کاهش-هزینه-طراحی-سایت
Search

10 راهکار برای کاهش هزینه طراحی سایت

فهرست مطالب

بذارین حدس بزنم… احتمالا شما هم میخاین یه پروژه طراحی سایت رو شروع کنید اما هزینه طراحی سایت شما رو کرده. برای همین هم به دنبال راهکارهایی برای کاهش هزینه های طراحی سایتتون هستید. خل لاید بهتون بگم که راه درستی رو اومدید . چون ما میخایم توی این مقاله مورد راهکارهای کاهش هزینه طراحی سایت باهاتون صحبت کنیم.

راه های مختلفی برای این وجود داره که بهتون کمک میکنه بدون این که کیفیت سایتتون پایین بیاد ، هزینه طراحی وب ساییتون رو کاهش بدین و در نهایت هزینه کمتری رو پرداخت کنید. ما یک سری نکات و اسراری که بهتون کمک میکنه با کمک اونها هزینه طراحی سایت رو کاهش بدین رو بهتون توصیح میدیم تا در مدیریت هزینه های طراحی سایت کمکتون کنه.

1. در مورد برآورد هزینه طراحی سایتتون با طراح سایت صحبت کنید.

بهترین راهکار برای کاهش هزینه هاتون اینه که با طراح سایتتون در مورد برآورد هزینه طراحی سایت صحبت کنید. چون طراح سایته که میدونه شما چه نیاز هایی دارین. در نتیجه بهتر میدونه درمورد پیش بینی هزینه طراحی سایت بهتون کمک کنه. طراح سایت یا شرکت طراحی سایت میتونه گزینه هایی رو بهتون پیشنهاد بده در عین حفظ کیفیت طراحی سایت هزینه های شما به میزان چشمگیری کاهش پیدا کنه. علاوه بر این طراح سایت هزینه های پنهان طراحی سایت رو بهتون معرفی میکنه تا در مشاوره در این مورد به شما کمک میکنه تا با طراح سایت خود توی یک راستا حرکت کنین تا با تعیین هزینه طراحی سایت راه رو براتون هموارتر کنن.

2. اهداف و ایده هاتون رو مشخص کنید.

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین کارهایی که میتونین برای کاهش هزینه طراحی سایت انجام دهید اینه که در مورد سایتی که می خواهید طراحی و توسعه بدین ، اهداف خودتون رو مشخص کنید. تا در مرجله طراحی هزینه های شما کاهش پیدا کنه. اگه برای طراحی سایت هدف و ایده نداشته باشید، هزینه های زیادی به دنبال خواهد داشت.

3. تعداد صفحات سایتتون رو مشخص کنید.

روی کاغذ یک طرح ساده از ساختار سایتتون رسم کنید. مانند یک درخت به آن نگاه کنید. صفحه اصلی شما مهمولا اولین صفحه ای است که بازدیدکنندگان سایت اون رو میبینند. بعد از اون به صفحاتی فکر کنید که از صفحه اصلی به اون وارد میشن. معمولا شامل صفحه “درباره ما” ، صفحه “خدمات” که خودش میتونه شامل چندین صفحه باشه ، صفحه وبلاگ و تماس با ما باشه. این کار به طراح سایت شما کمک میکنه تا درک خوبی از صفحات سایت شما و تون چیزی که نیاز دارید، پیدا کنه. علاوه بر این روند طراحی وبسایت رو سرعت میده و هزینه های طراحی سایت رو کاهش میده. سعی کنید از اضافه کردن صفحاتی که فقط هزینه اضافی به همراه داره ،خودداری کنید. هرچه بیشتر در ابتدای کار به راحتی تمام مراحل طراح وب سایت خود را انجام دهید ، به یک وب سایت مقرون به صرفه تر خواهید رسید.البته ، توسعه دهنده شما باید همیشه به شما توصیه کند زیرا می داند چه چیزی باعث می شود وب سایت شما به صورت آنلاین موفق شود.

4. هر صفحه از وبسایت شما چه چیزی را بیان می کند.

خودتون رو جای مخاطب بذارین و ببینین که اونها به دنبال چه چیزی هستند. سپس سعی کنید محتوای سایتتان را مطابق با نیاز کاربر بنویسید. اصلا به دنبال این نباشید که صفحه رو پر از محتوا کنید.چون علاوه بر این که هزینه زیادی بابت تولید محتوا می پردازید ، هیچ سودی به مخاطب خود نمی رسانید. حتی اگر خودتون بتونید به عنوان یک متخصص ، تولید محتوای سایت رو با توجه نیاز کاربر انجام بدین ، دیگر نیازی به هزینه برای تواید محتوای سایت ندارید. نکته دیگه اینه که در مورد اینکه چقدر عالی هستید صحبت نکنید ، به بازدیدکننده بگویید چگونه می توانید به او کمک کنید ، چه چیزی می توانید برای حل یک مشکل ارائه دهید. در این صورته مخاطب محتوای سایت شما رو دنبال میکنه و بری استفاده از خدمات شما ترغیب میشه.

محتوای-سایت--کاهش-هزینه-طراحی-سایت

5. از طرح مورد نظرتون ایده روشن و واضحی داشته باشید.

گاهی اوقات سردرگمی شما برای انتخاب طرح مورد نظرتون باعث میشه تا هزینه زیادی بپردازید تا در نهایت طرح نهایی رو انتخاب کنید. برای این که بتونید از این اتقاق جلوگیری کنید یک راه حل بهتون پیشنهاد میکینم. در وبسایت هایی که قالب های طراحی سایت رو در اختیارتون قرار میده برررسی کنید و طرح هایی که خوشتون میاد رو انتخاب کنید و جایی اون ها رو ذخیره کنید. طرح و رنگ های مورد علاقتون رو واضح بیان کنید. به عبارت دیگه طرحتون رو به صورت توصیفی بیان نکنین.برای مثال فقط نگین که “رنگ تیره دوست ندارم”. سعی کنید گفته خودتون رو گسترش بدین “من این رنگ آبی رو دوست ندارم ، چون تیره است.” سعی کنید قبل از این که طراح سایت در مورد طرح مورد نظرتون ازتون سوال بپرسه اون رو بیان کنین تا هیچ سوالی در ذهن مخاطب باقی نمونه. این کار می تواند تا حد زیادی هزیته های شما رو کاهش بده و از طراحی مجدد سایتتون جلوگیری کنه.

6. تصاویر سایتتون رو از بین انبوه تصاویر انتخاب کنید.

سعی کنید تصاویر سایتتون رو خودتون انتخاب کنید. این کار اصلا سخت نیست. شما میتونین تصاویر ساییتون رو میتونید از سایت هایی مثل freepik که تصاویر رایگان با کیفیت مناسب ارائه می دهد ، استفاده کنید. اگه میتونید از تصاویر شخصی خودتون که ظاهری حرفه ای به سایتتون میده استفاده کنید. به این صورت شما میتونید لیستی از تصاویری که مدنظرتونه رو تهیه کرده و در اختیار طراح سایت خود قرار بدین . در این صورت علاوه بر کاهش زمان برای انتخاب تصاویر ، از عکس های خودتون در سایت قرار گرفته میشه. بنابراین میتونه هزینه های شما برای استفاده از تصاویر رو کاهش بده.

7. برای طراحی سایت از قالب های آماده استفاده کنید.

هزاران الگو برای نیازهای تقریباً هر مشاغل ایجاد شده است. وردپرس به تنهایی دارای تعداد زیادی تم است که صاحبان مشاغل می توانند از آنها استفاده کنند.استفاده از یک تم پیش ساخته بسیاری از کارهای طراحی مربوط به راه اندازی یک سایت جدید را حذف می کند. تعداد زیادی از بازارهای آنلاین وجود دارد که می توانید یک تم آماده تهیه کنید.

8. تولید محتوا را ساده تر بگیرید.

وب سایت های مدرن می توانند شامل انواع مختلفی از محتوا باشند. از ویدئو ، انیمیشن ، گرافیک و ابزارها برای ایجاد علاقه به سایت شما برای بازدیدکنندگان استفاده می شود. نکته مهم این است که با درج طیف وسیعی از محتوای پیچیده ، همه اینها به هزینه ها می افزاید. پیچیده کردن یک سایت با محتوای پیچیده اغلب می تواند مؤثر باشد. با درج تنها مهمترین ویژگی ها ، به سایتی می رسید که هزینه کمتری برای شما دارد. علاوه بر این کاربران رو نسبت به برداشتن گام بعدی ترغیب میکنه.

9. در مورد بودجه به نتیجه برسید.

داشتن تصوری از میزان هزینه ای که می خواهید برای طراحی وبسایت حرفه ای خود در نظر بگیرید، نه تنها برای توسعه وب مهم است ، بلکه واقعاً برای هر پروژه بزرگی در زندگی مهم است. بودجه به کنترل هزینه ها کمک می کند و داشتن بودجه زودهنگام می تواند به توسعه دهندگان شما کمک کند تا انتظارات درست را تعیین کنند. شاید بودجه شما امکان استفاده از ویژگی های اضافی را فراهم می کند ، یا برخی از موارد ممکن است نیاز به تجمیع داشته باشند.

بررسی-بودجه--راهکار-کاهش-هزینه-طراحی-سایت

10. اضافه کردن قابلیت جدید رو بررسی کنید.

قبل از اضافه کردن هر قابلیت جدید به سایت خود این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا این قابلیت برای وب سایت من مفید است؟
  • آیا چنین ایده ای می تواند به وب سایت من کمک کند؟
  • اضافه کردن این قابلیت تا چه حد هزینه های من رو افزایش میده؟

با پاسخ دادن به این سوالات در صورت کاربردی نبودن اون قابلیت، اون رو از لیستتون حذف کنید و هزینه هاتون رو تا حد زیادی کاهش بدین.

در پایان …

اگه موارد مورد نیازتون برای طراحی سایت رو در الویت قرار بدین ، صرفه جویی برای کاهش هزینه طراحی سایت اصلا کار سختی نیست. تحقیق و بررسی بازار ، مشخص کردن هدف و ایده ، تعیین موارد مورد نیاز ، تولید محتوا و طراحی کاربردی و مفید، تعیین بودجه در آغاز کار و… از جمله راهکار های کاهش هزینه طراحی سایت می باشد. ما در این مقاله سعی کردیم تا راهکار های کاهش هزینه طراحی سایت رو بهتون معرفی کنیم تا بتونید با مدیریت هزینه های خود سایتی کاربردی برای کسب و کارتون طراحی کنید.

سوالات متداول

داشتن ایده واضح در مورد طراحی ظاهر سایت باعث می شود تا از طراحی مجدد سایت جلوگیری شود. همین کار هزینه های شما تا حد خوبی کاهش می دهد.

بله اگر که با دقت تمام این نکات رو رعایت کنین ، امکان این وجود داره که هزینه های طراحی سایت تا حد چشمگیری کاهش پیدا کنه.

بله – تیم ویستا قبل از شروع پروژه طراحی سایت شما طی یک جلسه با شما در مورد موارد مورد نیاز سایت شما و راهکارهایی که بتوانید با حداقل هزینه طراحی سایت خودتون رو سفارش بدین.

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا