طراحی سایت آگهی

 با ارائه خدمات آنلاین ، بیشتر کسب و کار ها فعالیت های دیگر نیز دچار تغییر و تحول در ساختار خود شدند . در زمینه آگهی و تبلیغات ، با طراحی و راه اندازی سایت هایی چون دیوار و شیپور ، افراد برای ثبت آگهی های خود به جای این که به صفحه نیازمندی های روزنامه رجوع کنند ، به این سایت ها مراجعه می کنند .  تیم ویستا با ارائه خدمات متنوع در زمینه طراحی وبسایت اختصاصی آگهی و نیازمندی ، در این زمینه به شما کمک می کند . برای مشاهده قیمت طراحی سایت  آگهی و نیز نمونه کار های ویستا روی دکمه های زیر کلیک کنید.

طراحی وب سایت آگهی
مشاوره

تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت آگهی در ویستا

قبل از شروع هر کاری ویستا به شما پیشنهاد میکنه یک مشاوره اختصاصی و درجه یک در مورد شرایط و امکانات طراحی و ساخت وبسایت تبلیغاتی دریافت کنید.  ویستا این خدمت را با مناسب ترین هزینه طراحی سایت  آگهی به خوبی به شما ارائه میدهد. کافیست شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد نمایید و مشاوران ویستا در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

مشاهده آخرین نمونه کار طراحی وبسایت آگهی ویستا

ویژگی های فنی سایت

ویژگی های ظاهری پلتفرم

ویژگی های عملکردی سایت

جهت مشاهده انواع نمونه کار طراحی وبسایت با ما در ارتباط باشید.

با دیدن این ویدئو ، با فرآیند طراحی سایت آگهی و نیازمندی در ویستا آشنا شوید !

روی فیلم روبرو کلیک کنید...

یکی از راه های آسان و کم هزینه برای خرید وسایل ، استفاده از سایت های درج آگهی می باشد . عموما افرادی هستند که وسایلی را قبلا خریداری کرده اند را استفاده نمی کنند یا دیگر مورد نیاز آن ها نیست . آن ها می توانند وسایل این چنینی خود را در سایت های ثبت آگهی به فروش برسانند. علاوه بر این طراحی سایت آگهی و تبلیغات می تواند برای افرادی که به دنبال نیرو برای استخدام هستند نیز مفید و مؤثر باشد. در حال حاضر دیوار یکی از بزرگ ترین سایت های آگهی و درج تبلغات در ایران می باشد . شما می توانید برای طراحی سایت مشابه دیوار از مشاورین تخصصی ویستا کمک بگیرید. 

تبلیغات آسان در فضای مجازی

سهولت در استفاده از سایت

خرید و فروش بدون واسطه

فضایی برای تبلیغاتی چون ایمیل مارکتینگ و سئو

قابلیت نردبان کردن آگهی

کاهش اتلاف وقت و هزینه

ebay ، اولین سایت نیازمندی در دنیا

ای بی (ebay) یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی و اولین و بزرگترین سایت مزایده آنلاین در جهان است. ای بی توسط پیر امیدیار در سال 1995 تاسیس شد . در حال حاضر ای بی بزرگ ترین مارکت پلیس در جهان است که طبق آمار در سال 2018 بیش از 171 میلیون کاربرد دارد. پیر امیدیار در 28 سالگی یک برنامه کامپیوتری نوشت در یک فضای آنلاین برای مزایده اجناس کلکسیونی در هاست به وجود آورد که در نهایت در 3 سپتامبر 1995 تیدیل به بزرگ ترین سایت مزایده یعنی ای بی شد. در سال 1995 برای این که ایده حود را آزمایش کند ، یک اشاره گر لیرزی شکسته را برای فروش در سایت گزاشت و در کمال ناباوری موفق به فروش آن شد .

طراحی سایت آگهی ebay

طراحی سایت دیوار نمونه موفق سایت درج آگهی در ایران

در ایران نیز دو نمونه موفق از طراحی سایت آگهی و نیازمندی به نام سایت دیوار و شیپور وجود دارد که کاربران فعال زیادی در آن وجود دارد. حسام آرمندهی ، مدیرعامل سایت دیوار از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بود که در مصاحبه هایش در مورد فراز و نشیب های استارتاپ دیوار صحبت کرده است. او برای ادامه تحصیل به سوئد رفته بود که برای تعطیلات به ایران بازمی گردد که با پروژه دوستانش یعنی ” فارسی تل” آشنا می شود و روی آن کار می کند تا این که با شکست مواجه می شود . بعد از آن در سال91 پروژه دیوار که در حقیقت ایده آن یک سایت و اپ برای مزایده بود را شروع کردند که در نهایت با استقبال زیادی مواجه شد. 

مزایای طراحی سایت آگهی و نیازمندی

تبلیغات هدفمند

تبلیغات هدفمند در سایت آگهی

تبلیغات در صورتی می تواند هدفمند باشد که شما را به نتیجه دلخواه برساند.افراد با استفاده از طراحی سایت درج آگهی می توانند تبلیغات خود را بدون هزینه اضافی و به صورت هدفمند در سایت ثبت کنند .

خرید و فروش بدون واسطه

خرید بدون واسطه در سایت آگهی

یکی از مزایای طراحی سایت تبلیغات ، خرید و فروش بدون واسطه است . خریدار می تواند به صورت مستقیم با فروشندگان در ارتباط باشد تا از هزینه های اضافی جلوگیری کند. 

رقابت بین قیمت های موجود

رقابت مالی در سایت آگهی

در سایت های آگهی مشابه شیپور و دیوار ، چندین قیمت برای یک محصول وجود دارد. در نتیجه میان فروشندگان رقابت قیمت وجود دارد. 

ثبت آگهی با کارمزد کم

ثبت آگهی رایگان

در سایت های ثبت آگهی می توانید به صورت رایگان و یا با کارمزد اندک ، آگهی تبلیغاتی خود را ثبت کنید. این ویژگی باعث جذب کاربران بسیاری می شود. 

قابلیت نردبان فوری آگهی

نردبان کردن آگهی در سایت آگهی

برای این که آگهی شما بازدید بیش تری داشته باشد و کاربران بیش تری آن را ببینند، می توانید آن را نردبان کنید که در این صورت هزینه اندکی برای انجام این کار از شما گرفته می شود. 

دسترسی آسان

دسترس آسان

برای این که کاربرای سایت های آگهی ، کاران عام باشند و همه بتوانند از این سایت استفاده لازم را داشته باشند، باید دسترسی و استفاده آسان داشته باشد تا کاربران گیج نشوند.

طراحی سایت درج آگهی می تواند به صورت عمومی در همه زمینه ها مانند طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای محصولات خود را ارائه دهد و یا در زمینه خاص ارائه شوند . در نتیجه تخمین زمان و قیمت طراحی سایت آگهی با توجه به نوع آن که برای سایت در نظر می گیرند متفاوت است. برای مثال یکی از قابلیت های تاثیر گذار در سایت های آگهی نوع CMS استفاده شده می باشد. تعرفه طراحی سایت آگهی با استفاده از CMS های آماده و متن باز با توجه به امکانات منحصر به فردی که دارد به نسبت سایت های اختصاصی بسیار پایین می باشد.

سایت یا اپ کدنویسی شده

140.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

170.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

200.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

260.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

طراحی سایت مشابه دیوار

طراحی سایت مشابه دیوار

همان طور که گفته شد سایت دیوار در سال 1391 با پشتیبانی مالی کافه بازار شروع به کار کرد و توانست در سه ماه اول فعالیت خود به 100 هزار کاربر دست یابند. با استفاده از این سایت می توانید وسایلی را که احتیاج ندارید را و بلا اسفتاده مانده اند را در سایت آگهی کنید تا بتوانید با قیمت پایین تر به افرادی که نیاز دارند بفروشید .

این سایت در توسط دانشجویان دانشگاه شریف بعد از پروژه موفق کافه بازار راه اندازی شد و توانست در مدت کم کاربران زیادی به سایت به جذب کند. با توجه به موفقیت در این حوزه ، همزمان با سایت دیور ، اپلیکیشن دیوار نیز برای پیشبرد بهتر اهداف راه اندازی شد.

تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت شبیه دیوار آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت مشابه شیپور

سایت شیپور یکی دیگر از نمونه های طراحی سایت آگهی و نیازمندی است که در سال 1390راه اندازی شد. رضا اربابیان ، موسس سایت شیپور است که در کانادا تحصیلات حود را به اتمام رساند و به ایران بازگشت و در فکری راه اندازی سایتی مشابه سایت ebay بود و هدف او از راه اندازی این سایت برطرف کردن نیاز مردم در زمینه ارائه آنلاین نیازمندی ها بود. 

شایت شیپور داز نظر ساختار بسیار شبیه به سایت دیوار است . با این تفاوت که در سایت دیوار  صاحبان کسب و کار بیش تر از آن استفاده می کنند . اما مخاطبان سایت شیپور بیش تر افراد عادی هستند و این مزایای این سایت محسوب می شود .

تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت شبیه شیپور آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت درج آگهی یکی از سایت های پر کاربرد در زندگی روزمره افراد محسوب می شود . برای این که بتوانید شرکت طراحی سایت معتبری را برای کار خود انتخاب کنید ، باید خدمات و نمونه کار های شرکت مورد نظر را بررسی کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در این مورد بگیرید . تیم ویستا با داشتن نمونه کار های حرفه ای و کارشناسان متخصص می تواند شما را در زمینه طراحی سایت آگهی و نیازمندی کمک کند.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

همین الان وب سایت آگهی خود را سفارش دهید!

طراحی سایت آگهی و تبلیغات  تاثیر بسیار زیادی در تبلغات و دیده شدن کسب و کار ها دارد. شما می توانید برای درخواست طراحی سایت اعم از طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایت شرکتی و… ، ساخت اپلیکیشن و یا برای سفارش سئو  ، با شماره 88930113-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

سفارش-طراحی-سایت

امکانات طراحی سایت نیازمندی ها

سرعت بارگذاری بالا در طراحی سایت آگهی

امکان ثبت آگهی های منطقه ای، شهری و استانی و فیلتر و جستجو 

مشاهده آگهی های رسیده و بررسی محتوایی و تایید و رد و حذف آگهی

قابلیت مدیریت کلمات کلیدی و توضیحات آگهی و دسته بندی ها

امکان چت آنلاین با کاربران

امکان ثبت آگهی و عضویت اتوماتیک کاربران

امکان اتصال به سیستم های پرداخت چون زرین پال ، پی پال 

دسته بندی منظم آگهی ها و امکان جستجوی سریع در آگهی ها

امکان ثبت صفحات مجزا برای کاربران به شکل منو

طراحی سیستم موجودی حساب برای کاربران

درج آگهی های مرتبط در انتهای صفحه

قابلیت اتصال به شبکه های مجازی

مراحل ساخت سایت آگهی در ویستا

مشخص کردن هدف در طراحی سایت حرفه ای

مشخص کردن هدف

اهداف خود را از طراحی سایت نیازمندی مشخص کنید.

طراحی گرافیکی سایت حرفه ای

طراحی عناصر اولیه گرافیکی

طراحی بصری یا همان UI/UXسایت که بیانگر نمای سایت است شروع می شود.

تولید محتوا برای طراحی سایت

تولید محتوا برای سایت

تولید محتوا برای سایت شرکتی با در نظر گرفتن اصول سئو سایت انجام می شود.

پشتیبانی سایت حرفه ای ویستا

پشتیبانی سایت

بعد از طراحی وب سایت شرکتی خدمات پشتیبانی به مدت مشخص انجام می شود.

راه های موفقیت طراحی سایت نیازمندی ها

همان طور که می دانید ، میزان بازدید در سایت های آگهی و نیازمندی بالاست . پی مهم ترین اصل برای موفقیت در طراحی سایت آگهی و نیازمندی ها ، جذب بازدید کننده است . زیرا در این صورت ، تعداد آگهی های درخواستی سایت شما افزایش می یابد . باید به این نکته توجه داشت که افراد که قصد انتشار آگهی در سایت را دارند ، ابتدا به تعداد بازدید ها نگاه می کنند. نکته دیگری که اهمیت بسیاری دارد ، رتبه در گوگل است . اگر سئو سایت شما با رعایت اصول انجام شده باشد، آگهی های بیش تری در آن به ثبت می رسند. 

راه-اندازی-سایت-آگهی

طراحی سایت رپرتاژ آگهی

یکی از شیوه های برند سازی آنلاین ، رپورتاژآگهی می باشد که با استفاده از آن ، کسب و کار ها محصولات و خدمات خود را در سایت های پر بازدید و خبرگذاری ها منتشر می کنند. در واقع ، شرکت ها برای تبلیغات برند حود از این روش استفاده می کنند. رپرتاژآگهی محدودیت زمانی ندارد و برای همیشه در سایت های خبرگذاری باقی می ماند. در نتیجه با طراحی سایت رپرتاژآگهی می توان خدمات و امکانات خود را به صورت اصولی معرفی کرد تا بازدید بیش تری از سوی مخاطبان صورت بگیرد. 

امکانات طراحی سایت رپرتاژ آگهی

check logo

امکان مدیریت منو در سایت رپرتاژ آگهی

check logo

امکان حذف یا اضافه کردن مطالب در سایت رپرتاژ آگهی

check logo

نمایش آمار بازدید در سایت رپرتاژ آگهی

check logo

امکان اضافه یا حذف آگهی های اضافه در سایت رپرتاژ

check logo

آرشیو عکس ها در سایت رپرتاژآگهی

شرکت ویستا چه خدماتی در زمینه طراحی وب سایت آگهی ارائه می دهد؟

خدمات ویستا قیمت- مشاوره

مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله

خدمات ویستا قیمت - استاندارد گوگل

رعایت کلیه استانداردهای گوگل و سئو سایت

خدمات ویستا قیمت - دامنه

ارائه مالکیت دامنه و پنل به نام خریدار

خدمات ویستا قیمت -طراحی گرافیکی

عدم محدودیت در طراح گرافیکی home page

خدمات ویستا قیمت - پروژه

ارائه سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب

خدمات ویستا قیمت - ضمانت

ضمانت و تضمین عملکرد صحیح کلیه امکانات سایت تا یک سال از زمان قرارداد.

خدمات ویستا قیمت - پول قرارداد

50 درصد قیمت سفارش طراحی سایت ابتدا و 50 درصد مابقی انتهای کار خواهد بود.

خدمات ویستا قیمت - تیم ویستا

انجام پرژه توسط تیم طراحی سایت و گرافیست و سئو مجرب در ویستا

انتخاب هاست و سرور مناسب

طراحی منحصر به فرد

داشتن برنامه معین برای درآمدزایی

مشاوره حرفه ای

پشتیبانی تمام وقت

مشاوره در زمینه بازار فروش

طراحی اپلیکیشن آگهی و نیازمندی ها

طراحی اپلیکیشن موبایل یکی دیگر از خدمات ویستا است که می توانید در کنار طراحی سایت ، اپلیکیشن همگام با آن را هم داشته باشید. امروزه افراد به دلیل دسترسی راحت تلفن های همراه ، از اپلیکیشن ها بیش تر از سایت استفاده است می کنند. طراحی اپلیکیشن آگهی باعث می شود تا افراد بتوانند در هر ساعت از شبانه روز آگهی خود را ثبت کنند و راحت تر از سایت با خریداران ارتباط داشته باشند. تیم ویستا خدمات طراحی اپ خود را با مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن در اختیار شما عزیزان قرار داده است .

طراحی سایت آگهی و نیاز مندی

سئو سایت آگهی

بعد از طراحی سایت آگهی ، مهم ترین گام بعد و همچنین از عوامل تاثیرگذار در موفقیت سایت های آگهی ، سئو و بهینه سازی سایت می باشد. سئو وب سایت می تواند اعتبار و رتبه سایت شما را افزایش دهد. شرکت سئو ویستا می تواند شما را برای بهبود رتبه سایت شما کمک کند که این کار را با مناسب ترین قیمت سئو به نسبت شرکت های دیگر انجام می دهد . برای سفارش سئو می توانید با شرکت تماس بگیرید و یا روی لینک زیر کلیک کنید. 

سوالات متداول طراحی سایت آگهی و نیاز مندی ها

معمولا زمان استاندارد انجام پروژه های  ساخت وب سایت آگهی ،بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی سایت شما مشخص خواهد شد.

تیم ویستا پس از تکمیل طراحی سایت نیازمتدی شما، تا یک سال بصورت کامل برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی از تمام مسائل فنی سایت شما پشتیبانی خواهد کرد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت.

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و درخواست های خود را بصورت کامل به اشتراک بگذارید.پس از بررسی دقیق، تیم مارکتینگ ویستا بهترین بسته را به شما پیشنهاد خواهد داد.

طبق قوانین ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد. تیم ویستا این اطمینان را به مشتریان محترم می دهد که بهترین خدمات را در کنار مناسب ترین قیمت ارائه نماید. در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی سایت آگهی خود پرداخت می کنید به مزایای بسیاری دست خواهید یافت و در بازه زمانی کوتاه مدت هزینه هایتان جبران خواهد شد و به سودآوری می رسید.

شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید.همچنین می توانید در پنل ادمین خود به به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

خدمات دیگر ویستا

هر روزه به میزان خدمات آنلاین در سطح کشور افزوده می شود. به طوری که خدمات آنلاین بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می دهند. به همین خاطر صاحبان مشاغل یرای بهبود خدمات خود اقدام به طراحی سایت با وردپرس ، طراحی اپلیکیشن و سئو و بهینه سازی سایت ها انجام می گیرد . شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن تیم متخصص در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن ، طراحی اپلیکیشن  ، سئو و طراحی نرم افزار های تحت وب مانند نرم افراز حسابداری آنلاین  خدمات آنلاین به شما در این راه مشاوره می دهد .تیم ویستا با داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده ، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ارائه خواهد کرد.کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا از مشاوره تخصصی و رایگان ما بهره مند شود. 

انواع خدمات طراحی سایت ویستا

‫4.7/5 ‏‫(3 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا