سایت-صرافی-آنلاین-نوبیتکس
Search

همه چیز در مورد سایت صرافی نوبیتکس

فهرست مطالب

  • من یه سایت صرافی مشابه نوبیتکس میخاستم ؟ شما می تونید چنین سایتی رو با امکانات نوبیتکس برای ما طراحی کنید؟

این سوالیه که بیش تر افرادی که به دنبال طراحی سایت صرافی هستند از ما می پرسند . اما چرا نوبیتکس ؟ چی شد که این سایت انقدر معروف شد به حدی که الان همه افراد به دنبال طراحی چنین سایتی هستند؟ اصلا نوبیتکس چه امکاناتی داره؟باید به شما بگوییم که طراحی سایت نوبیتکس در حال حاضر یکی از سایت های معروف در زمینه خرید و فروش ارز های دیجیتال است. اگر می خواهید در مورد این سایت معروف که این روز ها کلی اسم در کرده است بیش تر بدانید با ما همراه باشید.

نوبیتکس چیست؟

نوبیتکس یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که با هدف مبادله ارز های دیجیتال برای کاربران ایرانی به وجود آمده است. واژه نوبیتکس از ترکیب سه واژه ” نو ” ، “بیت ” و “اکسچنج” به معنای مبادله به وجود آمده است. سایت نوبیتکس یک پلتفرم صرافی آنلاین است که در آن ارز های دیجیتالی چون بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین ، تتر ، ریپل ، بیت کوین کش، استلار ، دوج کوین ، ترون و … به صورت مستقیم با ریال ایران مبادله می شود . در حقیقت سایت صرافی نوبیتکس مانند یک واسطه بین خریدار و مشتری عمل می کند که معاملات آن ها را با امنیت بالا انجام می دهد.

صرافی نوبیتکس در تابستان سال 1396 با هدف مبادله ارز های دیجیتال برای کاربران ایرانی ایجاد شد. بعد از شکل گیری تحقیقات لازم در جهت میزان نیاز کاربران ایرانی به این محصول ، هسته اولیه آن در باشگاه تیوان مستقر شد . بعد از گذشت زمان و با اضافه شدن نیرو های متخصص در زمستان 1396 اولین نسخه نوبیتکس وارد بازار شد. در حال حاضر نوبیتکس یک صرافی آنلاین معتبر ایرانی است که با استفاده از آن می توانید به خرید و فروش ارز های دیجیتال در بستری امن بپردازید.

طراحی-سایت-مشابه-نوبیتکس

مزایای نوبیتکس

  • در نوبیتکس می توانید معاملات خود را به صورت 24 ساعته در تمامی روز های هفته انجام دهید.
  • پشتیبانی نوبیتکس در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.
  • میزان دریافت کارمزد بسیار اندک است.
  • کلید های خصوصی کاربران به صورت آفلاین نگداری می شود. در نتیجه از حملات هکر ها در امان است.
  • علاوه بر سایت ، اپلیکیشنی برای تریدینگ ارائه شده است.
  • به ازای هر ازر دیجیتال یک کیف پول ارائه شده است.
  • پرداخت از طریق کارت های شتاب امکان پذیر است.
  • نوبیتکس دارای رابط کاربری ساده برای کاربران است.

معایب و مشکلات نوبیتکس

  • در سایت نوبیتکس قابلیت های ثبت سفارش استاپ لاس و استاپ لیمیت دیده نمی شود.
  • در این صرافی برای کاربرانی که قصد معامله از طریق بیت کوین دارند محدودیت ایجاد می شود، چرا که جفت ارز های گسترده در نوبیتکس وجود ندارد.
  • گرینه های متنوع برای معاملاتی مثل معاملات مارجین و فیوچرز وجود ندارد.

مهم ترین ویژگی های سایت صرافی نوبیتکس

یکی از مهم ترین ویژگی های نوبیتکس کاهش ریسک حاصل از بلوکه شدن دارایی های کاربران ایرانی در بازار های خارجی ، تبدیل آسان ارز های دیجتال به یک دیگر (ریال به ارز و ارز به ریال) ، واضح بودن قیمت ارز های دیجتال در بازار ها ایرانی و کاهش هزینه های خرید و فروش ارز های دیجتال به دلیل حذف واسطه ها است .

مبادله ارز های دیجیتال در نوبیتکس به دو صورت در بازار اصلی و بازار حرفه ای انجام می شود. در بازار اصلی خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق ریال و در بازار حرفه ای از طریق تتر انجام می شود.

از اهداف و الویت ها در طراحی سایت صرافی ایجاد بستری امن برای مبادله ارز های دیجیتال  و حفظ دارایی مشتریان می باشد . به همین دلیل برای ایجاد هسته اولیه سایت نوبیتکس از برنامه نویسانی که در زمینه امنیت سایبری کار کرده اند کمک گرفته شده است. علاوه بر این برای اطمینان خاطر از امنیت نوبیتکس، ارزیابی های امنیتی در سایت نوبیتکس در دانشگاه شریف با همکاری تیم تحقیقاتی با موفقیت انجام شده است.

ساخت کیف پول نوبیتکس

کیف پول ارز دیجیتال یکی از مهم ترین امکاناتی است که در طراحی سایت صرافی p2p ویستا در نظر گرفته شده است. در واقع همان طور که شما برای نگهداری پول سنتی به کیف پول نیاز دارید، برای نگهداری ارز ای دیجیتال هم به کیف پول نیاز پیدا می کنید. کیف پول دیجیتال ماهیتی نرم افزاری دارد و تمام تراکنش ها در آن ثبت می شود. برای استفاده از کیف پول به دو کلید عمومی و خصوصی نیاز پیدا می کنید. کلید عمومی مثل شماره حساب است که افراد برای انتقال ارز به آن نیاز پیدا می کنند و کلید خصوصی مانند پسورد شماره حساب است که تنها صاحب کیف پول باید آن را داشته باشد.

برای ساخت کیف پول نوبیتکس باید به صفحه اصلی سایت نوبیتکس بروید. در این صفحه امکان مشاهده ارز های دیجیتال و نیز امکان ثبت نام سریع در سایت و ساخت کیف پول را برای شما فراهم می کند. در نهایت بعد از آن می توانید به خرید و فروش ارز های دیجیتال در نوبیتکس بپردازید.

آموزش نحوه کار با صرافی نوبیتکس

برای شروع فعالیت در نوبیتکس با حساب کاربری در سایت ثبت نام کرده و بعد از انجام مراحل احراز هویت به کیف پول خود مبالغ ریالی خود را واریز کنید و به شروع به انجام معاملات کنید.

چه مدارکی برای احراز هویت در نوبیتکس لازم است؟

احراز-هویت-سایت-نوبیتکس

 در طراحی سایت نوبیتکس برای ثبت نام در سایت نوبیتکس ابتدا باید با حساب کاربری در گوگل و یا ایمیل معتبر وارد شوید . در این حا با توجه به سطح کاربری ، باید اطلاعات پروفایل کاربری خود را تکمیل کنید. در سطح یک ، کاربر باید شماره تلفن همراه ، اسکن رنگی کارت ملی ، پاسپورت و یا شناسنامه جدید ، شماره کارت ملی ، شماره شبا و شماره حساب خود را وارد کند . در این سطح کاربر تا سقف 500 هزار تومان در روز حق واریز در نوبیتکس را دارد. برای این که بتوانید به سطح دو ارتقا پیدا کنید باید آدرس محل زندگی ، شماره تلفن ثابت ، شماره همراه به نام خود کاربر را وارد کند .

خرید و فروش ارز دیجیتال در سایت نوبیتکس

برای مبادلات ارز های دیجیتال در نوبیتکس بعد از این که به حساب کاربری سطح یک رسیدید ، باید کیف پول خود را شارژ کنید . علاوه برای شما باید حد مجاز سفارش در نوبیتکس را هم برای هر کدام از این روش ها در نظر بگیرید. بعد از آن می توانید به یکی از دو روش زیر مبادلات خود را انجام دهید:

خرید-و-فروش-ارز-دیجیتال-در-نوبیتکس

1. سفارش گیری به صورت محدود

 در این روش که اصطلاحا sell limit   و  buy limit نام دارد، شما قیمت خرید و فروش را تعیین می کنید و بعد از آن درخواست شما وارد صف می شود. برای مثال در فرض کنید که قیمت بیت کوین 20 هزار دلار است . با استفاده از sell limit  تعیین می کنید که زمانی که قیما بیت کوین به 20110 دلار رسید ، نوبیتکس بیت کوین شما را با این قیمت بفروشد. در روش buy limit  نیز قیمت بیت کوین 20 هزار دلار است و شما تعیین می کتید که اگر قیمت بیت کوین به 19050 دلار رسید نوبیتکس برای شما بیت کوین بخرد . در این روش همان مقدار دارایی شما که درهواست داده اید بلوکه می شود.

2. سفارش گیری به روش بازار یا سریع

در این روش سیستم ارز را در همان لحظه سفارش با همان قیمت فعلی بازار مبادله می کند . به همین خاطر به این نوع سفارش ، سفارش سریع نیز می گویند زیرا ارز در همان لحظه مبادله می شود.

بالا بردن امنیت حساب کاربری

برای حفظ امنیت حساب کاربری در طراحی وبسایت حرفه ای  می توان موارد زیر را انجام داد :

  • مراقب حملات فیشینگ باشید ( برای جلوگیری از این حملات آدرس سایت را کاملا چک کنید)
  • به افراد دیگر دسترسی ندهید.
  • برای استفاده از نوبیتکس از اینترنت عمومی استفاده نکنید.
  • از رمز های پیچیده استفاده کنید.

کارمزد معاملات در نوبیتکس

  • کارمزد از دو طرف معامله گرفته می شود.
  • کارمزد به صورت درصد از حجم دارایی معاملات گرفته می شود. به این صورت که اگر می خواهید در مقابل بیت کوین ریال دریافت کنید ، کارمزد شما به صورت درصد از ریال و اگر بخواهید در مقابل ریال بیت کوین دریافت کنید کارمزد به صورت درصد از بیت کوین برداشته می شود.
  • در هنگام ثبت معاملات در سایت نوبیتکس ، مبلغ کارمزد به صورت دقیق نمایش داده می شود.
  • بسته به حجم معاملات کارمزد کسر می شود . برای مثال برای معاملات کمتر از 10 میلیون تومان 35 درصد و برای معاملات بالای 100 میلیون تومان 20 درصد به عنوان کارمزد کسر می شود.

معاملات انجام شده در بازارهای حرفه‌ای نوبیتکس، مستقل از حجم به صورت ویژه با کارمزد 0.13% برای میکر و 0.15% برای تیکر محاسبه می‌شود. منظور از بازارهای حرفه‌ای، بازارهای با مقصد تتر مانند بیت‌کوین/تتر است. میزان کارمزد معاملات در سطح تریدر برای بازارهای حرفه‌ای، همانند دیگر سطوح کاربری بوده و در بازارهای ریالی، مطابق با جدول زیر می‌باشد.

مقایسه نوبیتکس با صرافی های دیگر ایرانی

سایت صرافی نوبیتکس به عنوان بهترین سایت صرافی در ایران شناخته شده است. اما در چند سال اخیر صرافی های دیگری فعالیت خود را در زمینه ترید ارز دیجیتال شروع کرده اند و شاید در مدت زمان کمی بتوانند جای نوبیتکس را بگیرند. به همین خاطر شما می توانید با مقایسه نوبیتکس با صرافی دیگر مزیت های هر کدام را تحلیل کرده و برای انتخاب صرافی جهت خرید و فرو ارز دیجیتال تصمیم خود را بگیرید.

در پایان…

ما سعی کردیم تا در این مقاله در مورد سایت صرافی نوبیتکس ، توضیحاتی رو بهتون بدیم که می تون براتون مفید بده. اگه باز هم سوالی در این مورد داشتید می تونید به صفحه “طراحی سایت مشابه نوبیتکس” ویستا سری بزنید .ویستا علاوه بر طراحی سایت با امکانات نوبیتکس ، خدمات طراحی سایت مشابه والکس را هم در اختیار شما عزیزان قرار میده. کافیه برای سفارش طراحی سایت صرافی و یا  اسکریپت صرافی رمز ارز ویستا میتونید با مشاورین ویستا ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

سایت نوبیتکس چیست؟

سایت نوبیتکس ترکیب سه واژه “نو” ، “بیت” و “اکسچنج” است و یک سایت صرافی ارز دیجیتال است که با هدف مبادله ارز های دیجیتال در بستری امن به وجود آمده است.

مهم ترین ویژگی های سایت صرافی نوبیتکس چیست؟

از مهم ترین ویژگی های سایت صرافی نوبیتکس می توان به واضح بودن قیمت ارز دیجیتال ، مبادله ارز در دو بازار اصلی و حرفه ای ، ایجاد بستری امن ، ورود دو مرجله ای و… نام برد.

خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ویستا شامل کدام موارد می باشد؟

خدمات طراحی سایت صرافی ویستا شامل طراحی صرافی غیرمتمرکز، طراحی سایت P2P، طراحی سایت مشابه ارز دیجیتال و ارائه اسکریپت صرافی ارز دیجیتال می باشد.

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا