طراحی سایت رستوران

 ارائه خدمات آنلاین برای رستوران ها، کترینگ ها و فست فودها یکی از مؤثر ترین گام ها برای توسعه آن هاست. طراحی وب سایت رستوران این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با دیدن تصاویر و قیمت غذا ها به راحتی سفارش داده و هزینه آن را اینترنتی پرداخت کنند. ویستا به شما کمک می کند تا با آسودگی خاطر اقدام به طراحی سایت رستوران و سفارش غذا کنید. برای مشاهده قیمت طراحی سایت رستوران و نیز نمونه کار های ویستا روی دکمه های زیر کلیک کنید. 

مشاوره

مشاوره رایگان و هدفمند

برای سفارش طراحی اپ و طراحی سایت رستورانی و سئو سایت و نیز اطلاع از قیمت طراحی سایت  رستوران می توانید با مشاورین ویستا تماس بگیرید تا شما را در این مورد راهنمایی کنند.

تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:

با دیدن این ویدئو ، با فرآیند طراحی سایت رستوران و سفارش غذا در ویستا آشنا شوید !

نمایش ویدیو درباره طراحی سایت

مشاهده آخرین نمونه کار طراحی سایت رستوران و سفارش غذا ویستا

ویژگی های فنی پلتفرم

ویژگی های ظاهری وبسایت

ویژگی های عملکردی سایت

جهت مشاهده انواع نمونه کار طراحی وبسایت با ما در ارتباط باشید.

اولین کار که برای انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر انجام می دهید، بررسی نمونه کار طراحی سایت آن شرکت است. برای طراحی سایت رستوران و سفارش غذا  نیز باید نمونه کار های مربوط به این زمینه در شرکت طراحی سایت جستجو کنید. ما در این بخش نمونه کار های طراحی سایت رستوران را برای شما قرار داده ایم.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

اهمیت طراحی سایت رستوران و سفارش غذا

با توجه به دوران کرونا سبک زندگی افراد تغییر زیادی کرده و در شرایط کنونی ، بیش تر افراد به دنبال این هستند که کارهای خود را  اینترنتی انجام دهند. سفارش غذا و موارد خوراکی یکی از این کارهاست. در نتیجه فرصت خوبی برای رستوران ها و کافه ها ایجاد شده است تا بتوانند برند خود را معرفی کنند و در کنار آن سفارش غذا به صورت اینترنتی را داشته باشند. طراحی وب سایت رستوران کمک می کند تا مشتریان از نقاط مختلف شهر غذای خود را در منزل سفارش دهند.  با استفاده از طراحی وبسایت حرفه ای برای رستوران ها این امکان هست که حتی اگر به رستوران نرفته باشید با فضای و منوی غذایی گافه ها و رستوران ها آشنا شده و سپس آن جا را برای رفتن انتخاب کنید. 

سفارش غذا به صورت آنلاین
سهولت دسترسی مشتریان به منو رستوران
برندینگ رستوران
اهمیت طراحی سایت رستوران
فضایی برای تبلیغاتی چون ایمیل مارکتینگ و سئو
راحتی کار رستوران ها و کترینگ ها
کاهش اتلاف وقت و هزینه

ویژگی های طراحی سایت سفارش غذا

منو غذایی

منوغذایی رستوران ها

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت رستوران منو غذای آن می باشد و مشتریان اهمیت بسیاری به آن می دهند . برای طراحی منوی رستوران در سایت باید از رنگ های جذاب و تصاویر با کیفیت استفاده کنید. علاوه بر آن قیمت منو را همواره به روز نگه دارید. 

سفارش آنلاین

خرید آنلاین غذا از ویژگی های مثبت طراحی سایت رستوران محسوب می شود . افراد به دلیل مشغله های کاری وقت کافی برای رفتن به رستوران ندارند . به همین دلیل سفارش غذا از طریق سایت ها کمک بسیار زیادی به آن ها می کند. 

امکان رزرو میز

امکان رزرو میز سایت رستوران

احتمالا برای شما هم این اتفاق افتاده است که زمانی که به رستوران رفته اید با میز های پر و شلوغ مواجه شده اید . اما اگر به بتوانید به صورت آنلاین میز مورد نطر خود را سفارش دهید دیگر با این مشکل مواجه نمی شوید. پس امکان رزرو میز برای مشتریان یک پوئن مثبت به شمار می آید.

وفاداری مشتریان

تخفیف در منو غذایی رستوران ها

یکی از اهداف طراحی سایت سفارش غذا ، وفاداری مشتریان است. به عبارت دیگر مشتریان باید بر این باور برسند که شما به آن ها اهمیت می دهید . این کار را با تخفیف های ویژه ، وعده غذایی رایگان و… می توانید نشان دهید. 

مناسبت های ویژه

مناسبت های ویژه سایت رستوران

برخی اوقات پیش می آید که افراد می خواهند رستوران برای یک مناسبت ویژه مثل تولد و یا مهمانی های زیارتی رزرو کنند اما هیچ دسترسی برای این کار وجود ندارد. اما با طراحی سایت رستوران به راحتی می توانید به راحتی رستوران را برای هر ساعتی از روز رزرو کنید.

دریافت نظر مشتریان

دریافت نظر مشتریان

سایت شما می تواند نمایانگر کسب و کار شما باشد. دریافت نظر مشتریان می تواند تا حد زیادی فصله شما را با مشتریان کاهش دهد. به علاوه شما توانید با دریافت نظر آن ها کار خود را در جهت رضایت مشتریان بهبود بخشید. 

قیمت طراحی سایت رستوران

تخمین زمان و هزینه طراحی سایت رستوران را با توجه به هزینه ها و امکاناتی که برای هر یک در نطر می گیرند مشخص می شود . عوامل بسیاری در تعیین هزینه طراحی سایت سفارش غذا تاثیر گذار هستند . یکی از موضوعاتی که در تعیین قیمت سایت مؤثر است ، استفاده از سیستم رزرو غذا می باشد. زیرا در غیر این صورت طراحی سایت رستوران بی معنا می شود . شما با تمای با تیم مشاوره ویستا می توانید از تعرفه طراحی سایت رستوران و در مورد ویژگی های دیگر سایت مطلع شوید.  تیم ویستا آماده خدمت رسانی به شما در زمینه طراحی سایت سفارش غذا می باشد.

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

همین الان وب سایت سایت رستورانی خود را سفارش دهید!

طراحی سایت سفارش غذا آنلاین  تاثیر بسیار زیادی در کسب و کار  رستوران ها  دارد ، به شرطی که به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود .شما می توانید برای درخواست طراحی سایت ، ساخت اپلیکیشن و یا برای سئو سایت با مناسب ترین قیمت سئو و طراحی سایت  ، با شماره 88551470-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

سفارش-طراحی-سایت

معروف ترین رستوران و سفارش غذا

اسنپ فود

اسنپ فود ، نمونه طراحی وبسایت رستوران در سال 1395 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و تاکنون خدمات زیادی تحت عنوان اسنپ پلاس ، اسنپ اکو ، اسنپ باکس ، اسنپ وان و … ارائه داده است . یکی از خدمات آن اسنپ فود می باشد. در سال 1396 شرکت های اسنپ(snapp ) و زود فود (zood food) همکاری خود را درقالب یک مجموعه آغاز کردند. اسنپ فود (snapp food) حاصل برند مشترک این دو شرکت می باشد. سامانه سفارش غذای اسنپ فود قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار مشتریان قرار می دهد . منو غذا ، مشاهده رستوران های اطراف کاربر ، ساعات کاری و آدرس را در اختیار کاربران قرار می دهد.

سیب360

مجموعه رستوران های سیب 360 در زمینه فست فود آغاز به کار کرده است و اکنون به عنوان بزرگ ترین مجموعه رستوران های زنجیره ای شناخته می شود و از نمونه های طراحی سایت سفارش غذا محسوب می شود. ارانه محصولات با کیفیت برای مشتریان عزیز از اهداف سیب 360 به شمار می آید. سایت سفارش غذای سیب360 قابلیت هایی چون مشاهده شعبات ، مشاهده و رزرو منوی رستوران ، ساعات کاری رستوران ها می باشد . علاوه بر همه این ها بخش پیوستن و  اخذ نمایندگی از خدمات ویژه این اپلیکیشن ها به شمار می آید.

راه اندازی سایت رستوران و سفارش غذا

اگر شما هم دارای یک رستوران هستید و تصمیم راه اندازی سایت رستوران هستید ، اصلا نگران نباشید چرا که با طراحی وبسایت  رستوران می توانید ، به صورت آنلاین سفارش غذا دریافت کنید و به تمام نقاط شهر خود ارسال داشته باشید. برای راه اندازی وب سایت رستوران ، باید نکاتی چون برندینگ، تبلیغات ، طراحی لوگو و منوی رستوران را برای فروش بیشتر خود انجام دهید. مجموع همه این ها در سایت می تواند شما را به موفقیت نزدیک کند. برای طراحی و سفارش طراحی سایت رستوران می توانید با شرکت های معتبر طراحی سایت که ترجیحا تمام خدمات آنلاین سازی کسب و کار ها رو انجام میدن قرارداد ببندید تا در صورت نیاز به سئو یا طراحی اپ موبایل بتوانید با همان شرکت کار کنید.

مزایای طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا

سایت های رستوران و سفارش غذا به رستوران دار ها این امکان را می دهد تا بتوانند سفارشات رستوران را به صورت آنلاین دریافت کنند و توسط پیک آن ها را در سطح شهر به مشتریان برسانند . علاوه بر این سایت های سفارش غذا مزیت خوبی برای مشتریان محسوب می شوند . آن ها می توانند بدون نیاز به حضور در رستوران غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند. علاوه بر همه این ها اگر سئو سایت رستوران به خوبی و با رعایت اصول انجام شود ، برند شما تقویت می شود و مشتریان شما افزایش می یابد  . در این صورت حتی اگر افراد برای سفارش غذای خود نام رستوران شما را سرچ نکنند به راحتی و با چند کلیک سایت شما را مشاهده و از این طریق اقدام به سفارش غذا می کنند. 

امکانات طراحی سایت رستوران

طراحی سایت رستوران و سفارش غذا

انواع طراحی سایت رستورانی

طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

امروزه کافه و کافه گردی یکی از تفریحات افراد به شمار می آید.کافی شاپ ها دارای تنوع بسیاری در منو خود می باشند. با استفاده از طراحی سایت مناسب قادر خواهند بود که علاوه بر معرفی خود، محصولاتشان را به همراه تصاویر جذاب در معرض دید کاربران قرار دهند.

طراحی سایت رستوران و فست فود

این نوع  از طراحی سایت مناسب رستوران های فست فودی است که مشتریان تلفنی و خارج از رستوران زیادی دارند و برای سفارشات آن ها از طریق پیک درب منزل مشتری فرستاده می شود . در این نوع از سایت های می توان منو غذایی سایت را مشاهده کرد و سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کرد. 

طراحی سایت رستوران و فست فود

طراحی سایت رستوران سنتی

رستوران های سنتی دارای یک فضای خاص و دکور ویژه ای می باشند و در میان ایرانیان بسیار پرطرافدار می باشند. به منظور معرفی خدمات و لیست غذاهای خود، به همراه تصاویر و سفارش آنلاین می توانند اقدام به طراحی سایت رستورانی کنند.

طراحی سایت تهیه غذا

تهیه غذا ها به دلیل نوع فعالیت خود اغلب دارای مشتریان ثابت و خارج از مغازه می باشند. با ساخت وب سایت رستوران می توانند از سازمان ها و موسسات بیشتری سفارشات تهیه غذا دریافت کنند.

طراحی سایت تهیه غذا

مراحل ساخت سایت رستوران در ویستا

نیازسنجی مشتریان

نیاز سنجی مشتری

مشخص کردن نیاز مشتری و ارائه طرح اولیه

طراحی گرافیکی سایت

طراحی گرافیکی

شروع طراحی گرافیکی با توجه به محصول مورد نظر

طراحی سایت

طراحی سایت

تکمیل طراحی سایت و بارگذاری تمام محصولات

تحویل سایت

تحویل نهایی

رفع ایرادات نهایی طبق نظر مشتری و تحویل آن

شرکت ویستا چه خدماتی در زمینه طراحی سایت رستوران ارائه می دهد؟

خدمات ویستا قیمت- مشاوره
مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله
خدمات ویستا قیمت - استاندارد گوگل
رعایت کلیه استانداردهای گوگل و سئو سایت
خدمات ویستا قیمت - دامنه
ارائه مالکیت دامنه و پنل به نام خریدار
خدمات ویستا قیمت -طراحی گرافیکی
عدم محدودیت در طراح گرافیکی home page
خدمات ویستا قیمت - پروژه
ارائه سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب
خدمات ویستا قیمت - ضمانت
ضمانت و تضمین عملکرد صحیح کلیه امکانات سایت تا یک سال از زمان قرارداد.
خدمات ویستا قیمت - پول قرارداد
50 درصد قیمت سفارش طراحی سایت ابتدا و 50 درصد مابقی انتهای کار خواهد بود.
خدمات ویستا قیمت - تیم ویستا
انجام پرژه توسط تیم طراحی سایت و گرافیست و سئو مجرب در ویستا
انتخاب هاست و سرور مناسب
طراحی منحصر به فرد
داشتن برنامه معین برای درآمدزایی
مشاوره حرفه ای
پشتیبانی تمام وقت
مشاوره در زمینه بازار فروش

طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت ، استفاده از گوشی های هوشمند  ، افراد بسیاری وجود دارند که به دلیل جذابیت گوشی های همراه و در دسترس بودن آن ها ، کار با اپلیکیشن ها را به سایت ها ترجیح می دهند. 

به همین خاطر فرصتی مناسب برای صاحبان مشاغل به وجود آمده است تا با طراحی اپلیکیشن موبایل ، کسب و کار خود را رونق دهند. در همین راستا اپلیکیشن های سفارش غذا مثل اسنپ فود ، سیب360 ، چیلیوری بیش تر از سایت ها مورد توجه قرار می گیرند. 

تیم ویستا با داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل با مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن ،این امکان را برای شما ایجاد کرده است که در کنار طراحی سایت اختصاصی خود، یک طراحی اپلیکیشن رستوران  حرفه ای نیز داشته باشید. با استفاده از این اپلیکیشن براحتی در هر لحظه و مکان قادر خواهید بود که به مشتریان بسیاری خدمات رسانی کنید.

اپ رستوران
طراحی اپ فروشگاهی رستوران

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی رستوران

اپلیکیشن های فروشگاهی سهمی بی نظیری در کسب و کار شما دارند . با این اپلیکیشن می توانید امکان رزرو غذا به صورت آنلاین قرار دهید تا افراد  بتوانند به صورت غیر حضوری غذای خود را سفارش دهند.  شما نیز دارای هر کسب و کاری باشید با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می توانید به صورت 24 ساعته در دسترس مشتریان باشید. تیم ویستا این امکان را فراهم کرده است تا خدماتی نظیر اپلیکیشن فروشگاه را در اختیار مشتریان قرار دهد.

سئو سایت رستوران

برای این که بتوانید در زمینه خدمات آنلاین رستوران و یا کافه خود به موفقیت برسید ، باید بعد از طراحی سایت رستوران و سفارش غذا ، سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا رتبه سایت شما بهبود پیدا کند.  شرکت سئو ویستا با داشتن متخصصان حرفه ای در این زمینه به شما کمک می کند تا سایت خود را بهینه کنید و رتبه سایت خود را افزایش دهید . تیم ویستا سایت شما را در کوتاهترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب به به صفحه اول و لینک های ابتدایی می‌رساند. برای اطلاع از قیمت‌ سئو با همکاران ما تماس گرفته و یا روی لینک زیر کلیک کنید.

سئو وبسایت رستوران
سوالات متداول طراحی سایت رستوران و سفارش غذا

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت رستوران حرفه ای بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی وب سایت وردپرسی شما به مدت 3 ماه و طراحی سایت های اختصاصی  ، تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

شما می توانید با تیم  دیجیتال مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی جزئیات فعالیت کاری شما ، مناسب ترین بسته را به شما معرفی می کند.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

در طراحی سایت رستوران ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد کنید.

پاسخ مثبت است. طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود توسط تیم نرم افزاری ویستا نیز اجرا و پیاده سازی شده است. طراحی این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می دهد تا با صرف زمان کمتر غذای مورد علاقه خود را از رستوران منطقه خود سفارش  دهند .

خدمات ویستا در زمینه انواع طراحی سایت

تیم نرم افزاری ویستا با داشتن خدمات متنوعی همچون طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی نرم افزار های تحت وب و … به شما کمک می کند تا بتوانید کسب و کارتان را با توجه به نیازی که دارد به روز کنید . خدمات طراحی سایت در ویستا به دو صورت اختصاصی و طراحی سایت وردپرسی به شما ارائه می شود که متناسب با نیاز شما انجام می شود . 

از نمونه های طراحی سایت که ویستا در آن فعالیت دارد می توان به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت بیمه ، طراحی سایت پزشکی ،طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت املاک،  طراحی سایت مشابه دیوار ، طراحی سایت شرکتی ،  طراحی سایت خدماتی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. 

سایر خدمات ویستا

نرم افزار CRM

CRM که مخفف ارتباط با مشتریان است که شامل تعاملات با مشتریان مثل فروش و فرآیند های خدماتی با مشتریان است. تیم ویستا برای شما مشتریان عزیز خدمات نرم افزار ارتباط با مشتری را در نظر گرفته است. برای مشاوره در این خصوص می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید. 

نرم افزار حسابداری

قیمت-طراحی-سایت---نرم-افزار-حسابداری

شرکت های بزرگ نیاز دارند تا حساب های خود را نیز آنلاین کند  نرم افزار حسابداری آنلاین باعث می شود تا در هر لحظه به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید . تیم ویستا با داشتن تیم متخصص خدمات نرم افزار حسابداری آنلاین را برای مشتریان عزیز فراهم می کند. برای مشاوره می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید. 

موشن گرافیک

قیمتموشن-گرافیک

طراحی موشن گرافیک یا متحرک سازی تصاویر و صداگذاری روی آن ها از طریق  طراحی موشن گرافیک است که به کمک گرافیک های دو و سه بعدی می توان ویدئو تبلیغاتی، آموزشی برای مخاطبان خود ایجاد کرد. شرکت ویستا ارائه دهنده خدمات گرافیکی مختلف مانند موشن گرافیک ، لوگو موشن و … می باشد .

انواع طراحی سایت

4 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید
    مطالب سایتتون خیلی مفید بود تا حدی خیلی از سوالاتم برطرف شد. فقط یه سوالی داشتم .
    می یه سایت رستورانی میخام با قابلیتی مثل اسنپ فود که زمان ارسال غذا به دست مشتریان رو تخمین بزنه . شما می تونید چنین سایتی رو طراحی کنید؟

    1. سلام وقتتون بخیر دوست عزیز
      بله طراحی سایت رستورانی شما با چنین قابلیتی برای شما پیاده سازی می شود

  2. سلام
    من میخام یه سایت برای کافه ای که تازه راه اندازی کردم سفارش بدم و یک سری امکانات مدنظرمه که باید پیاده سازی بشه . امکان راه اندازی سفارشات بیرون بر ، رزرو کافه برای تولد ها و مراسم های بزرگ ، قرار دادن نقشه موقعیت کافه و… از امکانات سایت مورد نظرمه . شما میتونید چنین سایتی برای من طراحی کنید؟

    1. سلام آقای محمدی
      بله ویستا طراحی سایت رستوران شما رو با هر قابلیتی که مدنظرتونه طراحی میکنه . قابلیت هایی که ذکر کردین هم توسط ویستا قابل پیاده سازیه . برای سفارش سایت میتونید فرم مشاوره ای که دربالای صفحه قرار داره رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.9/5 ‏‫(8 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا