جهت ارتباط با مجموعه ویستا با شماره 88551470-021تماس بگیرید  

طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری

طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری

طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری

موضوع مورد بحث امروز ما طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری می باشد

خب خیلی از شرکت ها نیروهای ویزیتور و بازاریاب دارد

که مدیریت آنها اگر تعداد آنها زیاد باشد کار بسیار دشواری است

و برای این موضوع ما امروز می خواهیم اپلیکیشنی را خدمتتان معرفی نماییم

کار آسونه اگه  طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری…..

کار شما را بسیار آسان می نماییم

موضوع اول طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری مدیریت و رقابت بازاریاب ها می باشد

اپلیکیشن ها و نرم افزارهای موجود در بازار صرفاً بحث حضور و غیاب بازاریاب را در بازار چک میکند

که حالا می توان گفت با یک قطعه جی پی اس یا نرم افزارهای دیگر…..

خب بازاریابی صرف گذراندن وقت نمی توان گفت نتیجه خوبی خواهد گرفت

پس ما نیازمند افزایش و انگیزه بازاریاب  را داریم

در این اپلیکیشن این موضوع اولی که در آن مطرح هست رقابت بین بازاریاب های دیگر در لحظه است

و موضوع دیگر کیف پول آن هاست که هر لحظه قراردادی را منعقد می کنم وجه واریز به کیف پولشان  می‌شود

پس برای طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری به این نکات دقت داشته باشیم

  • رقابت بین بازاریابها
  •  دستمزد یا پاداش آنها
  •  انگیزه بخشیدن از طریق محتوایی که در اختیار آنها گذاشته می‌شود

ببینید نیروهای انسانی هر شرکتی نیازمند آموزش و نظارت هستند و خب ما یک اپلیکیشنی می خواهیم به شما تقدیم کنیم که هم به رقابت هم محاسبه دستمزد آنها و از همه مهمتر آموزش و انگیزه آنها را به بالاترین سطح ممکنه برسانیم.

نیروهای فروش یک شرکت اصطلاحا بازوان یک شرکت  هستند

پس یک طراحی و جامع متمرکز بین بخش های مختلف مورد نیاز بازاریابی میتونه بازدهی شرکت ما را تا صد و چند صد برابر افزایش دهد

یک مرور اجمالی به محتوای نوشته شده انجام دهیم پس برای ی یک طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری خوب ما نیازمند اطلاعات لازم و روابط بین بازاریاب ها و بخش های دیگر شرکت داریم

زیرا هرچه اطلاعات بازاریاب از شرکت شما بیشتر باشد شما شرکت بروز و جلوتری نسبت به رقبای خود خواهید بود

چرا که بازاریاب نماینده شرکت شماست و مشتری شما اول شخصی را که مشاهده می کنند و بازاریاب شماست

و نکته بعدی که میتوان در اینجا به آن اشاره کرد مبحث ثبت سفارش است

خب وقتی بازاریاب شما یک چیزی را به نتیجه نزدیک می کند دو حالت دارد که

  • با پیگیری کوتاه مدت می توان به قرارداد رساند
  • یا نیازمند پیگیری بلندمدت است خوب اینجا لازم است

که ما یک برنامه مدون برای به قرارداد رساندن مشتری خود داشته باشیم خوب اینجا بازاریاب نیازمند یک برنامه برای این مدل پیگیری‌ها است

پس داشتن یک اپلیکیشن مناسب در این وهله می تواند فروش شما را پربازده تر کند

وقتی تعداد بازاریاب های شما مقیاس پذیر تر شود یعنی چه؟؟

یعنی اینکه شما در زمانی می توانید تعداد بازاریاب های خود را و بازارهای خود را افزایش دهید که توان مدیریت همه آنها را یکسان داشته باشید .

این امر به دو حالت می‌تواند صورت بگیرد

  1. با افزایش تعداد مدیر های خود
  2. طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری

اجازه دهید مقداری کلام را خلاصه تر انجام دهیم پس به طور کلی انگیزه و دستمزد و مدیریت بازاریاب ها و فیدبک گرفتن مهمترین ارکان سیستم فروش شما می تونه باشه

و نکته مهم برای رشد و توسعه مقیاس پذیر بودن این چارت سازمانی می باشد شما با داشتن یک طراحی اپلیکیشن بازاریابی و ویزیتوری خوب میتوانید هم مدیریت را برای خود آسان کرده و هم بازده و هم کار را برای گروه های فروش خود راحت تر کنید

جهت مشاوره رایگان با شماره تماس02188550411 تماس حاصل نمایید.

توفیق رفیق راهتان

 

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of