طراحی اپلیکیشن ورزشی

اپلیکیشن ورزشی،یکی از جذاب ترین اپ های امروزیست و افراد در زمینه های مختلف از آن استفاده می کنند.در این مطلب سعی داریم ابتدا نگاه کلی بیاندازیم به اپلیکیشن ورزشی و برای طراحی اپلیکیشن ورزشی باید به چه نکاتی توجه کنیم و همچنین بررسی فاکتور قیمت در طراحی اپلیکیشن سپس به چندین اپلیکیشن ورزشی مطرح و معتبر در سطح جهانی و ویژگی های منحصر بفردی که دارند،می پردازیم.

در حالت کلی دوعامل بر روی رشد و توسعه اپلیکیشن های ورزشی مختلف در سرتاسر جهان بسیار موثر است:1-گسترش و پیشرفت تکنولوژی تاثیر بسیار زیادی بر روند زندگی افراد در جنبه های گوناگون آورده است و افراد می توانند درکوتاه ترین زمان ممکن به اخبار های گوناگون دسترسی پیدا کنند.2-جذابیت ورزش های گونانگون اعم از فوتبال،تنیس،والبیال و … تاثیر بسیار زیادی در این روند داشته و افراد اخبار،مسابقات،پیش بینی ها و موارد مهم دیگر این مسابقات را معمولا از این اپلیکیشن ها دنبال می کنند.

پخش ویدیو

با توجه به گستردگی استفاده تمامی اقشار جامعه از گوشی های هوشمند و تلفن همراه با سیستم عامل اندروید ، طراحی اپلیکیشن ورزشی بهترین ایده برای دستیابی مردم به اخبار به روز ورزشی ، مکان و زمان برگزاری بازی های ورزشی ، اطلاع از نتایج مسابقات ورزشی ، آگاهی از وضعیت تیم ها و ورزشکاران و … است که مردم همه روزه در جستجوی آن هستند .

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

طراحی-اپلیکیشن-ورزشی

سرعت،یکی از مهم ترین اصول در طراحی اپلیکیشن ورزشی میباشد.کاربران باید بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاعات درخواستی خود در جنبه های مختلف(خبری-درخواست-و …)دسترسی داشته باشند.

طراحی-اپ-ورزشی

دسترس پذیری اپلیکیشن طراحی شده،یکی از مهم ترین اقداماتی است که در جنبه پشتیبانی کاملا دیده می شود.زیرساخت های اپلیکیشن باید بگونه ای انتخاب شود که بتواند تعداد کاربران زیادی را بپذیرد.

ساخت-اپلیکیشن-ورزشی

اپلیکیشن طراحی شده بایستی در سیستم عامل های مختلف اعم از اندروید و ios و همچنین در صفحات وب بدون هیچ مشکلی اجرا شود و در حالت رسپانسیو مشکلی نداشته باشد.

شرکت برنامه نویسی وب و طراحی  اپلیکیشن ویستا متشکل از یک تیم جوان و حرفه ای و با در نظرگرفتن بروز ترین متود های طراحی وب و برنامه نویسی اقدام به سفارش طراحی وب سایت ، سئو و بهینه سازی سایت  ، فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios  در زمینه های گوناگون می پردازد که میتوانید آن ها را از نمونه طراحی سایت مشاهده کنید. برخی از ویژگی های منحصر بفرد تیم ویستا در طراحی اپ؛

ظاهر گرافیکی زیبا و متناسب با ورزش و رشته ورزشی مربوطه

امکان معرفی کامل اپلیکیشن ورزشی و وسایل و تجهیزات آن به همراه نمایش مکان آن بر روی نقشه‌های اینترنتی نظیر گوگل مپ

امکان معرفی مربیان و استادان به همراه مدارک و رتبه‌های ورزشی مربوطه آن‌ها

امکان معرفی قهرمانان و مقام آوران باشگاه خود و افتخاراتی که باشگاه و یا تیم باشگاه شما کسب کرده اند

امکان ارائه تقویم باشگاه و بیان ساعات برگزاری باشگاه در قالب آموزش و یا استفاده عمومی

امکان بیان کلیه مقررات لازم جهت شرکت و حضور در باشگاه

امکان بیان کلیه شرایط و مدارک لازم جهت ثبت‌نام و امکان انجام ثبت‌نام به صورت آنلاین در صورت لزوم

امکان پرداخت اینترنتی شهریه از طریق درگاه‌های پرداخت

امکان آموزش کامل رشته ورزشی مربوطه در قالب مقالات و فایل های تصویری و ویدئویی

امکان ارائه آخرین اخبار پیرامون رشته ورزشی مربوطه

امکان بیان آخرین اطلاعیه‌ها و رخدادهای مربوط به باشگاه

امکان پرسش پاسخ و مشاوره با مربیان مربوطه

امکان پشتیبانی از کاربران عمومی

ورزشی-اپلیکیشن

قیمت طراحی اپلیکیشن ورزشی

تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios یا اپل می تواند یک امر مهم در انتخاب و تصمیم شما باشد ولی همه می دانیم که ملاک اصلی طراحی یک اپلیکیشن حرفه ای هزینه انجام آن نیست بلکه “کیفیت” مهمترین نقش را ایفا می کن. هر شخص و شرکتی می تواند خود را به عنوان طراح اپلیکیشن معرفی کند اما فقط یک شرکت حرفه ای می تواند اپلیکیشن حرفه ای و کارآمد شما را طراحی و اجرا کند. ویستا خدمات شما را با مناسب ترین قیمت طراحی  به شما ارائه می دهد.

سایت یا اپ کدنویسی شده

140.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

170.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

200.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

260.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

اپلیکیشن Navad (نود) از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل دو نسخه اندروید و آی او اس می‌شود و به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است.اپلیکیشن نود (Navad) برای مخاطبین و علاقه مندان این برنامه تلویزیونی، یک اپلیکیشن کاربردی محسوب می‌شود. از جمله ویژگی های کاربردی این اپلیکیشن می توان به؛انتخاب تیم محبوب،پیش بینی بازی ها،اطلاعات کامل از هر لیگ و باشگاه،جوایز،اطلاعات کامل و … 

تیم طراحی و برنامه نویسی ویستا در صورت نیاز می تواند برای مشتریان،ساخت اپلیکیشن مشابه نود ،بصورت کاملا حرفه ای انجام دهد

طراحی-اپلیکیشن-ورزشی

اگر به دنبال انگیزه برای شروع یک برنامه ی ورزشی هستید و یا می خواهید تمرینات روزانه ی خود را به صورت منظم از سر بگیرید با استفاده از اپلیکیشن ورزش های روزانه شما می توانید این انگیزه را در خود ایجاد کنید.این اپلیکیشن شامل تمرینات متنوع در زمینه های: تمرینات روزانه،ورزش های متناسب در محل کار، چربی سوزی،یوگا تمرینات کششی و …

قابلیت اضافه کردن هر تمرین به یک یا چند روز هفته و ایجاد برنامه ی منظم نیز یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار می باشد.همچنین این اپلیکیشن کاملا افلاین بوده و شما می توانید این تمرینات را در هر مکانی انجام دهید.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

بهترین روش جهت کسب کامل اطمینان خاطر از کیفیت و عملکرد عالی طراحی های ما , با مشاهده نمونه کارها و بررسی کارهای انجام شده میباشد همچنین در قسمت خدمات هم میتوانید محصولات با کیفیت آماده فعلی را بررسی و مشاهده نمایید.

 بله, قالب های طراحی شده برای این سیستم بصورت کاملا ریسپانسیو میباشند .

بله , با توجه به دست نویس بودن کامل تمامیه سیستم ها , اضافه کردن امکانات چه برای وب سایت و چه اپلیکیشن اندروید قابل پیاده سازی خواهد بود

پس از مشخص نمودن درخواست و جزئیات سفارش خود و به توافق رسیدن در جزئیات کلی سفارش, قرار دادی میان ما و شما امضا میشود که در آن جزئیات کامل ذکر شده و زمان و قیمت مشخص میگردد.

طبق بند های داخل قرار داد , مبلغ قرار داد به 3 قسمت تقسیم میشود. قسمت اول به عنوان پیش پرداخت , قسمت دوم پس از آماده شدن نمونه اولیه و قسمت آخر پس از تکمیل کامل پروژه هست و زمانی هست که شما کاملا سیستم را بررسی نموده اید و از پروژه رضایت کامل دارید .

‫5/5 ‫(1 نظر)
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا