افزونه-های-وردپرس
Search

کاربردی ترین افزونه های وردپرس

فهرست مطالب

بذارید با داستان علی شروع کنم.

چند سال پیش علی که تازه با سایت های وردپرسی و مزیت هاشون آشنا شده بود تصمیم گرفت که برای کسب و کارش یک سایت وردپرسی طراحی کنه. اما طراحی وب سایت اونطور که علی فکرشو میکرد ، خوب پیش نرفت و یه جاهایی با مشکل روبرو میشد. مثلا قابلیتی که قصد راه اندازیش توی سایت رو داشت با اون چیزی که وردپرس میتونست انجام بده رو نداشت. با کمی تحقیق و جستجو متوجه شد که چاره کاره اون نصب چند تا افزونه ساده است تا با استفاده از اون ها بتونه قابلیت های مورد نیازش رو پیاده سازی کنه و یا حتی مشکلات فنی مثل سرعت رو بهبود بده.

خب تا اینجای داستان با افزونه ها آشنا شدید و فهمیدید که با استفاده از افزونه ها میتونید امکانات بسیاری رو به وردپرس اضافه کنید. اما نکته ای که در مورد آن ها وجود داره اینه که برای اضافه کردن هر قابلیتی چندین افزونه وجود داره اما مهم اینه که کدوم یکی از اون ها بهترین افزونه هستند. منم میخام که بهترین افزونه های وردپرس رو بهتون معرفی کنم و این افزونه ها در مورد زمینه های مختلفی مثل سئو، امنیت ، سرعت و … هستند.

معرفی افزونه های کاربردی وردپرس

در این مقاله می خوایم تا در مورد کاربردی ترین افزونه های وردپرس مطالبی رو براتون توضیح بدیم.برای راحتی شما و دسته بندی بهتر افزونه ها اول از همه اونا رو دسته بندی می کنیم و بعد در هر کدوم از این دسته بندی ها چندین افزونه به نظر افزونه در این زمینه هستن رو بهتون معرفی می کنیم.

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم متن باز است یعنی چندین نفر به طور روی توسعه وردپرس کار می کنند. در نتیجه استفاده از افزونه امنیتی وردپرس می تواند ویژگی های زیادی از جمله شناسایی هکرها، میدود کردن هکر ها و ربات ها، محدود کردن ورود کاربران، فایروال امنیتی و … را به سایت شما اضافه کرده و سایت شما را به یک سایت حرفه ای تبدیل کند. در ادامه چندین افزونه امنیتی رو برای طراحی وبسایت حرفه ای بهتون معرفی می کنیم.

افزونه-امنیتی-سایت-وردپرس

1.افزونه malcare security

این افزونه محبوب چیزی در حدود 10.000 نصب فعال داشته و امنیت سایت های وردپرسی را فراهم می کند. این افزونه در دو نسخه رایگان و پریمیوم ارائه شده و مسلما نسخه پریمیوم آن دارای قابلیت های بیشتری می باشد. از قابلیت های افزونه malcare security  می توان به قابلیت اسکنر بد افزار های امنیتی سایت بدون تاثیر روی سرعت سایت، جلوگیری از حملات capcha ، شناسایی و مسدود کردن هکر و ربات ها و قابلیت بک آپ گیری، کاهش خطر هک شدن بر اساس موقعیت های جغرافیایی، به روز رسانی قالب و پلاگین ها و … در نسخه پریمیوم آن می باشد.

2. افزونه sucuri security

این افزونه هم یکی دیگر از افزونه های امنیتی برای وردپرسه. این افزونه تا کنون بیش تر از 80.000 نصب فعال داشته و در نسخه های رایگان و پولی ارائه می شه. از قابلیت های این افرونه می تونیم به شناسایی بدافزارها ، حذف فایل های مشکوک، امکان اسکن از راه دور، بررسی فعالیت های کاربران و نیز قابلیت فایروال امنیتی در نسخه پولی آن اشاره کنیم.

3. افزونه All in one WP Security & Firewall

این افزونه با نصب فعال 800.000 یک افزونه کاملا رایگان می باشد و به عنوان بهترین افزونه امنیتی در دنیا شناخته شده. این افزونه آسیب های موجود در سایت را شناسایی می کنه و از شیوه های نوین برای مقابله با آن ها استفاده می کنه. از ویژگی های این افزونه می تونیم به امنیت حساب کاربری، کاربری آسان، جلوگیری از حملات brute force ، اسکنر امنیتی ، محافظت در برابر اسپم ها ، مسدود کردن آی پی های مشکوک و … اشاره کنیم.

4. افزونه wordfence

این افزونه امنیتی حدود 3 میلیون نصب و فعال داشته و می تواند امنیت کامل سایت شما را بر عهده بگیرد و شما بابت ورود اسپم ها خیالتون راحته. این افزونه در دو نسخه رایگان و پریمیوم وجود داره و قابلیت های بسیاری در این افزونه وجود داره. شناسایی و مسدود کردن ترافیک مخرب توسط فایروال، مشاهده ترافیک آنلاین سایت، ارسال اطلاعیه های امنیتی و … در نسخه رایگان و احراز هویت و ورود دو مرحله ای ، قابلیت بررسی اسپم، محافظت از سایت توسط فایروال ها و… از ویژگی های این افزونه است.

بهترین افزونه ها برای افزایش سرعت وردپرس

سرعت یکی از گزینه های مهم در سایت شما و نیز سئو سایت می باشد. سرعت بالای سایت تجربه خوبی از سایت شما را در ذهن کاربران حفظ می کنه. به علاوه اگر سرعت سایت شما پایین باشد، ممکن است کاربر را خسته کند و از سایت خارج شود. که این مورد در سئو سایت شما تاثیر منفی میذاره. افزونه های وردپرس با انجام کارهایی مثل پاک کردن کش سایت ، فشرده سازی فایل ها، کاهش حجم تصاویر و … سرعت سایت رو افزایش میدن. خب در ادامه بهترین افزونه های افزایش سرعت سایت رو بهتون معرفی می کنیم.

5. افزونه WP Rocket

یکی از افزونه هایی که برای افزایش سرعت سایت استفاده میشه، افزونه WP Rocket  است. این افزونه قابلیت هایی چون کش ، lazy load، بهینه سازی کد ها و تصاویر روی سایت شما انجام میده.

6. افزونه LiteSpeed cache

اگه سرور سایت شما لایت اسپیده، پس این افزونه میتونه گزینه خوبی براتون باشه. چرا که این افزونه برای همین شرکته و با سرور شما منطبقه. این افزونه دارای بیش از یک میلیون نصب فعاله و برای نسخه های 4 به بعد قابل استفادس. این افزونه دارای قابلیت هایی چون قابلیت فشرده سازی کدها ، بارگذاری تنبل تصاویر، افزایش سرعت لود کدهای php ، بهینه سازی تصاویر و … می باشد.

بهترین افزونه های سئوی سایت وردپرس

وب سایت وردپرسی شما چه یک سایت شخصی باشد، چه یک سایت فروشگاهی و یا شرکتی ، برای دیده شدن به افزایش ترافیک سایت به سئو نیاز داره. پس یکی از کاربردی ترین افزونه های وردپرس ، افزونه سئو می باشد. اما این رو بهتون بگم که هیج افزونه سئویی نمی تونه یه طور کامل سایت شما رو سئو کنه. افزونه ها تنها می تونن چندین نکته برای سئو بهتر سایت و انجام کارهای فنی سایت بهتون کمک کنه. پس این را بدونید که سئو سایت شامل کارهای گسترده تری است که تنها با نصب این افزونه ها رفع نمی شود . مثل سئوی تکتیکال که دیگه خیلی کاری به افزونه ها نداره و سایت رو برای افزایش رتبه آنالیز می کنه. در ادامه چندین افزونه رو برای سئو سایت وردپرس بهتون معرفی می کنیم.
افزونه-سئو-سایت-وردپرس

7. افزونه یواست (Yoast SEO)

افزونه یواست با بیش از 5 میلیون نصب فعال به عنوان بهترین و محبوب ترین افزونه سئو در دنیا شناخته شده است. خیلی کم پیش میاد که افرادی که با وردپرس و سئو سایت کار می کنند با این افزونه غریبه باشن. اما بعضی ها فکر می کنند تنها سبز کردن چراغ های این افزونه برای سئوی سایت کافیست. این افزونه قابلیت های بسیاری را در اختیار سئو کاران قرار میده و در دو نسخه رایگان و پریمیوم ارائه میشه. ایجاد عنوان سئو برای صفحات، ساخت نقشه سایت، بررسی تعداد کلیدواژه ها، ایجاد اسکیما ، انتقال آدرس ( ریدایرکت ) و… از ویژگی های این افزونه می باشد.
در حال حاضر 27 میلیون سایت وردپرسی وجود دارد که در این میان 14.5 میلیون از آن ها (یعنی بیش از 50% آنها ) از افزونه یواست استفاده می کنند.

8. افزونه رنک مث (Rank Math)

این افزونه دومین افزونه سئو سایت محسوب می شود. افزونه رنک مث با بیش از 500 هزار نصب فعال می تواند گزینه خوبی برای سئو سایت و نیز رقیب سرسختی برای یواست سئو باشد. رنک مث هم قابلیت های حرفه ای زیادی داره. این افزونه هم کارهایی مثل ایجاد اسکیما، بررسی و بهینه کردن کلمات کلیدی در متن و … را انجام میده. این قابلیت ها شامل آنالیز کلمه کلیدی، تعیین عنوان و متا دیسکریپشن، نقشه XML سایت ، سئوی ووکامرس و … باشد.

بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس

خب رسیدیم به افزونه های صفحه ساز وردپرس یا همان افزونه های زیبا سازی سایت وردپرس. با استفاده از افزونه های وردپرسی میتونید قالب وردپرستون رو ویرایش کنین. افزونه های معروفی برای صفحه سازی سایت شما وجود داره. ممکنه که قالب سایت شما یک صفحه ساز اختصاصی داشته باشه. در این صورت دیگه به افزونه ای نیاز پیدا نمیکنین. الان میخایم دو تا از معروف ترین افزونه های وردپرس رو بهتون معرفی کنیم.

9. افزونه ویژوال کامپوزر

ویژوال کامپوزر به عنوان اولین افزونه ویرایش صفحه وردپرس برای سایت های وردپرسی وارد بازار شد. هنوز هم عده ای به خاطر عادت کردن به این افزونه با اون کار میکنن. این افزونه قابلیت drag & drop  داره و شما می تونید همه امکانات رو با این قابلیت به سایت اضافه کنین. این افزونه روی همه قالب ها سازگاره و با تغییر قالب طراحی شما تعییر نمیکنه.

10. افزونه المنتور

المنتور بعد از ویژوال کامپوزر وارد میدان شود و تونس تا وارد رقابت با این افزونه قدرتمند بشه و تا حد بسیار زیادی موفق شد. از مزیت های این افزونه رابط کاربری و کارکرد آسونه.

بهترین افزونه های پشتیبان گیری

به نظر من هر سایتی به یک افزونه بک آپ گیری نیار داره. چرا که هر لحظه ممکنه بخشی از اطلاعات سایت شما به دلایل خاصی از بین بره. در نتیجه بهتره همیشه از یک فایل پشتیبان استفاده کنین. این افزونه از کل اطلاعات سایت شما به صورت خودکار یک نسخه پشتیبان تهیه می کنه و اونو روی هاست ذخیره میکنه. در نتیجه بعد از هر مشکلی میتونید اطلاعات سایت رو بازگردانی کنین.

11. افزونه updraftplus

این افزونه وردپرس می‌تواند به شکل خودکار از سایت شما نسخه پشتیبان تهیه کند. وقتی که سایت را به‌روزرسانی می‌کنید یا افزونه جدیدی نصب می‌کنید، به شما برای گرفتن یک نسخه بکاپ اطلاع می‌دهد. کافی است روی دکمه تهیه پشتیبان کلیک کنید تا یک نسخه کامل از کل سایت شما بکاپ گرفته شود.

12. افزونه backupbuddy

این افزونه هم در میان افزونه‌های غیر رایگان وردپرسی دسته‌بندی می‌شود. قیمت استفاده از این افزونه در زمان خرید از خود سایت اصلی، چیزی بین 48 تا 120 دلار است. اما می‌توانید آن را از سایت‌های مارکت وردپرس ایرانی با قیمت پایین‌تر بخرید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این افزونه، آن است که از تمام دیتابیس ووردپرس شما بکاپ‌گیری می‌کند.

بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس

به احتمال خیلی زیاد شما به یک یا چند فرم در سایت نیاز می کنید. با این فرم کاربران می تونند پیام خودشون رو ارسال کنن. فرم تماس، فرم استخدام، فرم نظرسنجی و … از حمله فرم هایی است در سایت ها وجود داره. شما باید با استفاده از یک افزونه شروع به ساخت فرم کنین. در ادامه ما چند فرم رو بهتون معرفی می کنیم.

13. افزونه Contact Form7

این فرم یکی از بهترین فرم هایی است که وجود داره. این فرم در حال سادگی قابلیت های زیادی رو در اختیارتون قرار میده. و شما می تونید فیلد های مختلفی رو با اون پیاده سازی کنین. علاوه بر این شما میتونید جزئیات زیادی رو در اختیارتون قرار بده.

14. افزونه Gravity Form

افزونه فرم بعدی گرویتی فرم هست که با استفاده از اون میتونید فرم های با فیلد های مختلفی چون دکمه های رادیویی ، سوالات شرطی و… رو پیاده سازی میکنه. علاوه براون از برخی ویژگی ها مثل پرداخت آنلاین هم پشتیبانی میکنه.

افزونه های اسلایدرساز وردپرس

اسلایدر همون عکساییه که در بالای سایت شما قرار میگیره و قابلیت نمایش عکس قبلب و بعدی رو براون فراهم می کنه برخی از سایت ها اسلایدر دارن. اما اگه به یک اسلایدر حرفه ای نیاز دارین باید افزونه اسلایدر رو نصب کنین

15. افزونه Slider by solidoquy

این افزونه بهترین افزونه اسلایدر ساز شناخته شده و قابلیت هایی چون ساده ، کاربردی و البته ریسپانسیو رو داره.

16. افزونه smart slider3

این افزونه هم یکی از افزونه های کاربردی برای ساخت اسلایدره و قابلیت هایی مثل ساخت اسلایدر ریسپانسو و پویا رو داره.

افزونه های ثبت نام و پنل کاربری

برای این که مدیریت کاربران سایت براتون راحت تر باشه بهتره تا کاربران در سایت ثبت نام کرده و پنل کاربری داشته باشند. برای این کار می توانید از افزونه های زیر استفاده کنید:

17. افزونه آپ

این افزونه به شما کمک می کنه تا برای کاربران پروفایل های زیبا طراحی کنید، براشون نوتیفیکیشن ارسال کنید، قالب افزونه رو تغییر بدین و کاربران با استفاده از رو شهای مختلف وارد پروفایل کاربری خود شوند.

18. افزونه UserPro

با استفاده از این افزونه هم می تونید پنل کاربری برای ثبت نام کاربران ایجاد کنید مخصوصا در شرایطی که تعداد کاربران شما در حال افزایش این. این افزونه دارای پنل کاملا فارسی است و سازگار با انواع نمایشگر هاست.

بهترین افزونه های پرداخت وردپرس

درگاه های پرداخت برای سایت های فروشگاهی یک آیتم ضروری است. چرا که افراد در این سای ها خرید اینترنتی انجام میدن و نیاز دارن تا از طریق درگاه پرداخت هزینه رو پرداخت کنن. در ادامه چند افزونه ایرانی برای درگاه پرداخت رو بهتون معرفی می کنیم.
افزونه-درگاه-پرداخت

19. درگاه پرداخت ملت

این افزونه از پشتیبانی از ووکامرس این امکان رو در اختیاز کاربران قرار میده تا تراکنش های خودشون رو انجام بدن.

20. درگاه پرداخت بانک سامان

کاربران می تونن با استفاده از کارت های بانکی خود و با وجود این درگاه پرداخت خرید خودشون رو انجام بدن. این درگاه تنها توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش تایید شده است.

21. درگاه پرداخت پارسیان

همانند افزونه های قبلی که معرفی کردیم، این درگاه پرداخت هم روی وردپرس نصب میشه، از وردپرس پشتیبانی می کنه و کاربران از این طریق می تونن خرید خودشون رو انجام بدن.

22. درگاه پرداخت Pay.ir

این افزونه هم همان کاری که افزونه های دیگه انجام میدن رو میکنه با این تفاوت که با استفاده از این افرونه شما دیگه نیازی به نماد اعتماد پیدا نمی کنین. اما باز هم بهتره که این نماد رو داشته باشین. با استفاده از این افزونه می توانید عنوان درگاه و لوگو سایت رو تغییر بدین ، پیام پرداخت موفق رو خودتون بنویسین و یا حتی ip مشتری رو در صورت نیاز ببینید.

افزونه های نوتیفیکیشن

نوتیفیکیشن رو همونطور که خودتون میدونید همون پیام هایی هستن که کاربر هنگام ورود مشاهده می کنن. ممکنه گاهی اوقات این پیام ها اعصاب خورد کن باشن ولی یه جاهایی بهش نیاز پیدا می کنین. ما هم میخایم چند تا افزونه بهتون معرفی کنیم.

23. One signal

این افزونه برای کاربران به صورت خودکار نوتیفیکیشن ارسال میکنه و از افزونه کروم پشتیبانی میکنه. با استفاده از این افزونه می تونید نوتیفیکیشن های خودتون رو برنامه ریزی کنین.

24. Smart Notification System

با استفاده از این افزونه می تونید نوتیفیکیشن ارسال کنین، کمپین ایجاد کنین. علاوه بر این شما میتونید نوتیفیکیشن هارو بر اساس زمان ، موقعیت جغرافیایی و… برنامه ریزی کنین.

افزونه های چت آنلاین

یکی از کارهایی که برای برقراری ارتباط با مشتریان و جلب اعتماد اونها انجام بدین ، ارائه خدمات چت آنلاینه. ما هم چند افزونه چت آنلاین رو با هم بررسی می کنیم.

25. All in One Support Button

این افزونه یک افزونه پرطرفداره و دارای ویژگی هایی مثل تنظیم ربات پاسخگو، تنظیمات دکمه پشتیبانی، امکان ارسال پیامک و چت آنلاین و … می باشد.

26. Richat

این افزونه هم یکی دیگه از افزونه های چت آنلاینه که قابلیت های مشابهی با افزونه قبلی داره.

بهترین افزونه های فروشگاهی و همکاری در فروش

اگه شما هم قصد طراحی سایت فروشگاهی رو دارین حتما باید از این افزونه ها استفاده کنین. این افزونه به مدیریت بهتر محصولات سایت شما کمک میکنه.

27. افزونه ووکامرس (Woocommerce)

حتما با این افزونه آشنایی دارین. این افزونه یکی از محبوب ترین افزونه های فروشگاهیه که ظاهر خوبی به سایت های فروشگاهی میده. صفحه های محصول رو با توجه به ویژگی هایی که داره طراحی کنین و  دکمه های مورد نظر رو فعال یا غیر فعال کنین.

28. افزونه MailChimp

با استفاده از این افزونه می تونید لیستی از مشتریان خود داشته باشید تا برای تبلیغات و ایجاد کمپین از آن ها استفاده کنند. با استفاده از این افزونه می توانید به ایمیل های افراد دسترسی داشته باشید.

افزونه های ارسال پیامک و ایمیل

افزونه هایی برای ارسال پیامک وجود دارند که میتونن پیامک های شما را به کاربران ارسال کنن که ما هم بهترینشون رو بهتون معرفی می کنیم.

29. افزونه ارسال پیامک

اگه میخاین در طراحی فروشگاه اینترنتی برای کاربران پیامک متنی بفرستید تا اونارو از تبلیغات، تخفیف های سایت و … با خبر کنین از افزونه های مربوط به اون استفاده کنین. این یک روش تبلیغاتی برای سایت به شمار میرود. سایت شما باید به صورت خودکار پیامک ارسال کنه. پنل های پیامکی بسیاری وجود داره تا با نصب افزونه های های مخصوص خود سیستم پیامکی خود را راه اندازی کنین . اما پیشنهاد ما اینه که به سراغ سایت ملی پیامک برین و افزونه مربوط به اون سایت رو نصب کنین.

30. افزونه ارسال ایمیل WP mail SMTP

علاوه بر ارسال پیامک بعضی ها می خواهند تا از طریق ایمیل با کاربران در ارتباط باشند. اگه بخاین از طریق سرور ایمیل و اتصال به اون یک سیستم ایمیل مارکتینگ راه اندازی کنین، کارسختیست. پس بهتره از افزونه smtp استفاده کنید تا در کنار پیامک برای کاربران ایمیل هم ارسال کنین.

افزونه چند زبانه کردن

شما در دوحالت به این افزونه ها نیاز پیدا می کنید. یکی این که قالب وردپرستون به زبان دیگه ای باشه و شما بخاین اون رو فارسی کنین و یکی دیگه هم این که سایتتون با نوجه به نوع کسب و کارتون مثل طراحی وب سایت شرکتی نیاز داشته باشه که به زبان دیگه ای طراحی بشه . ما هم میخایم چند تا افزونه برای کمک بهتون معرفی کنم.

31. TranslatePress

این افزونه هم میتونه بهتون در ترجمه سایت کمک کنه. علاوه براین از همه افزونه ها و قالب های سایت پشتیبانی می کنه و پیش نمایشی از ترجمه سایت را بهتون نشون میده.

32. WPML

این افزونه در چند زبانه کردن سایت بهتون کمک میکنه و یک ویژگی مثبت داره و اونم اینه که از ترجمه ماشینی استفاده نمی کنه که می تونه یه سئوی سایتتون مفید باشه.

افزونه های ویرایشگر متن

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشه که قابلیتی را بخواهید در ویرایشگر متن وردپرس اضافه کنید ولی توانایی این کار را نداشته باشید و یا این که اون چیزی در برنامه word وجود داره رو نمی تونید در وردپرس پیاده سازی کنید. پس باید به سراغ افزونه های ویرایشگر متن وردپرس برین. پس ما هم چند تا افزونه ویرایشگر متن رو بهتون معرفی می کنیم.

33. افزونه TinyMCEAdavanced

این یک افزونه رایگان است که با استفاده از اون می تونید دکمه هایی که در ویرایشگر متن وردپرس به اون نیازی ندارین رو حذف کنید. این افزونه بیش از یک میلیون نصب فعال داشته و یکی از افزونه های مطرح در ویرایشگر متن وردپرس می باشد.

34. افزونه WordPress Smart Editor

با استفاده از این افزونه می تونید علاوه بر وبرایش متن به جای استفاده از نقطه از آیکون های مورد نظرتون استفاده کنید.علاوه بر این این ویرایشگر دارای جداول و فایله که بهتون کمک می کنه تا متن خود را جوری ویرایش کنید که به دل کاربر بشینه.

افزونه های تبلیغات و پاپ آپ

یکی از روش هایی که با استفاده از اون میتونید نرخ ورود به صفحه سایتتون رو افزایش بدین استفاده از روش های تبلیغات و پاپ آپ است. در نتیجه یکی از افزونه های جالب برای وردپرس در این مقاله چند تا از افزونه های مربوط به این صفحه رو بررسی می کنیم.

35. افزونه Ninja popup

شما با استفاده از این افزونه که معروف ترین افزونه پاپ آپ وردپرس است میتونید تبلیغاتتون رو سفارشی سازی کنین. و برای هر صفحه از سایتتان پاپ آپ چدا تعریف کنید. علاوه بر این شما میتونید محتوا رو با اسفاده از پاپ آپ قفل کنید.

36. افزونه Green popup

شما با استفاده از این افزونه می تونید تبلیغ رو در حالت های مختلف به کاربر نشون بدین. برای مثال زمانی که صقحه رو اسکرول میکنه تبلیغات رو ببینه.

افزونه قالب و فارسی سازی

احتمالا بعضی از اوقات پیش اومده که شما بخواهید نوع فونت یک صفحه ، جایگاه المان ها و تصاوبر و یا هر المان و یا ساختار دیگری را تعییر دهید. خبر برای انجام این کارها چه راهکاری پیشنهاد میدید.؟ما بهتون استفاده از افزونه هایی رو پیشنهاد میدیم که به وسیله اون ها میتونید کدهای سایت رو تغییر بدین. این افزونه ها ویرایشگر css  نام دارند.

37. افزونه Visual CSS Style Editor

با این افزونه می تونید صفحات سایت خود را سفارشی سازی کنید. این افزونه ویژگی هایی چون انتخاب کننده خودکار CSS  ، ذخیره سازی تغییرات، فونت ها و پترن های آماده، ویرایشگر زنده و … را دارد.

38. افزونه CSS HERO

این افزونه یکی از افزونه های جذاب وردپرس در ویرایش کدهای CSS سایت شماست. برای این که بتوانید تعییرات را ایجاد کنید می توانید روی عناصری که می خواهید کلیک کرده و آن را ویرایش کنید. علاوه بر این شما می توانید تعییرات را با نوشتن نهایتا چندین خط کد انجام دهید.

39. افزونه Simple Custom CSS

این افزونه با داشتن ویژگی هایی چون سادگی و سرعت بالا می تواند هر قسمتی که از سایت را که نیاز به تغییر دارد را ویزایش کند.

افزونه منو وردپرس

منو یکی از مهم ترین بخش های سایت است که کاربران را به بخش های مختلف سایت هدایت می کند. بخش منو می تواند تاثیر بسیاری در نرخ پرش نرخ تبدیل سایت داشته باشد. شما می تونین برای ساخت منو از افزونه های منو وردپرس استفاده کنید. در ادامه ما دو تا افزونه های منو وردپرس رو بهتون معرفی می کنیم.

40. افزونه Max Mega Menu

این افزونه به طور خودکار منویی را جایگزین منو قالب وردپرس می کنه. این افزونه گزینه های مختلفی رو برای سفارشی سازی در اختیارتون قرار میدهو شما میتونین آیتم هایی رو به منو اضافه کنین.

41. افزونه Responsive Menu

این افزونه بیش از 150 گزینه را برای شخصی سازی منو سایت به شما ارائه میده و میتونه گزینه مناسبی برای افراد مبتدی باشه. چرا که رابط کاربری آسانی داره.

و در آخر…

من سعی کردم تا در این مقاله افزونه های ضروری وردپرس رو در هر دسته بندی که مورد نظرتون رو بهتون معرفی کنم. با استفاد ه از این افزونه های می تونید تا حد خیلی زیادی مشکلاتتون رو حل کنید و امکانات بسیاری رو به سایتتون اضافه کنید. نکته خیلی مهمی که وجود داره اینه که این افزونه ها کامل نیستند و من بر اساس تجربه شخصی اون ها رو براتون دسته بندی کردم . پس اگه شما افزونه مهم دیگه ای رو میشناسین با ما به اشتراک بذارین. البته باید اینم بگم که تیم ویستا در زمینه طراحی سایت با وردپرس فعالیت می کند. شما می توانید در صورت داشتن سفارش طراحی سایت و یا هر گونه سوال در مورد سایت های وردرپرسی و افزونه ها با ویستا تماس بگیرید.

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا