بهترین ابزارهای هوش مصنوعی-کاربردی ترین ابزارهای هوش مصنوعی
Search

کاربردی ترین ابزارهای هوش مصنوعی

فهرست مطالب

کار با ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه های مختلف از جمله طراحی اپلیکیشن موبایل، ساخت وبسایت، طراحی عکس و ادیت ویدیو، ساخت المان های گرافیکی و حتی در زمینه های کسب و کاری دیگر همچون پزشکی، آموزش، حمل و نقل، بانکداری، کشاورزی، محیط زیست و انرژی و … بسیار رواج پیدا کرده است. کار با این ابزارها مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت. به عنوان مثال می‌توانید در کوتاه ترین زمان و با کمترین انرژی پروژه خود را به صورت حرفه ای تحویل بگیرید. به همین منظور در این مقاله تصمیم گرفتیم به معرفی کاربردی ترین ابزارهای هوش مصنوعی بپردازیم که احتمالا شما هم به آنها نیاز پیدا خواهید کرد:

مهم نیست در چه حوزه ای کسب و کار آنلاین و یا حتی سنتی (!) فعالیت می کنید؛ می توانید مشابه بسیاری از رقبایتان از ابزارهای هوش مصنوعی برای افزایش سرعت، دقت و کیفیت بسیاری از کارهایتان بهره بگیرید. در صورتیکه توسعه دهنده برنامه های موبایل هستید، طراحی اپلیکیشن با هوش مصنوعی میتواند میزان درآمد و موفقیت بیشتری برای شما ایجاد کند. اگر طراح گرافیک یا نویسنده هم باشید همینطور است! در حال حاضر، بسیاری از کسب و کارها و مشاغل در زمینه ها و اصناف مختلف، بخشی از فعالیت های خود را به توانایی های غیرقابل انکار تکنولوژی AI (هوش مصنوعی) سپرده اند. تعداد این افراد و مشاغل روز به روز درحال گسترش است؛ به طوریکه اگر سریعا به آن ملحق نشوید، ممکن است از رقابت جاری در بازار کاری تان کنار گذاشته شوید!

برترین ابزارهای AI برای محتوای متنی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا و متن

کاربردی ترین ابزارهای هوش مصنوعی برای نگارش متن

ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا متنی و نگارش آنها به سرعت در حال توسعه هستند و امروزه در این زمینه بسیار حرفه ای شده اند. کاربردهای این ابزارها در زمینه‌های گسترده‌ای قابل رویت است و تقریبا هرچیزی را که نیاز داشته باشید، می‌توانید به کمک این ابزارهای کاربردی تولید نمایید. به طور کلی این ابزارها می‌توانند برای تولید انواع مختلفی از محتوا، از جمله مقالات، پست‌های وبلاگ، کپی تبلیغاتی، و حتی داستان‌های کوتاه استفاده شوند.

هوش مصنوعی ChatGPT

1. ChatGPT

معروف ترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوای فنی

کمتر کسی پیدا می‌شود که نام ابزار هوش مصنوعی ChatGPT را نشنیده باشد یا با آن کار نکرده باشد. این ابزار توسط شرکت OpenAI و منطبق بر یک زبان طبیعی توسعه داده شده است. ربات چت جی پی تی مبتنی بر متن است همان طور که از نام این ابزار پیدا است شما می‌توانید از طریق چت کردن با آن پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریابید. چت جی پی تی با قابلیت های فراوانی که دارد کار فعالان حوزه محتوا را بسیار راحت کرده تا جایی که می‌توانند از این ابزار برای نوشتن مقالات، چیدمان استراتژی های محتوایی، کپی های تبلیغاتی، ایمیل های بازاریابی و … کمک بگیرند.

اگر قصد استفاده رایگان از این ابزار را داشته باشید، می‌توانید از موتور GPT 3.5 استفاده نمایید. نکته مهم درباره این موتور اتصال آن به اینترنت و دسترسی به بانک اطلاعاتی پیش از سپتامبر ۲۰۲۱ است. یعنی اطلاعاتی که به عنوان خروجی به شما تحویل می‌دهد مربوط به آن دوره می‌شود. نسخه GPT 4.0، نسخه پولی ابزار ChatGPT شناخته می‌شود که با پرداخت ماهیانه 20 دلار در ماه در دسترس شما است. طبیعتا این نسخه قابلیت های تکمیلی و شگفت انگیز بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

لازم است اشاره کنیم گستردگی داده های مورد استفاده این ابزار قدرتمند هوش مصنوعی به قدری است که علاوه بر استفاده از آن برای تولید محتوای انواع حوزه ها، در یادگیری حرفه ها و مهارت های مختلف هم از آن بهره بگیرید! افراد علاقمند زیادی هم پس از آشنایی با کاربرد ChatGPT و زمینه های مورد پوشش آن، بطور حرفه ای وارد دنیای کسب و کار آنلاین و تکنولوژی های مرتبط شوند. برای مثال برخی افراد مشتاق و علاقمند که تا پیش از این تصور می کردند این کار بسیار دشوار و یا برای آنها غیرممکن است، ترغیب شدند تا بجای خرید اپلیکیشن آماده، به سراغ یادگیری طراحی و توسعه اپ موبایل بروند!

هوش مصنوعی Copy.ai

2. Copy.ai

ابزار هوش مصنوعی حرفه ای کپی رایتینگ

Copy.ai به عنوان یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوای متنی و کپی رایتیگ شناخته می‌شود. این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا متون مختلفی را ایجاد کنند. یکی از اصلی ترین تفاوت این ابزار با ChatGPT، سادگی تعیین لحن خروجی محتوا است. اگر بخواهیم به یکی دیگر از بهترین قابلیت های این ابزار کاربردی اشاره کنیم، باید پیش نویس های آماده گوناگون است. به طور مثال می‌توانید از این پیش نویس های آماده برای تولید محتوای لندینگ پیج ها، ایده های بلاگ و مقاله، توضیحات محصول، متون بازاریابی ایمیلی، عناوین صفحات و مقالات، کپشن اینستاگرام و … استفاده کنید.

این ابزار هم نسخه رایگان دارد که امکان تولید محتوای متنی و استفاده از قابلیت های پلتفرم را به مدت 7 روز در اختیار شما قرار می‌دهد اما برای استفاده از تمام قابلیت ها بایستی اقدام به خرید اشتراک نمایید که بسته به نوع نیاز شما و پروژه های موجود، طرح های قیمت گذاری متفاوتی برای شما فراهم است که این ابزار هوش مسنوعی را برای کسب درآمد فریلنسری در ایران تبدیل به یک گزینه مناسب می سازد.

هوش مصنوعی Jasper AI

3. Jasper AI

تولید محتوای متنی با هوش مصنوعی، بدون دردسر

ابزار بعدی که قصد معرفی آن را در این لیست داریم، ابزار Jasper AI است. این هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهد در سریع ترین زمان به محتوای یونیک و بدون سرقت ادبی دست پیدا کنید. 60 تمپلیت و پیش نویس آماده این پلتفرم نیز، کار شما را برای تولید محتوای متنی برای کاربردهای مختلف بسیار راحت کرده است. محتواهایی همچون مقالات و بلاگ پست تا توضیحات ومحصول و حتی پست های شبکه اجتماعی. قابلیت ارزیابی محتوای تولید شده توسط خودتان، قابلیت دیگر است که جاسپر (Jasper) در اختیارتان قرار می‌دهد.

استفاده رایگان از این ابزار به مدت 7 روز امکان پذیر است و سپس باید اقدام به خرید اشتراک و نسخه پرمیوم دارد. طرح پایه یا Started جاسپر با قیمت 29 دلار در ماه به فروش می‌رسد که 20.000 کلمه ارائه می‌کند. طرح Boss Mode هم با قیمت 59 دلار در ماه فروخته شده  که طبیعتا قابلیت های بسیار بیشتری دارد.

هوش مصنوعی PicsArt AI

4. PicsArt AI Writer

تولید محتوای خلاقانه با هوش مصنوعی PicsArt AI Writer

دستیار نگارش محتوایی PicsArt AI Writer ابزار دیگری است که می‌تواند در لیست بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ویرایش متن قرار گیرد. این ابزار مدعی شده که می‌تواند محتوای بر پایه متن مبتنی بر اصول سئو تولید نماید. الگوریتم‌ها و مدل‌های عصبی PicsArt AI Writer باعث شده تا تولید محتوا متنی با هوش مصنوعی در مراحل اولیه و برای شروع ساخت اپلیکیشن، راه اندازی شبکه های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، وبلاگها، صفحات فرود، تبلیغات و … آسان تر از قبل شود. طبیعتا بازدهی این پلتفرم در زبان انگلیسی بهتر از زبان فارسی برآورد می‌شود، اما باز هم نیاز بازاریابان محتوایی فارسی در خصوص استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی تا حد زیادی پوشش می‌دهد.

نسخه رایگان این ابزار نگارش متن را با محدودیت هایی همچون تعداد کلمات تولیدی یا دفعات استفاده برای شما به وجود می‌آورد و در صورت نیاز به استفاده از فیچرهای بیشتر تمپلیت ها، می توانید اکانت پولی پلتفرم را خریداری نمایید.

هوش مصنوعی RYTR

5. RYTR

متن ساز هوش مصنوعی به زبان فارسی

آخرین ابزار هوش مصنوعی در بخش بهترین ابزارهای هوش مصنوعی که برای تولید و نگارش متن قصد معرفی آن را داریم، ابزار RYTR است. نویسندگی و نوشتن محتوا به کمک این ابزار بسیار راحت و سریع قابل انجام است. توانایی ارائه دستورالعمل های خاص (prompt) برای محتوای مورد نظر، انتخاب لحن و سبک نوشتاری، پیش نویس و قالب های پیشفرض متنوع و … در این ابزار، همه از امکاناتی هستند که تولید محتوای فارسی به کمک هوش مصنوعی را به کاری راحت تبدیل کرده است.

نسخه رایگان هوش مصنوعی RYTR اگر چه امکان استفاده از قابلیت های متنوع را در همان ابتدا فراهم کرده، اما فرصت تولید محتوا کمتر از ۱۰۰۰۰ کاراکتر در ماه برای شما وجود دارد و لذا برای استفاده تخصصی تر نیاز است اشتراک اکانت این پلتفرم را خریداری نمایید.

شاید هوش مصنوعی تصویری را بتوانیم شناخته شده ترین نوع آن بدانیم! چرا که عکس ها و تصاویر خلق شده توسط این تکنولوژی شگفت انگیز، افراد زیادی را به شگفت آورده است و اتفاقا، زیبایی های این تصاویر سبب شده اند تا هوش مصنوعی تصویری نسبت به سایر انواع آن طرفداران بیشتری هم داشته باشد.

برترین ابزارهای AI برای محتوای تصویری

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی مخصوص عکس و تصاویر

ابزارهای برتر تصویر سازی با هوش مصنوعی

حوزه تصویر سازی و تولید محتوای بصری یکی دیگر از اصلی ترین دروازه های ورود AI در نظر گرفته می‌شود. در ابتدا این پلتفرم ها توانایی تبدیل متن به عکس را با کیفیت پایین تری دنبال می‌کردند اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، شمار ابزارهای AI که به صورت حرفه ای کار ما را برای تولید محتوای تصویری راحت تر ساخته رو به افزایش است. به طوریکه در حال حاضر می توانید در اوایل راه اندازی کسب و کار آنلاین ( طراحی سایت یا اپلیکیشن )، در مقابل برونسپاری طراحی رابط و تجربه کاربری پلتفرم تان به شرکت طراحی ui ux از ابزارهای هوش مصنوعی مرتبط کمک بگیرید و یادگیری را آغاز کنید. و  در ادامه به چند مورد از برجسته ترین این ابزارها در زمینه کار با تصاویر اشاره خواهیم کرد.

هوش مصنوعی Midjourney

1. Midjourney

تولید تصاویر یا Image Generation با هوش مصنوعی

اولین ابزاری که در بخش بهترین ابزارهای محتوا تصویری با هوش مصنوعی قصد داریم معرفی کنیم، هوش مصنوعی تصویرساز  Midjourney است. نحوه فعالیت با این ابزار و تولید عکس به صورت نوشتار Prompt  یا دستور است. پس از چند ثانیه، شما تصویری از دستوری که توصیف کرده اید را در اختیار دارید. طبیعتا هرچه دستور شما با توصیف و ظرافت بیشتری نوشته شده باشد، پروژه خروجی شما با کیفیت بالاتری دریافت می‌گردد.

Midjourney از ابزارهای مورد توصیه برای طراحی UI و UX نیز به شمار می رود و با استفاده از آن می توانید مسیر طراحی فروشگاهی اینترنتی، ساخت سایت و انواع اپلیکیشن را حرفه ای تر در نظر بگیرید.  اگرچه در آغاز معرفی، امکان استفاده رایگان از این ابزار برای شما وجود داشت، اما در حال حاضر برای استفاده از این تصویر ساز قدرتمند، باید حساب کاربری ایجاد نمایید.

هوش مصنوعی Bing Image Creator

2. Bing Image Creator

محتوای تصویری خلاقانه، تنها با چند کلیک

این ابزار توسط کمپانی بزرگ و قدرتمند مایکروسافت توسعه داده شده است و یکی از بهترین هوش مصنوعی های رایگان در زمینۀ ساخت تصاویر به شمار می‌رود. به کمک این ابزار قدرتمند شما می‌توانید با توصیف کلمات و دستورها، بر اساس سبک های مختلف هنری مانند رئالیسم، فانتزی و … تصویر مورد نیاز خود را تولید کنید.

با استفاده از نسخه رایگان هوش مصنوعی Bing Image Creator شما می‌توانید روزانه 100 تصویر رایگان بسازید. طبیعتا این تعداد نیازهای شخص یا کسب و کار کوچک را پاسخگو است اما برای تهیه بیشتر تصاویر باید از اکانت پولی این پلتفرم استفاده نمایید.

هوش مصنوعی Remove.bg

3. Remove.bg

حذف بک گراند عکس با هوش مصنوعی

Remove.bg یکی ابزار هوش مصنوعی رایگان است که به کمک آن می‌توانید تنها با یک کلیک بک گراند و تصویر پس زمینه تصاویر را حذف کنید. این ابزار از گزینه های پس زمینه شفاف (PNG) و پس زمینه سفید برای تصاویر ویرایش شده استفاده می‌کند.  همچنین Remove.bg ابزار و افزونه های ارائه می‌دهد که می‌توانید با وبسایت های تجارت الکترونیک و محیط های کامپیوتری ادغام کنید.

هوش مصنوعی Scribble Diffusion

4. Scribble Diffusion

تبدیل طرح های معمولی به تصاویری زیبا

ابزار Scribble Diffusion یکی دیگر از کاربردی ترین ابزارهای هوش مصنوعی تصویری است که با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق می‌تواند تصاویر و انیمیشن هایی با کیفیت بالا تولید کند. تفاوت این ابزار با رقیبانش به نوع ورودی دریافتی آن برمی‌گردد. کافی است یک طرح اولیۀ ساده از آنچه که در ذهنتان است را برای این ابزار بفرستید تا آن را در قالب یک عکس دریافت کنید. نیازی نیست تا اسکچ دقیق و با جزئیات باشد؛ Scribble Diffusion می‌تواند ساده ترین تصاویر را هم به عکس تبدیل کند. حتی می‌تواند یک متن توصیفی ساده بنویسید تا از تفسیر آن اطمینان حاصل کنید.

هوش مصنوعی DALL-E

5. DALL-E 2

معروف ترین هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس

آخرین گزینه مطرح که حتما باید در لیست بهترین ابزارهای هوش مصنوعی کاربردی مرتبط با تصوایر عنوان کنیم ابزار DALL-E 2 است. این ابزار توسط شرکت OpenAI توسعه داده شده و قابلیت تبدیل متون و دستورهای شما به محتوای تصویری را در خود جای داده است. از آنجایی که تصاویر تولید شده به کمک این ابزار خلاقانه و منحصر به فرد هستند برای خلق آثار هنری، لوگو، طراحی های گرافیکی و … بسیار مناسب به نظر می‌رسد. طبیعتا هرچه جزئیات دستور ورودی این ابزار رایگان بیشتر باشد، شانس دریافت خروجی شگفت انگیز بالاتر می‌رود.

پس از انتشار ابزارهای هوش مصنوعی تصویری، انتظار می رفت هوش مصنوعی ویدیویی، دشواری استفاده بسیار پیچیده تری نسبت به نوع عکس ساز آن داشته باشد و افراد زیادی قادر به خلق ویدیو با استفاده از آن نباشند. با این حال ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت محتوای ویدیویی نیز مشابه سایر انواع این تکنولوژی همه را شگفت زده کرد و در حال حاضر، امکانات بی نظیری در اختیار تولیدکنندگان محتوا و عموم افراد علاقمند قرار داده است. 

برترین ابزارهای AI برای محتوای ویدیویی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تولید و ویرایش ویدئو

تولید و ادیت ویدیو با هوش مصنوعی

شاید برای افرادی که به طور حرفه ای کار تولید، تدوین و ویرایش ویدیو انجام نداده اند، ساخت ویدیو یک دقیقه ای بسیار طاقت فرسا باشد. یا حتی پیش از این کسب و کارها برای تولید محتوای ویدیویی، تهیه زیرنویس از یک ویدیو و … احتیاج به استخدام یک فرد یا تیم را داشتند. با تولد ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه ویدیو این دغدغه ها به طور کامل از بین رفته است. با ما در ادامه همراه باشید تا کاربردی ترین ابزارهای هوش مصنوعی ویدیو را بشناسیم.

هوش مصنوعی InVideo

1. InVideo

برنامه هوش مصنوعی ساخت ویدیو

یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت کلیپ ابزار InVideo است که نیاز شما به پلتفرم ها و نرم افزارهای تدوین و ویرایش ویدیو را از بین برده است. این پلتفرم قابلیت تبدیل متن به ویدیو را به شما ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید از قالب های ویدیویی که به صورت پیشفرض قرار داده شده است، استفاده نمایید. 

انواع مختلف کلیپ مانند ویدیوهای تبلیغاتی، نمایش اسلاید، کنفرانس ها و … به کمک این ابزار برای شما فراهم است. همچنین پس از اتمام، می‌توانید آن را در ابعاد متناظر با  دسکتاپ، تبلت و گوشی هوشمند در شبکه های اجتماعی آپلود نمایید.

هوش مصنوعی Synthesia

2. Synthesia

تولید محتوای تعاملی با شخصیت مجازی

Synthesia یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در زمینۀ ساخت ویدیو شناخته می‌شود که با وجود فیچرهای پیشرفته، کار با آن آسان به نظر می‌رسد. با وجود این ابزار دیگر نیاز به استخدام تیم تولید محتوا ویدیویی و یا صرف ساعت های طولانی برای یک ویدیو تبلیغاتی نخواهید داشت. چرا که می‌توانید از بین ۱۲۵ آواتاری که توسط هوش مصنوعی ساخته‌ شده یکی را انتخاب کنید، اسکریپت پیشنهادی خود را وارد کنید و ویدیوس حرفه ای به عنوان خروجی تحویل بگیرید. 

این ابزار از 120 زبان دنیا از جمله فارسی پشتیبانی می‌کند و استفاده از آن به صورت رایگان برقرار است اما برای استفاده از همه قابلیت ها نیاز به تهیه اکانت پولی خواهید داشت.

هوش مصنوعی Kaiber

3. Kaiber

هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو

ابزار بعدی که در لیست ابزارهای هوش مصنوعی ویدیویی قرار می‌گیرد، Kaiber است که تا چندی پیش به طور رایگان در دسترس کاربران قرار داشت. این پلتفرم با طیف گسترده قالب های ویدیو، صداگذاری ها و … همچنان یکی از بهترین ابزارهای ساخت ویدیو است که می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین از این ابزار می‌توان برای ویرایش ویدیو و افزودن تصاویر و انیمیشن به ویدیو ها و … استفاده کرد.

هوش مصنوعی LeiaPix Converter

4. LeiaPix Converter

ابزار رایگان تبدیل عکس به ویدیو

LeiaPix Converter از دیگر ابزارهای هوش مصنوعی است که قابلیت تبدیل عکس به ویدیو را ایجاد کرده است. کار با این ابزار رایگان بسیار ساده است و امکان ساخت ویدیو کلیپ و اسلاید سازهای حرفه ای را بدون دانش فنی برایتان فراهم می‌کند. به این صورت که پس از ساخت اکانت، می‌توانید تصویر مورد نظرتان را آپلود کنید و پروژه خروجی خود را در قالب ویدیو تحویل بگیرید. همچنین امکان تغییر زمان بندی، زاویه دید و … برای شما برقرار است.

هوش مصنوعی EasySub

5. EasySub

ابزار هوش مصنوعی زیرنویس برای ویدیو

ابزار EasySub یک ابزار زیرنویس سازی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند تا به سرعت و به راحتی زیرنویس های دقیق و روانی برای ویدیوها ایجاد کنید. به کمک این ابزار امکان ایجاد زیرنویس به طور خودکار برای ویدیو وجود دارد و حتی می‌توان از آن به عنوان ویرایشگر زیرنویس جهت روان تر شدن مفهوم، تنظیم زمانبندی و … استفاده کرد.

در حال حاضر این امکان وجود دارد که بتوانید با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و در عرض چند دقیقه یک آهنگ اورجینال بسازید و یا زنگ تلفن منحصر بفرد خودتان را خلق کنید! آن هم بدون نیاز به هیچ آلت موسیقی و هزینه چشمگیر!

برترین ابزارهای AI برای محتوای صوتی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت و ویرایشگر صوت

برجسته ترین ابزارهای صوتی هوش مصنوعی

همه گیری استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در تولید صوت اگرچه به اندازه ویرایشگرهای متنی نبوده، اما باز هم بی تاثیر بر صنعت موسیقی، صوت و … نبوده است. این دسته بندی که در جایگاه پایانی کاربردی ترین ابزارهای هوش مصنوعی قرار می‌گیرد، به شما کمک می‌کند یک صورت را بسازید، ویرایش کنید، پادکست تولید کنید و استدیوی خود را راه اندازی کنید. 

هوش مصنوعی Murf

1. Murf

ابزار هوش مصنوعی تبدیل متن به صوت

یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه تبدیل متن به صدا ابزار Murf به نظر می‌رسد. این ابزار امکان دسترسی به بیش از 100 صدای هوش مصنوعی از 15 زبان مختلف را برای شما فراهم می‌کند و همچنین قابلیت هایی نظیر ویرایش لهجه و حالت های صدایی را در اختیارتان قرار می‌دهد. استفاده از این ابزار برای تولید کتاب صوتی، پادکست و … نیز بسیار فراگیر است و با قابلیت های متعدد کار شما را تا حد زیادی آسان می‌کند.

هوش مصنوعی Synthesys

2. Synthesys

ابزار تبدیل PDF به صوت

دومین ابزاری که از لیست بهترین ابزارهای هوش مصنوعی صوتی قصد معرفی آن را داریم، Synthesys است که امکان تبدیل نوشته به فایل صوتی را به آسانی امکان پذیر کرده است. این ابزار کاربردی از 140 زبان دنیا و نمونه های متفاوت صدای زن و مرد پشتیانی می‌کند و این موضوع سبب شده تا صدایی مشابه انسان واقعی برای فایل های صوتی به کار گرفته شود. علاوه بر آن گزینه های پیشرفته تر مانند صرعت و تن صدا، میزان مکث بین جمله ها، لحن خواننده و نوع محتوای متنی برای تنظیمات بیشتر در اختیار شما قرار گرفته است.

هوش مصنوعی Listnr

3. Listnr

ابزار هوش مصنوعی تبدیل کلمه به صدا

listnr یکی از ابزارهای هوش مصنوعی پرطرفدار است که برای تبدیل متن به صدا فارسی، حرفه ای به نظر می‌رسد. این ابزار اگرچه گزینه ای مناسب برای صوت های فارسی در نظر گرفته می‌شود، اما تنها از 17 زبان محبوب دنیا پشتیانی می‌کند. دیگر نکاتی که در استفاده از این ابزارها باید بدانید این است که این ابزار محدودیت حجمی تا ٥٠ گیگابایت برخوردار است و تنها تبدیل ١٠٠٠ کلمه به صوت به‌صورت رایگان در نظر گرفته می‌شود.

هوش مصنوعی FakeYou

4. FakeYou

تولید محتوای خلاقانه و فان با هوش مصنوعی

این ابزار شاید کمی متفاوت تر از سایر پلتفرم در بین بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در نظر گرفته شود و این موضوع به نوع کاربرد این هوش مصنوعی برمی‌گردد. ابزار هوش مصنوعی FakeYou این امکان را فراهم کرده تا صوتی که در اختیار دارید را با صدای فردی دیگر تحویل بگیرید. از شخصیت های کارتونی و اجتماعی گرفته تا سیاستمداران جدی! البته این پلتفرم کاربردهای دیگری هم دارد مثل تبدیل متن به صدا که در ابزارهای مشابه نیز وجود داشت.

هوش مصنوعی Speechify

5. Speechify

تبدیلPDF، ایمیل، اسناد یا مقالات به صوت

آخرین ابزاری که قصد معرفی آن را داریم، یکی از جامع ترین و کاربردی ترین ابزارهای در بین ابزارهای هوش مصنوعی مربوط به صوت است. به کمک این پلتفرم هوش مصنوعی می‌توانید انواع فایل و متن نوشته را به صوت تبدیل نمایید. همچنین علاوه بر پشتیبانی از 30 زبان برجسته دنیا، امکان تنظیم سرعت تنظیم سرعت خواندن را برای شما فراهم می‌کند. فعالیت این ابزار هوش مصنوعی بر پایه وب و به کمک مروگرهای Chrome و Safari امکان پذیر است. در یک جمله می‌توان گفت این پلتفرم هوش مصنوعی بخش بزرگی از نیازهای شما را در تبدیل متن به صوت پوشش می‌دهد.

برخی صاحب نظران و افراد متخصص، هوش مصنوعی را موتور جدید انقلاب آفرین در عرصه جهانی می دانند! به این شکل که تغییرات حاصل از این تکنولوژی در زمینه های مختلف کسب و کار و صنعتی، زندگی های شخصی، تحصیلی و… غیرقابل انکار و احتمالا، بدون بازگشت خواهند بود. همانطور که آخرین بار در تاریخ، پس از اختراع موتور چنین تغییراتی قابل بررسی است. در این میان، بهترین توصیه و منطقی ترین شیوه برخورد با این تغییرات، پیوستن به آن به شیوه صحیح و یادگیری نحوه استفاده از این تکنولوژی پرهیاهو در نظر گرفته می شود. بنابراین، پیشنهاد می کنیم ابزار هوش مصنوعی مورد نیاز خود را انتخاب کنید و برای رشد و پیشرفت حداکثری آماده شوید!

پایان

جمع بندی و کلام پایانی

مروری بر کاربردی ترین ابزارهای هوش مصنوعی

بسیار خب؛ خسته نباشید. شما به انتهای مطالعه مقاله کاربردی ترین ابزارهای هوش مصنوعی رسیده اید. در بخش قصد داریم مروری کوتاه بر اسامی این ابزارها داشته باشیم.

ابزارهای کاربردی هوش مصنوعی ویرایشگر متن 

  1. ChatGPT
  2. Copy.ai
  3. Jasper AI
  4. PicsArt AI Writer
  5. RYTR

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوا تصویری

  1. Midjourney
  2. Bing Image Creator
  3. Remove.bg
  4. Scribble Diffusion
  5. DALL-E 2

کاربردی ترین ابزارهای تولید محتوا ویدیویی

  1. InVideo
  2. Synthesia
  3. Kaiber
  4. LeiaPix Converter
  5. EasySub

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی صدا و صوت

  1. Murf
  2. Synthesys
  3. Listnr
  4. FakeYou
  5. Speechify

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا