طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری

یکی از راه‌های جذب مشتری و جلب رضایت مشتریان طراحی اپلیکیشن موبایل و ios است. با طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری می‌توانید کسب و کار خود را رونق بخشیده و از آن برای رسیدن به سود قابل توجه استفاده کنید. اپلیکیشن بازاریابی اطلاعات دقیقی از مخاطبان هدف کسب و کار شما می‌دهد که با دانستن آن می‌توانید با خیال جمع تری نسبت به فروش کالاها و خدماتتان اقدام کنید.

طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری

مشاوره رایگان

مشاوران ما به شما کمک می‌کنند تا با صرف هزینه کمتر و کیفیت بالاتر تصمیم درستی را برای توسعه کسب و کار خود بگیرید. کافی است تا از طریق فرم زیر شماره تلفن خود را وارد نمایید. 

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

اهمیت طراحی اپلیکیشن

در حال حاضر 77٪ از جمعیت جهان آنلاین هستند. تعداد دستگاه های تلفن همراه در دنیا نسبت تعداد کل رایانه ها و تلویزیون ها بسیار بیشتر است. این به این معنی است که تجارت شما برای ارتباط با مشتریان به اپلیکیشن موبایل نیاز دارد. برنامه های تلفن همراه با افزایش دیده شدن شما باعث تقویت برند شما می‌شود. طراحی اپلیکیشن بازاریابی در انواع گوناگون مانند ساخت وب اپلیکیشن به ایجاد وفاداری با مشتریان کمک می‌کند زیرا تجارت شما همیشه در مقابل آنهاست. مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل آنقدری هست که در چند خط نتوان بیان کرد.

اهمیت طراحی اپلیکیشن ویزیتوری

مشتریان علاقه بسیاری به اپلیکیشن های موبایل دارند زیرا آنها را سریعاً به مشاغلی که می‌خواهند متصل می کنند. مشاغل نیز از اپلیکیشن ها برای بهبود فعالیت های خود و افزایش سطح دسترسی مشتریانشان استفاده می کنند. هدف یک اپلیکیشن بازاریابی این است که به طور یکپارچه با مشتریان ارتباط برقرار کرده و با آنها تعامل برقرار کند و آن را به ابزاری ارزشمند برای تجارت مدرن تبدیل کند. اپلیکیشن بازاریابی یک شرکت استراتژی شرکت را برای بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات خود به مشتریان مشخص می‌کند. روش کار اپ بازاریابی کاملا هوشمند است. اطلاعات تمامی بازاریاب ها به راحتی در مدیریت اپ قابل مشاهده است. برای ساخت اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری از طریق فرم مشاوره با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مزایای طراحی اپلیکیشن

بالاتر بردن اعتبار فروشگاه

بالا بردن اعتبار فروشگاه

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن بازاریابی، ایجاد برندینگ برای کسب و کار شما است. با داشتن یک اپلیکیشن ویزیتوری و بازاریابی اعتبار فروشگاه خود را نسبت به فروشندگان سنتی بالاتر می‌برید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

صرفه جویی در زمان و هزینه

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن بازاریابی، صرفه جویی در زمان و هزینه  و در نتیجه بهبود بهره وری است. استفاده بهینه از زمان و هزینه اهمیت بسیاری برای مشتریان دارد.

مشتریان وفادار

داشتن داده های بهتر

اطلاعات و گزارش های مشتریان دارای اطلاعات بااررشی است که اگر روی کاغذ و به صورت سنتی جمع آوری شود معمولا هدر می‌رود. با ساخت اپلیکیشن بازاریابی این اطلاعات همواره محفوظ می‌ماند. 

تبلیغات هدفمند

افزایش کارائی

با ساخت اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری، علاوه بر کاهش هزینه ها باعث افزایش کارائی و بهره وری می‌شود. ساخت اپلیکیشن می‌تواند برای شما سود حداکثری داشته باشد. 

تست امنیتی اپلیکیشن

امنیت بالا

امنیت و حفظ اطلاعات مهمترین ویژگی اپلیکیشن از دیدگاه کاربران  است. اگر اپلیکیشن بازاریابی شما از امنیت کافی اطلاعات برخوردار نباشد کاربران به استفاده از آن ترغیب نمی‌شوند.

لوگو پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین

برای دستیابی به رضایت مشتری و ایجاد اعتماد مشتری، اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری باید پشتیبانی آنلاین داشته باشد تا در هر زمان مشتری بتواند با شما ارتباط برقرار کند.

اپلیکیشن ویزیتوری

معایب سیستم بازاریابی  و ویزیتوری سنتی

بسیاری از مشاغل هنوز از سیستم های مدیریت بازاریابی و ویزیتوری دستی کاغذی مانند کتاب‌های مهمان یا برچسب نام استفاده می‌کنند. با این وجود، در استفاده از چنین سیستم های منسوخ شده ای مشکلاتی وجود دارد. مدیریت و مستند سازی این سیستم های دستی دشوار و وقت گیر است. اما مهمتر از همه،امنیتی که سازمان شما برای مشتریان مورد نیاز است فراهم نمی‌کند. سیستمهای دستی امنیت کمی دارند و دیگر این روزها منسوخ شده اند. اما یک اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری می‌تواند به سرعت این مشکلات را برطرف کند. اگر به دنبال یک راه حل خوب برای ثبت نام مشتری، ردیابی و مدیریت خوب آن هستید، به دنبال ساخت اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری برای کسب و کار خود باشید.

چرا به طراحی اپلیکیشن بازاریابی نیاز داریم؟

راحتی کار با اپلیکیشن

یکی از ویژگی های مهم در ساخت اپلیکیشن راحتی کار با آن است تا کابر بتواند در تمامی شرایط از آن استفاده نماید و در کوتاه ترین زمان به هدف خود برسد.

کدنویسی و برنامه نویسی

کدنویسی حرفه ای در ساخت اپلیکیشن از مهمترین پارامترهاست. چراکه اگر برنامه نویسی قوی و حرفه ای نداشته باشد از نظر امنیت شبکه پرداخت تحت خطر قرار می گیرد و اطلاعات بانکی  کاربران نیز به دست افراد دیگر می افتد.

خاص بودن

خاص بودن اپلیکیشن به پارامترهای بسیاری مربوط می شود. از جمله می‌توان به طراحی خاص و منحصر به فرد آن اشاره کرد که باعث جذابیت بیشتر آن خواهد شد. همچنین افزودن امکانات بیشتر در ساخت اپلیکیشن نیز بسیار مهم است.

امکانات جذاب

امکانات متنوع در اپلیکیشن شما باعث جذابیت آن خواهد شد. بعنوان مثال می‌توانید بخشی جهت قرعه کشی و شارژ رایگان، ویدئو و فایل های صوتی و… قرار دهید 

چرا به اپلیکیشن بازاریابی نیاز داریم

به مشتری خود ارزش بیشتری دهید

تجارت یک عمل کاملا متقابل است. شما محصولی را ارائه می‌دهید بازار متناسب با تقاضا، کیف پول مشتریان را باز می‌کند. درست است؟ احتمالا شما هم با کارمندان خود نشسته اید و فکر می‌کنید که بهترین راه برای تشویق بیشتر مشتریان برای خرید محصولات شما چیست. البته می‌خواهید که تجارت خود را برای فروش بیشتر ارتقا دهید و همچنین راه حلی را می‌خواهید که خواسته های مشتری را برآورده کنید که دیگر او برای خرید نیازهای خود به سراغ رقیب شما نرود. 

یکی از راه های انجام این کار، طراحی یک اپلیکیشن بازاریابی است. مشتریان هرچه بیشتر با تجارت و کالای شما در تعامل باشند، امتیاز بیشتری نصیب شما می‌شود. به عنوان مثال Starbucks با ارائه جوایز به مشتریان اپلیکیشن خود، از اپلیکیشن خود به نفع خود استفاده می‌کند. اینکار باعث ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید قهوه و سایر میان وعده های خوشمزه می‌شود. آنها برای سرعت بخشیدن به فرایند معاملات، به کاربران خود امکان خرید آنلاین در برنامه را می‌دهند. 

مزایای طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری

تجارت شما را حرفه ای جلوه می دهد

باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها می‌شود
یک لایه امنیتی بیشتر به کارمندان و مخاطبان ارائه می‌دهد
باعث انطباق و جمع آوری دقیق تر داده ها می‌شود
راحتی کار با استفاده از اپلیکیشن بازاریابی بدون استفاده از کاغذ

یک نام تجاری قوی تر بسازید

یکی از مهمترین مواردی که یک اپلیکیشن موبایل به مشتریان ارائه می‌دهد، آگاهی و ارتباط با نام تجاری شما است که از طریق تعامل و ارتباط منظم با بازار هدف می‌توانید اعتماد مشتریان را تقویت کنید. هرچه مشتریان بیشتر به شما اعتماد کنند بیشتر احتمال دارد بیشتر احتمال دارد که خریدهای بعدی خود را از شما بخرند و حتی به برند شما وفادار شوند. با داشتن یک اپلیکیشن بازاریابی با نشان دادن (به جای گفتن) نام تجاری خود، به کاربران خود نشان می‌دهید که چرا باید به شما اعتماد کنند. 

سایت یا اپ کدنویسی شده

140.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

170.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

200.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

260.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

ارتباط بهتر با مشتریان

خدمات مشتری فقط ارتباط چهره به چهره نیست. از آنجاکه ۲.۶ میلیارد نفر از تلفن های همراه استفاده می‌کنند کسی برنده بازی با داشتن یک اپ بازاریابی در خدمت مشتری است. اپلیکیشن شما یک فرد نیست که دارای نوسانات اخلاقی و عملکرد ضعیف باشد. با داشتن یک اپ بازاریابی می‌دانید که همیشه یک چهره یکسانی به مشتری ارائه می‌دهید. اکثریت قریب به اتفاق بازاریابان اپلیکیشن های خود را وسیله ای برای بهبود خدمات مشتری می‌دانند. اگر خدمات مشتری یکی از اولویت های اصلی شما باشد اپلیکیشن ویزیتوری و بازاریابی پاسخی برای افزایش رضایت مشتری در سراسر کشور است.

ارتباط با مشتریان با ساخت اپ بازاریابی

چرا ویستا ؟

طراحی اختصاصی و حرفه ای

مشاوره اختصاصی رایگان

یکسال پشتیبانی رایگان

تیم جوان و حرفه ای

قیمت مناسب و به صرفه

سالها تجربه کاری و حرفه ای

افزایش سود با ساخت اپلیکیشن بازاریابی

ٖوقتی رضایت مشتری افزایش می یابد، فروش نیز افزایش می یابد. در واقع طبق آمار SalesForce، حدود ۷۰ درصد از تجارب خرید تحت تأثیر احساس مشتریان قرار می گیرد و اینکه چگونه با آنها رفتار شده است. هرچه افراد علاقه و رضایت بیشتری از محصول و تجارت شما کسب کنند، تقاضای مصرف کننده بیشتر خواهد شد. با طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری، هزینه ها را پایین نگه داشته و سود خود را افزایش می‌دهید. به عنوان مثال Domino’s Pizza یک برنامه تلفن همراه برای سفارش تحویل از فروشگاه خود ایجاد کرد، که تنها در انگلیس شاهد رشد تجارت الکترونیکی 28 درصدی سود بود. اگر از برنامه موبایلی استفاده نمی کنید که خرید بیشتر را ترغیب می‌کند و همچنین خرید آسان تر و هیجان انگیز را به مشتری ارائه می‌دهد، بخش بزرگی از تغییر را در بازار رو به رشد از دست داده اید.

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن موبایل

روش های قدیمی و سنتی رو به پایان می باشند. شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ یا کوچک همواره به دنبال سود بیشتر و حفظ مشتریان خود هستند. آنها در این بازار بزرگ رقابتی، حریفان بسیار قدرتمندی دارند که همواره به نیاز کاربران وسهولت استفاده آنان از امکانات توجهی ویژه داشته اند. اگر بخواهیم مثل زمان گذشته تنها به استفاده از برنامه های کاربردی کامپیوتر به نیاز مشتریان پاسخ دهیم نتیجه ای جز شکست برای ما حاصل نخواهد شد. ما باید خدمات و امکانات خود را در هر لحظه و بصورت آنلاین ارائه دهیم. سرعت در خدمات رسانی و کیفیت بالا در اجرای آن راه حل ما با ساخت اپلیکیشن می باشد.

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن حرفه ای
طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

یکی از خدمات مهم دیگر ویستا طراحی سایت است. طراحی سایت فروشگاهی یکی از خدمات مهمی است که یک تجارت آنلاین برای فروش بیشتر محصولات از آن استفاده می‌کند. با داشتن یک سایت فروشگاهی می‌توانید ۲۴ ساعت از شبانه روز به مشتریان خود ارائه خدمات دهید. با طراحی سایت حرفه ای تعامل خود را با مشتریان همیشگی کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید. شرکت طراحی سایت ویستا شما را برای داشتن سایت و اپلیکیشن حرفه ای یاری می‌کند.

سئو سایت بازاریابی

برای دیده شدن در زمینه کاری خود نیاز است که سئو سایت خود را به صورت حرفه ای انجام دهید. شرکت سئو ویستا با داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه سئوسایت می‌تواند در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه سایت شما را به لینک ۱ گوگل برساند. برای سفارش سئو و همچنین قیمت سئو می‌توانید از طریق فرم مشاوره با مشاورین حرفه ای ما در تماس باشید. 

سئو سایت بازاریابی و ویزیتوری

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

یکی دیگر از فعالیت های تخصصی تیم ویستا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیز مانند طراحی سایت فروشگاهی باعث آنلاین شدن خدمات شما شده که در هر زمان و مکان می‌توانید خدمات خود را به مشتریان معرفی کرده و محصولات خود را بفروشید. طراحی اپلیکیشن حرفه ای در کنار طراحی سایت تخصصی باعث فروش بیشتر و افزایش مشتریان شما می‌شود. زیرا در صورت داشتن هم مشتریان موبایلی و هم مشتریان دسکتاپی می‌توانند از خدمات شما استفاده کنند. طراحی فروشگاه اینترنتی همان طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن است. 

سوالات متداول

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس:02188551470

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تیم مارکتینگ ویستا از طریق یکی از راهای زیر اقدام کنید:

1- تماس با شماره 02188551470

2- ارتباط با آی دی تلگرامی @technical_vistacode

درباره ویستا

شرکت ویستا یکی شرکت نرم افزاری در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی پورتال، نرم افزارهای تحت وب، سئو سایت و… است. این شرکت توانسته است یکی از شرکت های برتر در حوزه های فعالیتی خود در سطح کشور باشد. یکی از نرم افزارهای موفق در این زمینه نرم افزار حسابداری آنلاین است. 

ویستا تقریبا در هر زمینه از اپلیکیشن طراحی انجام می‌دهد. طراحی اپلیکیشن رستوران، طراحی اپلیکیشن فیلم، طراحی اپلیکیشن پزشکی، طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا، طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار، طراحی اپلیکیشن بیمه، طراحی اپلیکیشن حرفه ای و… از نمونه های معروف طراحی اپلیکیشن ویستا است.

طراحی سایت نیز از زمینه های حرفه ای ویستا است. از نمونه های طراحی سایت ویستا می‌توان به طراحی سایت دانلود، طراحی سایت شرکتی، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت با وردپرس، طراحی سایت خدماتی، طراحی سایت سازمانی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت بیمه و… اشاره کرد.

انواع طراحی اپلیکیشن ویستا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.7/5 ‏‫(7 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا