طراحی سایت دانلود

یکی از انواع  طراحی وبسایت ، طراحی سایت دانلود می باشد . ساخت سایت دانلود فضایی را به وجود می آورد تا کاربران خیلی راحت بتوانند فایل ،کتاب ، فیلم و یا آهنگ مورد نظر خود را پیدا کرده و به راحتی در چند مرحله آن را دانلود کنند. تیم ویستا به شما کمک می کند تا با خیال راحت برای سفارش طراحی سایت اقدام کنید. برای دیدن نمونه کار ها و قیمت طراحی سایت ویستا کلیک کنید. 

مشاوره

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت دانلود ویستا

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد طراحی سایت دانلود و اطلاع از هزینه طراحی سایت دانلود، فرم زیر را پر کرده تا مشاورین ما در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:

با دیدن این ویدئو ، با فرآیند طراحی سایت دانلود در ویستا آشنا شوید !

روی فیلم روبرو کلیک کنید...
طراحی سایت
نمایش ویدیو درباره طراحی سایت

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

چرا استفاده از سایت های دانلودی رو به افزایش است؟

سایت های دانلودی یکی از سایت های پربیننده و پربازدید  هستند . چون کاربران به دنبال راحت بودن در خرید هستند . و این که این سایت ها محصولات رایگان برای دانلود هم در اختیار کاربران قرار می دهند. این محصولات برای افراد جامعه می تواند مفید باشد. در کنار این محصولات ، محصولات جذابی را ارائه می دهند که افراد زیادی را برای دانلود و خرید آن ها ترغیب می کند. آن های می توانند بردن صرف هزینه و وقت اضافی و بدون نیاز به مراجعه حضوری  این محصولات را دانلود کنند. 

این محصولات در فرمت های pdf ، صوتی، ویدئویی و… عرضه می شوند. 

دانلود از سایت ها

راه های کسب درآمد از طراحی سایت دانلود

یکی از قابلیت ها و امکانات طراحی سایت دانلود کسب درآمد است. راه های زیادی برای کسب درآمد از طریق سایت دانلود وجود دارد . تبلیغات و ساختن یک فروشگاه اینترنتی از جمله راه هایی است که به وسیله آن ها در سایت دانلودی می توان به درآمد رسید.

تبلیغات سایت دانلود

تبلیغات سایت دانلود

تقریبا همه ی سایت ها برای این که بتوانند رقیبان خود را کنار بزنند و در حوزه ی مورد نظر دیده شوند ، نیاز دارند که در میان مردم شناخته شوند تا در نهایت به مشتریان واقعی تبدیل شوند. از آن جایی تعداد بازدید کنندگان سایت های دانلودی بالاست ، می توانند با گرفتن تبلیغات یک منبع درآمد در سایت خود داشته باشند. به عبارت دیگر آن در ازای گرفتن مبلغی آگهی کسب و کار خود را در بخش خاصی از  سایت های دانلودی قرار می دهند، زیرا هر بخش تعرفه ی جداگانه ای دارد.

پس شما هم می توانید با طراحی جذاب ، محتوای کاربر پسند تولید کرده و کسب درآمد کنیدد. از جمله سایت های موفق در این حوزه سایت های آپارات و youtube  هستند. 

ساخت فروشگاه محصولات دانلودی

فروشگاه اینترنتی سایت دانلود

 یکی دیگر از کارهایی که برای به درآمد رسیدن سایت های دانلودی انجام می دهند، طراحی فروشگاه اینترنتی است. تبدیل کردن سایت دانلود به فروشگاه اینترنتی و ارائه محصولات فرهنگی یا محصولاتی که کاربران زیادی اقدام به خرید آن ها در فضای اینترنتی می کنند، باعث می شود که کاربرانی که محتوای آپلود شده را دوست نداشتند یا سرعت آن ها برای دانلود مناسب نبوده به سایت جذب شوند.

طریقه ی رساندن سفارشات مشتریان در این روش به این صورت است که تنها باید پنل مدیریتی خود که مخصوص سفارشات است را چک کرده و سپس محصول را ارسال کنند. شما این امکان را نیز دارید که در کنار طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را هم سفارش دهید.

انواع طراحی سایت دانلود

طراحی سایت های دانلودی خود انواع متفاوتی دارند. در واقع با توجه به نوع و ماهیت محتوای مورد نظر، نوع ساخت سایت دانلود متفاوت است . سایتهای دانلودی با توجه به نیاز کاربران به دانلود محتوای مورد نطر خود به انواع زیر تقسیم میشوند:

طراحی سایت دانلود فایل

طراحی وبسایت دانلود فایل یکی از انواع سایت های دانلود محسوب می شود که طرافداران بسیار زیادی دارد .هر روزه افراد بسیاری به دنبال فایل های دانلودی در گوگل هستند. عده ای فایل های آموزشی و عده ای دیگر به دنبال فایل های درسی و … هستند که با ساخت سایت دانلود فایل که این فایل ها به راحتی در دسترس قرار می گیرند فایل هایی که در سایت قرار می گیرند می توانند در زمینه خاص مثل فایل های گرافیکی لایه باز و یا به صورت فایل های ویدئویی ، تصویری ، موسیقی و … باشد . 

طراحی سایت دانلود فایل
طراحی سایت دانلود موزیک

طراحی سایت دانلود آهنگ

امروزه موسیقی به عنوان یک رسانه قدرتمند برای انتقال پیام شناخته می شود که برای اهداف مختلف به وجود آمده اند. طراحی سایت موزیک و فایل های صوتی جهت دانلود آن ها برای سرگرم کردن ، آموزش ، انتقال اطلاعات و کمک به کسب و کار ها به وجود آمده اند. ساخت سایت دانلود موزیک یکی از پر ترافیک ترین سایت های دانلود محسوب می شود. 

طراحی سایت دانلود فیلم

فیلم ها و محتواهای ویدئویی یک فرمت جذاب برای انتقال پیام محسوب می شوند. فیلم ها می توانند دارای محتوای سرگرم کننده ، آموزشی و یا اطلاعات مفید باشند. با توجه به تجربه های به دست آمده محتواهای فیلمی جذاب تر از محتواهای متنی شناخته شده اند. شما با ساخت سایت دانلود فیلم می توانید با تهیه فیلم های با کیفیت ، آن هارا در طراحی سایت فیلم به کار ببرید تا کاربران از آن استفاده کنند.

طراحی سایت دانلود فیلم
طراحی سایت دانلود کتاب

طراحی سایت دانلود کتاب

کتاب های الکترونیکی از پرطرفدارترین محصولات الکترونیکی هستند. یکی از دلایلی که موجب محبوب شدن این محصولات این است که می توان در هر لحظه و در هر جا در گوشی همراه یا تبلت مطالعه داشت. ساخت سایت دانلود کتاب الکترونیکی کار را برای ناشران هم راحت کرده است. پس می توان از این سایت ها درآمد خوبی به دست آورد.در کنار آن می توانید از طراحی اپلیکیشن کتاب هم استفاده کنید.

طراحی سایت دانلود نرم افزار

امروزه نرم افزار ها توسعه بسیاری یافته اند و هم اکنون در حال پیشرفت هستند. ساخت سایت دانلود نرم افزار دارای تنوع بسیاری است . از جمله نرم افزار هایی که می توان در سایت های دانلود به فروش رساند، بازی های کامپیوتری ، برنامه های اندروید و ios ، قالب ها و افزونه های وردپرس هستند. سافت 98  یکی از معروف ترین سایت های دانلود نرم افزار است.

طراحی سایت دانلود نرم افزار
سایت دانلود محصولات گرافیکی

طراحی سایت دانلود محصولات گرافیکی

این یک راه عالی برای طراحان و گرافیست ها به شمار می آید. آن های می توانند محتواهای گرافیکی جذاب تولید کنند و آن ها را در سایت قرار دهند. این محتواها شامل لوگو ها ، تم های سایت ، کارت های ویزیت و فایل های لایه باز فوتوشاپ هستند . طراحان می توانند این محتوا ها را در سایت قرار داده و به مشتریان ارائه کنند. 

طراحی سایت دانلود بازی

کنسول های بازی در میان نوجوانان و جوانان بسیار پرطرفدار شده است . آن ها به بازی های کامپیوتری از جمله ps4 ، کلش و … روی آورده اند . قرار دادن این بازی ها در سایت های دانلود کار را برای آن ها بسیار ساده کرده است . پس شما می توانید با ساخت سایت دانلود بازی و گذاشتن آن ها به راحتی کیب در آمد کنید. 

طراحی سایت دانلود بازی
سایت دانلود مقاله

طراحی سایت دانلود مقاله

امروزه مقالات آموزشی به زبان های مختلف سهم بسزایی در آموزش افراد دارد . دانشجویان و دانش آموزان به راحتی می توانند موضوع مورد نظر خود را در گوگل سرچ کرده و و آن را دانلود کند . حتی می توانند ترجمه ی آن به زبان فارسی را به راراحتی خریداری کنند. . پس اگر مترجم خوبی هستند و مقالات مفید در زمینه های مختلف علمی و .. دارید می توانید آن ها را در سایت های دانلودی قرار دهید. 

همین الان وبسایت دانلود خود را سفارش دهید!

شما می توانید برای سفارش طراحی وبسایت  و سفارش سایت شرکتی و یا برای سفارش سئو  ، با شماره 88551470-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

سفارش-طراحی-سایت

سایت های دانلود با توجه به نیاز کسب و کار خود امکانات متفاوتی دارند که می تواند روی هزینه طراحی سایت دانلود تاثیر بگذارد. در نتیجه یکی از عوامل موثر در زمان و تعرفه طراحی سایت دانلود، امکانات سایت می باشد. ما در این بخش با توجه به عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت دانلود، سفارشات طراحی سایت شما رو در سه پکیج آماده کردیم که شما می تونید با توجه به نیازتون یکی از این پکیج هارو انتخاب کنید.

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

معروف ترین نمونه های طراحی سایت دانلود

طراحی سایت دانلود مشابه سافت98

سافت 98 یکی از نمونه های طراحی سایت دانلود نرم افزار محسوب می شود. معتبر ترین سایت دانلود نرم افزار  در ایران سایت سافت 98 می باشد. یکی از ویژگی های مثبتی که سایت سافت 98 نسبت به سایر سایت های دانلود نرم افزار دارد ،داشتن کرک نرم افزار ها می باشد . تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت شبیه سافت 98 آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. 

طراحی سایت دانلود نرم افزار سافت98

طراحی سایت دانلود مشابه رادیو جوان

رادیو جوان نمونه ای از طراحی سایت دانلود موزیک است. سایت و نرم افزار رادیو جوان منبع تعداد زیادی از آهنگ‌های هنرمندان فارسی‌زبان است. شبکه رادیو جوان معروف به RJTV به تولید و پخش برنامه‌های موسیقی و طنز می‌پردازد. تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت دانلود موزیک شبیه رادیوجوان  آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. 

مزایای طراحی سایت دانلود

مزایای طراحی سایت دانلود
سرور سایت

سرور قدرتمند

به دلیل استفاده زیاد کاربران ، جلوگیری از کاهش سرعت لود صفحات 

دانلود

دانلود آسان

مهم ترین بخش سایت های دانلودی ، جلوگیری از پیچیدگی دانلود

جستجو در سایت دانلود

داشتن سیستم جستجوی پیشرفته

برای استفاده سرچ های تخصصی مثلا سرچ بر اساس حجم فایل و …

پنل کاربری پیشرفته

پنل کاربری پیشرفته

مشاهده پرداخت ها و خرید های قبلی و ارسال تیکت برای پشتیبانی

بخش های مختلف در طراحی سایت دانلود

طراحی صفحه اخبار سایت دانلود

طراحی صفحه اخبار

این صفحه را به منظور ارائه آخرین اخبار مبتنی بر نرم افزار ها و دنیای فناوری و اطلاعات و اطلاع در مورد به روز رسانی نسخه های نرم افزار ها طراحی می کنند. این صفحه را در طراحی سایت های زیادی از جمله طراحی سایت گردشگری و… استفاده می کنند.

بخش فایل ها و دسته بندی سایت دانلود

طراحی بخش فایل ها و دسته بندی

در این بخش از سایت فایل ها را طبق موضوع مربوطه دسته بندی می کنند و زیر هر فایل توضیح مربوط به هر کدام آورده می شود. نام یا عنوان فایل ، حجم فایل ، رمز فایل و … از جمله این توضیحات هستند. 

لینک دانلود

بعد از توضیحات به صورت مستقیم لینک دانلود را قرار می دهند . در سایت های دانلود پولی بعد از پرداخت وجه به وسیله درگاه پرداخت الکترونیک در سایت، مربوطه لینک دانلود را در اختیار کاربر قرار می دهند.

طراحی سیستم تبلیغات سایت

طراحی سیستم تبلیغات

همین طور که قبلا توضیح دادیم ، در سیستم تبلیغات می توان انواع روش های تبلیغاتی مثل گرافیکی ، بنری ، متنی ،پاپ آپ و … را در این سایت ها قرار داد که نیازمند طراحی اصولی می باشد.

جستجوی ساده و پیشرفته

نوار جستجوی ساده و پیشرفته

از جستجوی ساده برای سرچ های سریع و از جستجوی پیشرفته برای سرچ های پیشرفته و تخصصی تر برای مثال سرچ بر اساس کاربرد، حجم و … استفاده می شود. 

بخش عضویت سایت

طراحی بخش عضویت

 این بخش را برای عضویت کاربر های جدید طراحی می شود که نحوه استفاده از فایل ها و دانلود آن ها توضیح داده شده که برای بعضی از سایت ها عضویت جهت دانلود الزامی می باشد. 

طراحی سایت فروش فایل

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی فایل یا طراحی سایت فروشگاه فایل یکی از نمونه های طراحی وبسایت دانلود است که برای فروش فایل های ویدئویی ، تصویری ، کتاب ، مقاله ، محصولات گرافیکی و … طراحی می شود . در واقع در فروشگاه اینترنتی فروش فایل ، کاربران محصولات خود را انتخاب می کنند و بعد از پرداخت محصول ، امکان دانلود فایل برای آن ها فراهم می شود تا بتوانند فایل خریداری شده را دانلود کنند.

طراحی وبسایت دانلود با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که با استفاده از آن می توان به طراحی وب سایت ها با توجه به کسب و کار آن ها پرداخت. طراحی سایت وردپرس گزینه مناسبی برای سایت های دانلود می باشد. . زیرا با داشتن امکانات بسیاری که در اختیار شما قرار می دهد، هزینه های شما را به شدت پایین می آورد. تیم ویستا با داشتن تیم متخصص به شما کمک می کند با مناسب ترین هزینه طراحی سایت وردپرسی سایت های شما را طراحی می کند.

شرکت ویستا چه خدماتی در زمینه طراحی سایت دانلود ارائه می دهد؟

خدمات ویستا قیمت- مشاوره
مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله
خدمات ویستا قیمت - استاندارد گوگل
رعایت کلیه استانداردهای گوگل و سئو سایت
خدمات ویستا قیمت - دامنه
ارائه مالکیت دامنه و پنل به نام خریدار
خدمات ویستا قیمت -طراحی گرافیکی
عدم محدودیت در طراح گرافیکی home page
خدمات ویستا قیمت - پروژه
ارائه سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب
خدمات ویستا قیمت - ضمانت
ضمانت و تضمین عملکرد صحیح کلیه امکانات سایت تا سه ماه از زمان قرارداد.
خدمات ویستا قیمت - پول قرارداد
45 درصد قیمت سفارش طراحی سایت ابتدا و 30 درصد مبلع بعد از طراحی UI و 25 درصد مابقی انتهای کار خواهد بود.
خدمات ویستا قیمت - تیم ویستا
انجام پروژه توسط تیم طراحی سایت و گرافیست و سئو مجرب در ویستا
انتخاب هاست و سرور مناسب
طراحی منحصر به فرد
داشتن برنامه معین برای درآمدزایی
مشاوره حرفه ای
پشتیبانی تمام وقت
مشاوره در زمینه بازار فروش
طراحی سایت دانلود

طراحی اپلیکیشن دانلود

یکی دیگر از خدمات ویستا طراحی اپلیکیشن موبایل در کنار طراحی سایت دانلود می باشد که می تواند برای کسانی که بیشتر از موبایل استفاده می کنند گزینه خوبی باشد. همان طور که مبینید آمار استفاده از  اپلیکیشن های دانلود مثل رادیو جوان بیش تر از سایت آن می باشد. با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با استفاده از موبایل هر چیزی را که می خواهید دانلود کنید.  تیم ویستا خدمات طراحی اپ خود را با مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن در اختیار شما عزیزان قرار داده است .

سئو سایت دانلود

طراحی سایت حرفه ای اولین قدم در مسیر آنلاین کردن کسب و کار سایت دانلود شما می باشد. شما نیاز دارید که خدمات و محصولاتی را که جهت دانلود در سایت خود ارائه می کنید به مشاهده کاربران برسانید.  به همین خاطر سئو سایت اهمیت زیادی برای وب سایت ها خواهد داشت. شرکت سئو ویستا با داشتن کارشناسان ماهر در زمینه سئو و بازاریابی به شما کمک می کند تا ب مناسب ترین قیمت سئو   در نتایج اولیه گوگل ظاهر شوید . کاقیست با مشاوران ما در این زمینه تماس بگیرید. 

سئو سایت دانلود
سوالات متداول طراحی سایت دانلود ویستا

معمولا زمان استاندارد انجام پروژه های  ساخت سایت  دانلود ،بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیق تر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی سایت شما مشخص خواهد شد.

تیم ویستا پس از تکمیل طراحی وب سایت دانلود شما، تا یک سال های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل از تمام مسائل فنی سایت شما پشتیبانی خواهد کرد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت.

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و درخواست های خود را بصورت کامل به اشتراک بگذارید. پس از بررسی دقیق، تیم مارکتینگ ویستا بهترین بسته را به شما پیشنهاد خواهد داد.

طبق قوانین ویستا، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدای شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید.همچنین می توانید در پنل ادمین خود به به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

سایر خدمات ویستا

تیم نرم افزاری ویستا علاوه بر خدمات طراحی سایت دانلود موزیک ، فیلم و سریال ، خدمات متنوع دیگری در زمینه انواع طراحی سایت و نیز  طراحی اپلیکیشن موبایل ، نرم افزاری حسابداری آنلاین ، سئو و بهینه سازی سایت و خدمات موشن گرافیک را برای مشتریان عزیز ارائه می دهد. ویستا طراحی سایت شما مانند طراحی سایت بیمه ، ساخت سایت شرکتی ، طراحی سایت املاک و… را با هر قالبی که مورد پسند شما باشد به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

طراحی اپلیکیشن نیز از فعالیت های مهم ویستا محسوب می شود که از نمونه های آن می توان به طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب ، طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا ، طراحی اپلیکیشن بیمه ، طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار و … اشاره کرد . طراحی پرتال و نرم افزار های حسابداری از ازجمله خدمات جدیدی که ویستا برای مشتریان عزیز ارائه می دهد . شرکت طراحی وب سایت از تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه های فوق بهره می‌گیرد. پشتیبانی یکسال رایگان از خدمات شرکت ویستا در تمام زمینه هایی است که در بالا به آن اشاره شد.

‫4.2/5 ‏‫(6 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا