طراحی سایت بیمه

ارائه خدمات آنلاین یکی از راه هایی است که با استفاده از آن می توان به مشتریان بسیاری در سراسر کشور خدمت رسانی کرد. از این رو شرکت های بیمه و نمایندگی ها برای جذب مشتری اقدام به طراحی سایت بیمه کرده اند. کارگزاری های بیمه برای ارائه خدمات خود به سایت و اپلیکیشن نیاز دارند. ویستا به شما کمک می کند تا با آسودگی خاطر اقدام به سفارش طراحی وبسایت کنید. برای مشاهده قیمت طراحی سایت بیمه و نیز نمونه کار های ویستا روی دکمه های زیر کلیک کنید.

طراحی سایت بیمه
مشاوره

تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت بیمه ویستا

قبل از شروع هر کاری ویستا به شما پیشنهاد میکنه یک مشاوره اختصاصی و درجه یک در مورد شرایط و امکانات طراحی و ساخت وبسایت بیمه دریافت کنید. ویستا این خدمت را با مناسب ترین هزینه طراحی سایت  بیمه به خوبی به شما ارائه میدهد. کافیست شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد نمایید و مشاوران ویستا در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

با دیدن این ویدئو ، با فرآیند طراحی سایت بیمه در ویستا آشنا شوید !

روی فیلم روبرو کلیک کنید...

اهمیت طراحی سایت بیمه

استفاده از روش های خدمات رسانی  قدیمی و به صورت حضوری برای عرضه خدماتی نظیر بیمه دیگر موفقیت آمیز نیست. امروزه به دلیل دسترسی و سهولت در استفاده از خدمات آنلاین ، مردم ترجیح می دهند که کارهای خود را به شکل اینترنتی انجام دهند. به همین دلیل طراحی سایت خدماتی مورد توجه قرار گرفته است. اگر شما یک کارگزاری بیمه داشته باشید،در بیش ترین حالت ممکن تنها می توانید به مردم اطراف محل خود خدمات رسانی کنید. این درحالی است که در فضای آنلاین مشتریان بسیاری به دنبال استفاده از این خدمات می باشند و شما این ظرفیت بسیار بزرگ را از دست خواهید داد.با طراحی سایت فروش آنلاین بیمه قادر خواهید بود که در دورترین نقاط کشور نیز، خدمات خود را ارائه نمایید.شما می توانید برای رسیدن به این اهداف از خدمات متنوع تیم ویستا در زمینه طراحی سایت بیمه و سئو سایت با بهترین قیمت سئو جهت ارتقا رتبه وبسایت خود استفاده نمایید. برای مشاهده نمونه کارهای سئو با شرکت ویستا تماس بگیرید. در این جا ما چند مورد از موارد لزوم طراحی وب سایت بیمه را عرض می کنیم:

آشنایی کاربران با انواع بیمه
افرایش اعتبار کارگزاری در رقابت با صنعت بیمه
سهولت دسترسی مشتریان به خدمات
برندینگ کارگزاری بیمه
لزوم طراحی سایت بیمه
فضایی برای تبلیغاتی چون ایمیل مارکتینگ و سئو
امکان ایجاد مشاوره آنلاین
کاهش اتلاف وقت و هزینه
راحتی کار متصدیان بیمه

انواع طراحی سایت فروش بیمه آنلاین

بیمه مسافرتی

حادثه و مشکلات همواره در کمین است و ما هرگز نمی‌دانیم که در طول سفر چه حوادثی ممکن است پیش بیاید.یکی از ابعاد زندگی ما سفر است و بیمه‌ی مسافرتی یکی از آن بیمه‌هایی است که باید مورد توجه قرار دهیم تا در طول سفر، با کمترین دغدغه، از لحظات خود لذت ببریم. ارائه بیمه مسافرتی را می توان در طراحی سایت گردشگری تحت عنوان بیمه گردشگری به کار برد.  

بیمه سفر
بیمه منازل

بیمه آتش سوزی

بیمه ی منازل مسکونی در جهت رفع کامل نیازهای ساکنین منازل مسکونی کلیه موارد زیر را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهد و مجموعه‌ای کامل از بیمه‌‌نامه‌های مورد نیاز مشتریان را به ایشان ارائه داده است و می توان به بیمه آتش سوزی،خطر زلزله،اثاثیه و لوازم مسکن نام برد.

بیمه عمر و بازنشستگی

بیمه عمر یکی از انواع بیمه اشخاص است که علاوه بر ارائه‌ پوشش‌هایی برای زمان حیات، پوشش‌های مخصوص در مقابل خطرهای فوت نیز دارد و شخص بیمه‌گذار می‌تواند با پرداخت مبلغی به عنوان حق‌بیمه و انتخاب پوشش‌های مورد نظر، بیمه عمر مناسب خود را از شرکت بیمه تهیه کند.

بیمه عمر
بیمه اتومبیل

بیمه اتومبیل

 درحالت کلی گروه بیمه اتومبیل جبران کننده خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی از جمله تصادف، آتش‌سوزی و سرقت به اتومبیل مورد بیمه، سرنشینان آن و اشخاص ثالث می‌باشد.بنابراین این گروه بیمه را می‌توان به دو بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث و سرنشین تقسیم کرد.

مزایای طراحی سایت فروش آنلاین بیمه

افزایش اعتبار و برند سازی

ساخت سایت های بیمه باعث می شود تا برند شما در میان افراد شناخته شود . افراد با مراجعه به وب سایت می توانند با برند نمایندگی آشنا می شوند و امکان مقایسه و تصمیم گیری  در مورد انواع بیمه ها برای او فراهم می شود. 

ارائه خدمات به صورت 24 ساعته

پشتیبانی 24

شرکت های بیمه با ارائه پشتیبانی 7 روزه و 24 ساعته تجربه جدیدی خدمات بیمه را به مشتریان ارائه می کنند. پشتیبانی سایت آنلاین و دردسترس مشتریان بوده و درصورت بروز مشکل به آسانی بر طرف می شود.

خدمت رسانی در تمام نقاط کشور

ارسال به سراسر کشور

با طراحی سایت فروش آنلاین بیمه  خدمات خود را به سراسر نقاط کشور ارائه کنید. متقاضیان خدمات بیمه میتوانند به راحتی و با چند کلیک، بیمه خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین پرداخت کنند و بیمه نامه خود را دریافت نمایند.

جذب مشتریان بیش تر

جذب مشتری

ایجاد سایت بیمه به شما کمک می کند تا مشتریان خود را در طیف وسیع تری جذب برند شما شده و به شما دسترسی داشته باشند. زیرا مشتریان می توانند در هر کجا که باشند از این خدمات بهره ببرند. 

مشاوره تخصصی به کاربران سایت

مشاوره تخصصی

کارشناسان و نمایندگان بیمه می توانند به منظور مشاوره بهتر به متقاضیان و افزایش فروش از طریق چت آنلاین و فرم تماس می توانند در مورد انواع بیمه نامه با توجه به نیاز مشتریان آن ها را راهنمایی کنند. 

فروش بیش تر و افزایش درآمد

افزایش فروش

سایت های فروش بیمه آنلاین با توجه به امکانات و قابلیت هایی که به نسبت مراجعه حضوری دارند ، خدمات بیش تری را به مشتریان ارائه کنند که با عث افزایش چندین برابری درآمد آن ها به نسبت قبل می شود. 

کار گزاری های بیمه چه کاری انجام می دهند؟

از آنجا که تعداد انواع بیمه ها و شرکت های بیمه زیاد هستند، انتخاب از بین طرح های مختلف مقداری مشکل است و باعث دردسر متقاضیان خدمات بیمه میگردد. تعدد انواع و خدمات ارائه شده در هر طرح از جانب شرکت های مختلف باعث سردرگمی مشتریان میگردد. بنابراین شرکت های کارگزاری رسمی بیمه به مشتریان مشاوره می دهند تا کدام خدمات می تواند برای آن ها مفید واقع گردد. شما میتوانید با مراجعه به کارگزاری بیمه، نوع بیمه درخواستی و هزینه ای که در نظر گرفته اید را درخواست کنید، کارگزار نیز با توجه به توقعتان و هزینه ای که می توانید به عنوان حق بیمه بپردازید، می گردد و مناسب ترین بیمه را برای شما پیدا می کند و به طور رایگان به شما مشاوره ارائه می دهد.  از جمله وظایف دیگر کارگزاری های بیمه،به غیر از ارائه مشاوره بیمه، تمدید بیمه نامه مشتریان و دریافت قسطی حق بیمه است که این خدمات میتوانند به صورت آنلاین انجام شده و کار مشتری و نماینده بیمه را تسهیل کنند.

خدمات آنلاین در کارگزاری ها

در این حوزه، ساخت وب سایت بیمه و همچنین طراحی اپلیکیشن بیمه میتواند کار کارگزاری های بیمه را آسان کرده و بازار وسیع تری را در اختیار آنان قرار دهد. شرکت کارگزار قادر خواهد بود بدون صرف وقت و هزینه زیاد، اطلاعات در مورد انواع بیمه را روی وبسایت قرار داده تا متقاضیان بتوانند از اطلاعات و مشاوره شرکت در هر ساعتی از شبانه روز و بدون اتلاف وقت استفاده کنند. همچنین با استفاده از بخش پرسش و پاسخ و چت آنلاین شرکت بیمه میتواند به مشاوره آنلاین بپردازد. پویایی وبسایت باعث افزایش بازدیدکنندگان شده و همچنین باعث افزایش اعتبار کارگزاری میگردد. همچنین خدماتی مثل تمدید بیمه نامه مشتریان و پرداخت قسطی حق بیمه و دیگر خدمات به راحتی از طریق پنل مشتریان میتواند سرعت ارائه خدمات را افزایش دهد.

طراحی سایت بیمه

قیمت طراحی سایت بیمه

تخمین زمان و قیمت طراحی سایت بیمه با توجه به امکانات و ویژگی های متفاوتی که میتوان برای وبسایت در نظر گرفت میتواند بسیار متفاوت باشد. یکی از موضوعاتی که در هزینه طراحی سایت بیمه، موثر است استفاده از سرور قدرتمند میباشد. از آنجا که این نوع وبسایت بازدید بالایی دارد،  سایت نیاز به استفاده از سرور های قدرمند وجود دارد. شما با تماس با تیم مشاوره، میتوانید از تعرفه ساخت سایت بیمه  و در مورد ویژگی های دیگر سایت، مطلع شوید. 

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

نمونه کار طراحی سایت

امروزه با توسعه تکنولوژی و خدمات آنلاین در زمینه بیمه ، کارگزاری ها و نمایندگی های بیمه در جهت بهبود کسب و کار خود و رقابت با نمایندگی های دیگر، اقدام به طراحی سایت فروش بیمه آنلاین کرده اند تا با معرفی خدمات خود و مزیت هایی که نسبت به دیگر کارگزاری ها و نمایندگی ها دارند ، درآمد خود را افزایش دهند. اما مسئله که باید در نظر بگیرند این است که برای شروع فعالیت خود ابتدا باید تمام جوانب و نیاز های مشتریان را در نظر بگیرند و بعد از طراحی وب سایت بیمه خود را به شرکت طراحی سایت معتبر سفارش دهند. به همین جهت تصمیم گرفتیم تا نمونه کار طراحی سایت خود را در زمینه بیمه برای شما قرار دهیم.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

همین الان وب سایت سایت بیمه خود را سفارش دهید!

طراحی سایت فروش آنلاین بیمه تاثیر بسیار زیادی در کسب و کار  کارگزاری های بیمه داردبه شرطی که به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود .شما می توانید برای درخواست طراحی وبسایت حرفه ای ، ساخت اپلیکیشن و یا برای سفارش سئو  ، با شماره 88930113-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

سفارش-طراحی-سایت

امکانات طراحی سایت بیمه

امکانات طراحی سایت بیمه

معروف ترین سایت های بیمه

طراحی سایت مشابه بیمیتو

بیمیتو یک وب سایت در کنار اپلیکیشن است که کاربران می توانند تصمیم گیری ، انتخاب ، مقایسه انواع بیمه ها و کلیه خدمات بیمه را به صورت آنلاین انجام دهند. وب سایت بیمیتو در مورد انواع بیمه و بیمه نامه به کاربران اطلاعات ارائه می دهد. با بیمیتو  مدیریت کامل بیمه خود را در دست بگیرید. همچنین امکان مقایسه بیمه ها را با یک دیگر فراهم می کند. تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت شبیه بیمیتو آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. 

بیمه دات کام

طراحی سایت مشابه بیمه دات کام

بیمه دات کام هم یکی دیگر از سایت های خرید بیمه ، مقایسه و استعلام از شرکت های بیمه گذار است. شرکت آریا پرداز با نام بیمه دات کام و داشتن کارشناسان متخصص در این زمینه به مشتریان خدمات ارائه می دهند. یکی دیگر از امکاناتی که بیمه دات کام دارد این است که تنها با چند کلیک ساده می توان در مورد تمام شرکت های بیمه اطلاعات به دست آورد.تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت شبیه بیمه دات کام آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. 

طراحی سایت مشابه بیمه بازار

بیمه بازار اولین سایتی بود که در سال 95 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. به وسیله بیمه بازار هر فردی می تواند به راحتی بیمه ها را مقایسه و سپس خرید کند.بیمه بازار ارانه دهنده انواع بیمه شخص ثالث ، بیمه خودرو ، بیمه عمر ، بیمه مسافرتی و بیمه آتش سوری است یکی از ویژگی های مثبت بیمه بازار ارائه اصلاعات صحیح در مورد شرکت ها ، انواع بیمه ها و بیمه نامه ها ، راهنمای خرید ، مشاوره آنلاین و تخصصی ، پاسخگویی سریع و ارائه تخفیف های ویژه می باشد.تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت شبیه بیمه بازار آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. 

بیمه بازار

راه اندازی سایت بیمه ای

موفقیت سایت های بیمه همچون بیمیتو، بیمه دات کام و بیمه بازار می تواند راه اندازی سایت های بیمه را در ذهن کسانی که دارای نمایندگی های بیمه و یا کارگذاری های بیمه باشد بیندازد تا نسبت به طراحی سایت نمایندگی بیمه اقدام کنند. اما باید این نکته را در نظر داشت که راه اندازی چنین وب سایت هایی نیازمند رعایت یک سری قوامنین و مقررات است. ساخت سایت بیمه اگر به صورت اصولی انجام شود ، می تواند مشتریان زیادی را به همراه آورد . بنابراین می توان گفت شرایط تا حد قابل قبولی برای طراحی و توسعه وب سایت های بیمه فراهم است. شما می توانید برای توسعه وب سایت خود با تمام بیمه های زیر نظر بیمه مرکزی همچون بیمه پاسارگاد ، بیمه ایران و بیمه ایران قرارداد ببندید و خدمات بیمه را به صورت رایگان ارائه کنید. 

هزینه ساخت و راه اندازی وب سایت بیمه و دیگر سایت های تخصصی ویستا، با توجه به امکانات مورد نیاز میتواند متفاوت باشد. برای اطلاع از شرایط هزینه ها و امکانات طراحی سایت بیمه با ویستا تماس بگیرید تا در مورد بهترین شیوه برای کسب و کار شما به طور منحصر به فرد راهنمایی های لازم انجام شود. شما همچنین میتوانید نمونه کارهای طراحی سایت بیمه را از تیم ویستا دریافت و مشاهده نمایید. 

مراحل ساخت سایت بیمه در ویستا

مشخص کردن هدف در طراحی سایت حرفه ای

مشخص کردن هدف

اهداف خود را از طراحی سایت بیمه مشخص کنید.

طراحی گرافیکی سایت حرفه ای

طراحی عناصر اولیه گرافیکی

طراحی بصری یا همان UI/UXسایت که بیانگر نمای سایت است شروع می شود.

تولید محتوا برای طراحی سایت

تولید محتوا برای سایت

تولید محتوا برای سایت بیمه ای با در نظر گرفتن اصول سئو سایت انجام می شود.

پشتیبانی سایت حرفه ای ویستا

پشتیبانی سایت

بعد از طراحی وب سایت بیمه خدمات پشتیبانی به مدت مشخص انجام می شود.

شرکت ویستا چه خدماتی در زمینه طراحی سایت بیمه ارائه می دهد؟

خدمات ویستا قیمت- مشاوره
مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله
خدمات ویستا قیمت - استاندارد گوگل
رعایت کلیه استانداردهای گوگل و سئو سایت
خدمات ویستا قیمت - دامنه
ارائه مالکیت دامنه و پنل به نام خریدار
خدمات ویستا قیمت -طراحی گرافیکی
عدم محدودیت در طراح گرافیکی home page
خدمات ویستا قیمت - پروژه
ارائه سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب
خدمات ویستا قیمت - ضمانت
ضمانت و تضمین عملکرد صحیح کلیه امکانات سایت تا یک سال از زمان قرارداد.
خدمات ویستا قیمت - پول قرارداد
50 درصد قیمت سفارش طراحی سایت ابتدا و 50 درصد مابقی انتهای کار خواهد بود.
خدمات ویستا قیمت - تیم ویستا
انجام پرژه توسط تیم طراحی سایت و گرافیست و سئو مجرب در ویستا
انتخاب هاست و سرور مناسب
طراحی منحصر به فرد
داشتن برنامه معین برای درآمدزایی
مشاوره حرفه ای
پشتیبانی تمام وقت
مشاوره در زمینه بازار فروش

طراحی سایت فروشگاهی بیمه

طراحی سایت فروشگاهی یکی از خدمات تیم حرفه ای ویستا می باشد. صاحبان مشاغل و افرادی که برای فروش محصولات خود به بستری برای فروش نیاز دارند می توانند با طراحی سایت فروشگاهی کسب و کار خود را رونق دهند. در نتیجه نمایندگان بیمه هم برای فروش و تمدید بیمه نامه می توانند ازساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای استفاده کنند. علاوه بر این می توانند در کنار سایت فروشگاهی برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیز اقدام کنند تا خدمات بیمه ای را به طور همزمان در هر دو ارائه کنند. تیم ویستا به شما کمک می کند تا طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی بیمه خود را به طور همزمان سفارش دهید. برای دریافت مشاوره با تیم ویستا تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن بیمه

طراحی اپلیکیشن موبایل بیمه یکی دیگر از خدمات ویستا در کنار طراحی وبسایت بیمه است که می تواند گرینه خوبی برای افرادی باشد که بیش تر از تلفن های همراه استفاده می کنند.  طراحی اپلیکیشن بیمه باعث می شود تا افراد بتوانند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات بیمه ای مثل ثبت نام، تمدید بیمه نامه و… استفاده کنند. تیم ویستا خدمات طراحی اپ خود را با مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن در اختیار شما عزیزان قرار داده است .

طراحی اپ بیمه
قیمت طراحی سایت بیمه

سئو سایت بیمه

 طراحی سایت بیمه  اولین گام جهت آنلاین سازی فعالیت های بیمه ای فضای مجازی می باشد.اما طراحی سایت راه حل کافی نیست. در گام بعدی باید سایت بیمه را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم. زیرا افراد دیگر وقت خود را در صف های طولانی بیمه برای ثبت نام یا تمدید تلف نمی کنند. در نتیجه اگر سایت شما در نتایج اول گوگل باشد شانس کلیک و تبدیل به مشتری شما افزایش می یابد. شرکت سئو ویستا می تواند شما را برای بهبود رتبه سایت شما کمک کند که این کار را با مناسب ترین قیمت سئو به نسبت شرکت های دیگر انجام می دهد . برای سفارش سئو می توانید با شرکت تماس بگیرید و یا روی لینک زیر کلیک کنید. 

سوالات متداول طراحی سایت بیمه ویستا

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت بیمه ای بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

تیم ویستا پس از کامل کردن نمونه طراحی سایت بیمه شما ، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی جزئیات فعالیت کاری شما ، تیم مارکتینگ ویستا مناسب ترین بسته را به شما معرفی می کند.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

در طراحی سایت بیمه ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد کنید.

دیگر خدمات ویستا

امروزه خدمات آنلاین بصورت گسترده در اختیار مردم قرار گرفته است. در زمینه های گوناگونی همچون خرید کردن و موارد مشابه به آن ، کسب و کارهای مختلف با هدف بهبود خدمات و افزایش درآمد اقدام به طراحی سایت وردپرسی و در کنار آن  طراحی اپلیکیشن و  نرم افزار حسابداری آنلاین   کرده اند.شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن تیم متخصص در زمینه طراحی وب سایت مانند طراحی سایت شرکتی و سئو بهینه سازی سایت ها، طراحی اپلیکیشن ، نرم افزار های تحت وب تجربه بسیار زیادی دارد. شما می توانید نمونه کار های طراحی وب سایت و طراحی سایت فروشگاهی تیم ویستا را در بخش نمونه کار ها مشاهده کنید .

یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای هر شخص، مبحث درمان و خدمات پزشکی در زمان بیماری می باشد.اینکه شرایطی از نظر اطلاع رسانی و انجام خدمات برای بیماران فراهم شود که بتوانند با صرف کمترین زمان و هزینه، به پزشک مراجعه کنند و یا با مطالعه نکات ایمنی درباره بیماری ها اقدام به پیشگیری نمایند، یک حرکت بسیار عالی و ثمر بخش می باشد. جامعه امروزی نیاز دارد که خدمات بهداشت و درمان را با کیفیتی به مراتب بهتر دریافت نماید. با استفاده از طراحی سایت پزشکی و همینطور طراحی سایت بیمارستانی می توان به این نیازها پاسخی مناسب داد.

شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده ، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ارائه خواهد کرد.کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا از مشاوره تخصصی و رایگان ما بهره مند شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.5/5 ‏‫(24 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا