آینده-ارز-های-دیجیتال
Search

چگونه آینده ارز های دیجیتال را پیش بینی کنیم؟

فهرست مطالب

همون طور که خودتونم میدونید، سال 2021 یک سال بسیار بزرگ و مهم برای توسعه و پیشرفت ارز های دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها بوده است. اما به نظرتون چه اتفاقاتی قراره در سال های بعد برای ارز های دیجیتال بیفته؟ یا بهتره اینطوری بگم: آینده ارز های دیجیتال چگونه خواهد بود؟ آیا اینده ارز های دیجیتال بر روی کسب و کار از طریق طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال تاثیر خواهد داشت؟

سال 2021 ، جهش ارز های دیجیتال

در سال های اخیر مخصوصا در سال 2021 ما شاهد افزایش ارزش و قیمت ارز های دیجیتالی چون بیت کوین ، اتریوم ، تاثیر گذاری روی صنعت ، حمایت های شرکت های بزرگ از ارز های دیجیتال و نیز تمایل مدیران صرافی ها برای راه اندازی صرافی و خرید اسکریپت صرافی رمز ارز بوده ایم. در طول این مدت و با تغییراتی که در این حوزه رخ داده، تمایل افراد به خرید و فروش ارز های دیجیتال افزایش پیدا کرده است. این موضوع نه تنها در بین سرمایه گذاران، بلکه در بین سرمایه گذاران بلکه در فرهنگ تمام مردم گنجانده شده. به طوری که امروزه کمتر کسی پیدا می شود که واژه ارز های دیجیتال را نشنیده باشد. از سرمایه گذاران بزرگی مثل ایلان ماسک گرفته تا یک بچه دبیرستانی.

مدیر صرافی ارز دیجیتال gemini  می گوید: “از جهات بسیار زیادی ، سال 2021  یک “دستیابی به موفقیت بزرگ “بوده است. به طوری که توجه و تمرکز افراد و شرکت های بزرگ را به خود جلب کرده است. “

آینده-ارز-دیجیتال

پیش بینی ارز های دیجیتال در سال های آینده

اما با وجود پیشرفت هایی که در زمینه ارز های دیجیتال رخ داده است، هنوز هم فناوری اون درمراحل اولیه به سر می برد و دائما در حال تکامل و پیشرفت است. پیش بینی این که توسعه و پیشرفت ارز های دیجیتال تا کجا پیش می رود و چه آینده ای در انتظار آن هاست کار سختی به نظر می رسد. اما کارشناسان ارز های دیجیتال قصد دارند تا در مورد موضوعاتی مثل مقررات و قوانین ارز های دیجیتال تا بررسی خرید و فروش و پذیرش افراد رو بررسی می کنن و با توجه به رفتار کاربران ارز های دیجیتال و بررسی قیمت ارز های دیجیتال سعی می کنن تا درک بهتری از آینده ارز های دیجیتال و اتفاقاتی که در انتطار ما است داشته باشند.  در مقاله ای در مورد پیش بینی اتفاقات ارز های دیجیتال در دهه 2020 از نظر آرمسترانگ صحبت کرده ایم.

با توجه این که پیش بینی دقیق آینده ارز های دیجیتال امکان پذیر است، اما می خواهیم نظرات 5 کارشناس و تحلیلگر ارز های دیجیتال را بررسی کنیم. در این مقاله در مورد موضوعات زیر صحیت خواهیم کرد. گه شما هم در مورد آینده ارز های دیجیتال کنجکاو هستید، این مقاله میتونه بهتون کمک زیادی کنه:

  • قوانین ارز های دیجیتال
  • پذیرش گسترده تر ارز های دیجیتال از سوی مردم.
  • چشم انداز آینده بیت کوین
  • آینده ارز های دیجیتال

قوانین ارز های دیجیتال

در حال حاضر قوانین و مقررات مشخصی برای ارز های دیجیتال وجود ندارد. قانونگذاران در سراسر جهان تلاش می کنند تا قوانینی برای افزایش امنیت ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاران و ایجاد مشکل برای هکر ها ایجاد کنن. یکی از رئسای شرکت های مالی ارز های دیجیتال می گوید: “ایجاد قوانین برای ارز های دیجیتال می تواند چالش بزرگی در این زمینه باشد. اما ما از قوانین واضح و روشن استقبال می کنیم.”

چین چند ماه گذشته اعلام کرد که هر گونه معاملات ارز های دیجیتال در این کشور ممنوع است. ایالات متحده آمریکا هنوز ممنوعیتی برای ارز های دیجیتال اعلام نکرده اند. مانند تمام موارد مربوط به ارز های دیجیتال مقررات و قوانین همواره موانعی را برای شما ایجاد می کنند. به گفته یکی از کارشناسان “سازمان های مختلفی روی ارز های دیجیتال نظارت می کنند که امکان دارد صلاحیتی برای این کار وجود نداشته باشد”

ایجاد قوانین برای ارز های دیجیتال به چه معناست؟

ایجاد قوانین برای ارز های دیجیتال می تواند به کاهش جرائم در زمینه طراحی سایت صرافی کمک کند. یکی از کارشناسان می گوید: ” اگر لایحه ای برای ارز های دیجیتال تصویب شود، صرافی ها باید فرم های مالیاتی را مبنی بر میزان تراکنش های ارز های دیجیتال پرداخت کنند. این اتفاق می تواند پیشرفت خوبی برای سرمایه گذاران ارز های دیجیتال باشد.”

قانون گذاری های معقول برای ارز های دیجیتال می تواند برای همه یک برد باشد. بعد از این اتفاق افراد می توانند اعتماد بیش تری به این سیستم داشته باشند اما برای قانون گذاری باید وقت بیشتری گذاشته شود.

پذیرش گسترده تر ارز های دیجیتال از سوی مردم

در سال 2021 ، توجه شرکت های بزرگ نسبت به ارز های دیجیتال جذب شد و بسیاری از آن ها اعلام کردند که از ارز های دیجیتال پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال شرکت AMC اعلام کرد که تا پایان سال پرداخت های بیت کوین را می پذیرند. شرکت های فین تک مانند پی پال و اسکوئر نیز اعلام کردند که مشتریان می توانند برای خرید پلتفرم آن ها از بیت کوین استفاده کنند. شرکت تسلا در پذیرش ارز های دیجیتال تردید دارند، چرا که گاه آن را می پذیرند و گاه اون رو رد می کنن. در حالی این شرکت میلیارد ها رمزارز را خریداری کرده.

به گفته یکی از کارشناسان ” در سال اخیر ما شاهد پذیرش سیل عظیمی از مردم برای پذیریش ارز های دیجیتال بودیم” برخی از کارشناسان با توجه به این موضوع پیش بینی می کنن که این پذیرش در سال های آینده در مورد طراحی صرافی غیر متمرکز هم بیش تر می شود. در واقع ما شاهد این موضوع هستیم که موسسات بزرگ مثل والمارت و آمازون در حال انجام تدابیری برای ارز های دیجیتال هستند.

پذیرش-بیت-کوین-در-آینده

پذیرش همگانی ارز های دیجیتال چه معنایی دارد؟

در حالی که هنوز پرداخت با بیت کوین برای اکثر مردم جا نیفتاده، خرده فروشان بسیاری پرداخت با بیت کوین را به عنوان یکی از راه های پرداخت انتخاب می کنن. با این وجود احتمالا زمان زیادی طول خواهد کشید تا افراد برای خرید محصولات از بیت کوین استفاده کنن. اما پذیرش شرکت های بزرگ میتونه به این موضوع کمک کنه.

چشم انداز آینده بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین رو عنوان شاخص ارز های دیجیتال می شناسند. چرا که اولین و بزرگ ترین ارز دیجیتال شناخته شده دنیا از نظر قیمت و جایگاه در بازار ارز دیجیتال می باشد و بقیه دوست دارند تا روند رشد و توسعه این ارز رو دنبال کنن.

قیمت بین کوین در سال 2021 به 75000 دلار رسید و این قیمت رکورد قیمت قبلی 60000 دلار و که بالاترین قیمت ارز دیجیتال بود را در ماه آوریل شکست. الیته قیمت بیت کوین در تابستان به 30000 دلار رسید و بعد از آن دوباره رشد چشمگیری داشت که این موضوع به بی ثباتی قیمت بیت کوین اشاره داره. به همین خاطر کارشناسان توصیه می کنن که برای شروع سرمایه گذاری ارز های دیجیتال کمتر از 5 درصد از سبد خریدتون رو نگه دارین.

اما سوال اینجاست که قیمت بیت کوین تا جه مقداری بالا میره ؟ به گفته یکی از کارشناسان، قیمت بیت کوین از 2011 تا به حال نوسان های زیادی داشته و گاهی اوقات قیمت بیت کوین کاهش پیدا می کرده. با توجه به این موضوع انتطار من این است که:”بیت کوین نوسانات کوتاه مدت و رشد بلند مدت دارد. بیل نوبل، تحلیلگر فنی metricTocken در مورد آینده بیت کوین می گوید: “احتمال این که بیت کوین در سال های آینده افزایش داشته باشد، زیاد است.”  به همین خاطر طراحی سایت صرافی p2p و سایت های صرافی مشابه ارز دیجیتال افزایش پیدا کرده است.

نوسان های بیت کوین برای سرمایه گذاران چه معنایی دارد؟

 این نوسانات بیت کوین برای سرمایه گذاران که سرمایه خود را در یازه بلند مدت ذخیره کرده اند ، خیلی نگران کننده به نظر نمی رسد. چرا که نوسانات کوتاه مدت هستند و تاثیری روی سرمایه آن ها ندارد. بهترین کار این است که سرمایه گذاری بیت کوین خود توجه نکنید. جون که ممکن است این نوسانات کوتاه مدت باعث شوند تا شما تصمیمات عجولانه ای بگیرید.

آینده-بیت-کوین

آینده ارز های دیجیتال

امکان داره یک روز صبح از خواب بیدار بشین و ببینین که ارز های دیجیتال ممنوع شدن . اون وقت چه اتفاقات و مشکلاتی می تونه برای شما به وجود بیاد؟  با توجه به توضیحاتی که در مورد ارز های دیجیتال گفته شد، امکان داره که برخی از کارشناسان ارز های دیجیتال بتونند آینده ارز های دیجیتال را تا حدودی حدس بزنن. اما واقعیت اینه که هنوز کسب نتونسته به طور قطع در مورد آینده ارز های دیجیتال حرفی بزنه. چون که هنوز ارز های دیجیتال قوانین رسمی و آینده مشخصی ندارن.

پس بهتره شما هم تمام سرمایه خودتون رو در این راه نذارید. در واقع میران سرمایه گذاری شما به گونه ای باشه که آمادگی از دست دادن اون رو دارید و برای سرمایه گذاری های بلند مدت اون راه های مرسوم تر رو انتخاب کنید. ما بهتون پیشنهاد می کنیم که سرمایه گذاری های کوچکی روی ارز دیجیتال داشته باشید و هرگز همه سرمایه خود را به صورت بلند مدت روی ارز های دیجیتال نذارین. جون ممکنه در آینده و در دوران بازنشستگی به اون پول نیاز پیدا کنید.

در پایان …

همان طور که گفتیم آینده ارز های دیجیتال به طور دقیق برای کسی مشخص نیست. اما با اتفاقاتی که در سال 2021 اتفاق افتاده، تا حدودی می توان آن را پیشبینی کنیم. پس اگر شما قصد راه اندازی صرافی ارز های دیجیتال را دارید، می توانید آن را به شرکت های طراحی سایت حرفه ای بسپارید. بیش تر افراد به دنیال طراحی سایت مشابه ارز دیجیتال هستند، تیم ویستا می توانند سایت صرافی شما را مشابه با سایت های خارجی و داخلی ارز های دیجیتال طراحی کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید وارد صفحه ” طراحی سایت صرافی اارز دیجیتال ویستا” شوید.

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا