طراحی اپلیکیشن در مشهد

با پیشرفت تکونولوژی و افزایش کاربران تلفن های همراه، طراحی اپلیکیشن موبایل بیش از پیش رواج یافته است. امروزه برای هر کسب و کاری نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل اپلیکیشن موبایل می‌باشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد برای کسب و کارهای شهر مشهد امری ضروری محسوب می‌شود. طراحی اپ باعث افزایش اعتبار کاری، افزایش مشتری، صرفه جویی در زمان و مکان، ساده شدن امور زندگی و افزایش سود می‌شود. برای مشاهده قیمت ساخت اپلیکیشن در مشهد روی لینک زیر کلیک کنید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد
پشتیبانی ویستا

مشاوره اختصاصی  و رایگان

قبل از شروع هرکاری، تیم ویستا به شما پیشنهاد می‌دهد مشاوره‌ای رایگان و اختصاصی درباره نوع و قیمت اپلیکیشن در مشهد مورد نیاز خود داشته باشید. برای آگاهی از قیمت طراحی سایت با وردپرس کافی است تا از طریق فرم زیر شماره تلفن خود را وارد نمایید. 

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

اهمیت طراحی اپلیکیشن در مشهد

مشهد به عنوان دومین شهر پرجمعیت ایران  یکی از شهرهای مهم کشور به شمار می‌رود. اهمیت طراحی اپلیکیشن در شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچک بسیار بیشتر است. چرا که نیاز و خواسته های مردم به نسبت جمعیت آن شهر افزایش می‌یابد. به همین دلیل توسعه کسب و کار در این شهرها از اهمیت خاصی برخوردار است. با طراحی اپلیکیشن می‌توانید در هر زمان با مشتریان خود در ارتباط بوده و از مزایای زیاد داشتن اپلیکیشن بهره مند شوید. کسب اعتبار و برتری بر رقبا از مزایای مهم طراحی اپ موبایل در مشهد است. 

مزایای طراحی اپلیکیشن 

بالاتر بردن اعتبار فروشگاه

بالا بردن اعتبار فروشگاه

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل، ایجاد برندینگ برای کسب و کار شما است. با داشتن یک اپلیکیشن اندروید و ios اعتبار فروشگاه خود را نسبت به فروشندگان سنتی بالاتر می‌برید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

صرفه جویی در زمان و هزینه

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید و ios، صرفه جویی در زمان و هزینه است. مشتری بجای اتلاف وقت در رسیدن به فروشگاه، به صورت آنلاین خرید خود را انجام می‌دهد.

مشتریان وفادار

داشتن مشتریان وفادار

با ارائه خدمات با کیفیت به صورت آنلاین و هرآنچه که مشتری می‌خواهد، باعث رضایت مشتری می‌شوید و در نتیجه مشتریانی وفادار خواهید داشت. از این رو طیف مشتریان خود را افزایش می‌دهید.

تبلیغات هدفمند

تبلیغات موثر و هدفمند

از ویژگی‌های داشتن یک ساخت اپلیکیشن موبایل اندروید، ایجاد تبلیغات موثر و هدفمند برای مشتریان  است. با طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود درحال تبلیغ برند و شاخه فعالیت خود هستید.

لوگو خرید اینترنتی

خرید ساده و سریع

سادگی استفاده از اپلیکیشن و سرعت استفاده از آن از ویژگی های مهم ایجاد اپلیکیشن فروش است. با طراحی رابط و تجربه کاربری عالی می‌توانید در این عرصه موفقیت بسیاری بدست آورید. 

لوگو پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین

برای دستیابی به رضایت مشتری و ایجاد اعتماد و کسب وفاداری مشتری، اپلیکیشن موبایل اندروید و ios باید پشتیبانی آنلاین داشته باشد تا در هر زمان مشتری بتواند با شما ارتباط برقرار کند.

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در مشهد

یکی از مهمترین مواردی که در طراحی انواع اپلیکیشن موبایل مانند طراحی وب اپلیکیشن اهمیت بسزایی دارد انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در مشهد است. موارد مهمی که در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن در مشهد تاثیرگذار هستند تیم تشکیل دهنده شرکت، استفاده از فناوری های جدید، بروز بودن، پشتیبانی پس از فروش برای اصلاح باگ ها و یا توسعه های بعدی، قیمت طراحی اپ، کیفیت اپ و… هستند.

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در مشهد

مشهد به عنوان دومین شهر بزرگ ایران، سالانه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می‌باشد. به واسطه قرار گیری حرم هشتمین امام شیعیان علی بن موسی الرضا (ع)، این شهر تبدیل به مقصد بسیاری از مسافران گشته است. مشهد سالانه میزبان بیش از 27 میلیون زائر از درون کشور و نزدیک 2 میلیون خارج از کشور می‌باشد. این شهر جاذبه‌های تاریخی بسیاری نظیر آرامگاه فردوسی و نادرشاه را در خود جای داده است. از جاذبه‌های طبیعی آن نیز می توان به شاندیز و طرقبه اشاره نمود. با توجه به این ظرفیت عظیم و گسترش تجارت الکترونیک همینطور استفاده روز افزون از گوشی‌های هوشمند، برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ این فرصت فراهم شده که با استفاده از طراحی اپلیکیشن در مشهد به ارائه هرچه بهتر خدمات خود و در نتیجه سودآوری بیشتر دست یابند.

طراحی انواع
اپلیکیشن های کاربردی در مشهد

طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی در مشهد طراحی اپلیکیشن اسنپ است. با اپلیکیشن تاکسی می‌توانید کسب و کار خود را توسعه داده و رقیب خوبی برای رقبای فعلی بازار باشید. پشتیبانی در ۲۴ ساعت شبانه روز، سادگی، امنیت و قیمت مقرون به صرفه از ویژگی های اپلیکیشن تاکسی در مشهد است. برای ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ در مشهد با مشاوران ما تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در مشهد
طراحی اپلیکیشن رستوران در مشهد

طراحی اپلیکیشن رستوران

طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا در مشهد یکی از خدمات پراستفاده در میان اپلیکیشن هاست. با طراحی اپلیکیشن رستوران می‌توانید خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه کنید. از جمله این خدمات می‌توان به ثبت سفارش آنلاین، ارسال توسط پیک، رزرو میز، پرداخت آنلاین، ارائه خدمات به تعداد افراد بیشتر و… اشاره کرد. امروزه با افزایش استفاده کنندگان از تلفن های همراه، تمایل مردم به خدمات آنلاین بیش از پیش شده است.

طراحی اپلیکیشن خدماتی

طراحی اپلیکیشن خدماتی نیز از مهمترین اپلیکیشن ها در مشهد و دیگر شهرهای بزرگ است. تعداد خدمات ارائه شده و تعداد استفاده کنندگان از این خدمات در شهرهای بزرگ بسیار زیاد است و تقریبا هر خدمتی که بخواهید می‌توان با ساخت اپلیکیشن خدماتی در مشهد به مشتریان ارائه دهید. برای طراحی اپلیکیشن خدماتی در مشهد می‌توانید از مشاوره رایگان ویستا استفاده کنید.

طراحی اپلیکیشن خدماتی در مشهد

مزایای ساخت اپلیکیشن در مشهد

معرفی محصولات و خدمات به صورت آنلاین

جذب مشتریان زیاد بدون توجه به مکان مشتری

افزایش درآمد قابل توجه با طراحی اپلیکیشن

تعامل با مشتریان و کاربران به صورت ۲۴ ساعته

پشتیبانی آنلاین و پس از فروش محصولات و خدمات

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

مشهد به دلیل بزرگی شهر و جمعیت زیادی که دارد به طراحی اپلیکیشن برای اکثر کسب و کارها نیازمند است. زیرا باتوجه به جمعیت زیاد و همچنین وجود رقیبهای فراوان، سنتی ماندن و وفق ندادن خود با شرایط حاضر که تکنولوژی را می‌پسندد باعث جاماندن شما در عرصه رقابت می‌شود. این شهر همچنین به دلیل اینکه یک شهر توریستی محسوب می‌شود برای ساخت اپلیکیشن پتانسیل بیشتری دارد. اکثر کسب و کارها برای رشد خود نیاز به طراحی اپلیکیشن دارند. علاوه بر این‌ها ساخت اپلیکیشن باعث درآمدزایی زیاد می‌شود. در ادامه نمونه هایی از طراحی اپلیکیشن در مشهد را نام خواهید برد. برای مشاهده تعرفه طراحی اپلیکیشن در مشهد از مشاوره رایگان ویستا بهره مند شوید. 

اپلیکیشن خود را سفارش دهید…

برای درخواست ساخت اپلیکیشن اندروید و ios  میتوانید با شماره تلفن 88930113-021 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق چت آنلاین موجود در وب‌سایت و یا فرم مشاوره شماره تلفن خود را قرار دهید تا در اسرع وقت تیم بازاریابی شرکت ویستا با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل در مشهد

همه می‌دانند با طراحی اپلیکیشن زندگی امروزی بسیار ساده تر و بهتر شده است. در گذشته باید برای انجام کارها به صورت حضوری به محل مورد نظر مراجعه می‌کرد و در غیر اینصورت امکان انجام کارها وجود نداشت. مثال هایی از این مورد را می‌توان مراجعه به بانک‌ها، بوتیک‌های لباس‌فروشی، پیدا کردن تعمیرکار وسایل برقی، تلفن به آژانس‌های برای گرفتن تاکسی و… اشاره کرد. امروزه با طراحی اپلیکیشن کارها بسیار ساده شده و تقریبا انجام هرکاری با اپلیکیشن امکان پذیر شده است. علاوه بر این مزایای بسیار زیادی در طراحی اپلیکیشن وجود دارد که حتی اگر تایم زیادی برای انجام کارها بصورت سنتی باشد باز هم مردم استفاده از اپلیکیشن‌ها را ترجیح می‌دهند.

سفارش اپلیکیشن اندروید مشهد

اپلیکیشن خدماتی در مشهد، اپلیکیشن مشابه اسنپ در مشهد، طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار در مشهد، اپلیکیشن فیلم در مشهد، اپلیکیشن خبری در مشهد، طراحی اپلیکیشن املاک در مشهد، اپلیکیشن بیمه در مشهد، اپلیکیشن کتاب در مشهد و… از نمونه های طراحی اپلیکیشن در مشهد است. برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای می‌توانید از فرم مشاوره با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. از ویژگی‌های مثبت شرکت ویستا قابلیت اجرا طراحی اپلیکیشن بر روی دو سیستم عامل اندروید و ios است. دیگر نیازی نیست هزینه های هنگفتی برای طراحی اپلیکیشن ios کنید. با یک هزینه مناسب می‌توانید اپلیکیشن خود را در هردو پلتفرم اجرا کنید. 

سفارش اپلیکیشن اندروید در مشهد

چرا ویستا ؟

طراحی اختصاصی و حرفه ای

مشاوره اختصاصی رایگان

یکسال پشتیبانی رایگان

تیم جوان و حرفه ای

قیمت مناسب و به صرفه

سالها تجربه کاری و حرفه ای

مراحل ساخت طراحی اپلیکیشن در مشهد

مشخص کردن ایده

در آغاز کار لازم است که شما ویژگی و مزیت های طراحی اپلیکیشن موبایل خود را با سایر اپلیکیشن‌های موبایل مشخص نمایید. این مزایا و برتری باعث سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت شما خواهد شد. آسان تر کردن کار با اپلیکیشن آموزشی و طراحی خاص تر باعث افزایش محبوبیت اپلیکیشن شما خواهد شد.

مشخص کردن طرح

بعد از مشخص کردن ایده نوبت به مشخص کردن طرح اپلیکیشن شما می‌رسد. در این مرحله می‌توانید بر روی برگه ای طرح اولیه خود را با جزئیات رسم نمایید. در این مرحله براحتی می‌توانید از مشاوره رایگان ویستا بهره مند شوید و طراحی وایرفریم حرفه ای را در ساخت اپلیکیشن به ما بسپارید.

طرح گرافیکی اولیه

بعد از مرحله طراحی وایرفریم تیم طراحی تجربه کاربری یا همان تیم ui/ux شروع به طراحی گرافیکی و ساخت اپلیکیشن شما می‌کند که با نرم افزارهای گرافیکی، ظاهر اپلیکیشن شما طراحی می‌شود. این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که نمایانگر فضای کلی اپلیکیشن شماست.

پیاده سازی ظاهر اپلیکیشن

در این مرحله برنامه نویسی front طراحی اپلیکیشن موبایل آغاز می‌شود. در این مرحله ظاهر اپلیکیشن بصورت کد نویسی منطبق بر طراحی اولیه که توسط تیم ui انجام شده بود پیاده سازی می‌شود و بعد از آن وبسایت به صورت کامل طراحی شده و تست تجربه کاربری انجام می‌گیرد.

برنامه نویسی

در این مرحله تیم برنامه نویسی ویستا دیتابیس نرم افزار را متناسب با ظاهر و جزئیات آن طراحی می‌نماید سپس روبط میان آن‌ها را مشخص کرده و شروع به api  نویسی نرم افزار می‌نماید تا نرم افزار پویا و داینامیک سازی شود. برنامه نویس های front-end از api ها ی طراحی شده در نرم افزار بهره می برند.

پشتیبانی

بعد از تمامی مراحل در مرحله آخر تست نرم افزار در حالات مختلف انجام می‌شود. بعنوان مثال اپلیکیشن بر اساس تعداد کاربران تست و کلیه ایرادات آن برطرف می‌شود. در جلسات آخر بصورت آنلاین یا حضوری نحوه کار در جلسه با شرکت طراحی سایت گفته شده و کلیه توضیحات به ایشان داده می‌شود.

مراحل سفارش دهی طراحی اپلیکیشن مشهد

check logo

تکمیل فایل داکیومنت یا پروپزال

check logo

جلسات فنی با شرکت نرم افزاری

check logo

طراحی نمونه اولیه یا prototype

check logo

بررسی زیرساخت های مورد نیاز

check logo

تعیین هزینه و زمان - بررسی موضوعات قرارداد

طراحی سایت و اپلیکیشن در مشهد

طراحی سایت و اپلیکیشن می‌تواند به رشد کسب و کار شما بیشتر کمک کند. طراحی سایت از دیگر خدمات تخصصی شرکت ویستا است که در کنار اپلیکیشن می‌تواند سودآوری بیشتری داشته باشد. اصولا سایت‌ها یک مرجع مهم برای جستجوی برند هر کسب و کار محسوب می‌شوند. مردم هرزمان که می‌خواهند اطلاعات یک شرکت یا هر کسب و کاری را بدانند ابتدا نام آن را در موتورهای جستجو سرچ می‌کنند. طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت با وردپرس از خدمات پرطرفدار شرکت هستند.

رشد کسب و کار با طراحی اپ در مشهد

می توان گفت امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، میزان استفاده کنندگان از گوشی های همراه و اپلیکیشن‌های موبایل کاملا رو به افزایش است. چرا که کاربران با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل به راحتی می‌توانند نیاز های روزمره خودشان را برطرف کنند. به همین دلیل یکی از مواردی که باعث رشد کسب و کار شما می شود، ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید کالاها و خدمات خود را فارغ از محدوده جغرافیایی که درون آن هستید ارائه دهید. تیم طراحی اپلیکیشن ویستا با ارائه خدمات متنوع، اقدام به ساخت اپلیکیشن موبایل در مشهد بر روی پلتفرم‌های مختلف کرده است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره آنلاین با مجموعه ویستا در ارتباط باشید. 

رشد کسب و کار
طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

همانطور که گفتیم طراحی سایت باعث افزایش اعتبار نام تجاری شما شده که این خودش به تنهایی ارزش زیادی برای کسب و کار شما دارد. طراحی سایت در مشهد یکی از خدمات مهم برای ارائه خدمات به صورت آنلاین به مشتریان است. ارتباط مستقیم و بدون واسطه از مزایای مهم طراحی سایت است. شرکت طراحی سایت ویستا به شما برای داشتن یک سایت هوشمند کمک می‌کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی

یکی از خدمات مربوط به طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی است. طراحی فروشگاهی اینترنتی به معنای طراحی سایت به همراه طراحی اپلیکیشن است. با طراحی فروشگاه اینترنتی می‌توانید تمامی محصولات خود را از هر نوعی که هستند در ۲۴ ساعت شبانه روز بفروشید. با طراحی سایت فروشگاهی واسطه هارا حذف می‌کنید و خودتان به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط هستید. ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید نیز در کنار طراحی سایت فروشگاهی به جذب مشتری بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر شما کمک می‌کند.

سئو سایت در مشهد

سئو سایت یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو! به این معنی که تمامی کارهایی که باید انجام شود تا سایت شما در رتبه های اول گوگل دیده شود. بدون سئو سایت نمی‌توانید در رتبه های خوب قرار بگیرید و به همین دلیل رسیدن به موفقیت امری بسیار سخت و غیرمنطقی است. شرکت سئو ویستا شما را برای رسیدن به رتبه برتر گوگل یاری می‌کند. همچنین برای آگاهی از قیمت سئو می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. 

سئو سایت در مشهد

سوالات متداول

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس:02188551470

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تیم مارکتینگ ویستا از طریق یکی از راهای زیر اقدام کنید:

1- تماس با شماره 02188551470

2- ارتباط با آی دی تلگرامی @technical_vistacode

درباره ویستا

*شرکت نرم افزاری ویستا یکی از شرکت های فعال و باتجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ می باشد. سئو سایت، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، ساخت نرم افزارهای تحت وب و سایر کارهای گرافیکی از خدمات مهم و اصلی ویستا است. بهینه سازی سایت از مباحث مهم برای ارتقا کسب و کار از طریق دیده شدن در موتورهای جستجو است. با سئو وبسایت خود میتوانید برند شغلی خود را در هر تجارت آنلاینی در صفحه اول و رتبه برتر گوگل قرار دهید و باعث پیشرفت چشمگیر حوزه فعالیت خود شوید.

طراحی اپلیکیشن از فعالیت های مهم ویستا است که سالها در این زمینه تجربه حرفه ای دارد. تیم تخصصی ویستا از جمعی از بهترین های این حوزه تشکیل شده است. این شرکت در تمام زمینه های کاری و آموزشی، اپلیکیشن طراحی کرده است. از نمونه های انجام شده میتوان به طراحی اپلیکیشن رستوران، طراحی اپلیکیشن تاکسی، طراحی اپلیکیشن موزیک، طراحی اپلیکیشن فیلم، طراحی اپلیکیشن خبری، طراحی اپلیکیشن تخصصی در شهرها، طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار، طراحی اپلیکیشن املاک، طراحی اپلیکیشن بیمه و… اشاره کرد. 

شرکت طراحی سایت ویستا، فعالیت های مهمی در زمینه طراحی سایت داشته است. تیم تخصصی طراحی سایت این شرکت سابقه طولانی در این زمینه دارند. طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت تاکسی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت شبیه دیوار، طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت دانلود، طراحی سایت املاک، طراحی سایت شبیه دیجی کالا، طراحی سایت شبیه آچاره و… تعدادی از نمونه های طراحی سایت ویستا است

تیم ویستا علاوه بر خدمات متنوع طراحی اپلیکیشن در تبریز، در زمینه طراحی سایت حرفه ای و سئو سایت نیز به مشتریان خدمات متنوعی را ارائه می کند. از نمونه های آن می توان به طراحی سایت مشابه دیجی کالا برای کسانی که قصد فروش محصولات به شیوه ای اینترنتی را دارند و همینطور طراحی سایت خدماتی برای موسسات و مراکز ارائه دهنده خدمات صنعتی و یا آموزشی اشاره کرد.

‫4.5/5 ‏‫(10 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا