10-سایت-برتر-ارز-دیجیتال
Search

معرفی 10 سایت برتر ارز دیجیتال در ایران

فهرست مطالب

میخام روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنم ؟

+ سرمایه گذاری ؟ مطمئنی رضا ؟

در مورد ارز های دیجیتال تحقیق کردم . از هر کسی که سرمایشو توی این راه گذاشته پرسیدم پشیمون نشده .

+ چجوری میخای اینکارو انجام بدی؟ میخای پولتو توی صرافی بخوابونی ؟

نه باید پولمو توی کیف پول های صرافی دخیره کنم ؟

+ چرا کیف پول ؟

برای این که ارز های دیجیتال ماهیت فیزیکی ندارند و به همین خاطر در کامپیوتر و در کیف پول های

دیجیتال سایت های صرافی ذخیره می شوند. اینجوی میتونی ارز های دیجیتال بخری .

+ خب حالا میخای توی چه سایتی این کارو انجام بدی؟

+ هنوز مطمئن نیستم کدوم سایت بهتره ؟ باید بیش تر بین سایت هایی صرافی تحقیق کنم…

اگه شما هم مثل رضا به دنبال سایت صرافی معتبر برای خرید و فروش ارز های دیجیتال هستید ولی هنوز نتوانسته اید تصمیم خودتون رو قطعی کنید ،بهتره این مقاله رو از دست ندید. چون ما براتون 10 صرافی برتر ارز دیجیتال ایران رو همراه با ویژگی ها و نقاط ضعفشون به شما معرفی می کنیم. شناخت این سایت ها به شما کمک می کنه تا با آگاهی کامل طراحی سایت صرافی  رو انتخاب کنید. پس با ما باشید.

سایت-صرافی-نوبیتکس1.سایت صرافی نوبیتکس    nobitex.ir

طراحی-سایت-مشابه-نوبیتکس

سایت صرافی نوبیتکس را به عنوان یکی از بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال می شناسیم، یکی از برزگ ترین و معروف ترین سایت های ارز دیجیتال در ایران می باشد که با تاییدیه ریاست جمهوری امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال را فراهم کرده است. از ویژگی های سایت نوبیتکس می توان به داشتن اپلیکیشن اندرویدی اشاره کرد. علاوه بر این سایت نوبیتکس کارمزد کمی را به عنوان کارمزد کسر می کند . یکی دیکر از ویژگی های مثبت سایت های صرافی را می توان به وجود بازارهای ریالی اشاره کرد. به عبارت دیگر کاربران می توانند ارز های دیجیتال را با ریال معامله کنند. طراحی سایت نوبیتکس مورد پسند کاربران است و که این موضوع باعث می شود تا کاربران به این سایت جذب شوند.  شما می توانید بدون این احراز هویت خود را به صورت کامل انجام داده باشید مبادلات خود را انجام دهید. به عبارت دیگر شما به صورت مرحله ای احراز هویت انجام می دهید . با توجه به سطح احراز هویت شما مبالغ مبادلات شما مشخص می شود.

  2.سایت صرافی والکس wallex.ir

سایت صرافی والکس توسط تیمی از دانشجویان دانشگاه شریف با هدف خرید و فروش ارز های دیجیتال ایجاد شد و اکنون حدود 86 هزار کاربر فعال دارد. والکس از ورود دو مرحله ای پشتیبانی می کند و در حال حاضر اپلیکشن خود را توسعه می دهد. احراز هویت در این سایت سختگیرانه انجام می شود. از مشکلات والکس نعویض پایه های رمز ارز بود. برای مثال شما زمانی که در حال ترید بیت کوین هستید و پایه بازار ریال است اما زمانی که می خواهید پایه را عوض کنید چارت کاملا تغییر می کند. والکس هم کارمزد کمی برای خرید و فروش شما دریافت می کند. علاوه براین پشتیبانی تنها به صورت آنلاین انجام میشود. به همین خاطر است که طراحی سایت مشابه والکس مورد استقبال صاحبان صرافی ها قرار گرفته است. سایت والکس هم به عنوان یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی شناخته شده است.

لوگو-اوکی-اکسچنج  3.سایت صرافی اوکی اکسچنج ok-ex.io

سایت-صرافی-اوکی-اکسچنج

سایت اوکی اکسچنج یکی از 10  سایت برتر ارز دیجیتال در ایران است که به مبادله ارز های دیجیتال می پردازد. از مزیت های صرافی ارز دیجیتال می توان به طراحی خوب و کاربرپسند اشاره کرد. در طراحی این سایت از رنگ های متناسب استفاده شده است. از مزایای دیگر این سایت صرافی می توان به داشتن کیف پول امن و با دسترسی آسان اشاره کرد. از نقاط ضعف این سایت می توان به پشتیبانی ضعیف سایت اشاره کرد. بسیاری از مشتریان سایت از پاسخگویی و عدم مراجعه حضوری شکایت داشته اند. علاوه براین قیمت ارز های دیجیتال در این سایت بسیار بالاست. با توجه به ماهیت آنلاین صرافی های دیجیتال و در دسترس بودن قیمت دیگر صرافی ها در بازار رقابتی فعلی،دادن قیمت های بالا توسط اوکی اکسچنج چندان معقول به نظر نمی رسد.

رمزینکس 4.سایت صرافی رمزینکس ramzinex.com

سایت صرافی رمزینکس که جزو یکی از 10 صرافی برتر ارز دیجیتال در ابران می باشد، یک پلتفرم معاملات ارز های دیجیتال است که توسط دانشجویان دانشگاه شریف ایجاد شده است که هدف آن تسهیل معاملات ارز های دیجیتال در ایران می باشد. از مزیت های طراحی صرافی p2p رمزینکس نسبت به سایر رقبا می توان به کارمزد پایین آن اشاره کرد.  میزان کارمزد معامله ها در سایت رمزینکس با توجه به سفارش مشتریان از 0.3% تا 0.12 % است که می توان گفت کارمزد آن از سایت معروفی چون نوبیتکس نیز کم تر می باشد. علاوه بر آن سایت رمزینکس دارای اپلیکیشن اندروید و api نیز هست.

کوین-نیک 5.سایت صرافی کوین نیک coinnik.com

سایت-صرافی-کوین-نیک

سایت صرافی کوین نیک یکی از سایت های صرافی جدید است که ابتدا با نام “تتربالک” شروع به فعالیت کرد . با توجه به نام صرافی در ابتدا تنها به خرید و فروش تتر پرداخته بود . اما امروزه از 10 ارز دیجیتال برای خرید و فروش پشتیبانی می کند. یکی از مشکلاتی که سایت کوین نیک دارد نداشتن جفت ارز های بیت کوین ، اتریوم ، تتر و … است که باعث شده تا برای خرید ارز های دیجیتال ابتدا آن را به ریال یا دلار نقد کرده و سپس ارز دیجیتال تهیه کند. این سایت هنوز اپلیکیشن رسمی ندارد. بنابراین برای خرید ارز دیجیتال باید وارد سایت شوید. در صفحه اصلی سایت نوشته شده “کوین نیک از شما کارمزد نمی گیرد” اما در مارکت آن بر اساس دارایی شما کارمزد کسر می شود . در نتیجه میزان کارمزد دقیق نیست.

10 سایت برتر ارز دیجیتال- گرندکس 6.سایت صرافی گرندکس grandex.ir

سایت-صرافی-گرندکس

صرافی گرندکس یکی از ده صرافی برتر ارز دیجیتال ایرانی  در مجموعه صرافی های موجود است. یکی از مزیت هایی که سایت صرافی گرندکس دارد، داشتن صرافی در کشور های امارات و ترکیه است که امنیت سایت را بالا برده است. معاملات در این سایت به سرعت انجام میشود که به خاطر وجود صرافی در ترکیه و امارات است . گرندکس دارای اتاق معاملات و تالار راهنماست که تحت نظر تحلیلگران در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند. از نقطه ضعف های این صرافی می توان به داشتن دو ارز دیجیتال برای ترید نام برد که این موضوع تنوع انتخاب را کاهش داده است.

10 سایت برتر ارز دیجیتال - اکسیر 7.سایت صرافی اکسیر exir.io

سایت-صرافی-اکسیر

صرافی اکسیر یکی دیگر از سایت های صرافی آنلاین است که ادعا می کند از سیستم های فوق امن آمازون استفاده می کند که دارای محافظت چند لایه است. اکسیر دارای 5 سطح کاربری است و برای مبتدیان 0.025 درصد کارمزد می گیرند. پشتیبانی این سایت به صورت تلفنی و ایمیلی است . اکسیر ظاهر ساده ای ندارد که این موضوع باعث گیج شدن مبتدیان می شود. یکی از مزیت های اکسیر گذاشتن بخشی برای اطلاع رسانی در مورد باگ های سایت  است که اکسیر به خوبی این کار را انجام داده است.

10 سایت برتر ارز دیجیتال - اکسکوینو 8.سایت صرافی اکسکوینو  excoino.com

سایت-صرافی-اکسکوینو
صرافی اکسکوینو هم یکی از 10 سایت برتر ارز دیجیتال در ابران و یکی از صرافی های موجود در ایران که اعلام کرده  که یک شرکت دانش بنیان است و دارای مجوز از ساماندهی ارشاد است . در برخی از بخش های سایت لوگوی پلیس فتا مشاهده می شود اما به معنی تایید پلیس فتا نیست. این سایت علاوه بر پشنیبانی تیکتی دارای پشتیبانی تلگرامی نیز است . در سایت اکس کوینو با ارتقا به کاربر نقره ای می توانید روزانه تا سقف 50 میلیون تومان و با داشتن حساب طلایی تا سقف 100 میلبوت نومان تراکنش داشته باشید. در اکس کوینو کارمزد تراکنش ها برای هریک از ارز های دیجیتال متفاوت است. یکی از مزایای اکس کوینو داشتن اپلیکیشن اندرویدی است که با استفاده از آن می توان با تلفن همراه معاملات خود را انجام داد.

سایت صرافی ارزجو- 10 سایت برتر در زمینه ارز دیجیتال 9.سایت صرافی ارزجو arzjoo.com

10 سایت برتر ارز دیجیتال - جیبیتکس 10.سایت صرافی جیبی تکس jibitex.com


صرافی جیبیتکس یکی دیگر از ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران است که دارای نقاط ضعف و قوت می باشد . از تقاط قوت آن می توان به طراحی جالب و قوی نسبت به سایت های همکار و ارائه قیمت های مناسب حتی در شرایطی که بازار دارای نوسان است اشاره کرد. اما مدیران سایت باید به طراحی کیف پول سایت هم اهمیت دهند تا بتوانند مشتریان بیش تری جذب کنند.

در پایان…

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین سایت های صرافی ارز دیجیتال در ایران رو بهتون معرفی کنیم تا شما بتونید با چشم باز و آگاهی کامل از آن ها برای ترید ارز دیجیتال اسفاده کنید . تیم ویستا خدمات متنوعی در زمینه طراحی سایت صرافی دارد که می توان به طراحی سایت صرافی p2p، طراحی صرافی ارز دیجیتال غیر متمرکز، طراحی سایت مشابه ارز های دیجیتال و اسکریپت صرافی ارز دیجیتال اشاره کرد. اگه میخاین بیش تر در این مورد بدونید به صفحه ” اسکریپت صرافی آنلاین” نگاهی بیندازید.

سوالات متداول

بهترین سایت صرافی ارز دیجیتال در ایران کدام است؟

در سال های اخیر ، سایت های صرافی بساری در ایران به وجود آمده اند که شهرت بسیاری پیدا کرده اند. اما سایت نوبیتکس و والکس را به عنوان بهترین سایت صرافی در ایران می شناسند.

بهترین سایت صرافی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

گذراندن انواع تست های امنیتی ، میران شهرت و اعتبار صرافی ، سرعت و کیفیت خدمات ارائه شده ،داشتن کارمزد کم ، داشتن تیم پشتیبانی قوی و سهولت در ترید ارز دیجیتال از ویژگی های سایت صرافی موفق می باشد.

تیم ویستا خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال را ارائه می دهد؟

بله – تیم نرم افزاری ویستا با داشتن تجربه کافی در زمینه طراحی سایت صرافی ، آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا