طراحی سایت در تهران

طراحی وب سایت اولین و مهم‌ترین گام برای هر کسب‌وکار هنگام ورود به دنیای دیجیتال است. قدمی که اگر اشتباه برداشته شود تمام کسب‌وکار شما را در فضای آنلاین تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. در ادامه قصد داریم تا در مورد انواع، قیمت و نمونه‌کار طراحی سایت در تهران صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی سایت در تهران

پشتیبانی 24/7

تضمین سرمایه

خدمات برتر

نکات مربوط به طراحی سایت در تهران

طراحی وب سایت در تهران مراحل متنوعی مانند قیمت، انتخاب شرکت و در نهایت انجام آن دارد. در این بخش به بررسی و معرفی هر یک از مراحل می‌پردازیم. با دیدن ویدئو‌هایی که در ادامه قرار داده شده‌اند، در چند دقیقه با تمام جزئیات طراحی سایت در تهران آشنا شوید.

گام اول: اصول اولیه طراحی وب سایت

طراحی سایت
نمایش ویدیو درباره طراحی سایت

گام دوم: عوامل موثر بر قیمت سایت

قیمت طراحی سایت
نمایش ویدیو درباره قیمت طراحی سایت

گام سوم: طراحی توسط کدوم شرکت؟

طراحی سایت
نمایش ویدیو درباره طراحی سایت

مقایسه بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

مهم‌ترین بخش برای طراحی سایت تهران ، انتخاب مناسب شرکت طراحی سایت تهران است. انتخاب اشتباه یک شرکت طراحی سایت تهران بد باعث می‌شود تا وب‌سایت شما در لحظات حساس پشتیبانی نشود و یا از نظر طراحی ضعیف باشد. همین امر منجر به از بین رفتن اعتماد کاربران نسبت به سایت شما می‌شود. ما در این بخش به مقایسه انواع شرکت طراحی سایت در تهران پرداخته‌ایم تا شما به راحتی بتوانید با مطالعه این بخش، یعنی بخش لیست شرکت های طراحی وب سایت در تهران بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت در تهران را بیابید.

شرکت طراحی سایت آوینا پردازش

کیفیت خدمات
طراح وب 65%

قیمت خدمات : بسیار گران

آویناپرداز- شرکت آوینا پرداز-min

طراحی سایت کدزنی : ندارد 

طراحی سایت با cms شروع از : 4.500.000 تومان

خدمات :

شرکت طراحی سایت وب پردازان

کیفیت خدمات
طراح وب 70%

قیمت خدمات : معمولی

وب پردازان - شرکت آی تی دیزاین-min

طراحی سایت کدزنی شروع از : ندارد

طراحی سایت با cms شروع از : 3.000.000 تومان

خدمات :

شرکت طراحی سایت داده ورزان

کیفیت خدمات
طراح وب 75%

قیمت خدمات : بسیار گران

شرکت طراحی سایت داده ورزان

طراحی سایت کدزنی : ندارد 

طراحی سایت با cms شروع از : 11.000.000 تومان

خدمات :

شرکت طراحی سایت ویستا

کیفیت خدمات
طراح وب 80%

قیمت خدمات : گران

شرکت نرم افزاری ویستا

طراحی سایت کدزنی شروع از :30.000.000 تومان

طراحی سایت با cms شروع از : 14.800.000 تومان

خدمات :

94%

طبق آمار بدست آمده، 94٪ از کاربران هنگام ورود به سایت ابتدا به طراحی آن توجه می کنند.

52%

٪52 مشتریان فروشگاه های آنلاین به دلیل اینکه وب‌سایت زیبایی مشاهده نمی‌کنند، پس از خرید به وب‌سایت باز نمی‌گردند.

42%

٪42 از کاربران نظر خود را درباره یک وب‌سایت فقط بر اساس طراحی هنگام ورود به سایت قرار می‌دهند.

طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران

طراحی سایت فروشگاهی یکی از انواع طراحی سایت در تهران است. در این نوع از وب‌سایت‌ها محصولات به فروش می‌رسند. پس از طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی  وب‌سایت شما 24 ساعت و 7 روز هفته در دسترس خواهد بود. کاربران محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و با توجه به اطلاعاتی که قرار داده‌اید، نسبت به خرید آن اقدام کنند. این اتفاقات هنگامی رخ می‌دهد که ممکن است شما حتی به اینترنت دسترسی نداشته باشید ولی فروشگاه شما به فروش خود ادامه دهد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران
طراحی سایت شرکتی در تهران

طراحی سایت شرکتی در تهران

هر موسسه، شرکت، دفتر یا هر مجموعه‌ای که خدمتی ارائه می‌دهد باید یک وب‌سایت داشته باشد. وب‌سایتی برای اطلاع رسانی، رزومه، محصولات، خدمات و هر چه که کاربر نیاز دارد از شرکت بداند. با خرید سایت شرکتی در تهران می توانید در هنگام پرزنت هر مشتری  یک قدم نسبت به سایر شرکت‌ها جلوتر باشید. در طراحی سایت شرکتی هر مشتری با خدمات شما آشنا می‌شود و بخش زیادی از جلب اعتماد مشتری انجام می‌شود.

طراحی سایت صرافی در تهران

به واسطه طراحی سایت صرافی می توان به خرید و فروش ارز های مختلف پرداخت. نوع دیگری از سایت های صرافی وجود دارد که به آن طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال گفته می شود. توسط سایت های صرافی ارز دیجیتال، می توان کریپتو کارنسی ها مانند بیتکوین، اتریوم و … را خرید فروش کرد. اگر نیاز به طراحی سایت ارز دیجیتال در تهران دارید، بدون شک و تردید باید شرکت نرم افزاری ویستا را انتخاب کنید.

طراحی وب سایت صرافی در تهران
طراحی سایت ارزان در تهران

طراحی سایت ارزان در تهران

طراحی سایت ارزان در تهران لزوما به این معنی نیست که وب‌سایت شما با هزینه بسیار کم طراحی شود. هر چه هزینه طراحی سایت کمتر باشد به همان نسبت امکانات وب‌سایت کمتر می‌شود. طراحی سایت ارزان در تهران به این معناست که وب‌سایت شما نسبت به امکاناتی که در اختیار دارد، مقرون‌به‌صرفه باشد. اگر به دنبال ورود پر قدرت به دنیای مجازی هستید، باید از طراحی سایت ارزان در تهران دوری کنید و به دنبال وب‌سایت حرفه‌ای باشید.

در اولین قدم هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت در تهران برای خود، باید به این نکته دقت کنید که نمونه کار های این شرکت، نمونه کار های خوبی باشند. به این دلیل که در آینده شما هم سایتی به همان شکل تحویل خواهید گرفت. اگر شرکت طراحی سایت، نمونه کار طراحی وب سایت در تهران ضعیفی داشت نباید انتظار داشته باشید که وب سایت شما وب سایتی حرفه ای و خلاقانه باشد. نمونه کار ها را کاملا با صبر و حوصله مطالعه کنید. امیدواریم پس از مشاهده نمونه کار طراحی سایت در تهران شرکت های مختلف، انتخابتان شرکت نرم افزاری ویستا باشد.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

قیمت طراحی سایت در تهران

همان‌طور که می‌دانید تعیین قیمت سایت‌های در حال طراحی در تهران به عوامل بسیار زیادی وابسته است. هدف از سایت ، نوع سیستم مدیریت محتوا ، کدنویسی و حتی نوع وب‌سایت که در بخش نمونه‌کار‌ها به تفکیک قرار داده شده‌اند، از جمله عواملی هستند که در قیمت طراحی سایت در تهران بسیار دخیل هستند. ما در این بخش نحوه قیمت‌گذاری را با توجه به معیار های ثابت قرار داده‌ایم . برای آنکه بتوانید با توجه به امکانات مورد نیاز خود، قیمت دقیق طراحی وب سایت در تهران را بدست آورید کافیست از بخش مشاوره با ما تماس بگیرید .

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

برآورد هزینه طراحی وبسایت

شما می‌توانید قبل از انجام طراحی سایت در تهران با پر کردن فرمی که در ادامه قرار داده شده است ویژگی‌های وب‌سایت خود را انتخاب کنید و این فرم را ارسال نمایید یا برای آگاهی از مراحل سفارش طراحی وب سایت می‌توانید به طور مستقیم با شماره 88930113-021 تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش ساخت و طراحی وب سایت
[forminator_form id="89321"]

همین حالا قیمت طراحی سایت خود را مشخص نمایید

با مشخص نمودن نوع وبسایت و ویژگی های آن در فرم روبه‌رو می‌توانید همین حالا از هزینه طراحی وبسایت مورد نیاز خود مطلع شوید. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان از سمت کارشناسان ویستا، با ما تماس بگیرید و یا با پرکردن فرم منتظر تماس همکاران ما باشید.

تماس با کارشناسان ویستا

نیاز به وب سایت دارید؟

قطعا برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از طراحی سایت تهران دریافت کنید نیاز دارید تا وب سایت خود را از بهترین شرکت طراحی سایت در تهران سفارش دهید. برای سفارش طراحی وب سایت تهران توسط بهترین شرکت طراحی سایت در تهران کافیست شماره تماس خود را ارسال کنید تا مشاورین ما در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

مشاوره طراحی سایت در تهران - طراحی سایت تهران

شهر هایی که ما به آن ها خدمات خود را ارائه می دهیم

خدمات دیگر شرکت نرم افزاری ویستا

سئو و طراحی سایت در تهران

خدمات سئو سایت در تهران

قطعا هر کسب‌و‌کاری با هدف دیده شدن و فروش به دنیای مجازی وارد می‌شود. طراحی یک وب‌سایت به تنهایی کافی نیست. در این نقطه است که باید به کارشناسان سئو اعتماد کنید. سئو سایت به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتور‌های جستجو است. کارشناسان سئو تمام تلاش خود را می‌کنند تا با رعایت نکاتی وب‌سایت شما را رتبه‌های برتر گوگل برسانند. برای سفارش سئو سایت خود می‌توانید به شرکت ویستا تکیه کنید.

طراحی سایت و اپلیکیشن در تهران

خدمات طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی اپلیکیشن در تهران کنار طراحی وب‌سایت به افزایش فروش و دیدن شدن شما کمک می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از برند‌های معتبر، اپلیکیشن اختصاصی خود را دارند. اگر قصد ورود حرفه‌ای و پر قدرت به دنیای دیجیتال را دارید، باید طراحی اپلیکیشن را یکی از اهداف خود قرار دهید. شرکت ویستا به عنوان بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن ایران شناخته شده و همین امر باعث اعتماد به ما می‌شود.

نرم افزار حسابداری آنلاین در تهران

خدمات حسابداری آنلاین در تهران

هر مدیر حرفه ای نیاز دارد تا در لحظه به اطلاعات خود دسترسی داشته باشد. اما این کار توسط نرم افزارهای آفلاین به خوبی انجام نمی شود. به همین دلیل نرم افزار حسابداری آنلاین مانند چرتکه به وجود آمد.  نرم افزار حسابداری شرکتی و نرم افزار حسابداری فروشگاهی چرتکه توسط متخصصین شرکت نرم افزاری ویستا و هم تراز با نرم افزار های حسابداری آنلاین محبوب و معروف در سطح جهان طراحی شده است.

مقالات ما را از دست ندهید…

Search

سوالاتی که شما پرسیدید …

شما در هر مقطعی که قرار گرفته باشید برای معرفی خود به افراد در دنیای اینترنت نیاز به  سایت دارید. این سایت می تواند کسب و کار شما را از هزینه هایی مانند کرایه آزاد کند.

شما میتوانید برای اینکه بهترین و مناسب ترین حالت ممکن را انتخاب کنید با همکاران ما در ویستا تماس بگیرید تا آن ها بهترین و مناسبترین وب سایت را با توجه به بودجه شما پیشنهاد دهند.

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت ، کاملاً بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد. با اینحال، انجام پروژه‌های استاندارد طراحی وب سایت معمولاً حدود 1 تا 2 ماه زمان می‌برد.

شما در طراحی سایت اختصاصی خود می توانید هر گزینه را که میخواهید به سایت اضافه کنید و تمام سایت را به صورت کد نویسی اختصاصی پیش ببرید. اما این کار نسبت به هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار هزینه بر و زمان بر تر است. با این حال هنگامی که شما یک طراحی سایت با وردپرس دارید هم میتوانید هر گزینه ای را به آن اضافه کنید.

شرکت ویستا پشتیبانی سایت های طراحی کرده را تا 12 ماه تضمین میکند . در ضمن تمام مدت پشتیبانی هزینه ای از شما دریافت نمیشود.

طبق قوانین شرکت ویستا ، نحوه پرداخت هزینه طراحی وب سایت در تهران به شرح ذیل است:

  • 45 درصد هنگام عقد قرار داد
  • 30 درصد پس از طراحی UI  یا رابط کاربری
  • 25 درصد پس از تحویل پروژه

10 پاسخ

  1. سلام چرا نمونه کار طراحی سایت تهرانی که قرار دادید فقط فروشگاهیه؟ مدل های دیگری طراحی نمیکنید؟

    1. سلام جناب سینا. ما در هر زمینه ای که نیاز به وب سایت داشته باشید، نمونه کار داریم. برای اینکه بیشتر مشتریان تقاضای طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران رو دارن ما در این برهه زمان برای سهولت، این نمونه کار ها رو در این صفحه قرار دادیم. کافیه از بخش نمونه کار بیشتر ، سایر نمونه کار های مارو مشاهده کنید.

  2. سلام طراحی سایت نیاز به هاست و دامنه هم داره و این هاست و دامنه رو شما تهیه میکنید یا باید جداگانه از شرکت دیگه ای خریداری بشه

    1. سلام. همونطور که در بخش ” قیمت طراحی سایت در تهران ” گفتیم شرکت نرم افزاری ویستا هاست و دامنه رو خریداری می کنه ولی اگر شما هاست و دامنه رو داشته باشید میشه از هاست و دامنه خود شما استفاده کرد.

  3. سلام. من فروشگاه مواد غذایی دارم و ساکن شرق تهرانم. چه نوع وب سایتی برای من مناسب تره

    1. سلام. جناب محمدی. شما چون ساکن شهر تهران هستید، نیاز دارید تا طراحی سایت فروشگاهی در تهران رو سفارش بدید. این وب سایت مناسب ترین وب سایت با توجه به کسب و کار شماست.

  4. سلام به تیم پشتیبانی ویستا خسته نباشید میگم. من مرادی هستم و نیاز به یک سایت شخصی دارم و میخوام که کامل و حرفه ای باشه. هزینش چه اندازه میشه؟

    1. سلام جناب مرادی عزیز. ممنون از انرژی و نظر خوبتون. جناب مرادی هزینه طراحی سایت حرفه ای شخصی از مبلغ 4.800 شروع میشه. برای طراحی حرفه ای سایت تهران چه امکاناتی مد نظرتونه؟

    1. سلام جناب فرخشاد. سایت هایی که ما طراحی می کنیم به این دلیل که داینامیک و پویا هستند، امکان ارتقا و آپدیت سایت در آینده وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.5/5 ‏‫(29 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا