان انتخاب شود
  •  اسم انتخابی باید منحصر به فرد  اما قابل یادآوری باشد.
  • نامگذاری شما باید جذابیت جهانی داشته باشد حتی اگر هم اکنون در سطح کوچکتر فعالیت می کنید.
ساخت اپلیکیشن با گوشی-مرحله 3. انتخاب طرح بندی

مرحله 3. طرح بندی خود را انتخاب کنید

پس از انتخاب نام و دسته بندی هایی که برای اپلیکیشن خود در نظر دارید، سومین گام در راه اندازی اپلکیشن با گوشی، انتخاب طرح بندی و توجه به المان های ظاهری و UI و UX است. حالا باید تصمیم بگیرید که کدام تم رنگی و چه المان هایی برای اپلیکیشن شما نیاز است. در Appy Pie شش طرح کلی برای شما قرار داده شده است که می توانید از آنها استفاده کنید

چند نکته هنگام انتخاب طرح بندی

  • در هنگام انتخاب المان ها، نیازهای کاربر و راحتی او را در اولیت قرار دهید
  • در هنگام انتخاب تم رنگی، از رنگ بیزینسی و رنگ کسب و کارتان کمک بگیرید
  •  اگر محصولی مشخص دارید، متناسب با آن به انتخاب المان ها و رنگ ها بپردازید
  • سلیقه پرسونا، جنسیت، سن و… پرسونا را درنظر بگیرید.
ساخت اپلیکیشن با گوشی-مرحله 4. شخصی سازی طرح بندی اپلیکیشن

مرحله 4. طرح بندی اپلیکیشن خود را شخصی سازی کنید

همان طور که اشاره کردیم یکی از مهم ترین المان های ساخت اپلیکیشن با گوشی، توجه به ظاهر آن است. این موضوع فقط به رنگ بندی و طرح ها اکتفا نمی کند. در بخش سفارشی سازی طراحی باید جنبه های مختلف زیباشناسی را در نظر بگیرید تا با تست های متعدد به بهترین طرح دست پیدا کنید.

با کمک نرم افزار Appy Pie می توانید لایه های مختلف اپ خود را شخصی سازی کنید. مثلا آیکون اپلیکیشن شما، تصویر ورودی و صفحه ثبت نام، منو و…

توجه به UX را بیش از حد جدی بگیرید!

هیچ چیز مهم تر از احساس کاربر و مخاطبی که با اپلیکیشن شما کار می کند، نیست. اگر تجربه ناخوشایندی برای کاربر هنگام کار با اپلیکیشن رقم بزنید، احتمال اینکه دوباره او را در اپلیکیشن خود ببینید بسیار کم است.

چیدمان عناصر و المان ها تاثیری مستقیم بر تجربه کاربر از اپلیکیشن شما و استفاده او از برنامه شما دارد.  باید اطمینان حاصل کنید که المان ها مانند دکمه ها، متن ها، هدر، تصاویر و… همگی خوانا و کاربردی برای کاربر هستند. به عنوان مثال فرآیند خرید در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید را باید به ساده‌ترین شیوه ممکن طراحی کنید.

ساخت اپلیکیشن با گوشی-مرحله 5. تست اپلیکیشن بر روی دستگاه

مرحله 5. اپلیکیشن خود را روی دستگاه مورد نظر تست کنید.

همان طوری که در حال یادگیری و ساخت اپلیکیشن خود هستید، بسیار هیجان انگیز است که بتوانید خروجی کار خود را در دستگاهی دیگر مشاهده کنید. به عنوان مثال ساخت اپلیکیشن با هوش مصنوعی که ایده ای متفاوت در عصر امروزی شناخته می‌شود. در این مرحله پیشنهاد می کنیم خود را جای کاربر قرار داده و از دید او به طور جامع، اپلیکیشن خود را مورد ارزیابی و تست قرار دهید. Appy Pie این امکان را برای شما فراهم کرده تا با اسکن کد QR قرار داده شده، اپلیکیشن خود را در دستگاهی دیگر نصب کنید و از جهات مختلف به تست عملکرد و کارکرد آن بپردازید.

ساخت اپلیکیشن با گوشی-مرحله 6. افزودن ویژگی های مورد نظر به اپلیکیشن

مرحله 6. ویژگی های مورد نظر خود را به اپلیکیشن اضافه کنید.

حالا که در مرحله قابل قبولی قرار گرفته اید فرم کلی اپلیکیشن خود را بررسی کرده اید، وقت آن رسیده کمی عمیق تر به این موضوع بپردازیم. سوال درستی که می توانید در این مرحله از خود بپرسید این است که با افزودن چه المان هایی می تواند یک اپلیکیشن کارا برای کاربران خود بسازید؟ چگونه می توانید به بهترین شکل به مخاطبین و کاربران خود خدمات مورد نظر را ارائه کنید؟  مثلا اضافه کردن کدام میان برها باعث رضایت بیشتر کاربران می شود؟

پاسخ به نیاز کاربر، اولویت است!

داشتن ویژگی های مناسب برای اپلیکیشن شما، یکی از نکات کلیدی موفقیتتان محسوب می شود. فراموش نکنید هرچقدر هم که ایده اپلیکیشن شما جذاب باشد، یا ظاهر چشمگیری داشته باشد، اما اگر نیاز های کاربران را رفع نکند، موفقیت چندانی به دست نمی آورد.

ساخت اپلیکیشن با گوشی-مرحله 7. تست پیش از انتشار

مرحله 7. پیش از انتشار تست کنید و تست کنید و تست کنید

طبیعی است که در ابتدای مسیر، اپلیکیشن خود را بی عیب و نقص ترین اپ موجود در حوزه فعالیتی خود به حساب آورید، اما واقعیت امر چیز دیگری است! این موضوع بسیار اهمیت دارد که شما پیش از انتشار رسمی محصول خود، بارها و بارها به ارزیابی و آزمایش اپ خود بپردازید.  کوتاهی در این مرحله می تواند شما را با مسائل بیشتری درگیر سازد.

تست های متعدد، هدر دادن منابع نه بلکه صرفه جویی در آنها است!

شاید تصور کنید با در نظر نگرفتن  و رد شدن از این مرحله، در زمان و منابع خود صرفه جویی کرده اید، اما انتشار یک برنامه پیش از تست و رفع باگ های آن، می تواند مسیر شما را به کلی تغییر دهد. حتی ممکن است برای جبران خسارت آن مجبور به پرداخت هزینه های بسیار سنگینی شوید.

در اپلیکیشن ساز Appy Pie شما با پشت سر گذاشتن فرآیند تست 10 مرحله ای می توانید تا حدود قابل قبولی با مشکلات و باگ های سیستمی اپلیکیشن خود آشنا شوید و در صورت نیاز به رفع این باگ ها بپردازید. 

ساخت اپلیکیشن با گوشی-مرحله 8. انتشار اپلیکیشن

مرحله 8. اپلیکیشن خود را منتشر کنید

این مرحله به عنوان یکی از جذاب ترین مراحل ساخت اپلیکیشن با گوشی شناخته می شود. به طوریکه اکثر افراد از ابتدا منتظر فرا رسیدن این مرحله هستند. روند انتشار اپلیکیشن شما، بسته به فروشگاهی که انتخاب می کنید، متفاوت است.  معمولا هر پلتفرمی قوانین انتشار و ضوابط مختص خود را دارد  و نمی توان یک ساختار ثابت برای این فرآیند تعریف کرد. در این مرحله باید به گونه ای ضوابط را در نظر بگیرید که درصد ریجکت کردن اپ شما، نزدیک به صفر باشد.

قوانین انتشار اپ در هر پلتفرم را به دقت بررسی کنید!

به طور مثال، فرآیند انتشار اپلیکیشن در فروشگاه App Store معمولا پیچیده تر از Google Play است. برای انتشار اپ خود در این استور، بایستی تست های متعددی را پشت سر بگذارید تا تائید لازم را به دست آورید.

یا فرآیند و  قوانین انتشار اپلیکیشن در کافه بازار  با پلتفرم های ایرانی دیگر همچون مایکت، سیب چه، اناردونی و… متفاوت در نظر گرفته می شود. پس منطقی است که اپلیکیشن خود را به نحوی بهینه سازی کنید، که قابلیت انتشار در پلتفرم های متفاوتی را داشته باشد. برای مطالعه بیشتر در این خصوص پیشنهاد می‌کنیم مقاله آموزش انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی را مطالعه نمایید.

ساخت اپلیکیشن با گوشی-مرحله 9. بازاریابی و پروموت اپلیکیشن

مرحله 9. اپلیکیشن خود را پروموت کنید.

پروموت کردن در بازاریابی به مجموعه فعالیت های گفته می شود که کسب و کار ها انجام می دهند تا ارتباط موثر و سازنده ای بین مخاطب و آن محصول یا خدمات شکل بگیرد. 

در دنیای بازاریابی این که شما اپلیکیشی را طراحی کرده اید و آن را در پلتفرم های فروشگاهی منتشر کرده اید، کافی نیست. نباید تصور کنید که کاربران و مخاطبان شما  منتظر انتشار اپلیکیشن شما بوده اند و پس از انتشار کارتان تمام شده است. باید به این سوال فکر کرده باشید که چگونه می توانید بازاریابی تخصصی برای اپلیکیشنتان با توجه به حوزه فعالیتی و گروه اصلی مخاطبانتان انجام دهید.

اپلیکیشن و محصول خود را باید در معرض دید مخاطبانتان قرار دهید!

حتی اگر محصولی تولید کرده اید که مشکل کاربر را برطرف می کند، باید او را قانع کنید که از مسیر پیشنهادی شما استفاده کند. به طور مثال قبل از انتشار اپلیکیشن های سفارش غذا آنلاین، همه به شکلی مشخص از سفارش غذا تلفنی و … استفاده می کردند. اما بازاریابی تخصصی اپلیکیشن هایی همچون اسنپ فود، چیلوری و ریحون، افراد را متقاعد کرد که برای سفارش غذا از این دست اپلیکیشن ها استفاده کنند.  

اما فراموش نکنید بازاریابی یک فرآیند خطی نیست که در آن از مرحله ای به مرحله بعد برویم. ممکن است بهترین استراتژی های بازاریابی برای کسب و کار شما جواب ندهد.

ساخت اپلیکیشن با گوشی-مرحله 10. دریافت فیدبک از کاربران

مرحله 10. از کاربران خود فیدبک بخواهید.

با دریافت فیدبک و بازخورد از کاربران، می توانید مسیر یک ساله را در مدت کوتاهی طی کنید. برای این کار باید به جمع آوری داده از این راه های مختلف بپردازید. به طور مثال یک راه این است که به کاربران خود ایمیل بزنید و از آنها بخواهید با شرکت در نظر سنجی به شما فیدبک دهند. مثلا اینکه چگونه از اپلیکیشن شما استفاده می کنند. چه امکاناتی در اپ های مشابه و رقبا وجود دارد که اپلیکیشن شما آن را پشتیبانی نمی کند؟ چه مشکلاتی هنگام کار کردن با اپلیکیشن متوجه آنها است؟ و ده ها سوال از این دست.

فیدبک ها می توانند ایده آپدیت های اپلیکیشن شما باشند!

ممکن است از دل بازخوردهایی که دریافت می کنید، ایده یک بروز رسانی و ارتقا جذاب به ذهن شما برسد. ایده ای که شاید در صورت اجرای موفق، مسیر شما را تا حد قابل قبولی صعودی کند. 

پس پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این بازخورد ها را دست کم نگیرید! کاربران هستند که در قلب کسب و کار شما قرار دارند. پس نظر و ایده های آنها باید اهمیت زیادی در برای شما داشته باشد.

هزینه ساخت اپلیکیشن

هزینه ساخت اپلیکیشن

شاید فکر کنید هزینه ساخت اپلیکیشن اغلب بسیار بالا و سنگین است. البته این موضوع تا حدودی هم صحت دارد اما الزاما این طور نیست! همان طور که اشاره کردیم راه های متفاوتی برای طراحی اپلیکیشن وجود دارد. بنابر این بسته به اینکه کدام راه را انتخاب کنید، هزینه و بودجه تخصیص داده می تواند متفاوت باشد.

اگر خودتان مسلط به دانش برنامه نویسی اپلیکیشن هستید، می توانید از این مسیر اقدام کنید یا از روش های گوناگون مثال آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون استفاده کنید. راه دیگر پیش پای شما استخدام برنامه نویس این حوزه است حتی می توانید به صورت پروژه ای و فریلنسری با آنان همکاری کنید. راه دیگر برای طراحی اپلیکیشن، این است که اقدام به برون سپاری پروژه طراحی اپ خود به بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن  کنید.

تعرفه های طراحی اپلیکیشن در هر شرکت متفاوت در نظر گرفته می شود و این موضوع کاملا منطقی است. اینکه کدام شرکت با چه پیشینه ای و چه امکاناتی اپلیکیشن کسب و کار شما را طراحی کند، در قیمت پرداختی شما موثر است.

البته که ما راه ساخت اپلیکیشن رایگان را در این مقاله شرح دادیم. مسیری که می توانید به آسانی اقدام به ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی کنید و از این طریق هم کسب و کار خود را گسترش داده و هم به افزایش درآمد برند خود کمک کنید.

جمع بندی ساخت اپلیکیشن با گوشی

جمع بندی و کلام آخر

بسیار خب. خسته نباشید! شما به انتهای مطالعه مقاله ساخت اپلیکیشن با گوشی رسیدید. در این مقاله ابتدا به بیان اهمیت بسیار زیاد طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار ما و نقشی که می تواند در موفقیت شما داشته باشد پرداختیم. سپس به مقدمه ای اشاره کردیم که پیش از شروع راه اندازی اپلیکیشن باید به آن توجه کنید. مثلا تحقیقات بازار محصول و رقبای مورد نظر شما، بررسی نمونه های داخلی و خارجی، مشخص کردن ایده و فیچرهای نرم افزار، سیستم عامل های تحت پوشش و…. 

در قدم بعدی به سراغ بیان مراحل طراحی اپلیکیشن به کمک اپلیکیشن سازها رفتیم.  اشاره کردیم اپلیکیشن ساز Appy Pie یکی از بهترین نرم افزار های این حوزه است.

در ادامه هم سایر مراحلی که برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای نیاز است را به ترتیب و مفصلا شرح دادیم. از مرحله انتخاب نام تا بازاریابی اپلیکیشن پس از انتشار و دریافت فیدبک. در انتها هم به این موضوع پرداحتیم که چرا هزینه ساخت اپلیکیشن متغیر در نظر گرفته می شود.

امیدوارم این مقاله سوالات شما در زمینه طراحی اپلیکیشن با گوشی را پاسخ داده باشد، اما اگر نکته یا سوالی باقی مانده، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی ویستا

شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا

طراحی اپلیکیشن حرفه ای + مشاوره اختصاصی رایگان!

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی، موفقیت خود را تضمین کنید!

تیم برنامه نویسی ویستا، با طراحی اپلیکیشن و سایت  اختصاصی، فرصتی بی نظیر برای توسعه کسب و کار دیجیتالی شما را فراهم می سازد.
طراحی اپلیکیشن

مشاوره رایگان با کارشناسان ویستا را از دست ندهید!

طراحی اپلیکیشن اختصاصی ویستا

شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا

طراحی اپلیکیشن حرفه ای + مشاوره اختصاصی رایگان!

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی، موفقیت خود را تضمین کنید!

طراحی اپلیکیشن
تیم برنامه نویسی ویستا، با طراحی اپلیکیشن و سایت  اختصاصی، فرصتی بی نظیر برای توسعه کسب و کار دیجیتالی شما را فراهم می سازد.

مشاوره رایگان با کارشناسان ویستا را از دست ندهید!

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا