طراحی سایت موسیقی

موسیقی یکی از بخش های جدایی ناپذیر زندگی انسان شده است. افراد در سنین مختلف به سبک های مختلف موسیقی علاقمند می شوند . به همیت دلیل طراحی وب سایت موزیک از اهمیت زیادی برخوردار است. خواننده ها و موسیقدانان می توانند با ساخت سایت موسیقی ، موزیک و یا اطلاعات شخصی خود را در سایت قرار دهید .ویستا به شما کمک می کند تا با آسودگی خاطر اقدام به ارسال فرم سفارش طراحی سایت کنید. برای مشاهده قیمت طراحی سایت موزیک و نیز نمونه کار های ویستا روی دکمه های زیر کلیک کنید. 

طراحی سایت موسیقی
مشاوره

تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت موزیک ویستا

برای کسب اطلاعات در مورد نحوه انجام کار، و فرآیند انجام و همچنین ایده پردازی در مورد اینکه  طراحی سایت حرفه ای مخصوص شما نیازمند چه امکاناتی باید باشد، همچنین کسب اطلاع از  قیمت طراحی سایت موسیقی، نیاز به مشاوره وجود دارد. تیم ویستا با داشتن تجربه بلند مدت در زمینه طراحی وبسایت و طراحی اپلیکیشن آماده راهنمایی میباشد. تنها کافیست فرم زیر را پر کرده تا مشاورین ویستا با شما تماس بگیرند.

با دیدن این ویدئو ، با فرآیند طراحی سایت موسیقی در ویستا آشنا شوید !

روی فیلم روبرو کلیک کنید...

اهمیت طراحی سایت موسیقی

امروزه موسیقی نقش بزرگی در زندگی ما ایفا میکند. و سایت های موزیک و آهنگ، از همیشه محبوب تر هستند. حتما برای شما نیز پیش آمده که به دنبال یک قطعه از یک آهنگ، در گوگل به جستجو پرداخته اید و بخشی از متن آهنگ شما را به سایتی کشانده و شاید حتی آن سایت را هم در لیستی ذخیره کرده باشید تا دفعات بعد هم در آن به جستجو بپردازید. معمولا سایت های موزیک ترافیک بالایی دارند . از این رو می توان تبلیغات کسب و کار های مختلف را با محتوای مناسب در این سایت های قرار داد تا به صورت هدفمند برند خود را معرفی کرد.

تبلیغات آسان در فضای مجازی
دانلود آسان تمام آهنگ ها
دسترسی به آهنگ های خوانندگان معروف
اهمیت طراحی سایت موزیک
تدریس ابزار آلات موسیقی در این سایت ها
بیوگرافی خوانندگان معروف
کاهش اتلاف وقت و هزینه برای دسترسی به موزیک

مزایای طراحی سایت موزیک

تبلیغ و فروش محصولات هنری

فروش محصولات هنری در طراحی سایت موزیک

هنرمندان می توانند به تبلیغ در زمینه محصولات هنری پرداخته و از این راه تعداد کاربران سایت خود را در سراسر دنیا افزایش دهند. به علاوه می توانند آثار هنری خود را از طریق وب سایت به فروش برسانند. 

دسترسی 24 ساعته

دسترسی 24 ساعته به آهنگ- طراحی سایت موزیک

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت موسیقی ، دسترسی 24 ساعته آن است . یعنی این که کاربران می توانند در هر ساعت از شبانه روز موزیک های مورد علاقه خود را گوش دهند. 

آپلود موزیک به صورت نامحدود

آپلود نا محدود آهنگ- طراحی سایت موزیک

یکی ویژگی های ،مثبت سایت های موزیک شما می توانید در سایت های موزیک ، به صورت نامحدود موزیک و آهنگ آپلود کنید که شرط این کار داشتن یک هاست نامحدود است . 

دسته بندی انواع موزیک

دسته بندی موزیک - طراحی سایت موزیک

سایت های موزیک دارای دسته بندی برای انواع موزیک بر اساس خواننده و یا نوع موزیک می باشد . در این صورت شما می توانید وارد دسته بندی دلخواه خود شوید و موزیک مورد علاقه خود را گوش دهید. 

دسترسی به متن آهنگ

در طراحی سایت های موسیقی علاوه بر آهنگ متن آهنگ هم در کنار آن وجود دارد که شما می توانید در صورت تمایل لیریک آهنگ را هم داشته باشید . این ویژگی برای موزیک های خارجی فوق العاده است. 

دانلود آسان موزیک

دانلود آسان موزیک- طراحی سایت موزیک

سایت های موزیک باعث شده اند تا مخاطبان بتوانند بدون این که هزینه های اضافی بابت خرید موزیک ، به راحتی آن را دانلود کرده و از آن استفاده کنند. 

قیمت طراحی سایت موسیقی

 هزینه طراحی سایت موسیقی، با توجه به امکانات متفاوت مورد نیاز برای هر نوع کسب و کار و فعالیتی متفاوت است. هر کسب و کاری در حوزه ای که فعالیت میکند برای موفقیت باید خاص و متمایز باشد. یکی از جلوه های متمایز بودن کسب و کارها از نوع طراحی وبسایت شان مشخص میشود. شرکت ویستا با توجه به تنوع تقاضا ها تلاش نموده با ارائه بسته های متنوع نیاز کاربران و متقاضیان را پوشش دهد. در صورتی که امکانات مورد نیاز خود را در بسته ها نیافتید، تیم مشاوره ویستا آماده شنیدن نظرات شما و راهنمایی به شما میباشد.

سایت یا اپ کدنویسی شده

140.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

170.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

200.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

260.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

طراحی سایت مشابه نکس وان

طراحی-سایت-موزیک-نکس-وان

سایت نکس وان موزیک بزرگترین سایت دانلود موزیک جدید در کشور می باشد در تاریخ 27 اسفند 1392 فعالیت خود را آغاز کرد. این سایت دارای قالب حرفه ایست و دارای بیش از 2500 اث از هنرمندان می باشد.

مطالب سایت موزیک نکس وان بر اساس هفته و ماه و سال تفکیک شده اند و دسته بندی موزیک در این سایت بر اساس نظرات کاربران نیز وجود دارد. یکی از ویژگی هایی که سای نکس وان را از دیگر سایت های موزیک متمایز می کند ، داشتن اینستای هنرمندان است که در قالب یک وب سایت به شما نشان می دهد و پست های مرتبط با آن خواننده که شامل آلبوم هایشان است را می توانید مشاهده کنید

تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت شبیه نکس وان آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه طراحی سایت آهنگ با مشاورین ما تماس بگیرید.

بخش دانلود آهنگ

بخش موزیک ویدئو

بخش دانلود آلبوم خوانندگان

بخش گالری تصاویر خوانندگان

داشتن لیریک موزیک خوانندگان

داشتن بخش اینستای هنرمندان 

بخش سینما (فیلم ، سریال و…. )

داشتن بخش تبلیغات در سایت موزیک

داشتن بخش پخش آثار با داشتن مجوز

دسته بندی موزیک بر اساس حال و هوای سفر

دسته بندی موزیک بر اساس نوع   ( پاپ و…)

امکان جستجوی پیشرفته در لیست موزیک

قرار دادن بخش دانلود کتاب های صوتی 

برترین و پرطرفدار ترین موزیک ها

پخش زنده برنامه های رادیویی 

بخش دعا و نغمه های مذهبی 

بخش جستجوی پیشرفته

جدول پخش برنامه ها 

طراحی سایت موزیک مشابه رادیوجوان

رادیوجوان

سایت رادیو جوان این سایت ، پایگاهی برای دانلود موزیک ، رادیو اینترنتی و شببکه ماهواره ای است که در سال 2004 در واشنگتن فعایت خود را آغاز کرد. سایت و نرم افزار رادیو جوان منبع تعداد زیادی از آهنگ‌های هنرمندان فارسی‌زبان است. شبکه رادیو جوان معروف به RJTV به تولید و پخش برنامه‌های موسیقی و طنز می‌پردازد.

از ویژگی های مثبت رادیو جوان می توان به به روز بودن و دسترسی آسان به موزیک های سایت است . رادیو جوان موزیک خواننده های بسیاری چون رضابهرام ، شادمهرعقیلی ، مسیح و آرش و … را در لیست موزیک های خود قرار داده است. 

تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت دانلود موزیک شبیه رادیوجوان  آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین ما تماس بگیرید.

نمونه کار های طراحی سایت موزیک ویستا

طراحی سایت موزیک یکی از پرطرفداران وب سایت های حال حاضر می باشد که در انواع مختلفی ارائه می شود . برای این که بتوانید بهترین شرکت برنامه نویسی وب را برای کار خود انتخاب کنید ، باید خدمات و نمونه کار طراحی وبسایت موسیقی شرکت مورد نظر را بررسی کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در این مورد بگیرید . تیم ویستا با داشتن نمونه کار های حرفه ای و کارشناسان متخصص می تواند شما را در زمینه طراحی سایت موسیقی کمک کند.

سایت هنری زیر زمین

مشاهده آخرین نمونه کار طراحی پلتفرم موزیک ویستا

ویژگی های فنی پلتفرم

ویژگی های ظاهری سایت

ویژگی های عملکردی پلتفرم

جهت مشاهده انواع نمونه کار طراحی وبسایت با ما در ارتباط باشید.

همین الان وب سایت سایت موزیک خود را سفارش دهید!

طراحی سایت موسیقی در بین طرافداران موزیک اهمیت بسیاری دارد. شما می توانید برای درخواست طراحی سایت ، ساخت اپلیکیشن و یا برای سفارش سئو  ، با شماره 88930113-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

سفارش-طراحی-سایت

نکس 1 و رادیو جوان ، بزرگ ترین سایت های موزیک در ایران

یکی از مواردی که خیلی در کشور باب شده است ، گوش دادن به موزیک های ایرانی و خارجی می باشد. امروزه افراد به دنبال بهترین سایت های موزیک هستند تا بتوانند جدید ترین آهنگ های خواننده های معروف را دانلود کنند . در این زمینه سایت نکس 1 و رادیوجوان ، از بزرگ ترین سایت های موزیک به شما می روند و توانسته اند تحولی در زمینه موزیک ایجاد کرده و  طرفداران زیادی را به خود جذب کنند تا جایی که رقابت را برای سایر سایت های موزیک سخت تر کنند. 

سایت-های-موزیک-در-ایران

طراحی سایت موسیقی مناسب چه مشاغلی است ؟

مشاغل بسیاری در زمینه موسیقی فعالیت می کنند . در نتیجه طراحی سایت موسیقی و خدمات سئو سایت می تواند برای تمامی آن ها مناسب باشد. برای مثال طراحی سایت موزیک می تواند برای آهنگ سازان ، نوازندگان و خواننده ها موثر واقع شود . یکی از کاربرد هایی سایت های موزیک دارد ، طراحی سایت دانلود برای افرادی که به می خواهند در ازای دانلود کاربران پول دریافت کنند. علاوه بر آن طراحی سایت موزیک برای کسب و کار های در زمینه موسیقی و کلاس های آموزشی می تواند تاثیر بسیاری در دیده شدن آن ها داشته باشد . شما با سفارش ساخت وب سایت موزیک و سئو سایت موسیقی میتوانید سایتی با مشخصات و امکانات مد نظر خود در حوزه فعالیتتان دریافت کنید که باعث دیده شدن و شناخته شدن شما خواهد شد. 

انواع سایت های موزیک

طراحی سایت دانلود آهنگ

نوع دیگر ساخت سایت موسیقی به صورت گروهی است که در این نوع آهنگ های خوانندگان مختلف و زندگینامه های خوانندگان و مصاحبه ها روی سایت قرار میگیرد که نام دیگر آن طراحی سایت دانلود آهنگ است. در این سایت ، به روز ترین آهنگ های تمام خوانندگان قرار می گیرد تا کاربران بتوانند به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند.  

طراحی سایت شخصی خواننده

طراحی وب سایت شخصی خواننده

یکی از انواع سایت های موزیک ، طراحی سایت شخصی برای خواننده به منظور ارتباط بهتر با طرفداران ایجاد می شود و در این سایت ، اخبار مرتبط با با برنامه های اخیر هنرمندان و دنیای موسیقی قرار بگیرد. به علاوه بیوگرافی هنرمند و عکس های جدید و بخش دریافت آهنگ های جدید هم می واند برای طرفداران جذاب باشد. 

طراحی وب سایت آموزشگاه موسیقی

 شاید نوع دیگری از طراحی وب سایت موسیقی مربوط به کلاس های آموزشی موسیقی و جذب هنرآموز بیشتر مربوط باشد که در این سایت ها برنامه کلاسها  و پرسش و پاسخ روی سایت قرار میگیرد.

طراحی سایت آموزشگاه موسیقی

مراحل ساخت سایت موسیقی در ویستا

مشخص کردن هدف در طراحی سایت حرفه ای

مشخص کردن هدف

اهداف خود را از طراحی سایت موزیک مشخص کنید.

طراحی گرافیکی سایت حرفه ای

طراحی عناصر اولیه گرافیکی

طراحی بصری یا همان UI/UXسایت که بیانگر نمای سایت است شروع می شود.

تولید محتوا برای طراحی سایت

تولید محتوا برای سایت

تولید محتوا برای سایت شرکتی با در نظر گرفتن اصول سئو سایت انجام می شود.

پشتیبانی سایت حرفه ای ویستا

پشتیبانی سایت

بعد از طراحی وب سایت شرکتی خدمات پشتیبانی به مدت مشخص انجام می شود.

طراحی سایت آموزشگاه موسیقی

شاید کمتر کسی پیدا می شود موسیقی گوش ندهد و از گوش دادن به آن لذت نبرد. یادگیری یکی از ابزارآلات موسیقی هم هیجان انگیز است و هم چالش های خود را دارد. در سال های اخیر آموزشگاه های بسیاری برای یاد گیری به وجود آمده اند . طراحی وب سایت آموزشگاه موسیقی که نوع دیگری از طراحی سایت آموزشی محسوب می شوند ، کمک می کند تا علاقمندان به موسیقی انواع موسیقی ها را بررسی کنند و ساز مورد علاقه خود را پیدا کنند . این آموزشگاه ها می توانند محتوای آموزشی خود را به صورت کلیپ درست کرده و آن را در سایت آپلود کرده و و در ازای مبلغ بسیار کمی آن ها را در اختیار مردم قرار دهند. تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت آموزشگاه موسیقی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین ما تماس بگیرید . 

امکانات طراحی سایت آموزشگاه موسیقی

check logo
امکان معرفی آموزشگاه و اساتید
check logo
امکان طراحی صفحه‌ای خاص برای هر سبک از موسیقی
check logo
امکان طراحی و قرار دادن ویدئوهای ضبط‌‌شدۀ جلسات
check logo
امکان ارارئه مدرک پایان دوره
check logo
امکان ارتباط هنرورزان با اساتید و پرسش و پاسخ

شرکت ویستا چه خدماتی در زمینه طراحی وب سایت موزیک ارائه می دهد؟

خدمات ویستا قیمت- مشاوره
مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله
خدمات ویستا قیمت - استاندارد گوگل
رعایت کلیه استانداردهای گوگل و سئو سایت
خدمات ویستا قیمت - دامنه
ارائه مالکیت دامنه و پنل به نام خریدار
خدمات ویستا قیمت -طراحی گرافیکی
عدم محدودیت در طراح گرافیکی home page
خدمات ویستا قیمت - پروژه
ارائه سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب
خدمات ویستا قیمت - ضمانت
ضمانت و تضمین عملکرد صحیح کلیه امکانات سایت تا یک سال از زمان قرارداد.
خدمات ویستا قیمت - پول قرارداد
50 درصد قیمت سفارش طراحی سایت ابتدا و 50 درصد مابقی انتهای کار خواهد بود.
خدمات ویستا قیمت - تیم ویستا
انجام پرژه توسط تیم طراحی سایت و گرافیست و سئو مجرب در ویستا
انتخاب هاست و سرور مناسب
طراحی منحصر به فرد
داشتن برنامه معین برای درآمدزایی
مشاوره حرفه ای
پشتیبانی تمام وقت
مشاوره در زمینه بازار فروش

طراحی اپلیکیشن موزیک

طراحی اپلیکیشن موبایل یکی دیگر از خدمات ویستا است که می توانید در کنار طراحی سایت ، اپلیکیشن همگام با آن را هم داشته باشید.  اپلیکیشن های موسیقی همچون رادیوجوان ، باعث شده تا افراد بیش تر از سایت ها به سراغ اپلیکیشن ها بروند. طراحی اپلیکیشن موزیک باعث شده تا افراد جدید ترین آهنگ ها را به صورت آنلاین و یا حتی آفلاین گوش داده و یا دانلود کنند. تیم ویستا خدمات طراحی اپ خود را با مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن در اختیار شما عزیزان قرار داده است .

طراحی اپ موزیک
سئو سایت موزیک

سئو سایت موسیقی

بعد از طراحی سایت موسیقی ، مهم ترین گام بعد و همچنین از عوامل تاثیرگذار در موفقیت سایت های موزیک ، سئو و بهینه سازی سایت می باشد. سئو وب سایت می تواند اعتبار و رتبه سایت شما را افزایش دهد. شرکت سئو ویستا می تواند شما را برای بهبود رتبه سایت شما کمک کند که این کار را با مناسب ترین قیمت سئو به نسبت شرکت های دیگر انجام می دهد . برای سفارش سئو می توانید با شرکت تماس بگیرید و یا روی لینک زیر کلیک کنید. 

سوالات متداول طراحی سایت موزیک

معمولا زمان استاندارد انجام پروژه های  ساخت سایت موسیقی، بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی سایت شما مشخص خواهد شد.

تیم ویستا پس از تکمیل طراحی وب سایت موسیقی شما، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل از تمام مسائل فنی سایت شما پشتیبانی خواهد کرد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت.

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و درخواست های خود را بصورت کامل به اشتراک بگذارید. پس از بررسی دقیق، تیم مارکتینگ ویستا بهترین بسته را به شما پیشنهاد خواهد داد.

طبق قوانین ویستا، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدای شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید.همچنین می توانید در پنل ادمین خود به به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

خدمات دیگر ویستا

هر روزه به میزان خدمات آنلاین در سطح کشور افزوده می شود. به طوری که خدمات آنلاین بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می دهند. به همین خاطر صاحبان مشاغل یرای بهبود خدمات خود اقدام به طراحی سایت با وردپرس ،  طراحی اپلیکیشن و سئو و بهینه سازی سایت ها انجام می گیرد . شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن تیم متخصص در زمینه طراحی سایت اعم از  طراحی فروشگاه اینترتی حرفه ای، طراحی سایت شرکتی و…، طراحی اپلیکیشن  ، سئو و طراحی نرم افزار های تحت وب مانند نرم افراز حسابداری آنلاین  خدمات آنلاین به شما در این راه مشاوره می دهد .تیم ویستا با داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده ، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ارائه خواهد کرد.کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا از مشاوره تخصصی و رایگان ما بهره مند شود. 

انواع خدمات طراحی سایت ویستا
‫5/5 ‫(1 نظر)
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا