طراحی اپلیکیشن در شیراز

با توجه به گسترش تجارت الکترونیک در دنیای امروز و همینطور محبوبیت زیاد استفاده از گوشی‌های هوشمند، یک فرصت بسیار مناسب برای معرفی و توسعه کسب و کارهای گوناگون فراهم شده است. این شرایط اهمیت طراحی اپلیکیشن موبایل را بیش از پیش نمایان می سازد. کاربران به دنبال صرفه جویی در وقت و هزینه های خود می‌باشند. آنها علاقه دارند که با گوشی هوشمند خود کارهای روزمره را با کیفیت و سرعت بالا انجام دهند. برای مشاهده هزینه ساخت اپلیکیشن در شیراز روی لینک زیر کلیک نمایید.

طراحی اپلیکیشن در شیراز

مشاوره رایگان  و اختصاصی 

شرکت نرم افزاری ویستا تیمی درجه یک و حرفه ای از مشاوران فنی و حرفه ای را ایجاد کرده است که پاسخگوی نیازهای شما باشد. برای آگاهی از قیمت طراحی  سایت کافی است شماره تلفن خود را وارد کنید تا مشاوران ویستا با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در شیراز

یکی از موضوعات مهم در ساخت انواع اپلیکیشن همچون طراحی وب اپلیکیشن، انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن است. برای یافتن بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در شیراز، باید به چندین نکته مهم توجه داشته باشید. از معیارهای مهمی که باید به آن توجه کنید داشتن نمونه کارهای قوی، تعرفه طراحی اپلیکیشن، پشتیبانی نرم افزار، رضایت مشتریان سابق، تکنولوژی های مورد استفاده، طراحی توسط یک تیم و در یک مکان مشخص می باشد. ویستا یک شرکت طراحی اپلیکیشن در شیراز است که در تمامی موارد فوق مورد تایید قرار گرفته است.

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در شیراز

اهمیت طراحی اپلیکیشن شیراز

شیراز از شهرهای تاریخی ایران به حساب می آید. در گوشه نقاط این شهر، شاهد مکان‌های تاریخی و فرهنگی گوناگونی می‌باشیم. برای اینکه بتوان به مردمانی که در سایر نقاط کشور سکونت دارند معرفی شوند، نیازمند یک برنامه حساب شده می‌باشدما باید بتوانیم تصاویر، ویژگی‌های ممتاز و همینطور مواردی که باعث جذب شدن کاربران را دارد، به بهترین شکل ارائه دهیم. تمامی این موارد را می‌‌توان با استفاده از طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در شیراز به راحتی فراهم نمود. با ساخت اپلیکیشن ارتباط با مشتری همواره حفظ شده و این باعث رضایت و اعتماد مشتری می‌شود و ازین رو می‌توانید مشتریان وفادار زیادی را جذب خود کنید. امروزه نیاز به طراحی نرم افزار موبایل شیراز بیش از پیش احساس می‌شود.

کاربرد طراحی اپلیکیشن 

طراحی اپلیکیشن به طور فزاینده ای در تمامی مشاغل و کسب و کارها محبوب می‌شود. تمامی خدمات و کارهای روزمره می‌توانند توسط طراحی اپلیکیشن انجام شوند. از کارهای بانکی گرفته تا فروشگاه‌ها، سفارش غذا و مراقبت‌های پزشکی… تقریبا کسب و کاری وجود ندارد که با طراحی اپلیکیشن نتوان آن را گسترش داد و یا توسط آن نتوان با مشتریان ارتباط پایدار و همیشگی برقرار کرد. طراحی اپلیکیشن شیراز می‌توان گزینه ای عالی برای کسب درامد و رشد کسب و کار باشد.

کاربرد های طراحی اپلیکیشن

طراحی انواع
اپلیکیشن های کاربردی در شیراز

شیراز با توجه به داشتن قدمتی طولانی، دارای اماکن تاریخی بسیار زیبا و همینطور مذهبی می‌باشد. در کوچه خیابان‌های مختلف شیراز عطر بهار نارنج هر شخصی را به وجد می‌آورد. مردم شیراز به واسطه دو شاعر بسیار بزرگ کشورمان که در این شهر آرمیده اند، به شعر و ادب علاقه ای بسیار دارند. هر ساله جمعیت بسیاری به بازدید این شهر و مکان های زیبای آن می‌روند. برایند این اتفاقات یک پتانسیل بسیار عالی برای گسترش تجارت الکترونیک ویژه کسب و کارهای کوچک و بزرگ را فراهم می‌نماید. با استفاده از طراحی اپ در شیراز، شرکت‌ها و کسب و کارهای گوناگون این فرصت را دارند که تعداد مشتریان خود را افزایش داده و در نتیجه به سودآوری بیشتری برسند. طراحی اپلیکیشن در شیراز به صورت کاملا حرفه ای توسط تیم ویستا انجام خواهد شد 

اپلیکیشن های پرکاربرد در شیراز

طراحی اپلیکیشن گردشگری و توریستی در شیراز

طراحی اپلیکیشن توریستی و گردشگری

شیراز یکی از پر گردشگر ترین شهرهای ایران می‌باشد. در دنیای امروز صنعت توریسم به عنوان یکی از پر درآمد صنایع به حساب می‌آید. با استفاده از طراحی اپلیکیشن گردشگری می توان خدمات متنوعی بصورت 24 ساعته به مشتریان خود ارائه کرد. کاربران می توانند با اپلیکیشن گردشگری به راحتی به خرید بلیط هواپیما و همینطور رزرو هتل برای اقامت خود اقدام نمایند. با ساخت اپلیکیشن در شیراز در زمینه توریست و گردشگری، کمک بزرگی به صنعت توریست و گردشگری شیراز کنید.

طراحی اپلیکیشن رستوران

از نمونه های پرطرفدار و مهم در زمینه ساخت اپلیکیشن در شیراز، طراحی اپلیکیشن رستوران در شیراز است. اپلیکیشن رستوران در شیراز بسیار پر استفاده است و اکثر مردم امروزه از این اپلیکیشن ها بسیار زیاد استفاده می‌کنند. با طراحی اپلیکیشن رستوران برای رستوران خود در شیراز مشتریان زیادی را جذب کرده و با ارائه خدمات بهتر به آنها، باعث رشد کسب و کار خود شوید. حتی میتوانید با ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ فود در شیراز، مجموعه ای از رستوران ها را معرفی کرده که مشتری بتواند با مقایسه رستوران ها و قیمت ها، خرید خود را انجام دهد.

طراحی سایت و اپلیکیشن در شیراز
طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ شیراز

طراحی اپلیکیشن تاکسی 

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پرطرفدار و مهم در شیراز، ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ و یا طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب است. تاکسی های آنلاین به خوبی جای خود را در میان مردم باز کرده اند. سهولت در استفاده از خدمات آنان و همینطور صرفه جویی اقتصادی باعث محبوبیت هرچه بیشتر آنان گشته است. طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ این فرصت را ایجاد می‌نماید که به خدمات رسانی هرچه بهتر به مسافران پرداخته شود.

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

اپلیکیشن خود را سفارش دهید…

برای درخواست ساخت اپلیکیشن اندروید و ios  میتوانید با شماره تلفن 88930113-021 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق چت آنلاین موجود در وب‌سایت و یا فرم مشاوره شماره تلفن خود را قرار دهید تا در اسرع وقت تیم بازاریابی شرکت ویستا با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

ویژگی های طراحی اپلیکیشن اندروید و ios ویستا

طراحی اختصاصی

شما می توانید با سفارشی طراحی اپلیکیشن از شرکت نرم افزاری ویستا طرح اختصاصی خود را برای اپلیکیشن بصورت کاملا اختصاصی داشته باشید. قبل از فاز تولید اپلیکیشن تیم طراحی رابطه کاربری ویستا، برای شما و متناسب با سلیقه شما اپلیکشن شما را به صورت کامل طراحی می‌کنند.

مشتریان وفادار

پشتیبانی رایگان

پس از طراحی اپلیکیشن بصورت کامل تیم فنی و پشتیبانی ویستا تا 1 سال پشتیبانی اپلیکیشن شما را بصورت رایگان انجام می‌دهند. پشتیبانی شامل مسائل فنی، امنیتی، تغییرات و تا حدودی توسعه اپلیکیشن است. درصورت درخواست توسعه بزرگ اپلیکیشن، این ویژگی باید از طرف تیم فنی بررسی شود.

کدنویسی اختصاصی

کد نویسی اختصاصی

پس از تایید نمونه اولیه اپلیکیشن از طرف شما و همچنین بررسی همه نکات مهم و مطرح در ساخت اپلیکیشن، تیم فنی ویستا اقدام به تولید اپلیکیشن می‌کند. در مجموعه ویستا اپلیکیشن‌ها بااستفاده از تکنولوژی  REACT NATIVE کد زنی می‌شود و قابلیت توسعه نیز دارد و سورس کد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پشتیبانی آنلاین

مشاوره در هاستینگ و سرور

یکی از مسائل مهم و حیاتی اپلیکیشن سرور ها و هاستینگ هایی هستند که اپ روی آن ها سوار می‌شود . به همین منظور تیم فنی ویستا برای آن دسته از افرادی که نمی‌دانند چه نوع هاستی را تهیه کنند، مشاوره اختصاصی خواهد داد.

تست امنیتی اپلیکیشن

تست های امنیتی اپلیکیشن

پس از ساخت اپلیکیشن و رفع باگ‌های اولیه، تیم فنی ویستا اقدام به تست‌های امنیتی متناسب با بروزترین متودهای امنیتی می‌کند. همچنین درصورت درخواست کارفرمای محترم می‌توانیم تست های خاص امنیتی مد نظر را نیز انجام دهیم.

مشاوره اختصاصی

مشاوره اختصاصی بازار

پس از طراحی و تولید اپلیکیشن، تیم مارکتینگ ویستا به شما مشاوره بازار اختصاصی خواهد داد . به این صورت که چگونه میزان فروش و بازار خود را گسترش دهیم؟ و اینکه چطور می‌توانیم باتوجه به بازار پیش رو فضای کار را گسترش دهیم.

دیگر خدمات ساخت اپلیکیشن در شیراز

کسب و کارهای زیادی وجود دارند که طراحی اپلیکیشن برای آنها بسیار لازم و ضروری است. هرچه که ما بتوانیم خدمات و محصولات خود را با شرایطی نظیر دسترسی در هر لحظه و مکان به مشتریان خود ارائه دهیم، باعث گسترش تجارت و افزایش سود ما خواهد شد. تمامی این امکانات در طراحی اپلیکیشن موبایل جمع آوری شده است. موبایل های هوشمند بصورت گسترده بین مردم در حال استفاده است. دلیل اصلی این اتفاق تنها وجود برنامه ها و اپلیکیشن های کاربردی مناسب می باشد که راحتی استفاده و تنوع در ارائه خدمات آنها باعث محبوبیت آنها گشته است. شیراز نیز با توجه به اینکه شهر بزرگ و مهمی می‌باشد ساخت نرم افزار موبایل شیراز برای هر کسب و کاری واقعا ضروری است. برای اینکه از رقبای دیگر عقب نمانید باید با ارائه خدمات در بستر موبایل باعث رشد و پیشرفت در زمینه کاری خود شوید. 

سفارش اپلیکیشن اندروید شیراز

علاوه بر طراحی اپلیکیشن تاکسی در شیراز، طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود در شیراز و یا طراحی اپلیکیشن گردشگری، خدمات بسیار زیادی وجود دارند که به طراحی اپلیکیشن نیازمندند. طراحی اپلیکیشن خبری یکی از مهمترین اپلیکیشن ها در شیراز است که از مخاطبان زیادی برخوردار می‌باشد. طراحی اپلیکیشن دانلود، طراحی اپلیکیشن بیمه در شیراز، طراحی اپلیکیشن پزشکی در شیراز، طراحی اپلیکیشن موزیک و یا طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار از اپلیکیشن های مهم و پول ساز در این شهر می‌باشند.

ساخت اپلیکییشن در شیراز

مزایای طراحی اپلیکیشن خوب

باعث افزایش مشارکت مشتری شده

باعث ارزش گذاری به مشتریانتان می‌شود

باعث آگاهی مشتری از برند شما می‌شود

باعث بهبود استراتژی بازاریابی شما می‌شود

باعث وفاداری مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی می‌شود

چرا ویستا ؟

طراحی حرفه ای

مشاوره کاملا رایگان

یکسال پشتیبانی رایگان

تیم جوان و حرفه ای

قیمت مناسب و به صرفه

سالها تجربه کاری و حرفه ای

طراحی سایت و اپلیکیشن در شیراز

ویستا یک شرکت برنامه نویسی اندروید در شیراز است که خدمات متنوع، به روز و منحصر به فرد به مشتریان را ارائه می‌دهد. شرکت برنامه نویسی شیراز علاوه بر اینکه در طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در سطح کشور رتبه برتر را دارد، در زمینه طراحی سایت نیز تجربه ای حرفه ای دارد. طراحی سایت شرکتی از فعالیت مهم ویستا است. گروه طراحی و برنامه نویسی شیراز ویستا با در نظر گرفتن نیاز مخاطب و استفاده از تکنولوژی های به روز، اقدام به طراحی سایت شیراز حرفه ای کرده که میتوان در هر ساعت از شبانه روز محصولات و خدمات خود را به مشتری معرفی کرده و آنها را بفروشید. طراحی سایت با وردپرس نیز از اقدامات مهم کسب و کارها است که می‌توانید اعتبارتان را افزایش داده و با اینکار باعث توسعه تجارت خود شوید. ویستا طراحی سایت وردپرسی شما را با متناسب ترین هزینه طراحی سایت وردپرس انجام می دهد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیراز

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی در شیراز یکی از مهمترین موارد طراحی اپلیکیشن ها محسوب می‌شود. تمامی کسب و کارها می‌توانند یک اپلیکیشن فروشگاهی طراحی کرده و تجارت خود را آنلاین کنند. از این رو می‌توانند با مشتریان خود ارتباط دائمی داشته باشند. آنها را از خبرهای خود مطلع کرده، خدمات جدید یا محصولات جدید خود را به دیگران معرفی کنند. با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی در شیراز، ایجاد برندینگ کرده و با اینکار اعتبار فروشگاه و برند خود را افزایش دهید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در شیراز
رشد کسب و کار

رشد کسب و کار با طراحی اپ در شیراز

می توان گفت امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، میزان استفاده کنندگان از گوشی های همراه و اپلیکیشن‌های موبایل کاملا رو به افزایش است. چرا که کاربران با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل به راحتی می‌توانند نیاز های روزمره خودشان را برطرف کنند. به همین دلیل یکی از مواردی که باعث رشد کسب و کار شما می شود، ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید کالاها و خدمات خود را فارغ از محدوده جغرافیایی که درون آن هستید ارائه دهید. تیم طراحی اپلیکیشن اندروید شیراز با ارائه خدمات متنوع، اقدام به ساخت اپلیکیشن موبایل در شیراز بر روی پلتفرم‌های مختلف کرده است.

طراحی فروشگاه اینترنتی به همراه اپلیکیشن

یکی از پر کاربردترین نمونه های طراحی وبسایت، طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز می‌باشد. ساخت فروشگاه اینترنتی باعث خواهد شد که براحتی بتوانید محصولات خود را بدون هیچ گونه واسطه و در بستر فضای آنلاین به مشتریان عرضه نمایید. این امر سبب خواهد شد که مشتریان بیشتری را جذب کرده و درآمدتان افزایش پیدا کند. از قابلیت های فوق العاده فروشگاه آنلاین می توان به امکان طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و همگام بودن با یکدیگر اشاره کرد. طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای در شیراز به همراه اپلیکیشن همگام، سبب در دسترس بودن خدمات شما در هر لحظه و مکان برای مشتریان خواهد شد.

طراحی سایت و اپلیکیشن در شیراز
سئو سایت در شیراز

سئو سایت در شیراز

از مهمترین فعالیت ها بعد از طراحی سایت، سئو سایت است. ویستا یک شرکت سئو در شیراز است که تجربه حرفه ای در زمینه بهینه سازی سایت در شیراز دارد. شرکت سئو ویستا با تیم حرفه ای و جوانش در تلاش است تا در کوتاهترین زمان و به صورت اصولی و قانونی شما را در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دهد. برای سفارش سئو با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس:02188551470

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تیم مارکتینگ ویستا از طریق یکی از راهای زیر اقدام کنید:

1- تماس با شماره 02188551470

2- ارتباط با آی دی تلگرامی @technical_vistacode

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا

درباره ویستا

شرکت نرم افزاری ویستا یکی از شرکت های باتجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. سئو سایت، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، ساخت نرم افزارهای تحت وب و سایر کارهای گرافیکی از خدمات مهم و اصلی ویستا است. بهینه سازی سایت از مباحث مهم برای ارتقا کسب و کار از طریق دیده شدن در موتورهای جستجو است. نرم افزار حسابداری آنلاین یکی از فعالیت های تخصصی ویستا است که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

طراحی اپلیکیشن از فعالیت های مهم ویستا است که سالها در این زمینه تجربه حرفه ای دارد. تیم تخصصی ویستا از جمعی از بهترین های این حوزه تشکیل شده است. از نمونه های انجام شده می‌توان به طراحی اپلیکیشن رستوران، طراحی اپلیکیشن تاکسی، طراحی اپلیکیشن فیلم، طراحی اپلیکیشن خبری، طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار، طراحی اپلیکیشن املاک، طراحی اپلیکیشن بیمه و… اشاره کرد. 

شرکت طراحی سایت ویستا، فعالیت های مهمی در زمینه طراحی سایت داشته است. طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت تاکسی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت شبیه دیوار، طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت دانلود، طراحی سایت املاک، طراحی سایت شبیه دیجی کالا و… تعدادی از نمونه های طراحی سایت ویستا است.

‫4.8/5 ‏‫(6 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا