طراحی اپلیکیشن شرکتی

در حال حاضر در ایران و دیگر نقاط دنیا استفاده از تلفن های هوشمند به یکی از مهم ترین مسائل تبدیل شده است و اهمیت و وابستگی به تلفن های هوشمند امری غیر قابل انکار است . این موضوع مزایای بسیار زیادی داشته و در آسان سازی ارتباط بین اشخاص خیلی مفید و کارآمد بوده است.

استفاده از تلفن های هوشمند و اپلیکیشن های مختلف در آنها به قدری گسترش پیدا کرده که هر اگر شخصی در برقراری ارتباط از این اپلیکیشن ها استفاده نکند از خیلی از وقایع بی خبر میماند.

اپلیکیشن ها امروز به نحوی تغییر و توسعه پیدا میکنند که بتوانند بستر مناسبی در برقراری ارتباط فراهم کنند و داشتن یک اپلیکیشن شرکتی میتوانند در آسان کردن کار شما بسیار حیاتی و مهم باشد.

طراحی اپلیکیشن شرکتی قابلیت های متفاوتی دارد و با توجه به کاربرد و نیاز شما تیم توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل شرکت ویستا اپ خدمات متنوع و با کیفیتی را به شما ارائه میدهد.

طراحی اپلیکیشن شرکتی

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

طراحی اپلیکیشن شرکتی

به عنوان مثال یه شرکت هواپیمایی میتواند برای بهبود ارائه ی خدمات به مشتریان ومسافران خود میتواند با ساخت اپلیکیشن شرکتی و یا طراحی وب اپلکیشن این امر را بسیار ساده کند تا مسافران و مشتریان این شرکت همیشه به سریع ترین شکل ممکن بلیت برای خود تهیه کنند، تاریخ و ساعت حرکت از مبدا یا رسیدن به مقصد را چک کنند، با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات ارتباط داشته باشند و کار های مختلف دیگری را با طراحی اپلیکیشن موبایل شخصی خود تسهیل کند.

با توجه به نوع نیاز خود میتوانید اپلیکیشن شخصی خود را به تیم متخصص ویستا سفارش دهید تا آنرا با سلیقه ی خود شما به بهترین شکل ممکن طراحی و توسعه دهند.

delivery

عرضه خدمات و محصولات

اپلیکیشن شرکتی میتواند بستری مناسب و دلخواه برای برقراری ارتباط بین شما و مشتریانتان باشد؛ که این خود باعث میشود تا همیشه در دسترس مشتری هایتان برای ارائه ی خدمات باشید و همینطور در جهت افزایش فروش با ارائه ی خدمات و یا محصولات خود می توانید  به راحتی با مخاطب های هدفتان ارتباط برقرار کنید.

انجام فرآیند های خاص

شما می توانید بسیاری از فرآیند های تکرار پذیر و زمان بر درون سازمان خود را با ساخت اپلیکیشن در آن زمینه به راحتی مدیریت و انجام دهید و یا ابزاری برای محاسبات فرآیندی خاص طراحی کنید. تمامی این موراد موجب می شود شما دیگر دغدغه انجام آن فرآیند و یا عدم بهره وری آن را نداشته باشید.

call-center

برای مدیریت شرکت

طراحی اپلیکیشن شرکتی میتواند در این زمینه صورت بگیرد که شما برای هماهنگ سازی مجموعه ای از کارکنان، شعبه ها یا… از یک اپلیکیشن خاص در این زمینه استفاده  کنید که این موجب میشود هماهنگی ها به شیوه ای بهتر، سریع تر و ساده تر صورت بگیرد. طبق آمار نرم افزار های مدیریت سازمانی می تواند تا 70 درصد بهره وری سازمان ها را افزایش دهد.

هزینه طراحی اپلیکیشن شرکتی

هزینه ساخت اپلیکیشن شرکتی به صورت حدودی تعیین شده است و در انتها این جزئیات و قابلیت هایی که شما تعیین خواهید کرد قیمت را تعیین می کند. از همین روی به جهت آگاهی دقیق تر از تعرفه طراحی اپلیکیشن خود با شماره 02188930113 تماس بگیرید.

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما
24-hours
insignia
globe
messenger

تیم ویستا اپ با تیمی متخصص و سالها فعالیت بر روی ساخت برنامه های کوچک و بزرگ و اپلیکیشن های قدرتمند برای سازمانها و شرکت ها راهی هموار را برای خود در این عرصه فراهم کرده است.

این تیم با به روز ترین روش ها، بهترین کد نویسی و بهینه ترین سازوکار ها را در ساخت اپلیکیشن ها شرکتی و غیر شرکتی پیاده سازی میکند تا سرعت و راحتی را برای کاربران هنگام استفاده از اپلیکیشن فراهم آورد.

یکی از مهم ترین نکات دیگر در ساخت اپلیکیشن های شرکتی که شرکت ویستا اپ تمرکز و دقت ویژه ای روی آن دارد؛ ایجاد لایه های امنیتی قدرتمند و فراهم کردن بستر ایمن برای اطلاعات شخصی و حریم شخصی شماست.

برای خرید اپلیکیشن آماده متناسب با نیازهای کسب و کار خود با کارشناسان ما در ویستا تماس حاصل نمایید.

02188930113

تیم طراحی اپلیکیشن حرفه ای

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

شرکت برنامه نویسی وب  ویستا به ارائه خدمات متنوعی در زمینه سفارش طراحی وبسایت ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اندروید ، طراحی اپلیکیشن ، سئو میپردازد. از نمونه کار طراحی وبسایت میتوان به طراحی سایت شرکتی ، طراحی وبسایت صنعتی، طراحی سایت وکلا و دیگر انواع طراحی سایت اشاره کرد.

‫4.5/5 ‏‫(2 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا