Search

بهترین شرکت های نرم افزاری ایران

فهرست مطالب

لیست بهترین شرکت های نرم افزاری تهران

لیست زیر به عنوان شناخته شده ترین و برترین شرکت های نرم افزاری در ایران در نظر گرفته می‌شوند که برترین های آن در تهران عبارتند از :

  • شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا
  • شرکت نرم افزاری رادنت آتیه
  • شرکت نرم افزاری پرسینا
  • شرکت نرم افزاری بالوین
  • شرکت نرم افزاری ایرانیان

معرفی شرکت های نرم افزاری برتر اصفهان

 

  • شرکت نرم افزاری توانمند
  • شرکت نرم افزاری میهن رایان
  • شرکت نرم افزاری لاک پشت

فهرست بهترین شرکت های نرم افزاری شیراز

  • شرکت نرم افزاری تحلیل گران فارس
  • شرکت نرم افزاری رابسانا
  • شرکت نرم افزاری رهام وب

لیست بهترین شرکت های نرم افزاری مشهد

  • شرکت نرم افزاری فراتک
  • شرکت نرم افزاری فرامهام
  • شرکت نرم افزاری عصر نقره ای

در ادامه هر یک از این شرکت ها را به همراه جزئیاتی در خصوص ویژگی های آنها بررسی می‌کنیم تا در خصوص انتخاب بهترین شرکت نرم افزاری ایران، انتخابی هوشمندانه اخذ کنید.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی ویستا

شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا

طراحی اپلیکیشن حرفه ای + مشاوره اختصاصی رایگان!

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی، موفقیت خود را تضمین کنید!

تیم برنامه نویسی ویستا، با طراحی اپلیکیشن و سایت  اختصاصی، فرصتی بی نظیر برای توسعه کسب و کار دیجیتالی شما را فراهم می سازد.
طراحی اپلیکیشن

مشاوره رایگان با کارشناسان ویستا را از دست ندهید!

طراحی اپلیکیشن اختصاصی ویستا

شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا

طراحی اپلیکیشن حرفه ای + مشاوره اختصاصی رایگان!

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی، موفقیت خود را تضمین کنید!

طراحی اپلیکیشن
تیم برنامه نویسی ویستا، با طراحی اپلیکیشن و سایت  اختصاصی، فرصتی بی نظیر برای توسعه کسب و کار دیجیتالی شما را فراهم می سازد.

مشاوره رایگان با کارشناسان ویستا را از دست ندهید!

در جهان امروز که دنیای آنلاین نامیده شده است، با گسترش هرچه بیشتر تکنولوژی، شرکت‌های نرم‌افزاری موفقی ایجاد و زندگی آنلاین را بهبود بخشیده‌اند.

اگر در فکر طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کارتان هستید و یا درباره بهترین شرکت‌های نرم‌افزاری ایران کنجکاوید، ما در این مقاله از وستا قرار است به سراع شرکت‌هایی برویم که در این زمینه و یا حتی در زمینه طراحی سایت اختصاصی بهترین‌های ایران هستند. در این مطلب از وستا به سوالاتی از قبیل زیر جواب خواهیم داد:

  • بهترین شرکت‌های نرم‌افزاری کشور از میان تعداد بالای این شرکت‌ها کدام‌ها هستند؟
  • معیار تعیین یک شرکت نرم‌افزاری موفق چیست؟
  • چرا مهم است تا بدانیم یک شرکت نرم‌افزاری خوب باید دارای کدام ویژگی‌ها باشد؟
  • یک نرم‌افزار خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در این مقاله میخواهیم به بررسی پاسخ این سوالات بپردازیم.

اهمیت ساخت نرم افزار خوب

داشتن نرم‌افزار اختصاصی، ضرورت است یا مزیت؟

در آینده نه چندان دور، همه کسب و کارها آنلاین خواهند شد

در سطح جهانی، وجود یک نرم‌افزار برای هر استارتاپ بیشتر یک ضرورت محسوب می‌شود تا یک مزیت، اما در کشورمان ایران می‌توان گفت که شما قادر خواهید بود تنها با داشتن یک نرم‌افزار از رقبایتان متمایز شوید. کیفیت نرم‌افزار شما در این مرحله، تعیین‌کننده خواهد بود. پس برای آینده کسب و کارتان هم که شده، مهم است برای طراحی و توسعه آن به چه مجموعه‌ و یا شرکت نرم‌افزاری اعتماد می‌کنید. 

اهمیت انتخاب بهترین شرکت نرم افزاری ایران

تفاوت عمده یک شرکت نرم افزاری برتر با سایر شرکتها در چیست؟

دلایلی که باید در انتخاب شرکت نرم‌افزاری دقیق‌تر شوید

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که پس از نصب یک نرم‌افزار و ورود به آن با سردرگمی چگونگی استفاده درست و آسان مواجه شوید و یا عملکردهای نرم‌افزار با اختلال همراه باشند؟
همین موضوع می‌تواند یکبار برای همیشه مخاطبان شما را نسبت به کیفیت خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید،  بی‌اعتماد سازد.

برای جلوگیری از چنین مواردی نیاز است تا در وهله اول، در انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن، که برای ساخت نرم‌افزارتان به آن اعتماد می‌کنید، حساس‌تر شوید.

اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار آنلاین هستید و قصد دارید توسط اپلیکیشن خود کسب و کارتان را گسترش دهید، باید از تاثیر حیاتی طراحی نرم‌افزار حرفه‌ای  آگاه باشید و بهترین شرکتهای طراحی نرم‌افزار ایران را به‌ خوبی بشناسید.

 تعداد شرکت های نرم‌افزاری موفق در کشور، خیلی بیشتر از آن است که بتوان بررسی تمام آنها را تنها در یک مطلب جای داد. ما در ویستا، برای اینکه بتوانیم بیشترین کمک را در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین شرکت نرم‌افزاری به شما انجام دهیم، بعد از بررسی ویژگی‌های متعدد شرکت های مختلف یک لیست از 5 شرکت برتر نرم‌افزاری در ایران در سال 1402 تدارک دیده‌ایم که از اعتبار و کیفیت جالب توجهی برخوردارند و سابقه مناسبی در رزومه فعالیت‌های تخصصی خود ثبت کرده‌اند. 

فهرست بهترین شرکت های نرم افزاری ایران

بهترین شرکت های نرم‌افزاری ایرانی

شرکت‌های برتر توسعه نرم‌افزار ایرانی کدامند؟

ممکن است که قصد  آغاز همکاری با یک شرکت نرم‌افزاری را داشته باشید و یا بخواهید بهترین این حوزه را به شخص یا مجموعه دیگری پیشنهاد دهید. ما یک لیست جامع و مطمئن از بهترین شرکت های نرم‌افزاری کشور تدارک دیده‌ایم که در حوزه های متفاوت IT دارای تخصص و تجربه کافی هستند و میتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه کنند. بسیاری از شرکت‌های معرفی شده در زمینه طراحی وبسایت نیز حرف‌هایی برای گفتن دارند. در صورتیکه کنجکاو هستید درباره عناوین بهترین طراحی سایت فروشگاهی نیز بیشتر بدانید این مقاله را پیشنهاد می‌کنیم.

برترین شرکت های نرم افزاری تهران

بهترین شرکت‌های نرم‌افزاری مستقر در تهران

تجمع برترین‌های نرم‌افزاری در تهران

فهرستی که در ادامه آورده‌ایم شامل بهترین شرکت‌های نرم‌افزاری مستقر در استان تهران بوده و اطلاعات جامعی از هریک را مشاهده خواهید کرد. تهران به علت اینکه پایتخت بوده و تجمع موفق‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری را در این کلانشهر شاهد هستیم، میزبان بالاترین درصد از برترین فعالان حوزه IT می‌باشد.  شما می‌توانید با بررسی و مقایسه، مناسب‌ترین آنها را در نظر گرفته و با استفاده از اطلاعات تماس درج‌شده و یا مراجعه به آدرس وبسایت هریک، با آنها ارتباط برقرار کنید. 

معرفی بهترین شرکت نرم‌افزاری ایران در سال 1402

۱. ویستا

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

تخصصی‌ترین شرکت نرم‌افزاری در کشور 

شرکت دانش بنیان جوانفکران داده گستر (ویستا)

شرکت دانش بنیان جوانفکران داده گستر (ویستا)، از جمله بهترین‌های نرم‌افزاری ایران به شمار می‌آید. این شرکت فعال در حوزه نرم‌افزار ارائه‌دهنده خدمات متعددی از جمله طراحی نرم‌افزار های موبایلی و تحت وب، طراحی اپلیکیشن با هوش مصنوعی، طراحی وبسایت، بهینه سازی و سئو و دیگر خدمات مربوط به حوزه وب و تجارت آنلاین بوده و از سال 1394 مشتریان و کارفرمایان خود را در جهت راه‌اندازی و گسترش هرچه بهتر کسب و کار آنلاین یاری می‌رساند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه سفارش نرم‌افزار خود می‌توانید با راه‌های ارتباطی وستا در تماس باشید.

ویژگی های برجسته‌ای که ویستا را متمایز کرده‌اند:

ویستا، برجسته‌ترین شرکت دانش بنیان نرم‌افزاری کشور در حوزه طراحی، پیاده‌سازی و گسترش پلتفرم‌های مختلف حوزه‌های متعدد است. در زیر به برخی از ویژگیهای جذاب ویستا اشاره کرده‌ایم:

  • برنامه‌نویسی پیشرفته برمبنای آخرین متد تولید نرم‌افزار
  •  طراحی و ایجاد محیط کاربرپسند با طراحی گرافیک چشم‌گیر و کاربرپسند
  • ارائه بالاترین سطح امنیت در زیرساخت‌ها و کدنویسی
  • پشتیبانی استثنائی
  • تعهد حرفه‌ای به کارفرمایان
  • سابقه کاری بسیار قدرتمند

 

ویستا در پروژه های خود، از برترین تیم‌های متخصص کشوری متشکل از طراحان، برنامه‌نویسان و مشاورین ارشد مارکتینگ بهره میگیرد. چرا که معتقد است برای اولین بودن در میان بهترین‌ها، کمالگرایی شرط لازم است. 

۲. رادنت

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مثبت:

شرکت فناوری اطلاعات رادنت آتیه

شرکت فناوری اطلاعات رادنت آتیه از سال 1389 فعالیت خود را در تشکیل و جمع آوری تیم نرم افزاری از دانشگاه های رتبه اول کشور آغاز نمود. تحلیل؛ طراحی؛ تولید؛ استقرار و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری بخش عمومی؛ دولتی؛ وزارتخانه ها؛ سازمانها و شرکتهای وابسته به دولت، از مواردی هستند که در رزومه کاری رادنت میتوان مشاهده کرد.

خدمات مورد ارائه شرکت رادنت

شرکت رادنت می‌تواند در ارائه خدمات نرم‌افزاری اینترنتی و وب هاستینگ، طراحی صفحات وب، انواع برنامه نویسی و انجام پروژه های فناوری اطلاعات به مشتریان و کارفرمایان خود کمک کند.

۳. پرسینا

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مثبت:

شرکت پرسینا

پرسینا در سال 1386 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات تخصصی وب و هاستینگ آغاز نمود. پرسینا  توانسته است پروژه‌های بسیاری را راه‌اندازی و اجرا نماید. شما میتوانید نمونه کارهای این شرکت نرم‌افزاری را در وبسایت درج‌شده مشاهده نمایید. 

سایر خدمات شرکت پرسینا

شرکت پرسینا علاوه بر طراحی نرم‌افزار و طراحی سایت در زمینه‌هایی چون هاستینگ اشتراکی، پنل پیامکی، سرور مجازی و… نیز فعالیت دارد.

۴. بالوین

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مثبت:

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن بالوین

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن بالوین، در زمینه‌های طراحی سایت اختصاصی، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل ، خدمات مشاوره IT و آموزش فعالیت دارد. در خصوص راه‌اندازی سایت و کسب و کار آنلاین، مخاطبان علاقمند می‌توانند مشاوره رایگان دریافت نمایند.

۵. ایرانیان

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مثبت:

شرکت ایرانیان

ایرانیان از سال 1387 کار خود را ابتدا درزمینهٔ های نرم‌افزاری و طراحی سایت آغاز کرد. ازجمله پروژه‌های موجود در سابقه کاری این شرکت می‌توان به سامانه‌های هلال‌احمر کشور، راهیان نور و مدیریت بحران اشاره کرد. 

زمینه های فعالیت شرکت ایرانیان

ایرانیان در زمینه طراحی سایت و نرم افزار، شبکه‌های اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات و برنامه‌نویسی اختصاصی خدمات خود را به مشتریان و کارفرمایان ارائه می‌دهد.

بهترین شرکت های نرم افزاری در اصفهان

برترین شرکت‌های نرم‌افزاری فعال در اصفهان

دومین شهر مورد علاقه ITبازهای ایران

در ادامه این مطلب، به ارائه 3 نمونه از موفق‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری که در استان اصفهان ساکن هستند، خواهیم پرداخت. پس از تهران، این اصفهان است که میزبان تعدادی از شرکت های خوشنام و موفق در عرصه IT و نرم افزار شده است.  مشخصات و اطلاعاتی از این شرکت‌ها نیز مانند موارد بالاتر برای راهنمایی هرچه بیشتر شما همراهان ویستا، آورده‌ایم.

۱. توانمند

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مثبت:

شرکت برنامه نویسی نرم افزار توانمند

شرکت برنامه نویسی نرم افزار توانمند  پروژه های متعدد را برای کسب و کارهایی در زمینه‌های مختلف توسعه داده‌است و آماده ارائه خدمت به مشتریان می‌باشد. استانداردهای بالای شرکت منجر شده تا بتواند جایگاهی در میان بهترین شرکت های نرم افزاری ایران برای خود ثبت نماید.

۲. میهن رایان

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مثبت:

شرکت میهن رایان

دارای بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه تولید نرم‌افزار و ارائه خدمات فناوری اطلاعات می باشد. این شرکت با بهره‌گیری از نیرو‌های مجرب و مشاوران متخصص اقدام به تولید نرم‌افزار هایی با قابلیت‌های ویژه و سفارشی شده برای مشاغل مختلف در حوزه سلامت تحت عنوان نرم افزار های بوستان نموده است که ممکن است با میزان موفقیت این دسته نرم‌افزارها آشنایی داشته باشید.

۳. لاک‌پشت

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مثبت:

شرکت فناوری لا‌ک‌پشت

شرکت فناوری لا‌ک‌پشت، از آن دسته شرکت‌هایی ست که دوست دارید یک تجربه همکاری در تاریخچه کاری خود با آن داشته باشید. یک شرکت متسکل از نیروی جوان، با ایده‌های عجیب و خلاق! شعار لاک‌‌پشت این است: هم واقعی، هم مجازی، دوزیست مثل لاک‌پشت! همچنین شرکت لاک‌پشت در زمینه‌ طراحی سایت اختصاصی، سئو و بهینه‌ساری سایت و بازاریابی اینترنتی به کسب و کارها کمک می‌کند. 

آشنایی با سایر خدمات شرکت لاک پشت

شرکت نرم افزاری لاک پشت، علاوه بر طراحی نرم افزار و اپلیکیشن، در زمینه تولید محتوا، طراحی گرافیک، سئو و ست اداری نیز فعال است.

موفق ترین شرکت های نرم افزاری در شیراز

بهترین شرکت‌های نرم‌افزاری شیراز

شرکت های نرم افزاری در شیراز که حرفی برای گفتن دارند

در جایگاه بعدی، شهر زیبای شیراز هم، خانه دیگر دوستداران IT در ایران است. این شرکتها به‌راحتی میتوانند یک مخیط نرم‌افزاری حرفه‌ای برای شما و تیم‌تان طراحی و اجرا کنند. در ادامه به دو نمونه از این شرکت‌های نرم‌افزاری مستقر در شیراز پرداخته‌ایم که ممکن است همکاران آینده شما باشند.  

۱. تحلیل‌گران فارس

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مثبت:

شرکت تحلیل گران فناوری اطلاعات فارس

شرکت تحلیل گران فناوری اطلاعات فارس در سال 1375 تاسیس شد. در زمینه مکانیزه سازی پروسه های انجام کار در محیط های درمانی نرم افزارهای متعددی در سطح کشور ارائه کرد. شما می‌توانید برای سفارش نرم‌افزار خود به سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا در رابطه با خدمات مورد ارائه شرکت از کارشناسان سوال کنید.

 

مشخصه کاری شرکت تحلیل‌گران فارس

تجربه موفق و سابقه کاری خوب در زمینه طراحی نرم‌افزار از ویژگیهای تحلیل‌گران فارس است.

۲.رابسانا

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مثبت:

شرکت رابسانا

شرکت رابسانا ارائه دهنده خدمات حرفه ای طراحی سایت و برنامه نویسی تحت وب، توسعه برنامه های کاربردی تحت وب، ویندوز، موبایل و ارتباطات آنلاین است. از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد و از همان زمان ارائه‌دهنده خدماتی در زمینه‌  خدمات اینترنتی و طراحی و برنامه نویسی وب سایت، طراحی وب اپلیکیشن، ویندوز اپلیکیشن، موبایل اپلیکیشن، طراحی مالتی مدیا، گرافیک و تبلیغات دیجیتال در صنعت نرم افزار می‌باشد.

۳.رهام‌وب

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مثبت:

شرکت توسعه نرم افزاری رهام وب

مجموعه توسعه نرم افزاری رهام وب، باسابقه در حوزه ی طراحی وب بوده و در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع پلتفرم های تحت وب مانند طراحی اپلیکیشن اندروید، طراحی اپلیکیشن ای او اس، طراحی انواع وب سایت ها و خدمات سئو و بهینه سازی مشغول به فعالیت هستند.

برترین شرکت های نرم افزاری در مشهد

بهترین شرکت‌های نرم‌افزاری در مشهد

برجسته ترین شرکت‌های نرم‌افزاری فعال در مشهد را بشناسید

در ادامه فهرستی از شرکت های برتر فعال در حوزه نرم افزار و وب را بررسی خواهیم کرد.

۱. فراتک

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مثبت:

شرکت نرم افزاری فراتک

 فراتک در شهر مشهد مقدس از جمله شرکت های نرم افزاری موفق کشور بوده و تا امروز بیش از 1200 نمونه کاری موفق را پیاده سازی و به انجام رسانده است. این مجموعه، در وبسایت خود از برخی مشتریان سازمانی و شرکتی که با آنها سابقه همکاری داشته‌ اسم برده و آنها را معرفی کرده‌است.  

۲. فرامهام

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مثبت:

شرکت دیجیتال مارکتینگ فرامهام

شرکت دیجیتال مارکتینگ فرامهام فعالیت حرفه‌ای خود را مبتنی بر سه اصل میداند: آموزش، اجرا و مدیریت. این شرکت به صورت تخصصی در حوزه‌های طراحی سایت و اپلیکیشن، طراحی بازی‌های اینترنتی، خدمات هاستینگ و سئو سایت فعال است و می‌تواند پاسخگوی نیازهای حرفه‌ای کسب و کار شما باشد.

۳. عصر نقره‌ای

طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مثبت:

شرکت نرم‌افزاری عصرنقره ای

شرکت عصرنقره ای عضو رسمی پارک علم و فناوری بوده و جایگاهی در میان بهترین شرکتهای نرم افزاری ایران به خود اختصاص میدهد. تیم‌های فعال در عصر نقره‌ای متشکل از متخصصان توسعه و برنامه نویسی وب،  دیزاین، برنامه‌های موبایل، طراحی سایت، سئو و … بوده و در رابطه با این حوزه‌ها، مشاوره و راهنمایی رایگان نیز ارائه می‌دهند.

لیستی از بهترین شرکت‌های نرم‌افزاری ایران را مطالعه کردید. اگر میخواهید با دو پاشنه‌آشیل یک فرایند سفارش نرم‌افزار که ممکن است شما را از اضطراب و نگرانی‌های پس از یک ثبت سفارش نه‌چندان مطمئن نجات دهد‍‍‍‍‍‍‍‍، آشنا شوید، در ادامه این مطلب از وستا همراه باشید. 

نکات کلیدی در انتخاب بهترین شرکت نرم افزاری

نکاتی که باید قبل از انتخاب شرکت نرم‌افزاری بدانید

2 نکته حیاتی در سفارش نرم‌افزار!

مواردی در دنیای سفارش محصول دیجیتال و یا خرید اپلیکیشن آماده وجود دارند که گاها ممکن است شرط مطلق کیفیت و اعتبار تلقی شوند. این واقعیت دارد که چنین ویژگی‌هایی تا اندازه‌ای یک مزیت محسوب می‌شوند، اما تا میزان مشخصی و حد معینی! از نقطه‌ای که فراتر برویم از منطق حاکم بر دنیای تکنولوژی خارج شده و ممکن است گاها  توسط برخی مجموعه‌ها بطرز اغراق‌آمیزی صرفا جهت جذب سفارش بکار برده شوند!

زمان انتشار معقول

زمان انتشار نرم‌افزار

زمان تحویل نرم‌افزارتان باید منطقی باشد

تعهد به زمان سفارش و احترام به هزینه زمانی کارفرما ضروری است، اما هیچ طراح و برنامه‌نویسی توانایی اتساع و کش آوردن زمان را ندارد‍! هر پروژه‌ای زمان لازم خود را برای تکمیل شدن می‌طلبد و اغراق در آن یک عمل غیرحرفه‌ای به حساب می‌آید. تایم‌لاین‌های بسیار کوتاه و بسیار بلند نشانه‌های خوبی برای یک همکاری موفق نیستند.

مدت زمان تقریبی طراحی و توسعه یک نرم‌افزار

مدت زمان طراحی و تحویل یک پروژه نرم‌افزاری کاملا بستگی به میزان پیچیدگی و گستردگی برنامه مورد نیاز شما دارد و نمی‌توان یک نسخه زمانی را برای انواع اپلیکیشن پیچید. در حالت کلی یک نرم‌افزار 4 مرحله را تا انتشار طی می‌کند:

  • تحقیقات اولیه در خصوص ترجیحات شما و نیازهای کسب و کارتان
  • طراحی رابط و تجربه کاربری (UI/UX) 
  • توسعه و طراحی توسط تیم برنامه‌نویسی
  • تست بتا (انتشار و یا ارائه نسخه اولیه)

هرکدام از این مراحل ممکن است چندین هفته زمان نیاز داشته باشد، این زمان بسته به نیازهای شما متفاوت خواهد بود.

تعرفه متفاوت

قیمت نامعقول نتیجه نامطلوب به‌همراه دارد

خوشبختانه در حال حاضر، محدوده قیمت طراحی اپلیکیشن به میزانی نیست که نتوان به هیچ عنوان از پس آن برآمد و با یک  میزان هزینه مشخص، شما میتوانید برای کسب و کارتان یک موتور قدرتمند تهیه کنید. اما این به آن معنا نیست که این اتفاق بتواند با مبالغ غیر واقعی و اصطلاحاً رویایی هم بیفتد. در صورتی که با پیشنهادهای هیجان انگیز و بسیار متفاوت از عموم پیشنهاد های رایج برای بستن یک قرارداد سفارش نرم افزار روبرو شدید، توصیه می کنیم به تردید خود اعتماد نمایید.

بعنوان یک مشتری، معمولاً هنگام مواجهه با نرخ‌های بالاتر به طور کاملا طبیعی و منطقی، حالتی از احتیاط و تمایل به بررسی و تحقیق بیشتر در ما ایجاد می شود. اما چنین فرایندی در مورد مبالغ کمتر از حد طبیعی، کمتر اتفاق می‌افتد. چرا که از نظر روانشناختی خوشایندتر هستند.

لزوم احتیاط کجاست؟

در دنیای واقعی و خارج از  ایده‌آلهای فرضی، هر خدمتی و هر رویدادی هزینه‌ای در بازه مشخص دارد و به طور معمول هر چقدر هزینه بیشتری پرداخت کنید، به همان میزان خدمت بهتر و رویداد جذاب‌تری دریافت می‌نمایید. توضیح کوتاه‌تر این قانون نانوشته را از جهان ضرب‌المثل ها نیز که بخواهیم وام بگیریم، میشود: هرچقدر پول بدی همونقدر آش می‌خوری!

در این قسمت، حیاتی‌ترین نکات تهدید‌کننده یک سفارش نرم‌افزار موفق را مطالعه کردیم. در ادامه به بررسی مواردی خواهیم‌ پرداخت که می‌توانند در این مورد تعیین‌کننده باشند. با در نظر گرفتن همه نکات، شما خواهید توانست یک خرید مطمئن و موفق را رقم زده و بهترین تصمیم را در رابطه با نرم‌افزاری که واقعا می‌خواهید، بگیرید. 

نکات تکمیلی هنگام انتخاب بهترین شرکت نرم افزاری

آنچه برای بهترین انتخاب نرم‌افزاری لازم است

این جزئیات ممکن است نرم افزارتان را نجات دهند

گاها ممکن است تنها با در نظر گرفتن یک یا چند مورد بدیهی، بتوانید یک پروژه را نجات بدهید! این موارد به همان میزان که ممکن است بدیهی بنظر برسند، اما قابلیت آن را نیز دارند که سرنوشت کسب و کار آنلاین شما را تحت‌تاثیر شدیدی قرار دهند.

تجربه کارفرمایان گذشته

هر یک همکاری موفق، سندی‌ست که احتمال همکاری‌های موفق آینده را تشدید می‌کند. سابقه همکاری‌های گذشته یک شرکت، نشان‌دهنده توانایی‌های عملکردی و پتانسیل واقعی آن، برای رقم‌زدن یک تجربه کاری لذت‌بخش است. درواقع آنچه در همکاری‌های گذشته رخ داده‌ است یک تصویر مشخص و بسیار محتمل از چیزی است که می‌توانید انتظار آن را داشته باشید.

رزومه بخواهید

از شرکت مورد نظرتان بخواهید نمونه‌کارهای مشابه محصول مورد نظر شما که در گذشته با موفقیت به اتمام رسانده‌است، برای شما ارسال کند. بعد از مشاهده و بررسی نمونه‌ها، سوالات احتمالی خود را مطرح کرده و تصمیم نهایی را برای همکاری اعلام کنید. 

از تجربه همکاران گذشته بپرسید

بسیار مفید خواهد بود در صورتیکه بتوانید با کارفرمایان و همکاران سابق مجموعه که نرم‌افزار خود را از شرکت مورد نظر شما تهیه نموده‌اند، ارتباط برقرار کرده و از تجربه همکاری ایشان در این مسیر سوال کنید. بسیار مهم است که شرکت مورد نظر شما از آغاز پروژه بطور مرتب و در بازه‌های مورد نیاز، بتواند شما را در جریان پروسه درحال انجام قرار بدهد و ارتباط خود را با شما قطع نکند.

پشتیبانی حرفه ای شرکت نرم افزاری

تکلیف پشتیبانی را روشن کنید‍!

بی‌نهایت مهم است که درباره شرایط پشتیبانی شرکت مورد نظرتان شفاف‌سازی کنید! در اوایل فعالیت با یک نرم‌افزار تازه، ممکن است با سوالات و یا چالش‌های متعددی روبرو شوید و این کاملا طبیعی است. آنچه بسیار اهمیت دارد این است که بدانید شرکت مورد اعتماد شما، تا چه میزان از شما و تیم‌تان در برابر این چالش‌های احتمالی پشتیبانی می‌کند. ایده‌آل‌ترین وضعیت ممکن در این خصوص، دریافت پشتیبانی نامحدود و دائمی است. چنین شرطی میتواند یکبار برای همیشه شما را نگرانی های احتمالی نجات دهد. ما در وستا چنین شرایطی را برای کارفرمایان خود در نظر گرفته‌ایم.

بهره گیری از رابط و تجربه کاربری استاندارد

از رابط و تجربه‌کاربری نرم‌افزار غافل نشوید!

ترکیب یک تجربه‌کاربری خوب و یک رابط کاربری استاندارد، البته در کنار کدنویسی اصولی یک نرم‌افزار دلخواه را تشکیل میدهند. رابط کاربری نرم‌افزارتان، نحوه ارائه آن است. بسیار اهمیت دارد که بتوانید قابلیت‌هایتان را آنطور که شایسته ‌است و برای مخاطب جذابیت دارد، نمایش دهید. اما تجربه‌کاربری می‌خواهد مطمئن شود مخاطب شما، هرچه راحتتر به هدف خود در نرم‌افزار رسیده و سر در گم نخواهد شد. مطمئن شوید شرکت نرم‌افزاری که انتخاب کرده‌اید، به این دو اصل توجه کافی را داشته باشند.

محتوای نرم‌افزارتان، زبان گفتگوی کسب و کار شماست

هرچه از اهمیت محتوا بگوییم، کم گفته‌ایم. این میزان اهمیت روزبه‌روز و حتی اغراق نیست بگوییم لحظه‌به‌لحظه در حال افزایش است! چرا که با در نظر گرفتن تعداد جستجوهای هر یک دقیقه از زمان در موتورهای جستجو و یا اپلیکیشن‌های متعدد در جهان آنلاین، این میزان اهمیت و تاثیر حتی بدیهی و حیاتی بنظر می‌رسد. یک محتوای خوب می‌تواند کسب‌وکاری را در صدر زمان خود بنشاند، همان‌طور که یک محتوای بد می‌تواند آن را از تاریخ حذف نماید!

یک محتوای نرم‌افزاری مناسب، مخاطب کسب و کارتان را ایجاب خواهد کرد که اپلیکیشن شما را در میان اپلیکیشن‌های صفحه تلفن همراهش نگه دارد و از آن استفاده کند.‌

هرچند زیرساخت‌های پایه نرم‌افزار که عمدتا شامل کدنویسی آن است، اساس و بنیان یک تجربه کاربری موفق را تشکیل می‌دهند، اما  محتوا مزیتی‌ست که کاربر را وادار می‌کند شما را در مقابل رقبایتان انتخاب نماید.

از جنبه‌های مختلف به بررسی اینکه چگونه می‌توانید یک تجربه نرم افزاری خوشایند و موفق برای خود ایجاد کنید پرداختیم، آنچه می‌خواهیم در ادامه به آن اشاره کنیم این است که یک کاربر، چگونه برای نصب و پس از آن، حفظ و استفاده از برنامه شما توجیه می‌شود!

جمع بندی و نتیجه گیری

جمع بندی و خلاصه

خلاصه ای از این مطلب

در مقاله‌ای که خواندیم از 5 شرکت نرم‌افزاری برتر ایران نام برده و خلاصه‌ای از مشخصات و اطلاعات آنها به‌همراه راه‌های ارتباطی و خدمات مورد ارائه بررسی کردیم.

در ادامه به مروری از آنچه در این مقاله از وستا خواندیم اشاره خواهیم‌کرد:

شرکت‌های ویستا، همکاران‌سیستم، پرسینا، بالوین و رادنت  در فهرست برترین شرکت‌های نرم‌افزاری ایران قرار دارند.

دو نکته حیاتی که باید در هنگام انتخاب شرکت نرم‌افزاری در نظر بگیرید:

پس از معرفی 5 مورد از بهترین شرکت‌های نرم‌افزاری ایرانی، به دو مورد از نکاتی اشاره کردیم که برای یک انتخاب درست و قرارداد موفق نرم‌افزاری ضروری هستند.

  • اول: مدت ‌زمان تحویل مورد ادعا نباید بسیار کمتر یا بسیار بیشتر از عرف معمول قراردادهای مشابه باشد.
  • دوم: تعرفه اعلام شده از سمت شرکت موردنظر، نباید بسیار متفاوت‌تر از نرخ معمول  باشد.  

نکات تکمیلی در رابطه با یک پروژه نرم‌افزاری موفق

با رعایت این دو نکته پروژه‌تان را بیمه کنید:

  • اول: رزومه‌ و نمونه‌کارهای شرکت را به‌خوبی بررسی کرده و در صورت امکان با کارفرمایان قبلی آنها در رابطه با تجربه همکاری‌شان سوال کنید.
  • دوم: از شرایط پشتیبانی مورد ارائه توسط شرکت نرم‌افزاری مطمئن شوید. اطمینان حاصل کنید که بهترین پشتیبانی را دریافت خواهیدکرد.   
  • سوم: در نرم افزارتان محتوای خوب و باکیفیت به مخاطب ارائه کنید.

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا