طراحی سایت در اصفهان

طراحی وب سایت اولین و مهم‌ترین گام برای هر کسب‌وکار هنگام ورود به دنیای دیجیتال است. قدمی که اگر اشتباه برداشته شود تمام کسب‌وکار شما را در فضای آنلاین تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. ما اینجا هستیم تا تمام این مسائل را از 0 تا 100 در مورد طراحی سایت در اصفهان به شما توضیح بدهیم تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

طراحی سایت در اصفهان

پشتیبانی 24/7

تضمین سرمایه

خدمات برتر

نکات مربوط به طراحی سایت در اصفهان

طراحی وب سایت در اصفهان مراحل متنوعی مانند قیمت، انتخاب شرکت و در نهایت انجام آن دارد. در این بخش به بررسی و معرفی هر یک از مراحل می‌پردازیم. با دیدن ویدئو‌هایی که در ادامه قرار داده شده‌اند، در چند دقیقه با تمام جزئیات طراحی سایت در اصفهان آشنا شوید.

گام اول: اصول اولیه طراحی وب سایت

طراحی سایت
نمایش ویدیو درباره طراحی سایت

گام دوم: عوامل موثر بر قیمت سایت

قیمت طراحی سایت
نمایش ویدیو درباره قیمت طراحی سایت

گام سوم: طراحی توسط کدوم شرکت؟

طراحی سایت
نمایش ویدیو درباره طراحی سایت

مقایسه شرکت های طراحی سایت اصفهان

در ابتدای مسیر طراحی سایت، سخت ترین بخش را می توان پیدا کردن بهترین شرکت طراحی وب سایت اصفهان دانست. در این بخش ما به عنوان یک شرکت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان را گردآوری کرده ایم که با مشاهده آن می توانید مجری طراحی وب سایت در اصفهان خود را پیدا کنید. شما میتوانید به جای گشتن در چندین صفحه و سردرگمی با نگاه به مقایسه پایین شرکت طراحی وب سایت در اصفهان را بیابید.

شرکت طراحی سایت گروه آیسا

کیفیت خدمات
طراح وب 65%

قیمت خدمات : ارزان

شرکت طراحی وب سایت در اصفهان آیسا گروپ

طراحی سایت کدزنی : 5.000.000 تومان

طراحی سایت با cms شروع از : 1.000.000 تومان

خدمات :

شرکت طراحی سایت آوین نت

کیفیت خدمات
طراح وب 75%

قیمت خدمات : گران

شرکت طراحی سایت در اصفهان آوین نت

طراحی سایت کدزنی شروع از :ندارد 

طراحی سایت با cms شروع از : 3.000.000 تومان

خدمات :

شرکت طراحی سایت داده ورزان

کیفیت خدمات
طراح وب 75%

قیمت خدمات : بسیار گران

شرکت طراحی سایت داده ورزان

طراحی سایت کدزنی : ندارد 

طراحی سایت با cms شروع از : 11.000.000 تومان

خدمات :

شرکت طراحی سایت ویستا

کیفیت خدمات
طراح وب 80%

قیمت خدمات : گران

شرکت نرم افزاری ویستا

طراحی سایت کدزنی شروع از :30.000.000 تومان

طراحی سایت با cms شروع از : 14.800.000 تومان

خدمات :

94%

طبق آمار بدست آمده، 94٪ از کاربران هنگام ورود به سایت ابتدا به طراحی آن توجه می کنند.

52%

٪52 مشتریان فروشگاه های آنلاین به دلیل اینکه وب‌سایت زیبایی مشاهده نمی‌کنند، پس از خرید به وب‌سایت باز نمی‌گردند.

42%

٪42 از کاربران نظر خود را درباره یک وب‌سایت فقط بر اساس طراحی هنگام ورود به سایت قرار می‌دهند.

همه چیز همانگونه که شما می خواهید! طراحی سایت اختصاصی در اصفهان به گونه ای اتفاق می افتد که وب سایت از صفر تا صد همانگونه که شما انتظار دارید منحصرا برای شما طراحی می شود. طراحی سایت در اصفهان با توجه به نیاز شخص یا شرکت طراحی می شود. گزینه طراحی سایت اختصاصی در اصفهان برای ارگان ها، سازمان های بزرگ، شرکت ها، فروشگاه هایی که حجم بسیار بالایی از کاربران را دارند گزینه مناسب تر و به صرفه تر نسبت به سایتهای وردپرسی است.

طراحی سایت در اصفهان این امکان را در اختیار کارفرما قرار می دهد تا سایت خود را با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان تحویل بگیرید. سطح امنیتی سایت های وردپرسی نیز بسیار بالا است که یک مزیت به حساب می آید. ورد پرس از قالب ها و پلاگین ها پشتیبانی می کند که باعث می شود تا نیاز های کاربر و کارفرما به راحت ترین راه ممکن حل شود. طراحی سایت وردپرسی نسبت به سایت های اختصاصی برای افراد که کسب و کار سنتی دارند مناسب تر است.

هر کسب و کاری که مدیریت خود را بر سنگ بنای اصول حرفه ای قرار داده نیاز دارند تا برای بازتاب همین حس به کاربر وب سایت خود را به صورت حرفه ای به نمایش بگذارند و به طبع حرفه ای بودن مدیریت هم آشکار می شود.

از جمله امکانات طراحی حرفه ای وب سایت اصفهان که شرکت ویستا در نظر گرفته میتوان به طراحی بنر و اسلایدهای حرفه ای، طراحی فرم های الکترونیک حرفه ای و وارد کردن حرفه ای اطلاعات در صفحات داخلی سایت اشاره کرد.

هزینه طراحی سایت اولین دغدغه هر کارفرمایی است. در بیشتر اوقات این اختلاف نظر وجود دارد که اگر یک خدمت قیمتش بالا باشد گران است. از طرفی دیگر هم این دیدگاه وجود دارد که اگر قیمت همان خدمت کم بود حتما خدمت بی کیفیتی است. ارزش خرید و یا هزینه کردن ندارد. در دو حالت افراد برای گریز از هزینه کردن بهانه می آورند اما هنگامی که هم قیمت مناسب باشد هم خدمت ارائه شده کیفیت بالایی داشته باشد این هزینه تبدیل به یک نوع سرمایه گذاری، آن هم در زمینه پول سازی مانند سایت در اصفهان می شود.

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

اگر شما یک فروشگاه فیزیکی در هر نقطه از استان اصفهان دارید پیشنهاد اول ما به شما ساخت فروشگاه اینترنتی در اصفهان است. طراحی سایت اصفهان به شما کمک می کند در شرایط ویژه و در تمام طول شبانه روز قادر به ارائه خدمات خود باشید و حتی هنگامی که خواب هستید فروشگاه شما به فروش خودش ادامه دهد. این امر در قدم اول با طراحی سایت فروشگاهی و در قدم بعدی و برای کسب سهم بیشتری از بازار با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ممکن می شود.

طراحی و ساخت وب سایت فروشگاهی در اصفهان توسط بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت شرکتی در اصفهان

طراحی سایت شرکتی اصفهان

امروزه هر شرکت نسبت به نوع ارائه خدمات خود و نوع درآمد زایی اش باید یک وب سایت منحصر به فرد برای خود داشته باشد. با سفارش سایت شرکتی اصفهان و سئو آن، شما می توانید به طور مستقیم به تمام افرادی که به خدمات شما در هر جای ایران نیاز دارند محصول و خدمات خود را عرضه کنید. از طرفی هنگامی که شرکت شما دارای سایت است، از نظر مخاطب برند شما قابل اعتماد تر است و در ذهن کاربران و مشتریان شما حک می شود.

طراحی سایت املاک در اصفهان

در حال حاضر هر کسب و کاری نیازمند ورود به دنییای اینترنت است و مشاورین املاک هم یکی از دسته هستند. از آنجایی که خبر دارید افراد برای پیدا کردن محل مسکونی یا تجاری خود چندین روز را صرف می کنند و ممکن است به نتیجه دلخواه هم نرسند. طراحی سایت املاک در اصفهان به شما این امکان را می دهد تا مشتری به صورت آنلاین مسکن را دیده و با هزینه خود تطبیق دهد و بعد برای خرید به شما مراجعه کند و تمام این فرآیند را وب سایت شما مدیریت می کند. از طرفی افراد نسبت به مشاورین املاکی که دست به طراحی سایت املاک زده اند بیشتر اعتماد دارند و اولین گزینه برای مراجعات بندی نیز همان مشاورین املاک است.

طراحی سایت املاک در اصفهان
طراحی سایت صنعتی در اصفهان

طراحی سایت صنعتی در اصفهان

از آنجایی که اصفهان دارای شرکت های صنعتی بسیاری است و تمام این شرکت ها باید محصولات خود را در تمام ایران به فروش برسانند. ساده ترین راه برای یافتن مشتریان مورد نظر طراحی سایت صنعتی در اصفهان است.

طراحی حرفه ای وب سایت اصفهان که چند زبانه باشد به شما این امکان را می دهد تا در بازار پر رقابت صادرات هم وارد شده و از این بازار هم سهمی به دست آورید. تیم ویستا این اطمینان را به شما می دهد تا پس از بررسی نمونه کار ها و مشاوره یک وبسایت حرفه ای و سطح بالا با پشتیبانی یک ساله به شما ارائه دهد.

طراحی سایت پزشکی در اصفهان

با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن این روزا مراجعه به درمانگاه ها و مراکز درمانی با ترس همراه است. بزرگترین مزیت سایت پزشکی در همین حین آشکار می شود. اما اگر شما طراحی سایت پزشکی در اصفهان داشته باشید مراجعین از قبل وقت گرفته و از حضور دکتر معالج خود مطمئن می شوند . پس از آن به مطب یا مرکز درمانی شما مراجعه می کنند. این کار باعث می شود تا شیوع ویروس کرونا هم متناسب با آن افزایش نداشته باشد و از شلوغی بیهوده جلوگیری به عمل آید. شرکت طراحی سایت ویستا با افتخار از هم اکنون آماده خدمت رسانی به مردم خون گرم اصفهان است در زمینه سلامت است.

طراحی سایت پرشکی در اصفهان

نمونه کار طراحی سایت در اصفهان

در اولین قدم هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت در اصفهان برای خود، باید به این نکته دقت کنید که نمونه‌کار‌های این شرکت، نمونه‌کار‌های خوبی باشند. به این دلیل که در آینده شما هم سایتی به همان شکل تحویل خواهید گرفت. اگر شرکت طراحی سایت، نمونه کار طراحی وب سایت در اصفهان ضعیفی داشت نباید انتظار داشته باشید که وب‌سایت شما وب‌سایتی حرفه‌ای و خلاقانه باشد. نمونه‌کار‌ها را کاملا با صبر و حوصله مطالعه کنید. امیدواریم پس از مشاهده نمونه کار طراحی سایت در اصفهان شرکت‌های مختلف، انتخابتان شرکت نرم‌افزاری ویستا باشد.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

قیمت طراحی سایت در اصفهان

همانطور که در بخش مقایسه بهترین شرکت های طراحی سایت در اصفهان مشاهده نمودید، هر شرکت برای خدمت طراحی سایت اصفهان خود قیمت خاصی قرار داده است که البته بعد از انتخاب امکانات مورد نظر و سفارش طراحی سایت در اصفهان قیمت دقیق و واقعی بدست خواهد آمد. ما در شرکت نرم افزاری ویستا برای قیمت طراحی سایت اصفهان دو حالت در نظر گرفتیم. اولین حالت این است که به صورت پکیج هایی خاص و مورد نیاز با هر کسب و کار قیمت گذاری انجام داده ایم. راه دوم استفاده از فرم سفارش طراحی سایت در اصفهان است. شما می توانید با ارسال این فرم و صحبت با کارشناسان ما قیمت دقیق برای این خدمت را بدست آورید.

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

برآورد هزینه طراحی وبسایت

شما می‌توانید قبل از انجام طراحی سایت در اصفهان با پر کردن فرمی که در ادامه قرار داده شده است ویژگی‌های وب‌سایت خود را انتخاب کنید و این فرم را ارسال نمایید یا برای آگاهی از مراحل سفارش طراحی وب سایت می‌توانید به طور مستقیم با شماره 88930113-021 تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش ساخت و طراحی وب سایت
[metform form_id="92024"]

همین حالا قیمت طراحی سایت خود را مشخص نمایید

با مشخص نمودن نوع وبسایت و ویژگی های آن در فرم روبه‌رو می‌توانید همین حالا از هزینه طراحی وبسایت مورد نیاز خود مطلع شوید. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان از سمت کارشناسان ویستا، با ما تماس بگیرید و یا با پرکردن فرم منتظر تماس همکاران ما باشید.

تماس با کارشناسان ویستا

نیاز به وب سایت دارید؟

قطعا برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از طراحی سایت اصفهان دریافت کنید نیاز دارید تا وب سایت خود را از بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان سفارش دهید. برای درخواست طراحی سایت اصفهان توسط بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان کافیست شماره تماس خود را ارسال کنید تا مشاورین ما در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

مشاوره طراحی سایت در اصفهان - مشاوره طراحی سایت اصفهان

شهر هایی که ما به آن ها خدمات خود را ارائه می دهیم

خدمات دیگر شرکت نرم افزاری ویستا

سئو سایت در کرمانشاه

خدمات سئو سایت در اصفهان

پس از طراحی سایت اصفهان حال احتیاج است تا شرکت سئو ، پس از دریافت سفارش سئو سایت آغاز کند. سئو سایت به معنای این است که در وب سایت شما تمام فاکتور هایی که باعث رضایت کاربر و متقابلا موتور های جستجو  می شود رعایت شود. به همین دلیل سئو از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. سئو از پیچیده ترین فرآیند های بازاریابی دیجیتال است که باید به درستی اجرا شود. اگر بدرستی اجرا شود باعث می شود تا نتیجه ای پایدار و کم هزینه تر به نسبت تبلیغات برای شما اتفاق بیوفتد.

طراحی اپلیکیشن و سایت در اصفهان

خدمات طراحی اپلیکیشن در اصفهان

اگر سایت شما طراحی شده باشد و سئو شده باشد نیاز دارد که در مرحله بعد برای اینکه همیشه در مقابل و در دسترس کاربران باشد. سفارش ساخت اپلیکیشن یکی از این راه ها است که باعث می شود تا کاربر به راحت ترین شکل ممکن با وبسایت شما ارتباط برقرار کند. طراحی اپلیکیشن موبایل می تواند بیش از حد به رشد کسب و کار کمک کند. شرکت ویستا برای این نیاز هم راه حل دارد و شما می توانید انواع طراحی اپلیکیشن در اصفهان و همچنین هزینه طراحی اپلیکیشن را مشاهده نمایید.

نرم افزار حسابداری در اصفهان

خدمات حسابداری آنلاین در اصفهان

نرم افزار حسابداری آنلاین یکی از خدمات شرکت نرم افزاری ویستا است که به مردم خونگرم اصفهان ارائه می شود. شرکت نرم افزاری ویستا توسط نرم افزار حسابداری وی کانت یکی از شرکت های پیش رو در عرصه حسابداری آنلاین محسوب می شود. از مزیت های نرم افزار چرتکه می توان به این مورد اشاره کرد که این نرم افزار از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. انواع مختلفی از نرم افزار حسابداری وجود دارد که از جمله معروفترین آن ها می توان به نرم افزار حسابداری فروشگاهی و نرم افزار حسابداری شرکتی اشاره کرد.

مقالات ما را از دست ندهید…

Search

سوالاتی که شما پرسیدید …

شما در هر مقطعی که قرار گرفته باشید برای معرفی خود به افراد در دنیای اینترنت نیاز به  سایت دارید. این سایت می تواند کسب و کار شما را از هزینه هایی مانند کرایه آزاد کند.

شما میتوانید برای اینکه بهترین و مناسب ترین حالت ممکن را انتخاب کنید با همکاران ما در ویستا تماس بگیرید تا آن ها بهترین و مناسبترین وب سایت را با توجه به بودجه شما پیشنهاد دهند.

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت ، کاملاً بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد. با اینحال، انجام پروژه‌های استاندارد طراحی وب سایت معمولاً حدود 1 تا 2 ماه زمان می‌برد.

شما در طراحی سایت اختصاصی خود می توانید هر گزینه را که میخواهید به سایت اضافه کنید و تمام سایت را به صورت کد نویسی اختصاصی پیش ببرید. اما این کار نسبت به قیمت طراحی سایت وردپرس بسیار هزینه بر و زمان بر تر است. با این حال هنگامی که شما یک طراحی سایت با وردپرس دارید هم میتوانید هر گزینه ای را به آن اضافه کنید.

شرکت ویستا پشتیبانی سایت های طراحی کرده را تا 12 ماه تضمین میکند . در ضمن تمام مدت پشتیبانی هزینه ای از شما دریافت نمیشود.

طبق قوانین شرکت ویستا ، نحوه پرداخت هزینه طراحی وب سایت در اصفهان به شرح ذیل است:

  • 45 درصد هنگام عقد قرار داد
  • 30 درصد پس از طراحی UI  یا رابط کاربری
  • 25 درصد پس از تحویل پروژه

10 پاسخ

  1. با سلام و تشکر بابت سایت مفیدتون ما در زمینه طراحی آرم و لوگو در خدمت شما هستیم

  2. سلام. مقالتون واقعا کامل بود. من لذت برم. چون هیچ سایتی رو ندیدم که بخواد بهترینشرکت های طراحی سایت در اصفهان رو مقایسه کنه و بعد از اون به انواع طراحی سایت بپردازه مثله طراحی سایت اختصاصی یا طراحی سایت وردپرس اصفهان. واقعا من از مقالتون لذت برم و وظیفه خودم دونستم که این رو بیان کنم. موفق باشید

    1. سلام. خیلی خوشحالیم که این صفحه تونسته براتون مفید باشه ، شما رو به هدفتون برسونه و اطلاعاتتون در این زمینه رو افزایش بده.

  3. سلام. هزینه پشتیبانی سایتی که طراحی میکنید به چه صورته؟ هزینه اضافه ای براش دریافت می کنید؟

    1. سلام دین یار عزیز. باید بگم که پشتیبانی برای سال اول کاملا رایگان هست و تمام بخش هایی که ما برای طراحی سایت اصفهان در نظر گرفتیم شامل پشتیبانی میشن. از این بابت خیالتون راحت که تمام مشکلات سایتتون رو حل میکنیم

    1. سلام جناب حسینیان. قیمت هایی که ما به عنوان پکیج قرار دادیم قیمت طراحی سایت وردرس اصفهان هستن. اگه نیاز به سایت وردپرسی دارید کافیه با مشاورین ما تماس بگیرید تا کامل راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.7/5 ‏‫(27 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا