فروشگاه اینترنتی drop shipping

خرده فروشی ، طراحی فروشگاه اینترنتی Drop Shipping

ساخت فروشگاه اینترنتی drop shipping یک نوعی از کسب و کار و فروش اینترنتی است که تمرکز آن روی فروش محصول یک تولید کننده به خریدار به صورت مستقیم است .
به صورت کلی در فروشگاه اینترنتی Drop Shipping شخص سومی (به غیر از مشتری و فروشگاه اینترنتی) هم حضور دارد ، بدین صورت که فروشگاه اینترنتی ، محصولات مربوط به هر فروشنده را در سایت خود قرار میدهد و آن ها را به فروش می رساند . این فروشگاه اینترنتی محصولی را در انبار خود نگه نمی دارد .
در فروشگاه اینترنتی Drop Shipping فقط خرید انجام شده و وظیفه ی ارسال محصول به عهده ی فروشنده (عرضه کننده) است . در این شرایط ، حمل و نقل و بسته بندی مشکل شما نخواهد بود و دردسر کمتری را متحمل خواهید شد ، که البته در فروشگاه اینترنتی Drop Shipping پیدا کردن عرضه کننده قابل اطمینان و مطمئن خیلی بر روی روند کار شما و به سود دهی رسیدن اهمیت دارد .
اگر نحوه برند سازی و بسته بندی محصول و شرایط فروش برای شما اهمیت بیشتری دارد ما به شما سفارش طراحی وبسایت فروشگاه اینترنتی MarketPlace را پیشنهاد میکنیم .

طراحی-فروشگاه-اینترنتی-خرده-فروشی

مشاهده دموهای موفق پلتفرم فروشگاهی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت دموی فروشگاه اینترنتی در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو شماره 1 فروشگاه اینترنتی

جهت مشاهده انواع نمونه کار پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو شماره 2 فروشگاه اینترنتی

جهت مشاهده انواع نمونه کار پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو شماره 3 فروشگاه اینترنتی

جهت مشاهده انواع نمونه کار پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

شما با تعامل تولید کننده محصول آن ها را در فروشگاه اینترنتی خود به فروش رسانده و به عنوان یک واسطه که بین تولید کننده (خرده فروش) و خریدار برقرار است سود خود را از این معامله دریافت خواهید کرد . اگر به فکر طراحی سایت خدماتی و یا طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی هستید اما تعداد محصولات و ظرفیت انبار شما کم است ما به شما drop shipping را پیشنهاد میکنیم . همینطور شما میتوانید با برقراری ارتباط و تعامل با فروشندگان و عرضه کنندگان هم محصولات خود و هم محصولات آن ها را در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید
شرکت طراحی سایت ویستا با سابقه ی کار بسیار در زمینه  طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی این قابلیت را برای شما فراهم کرده است که یک فروشگاه اینترنتی با این قابلیت داشته باشید. به همین جهت پیشنهاد میکنیم تا ابتدا نمونه کار طراحی وب سایت ویستا را مشاهده کنید و پس از آن تصمیم گیری کنید.

فروشگاه-اینترنتی-dropshipping
فروشگاه-اینرتنتی

پیدا کردن بازارهدف مناسب

قبل از طراحی فروشگاه اینترنتی Drop Shipping شما باید بازار مناسبی را هدف قرار دهید که فروش در آن برای شما راحت تر و به آن تسلط بیشتری داشته باشید . زیرا بازار هدف شما در طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است. 

بررسی کامل بازار هدف

بهتر است پیش از طراحی فروشگاه اینترنتی  Drop Shipping خود حتما در زمینه های فروش ، میزان انعطاف و سود دهی آن بازار هدف تحقیقات خود را انجام دهید و با دیدی باز و مسلط به اقدام به فعالیت کنید

فروشگاه-اینترنتی

یافتن عرضه کننده ها

مرحله ی مهم دیگری که باید قبل از طراحی سایت اختصاصی Drop Shipping انجام داد پیدا کردن یک یا چند عرضه کننده برای محصولات و بازار هدف مورد نظر خود برای شروع است.

طراحی-سایت

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

حال که مراحل قبل را انجام داده اید وقت آن رسیده است که فروشگاه اینترنتی Drop Shipping خود را بسازید و کسب و کار خود را شروع کنید .تیم ویستا با ارائه بروزترین متود طراحی و کدنویسی اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی می کند.

اجرای استراتژی جذب مشتری

فروش در بستر اینترنت و فروشگاه اینترنتی نیازمند اجرای برخی استراتژی ها است .این استراتژی ها که شامل تبلیغات ، محتوا ، خدمات و بهینه سازی میشوند روند فروش و سود دهی شما را در یک فروشگاه اینترنتی افزایش می دهند .

بهینه سازی و فروش

بعد از مرحله پیاده کردن استراتژی های جذب مشتری حال وقت آن رسیده که فروشگاه اینترنتی خود را بهینه سازی و سئو کنید تا در جست و جو موتور جستجوگر گوگل بیشتر دیده شوید و بدنبال آن فروش بیشتری داشته باشید.

قیمت فروشگاه اینترنتی drop shipping

سایت یا اپ فروشگاهی کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر حرفه ای

سایت + اپ فروشگاهی کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر حرفه ای
قیمت اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

هر دو پکیج با کلیه امکانات و قابلیت‌های فروشگاهی ارائه می‌شود.

 این امکان برای شما وجود دارد که با کارشناسان ویستا تماس حاصل فرمایید و پاسخ سوالات خود را در خصوص هزینه طراحی پلتفرم فروشگاهی به صورت آنی دریافت کنید.

لیست قابلیت‌های پیشرفته

سامانه پیامکی

اتصال به پیک

چند زبانه

چند فروشندگی

قیمت پیشرفته

اندروید و ios

تیکتینگ

افزونه تحلیل آماری

حسابداری

مدیریت محصولات

گزارش گیری فروش

+ امکانات اختصاصی

نمونه کار طراحی سایت

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

فروشگاه اینترنتی خود را هم اکنون سفارش دهید!

شما می توانید برای درخواست طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین با شماره 88930113-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت. شما اطمینان را داشته باشید که بروزترین خدمات و مناسب ترین تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی توسط تیم ویستا به شما ارائه خواهد شد.

ایجاد دسترسی برای هر عرضه کننده که محصولات خود را در چه تعداد و چه قیمتی در سایت قرار دهد و قابلیت کنترل آن ها

مشتریان میتوانند چند محصول از چند عرضه کننده مختلف خریداری کنند و همینطور قابلیت مشاهده اطلاعات عرضه کنندگان را دارند

عرضه کنندگان میتوانند به صورت آنلاین در سایت شما ثبت نام کنند و با توجه به سطح دسترسی که شما برای آن ها قرار میدهید محصولاتشان را به نمایش بگذارند

فروشگاه-اینترنتی

در فروشگاه اینترنتی Drop Shipping عرضه کنندگان پنل و صفحه ی مخصوص به خود را دارند که محصولات خود را در آنجا قرار دهند .

فیلتر محصولات و عرضه کنندگان برای راحتی مشتریان در پیدا کردن کالای مورد نظر

طراحی فروشگاه اینترنتی در میزان جذب مشتری و فروش بسیار موءثر است طراحی رابط کاربری شما باید به گونه ای باشد که هم مشتری و هم عرضه کنندگان با آن به مشکل بر نخورند

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت حرفه ای ،بین 1 تا 2 ماه کاری زمان میبرد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی فروشگاه اینترنتی شما مشخص خواهد شد.

تیم ویستا پس از تکمیل طراحی فروشگاه اینترنتی شما،تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی و پشتیبانی را انجام میدهد.پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر ایجاد خواهد شد.

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید.پس از بررسی جزئیات فعالیت های کاری شما،تیم مارکتینگ ویستا بهترین بسته پیشنهادی فروشگاه اینترنتی را در اختیار شما قرار میدهد.

طبق قوانین ویستا ،30 درصد مبلغ نهایی پروژه درابتدا شروع کار از طرف مشتری گرامی دریافت خواهد شد. مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد. در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی پرداخت می کنید به مزایای بسیاری از قبیل تبلیغ خود و محصولاتی که ارائه می کنید، بدست آوردن مشتریانی در سراسر کشور، فروش محصولات بصورت 24 ساعته و کسب درآمد بیشتر دست خواهید یافت.

‫5/5 ‫(1 نظر)
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا