چرا طراحی سایت ارزان نیست
Search

چرا طراحی سایت ارزان نیست

فهرست مطالب

  • داری دنبال چی میگردی رضا ؟
  • برای کسب و کار به یه سایت نیاز دارم. دارم شرکت های طراحی سایت رو بررسی می کنم ببینم کدومشون طراحی سایت ارزان انجام میدن؟
  • طراحی سایت ارزان؟ مگه همچین معیاری هم داریم ؟ به نظرم باید الویت هاتو عوض کنی؟
  • چرا ؟ آخه من نمیتونم هزینه زیادی برای طراحی سایت پرداخت کنم؟ میگی چیکار کنم؟

شما هم احتمالا این عبارت رو زیاد شنیدید. “طراحی سایت ارزان “. اما به نظرتون همچین چیزی واقعا صحت داره؟ اصلا مگه میشه شرکتی سایت های طراحی شده خودش رو با قیمت خیلی ارزان تر ارائه بده . پس حتما یه جای کار میلنگه که باید کاملا بررسی بشه. اگه شما هم دوست دارید بدونید این واژه چرا استفاده میشه و چرا طراحی سایت ارزان نیست این مقاله رو از دست ندین.

بلاگ--هزینه-طراحی-سایت

طراحی سایت ارزان، یک روش بازاریابی

طراحی سایت ارزان یک جمله فریب دهنده از سوی شرکت های طراحی سایت است تا بتوانند از این طریق مشتریان بیش تری رو جذب کنند. اما حقیقت چیز دیگری است. دو دلیل برای این که شرکت ها تعرفه طراحی سایت خود را ارزان اعلام می کنند وجود داره:

1. کیفیت طراحی سایت را در نظر نمی گیرند.

شرکت های طراحی سایت بدون در نظر گرفتن گرافیک سایت ، ساختار سایت، امنیت سایت و… با هزینه کم برای طراحی سایت اقدام می کنند. آن ها از ابزارهای رایگان برای طراحی سایت استفاده می کنند. برای مثال در طراحی سایت وردپرسی ، تنها از نسخه رایگان افزونه ها و قالب های آماده استفاده می کنند و به قول معروف یک چیزی را به عنوان سایت برای شما سرهم می کنند که در این صورت انگار همان هزینه کم رو دور انداخته باشید. اما بسیاری از افراد به دلایلی چون تخفیفات شروع کار و یا با روش های بازاریابی  افراد را گول می زنند و طوری از خود تعریف می کنند که مردم ذوق زده به سمت اون ها میرن.

2. با این جمله شما رو فریب میدن و به سمت خودشون میکشونن.

یکی دیگر از روش هایی که شرکت های طراحی سایت برای جذب مشتری با عنوان “طراحی سایت ارزان” وارد می شوند. یعنی در ابتدا هزینه کمتری رو اعلام میکنن و افراد با خوشحالی قرارداد می بندند. اما همان طور که پروژه جلو می رود هزینه هایی به بهانه های مختلف درخواست می کنند.  به عبارت دیگه اون ها هزینه های پنهان طراحی سایت رو برای مشتری توضیح نمیدن و این باعث میشه که در پایان شاید حتی هزینه طراحی سایت در این شرکت بیش تر از شرکت هایی می شود که شما به خاطر هزینه زیاد حاضر به سفارش طراحی سایت نشدید. پیشنهاد می کنیم مقاله “هزینه های پنهان طراحی سایت” رو حتما بخونید.

چرا-طراحی-سایت-ارزان-نیست

شاید متوجه نباشید اما طراحی سایت ارزان می تونه ضررهای بسیاری رو برای ما متحمل بشه. چجوری ؟ الان بهتون میگم.

یک وب سایت اولین چیزیه که مخاطب اون رو میبینه و باهاش ارتباط برقرار میکنه. وب سایت شما مانند یک ویترین است که شما می توانید محصولات و خدماتتان را به نمایش بگذارید. مخاطبان هم در نگاه اول با با وبسایت شما مواجه می شن. اما اگر وب سایت نتواند تاثیرگذار باشد به آخرین چیزی که مخاطب می بیند تبدیل می شود. هر کدام از وب سایت ها هدف خاصی را دنبال می کنند که این هدف در نهایت باید به تبدیل مشتری ختم شود. پس اگر می خواهید سایت شما دقیقا همان چیزی باشد که مشتری به دنبال آن است باید برای آن هزینه کنیم. علاوه بر اون هزینه ای که شما برای طراحی سایت خود می کنید در مقابل درآمدی که به دست می آورید هزینه زیادی نیست.

چرا طراحی سایت ارزان نیست؟

  • به نظرتون چرا نباید به طراحی سایت ارزان قیمت اعتماد کرد؟
  • احتمالا با خودتون بگید طراحی سایت حتما باید قیمت بالایی داشته باشه تا بشه اعتماد کرد؟
  • چرا هزینه طراحی سایت زیاد است؟

این ها سوالاتی هستند که ممکنه تا الان براتون به وجود اومده باشه. اول از همه باید بگیم که لزوما هر شرکتی که قیمت طراحی سایت اون بالابود را نباید برای طراحی سایت انتخاب کرد یا بهش اعتماد کرد. شما باید بتونید عواملی مثل نمونه کار های شرکت طراحی سایت و عوامل موثر در قیمت طراحی سایت رو بررسی کنید تا بتونید تصمیم درستی بگیرید.

طراحی سایت حرفه ای در شرکت های معتبر به گونه ای است که باید مخاطب وب سایت رو شناسایی کنه و سعی می کنه تا در وب سایت به نیاز فرد جهت بده تا در نهایت به یک مشتری ثابت برای سایت شما تبدیل بشه.طراحی سایت اگر به صورت منطقی انجام شود، باید حداقل یک تیم 6 نفره روی سایت کار کنند .

برای مثال در ویستا یک تیم حرفه ای سایت های شما رو طراحی می کنن. در ویستا طراحی وب سایت به دو روش اختصاصی و وردپرسی انجام می شود. سایت های اختصاصی به دلیل این که صفر تا صد کار از ابتدا کدنویسی و پیاده سازی میشه هزینه بالایی داره . اما سایت های وردپرسی به نسبت سایت های اختصاصی هزینه کمتری داره. ما می توانیم در طراحی سایت وردپرسی از قالب های آماده استفاده کنیم و هزینه سایت شما را کاهش دهیم. اما ما قالب سایت شما رو به صورت اختصاصی طراحی می کنیم و بعد از تایید شما قالب را در سایت پیاده سازی کنیم . دلیل اقزایش قیمت سایت های وردپرسی ویستا هم به همین دلیل است.

عوامل تعیین کننده قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت یک مبلغ ثابت نیست و ممکنه با توجه به نیاز شما و نیاز پروژه این هزینه تغییر کنه. پس بهتره با عوامل تعیین کننده قیمت طراحی سایت آشنا بشین. با شناخت این عوامل می تونید تا حد زیادی قیمت سایتتون رو تخمین بزنین. برای مشخص کردن این عوامل اول باید کسب و کارتون رو مشخص کنید. بعد از اون CMS  مورد نظرتون رو انتخاب کنید که می تونه وردپرسی و یا اختصاصی باشه (این مورد تاثیر زیادی روی قیمت سایت شما داره.) عوامل دیگه ای مثل حجم هاست، نوع زبان و یا طراحی سایت ریسپانسیو می تونه روی قیمت موثر باشه. طراحی سایت ریسپانسیو با گسترش استفاده از تلفن های همراه اهمیت زیادی پیدا کرد و امروزه یک ضرورت محسوب می شود.

ظاهر سایت ، داشتن پشتیبانی بعد از طراحی سایت ، سئو سایت رو هم می تونید به عوامل بالا اضافه کنید. اگه دوست دارید بیش تر در مورد ” عوامل مؤثر بر قیمت طراحی سایت” بدونید سری به صفحه قیمت طراحی سایت ویستا بزنید.

خب حالا با هزینه طراحی سایت چیکار کنیم؟

فکر کنم خودتون متوجه شدین که طراحی سایت ارزان چه بلایی میتونه سرتون بیاره. مهم نیست هزینه طراحی سایت شما چقدر میشه. برای ما مهم اینه که در مدتی که قراره سایت فعالیت داشته باشه ، چقدر درآمد برای شما ایجاد کنه. چون در غیر این صورت هر چقدر که هزینه کرده باشید به درد نمیخوره. پس خیلی نگران قیمت طراحی سایتتان نباشید و گول طراحی سایت ارزان رو نخورید.

سوالات متداول

اگه طراحی سایت به صورت اصولی انجام شود، عوامل بسیاری را دخیل می کند که هر کدام می تواند که می تواند قیمت طراحی سایت رو افزایش بده. 

این عوامل می تواند قیمت طراحی سایت شما رو به مقدار زیادی تغییر بده. شما برای مدیریت هزینه های خود می توانید آن ها را مطالعه کتید و هرکدام از عواملی که مورد نیازتان را است را انتخاب کنید.

ویستا ابتدا نوع کسب و کار و CMS شما رو مشخص میکنه. بعد از اون به سراغ قابلیت های مورد نیازتان می رود که کمک بسیار زیادی در تعیین هزینه های طراحی سایت شما می کند.

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا