بهترین سایت سازهای ایرانی و خارجی
Search

بهترین سایت سازهای ایرانی و خارجی

فهرست مطالب

امروزه با فراگیری اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی بساری افراد دست به طراحی سایت در انواع متفاوت اعم از طراحی سایت تخصصی یا طراحی سایت با ورد پرس زده اند.در این میان عده ای هم هستند که میخواهند کسب کار اینترنتی راه بیندازند و یا اینکه از قبل کسب و کار کوچیکی دارند و میخواهند در کنار آن سایت کوچکی هم داشته باشند و چون زمان و سرمایه کافی برای طراحی سایت ندارند، تصمیم به خرید سایت آماده و یا استفاده از سایت سازها میگیرند. در این مقاله میخوانیم:


سایت سازها چه کاربردی دارند؟
سایت سازها برای چه کسانی مناسب است؟
بهترین سایت سازهای ایرانی و خارجی کدام اند؟
بهترین سایت سازها چه امکاناتی در اختیار ما میگذارند؟
استفاده از سایت سازها چه مزایایی دارد؟
استفاده از سایت سازها چه معایبی دارد؟


سایت سازها سیستم هایی هستند که بااستفاده از آن ها یک فرد بدون دانش خاصی و بدون نیاز به یک متخصص وشرکت ها طراح سایت در کمتر از چند دقیقه میتواند وبسایت خودرا با سلیقه ی خود آماده و راه اندازی کند و اصلا نیاز به کدنویسی نیست.درواقع این وبسایت ها دارای قالب های زیبای فراوانی هستند که روز به روز بر تعداد این قالب ها توسط افراد مختلف اضافه میشود و امکانات و همه چیز آماده است فقط شما باید اراده کنید ، قالب و امکانات را انتخاب کنید و بعد بدون دردسر و کمتر از چنددیقه سایت خود را همراه با دامنه و هاست آماده، تحویل بگیرید. شما همچنین میتوانید با المان های آماده که این سایت سازها در اختیار شما قرار میدهند در قالب تغییراتی نیز ایجاد کنید.

سایت سازها فقط مناسب کسب و کارهای کوچک است!

در واقع ساختن سایت بااستفاده از سایت سازها بیشتر برای کسانی مناسب است که کسب و کارهای نوپا استارت آپ ها و بسیار کوچیکی دارند و نمیخواهند در ابتدای مسیر خود هزینه ی چندانی برای ساخت وبسایت پرداخت کنند. در ادامه چند مورد از بهترین سایت سازهای ایرانی و خارجی رایگان و غیررایگان میپردازیم و هرکدام را مفصل بررسی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین سایت سازهای ایرانی رایگان و غیر رایگان

برترین وب سایت سازهای ایرانی پولی و رایگان کدامند؟

تا به اینجای کار دانستیم که سایت سازها برای چه کسانی مناسب است و چه کارایی هایی برای ما دارند. در ادامه میخواهیم  پرطرفدارترین و برترین سایت سازهای ایرانی و  ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار ما قرار میدهند را مورد بررسی قرار دهیم  والبته یاداور شویم که بسیاری از سایت سازها مطلقا رایگان نیستند اما هزینه ی کمتری نسبت به طراحی سایت دارند. پس باما همراه باشید که به معرفی و بررسی این سایت سازها بپردازیم.

بهترین سایت سازهای ایرانی
بهترین سایت سازها - وبزی

1. وبزی

وبزی یک تکنولوژی پیشرفته میباشد که به شما کمک میکند در کمتر از 10 دقیقه برای معرفی کسب و کار، نمایش نمونه کارها و ...یک سایت را به راحتی براساس سلیقه خودتان بسازید. تعداد سایت های ساخته شده توسط وبزی بیشتر از سایت سازهای دیگر است.

بهترین سایت سازها - پرتال

2. پرتال

یکی دیگر از بهترین سایت سازهای ایرانی، سایت ساز حرفه ای پرتال است .این سایت سازپیشرفته، زیر مجموعه سایت نوین است و بر خلاف سایت سازهای دیگر بومی سازی نشده و از پایه کدنویسی شده است که علاوه بر سایت سازی، قابلیت فروشگاه سازی هم دارا میباشد.

بهترین سایت سازهای ایرانی - ویترین

3. ویترین

ویترین یک وب سایت‌ ساز پیشرفته برای ساخت فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی است که به افزایش فروش کسب‌ و کارهای اینترنتی کمک میکند. ویترین تاکنون بیش از ۱۰۰۰ کسب‌ و کار مختلف را همراهی کرده تا سایت و فروشگاه آنلاین اختصاصی خودشان را بسازند و فروش آنلاین خود را بیشتر کنند.

بهترین سایت سازها - ایران سرور

4. ایران سرور

این سایت ساز با 19 سال سابقه در خدمات آنلاین، یک سایت را در کمتر از 10 دقیقه به شما ارائه میدهد و همچنین خدمات دیگری همچون سرویس های ارزی ، میزبانی ایمیل، مدیریت سرور، هاست دانلود، لایسنس نیز ارائه میدهد.

5. کاریک

یکی دیگر از بهترین سایت سازهای فارسی، سایت ساز کاریک است. کاریک اولین سایت ساز ماژولار در ایران است که رویکردی متفاوت نسبت بقیه سایت سازها دارد.

بهترین سایت سازهای خارجی رایگان و غیر رایگان

برترین وب سایت سازهای خارجی پولی و رایگان کدامند؟

در این قسمت از مقاله میخواهیم به معرفی و بررسی بهترین سایت سازهای  خارجی که زبان زد عموم هستند بپردازیم  پس باما همراه باشید تا  شما را با امکاناتی که این برترین سایت سازهای خارجی در اختیار ما می گذارند  آشنا شوید. 

بهترین سایت سازهای خارجی

1. سایت ساز رایگان گوگل (google sites)

همانطور که میدانید گوگل، یکی از شرکت‌های بزرگ جهان در ارائه انواع خدمات گوناگون اینترنتی است. که یکی دیگر از خدمات گوگل سایت سازی است که شاید کمتر کسی از آن آگاه باشد. با استفاده از قابلیت سایت ساز گوگل به راحتی می‌توان سایت خود را به صورت رایگان و در کوتاهترین زمان ممکن راه‌اندازی کرد. البته این نوع سایت ها امکانات خیلی محدودی دارند و معایب آن بیشتر از مزایای استفاده از آن است.

معایب سایت ساز گوگل
مزایای سایت ساز گوگل
بهترین سایت سازها - wix

2.wix

این سایت ساز دارای هوش مصنوعی است که اگر نمیخواهید زمانی صرف طراحی سایت کنید این سایت ساز دارای هوش مصنوعی است که از شما سوالاتی مانند حوزه ای که میخواهید راجع به آن سایت بزنید و دیگر سوالات مشابه میپرسد و بعد خود آن یک سایت برای شما فوری میسازد

امکانات سایت ساز wix

بهترین سایت سازها - hubspot

3. hubspot

HubSpot به‌عنوان بهترین سایت ساز همه‌چیزهایی را که برای ساختن یک سایت لازم است، مانند تم‌ها و قالب‌ها، ابزارهای سیستم مدیریت محتوا (CMS)، ویژگی‌های امنیتی و شبکه تحویل محتوا داخلی برای اطمینان از بارگیری سریع صفحات، ارائه می‌دهد.

امکانات سایت ساز hubspot

بهترین سایت سازها - getresponse

4. GetResponse

یکی از جدیدترین پلتفرم‌های ‌سایت سایز به شمار می‌آید. این پلتفرم دارای یک هوش مصنوعی است که میتوان لا پاسخ گویی به چند سوال ساده سریع اسایت مورد نیاز شمارا براساس جواب های شما تولید کند این سایت‌ساز علاوه بر اینکه در راه‌اندازی و ساخت سایت به شما کمک می‌کند، ابزارهایی را در اختیار سایت شما قرار می‌دهد تا بتوانید کسب‌وکار خود را توسعه دهید و بهبود بخشید.باکمک GetResponse شما میتوانید متن ، عکس و سایر فایل‌های دلخواه خود را از وب‌سایت‌های دیگر به سایت خود اضافه نمایید؛ به این صورت که هوش مصنوعی برای وب‌سایت شما آن‌ها را شبیه‌سازی کرده و مناسب با سایت شما قرار خواهد داد. این موضوع از امکانات خاص این پلتفرم است که شاید در سایت سازهای دیگر در حال حاضر قادر به انجام آن نخواهید بود.

امکانات سایت ساز GetResponse

بهترین سایت سازهای خارجی - site123

5. site123

یک ابزار طراحی وب سایت است که ایده شما را از تمام پلتفرم های طراحی وب سایت تغییر می دهد و میتواند دو پلن رایگان باامکانات محدود و پلن غیر رایگان ولی مقرون به صرفه با امکانات بیشتر در اختیار شما قرار دهد. نسخه ی غیر پولی آن دارای یک سال دامنه رایگان و 3 گیگا بایت فضای Bخیره سازی است و نسخه رایگان آن داری 250 مگابایت فضای ذخیره سازی است.در صورت اتصال دامنه سفارشی در ماه حدود 10 دلار باید پرداخت کنید.

امکانات سایت ساز site123

تا به اینجای مقاله بهترین و محبوبترین سایت سازهای ایرانی و خارجی را باهم بررسی کردیم و به امکانات و ویژگی های خو و بد آن ها را اشاره نمودیم حالا بهتر است با برخی مزیت های کلی که تقریبا تمامی سایت سازها دارند را نیز آشنا شوید و شاید برخی از این مزیت ها برایتان جالب باشد و از آن بی خبر باشید. پس با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از سایت سازها

مزیت های ساخت سایت توسط سایت سازها کدامند؟

1.صرفه جویی در زمان و سرمایه

همانطور که میدانید ویژگی و مزیت اصلی که سایت سازها دارند و مخاطب به این سایت سازها روی می آورند همین صرفه جویی در زمان و سرمایه هستش که شما میتوانید در عرض چند دقیقه و باکمترین میزان دارایی و حتی رایگان یک سایت برای خود داشته باشید.

2.عدم نیاز به دانش ، تخصص و کدنویسی

یکی از ویژگی‌های مثبت سایت سازها این است که کاربران نیازی به دانش فنی یا برنامه نویسی ندارند تا از آنها استفاده کنند. این به کاربران عادی که ممکن است تجربه کمتری در طراحی وبسایت داشته باشند، امکان می‌دهد تا به راحتی و با سرعت یک وبسایت را ایجاد کنند. به همین دلیل، سایت سازها معمولاً برای کسانی که می‌خواهند یک وبسایت ساده و عملی راه‌اندازی کنند، مناسب هستند. اما برای پروژه‌های بزرگتر و پیچیده‌تر، ممکن است بهتر باشد از روش‌های دیگری مانند استخدام یک توسعه دهنده وب حرفه‌ای استفاده کرد.

3.تنوع در امکانات در حین محدودیت

درست است که در سایت سازها باامکانات کلی محدودی مواجه هستیم اما این امکانات محدود تنوع زیادی دارند برای مثال قالب های آماده ی مورد استفاده در سایت سازها فراوانند بااینکه امکانات زیادی ندارند.

3.هاست و دامنه آماده

تمامی سایت سایزها، هاست و دامنه آماده را به کاربران ارائه میدهند و تفاوت مهم بین طراحی سایت آماده با وردپرس و ساخت سایت باسایت ساز در همین است .این بدین معناست که کاربران نیازی به خرید و تنظیم هاست هاست و دامنه جداگانه ندارند، بلکه میتوانند تمامی این امکانات را از طریق یک سایت ساز دریافت کنند. این امر راه اندازی یک سایت را برای کاربران ساده تر و سریع تر میکند.

4.درگاه های پرداختی انلاین

درگاه های پرداختی انلاین تمامی سایت های ساخته شده توسط سایت سازها این امکان را دارا میباشند که البته برخی از آن ها فقط از واحد ریال پشتیبانی میکنند و شاید شمانیاز داشته باشید از واحدهای پولی دیگری نیز پشتیبانی کنند پس حواستان به این موضوع باشد.

5. پشتیبانی

تمامی سایت سازها پشتیبانی خوبی ارائه می‌دهند تا در صورت بروز مشکلات، کاربران بتوانند به راحتی با تیم پشتیبانی در ارتباط باشند و مشکلات خود را حل کنند.

حالا که مزیت ها و امکاناتی که اغلب سایت سازها در اختیار مامیگذارند آشنا شدید بهتر است بدانید با وجود ویژگی های مثبت و سرعت بالای ساخت سایت توسط سایت سازها، معایبی نیز دارند که شاید شما از آن ها آگاه نباشید. پس در ادامه به معایب این سایت سازها نیز میپردازیم که مطالعه آن ها وقت زیادی نمیگیرد اما پیشنهاد میکنیم که حتما نگاهی به ادامه مطلب نیز بیندازید.

معایب استفاده از سایت سازها

معایب ساخت سایت توسط سایت سازها کدامند؟
معایب استفاده از سایت سازها

1. نامناسب برای کسب و کارهای بزرگ :

یک کسب و کاربزرگ نیازمند به امکانات و قابلیت های خاصی است که یک سایت تولید شده توسط سایت ساز نمیتواند پاسخگوی این گونه نیازها باشد و چه بسا که به کسب و کار صدمه و خسارات جبران ناپذیری وارد کند.

2.عدم سفارشی‌سازی سایت :

بعضی از سایت سازها به کاربران امکانات محدودی برای سفارشی‌سازی ظاهر و عملکرد وبسایت خود می‌دهند و یا اینکه در کل اجازه تغییر در امکانات و ظاهر سایت را به مخاطب نمیدهند و باعث می شود تجربه و رابط کاربری منحصر به فرد خود را نداشته باشیم و به مخاطب حس کپی و تکراری بودن قالب را بدهد و سایت شما جذابیت خود را از دست بدهد..

3.عدم انتقال پایگاه داده و وب سایت :

بعضی از سایت سازها به کاربران اجازه انتقال پایگاه داده وبسایت خود به یک سرویس دیگر را نمی‌دهند و این ممکن است مشکلاتی را در صورت نیاز به تغییر سرویس دهنده ایجاد کند.

بهترین سایت سایت سازها

مرور و نتیجه گیری

در این مقاله دانستیم که بدون نیاز به دانش و با استفاده از سایت سازها میتوانیم وبسایت خود را در کم تر از چنددقیقه بسازیم البته در برخی ازاین نوع سایت ها نیز میتوانیم زمان بیشتری بگذاریم و با دانش خیلی اندک تغییراتی در ظاهر و امکانات سایت به وجود بیاوریم ولی خب درکل امکاناتی که میتوانیم داشته بشیم محدود هستند ودرواقع این نوع سایت ها برای کسانی که تازه کسب و کار خودرا راه اندازی کرده اند مناسب است و برای کسب و کارهای بزرگ اصلا مناسب نیست و توانایی رقابت در حوزه ی مورد نظر مخاطب را ندارد که در این مواقع باید به دنبال طراحی سایت اختصاصی و یا حداقل طراحی سایت با وردپرس برویم و از این نوع سایت ها دوری کنیم. البته که این نوع سایت ها مزایا، ویژگی ها و نیز معایب زیادی دارند که مهمترین آن ها را مورد بررسی قرار دادیم.

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا